Beoordelingen over Résidence Durbuy

#49 van de 56 vakantiewoningen in Durbuy

5,9

Uitstekend!
    • Appartement met 3 Slaapkamers 1e Verdieping (8 Volwassenen)

Ondanks alle negatieve reviews hebben we toch de kans gewaagd en we zijn meer dan verbaasd over het appartement. Zeer groot, enorm netjes, heel proper, alle nodige luxe was aanwezig. We raden dit zeker ook aan voor gezinnen met enkele kinderen, aangezien er 3 ruime kamers zijn, 2 badkamers, en 2 toiletten. Ik denk wel dat dit enkel voor de ruime appartementen van toepassing is (8 pers)

Locatie en ruim appartement.
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Vaatwasser werkte ronduit slecht. Jammer dat vrijdagavond de eetgelegenheid dicht was. Na een hele dag rijden was het fijn geweest dat we daar iets hadden kunnen drinken en eten.

Locatie en ruim appartement. 2 badkamers en wc's waren perfect!

Heel leuke omgeving mooie wandeling en niet ver van het stadje
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

Bad is klein , terras is er niet echt is doorgang voor andere bewoners dat is een beetje spijtig

De ontvangst , de groote van onze studio mooi zicht van waar wij zaten.

De rust, enkel in het weekend iets drukker en we zijn...
    • Studio 1e Verdieping

Verouderd en slecht onderhouden ,buitenzwembad was vuil

De rust, enkel in het weekend iets drukker en we zijn geweest buiten het hoogseizoen; ik vrees dat het in de vakantie maanden juli en augustus wel drukker zal zijn.

Zelden zo’n slechte ervaring gehad

Wat een slechte ervaring! Onvriendelijke ontvangst door een medewerkster die er duidelijk geen zin in had. Appartement zou geschikt zijn voor kinderen, loshangende stekkerdozen onbeschermd in de woonkamer. Lakens waren niet aanwezig, moesten we zelf ergens ophalen en bleken vervolgens te klein voor de bedden. Bovenop de lakens mochten we vieze oranje dekens leggen die al duidelijk een tijd de wasmachine niet hadden gezien en onvoldoende warm waren bleek ‘s nachts, wat hebben we het koud gehad. Het appartement was zeer ongezellig ingericht, sfeerloos en erg toe aan renovatie. Douche werd niet warm, verre van ideaal met kleine kinderen. De entree op weg naar appartement lag bezaaid met zwerfafval. De buitenruimte is niet geschikt voor kleine kinderen vanwege steil aflopende stukken en geen gras. Vrienden van ons hadden het gelukkig iets beter getroffen met hun appartement waardoor we het grootste deel van het weekend bij hen hebben gezeten. Buiten stond een plastic eettafel waar een grote hoek af was en een groot gat in het midden, hebben we dus niet kunnen gebruiken. Op de dag van uitcheck hebben we een half uur in de rij moeten staan om onze broodjes op te halen (kon pas vanaf 9u), omdat er een rij van uitcheckende mensen stond, uiteindelijk broodjes niet meer opgehaald omdat we zelf moesten uitchecken voor het aangegeven tijdstip. Waarom niet meer mensen aan de balie op dat tijdstip? Er zijn vrijwel geen voorzieningen op het terrein. Geen winkeltje, etc De €70 schoonmaakkosten die je verplicht mag betalen staan niet in verhouding tot wat je ervoor terug krijgt. Kortom; wij komen hier niet snel meer terug. Gelukkig zijn er tal van andere mogelijkheden in deze prachtige omgeving met leuke stadjes als Durbuy etc

De omgeving is erg mooi

Locatie was erg mooi.
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Het huisje was vies, rook muf en is meer dan toe aan modernisering. Bed was erg matig en douche temperatuur regeling was behoorlijk storend; te heet of te koud.

Locatie was erg mooi. Veel bezienswaardigheden en activiteiten in de buurt.

De Omgeving buiten was goed .
    • Studio 1e Verdieping

De Hygiëne kost beter voor mij in het appartement . Het bed kraakte redelijk Er stond op dat er en terrasje ging zijn aan uw apparaat maar dat was er niet was jammer .

De Omgeving buiten was goed . De mensen dat uw ontvangen waren heel vriendelijk en legde uw alles goed uit .

Rustig bungalowpark op uitstekende locatie
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Het huisje zelf viel wat tegen, met scheuren in de muren, deur die klemde, piepend bed en andere zaken die van te weinig onderhoud getuigden.

De locatie is mooi, midden in de natuur, maar toch dicht bij een gezellig stadje en winkels. Er is veel te doen in de omgeving, voor wie van een actieve vakantie houdt, zoals wandelen, fietsen, grotten bezoeken en een Adventure Valley vlakbij. Het park is ruim, groen en rustig.

Mooie locatie maar erg gedateerde,vuile,vochtige huisjes
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Prijs/kwaliteit. Men betaalt 70 euro voor de schoonmaak, dan verwacht je ook om in een proper huisje toe te komen. Dit was helaas niet het geval : keukenkasten met beschimmelde voedingswaren, schimmelgeur, vuile tapijten. Men moet voor de electriciteit nog bijbetalen, je komt in een huisje terecht dat waarschijnlijk al een hele tijd leeg staat wat maakt dat het er erg koud, vochtig is . Men is dan al verplicht om stevig te verwarmen en dan heb je nog klamme lakens op je bed. Ongezond!

Goede locatie. Receptionist deed zijn best om problemen te willen oplossen

rust
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

verhouding prijs kwaliteit was zeker meer dan in orde, de huisjes zijn echter wel toe aan een 'opfrisbeurt', het was er zeker rustig, ik heb wel een terras gemist aan het huisje, was ook wel ver van 'basis'-winkels bvb bakker, je diende hiervoor telkens de wagen te nemen (jammer te voet is leuker..)

we hebben het beste gemaakt van onze mid-week
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

Het appartement was niet netjes gekuist maar in een vluchtje . Overal spinnenwebben en stof/vuil in de hoekjes . Wij hadden speciaal een 4personen genomen met 2 omdat we een aparte kamer zouden hebben en meer ruimte met de hond maar hebben uit noodzaak toch in het klapbed in de living moeten slapen en dat was een super slecht bed we hebben de hele week slecht geslapen en overal pijn. in de kamer maakte het bed enorm veel lawaai bij iedere beweging de vaatwasser draai je het best als je weg bent want die maakt een immens geluid

Heel vriendelijk perfect 2 talig personeel aan de receptie . Ruim appartement en diervriendelijk . Led screen TV met DVD speler en veel Nederlandstalige posten

Totaal geen waar voor mijn geld.
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Heel duur voor wat het is, heel veel bijkomende kosten, veel schimmelplekken en 90€ voor verplichte eindschoonmaak? Er was enkel een dweil gegooid. 25€ elektriciteit voor 1 dag terwijl verwarming badkamer niet werkte, bubbelbad vol schimmel....

Superligging.
    • Appartement met 2 Slaapkamers 1 Verdieping (6 Volwassenen)

De slaapkamers konden niet verduisterd worden, de velux-ramen waren erg oud en verrot, jammer dat verbruik van electriciteit nog apart verrekend wordt en apart moet betaald worden bij vertrek en dit nog de dag van vandaag...

De ontvangst aan de balie, de parkeergelegenheid, ligging van het park.

De ligging is leuk.
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

De hygiëne! En daar betaal je dan 90 euro eindschoonmaakkosten voor terwijl je het zelf schoner moet achterlaten dan het was. Het servies was half stuk en het huisje zelf kan ook onderhoud gebruiken. Bij aankomst waren de slaapkamers, toilet etc ijskoud. We waren met kleine kids dus we moesten de kachel wel omhoog gooien. Eindstand 109 euro extra bijbetalen aan gas voor 2,5 dag verblijf. Dat betaal ik nog niet eens maandelijks thuis.

De ligging is leuk.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

goed wij doen dit elk jaar rond kerstmis,maar mischien in een ander huisje van somme leuze
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

deur van de frigo stond open daardoor diepvries toegevroren deur kon niet meer dicht, veel stroomverlies zetels waren niet goed gekuist er lag nog snoepgoed papiertjes tussen de kussens

gemak parkeren

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Eenvoudig, netjes en heel goed gelegen voor uitstapjes!

Niets viel er tegen!!!

Zeer net huisje, in tegenstelling tot de slechte reviews dat wij eerder lazen. Wij zijn super tevreden over deze accommodatie. Alles was netjes je kon er van de grond eten! Keukengerei was er meer dan genoeg! Medewerker aan de receptie was zeer vriendelijk. Borg netjes terug ontvangen. Voldoende parkeerplaats en mijn viervoeter mocht mee voor 21 euro voor de 4 dagen. Ook zeer rustig gelegen geen lawaai met de kerstperiode. Wij gaan er zeker terug!!

We hebben ervan genoten, maar huisjes zijn aan renovatie toe. 1 ste maal groot huis voor 8 personen
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Huisjes zijn aan renovatie toe,chauffage in badkamer stuk,kraan in keuken lekte,chauffage in 1 ste toilet bleef continu gaan

Ruim huisje,maar wat verouderd,een paar mankementen

was leuk!

Bij aankomst moesten ze om 15u55 nog beginnen poetsen, terwijl we al van smiddags de sleutel in ons bezit hadden en dat er gezegd werd dat we ten laatste om 16u in de kamer mochten. het andere appartement was wel klaar en netter! De zetel met uitklapbaar bed viel zwaar tegen.

de bakker service was ok, lekker verse croissants en lekker stokbrood.

Leuke plaats om even te ontsnappen aan de drukte en te genieten van je gezin.
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers - Begane Grond

Prijs verwarming: 44 euro extra voor 3 nachten. Verwarming in kamer ouders werkte niet. Ouderwetse dekens ipv donsdekens.

Groot appartement. Mooie omgeving. Genoeg comfort

We hebben er toch van genoten.
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Laattijdig inchecken (tussen 16:00 en 18:00 uur) + MOESTEN vertrekken na de controle (uur werd door hen bepaald), dus niet 10:00 uur zoals vermeld in hun informatie. (voor ons was dat 09:00 uur) Ook de slaapbank in de woonkamer was niet echt proper om in te slapen.

De kamers zijn ruim maar zijn aan een heropfrissing toe.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

mooie omgeving
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

beetje verouderd; hygiëne kon beter (zeker in vergelijking met de prijs die je betaalt voor de schoonmaak); bijbetaling voor verwarming, energie is duur

mooie omgeving

Basic huis op een goede locatie
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Op het eerste zicht proper maar eigenlijk was dat absoluut niet het geval. Overal stof! Als je je neerzet in de zetel springt het stof zo omhoog! De gordijnen waren echt stofferig en vuil. Ook de badkamer zeker niet proper. Maw, het wordt heel oppervlakkig gekuist. En dat voor 90euro!!!!!

Aangename bungalows op een rustig park
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

De woningen staan erg vochtig en dienen ctu verwarmd te worden waardoor de kostprijs voor energie hoog oploopt. Deze dient bovenop het verblijf betaald te worden. Bij aankomst enkele technische mankementen (tussendeur slot stuk, lampen defect in slpkamers, verwarming in douche defect) waardoor technieker diende te komen. Echter op een uur tijd na melding aan receptie hersteld. Verder niet zo grondig gepoetst.

Rustig park op een drietal km van het dorpje Durbuy. Wij hadden een gelijkvloerse bungalow gehuurd voor 8 pers. met ons gezin van 4 zodat zoon en dochter een eigen kamer hadden. Deze was voldoende ruim. 2 wc's , een douche en badkamer. Ruime living en zithoek.

gezellig
    • Appartement met 3 Slaapkamers 1e Verdieping (8 Volwassenen)

bed van de zetel, matras is daar nogal dun, waardoor het ijzerwerk nog in je rug prikt

handig dat je voor ontbijt een dag ervoor je bestelling kan doorgeven om 's morgens om 09;00 op te halen

receptie staat klaar voor aale vragen en opmerkingen
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

de woning is aan renovatie toe, los behang ,schimmel op plafond badkamer, plinten ontbreken in keuken , gaten in gordijnen

receptie staat klaar voor aale vragen en opmerkingen

Niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

De stroom viel meerdere keren uit. En we moesten nog 45 euro betalen ondanks we weinig warmte hadden. Een koude douche en de stroom vaak uitviel. Er zaten scheuren in de muren en schimmel aan de randen van de douche.

Een leuk appartement. Met wat vernieuwingen zou het beter zijn.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

super appartement in een geweldig omgeving
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

we hadden liever dekbedden gehad dan dekens. Je moest extra bij betalen voor de electriciteit en gas (dat was wel bekend maar het was een koud weekend en was dus een prijzige bijkomstigheid) en er was geen kosteloze mogelijkheid om iets later uit te checken (terwijl ons app. niet na ons verhuurd was) beetje jammer.

Appartement was zeer ruim, apparte slaapkamers, een kachel, en in tegenstelling tot veel slechte recencies was ons app meer dan goed. Apollo 8 pers. begane grond (B303) zeer aan te bevelen en zeer compleet qua inrichting.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

super !Hebben we al gedaan, gaan we nog doen !!
    • Appartement met 2 Slaapkamers 1 Verdieping (6 Volwassenen)

DIt is muggeziften: het had gesneeuwd en er was niet gestrooid op het domein. Het was voor mij, heel moeilijk om het terrein op een veilige manier te verlaten. Het domein is verspreid over een steile heuvel.

Ruime bungalows: alles was heel netjes.

Ligging is mooi ... maar de hygiëne laat serieus te wensen over
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

De netheid .... was helemaal niet proper bij onze aankomst!! Vuil en overal nog vieze haren in de zetels ed van huisdieren. Grote stofplukken en een echt muffige geur bij aankomst ... we betalen toch opkuiskosten ??!!!Een beetje verwaarloosd wat jammer is want ligging is wel mooi

De ligging in het algemeen

Verouderde accomodatie die veel te duur is.
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

- verwarming, je kreeg de kamer moeilijk op temperatuur. - condens op de ramen die zorgde voor plasjes op de vloer. Die enkel weg gingen als je ze zelf opkuiste. Er zat ook schimmel op de siliconen rond de ramen. - je kan niet douchen terwijl iemand aan het koken is. - Voor een bad te laten vollopen kan je beter wachten op Godot. - prijs/ kwaliteit is dit veel te duur voor wat het maar is. Wij betaalden 230euro voor 2 nachten (2volw + 1 huisdier).

Ligging parkeergelegenheid direct aan huisje. vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed verblijf gehad met onze kleinkinderen
    • Familieappartement met 3 Slaapkamers - Begane Grond

Weinig privacy Basic keukenuitrusting(bij onze locatie slechtwerkende kookplaat) Ouderwetse dekens Badkamers kunnen beter

Vriendelijk personeel,goede locatie Basic keukenuitrustng,maar goed en proper Goede frigo en vaatwas Badkamer te renoveren,nog net voldoende Geen dekbedden,wel dekens:beetje uit de tijd! Broodjesservice zeer welkom Wooneenheden dicht bij elkaar,je kijkt echt bij elkaar binnen.Privacy enkel bij dichttrekken overgordijnen.

Fijn voor een paar dagen, maar dan wel graag in een beter geoutilleerd appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

Er waren teveel zaken niet op orde bij aankomst: Velux raam sloot niet, lamp in de keuken stuk, kamerlamp deed het niet, batterijen tv afstandsbediening waren leeg

De ligging en de mogelijkheid om voor het ontbijt brood te bestellen

buiten het appatement was het super
    • Appartement met 3 Slaapkamers 1e Verdieping (8 Volwassenen)

de kamer / appartement was niet goed of niet gekuist en dan 90 euro schoonmaakkosten betalen ???? de dampkamp was ronduit niet normaal vies en vettig

je kon brood bestellen en s'morgens gaan afhalen

Mooie locatie, goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan het...
    • Familieappartement met 1 Slaapkamer

De accommodatie kan een opknapbeurt gebruiken. ( likje verf, kleine herstelwerkjes) Maar positief => Goede matrassen, goede kwaliteit van TV, ruime keuze aan zenders waaronder, één, vtm, vijf, etc etc…Voldoende ruimte in het appartement. Goede tuinstoelen( nieuw),koelkast in orde, fornuis in orde.....

Mooie locatie, goede uitvalsbasis voor een bezoekje aan het mooie Durbuy & Barvaux. Bij zomerse temperaturen heeft men een buitenzwembad ter beschikking. In de winterperiode geeft het zwembadcomplex in de nabijheid tal van opties om je uit te leven. ( max 300m van residence Durbuy)...ruim voetbalveld in de nabije omgeving...

Prachtige locatie, prima huisje.
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Het was niet heel erg schoon en modern, sommige lampen werkten niet en de muur was veel beschadigd.

Prachtige locatie, prima huisje. Bedden sliepen goed en het sanitair was schoon.

Er was voldoende ruimte in de huisjes op een heel rustige...
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

De huisjes waren niet goed opgekuist Als je 49€ moet betalen voor schoonmaak mag het ook zichtbaar zijn

Er was voldoende ruimte in de huisjes op een heel rustige plaats met een mooi landschap

Personeel vriendelijk, parkeren oké, park zelf ziet er...
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

Studio A 201 is aan onderhoud toe. Erg gedateerd, dat is nog niet het ergste. Maar wel erg is dat het niet schoon is. De doucheruimte, achter de verwarming goor en deed het niet, voegen beschimmeld, handgreep bad kapot, douchewater niet te regelen dan weer steenkoud of bloedheet, erg gevaarlijk voor kinderen. Tegels van de muur af in de kamer. Zoom los van de gordijnen en sleept over de grond. Vieze dekens. Slecht bed. Studio erg klam en geheel smoezelig. Geen aanrader

Personeel vriendelijk, parkeren oké, park zelf ziet er onderhouden uit. Mooie omgeving. Durbuy erg leuk stadje.

slecht op de omgeving en stadje na
    • Appartement met 3 Slaapkamers 1e Verdieping (8 Volwassenen)

Alles. Na een hoog appartement te krijgen met een kind van 4 met gevaarlijke trappen hebben we €90,- moeten bij betalen om beneden een huisje te krijgen en een ander krijgt een gratis update. Op de papieren stond incl ontbijt. Dat was niet het geval. Het zwembad bij erg klein. Speeltuin sloeg nergens op en verder konden we niet zwemmen in het binnenbad omdat je alleen met een spido en badmuts mocht zwemmen. 4 dagen met 3 kinderen binnen gezeten want het regende en daardoor niks te doen behalve naar andere steden te rijden. Alles kost maar extra geld. Het is veel mooier aangeprezen dan dat het was. Hier gaan wij in ieder geval nooit meer heen. Totaal heeft het 800euro gekost voor niks anders als het huisje. Erg jammer.

De omgeving is mooi.

AangeAangenaam verblijf
    • Familieappartement met 3 Slaapkamers - Begane Grond

De slaapkamer mocht gerust uitgerust zijn met donsdekens in plaats van oude dekens. Ook de stoffen zetels waren aan een reiningsbeurt toe.

De grote ruimtes in het appartement. Alles was aanwezig voor een comfortabel verblijf.

Een heel mooi en ruim appartement - waar ik zeker nog eens zou terugkeren.
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Geen restaurant of snackbar op het domein. De gratis wifi had slechts een heel beperkt bereik en viel regelmatig uit. Ook de televisie verloor geregeld zijn signaal. Broodjes konden we pas ophalen 's morgens vanaf 9u in het weekend. Check-out moest vroeg gebeuren, rond 9u.

Het appartement was heel ruim en verzorgd. Het was ook goed en volledig uitgerust, met bv. ook een dvd speler, een versterker met luidsprekers, 2 douches en toiletten, ... Het was mooi gelegen op een heuvel, met uitzicht over het dal. Het park waarin het appartement lag, was mooi verzorgd en goed georganiseerd. Het onthaal was vriendelijk en behulpzaam. Parking was beschikbaar vlakbij het appartement.

Minder goed verblijf in een mooie omgeving
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

Er waren grote vochtvlekken in de studio (voornamelijk inkom), wat voor schimmel en een constante muffe geur zorgde. Voor bijna alles worden extra kosten aangerekend. Douche ging van brandend heet naar ijskoud.

De omgeving is prachtig

Locatie is prima, vlakbij allerlei bezienswaardigheden en...
    • Studio 1e Verdieping

Wij hadden een studio (2 pers) op de eerste verdieping. Het was erg donker in de kamer door maar 2 ramen aan één kant die wij hadden, dit terwijl de huiskamer/keuken/eetkamer een aardig oppervlak heeft. Daarnaast moet er rekening gehouden worden met het feit dat er geen aparte slaapkamer is. het bed moest elke avond uitgeklapt worden uit een kast, dit was voor ons een kleine verrassing. Daarnaast was het voor ons niet mogelijk om staand te douchen in de badkuip (de kleinste persoon is 1.65m), omdat de badkuip geplaatst is tegen de schuine wand van de badkamer. Ook wordt er geen rekening gehouden met aankomsttijden die opgegeven worden via booking.com. Er kan alleen ingecheckt worden vanaf een uur of 3 smiddags.

Locatie is prima, vlakbij allerlei bezienswaardigheden en activiteiten. Koelkast was kapot, na 2 maal vragen bij de receptie werd er de volgende dag gelijk een nieuwe koelkast in geplaatst die het goed deed. Accommodatie is zeer schoon. Auto kon vlakbij de accommodatie geparkeerd worden.

leuke plaats om activiteiten te doen.de prijs viel wat tegen omdat elektriciteit en water apart was
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

wat ons tegenviel was de prijs.voor de prijs mocht de water en elektriciteit ook in de prijs zitten en niet apart betaald worden Bij aankomst stonk het appartement naar niet verlucht

gewoon in de ardennen zitten is heel leuk. het lag lekker tussen de natuur wat wel leuk is

Ons verblijf : een afknapper
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

De Hygiëne van onze accommodatie, we werden bij het binnen komen van het appartement al overvallen door de muffe schimmelgeur. Dit komende van de velux ramen, die waren zwart van de schimmel. Overal spinnenwebben!!! We moesten dan ook nog 100€ betalen voor de schoonmaak???

De natuur van Durbuy en de mooie wandelmogelijkheden.

Genoten van Durbuy en omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

De binnenzijde heeft dringend opfrissing nodig. Ze hebben nog dekens, waarvan ik mijn twijfels heb wanneer ze voor het laatst zijn gewassen, pleisterwerk aan de muren gebarsten en vies, voegen in de badkamer niet echt schoon in de hoeken - spinnen en webben - keukenkasten zijn aan vernieuwing toe, keukengerief is incompleet en de onderkant kasten zijn niet schoon. Hygiëne, was gelijk dat het appartement niet gekuist was. stof op kozijnen en haren van huisdieren op de gordijnen.

Mooie adembenemende locatie. Huisjes aan de buitenkant zien er goed uit, leuk opgesteld en mooi uitzicht als je de ramen open krijgt.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Leuke locatie, maar volgende keer eerder in het centrum van Durbuy.
    • Studio 1e Verdieping

Er is enkel een bad in de badkamer, geen douche. Het meubilair is niet meer nieuw en dat is eraan te zien, vochtvlekken op muren hier en daar. De wifi is niet echt betrouwbaar, op zondag werkte er zelfs niets, geen televisie, geen wifi, zondag...rustdag ? ;-)

De studio die we boekten had alles wat we nodig hadden om er een gezellig weekend van te maken. Achter de studio was er een grasveld waar je een tuintafel met stoelen kon plaatsen of picknicken. Gezellige wandeling naar het centrum van Durbuy !

aangenaam in een afwisselende omgeving waar veel te beleven is
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

het comfort van de bedden, temperatuur (het appartement was direct onder het dak en daardoor erg warm), en de slaapkamer was onvoldoende goed te verduisteren (voor onze baby, die daardoor pas laat goed kon slapen)

de ligging en het uitzicht: ideaal tussen Durbuy en Barvaux (beide op loopafstand, ook met kinderwagen), met uitzicht over het Ardense heuvellandschap

Rust
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

De beperkte faciliteiten , betalend binnenzwembad en verplichte badmuts dracht.(is niet meer van deze tijd).

Het meest beviel ons de omgeving de rust en toch dicht bij de stad(+-1.9 km Durbuy , +-1.2 km Barvaux te voet).

Het appertement was ruim en proper het domein op zich was...
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Ik vond nogal aan de dure kant en voor de kinderen mogen er meer faciliteiten zijn.Spijtig dat je in het zwembad een badmuts moet dragen voor 1 keer te dragen ga ik er wel niet een kopen dus resultaat geen zwemmen en de aanduiding mag ook beter .

Het appertement was ruim en proper het domein op zich was ook verzorgt

De ligging van het vakantiepark, de ontvangst bij aankomst
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Het appartement was muf en vochtig, we hebben kakkerlakken in huis gezien, algemeen was het slecht onderhouden, vieze stoffige tapijten ( voor mensen met stofallergie heel slecht)

De ligging van het vakantiepark, de ontvangst bij aankomst

Wat verouderd maar alles was er.
    • Appartement met 3 Slaapkamers 1e Verdieping (8 Volwassenen)

Er was plaats voor 8 personen, we waren met 7 personen maar de zevende persoon moest in een zetel bed slapen en lag niet comfortabel. Het was nog fris en er waren dekens te kort.

Er waren bij de drie kamers ook 2 badkamers aanwezig.

voor mijzelf was het dik in orde, ook een prachtig zicht op de omgeving doordat wij hoger zaten
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

Teveel trappen, mijn zuster is heel slecht te been, heeft eind november heupoperatie ondergaan door te vallen op straat

het zijn appartementen, was goed in orde

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Aangenaam, rustig verblijf
    • Familieappartement met 3 Slaapkamers - Begane Grond

De appartementen zouden wat opgefrist mogen worden, zijn wat verouderd, ramen blokkeren wat, voelt allemaal niet meer echt modern aan. Was ook vrij vochtig en koud binnen, ging wel beter na een tijdje de verwarming opgezet te hebben. Prijs misschien iets te duur voor wat het was.

Mooie locatie. Huisjes aan de buitenkant zien er goed uit, domein is mooi onderhouden. Zeer rustig, toch in de periode dat wij er waren. Appartement was proper, alles aanwezig wat nodig. Ontvangst aan de receptie was goed, volledige uitleg, perfect in het Nederlands.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

goed voor de prijs die wordt gevraagd
    • Appartement met 2 Slaapkamers 1 Verdieping (6 Volwassenen)

de verwarming: appartement was niet echt warm te krijgen, zeker geen aanrader in de winter. appartement voor 6, maar 4 stoelen voor buiten

grootte appartement, ruim, douche + bad, afzonderlijk toilet, terras

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

Watercondens van de alu ramen. Er ontbreekt wel een kleine kleerkast voor hangende kledij. (lange broeken, hemden en kleedjes.

De ligging, de accommodatie, het vriendelijk onthaal, de service.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

niet voor herhaling vatbaar....
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

De slaapbank was zo slecht (opplooibare matras zonder lattenbodem die in slechte staat was) dat het leek alsof de kinderen op de grond sliepen. Ook zeer weinig dekens. Eentje per bed. Zonder de chauffage dag en nacht te laten draaien was het te koud om te slapen.

Zeer fijne ligging, op wandelafstand van Barvaux en Durbuy. Hartelijke ontvangst in het Nederlands.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Indien ik jullie was , zou ik mij beraden dit nog verder te verhuren. Dit is geen reclame voor julli
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Verwarming, dit huis is niet warm te krijgen !!! Het slechtste wat ik ooit gehad heb. Wij hadden Bunglw C202. Een schande dat men dit zo verhuurd !!!

Living matig en koud Kamers matig zeer koud Badkm / Wc matig en koud Vermoedelijk enkel in de zomer ok ???

Algemeen wel goed
    • Studio 1e Verdieping

Verwarming had een hele tijd nodig om de studio op te warmen . Beetje voor verwarmen zou echt wel nuttig en wenselijk zijn

Zeer uitgebreide voorzieningen en goede ligging voor wandeling naar Durbuy Vriendelijke bediening en snelle respons bij probleempje

Goede locatie op loopafstand van durbuy, huisje is redelijk
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Veel problemen met de elektriciteit in het huisje. De verwarming deed het niet toen we aankwamen maar dat was volgens het personeel geen spoed en werd als we niet 2 keer boos hadden gebeld de volgende dag pas verholpen. Bij het douchen viel de hoofdschakelaar elke keer uit.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer ontgoochelende accomedatie die voor 1 nacht VEEL te duur is .
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Prijs veel te duur.Muren met schimmel.In de slaapkamer vieze geur van vocht veel condensatie op de vensters.Nadat de vijfde persoon gedouched had geen warm water meer!geen verwarming in de kleine douchekamer.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

APP. 511 Gezelligheid v/h interieur,tv,bed.
    • Studio 1e Verdieping

APP. A511 Te weinig potten & pannen,zeker voor de voorziene 2 persoons bezetting (ik was alleen,zelfs dan). In de badkamer klaterde de verf van de muren.

APP. 511 Gezelligheid v/h interieur,tv,bed. De kalmte en rustuitgevende omgeving en van het APP.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

de omgeving in een bosrijk park(veel gewandeld)
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

de kamers zouden echt wel eens gerenoveerd mogen worden, keuken, badkamer, slaapkamer etc..prijs is veel te duur als je alles optelt(erkwam bovenop de prijs van het appartement nog eens80 euro bovenop.(schoonmaakkosten, bestemmingstoeslag,stookkosten,verblijftax) en muffe geur van het appartement(oud )

de omgeving in een bosrijk park(veel gewandeld)

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Gelukkig zijn we snel tevreden en is de basis comfort net genoeg voor ons verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

Het bed kraakte. De badkamer is aan vernieuwing toe. Het water was niet constant het goede temperatuur. Dan ijskoud of heel warm en voor kinderen is dat niet ideaal.

De ligging.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Halloween in Durbuy, een aanrader.
    • Appartement met 2 Slaapkamers Begane Grond (6 Volwassenen)

Jammer genoeg overwegen wij om van deze logementen geen gebruik meer te maken. De huisjes hebben echt dringend nood aan opknapwerken/modernisering. Ze voelen vuil aan door de schimmel en gehavende inrichting. We gaan al sinds jaar en dag naar deze locatie maar het begint teveel geld te worden voor wat je krijgt. Verluchting van het gebouw is nihil, je krijgt je handdoeken amper droog. De matrassen/bedden kenden ook hun beste tijd. Zetels enz zijn versleten. Indien hier enige verandering op gaat treden blijven wij zeker trouwe gasten.

Zoals altijd werden we ontvangen door de super vriendelijke Xavier. Durbuy zelf en omgeving is zoals steeds super gezellig.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Netheid kamers, vuile zetels, voor 90 € poetskosten verwacht je propere kamers. Hoge verbruikskosten (elektriciteit) Onvriendelijk personeel/manager

Heerlijke omgeving!
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

De kwaliteit van de huisjes, de helft moet eerst gerenoveerd worden/ de andere helft tegen sterk gereduceerd tarief verhuurd! Om kater ook gerenoveerd te worden!

De omgeving, het complex/ huisjes is verouderd, en moet nodig opgeknapt worden . Ook WiFi is langzaam en valt zeer vaak uit!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Appartement komt niet overeen met omschrijving
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Ik had een appartement gereserveerd van 200 m2, dit bleek dus slechts 110 m2 te zijn, vind ik wel een verschil. Verder had ik mij verheugd op het bubbelbad. Deze deed het niet. Veel schimmelplekken

Comfortabel appartement vriendelijk onthaal bij receptie met veel uitleg over omgeving

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

prettige uitvalsbasis, mooie omgeving, appartement zelf zeer slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer 1e verdieping (4 Volwassenen)

accomodatie oud, vies - schimmel en roest op verwarmings elementen, niet alle radiatoren werkten, douche temperatuur niet te regelen, bed niet comfortabel en piepend, verlichting zeer onvoldoende, tv zonder de juiste handleiding, geluid cd speler ver beneden alle peil

lokatie

• Beoordeeld op: 27 september 2016

• Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Accommodatie was netjes maar gedateerd; oude keuken en sanitaire voorzieningen, diverse lekkageplekken zichtbaar. Begroeiing op park belemmerd uitzicht

Ligging Residence t.o.v. Durbuy , prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Leuke locatie, doch wat opfrissing aan de verblijven zou wel mogen ...
    • Appartement met 2 Slaapkamers 1 Verdieping (6 Volwassenen)

Vaatwas was stuk, wateraansluiting onder afvoer was lek, zonneschermen in kamers defect en badkamer was bij ons niet proper gepoetst. Wel melding gemaakt en alles door receptie netjes genoteerd , echter is technieker niet tijdens ons verblijf langs gekomen.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Uiteindelijk heb ik me prima vermaakt maar ik kom niet terug bij deze accommodatie.
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers - Begane Grond

De steile hellingen! Ik had een huisje pal bij de drukte van de receptie/zwembad/tafeltennis. Auto's die voor jouw huisje geparkeerd worden. Weg uitzicht. Geen vriendelijke receptionist. De verplichte controle. De extra energiekosten.

Dat het zwembad nog open was. Dat er geen verkeer in de buurt was.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

8 dagen weg met vriendin en hond.
    • Studio op de Begane Grond (2 Volwassenen)

Het bed was erg slecht, was inklappend in een kast, dat kan niet slechter, In de folder stond dat de tuin afgezet was, dit was niet het geval, dus huisdier kan niet los in de tuin, wat wel leek in de folder.

Lekker afgelegen, leuke bezienswaardigheden in de buurt. Je moet wel overal met de auto naar toe, wandelend is het allemaal te ver.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Tegenvaller
    • Familieappartement met 3 Slaapkamers - Begane Grond

Schimmel overal. Voedsel op plafond. Huisjes oud en achterhaald. Elektriciteit op kinderkamer onveilig. Getracht is om te zoeken naar een oplossing.... maar echt meedenken ging niet ' u kunt ook weer naar huis' is geen oplossing als je een jaar naar je vakantie toe leeft. Raad af om hier heen te gaan.

Leuke locatie. Vergane glorie. Aardige dame achter de balie.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 3 Slaapkamers Begane Grond (8 Volwassenen)

Er was niet schoongemaakt; alles vies! Van beddengoed tot wc en van keukenlades tot de openhaard.. opzet van accomodaties niet prettig met weinig terras en overal (boven)buren en weinig privacy. Afhankelijk van de baliemedewerker, meer of minder service. De manager kan verbaal zeer agressief reageren! Heel beperkt winkeltje en na 20.00 uur geen diner meer bij de horeca onderaan de heuvel (mis je ook niets aan) Best ook hoge energierekening voor een weekje verblijf.

Sommige woningen hebben een prachtig uitzicht op de vallei.. Veel groen in en rondom het park. Ons appartement (8 persoons) had een openhaard. Gemeentelijk Zwembad onderaan de heuvel. (Badmuts verplicht en terplekke voorradig voor 3 euro)

• Beoordeeld op: 1 september 2016

De omgeving van het park, alle activiteiten waren dichtbij...
    • Appartement met 2 Slaapkamers 1 Verdieping (6 Volwassenen)

Er waren onverwachte grote kosten zoals kuisen die erbij kwamen dit stond vermeld als accommodatiekosten die was €60, terwijl de bezoekers niet eens de kans krijgen om te kiezen zelf te kuisen en deze kosten uit te sparen. Hier moet een gericht bedrag bijstaan bij de boeking zelf zodat je weet dat niet alleen borg en elektriciteit worden aangerekend maar ook kuiskosten want bij onze aankomst moesten we al direct €190 betalen.

De omgeving van het park, alle activiteiten waren dichtbij op loopafstand.