Beoordelingen over Hotel Richmond 3-sterren

Van Maerlantstraat 79, 8370 Blankenberge, België

#21 van de 30 hotels in Blankenberge

Eigenlijk niets

Heel goed ontbijt. Veel keuze. Nette gemoderniseerde kamer met een heel speciale douche. Koffie en thee faciliteiten vind je niet zo vaak in een 3sterren hotel. Rustige ligging vlakbij de Grote Markt.

Zeer proper, ontbijt meer dan ok, goeie locatie (vlak aan de...

Warm op de kamer (wegens bereikbaarheid van de kamer via achterbouw konden we pas savonds verluchten) Matrassen zijn redelijk doorgelegen

Zeer proper, ontbijt meer dan ok, goeie locatie (vlak aan de haven, 10min van de dijk, 5min van winkelcentrum)

Leuk weekendje

Onaangekondigde extra kost van 10euro om fietsen in garage te stallen tussen andere spullen Afwerking badkamer en ook een beetje de kamer kwam caravanachtig over Smalle doorgang tss muur en bed nr andere kant kamer (+-50cm)

Verduisterende gordijnen Grote badkamer met bad en douche Veel kastruimte Koffie- en theefaciliteiten (gratis en wordt aangevuld) Zithoekje

Het kon beter ook , geen salami , hesp bij Ontbijt

De stoffe kamer , heel vuile ramen , de wc die bleef lopen toen wij toekwamen was dat al , heeft hele nacht en dag gelopen , ze waren de kamer komen in orde maken voor onze komst er lagen nog schoenen van de persoon voor ons , hebben ze gewoon laten liggen de poetsvrouwen enzo.

Kamer klein en donker. Ontbijt was zeer basic, weinig keuze. Prijs/kwaliteit verhouding buiten proportie.

Kamer netjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Minder dan 5 minuten lopen van het centrum.

Niet goed voor een vakantie maar wel voor een kort verblijf.

Het zijn houten vloeren. Wij sliepen op het eerste. We hoorden elke stap van de kamer boven ons. Als ze naar het toilet gingen of een douche namen liep het water zeer sterk hoorbaar door een buis langs onze kamer. Als iemand zijn deur sloot dan was er een klop aan onze deur. Het geluid viel dus tegen. Onduidelijke handleiding van de kluisjes. Parking in de buurt is op straat en er is geen in de onmiddellijke omgeving behalve een privé parking die steeds volstaat omdat op straat parkeren nog veel duurder is. Ongezellig als je vanuit de kamer door het raam kijkt. Allemaal muren en ramen.

Het was een zeer goed ontbijt. De ontvangst was goed. Mooie kamer, goed bed, goede badkamer. Sauna op afspraak was ok doch niet genoeg handdoeken. Een uurtje is wat kort voor de te betalen prijs.

ondanks het mankement goed

ons raam was stuk(kon niet sluiten)

heerlijk ontbijt behalve de koffie(geen verse) vriendelijk onthaal en personeel goede ligging van hotel grote en propere badkamer

voor herhaling vatbaar

Kamer is groot genoeg om van een aangenaam verblijf te kunnen genieten. Mooie badkamer met douche, kraaknet. Ontbijt was goed, je kan er alles op vinden wat een mens zich maar kan toewensen. Super vriendelijk onthaal.

Luxe en gezellig verblijf voor een bezoek aan de Belgische kust.

Airco kapot, erg warm op de kamer.

Prima eenvoudig ontbijt. Heerlijke verse broodjes, diverse beleg. Prima ligging dichtbij zee, boulevard, haven, centrum, restaurants. Dichtbij kusttram, geweldig en goedkoop vervoer langs de hele kust, geen auto nodig tijdens het verblijf.

aangenaam verblijf. ideaal om even weg te zijn!

er hing bloed (of iets bloedkleurig) aan het bad. ook de wc was niet met product gereinigd... gekleurde rand stond er in. ook "muffe" geur in de (bad-) kamer.

kamers waren zeker ruim genoeg. bijboeken sauna pluspunt.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

uitstekend; ik kom zeker nog eens terug.

niets alles was in orde.

de kamer was mooi en proper. de badkamer was netjes en mooi. het personeel was heel vriendelijk. het hotel heeft een goede ligging; dicht bij het station en dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima kamer voor een nacht, maar ga voor ander hotel bij langer verblijf.

Hygiene op de kamer kon beter. Badkamer was schoon en ruim genoeg, maar bij de ingang van de kamer lagen kruimels en veel stof. Verder was de kamer wel schoon. Kamers zijn gehorig, hoorde mensen boven lopen. Sommige kamers grenzen aan luidruchtige straat. Geen koelkastje/minibar op de kamer Geen kluisje op de kamer beschikbaar (althans niet gevonden)

WiFi ontvangst en snelheid was prima. Ruimschoots voldoende voor Netflix en/of andere streamingsdiensten. Prima airconditioning, maar mijn collega had geen airconditioning

Geen goede prijs/kwaliteitverhouding en uitgecheckt.

Helaas geen goede kwaliteit/prijs verhouding. Hotel zag er verlaten uit en restaurant was gesloten. Kleine benauwde kamers. Smalle gangen waar kamers aan grenzen, smalle trappenopgang, lijkt eerder een nooduitgang dan trappenhuis. Geeft een benauwdgevoel in gangen en kamers en daardoor een gevoel van onveilgheid bij eventueel brand. Uitgecheckt en ter plaatse een kamer geboekt bij het Mercure hotel aan het station voor een gelijke prijs en een top kamer. Nadeel is dat je het geld wel kwijt bent van je boeking in dit hotel omdat het via Booking.com is gegaan.

Goed alternatief hotel voor een verblijf in Blankenberge.

Moeilijk te parkeren met de nieuwe parkeer regeling in Blankenbergen, naar dit mag je niet tegen houden om dit hotel nemen.

Mooie kamer en rustige kamer zoals ik gevraagd had. Top! Ontbijt buffet is heel verzorgd en vriendelijk personeel.

Mooi rustig aangenaam hotel.

De koffie en de chocomelk

De kamers waren zeer propere en degelijke badkamer met douche. Enkel jammer dat de koffie met espressopoeder is alsook de chocomelk. Hadden liever andere koffie gehad. Voor de rest degelijk ontbijt. Zeer rustig hotel.

net een voldoende

Het ontbijt viel tegen . Broodjes waren droog en het spek zag er niet echt fris uit . Fruitsap uit de automaat was niet lekker . Prijs kwaliteit kon wel wat beter .

Snelle oplossing voor de douchekop. Parking was ok geregeld .

Voldoende

Bijbetalen ontbijt en veel lawaai

Ontbijt normaal. 2 tweepersoonskamer geboekt. Bij aankomst bleek het eenpersoonskamers te zijn. Voor 2 personen dus ontbijt bijbetalen. Bar was niet open i.t.t aanbod op site. Lawaaierige omgeving en gehorige kamers.

ZEER GEWOON HOTEL

ONTBIJT WAS NIET ZO UITGEBREID, GEEN KEUZE VAN KOFFIEKOEKEN OMDAT ZE AL OP WAREN VAN 9.30U. WATER UIT KRAAN BADKAMER WAS EERST BRUIN KAMER WAS ZEER GEWOON, S'MORGENS VROEG WAREN ZE IN DE GANG AL AAN HET STOFZUIGEN. KOK WAS NIET HYGIENISCH GEKLEED

Prima voor één nacht als je niet te hoge eisen stelt

Parkeergelegenheid 6 Euro - zoals vermeld op website - blijkt een als parkeerplaats uitgebaat weiland van een bistro verderop te zijn. Let op: voor één nacht moet je 2 dagen oftewel 12 Euro betalen.

Oud hotel, afwerking kamers komt wat goedkoop over, maar het bed was schoon, ontbijt was goed verzorgd en de kamer had alles wat je nodig hebt, inclusief waterkoker met thee en koffie. Goede locatie: strand en winkelstraten op loopafstand.

Niet opnieuw!

Man aan de receptie bij aankomst rook niet fris. Bij het ontbijt was er een man die niet eens goedemorgen zei, maar direct:tafelnummer commandeerde! De kamer is slecht afgewerkt, overal profieltjes gebruikt om slechte afwerking weg te steken. En de kamer (vloer in wc en badkamer vooral) moeten eens dringend grondig geschrobd worden! Aub chauffage verminderen in de slaapkamer, thermostaat werkt niet. En koffiezet poetsen (roostertje obder koffietas zat vol vuil afvalwater) en britafilter tijdig vervangen!

Goede ligging, zeer goed bed (boxspring)

gewoon gezellig, heb mij echt kunnen ontspannen, s'nachts was het ook rustig hoewel alles bezet was!

gezellige kamer, zeer proper!! uitstekende badkamer,onbijt was verzorgd, rustige sfeer, je voelde je welkom! ben verleden jaar ook geweest en kom volgend jaar terug

Ligging vrij centraal bij jachthaven , zee en winkelcentrum.

Geen eigen parkeermogelijkheid maar is te relativeren want op nog haalbare afstand wel parking .

Ligging vrij centraal bij jachthaven , zee en winkelcentrum. Geen grote kamer maar wel aangenaam . Leuke douche.

Geslaagd

Het ontbijt was minder wij waren redelijk op tijd voor ontbijt alles was aanwezig alleen jammer de eieren en spek waren zo goed als koud.

De kamer was eigenlijk perfect misschien een nadeel was de kamer was eigenlijk heel warm maar eigenlijk niks om hem af te koelen maar voor de rest top!!!

Aangenaam verblijf, maar was voor ons ook niet de eerste keer daar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijkheid en goed ontbijt. Perfecte ligging, maar spijtig genoeg lagen onze vrienden vooraan en hebben de eerste tram rond 6u horen voorbijrijden.

Een hotel om terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks op aan te merken . Gerenoveerde kamer is natuurlijk altijd beter

Zeer goede ligging alles in de buurt . Ontbijt was uit gebreid . onze kamer was ouder maar wel proper . Zijn de kamers aan het renoveren . Ik kom zeker nog terug vriendelijk onthaal en hulpvaardig .

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

zeer tevreden bedankt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

licht dat tussen de kieren van de deur kwam maar het is dan ook prijs kwaliteit.

het ontbijt was lekker en er was alles voorzien. vriendelijke en goede ontvangst. vriendelijke poetsmeisjes en proper.

Leuke en verzorgd weekend gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grootte vd kamers. Kl3ine lift.

Simpel maar zeer vers en heerlijk ontbijd. Propere kamers. Maar ze waren wel klein. Propere badkamers. Ze er leuk onthaal. Maar ook een zeer kleine lift.

kort en goed

zoals medegedeeld ter plaatse waren grote stukken fruiten eerder bevroren dan koud waarschijnlijk kom te ver achteraan in frigo geplaatst was haar antwoord misschien was mijn matras aan vervanging toe enkele tegels in douche mogen vervangen worden

uitgebreid ontbijt rustige ligging krant aan de receptie bagage mag na verlaten kamer nog in bewaring worden gegeven eveneens bij aankomst

Gewéldig ...!

Geen klachten te melden...

Nette kamers,met een uitzonderlijke geluidsdichtheid, vriendelijk onthaal, heerlijk ontbijt...om 07:00 uur de mogelijkheid hebben om te ontbijten is de max... Ik kom er zeker terug...

gewoon goed, goede prijs kwaliteit verhouding

het kluisje op de kamer dat was niet bevestigd in de kast of anders en kon men zo meenemen

Schone nette kamer met grote badruimte ,men ziet dat men bezig is het het hotel te vernieuwen.

Zeer goed verblijf van 2 dagen (1 overnachting).

Ter plaatse nog 4€ toeristentaks betaald. Frigo op de kamer zou handig zijn.

Mooi gerenoveerde kamer. Rustig hotel. Ontbijt : alles was aanwezig en van goede kwaliteit. Centraal gelegen.

Ligging en de kamerinrichting

Het personeel in de ontbijtzaal, slordige kleding van de man, kuist tafels af met eenzelfde vod zonder ze ooit om te spoelen, placemat waren van plastic en bleven liggen voor de volgende , hygiëne groot ????als dat steeds met dezelfde vod gebeurt

Ligging en de kamerinrichting

aangenaam !

niets het was perfect !

in èèn woord , perfect ! vriendelijke ontvangst . heel verzorgde kamers . en ontbijt was gewoon heel lekker .1 minus , geen verse koffie maar toch waren wij tevreden . gaan zeker terug daar als we op vakantie gaan naar Blankenberge ! mogen zichzelf bij de betere hotels noemen . tot genoegen , walter en erika smits - miet en eddy van echelpoel en william mellis

Alles was in orde alles was verzorgd zeker een aanrader.

We zaten aan de kant van een verkeerslicht elke keer de voertuigen dat stopte en terug vertrokken hoorde we zeer goed in de kamer.

Alles was in orde alles was verzorgd zeker een aanrader.

we komen graag terug voor een weekend aan zee!

geen idee

eetzaal klassiek maar super gezellig ingericht, praktisch en goed doordacht. mooie ruimte met veel licht. ontbijt dik in orde! kamer modern, gezellig, voordeel om goede stille airco te hebben! anders wel heel warm op zonnige dagen (kamer 104) mooie praktische badkamer. goed onderhouden en super vriendelijk! goede prijs, tot ziens.

We hebben ons goed gevoeld in dit hotel!

De nabije parking sloot af om 21:00 u. Dat gaf problemen.

We zijn over alles heel tevreden. Het ontbijt was verzorgd en lekker. De kamer netjes met prima, ruim bed! Goed adres voor volgend jaar!

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aangezien het nogal warm was op de kamer sliepen we met het raam open. Het gekrijs van de meeuwen, ook 's nachts, heeft ons een paar keer wakker gemaakt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer en badkamer. Goed bed.

Centraal gelegen hotel met uitstekend ontbijt en vriendelijk onthaal.

Kamers vielen iets kleiner uit dan verwacht, vast tapijt op de kamer vind ik niet hygiënisch en het was er enorm warm, het ontbreken ve minibar is zeer jammer, zeker omdat het kastje met stopcontact en rooster er wel aanwezig is, want er is ook geen balkon om s'nachts uw drank op te zetten en koel te houden. Niet ideaal voor een langer verblijf.

Zeer vriendelijk onthaal, ontbijt was uitstekend en rustig in de eetzaal om te ontbijten, niet te ver vh station en de zeedijk gelegen, heel kort bij de grote markt en jachthaven. Geen lawaai vd andere gasten, op de kamer kun je niet met het raam open slapen omwille vd meeuwen en het verkeer maar het raam vd badkamer wel zodat er toch voldoende verluchting is. Voor een kort verblijf is het zeker ideaal.

Vragen naar een gerenoveerde kamer.

We verbleven er 2 weekends. De gerenoveerde kamers zijn in orde, alleen zonde dat de koffiepads niet aangevuld worden s ochtends. De niet gerenoveerde kamers zijn echt niet goed: slechte bedden, oude douches etc. Het ontbijt vond ik ook maar matig, het 2e weekend zijn we elders gaan ontbijten.

De gerenoveerde kamer is best ok.

Centraal gelegen en alles nabij het hotel dat men nodig heeft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we s'avonds om 23u30 niet binnen konden in onze kamer doordat onze magneetkaart niet werkte. Na een telefoontje is er wel direct iemand van buiten het hotel gekomen om dit op te lossen. De receptie was namelijk maar tot 22uur open en moest men een noodnummer bellen.

Het ontbijt was lekker en er was van alles voldoende aanwezig.

degelijk hotel, ook als je er iets langer zou blijven dan wij.

Prijs/kwaliteit gezien uitstekend. Logisch dat je voor die prijs geen airco kan voorzien. Ontbijt is uitstekend, de koffie is niet zo lekker (fair trade is niets mis mee, maar smaakt naar oploskoffie). Maar geen probleem hoor, we waren zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goed normaal ontbijt .

Geen airco op de kamer , waardoor de ramen open moesten om deftig te kunnen slapen bij warm weer ! Wat dan lawaai hinder gaf !

Goed normaal ontbijt . Niks speciaals .

In mijn geval goed als verblijf voor 1 persoon.

geen airco op de kamer, en de venster op de kamer kon niet volledig open daar er een bureau voorstond die de opening blokkeerde . Als je de venster toch volledig wilde openen moest de bureau verplaatst worden, maar dan kon je weer niet naar de badkamer. Dus voor mij het tafeltje naast de badkamerdeur was er teveel. Ik vond ook geen zuivere handdoeken voor de tweede dag. De handdoeken hingen aan een haak, tegen de muur te drogen.

het ontbijt was zeer uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goed voor een week-endverblijf.

De badkamer is tegenover het bed gelegen en heeft een schuifdeur dus hoorbaar 's nachts. De inrichting van de badkamer was nieuw maar van goedkope kwaliteit (plastiek WC bril etc.). Verder zijn onze handdoeken slechts eenmaal verschoond in de vier dagen en de kamerreiniging gebeurde 2 x na 13.00 u. Parkeren vormde een probleem.

Het ontbijt was goed. Het personeel vriendelijk. De ligging is OK.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed en leuk voor een week-end maar niet voor een langer verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamerverdeling. De badkamer is modern maar goedkoop ingericht; plastiek WC-bril en oppassen met de lavabo die ook op plastiek gemonteerd is. De badkamer heeft een schuifdeur en is voor het bed gelegen dus hoorbaar voor de partner (die slaapt). De bar is slechts open van 18.00 tot 22.00 u.. De temperatuur was niet aangepast. Men heeft geen alcoholvrij bier.

Het ontbijt was goed.

Super!

Super ruime kamer, goede bedden, badkamer met inloopdouche. Geen lawaai op de gangen en ontbijt vanaf 7 uur. Vriendelijk personeel vanaf de eerste minuut. Wij gaan zeker terug! Parking is goedkoop aan het station is pluspunt (13euro per dag).

Het ontbijtbuffet was goed, maar heel basic.

Het ontbijtbuffet was goed, maar heel basic. Dus geen extra's. De kamer was klein, maar heel mooi. Toen we aankwamen waren de vensters dicht dus verschrikkelijk warm op de kamer want de zon scheen erop. Het duurde een tijd eer het dan aangenaam was van temperatuur. Redelijk proper, maar hier en daar wel stof (vergeten?)

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

zeer leuk verblijf

voor ons met deze kamer . NIETS!!!!!!!!

heerlijk ontbijt, alles aanwezig,zeer nette kamer met inloopdouche ,airco,frigo koffie en thee alles aanwezig en ook een supergoed bed heel belangrijk en ook nog heel vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goede locatie om Blankenberge te verkennen, zeer vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje ouderwetse kamer, zoals verwacht van op de foto's, maar wel proper

zeer lekker ontbijt zeer goede ligging, vlak in centrum, maar toch zeer rustig zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Fijn hotel, op enkele kleine gebreken na, dik in orde!

De kachel stond continu te loeien, zeer warm. Ook kwam er met momenten bruin water uit de badkraan. Weinig druk op de kraan van de lavabo.

Goed ontbijt, fijne ruime kamer met een goed bed.

aangenaam hotel met bekwaam personeel

Jammer dat nergens vermeld staat dat betalen met RES enkel via een directe boeking kan.

Goede locatie, vriendelijke receptionisten, lekker ontbijt, mooie badkamer :)

heel goede ontvangst ,ontbijt verzorgt en lekker .... de kamer was tiptop in orde we waren erg tevreden het was de tweete keer en we zullen zeker nog gaan 😎

Ideaal hotelletje voor een weekendje weg.

Kamers wat aan de kleinere kan voor 2 personen. Aparte matrassen voor 2 persoon (op zicht niet slecht, maar ze schoven vaak uit elkaar) ontbijt was goed, maar basic.

Perfecte wandelafstand van parking en stadcentrum, rustige omgeving, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

waterlek in het plafond s'nachts.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

waterlek in het plafond s'nachts. Bijbehorend klachten lag volgens uitbater aan onze manier van aanpak. kregen wel een fles wijn om de pijn te verzachten.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Aangenaam verblijf : een aanrader om terug te keren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige minpunt : de wandverlichting die 's nachts fluorescerend licht blijft verspreiden : slechts slapers hebben dan geen donkere kamer.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Nette kamer met goed bed. Zeer hartelijk onthaal, vriendelijke mensen. Prima gerieflijke badkamer.

Vreemde geur in gang en kamer, voelt niet erg proper aan, geen parkeerplaats of parkeertips, personeel tijdens ontbijt leek niet erg gelukkig

Goed ontbijt, dicht bij dijk, grote badkamer

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

zeer zeer goed

weet niets.

mooie groote en rustige kamer goed ontbijt voor ons .vriendelijke ontvangst persooneel onopvallend toch altijd aanwezig .zeer tevreden keren zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Zeer fijn hotel.

Niets. Top****

Hotel ligging zeer goed en kort erbij is er ook een grote parking voor 6€/dag (De Perse) Als we nog eens gaan is het zeker dit hotel. Groetjes BlueBike fietsen Zonhoven.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Goed voor 1 nacht, buiten het seizoen, maar echt niet meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Doorgelegen matrassen. Luidruchtige chauffage (dringend ontluchten!). Constant schommelende watertemperatuur in de douche.

Gedateerd hotel, maar alles heel netjes!!! Ontbijtbuffet beperkt maar lekker en vers!! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

WE WAREN TEVREDEN EN KEREN NOG TERUG.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

KOUD EN WARM WATER WERKT SLECHT OP LAVABO EN DOUCHE. DRIE PARKEERPLAATSEN VOOR GEHANDICAPTEN WAREN CONSTANT BEZET.

HET ONTBIJT WAS COMPLEET. DE PRIJS WAS SUPER. WIFI WAS IN ORDE. DE KAMER RUIM VOLDOENDE EN NET.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Matig.

Er was geen verwarming op de badkamer,te weinig licht op de kamer,en de kraan in de douchecabine werkte niet gelijk het moet.Het water warm/koud regelen ging niet.Oppassen dat ge u niet verbrand aan het gloeiende water.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Niet voor herhaling
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig dat toen we naar onze kamer gingen die niet gekuist was, het bed was nog beslapen van die voor ons, We kregen andere kamer, een mooiere wel maar daar geen warm water voor het bad en heel slechte afvoer aan de spoelbak... We hadden en compensatie gehoopt maar niet gekregen

Kamer was mooi, goeie locatie

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

niks speciaals

de geurhinder in de kamer van de douche afvoer, we hebben 2 dagen met raam opengeslapen om de geur buiten te krijgen, maar op oudejaar met raam open was niet echt de oplossing, dus heel de nacht afzuiging van badkamer aanlaten staan, we zouden een andere kamer krijgen maar die was er uiteindelijk ook niet meer, antw uitbater: ze komen het volgende week herstellen ja hallo ons verlof zat er op bahhh,

gewoon wat we verlangde

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt was niet echt uitgebreid, er was zeer weinig keuze op gebied van beleg

personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam hotel was door locatie goede uitvalsbasis kamer was zeer comfortabel

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Dichtbij strand, winkelstraat en restaurantjes, boulevard ,...

Wij hadden geen minpunten

Dichtbij strand, winkelstraat en restaurantjes, boulevard , 5 minuten wandelen. De pier op 10 minuutjes wandelen. Lift aanwezig, kamers voorzien van prima 2pers bed en tv met verschillende zenders fr/be/nl Ontbijt was prima, verschillende broodjes en divers beleg. Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Had beter verwacht afhaande op andere recensies

Ontbijt was goed,maar geen hoogvlieger De kamers roken muf bij binnenkomst Je kon de buren horen en ook het lawaai van de straat was redelijk goed hoorbaar Douchedeur was kapot dus die moest ik eerst nog maken Hygiëne kon ook beter

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Kamer was net vernieuwd.

Kon toilet niet doortrekken.enorme rioolgeur uit lavabo,bij het binnenkomen voor ontbijt geen goeiemorgen en bij het weggaan ook niks.

Kamer was net vernieuwd.w El zeer goed bed

• Beoordeeld op: 25 september 2016

gewoon een goed hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is gewoon goed... niet uitstekend, maar voldoende gezien de prijs/kwaliteit. Jammer dat de bar elke dag wel open was, maar leeg ! Heimwee naar het restaurant dat er voorheen was.

De kamer was correct en voldoende groot voor twee, en zeer rustig, stil en ook de uime badkamer is zeer proper. we kwamen hier al heel vaker, en hebben er steeds een aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Kort bij het centrum men kan kort bij het hotel parkeren .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtpersoneel is niet al te vriendelijk ( kan geen lachje af ).

Kort bij het centrum men kan kort bij het hotel parkeren . Het ontbijt is goed .

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goed hotel, goede ligging

Lift klein ,maximaal twee personen

Net hotel, ontbijt ruim voldoende, perfecte ligging, genoeg aanbod van restaurants en bars .Boulevard op 5 minuten lopen.Parking op 150 mtr afstand.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Aanrader voor een kortverblijf.

Beetje te weinig douchegel. Frigo was niet gevuld.

De airco! Optimaal van genoten met overhete weer! Leuke kamer, aangename ontvangst en correct ontbijt. Mogelijkheid om kopje koffie /thee te maken.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

vriendelijk en hulpvaardig personeel

de geur in de kamer door de badkamerafvoer

vriendelijk en hulpvaardig personeel enkele mankementjes in de kamer die snel werden opgelost. personeel doet zijn best opdat je het naar e zin hebt

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Zeker geen 3 sterren hotel, slechte verzorging van hun gasten, hier komen wij nooit meer !

Reeds bij inchecken afrekening betalen van de kamer, anders zogezegd te druk 's morgens bij het ontbijt ! Bij aankomst in de kamer was het bloedheet (zeker 45 graden) om ziek te worden, de overgordijnen waren open, dus hete zon scheen binnen, geen airco, geen ingeplugde ijskast, bij vraag naar ijsblokjes kregen we er welgeteld 6 stuks aangezien het hotel met 3 sterren zelfs geen ijsmaker had ! In de badkamer bij openen van het water van de wasbakkraan liep het water op de grond en niet snel weg bij het wassen van je handen. Handdoeken erg versleten. Bij verlaten van de kamer, valt airco uit, dus na het avondmaal is het terug bloedheet in de kamer ! 's Nachts héél veel straatlawaai van mensen, auto's, bromfietsen en zelfs trams die je raam voorbijrijden. Slechte aanduiding waar zich de lift bevindt bij het verlaten van de kamer, je moest er naar zoeken, was achter een deur waar geen aanduiding op stond.

Ontbijt lekker, ook mogelijkheid tot expresso, capuchino of latte met apparaat.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Zalig verblijf👍

Terras vuil en on verzorgt!!

Ontbijt,kamer misschien toch maar een twee persoonskamer id de plaats voor 1persoon,iets te klein!!!!Maar wel heel proper😃,en vriendelijjk onthaal👍

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

het ontbijt was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er was geen airco, we hadden blijkbaar de enige 3 kamers die nog niet gerenoveerd waren, spijtig voor ons natuurlijk met een temperatuur van 30° buiten

het ontbijt was goed