Beoordelingen over Hotel Restaurant Nivelles Sud Van Der Valk 3-sterren

Chaussée De Mons 22, 1400 Nivelles, België

#4 van de 5 hotels in Nivelles

2 maanden op voorhand superieure kamer gereserveerd en kamer zonder balkon toegewezen gekregen!!!!
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

Kamer zonder balkon, een douchekop waar enkele druppels water uit kwamen en een geopend body soap flacon van de vorige klant in de douchecel

Restaurant en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Verblijf in van der Valk hotel in België.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zoals gezegd vind ik de parkeergelegenheid aan de krappe kant maar dat kan ook door de verbouwing komen. Dat er in verband hiermee minder plaatsen ter beschikking zijn.

De parkeergelegenheid bij het hotel is amper voldoende. Kom je later aan is de parkeergelegenheid vol. Verder is het een van der Valk hotel en dat is qua prijs en kwaliteit prima. Dit hotel wordt momenteel verbouwd en daardoor hebben ze een tijdelijke receptie maar daar merk je als gast niets van. Het hotel ligt prima op de verbinding Brussel naar Parijs.

Kamers waren goed maar het ziet er wat gedateerd uit.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het hotel was een grote bouwput, niet echt een mooie locatie. Op het ogenblik dat wij er waren verbleven er ook veel teams met wielrenners. Dit was 's morgens ook te zien bij het ontbijt. Tafels waren nog niet afgeruimd, alles moest aangevuld worden, dit werd ook gedaan maar er was te weinig personeel aanwezig. Het restaurant was absoluut niet gezellig. Al bij al is EUR 13,50 dan veel voor een ontbijt.

Kamers waren goed maar het ziet er wat gedateerd uit. Bed was wel goed.

1 nacht verblijf. Zeer goed geslapen maar we gaan niet meer terug ivm onze restaurant ervaring
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening in het restaurant laat zeer te wensen over. Er wordt niet gevraagd of je iets drinken wil. De kaart komt eerst. De ober brengt je flesje drinken met de open bovenkant in zijn hand. Vieze glazen op de tafels vooral goed te zien als de zon in het restaurant schijnt. Wij vonden het erg onhygiënisch en van der valk onwaardig. Daar moet veel veranderen.

Kamer was prima

Ideale tussenstop op doorreis.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Perfect conform de verwachtingen. We hadden dit hotel geboekt vanwege de aanwezigheid van de Tesla superchargers, en hebben hier een comfortabele nacht doorgebracht, zodat we 's ochtends uitgerust konden verder reizen.

Functioneel hotel
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

Het personeel was niet allemaal even goed, er hing een riool-lucht / stank in de badkamer. Het restaurant was in een tijdelijke accomodatie (op zich prima), maar er stond een tv die net te luid aan stond en het duurde heel erg lang voor we bediend werden en ons eten kwam. Geen 'Vd Valk' service zoals we gewend zijn eerlijk gezegd.

De kamers zijn op zich goed. Het restaurant gaat verbouwd worden; de plaatjes van het nieuwe gebouw zien er goed uit.

Kamers uitstekend bed uitstekend badkamer ook uitstekend ...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij incheck balie kunnen ze toch wel beter nederlands praten bij vragen wordt dit toch altijd heel moeilijk om elkaar te begrijpen

Kamers uitstekend bed uitstekend badkamer ook uitstekend zijn aan het verbouwen komt een stuk bij maar totaal geen hinder van

Er was begonnen met de verbouwing van het restaurant en ipv...

zie boven, oa. airco.

Er was begonnen met de verbouwing van het restaurant en ipv het restaurant had men een tent geplaatst. Dit was een sfeervolle en absoluut een super oplossing . echter werd ons gevraagd om 23.50 uur of we wilden afrekenen want men ging sluiten , terwijl in het boek op de kamer stond dat de bar voor hotelgasten 24/7 geopend was. Dus die mededeling moet uit de boeken. Tevens waren de kamers deftig gedateerd , maar wel schoon. De grootste makke was het feit dat er geen airco in de kamer was en enkel een klein venster wat je kon openen. Ik hoop dan ook dat ze als het nieuwe reataurant en de receptie zijn verwezenlijkt, dat de kamers ook een opwaardering krijgen die ze verdienen want deze kamers hebben hun best gedaan , maar zijn tegen de houdbaarheids datum aan .

Goedkope kamer, duur ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inrit is even zoeken, vanwege verbouwing minder parkeerruimte, maar genoeg. Kamer is gedateerd, maar voor die prijs klaag je niet. Bad met hoge instap en douche achter draaibare glaswand. Heeft verschillende gebouwen (derde komt er nu aan), daardoor sjouwen met koffers vanwege trappetje tussen 1e en 2e gebouw

Zachte bedden, maar dat is natuurlijk persoonlijk, heerlijk geslapen. Zeer uitgebreid ontbijt (mag ook wel voor die prijs). Effe opletten: de eitjes zijn NIET gekookt, die moet je zelf nog in de koker/cooker(?) doen! Er staat geen waarschuwing of handleiding naast. eerste keer dat ik dit zie. Leedvermaak als je andere gasten een vers eitje ziet tikken. Kan me niet voorstellen dat het personeel dit voor de eerste keer moet opruimen... :-)

Teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in restaurant, ober keek niet naar me om. Na 1 uur had hij nog steeds niet het beloofde tafeltje terwijl andere mensen voorgelaten en bediend werden, onvriendelijk. Werkte er precies met veel tegenzin.

Personeel aan de receptie was vriendelijk

De kamers waren verzorgd en ruim!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren verzorgd en ruim! Ondanks de ligging aan de steenweg hebben we geen last gehad van lawaai. We sliepen wel achteraan. We hebben echter van de andere faciliteiten zoals het zwembad en ontbijt geen gebruik kunnen maken.

Receptionist leverde excellente service bij het afleveren...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Barkeeper niet op zijn werkplek. Traag in de bediening. Onhandig met zijn bonnetjes. Bij ontbijt lang haar in eiergerecht (roerei) aangetroffen. Ontbijtboy geenszins verbaasd bij mijn melding en overdracht van betroffen haar.

Receptionist leverde excellente service bij het afleveren van een reserve scheer- en tandenpoets- set

Ruime kamer, slim kasten-concept waardoor koffie en thee...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel had er niet veel zin in.

Ruime kamer, slim kasten-concept waardoor koffie en thee spullen keurig en mooi weggewerkt waren en de schrijftafel dus bruikbaar was. Uitgebreid aanbod TV kanalen.

Prima bed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Paar keer brandalarm afgegaan zonder opvang bhv oid. Ook geen excuusgehad en de receptionist de volgende ochtend was te druk om iets uit te zoeken. Slechte actie dus hoop niet dat daar ooit wat gebeurt met brand oid.

Heerlijk bed

Prima, echt aan te bevelen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De tafeltjes op het terras werden niet goed schoongemaakt en de placemats vies in de la gegooid voor volgend gebruik.

Kamer prima, personeel zeer vriendelijk en beleefd, het eten uitstekend.

Prima als slaapplaats om België te ontdekken
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

Beneden in de hal hangt niet zo'n prettige lucht. In vergelijking met Nederland , zijn de prijzen erg duur en daarom hebben wij ook geen gebruik gemaakt van het ontbijt buffet of het restaurant. Ligt aan de snelweg dus niet echt een romantische plek in een stad.

Kamer zag er leuk uit. Alles was aanwezig. Bed sliep goed. Net zwembad. Geen herrie waardoor ik niet kon slapen. Koffie was heerlijk. Kamers werden netjes schoongemaakt. Winkelcentrum aan de overkant.

zeer goed voor bezoek aan Nivelles en omgevong
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wegaanduiding om er te geraken , vooral het laatste stukje op het rondpunt net voor aankomst!! Ook de kamerlocatie was pover toegelicht door de receptie ; het kamernummer geven is niet voldoende in dit doolhof!

zeer degelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Meer in rekening gebracht dan volgens de boeking.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken moet je al afrekenen. Nog veel irritanter is dat ik 15 euro meer heb betaald dan aangegeven bij de boeking via booking.com en dat was niet het ontbijt. Normaal let ik hier beter op, maar doordat ik bij het inchecken al moest betalen was ik hier even niet op bedacht.

Het hotel ligt zoals gebruikelijk bij Van der Valk handig aan de snelweg en ze hebben ruime parkeergelegenheid.

Zeldzaam onvriendelijk personeel, slechte bediening en zeer...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeldzaam onvriendelijk personeel, slechte bediening en zeer gebrekkige communicatie. Je mag toch op zijn minst verwachten dat men in België 1 of 2 personeelsleden werft die Nederlands spreken. Ontbijt was erg summier en tafels en decor was vies en stoffig. Helaas geen bewijs dat van der Valk een garantie is voor kwaliteit.

Ruime parking (gratis), locatie goed - soms lawaaierig maar...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel een beetje een verouderd hotel maar uiteindelijk wel goed (ze gaan die aanpakken en volledig vernieuwen), de kamers "onderaan" bij het zwembadgedeelte zijn wat donker (ook geen mooi uitzicht), bediening in de bar kan beter, personeel in het restaurant mag wat meer aandacht besteden aan hun job.

Ruime parking (gratis), locatie goed - soms lawaaierig maar niet overal (gelegen op drukke verkeerspunt), prijs/kwaliteit van het restaurant zit goed. Propere kamers, goed uitgerust. Algemene delen zijn goed onderhouden.

Onbijt was zeer goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het restaurant geen kaart in het Nederlands , ? We zijn toch in België dacht ik , mijn Nederlandse collega kon dit niet begrijpen , doe hier iets aan aub

Onbijt was zeer goed

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

het bed, de temperatuur in de kamer, de kamer op zich: ok
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Watertemperatuur van de douche 's morgens niet stabiel = zeer onaangenaam. Onvriendelijk personeel aan de onthaalbalie

het bed, de temperatuur in de kamer, de kamer op zich: ok

alles was goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het geluid van de autosnelweg ernaast.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

alles was goed.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Verouderd hotel met zeer praktische ligging
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slordige inkomhal en niet opgeruimde gangen. Verouderd interieur, zowle in kamer als in het gehele hotel.

Makkelijke parkeergelegenheid, vlakbij de autostrade richting Brussel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heel goed (zoals altijd bij Van der Valk)
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De netheid in het restaurant kan beter! Uw werknemer maakte een gebruikte tafel proper en veegde met een doek de kruimels op de grond en op de stoelen. Vermits heel veel stoelen vol kruimels lagen leek mij dat standaard procedure. Onaanvaardbaar.

Kamer uitstekend (blijkbaar recent vernieuwd), zalig bed, ontbijtbuffet heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Voor ons was de ligging belangrijk ivm golf toernooi La tournet ca. 5km
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind een aparte douche beter. Het hotel mag wel een opfrisbeurt hebben ( oudbollig ) Langs de snelweg is wel gehorig.

de kamer is ruim en comfortabel.

Goede kamer en douche
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant een half uur moeten wachten voor er iemand kwam prijs absurd hoog een gewone salade 16 euro goedkoopste hoofdgerecht 20 euro en dan nog eens weigeren om nederlands te spreken zo maakt men mij kwaad

Goede kamer en douche

Prima doorreis hotel.
    • Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Veel luxe maar geen douche op de kamer. Zelfs geen haak om je in het bad te douchen. Bad heeft blijkbaar alleen een romantische functie. Ontbijt keuze is karig (1 kaassoort, geen cappuccino etc.) en de schone borden zijn vettig. Het geluid van de autobaan is goed hoorbaar in de kamer.

De Superior Kamer is een moderne kamer maar met enkel een ligbad iets te romantisch voor een zakelijke reiziger want aan een douche hebben ze niet gedacht. De ruime parkeerplaats is prettig.

Super!
    • Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Het was jammer dat er in de suite die wij boekten geen airco was. De ramen brachten soelaas maar helaas moet je er de verkeersgeluiden dan bijnemen...

Het personeel in het restaurant was heel hartelijk en hoewel de taal soms voor moeilijkheden zorgde, deden ze hun uiterste best om alles naar wens te laten verlopen. We hebben heerlijk gegeten! (klein pluspunt: de obers zijn ook erg knap!) De kamer was ronduit schitterend! Een ruim tweepersoons-spabad en een kleine sierhaard zorgde voor een erg romantische sfeer.

v d Valk Nivelles Sud Beveel ik niet aan
    • Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Geen airco op onze kamer. Veel geluidshinder autoweg. Personeel matig in gasten geïnteresseerd, behalve de uitcheck receptie.spreekt slecht tot geen Nederlands.

redelijk naar ons zit gehad.
    • Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Wilden om twee uur inchecken maar pas drie kwartier later konden we naar de kamer, slordig. Suite was ok, maar niet super voor dat geld. Bubbelbad kon je niet met zijn tweetjes in zitten en kwaliteit van het bad zelf viel tegen. Bed was groot maar de veren staken in je lijf, niet comfortabel dus. Verder geen airco, normaal geen probleem maar het was er niet koel te krijgen ondanks regen en openstaande ramen. Hebben er twee keer gegeten:Hamburger van het huis, niet weg te krijgen. Erg groot en niet zonder het te ontleden/slachten op te eten. Hebben een kwart opgekregen, voor 20 euro per burger toch jammer. 2e keer eten een 3 gangen menu genomen en de keuze was voldoende. Dit was zeker naar wens en voor 35 euro pp meer waar voor je geld dan de hamburger. Iedereen die de burger kreeg zit er naar te kijken, wat moet ik hier nu mee en dat is zonde.

Parkeren, locatie ten opzichte van snelweg en winkelcentum en Nijvel centrum. Buitenbar was lekker beschut met goede bediening. Personeel was wel vriendelijk en spraken en begrepen goed Nederlands.

Een prima hotel, rustige kamer, uitstekende bediening.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat een voortreffelijk hotel! Zoveel te bieden voor zo'n lage prijs. Het zwembad is een bonus, met heerlijk warm water. Het restaurant is ook een aanrader. We hebben heerlijk gegeten en werden uitstekend bediend.

Prima !
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze matrassen waren duidelijk pocketveren matrassen... je kon de veren voelen drukken. De 2de nacht hebben we een deken uit de kast onder ons laken gelegd... Dit meegedeeld aan receptie bij uitchecken. Was maar voor 2 nachtjes.

Proper, ruime locatie, voldoende parking, gezellig terras waar je ook kunt eten. Terras met zwembad. Prima !

Zeer mooi hotel waar we absoluut nog eens zullen boeken!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer nette kamer en badkamer met alle nodige faciliteiten, plus punt was het ruime balkon. Uitgebreid ontbijtbuffet. Ook in het restaurant lekker eten.

Heerlijk verblijf.
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

De balie dame was ronduit bot. Nog nooit meegemaakt bij van der Valk. Ze verwelkomde mensen niet eens. Je kunt ook te efficiënt zijn.

Mooie kamer, prima restaurant, zwembad, goede ligging. Heerlijke bedden.

Lekker eten en drinken, maar te veel lawaai en ik heb niet kunnen zwemmen door een Poolparty.
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

Er was een poolparty aan de gang, toen wij er logeerden. En onze kamer was er vlakbij. Dat was niet leuk. Gelukkig hebben we de volgende dag een andere kamer gekregen, verder weg van het lawaai. Maar dit hadden ze wel op de website mogen melden dat er een heel weekend een party was. Jammer dat dit hotel hierdoor tegenviel.

Heerlijk weekendje
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt op zondagmorgen slechts mogelijk tot 10u30. Dan wordt alles vlug weggedaan voor het buffet van s middags. Zou toch minstens tot 11u00 moeten zijn

Vriendelijkheid personeel, excellente prijs/kwaliteitverhouding,rust

Prima hotel voor een tussenstop.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wat donker, maar dat is tegenwoordig al gauw het geval voor reizigers die de jongsten niet meer zijn. Verder douchen in het bad, wat altijd een beetje link is.

Het bed lag geweldig. Zwembad was ook een pre en het winkelcentrum aan de overkant. Badkamer leek als nieuw. Koffie en thee op de kamer.

Mooi hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Teveel personeel dat enkel frans spreekt. Enkeltaligen die in een hotel werken is niet meer van deze tijd.

Mooi hotel. leuk zwembad. Ook de bar en restaurant waren mooi ingericht. Eten in het restaurant was ook ok.

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet de kwaliteit van der Valk die wij gewend zijn. Zonde want we weten dat dit echt beter kan! Restaurant was chaotisch en rommelig en geen persoonlijke aandacht. Hamburgers waren echt niet lekker. Uitstraling/kleding personeel was niet professioneel. Lang wachten op drankjes en rekening. In de bar idem dito. Het schoonmaken van de tafels ging voor. Er straalde geen klantgerichtheid vanaf. Matrassen waren zacht. De nacht was lawaaierig. Er lagen nog resten van de vorige bewoner op de kamer. We hoopten nog op een glimlach bij het vertrek, helaas ook daar was het vreemd dat we om de rekening vroegen voordat we betaalden.

Heerlijke mosselen gegeten!

Juist het ontbijt was in orde
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden waarschijnlijk de goedkoopste kamer die er is,helemaal op het einde van een gang met zicht op niets met klein venster. dit zijn we niet gewoon van Boeking com!

Juist het ontbijt was in orde

Aangenaam verblijf in gezellig hotel

Niets eigenlijk

De aangename gezellige inrichting van het hotel/de kamer Het restaurant : lekker eten aan een redelijke prijs en lange openingsuren . Het verwarmde buitenzwembad met leuke meubilering rondom : ligkussens, strandzetels, poolbar, ...

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Netjes verblijf prima
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijd van wachten bij incheck zou korter moeten zijn. We moesten lang wachten 'savonds terwijl we er met kinderen staan. Geen hulp met bagage (karretje ter beschikking stellen) veel sportbagage bij.

Heerlijk ontbijt.

Onaangenaam
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de eerste plaats het personeel, hun attitude, de slechte service, de foute informatie. OOk na 20+ verblijven doet het personeel alsof ze ons niet kennen en behandelen ze ons als 'mindere' gasten omdat we via Booking.com hebben gereserveerd. Als je aanduidt dat je een dubbel bed wil, dan klinkt het elke keer dat ze voor via Booking.com gemaakte reserveringen hiermee geen rekening kunnen houden. We krijgen elke keer een twin bed.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

soms is de prijs wel heel ok maar soms ook wel duur, wisselt...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik snap echt niet dan dit Nederlands hotel geen Nederlandse menu kaart heeft, zelfs geen Engelse menu kaart. Ze doen er ook geen enkele moeite voor hierin te voorzien, typisch Frans zullen we maar zeggen. Wisselende kwaliteit van het restaurant, soms ok soms niet ok. Geld ook voor de bediening, Soms heel vriendelijke, soms een stelletje eikels. De kamers zijn t.o.v. de prijs prima. (als ze niet toevallig de prijzen verdubbelen, wat wel eens voorkomt)

soms is de prijs wel heel ok maar soms ook wel duur, wisselt dus.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Slapen prima maar restaurant onder de maat.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner viel tegen. Voorgerecht werd vergeten en de gebakken tong was erg flauw en had weinig smaak. Geen excuses voor het vergeten van het voorgerecht.

kamers zijn goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers zijn goed personeel weigert om Nederlands te spreken terwijl ik alle moeite doe om frans te spreken restaurant is goed maar weinig keuze en erg duur menu 35,00

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Het water, dat we bij het eten vroegen en bij de wijn wilden...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het water, dat we bij het eten vroegen en bij de wijn wilden hebben, moest worden betaald.Voor gewoon kraanwater in een open vd Valk karaf vinden we geen service

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goed!!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De toiletbril was krap en dicht tegen de muur en de toiletrollenhouder was ongemakkelijk. Het zitten of toiletgang was niet zo bevorderlijk. Een normaal bad kon niet genomen worden,want het lekte naar buiten in de badkamer en zelfs als je de scheidingswand schuin zette om dit te voorkomen.Dweilen geblazen en een hoop oponthoud. Het bereiken van het winkelcentrum aan de overkant van de rotonde was te voet levensgevaarlijk!!!

van een kale reis terug gekeerd
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden met het warme weekend speciaal dit hotel geboekt omdat er een zwembad was. De tweede dag lagen we aan het zwembad met drankjes van de bar en een medewerker kwam ons vertellen dat we van 12u tot 14u niet aan het zwembad konden liggen vanwege een prive feest. Dit hadden ze ons ook niet eerder gemeld. Ik ging informeren bij de receptie. De dame in kwestie zei dat we wel aan het zwembad mochten blijven. Ik confronteerde de man met dit gegeven maar ik kon geen verhaal halen. Ik ging weer naar de receptie en ze belde de man in kwestie op. Hij had de receptie gewoon niet verwittigd dat er een prive feest was. Slechte communicatie dus in het hotel. Had ik dit vooraf geweten had ik dit hotel niet geboekt. De boeking was tevens niet doorgekomen, de dame van de receptie vond mijn boeking niet terug. Na veel vijven en zessen en een kwartier wachten kreeg ik eindelijk een kamer. Toen ik de kamer 455 betrad rook die enorm naar sigarettenrook.

het ontbijt en de matras van het bed.

Van een kale reis terug gekeerd...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze boeking via bookings.com was niet doorgekomen bij het hotel. Personeel achter de balie echt niet vriendelijk. Hotel was volboekt... Na lange wachttijd een kamer gekregen die rook naar sigaretten. (Kamer 455) We hadden het hotel geboekt om bij temperaturen van boven de 30 graden in het zwembad te kunnen. Laatste dag bleek er opeens een privé feestje te zijn en moesten we weg van het zwembad. Had ik dat eerder geweten, dan had ik een ander hotel geboekt....

Lekker eten. Ruime kamer

Verouderd hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was gerookt op onze kamer, daarna een andere kamer gekregen. Echter was dit op de 4e verdieping en om er te komen moest je een trap af om bij de liften te komen. Niet rolstoel/kindvriendelijk. Veel gesjouw met spullen dus! Niet handig, ook als je verteld dat je kleine kinderen mee hebt wordt er niks mee gedaan om je tot hulp te zijn. Bovendien moesten wij langs aangeschoten en dronken mensen het hotel in omdat er een bruiloft was, vervelende gasten!

Ontbijt was in orde

prijs kwaliteit OK
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel vrij gedienstig en vriendelijk doch de receptioniste bij ons vertrek niet al te vriendelijk en geen woord Nederlands. Waarom moeten wij Vlamingen ons altijd aanpassen?

Goede formule in restaurant van avondbuffet

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goede kamer. Verder niets bijzonders
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bereikbaarheid kamer. Moet trap af. Van te voren aangegeven slecht ter been te zijn.

Kamer prima, slecht bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn. Personeel denkt niet mee voor oplossing

goede ervaring tijdens ons kort verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

waterlek bij het douchen/afregelen watertemperatuur. iets uitgebreider ontbijt mocht...spiegeleitje, roerei...

de eenvoud check in, naar de kamer gaan

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Comfortabel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant is wat prijzig, maar dat kan komen omdat de horeca in België sowieso duurder is dan in Nederland. De ligging is zeer voetgangersonvriendelijk. Eigenlijk kan je alleen per auto veilig er weggaan. Er zijn geen oversteek plaatsen en het verkeer is erg druk.

Fijn ruime kamer met goede does. Alles is goed verzorgd. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

mooie nette kamers.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de hoofdkussens : veel te dik en te hoog; Ook de vrienden hebben hierdoor slecht geslapen. de lichte rioolgeur in de ingang

mooie nette kamers. Rustig. Lekker uitgebreid ontbijt. gratis flesjes water

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Redelijk verblijf, geen uitschieter.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant minder , het menu was niet hoogdravend, heb toch wel beter gezien en geproefd bij vd Valk. Niet voor het buffet gekozen, hadden we misschien beter wel kunnen doen. De opzet van het hotel zelf komt een beetje chaotisch over, blijkbaar door de tijd heen stukken aangebouwd die niet lekker aansluiten op het gebouw. Enorme rioollucht in de lobby. Verwarming wordt s'nacht uitgezet. Met dit koude weer wat minder prettig. Een aanhoudend brandalarm incident hield ons wakker, bleek loos alarm.

Redelijk goed hotel , kamers netje

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Slechtste hotel ooit
    • Suite met Kingsize Bed en een Spabad

Eerst een kamer gekregen wat ik niet geboekt had, maar de mensen aan de receptie vonden het verschil maar "mineur". Als je voor 2 nachten bijna 400€ betaald moet je krijgen waarvoor je betaald. Mijn master Card niet terug gekregen, ze gingen de camerabeelden nakijken. Toen ik terug ging naar de balie wist niemand van niks. Super mooie kamer maar schimmel en vocht op gordijnen en plafonds. Na uren verluchten krijg je bijna geen lucht van de muf die er hangt. Heb nog een raar gevoel in de keel. Al in veel Van Der Valk hotels verbleven, dit hotel is de naam niet waardig!

Het uitchecken en de dame die dat deed

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Niet wow
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik slaap vaak in de van der valk hotels in Nederland. Die zijn qua vriendelijkheid van personeel en ontbijt aanbod niet te vergelijken met deze hotel in nijvel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden 's nachts ERG veel last van onze bovenburen. Dit was een groep, die besloten had om boven verder te feesten. Dit was echt en nadeel, we hebben hierdoor erg slecht geslapen.

De kamer was erg mooi!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

We zijn er niet zolang geweest, we waren uitgenodigd op een bruiloftfeest in de buurt,alles was ok
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na het inchecken hebben we iets gedronken en heeft de bediende een klein ongelukje gehad namelijk een glas cola over mijn jas gekieperd, hij heeft zich geëxcuseerd en alles onmiddellijk opgeruimd.

de kamer was in orde evenals het ontbijt

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Restaurant
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer wastafel niet goed schoon en stof op hoogte in de slaapkamer.

Restaurant

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Eten buffet was duur in verhouding tot kwaliteit.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eten buffet was duur in verhouding tot kwaliteit. Stond er al heel lang en warme gerechten waren lauw tot koud...

vriendelijk personeel en mooie locatie

vriendelijk personeel en mooie locatie

Het was uitstekend !
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat we onze fietsen niet konden bergen.

Lekker en veel variatie

Het was schoon en netjea
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel meer met zichzelf bezig dan met gast. Verbouwing van het hotel melden op site

Het was schoon en netjea

Volgende keer rijden we door.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotel was een grote bouwput met zware machines. Restaurant was vreselijk duur.

Kamer was netjes, ontbijt was ook goed.

Diner en ontbijt kostbaar en erg slecht

Diner en ontbijt kostbaar en erg slecht

Bij Van der Valk bij je nooit gefopt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de werken was de toegankelijkheid wat verwarrend

Het buitenzwembad is een leuk extra'tje

Prima geschikt voor een nachtje op doorreis
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was niet inclusief, waardoor de prijs best hoog is

Zwembad was tot laat open. Ontbijt was goed.

airco op kamer/ voldoende handdoeken
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er was weinig over van hotel grootste deel gesloopt, restaurant tijdelijk tent gebouw

airco op kamer/ voldoende handdoeken

Dat er geen airco of luchtverversing was

Dat er geen airco of luchtverversing was

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen duidelijke vermelding dat de kamer geen airconditioning heeft. Slapen met temperaturen die boven de 30 graden oplopen was onmogelijk

oké maar niet speciaal
    • Superior Kamer inclusief gratis minibar

omgeving minder mooi, mede door de actuele werken. Zal echter na de verbouwingen mooier worden.

mooie kamer en lekker ontbijt.