Beoordelingen over Hotel Royal 3-sterren

#7 van de 51 hotels in De Panne

• Beoordeeld op: 20 september 2018

onthaalvriendelijk ;
    • Premier Tweepersoonskamer

niets op te merken!we kenden het hotel van een vorig verblijf...nu was het volledig vernieuwd en gemoderniseerd wat zeer goed meeviel.

onthaalvriendelijk ; voldoende en verzorgd ontbijt; aangenaam verblijf over de ganse lijn!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Vooral het originele interieur is prachtig!
    • Superior Kamer

Slapen onder laken en (dunne) deken is niet meer van deze tijd.

Vooral het originele interieur is prachtig! Authentiek Vlaams/Frans, alsof je terug stapt in de tijd, de ouderwetse grandeur van een badplaats.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Gekoppeld aan een dagje Plopsa bracht dit hotel de ultieme rust!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Het bed en het bad!!!! Fantastisch! Uiterst vriendelijk en professioneel personeel! En wat een ontbijt! Echt wauw. Een aanrader. Wij komen zeker nog terug!

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer

De 'soep van de dag' viel een paar dagen tegen, dit i.t.t. de overige gangen.

- Ontbijt was prima en uitgebreid - De kamer was ruim en netjes - De ligging was gunstig

Het ontbijt was verzorgd, uitgebreid,voor elk wat wils en...
    • Superior Kamer

We misten wel de airco op de kamer gezien de extreme warmte in de periode dat wij daar verbleven. Er was geen parking meer voorhanden in het hotel en in het hoogseizoen is het niet zo evident die te vinden.

Het ontbijt was verzorgd, uitgebreid,voor elk wat wils en vooral heel lekker. Er was zelfs keuze tussen gekookt eitje, spiegel- of roerei.

Het hotel heeft een super fijne ligging, midden in een...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het enige minpuntje wat ik had, Ik vond het warm op de kamer.

Het hotel heeft een super fijne ligging, midden in een winkelstraat en op hele korte afstand van het strand! Gastvrouw is erg vriendelijk. Ontbijt is goed. Kamers waren groot genoeg en heel schoon.

Een aanrader!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Als ik echt een minpuntje moet geven: de hoofdkussens, ze waren heel dik en hard. Aangezien ik gewoon ben aan een zachter kussen moest ik er aan gewoon worden.

Het tweede jaar in Hotel Royal, vorig jaar in een kamer, nu in het appartement. Opnieuw waren we onder de indruk van de vriendelijkheid van het personeel en de hygiëne. Het ontbijtbuffet was ook weer top!

matig, tot goed, maar dan wel aan prijs
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

geen airco , nog ventilator beschikbaar

goed ontbijtje goede locatie, vlak bij de zeedijk dure parking die we maar 12u mochten gebruiken voor volle pot, dat was een beetje jammer

Aanrader voor een kort verblijf in De Panne!
    • Premier Tweepersoonskamer

Het ontbijt was dik ok! Het personeel is heel vriendelijk en beschikbaar. De inrichting van het hotel is mooi: het 'oudere aspect' werd bewaard aangevuld/ingericht met de nodige voorzieningen en dat geeft een speciale sfeer:). De kamer was proper. De locatie is heel centraal en toch is er geen last van geluidshinder.

ontbijt ok.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

badkamer erg klein, toilet nat bij douchen, geen opbergruimte in badkamer.. kwaliteit van bed. (met een deken, dat was lang geleden dat wij nog een deken op ons bed hadden...)

ontbijt ok. rustige kamer aan de achterkant. nieuwe badkamer, heel netjes met super douche.

aardige dame die helemaal alleen de receptie doet, het diner...
    • Premier Tweepersoonskamer

aardige dame die helemaal alleen de receptie doet, het diner en ontbijt. Maar de volgende ochtend leek ze chagrijnig van vermoeidheid en katte ze ons af toen we vroegen of er al betaald was via de creditcard. Het diner was inclusief de kamerprijs. alle gasten moesten voor 20.00 uur aan tafel en we kregen allemaal tegelijk tegen 20.15 de soep alsof we een groep waren. het duurde erg lang en alle gasten moesten op elkaar wachten tot het volgende gerecht uitgeserveerd werd. Het eten was wel erg lekker, voor mij genoeg maar de mannelijke gasten klaagden dat het te weinig was. we konden pas rond 22.30 naar buiten na te lang aan tafel te hebben gezeten en het was enorm warm binnen

Volledig in overeenstemming met de verwachting op basis van de betaalde prijs.

Eigenlijk....niets

Zeer open en positief ingesteld personeel, reeds een belangrijke stem in mijn algemene evaluatie. Ook het ontbijt beviel ons goed,: volledig, gevarieerd en vers. Hotel: enigszins vintage , eerder kleine kamer, proper en hygiënisch

Warm aanbevolen
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Warm onthaal. Mooie en propere kamer en badkamer. Lekker, verzorgt en gevarieerd ontbijt. Warme drank geserveerd aan de tafel. Mogelijkheid tot parkeren.

Een super mooi hotel met een voortreffelijk ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden waren wel erg hard. Wij hadden beide last van onze rug na het verblijf. Tevens zat er een nare piep in de badkraan ( thermostaatknop was ook kapot)

De kamer was lekker ruim, het uitklap bed was heerlijk. Nespresso apparaat op de kamer vind ik een pluspunt. Verder een nette en vooral schone kamer. Met kinderen adviseer ik toch het appartement wat Hotel Royal ook aanbied. Dan kan je zelf iets koken indien gewenst. Iets te eten meebrengen mag namelijk niet, ook niet als er 1 kind ziek op bed ligt en niet naar buiten kan door de oorpijn.

Tophotel! Werkelijk zalig in alle opzichten! :D
    • Premier Tweepersoonskamer

Allereerst de welgemeende toewijding, gastvrijheid en vriendelijkheid! Met véél dank! Het hotel is klasse en de inrichting authentiek! Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk verzorgd en bediend door de eigenaars zelf! Kamers waren zeer net en comfortabel! Ligging hotel perfect! Voor herhaling duidelijk, meer dan prijs/kwaliteit overtroffen!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Zeer verzorgde kamer, vlotte in- en uitcheck, uitgebreid en lekker ontbijt, ideaal gelegen in de winkelstraat en toch dicht bij de kusttram en het strand

Een echte aanrader.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De douchecabinehad iets ruimer mogen zijn. Wel een goede straal en lekker warm water.

Het ontbijt was echt geweldig. Evenals de locatie en ontvangst in het hotel.

Voor slechts 7 euro kregen we een upgrade naar een kamer met...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Geen ligbad op de kamer enkel douche.

Voor slechts 7 euro kregen we een upgrade naar een kamer met groter bed. Ontbijtbuffet was standaard maar wel lekker en vers.

Uitermate netjes en vriendelijk
    • Premier Tweepersoonskamer

Geweldige kamer en badkamer, gevarieerd ontbijt, zeer vriendelijk onthaal. Kamer en badkamer uitermate netjes en alles was nieuw. Als ik terug naar De Panne reis twijfel ik niet om dit hotel terug te boeken.

Voor herhaling vatbaar;
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

We zaten wel nog in het oude gedeelte,maar de kamer was wel nog steeds ok. Kort bij strand,winkelstraat,markt,andere restaurantjes. Zeer vriendelijk. Heel lekker ontbijt. We waren volledig ontstresst.

Een geslaagde korte vakantie aan de Vlaamse kust in een fantastische kamer en met heerlijk eten.

Bij het viergangenmenu dronk ik de eerste dag een kwart liter wijn. Die was niet zo heel erg lekker, maar de twee glaasjes kosten me wel 16 euro, bleek achteraf. Misschien kan men beter eerst een wijnkaart met prijzen geven ... Verder was alles meer dan ok.

We verbleven in de juniorsuite, heel ruim en comfortabel, met zijdelings zeezicht. Het ontbijt was heerlijk en overvloedig. Het viergangenmenu was superlekker.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het is al de vierde keer dat we naar daar gaan en wij gaan zeker terug.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De gerenoveerde kamers zijn prachtig. Het ontbijt was compleet en de uitbater was altijd aanwezig indien er iets zou ontbreken. Wij waren niet zo enthousiast omdat er lakens op het bed lagen en geen donsdeken.

Kort verblijf in De Panne, goed hotel, propere stad , aangenaam verblijf.
    • Superior Kamer

Niks. Het was allemaal goed.

De ontvangst was zeer vriendelijk en correct. De kamer voldeed aan onze wensen maar ik denk dat in de zomer (open venster) het lawaai een stoorfactor zal zijn. Het ontbijt was zeer goed en rijkelijk voorzien van alles. Fijn hotel

Zeer goed
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Zeer moderne kamer, nieuw. Uitstekend bedcomfort en grote badkamer met groot ligbad. Zeer rustig ook, nu het was ook Kerstnacht. Ontbijt is zeer uitgebreid. De ontbijtzaal is evenwel "gedateerd" en dat is positief bedoeld. Gedeelte van het hotel heeft een zekere ouderdoms charme. De gastvrouw is zeer joviaal en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Zeer aangenaam, toplocatie, fantastisch om gaan te wandelen in de omgeving.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

1 tip voor de toekomst: de dekens op het bed vervangen door een zacht dekbed. Dat zou een aangename kennismaking zijn tijdens ons volgende bezoek in De Panne....... :)

Schitterende kamer, met nieuwe tv, goed bed en uitstekend vernieuwd sanitair en inloopdouche.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

geweldig verblijf gehad, vlak bij de dijk. Nostalgisch hotel, maar kamers modern ingericht. Alles heel proper. Wij waren niet zo voor de harde matras. (persoonlijke voorkeur)

Prima verblijf.
    • Premier Tweepersoonskamer

Dit zal ik in een persoonlijke mail met de eigenaresse bespreken.

Het is een mooi, oud hotel met prachtige details in de inrichting. De kamers en badkamers zijn modern. Prima ligging, vlak bij strand

Fantastisch en goedgelegen hotel !

Kan niets opnoemen

Prachtig hotel in winkelstraat maar toch niets te horen van lawaai , en ligt op 2 minuten van het strand . Zeer vriendelijke ontvangst en bediening ! En de kamers echt kraakproper , en een zeer goede matras !

een kort verblijf van 2 dagen om De Panne te bezoeken en Duinkerke

Er is geen gratis parking in de straat , wel in de zijstraten is het wel gratis maar weinig plaatsen dus ver wandelen dan om naar het hotel te gaan, hebt U een kamer achteraan het hotel is het zicht niet zo mooi.

Mooie moderne kamer , inloopdouche was top, Het ontbijt was overheerlijk gans assortiment brood en beleg ,zelf gerookte zalm was er , de ligging is een topligging om naar strand te gaan, vriendelijke gastvrouw

Aangenaam
    • Privilege Tweepersoonskamer

Deur van de badkamer klemde een beetje en water liep niet super af in de douche

Zeer vriendelijke en vlotte gastvrouw, uitgebreid ontbijt en zeer goede locatie. Heel goede prijs kwaliteit

We zullen zeker nog eens terugkomen , dus alles was OK
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De TV midden van de muur hangen !! Deze was volledig rechts en niet zo best te bekijken ,als men links in het bed ligt. Er was nochtans plaats in het midden. Ook bij het ontbijt ontbrak het aan een stukje fruit !

Kamer was prima alsook de badkamer voldeed prima. Personeel was heel vriendelijk.

We hadden een last minute superior room aan de voorkant we hebben genoten
    • Premier Tweepersoonskamer

s Avonds kopje espresso bestelt niet te drinken en dus laten staan. Misschien "Belgische" espresso maar toch .........de bediening vond het vreemd dat we het niet lekker vonden :) Wel op de rekening.

Ontbijt prima super uitgebreid de ligging van het hotel vlakbij boulevard in het centrum is top

Uitstekende ligging, leuke gastvrouw, zeer lekker ontbijt. Goede uitvalbasis naar Opaalkust.

Ik zou het niet weten!

Het ontbijt was super ( hier ga je niet met honger van tafel ). Wij verbleven in het appartement van hotel Royal. Dit app. was meer dan ruim genoeg voor mij en de 3 kinderen. Keuken in het app. met alles erop en eraan.

Het viergangenmenu 's avonds was zeer smaakvol, licht...
    • Privilege Tweepersoonskamer

Het viergangenmenu 's avonds was zeer smaakvol, licht verteerbaar en er zat veel variatie in. Een pluim voor de mevrouw aan het fornuis! De bediening verliep zeer vlot en correct. Ze trekken die lijn door voor het uitgebreid ontbijt 's morgens. Alles was er verzorgd en supernetjes. Het hotel is een aanrader voor wie graag een paar dagen dicht bij zee vertoeft. Alles verloopt zeer punctueel, dankzij de vriendelijke en kordate aanpak van de gastvrouw. Groeten van de juf van het derde leerjaar.

goed maar pech met het weer
    • Premier Tweepersoonskamer

prijs van de dranken in het hotel

Ontbijt en avonddiner was meer dan in orde wat mij wel stoorde is de prijs van een Duvel, ik moest daarvoor 7,5 euro betalen en dat vind ik er toch serieus over zelfs aan de kust

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer

Er was geen bar waar je gezellig kon aan zitten. Geen mogelijk om iets 's avonds voor het slapen gaan iets te drinken alles was gesloten.

De kamers waren ruim, gezellig en modern. Alles was aanwezig wat er nodig was. Het ontbijt was af en er was voldoende keuze. Bediening van de koffie aan tafel vind ik een pluspunt.

Heerlijk met m'n dochter 3 nachten beleeft
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Ietsje kleine kamer aan de achterkant van t gebouw, liever aan de voorkant gezeten maar dan heb je ook weer meer geluid

T ontbijt was goed verzorgd door een geweldige gastvrouw/eigenaresse Alles goed verzorgd

Net hotel, goede ligging.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

- We hadden extra ontbijt gereserveerd om 9.30u voor familieleden die niet in het hotel logeerden, wat geen probleem was. Werd aangerekend aan 15 euro/persoon, ook voor een kind van 8. Een kwartier voor het einde van het ontbijt (10u) waren de croissants op en kon niets meer worden aangevuld. 15 euro voor een eitje, een stuk brood en een koffie vond ik dan wat overdreven. - Nespresso machine op de kamer maar koffie is te betalen. We betaalden 180 euro voor een kamer: de koffie had inbegrepen mogen zijn.

- Uitstekende ligging, gratis parkeren op 5 minuten wandelen van het hotel. - Verse eieren bij het ontbijt - tijdschriften in de kamer

Een aanrader, ik kom zeker terug!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hebben niks negatief ervaren in hotel Royal. Als ik echt iets MOET zeggen: de kamers zijn niet gigantisch, maar dat is voor ons niet zo erg.

De ligging beviel ons heel goed, vlakbij de zee. Ook het ontbijt was dik in orde, veel keuze, verse broodjes, vers fruit...

Waar voor je geld!
    • Superior Kamer

Ze kwamen om 10 uur al meerdere malen kloppen op de kamerdeur om te horen of we al waren uitgecheckt. Dat gaf een beetje een gejaagd gevoel.

Het diner en ontbijt waren mooi verzorgd. De ruime kamer met het grote bed waren ook een extra pluspunt!

Super hotel met super service, een echte aanrader

geen opmerkingen

Super lekker ontbijt, heerlijk bad met douche en goed geslapen in een groot bed, fijn dat er een extra hoofdkussen was voor tv te kijken :) en blij met de waterkoker op de kamer :) vlak bij de winkels, de restaurants, bij de tram en op wandelafstand van de zee.

buitengewoon onvriendelijke ontvangst.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

buitengewoon onvriendelijke ontvangst.Kamer heel klein,geen airco,veel te warm ,zelfs met raam helemaal open,bedlampjes deden het niet goed.Fietsenstalling moest ik zelf doen,niemand liep even mee om het uit te leggen! Waardelloos!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Top hotel 4 sterren waardig !

Geen minpunten te ontdekken

Geweldig familie hotel in hartje de panne. Uitgebreid ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Zeer vriendelijke gastvrouw die de benen onder haar kont voor je rende, dag en nacht aanwezig was. Verder altijd tijd had voor een praatje en een goede tips gaf ;) Mooie klasssieke ruimte voor het ontbijt en het restaurant met een heerlijk 4 gangen menu Locatie top ! Echt de moeite waard en voor herhaling vatbaar ook voor onze 2 zonen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

een 9.1 op booking.com deed veel meer verwachten, verder goed

eind juni, aanvang seizoen: balkon: definitie van een balkon? het is meer een open raam met klein stukje buiten en niet om op te zitten, ontbijt: veel uit pakjes maar voldoende, snelle wifi: we zaten bovenin dus erg ver van de router denk ik want t internet deed het af en toe. en bij de opmerking aan de desk dat ik laat in de avond/s"nachts geen wifi had kwam de opmerking waarom ik dat s'nachts nodig had!!!...dat is aan mij!! geen kaatje van de omgeving, restaurant: alleen als je half pension had, bar: gesloten, terras gesloten, parkeren op 10 minuten loopafstand, fittness: in een ander gebouw, op afspraak van 9-18 uur maar het ontbijt is van 8-10 uur dus nooit s'morgens sporten voor het ontbijt, of voor het avondeten, lawaai van de straat met erg veel vrachtverkeer,desk: gesloten met groot hek na 22 uur, personeel: broer en zus proberen samen het hele hotel te runnen van smorgens 6 tot 22 uur wat natuurlijk heel zwaar is en wat af en toe te merken is aan de scherpe opmerkingen , en waardoor bepaalde dingen gaan zoals ze gaan.

het was in het centrum , en het was schoon

standaard hotel aan de dure kant
    • Privilege Tweepersoonskamer

warme kamer - slecht verlucht - oud gebouw - zeer basic ontbijt - prijs/kwaliteit verhouding €190 was echt veel te veel - minibar was te warm - parking nog es extra €20

vriendelijke gastvrouw - veilige toegang nachtsas - dicht bij strand

Hotel Royal is een schitterende verblijfplaats.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

wij hadden liever onder een donsdeken geslapen.

Een prachtig centraal gelegen historisch gebouw dat met respect voor het roemrijke verleden perfect is onderhouden. Vriendelijk personeel. De kamers zijn aangepast aan de huidige wensen. Een heerlijk ontbijt in een riante ruimte. Een eerlijke prijs.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Proper hotel en dicht bij het strand gelegen

TV doet het niet goed; beeld beeft bij bewegende beelden. Tip: make-up spiegel zou nuttig zijn en wellicht ook tafelafvalbakje

Kamer netjes, goede bedden, badkamer ruim en proper, ontbijt ok, dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Bed prima, jammer dat we een kleine kamer/badkamer hadden
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Kamer was prima ingericht, maar voor ons te klein. Dat viel ons dus tegen. Een eventuele volgende keer moeten wij zeker een grotere kamer reserveren. Koffie bij ontbijt was echt niet te drinken, veel te sterk.

Het ontbijt was lekker we hadden niets te kort,
    • Premier Tweepersoonskamer

De kamer en de badkamer een beetje klein geen parkeerplaats

Het ontbijt was lekker we hadden niets te kort, De kamer is wel aan een opfrisbeurt toe het bed was goed lekker geslapen.

Een aanrader voor wie eens iets anders wil
    • Premier Tweepersoonskamer

Lekker ontbijt. Mooie moderne kamer. Ruime badkamer. Geen airco op de kamer wat met doet vermoeden dat de zomers warm kunnen zijn. Onbijtruimte is nog zoals vroeger, wat een zeker cachet geeft. Restaurant grondig vernieuwd en modern aangekleed.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Super leuke twee dagen..
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Ik kan niks slecht zeggen..

Het ontbijt en het interieur waren fantastisch.. lieve dame die voortdurend voor haar klanten bezig was.. super hotel..een aanrader..

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Superverblijf met centrale ligging, vriendelijk personeel en superontbijt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Als het druk is, is het even zoeken naar een parkeerplekje langs de straat, waar het betalend is. Als je bent ingecheckt, verwijst het hotel je naar een achterafstraatje waar het gratis parkeren is. Er is geen airco in de familiekamer. Ik denk dat het er in de zomer wel erg warm kan worden. De kamer was 's nachts al redelijk warm.

Het ontbijt was zeer lekker en zeer uitgebreid. Het hotel ligt zeer centraal, het strand is niet ver. Supervriendelijk onthaal en goede service.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

tiptop in ordre

eindelijk niets viel tegen

alles naar wens verlopen vriendelijkheid, netheid kamer, badkamer,avondeten goed en genoeg wijnkaart goed ontbijt zeer goed doe zo verder wij komen nog eens terug

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

1 nacht in royal
    • Privilege Tweepersoonskamer

Geen airco, krakende houten vloer, te warm op de kamer, allerhande onnodige ingewikkelde regels mbt verblijf die alles onnodig onaangenaam maken bvb kinderwagen mag niet mee naar binnen, kind van 3 dat niet eens een bed bed gebruikt is toch meteen betalen voor een 3 pers kamer , kinderbed is geen optie, toekomen na 22u is meteen onoverkomelijk probleem en is "no show" ipv gewoon klantvriendelijk op te stellen is interventie booking.com nodig enz enz. Ik boek enorm veel zowel professioneel als privé en het is (gelukkig) lang geleden dat ik nog zo een aanpak heb meegemaakt. Gewoon totaal foute eenzijdige ingesteldheid. Jammer, hotel heeft potentieel om niks mis mee te zijn.

Kamer mooi in orde, mooie badkamer, ontbijt toereikend.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kort maar naar onze ervaring perfect.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Geen negatieve punten ervaren.

Aangezien we op doorreis waren met de fiets en maar 1 nacht daar doorbrachten, hadden we bewust gekozen voor een gewone kamer. Doch alles wat we nodig hadden was voorzien en de kamer en badkamer waren super netjes. Een lekker ontbijt, alles was aanwezig. Personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam. + punt voor ons: de fietsen mochten we stallen in de parkeergarage.

Prima voor kortverblijf. Bij een volgend verblijf zou ik zeker een grotere kamer boeken.
    • Premier Tweepersoonskamer

Onthaal kon beter. Wisselend eerder kortaf bij behandeling van de gestelde vragen en dan weer héél vriendelijk en attent. Kleine kamer.

Locatie héél kort bij zee. Lekker en uitgebreid ontbijt. Kleine kamer maar stijlvol ingericht en van al het nodige voorzien.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een aanrader
    • Premier Tweepersoonskamer

Ligging niet ver van de zeedijk. Ouder hotel, maar heeft zijn charme. Receptie, en diner ruimte gerenoveerd. Kamers zijn gerenoveerd, en zijn modern en comfortabel. Zeer hartelijke eigenaars, altijd een vriendelijk woord, voor elke gast. Kort parkeren (20 minuten) voor hotel is gratis. Mogelijkheid om nabij hotel te parkeren tegen een dagprijs. Gratis parking op een 5-tal minuutjes wandelen. Uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid om 's avonds te dineren (vast menu, 1 dag van tevoren verwittigen)?

GOEDE SERVICE

Niets, kleine tips : - doe de dekens weg en vervang ze foor eenpersoonsdonsdekens; - probeer aan de voorkant a/d hoofdingang wat ruimte te creeëren om het in- en uitladen van personenwagens te vergemakkelijken.

Uiterst vriendelijk onthaal. Evenwichtig ontbijt - lekker avondeten voor een democratische prijs. Comfortabele kamer - ruime badkamer - alles kraaknet. Centraal gelegen - banken, winkels en eet- en drink gelegenheden - nabij zeedijk. De inrichting van de grote eetzalen is wat retro, maar dit draagt bij tot de charme van een 4-generatielang verhaal.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een vriendelijk onthaal in een kraaknette omgeving.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De vrije ruimte van onze slaapkamer was eerder iets te krap.

Een vriendelijk onthaal in een kraaknette omgeving. Een correcte en rustige omgeving en toch midden in het centrum. Een zeer gevarieerde keuze van eerste klas producten voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Grootte van kamer, zeer groot bed en hele

Geen parking, geen bar of ruimte voor ontspanning 's avonds en ontbijt zeer basic

Grootte van kamer, zeer groot bed en hele Goede locatie. Eten 's avonds zeer oké

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Hele leuke ervaring!
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De kamer en badkamer waren uitstekend en de mevrouw aan de receptie was zeer vriendelijk! En heel belangrijk voor mijn zoontje: er was wifi op de kamer! ;0)

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid, maar misschien...
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De kamer zelf had iets groter gekund maar de badkamer was heel ruim.

Het ontbijt was heel lekker en uitgebreid, maar misschien iets meer brood /broodjes voorzien . Tof dat je je Eigen eitje kon koken. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. We willen heel graag terugkomen.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vakantie gevoel zat er meteen in, we komen zeker terug. 😊
    • Premier Tweepersoonskamer

Infeite niets, ik voelde me snel thuis. Bij ontbijt heb ik graag verse yoghurt, maar dat is al meer persoonlijk.

De ontvangst was vriendelijk, heel ontspannen,wat voor ons heel belangrijk is als je maar voor één nachtje blijft. In de kamer was alle comfort aanwezig, ook mogelijkheid om koffie of thee te maken. Alles heel netjes en een badkamer met een zalig groot bad! Leuk hotel om meerdere dagen te verblijven.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

- parkeerplaats voor de deur

- geen donsdekens

- parkeerplaats voor de deur - lekker ontbijt (vers gebakken eitje) - nieuw interieur in de kamer - ligging in het centrum - vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Hotel Royal: vriendelijke bediening,
    • Privilege Tweepersoonskamer

Hotel Royal: vriendelijke bediening, comfortabele kamers en het mooie interieur: hotel heeft nog de "grandeur" behouden van begin vorige eeuw, mooi echt stijlvol!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Super onthaal.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Ik ben een zachtere matras gewoon, maar ja... dat is goesting natuurlijk. Zeer verzorgd ontbijt en super "Dame", ik kom nog wel eens terug..

Super onthaal.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goede locatie vlak bij het strand.
    • Superior Kamer

Een beetje gedateerde receptie en ontbijtruimte. Deze worden nog deze winter gerenoveerd volgens de gastvrouw.

Zeer vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Mogelijk om vroeg te ontbijten vanaf 7h. Mooi gerenoveerde kamer.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Nooit meer
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Ouderwets, prijs/kwaliteit veel te duur, ontbijt bijgevuld bij de Bakker en moeten wachten op verse broodjes...kaas en hesp niet bijgevuld ..om 10u...als de laatste klanten komen dan wel..nooit meer!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Uitstekende ligging.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

De kamer is eerder klein. Harde matras.

Uitstekende ligging. Mooie kamer, moderne badkamer. Zeer vriendelijke hoteluitbaatster! Flexibel ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Leuke ontvangst, super kamer, zalig bed.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Leuke ontvangst, super kamer, zalig bed. Alles schoon en proper. Een lekker ontbijt in een heel mooi nostalgisch authentiek jaren 20 kader: uniek! Aanrader als je van mooie interieurs houdt.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Zeer degelijk hotel vlakbij het strand
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

In het hoogseizoen zou het kunnen dat het moeilijk is om een publieke parkeerplaats te vinden.

Mooie, moderne, stille en propere kamer; vriendelijk onthaal; zeer mooie inkomhal en eetruimte (rustieke stijl); volledig ontbijt; vlakbij het strand, niet ver van natuurdomein Westhoek

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

• Privilege Tweepersoonskamer

Alleen jammer dat we er 's avonds niet konden eten , zou ook gemakkelijk geweest zijn .

Gewoon alles , fijne en vriendelijke mensen , alles tip top

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

geweldig
    • Superior Kamer

de kamers en de bedden waren geweldig ,het ontbijt was zeer smakelijk en voldoende de eigenaresse was zeer vriendelijk en behulpzaam we gaan zeker terug en hebben dit hotel al aanbevolen bij vrienden en kennissen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Ontbijt zeer goed verzorgd met heerlijke verse producten.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Straal van de douche had wat harder gemogen. Was lastig om mijn lange haren uit te spoelen.

Ontbijt zeer goed verzorgd met heerlijke verse producten. Kamer en badkamer op en top verzorgd!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Kamer goed en netjes, maar aan de lavabo is er weinig plaats.
    • Premier Tweepersoonskamer

Het sanitair beneden in het hotel is écht aan vernieuwing toe.

De opmerkingen door de gastvrouw aan het ontbijt vonden we niet altijd gepast. De klant blijft ondanks alles toch steeds koning... En we vinden uit opmerkingen kan er toch steeds iets opgestoken worden. Waarvoor dient booking.com anders. Dat men toch iets kan leren uit de mindere opmerkingen (en zo nog beter worden). De kamers waren keurig in orde en zeer proper.