Beoordelingen over Royal Hotel-Restaurant Bonhomme 3-sterren

De La Reffe ,26, 4920 Sougné-Remouchamps, België

#2 van de 2 hotels in Sougné-Remouchamps

Wij gaan terug...

De rest van de familie had een iets minder moderne kamer.

Prachtige ligging, heerlijk ontbijt vlak aan de Amblève. Wij hadden een mooie kamer met houten dakgebinte, prachtige badkamer met bubbelbad en jacuzzi. Lekker eten in het restaurant, wel niet zo goedkoop, gezellig terras. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar !

Zou 't niet weten (of het zou moeten zijn: beperkte selectie tv-zenders. Maar dáár komen we ook niet voor ;-) )

Byzonder aan Hotel-Restaurant Bonhomme is vooral de historie (al 7 generaties in handen van dezelfde familie !). Geweldig aardige mensen bovendien. Maar ook de keuken is van hoge kwaliteit, we hebben beide avonden voortreffelijk gedineerd + prima wijnkelder. Als we nog 'ns wat te vieren hebben gaan we weer ! ;-)

De badkamer is echt top.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Niet de mogelijkheid hebben om te badkamer te verduisteren waardoor je eigenlijk de indruk hebt dat je letterlijk 'in je blootje' staat.

De badkamer is echt top. Mooi afgewerkt. Echte luxe. Ontbijt is ook héél goed. Vooral de broodjes, lekker krokant.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Was een fijn verblijf.

Er is hier niets te doen. Bij binnenkomst, de bar oogt oud bollig. Gastronomie prijzen vind ik wat aan de te hoge kant.

Prima eten en zeer nette service. Prima kamer en vriendelijk personeel. Ontbijt is compleet.

Vriendelijk familiehotel, prachtige ligging om te wandelen. Aanpassingen nodig.

De slaapkamer (kamer 22) en vooral de badkamer zijn aan vernieuwing toe. Schimmel tegen het plafond en tussen de tegels. Eén vensterraam sloot niet goed meer af waardoor er veel lawaai van de straat was. Slechts één leeslampje voor 4 bedden. Het ontbijt is niet aangepast aan gezonde voeding. Alleen wit brood en koffiekoeken. Geen muesli, ongesuikerde yoghurt of gevarieerd fruitaanbod. Ik miste een gezellig salon om rustig een boek te lezen of een aperitief te drinken.

De ligging van het hotel aan de oevers van de Amblève. De charme van het restaurant en het lekkere diner. Het personeel is uitermate vriendelijk. Niets was teveel gevraagd. De kwaliteit van de bedden is uitstekend.

prima hotel

details, zoals lampjes op de tafel ipv kaarsjes. En erg veel kleine slordigheden. Zonde voor zon mooi authentiek hotel. En misschien is het mogelijk dat de ontbijtdame iets vriendelijker is.

sfeervol hotel

Gezellig!

Super lieve famillie! Waren met de oldtimer en vroegen of de wagen op een veilige plek mocht staan... Geen probleem, mochten op hun afgesloten privé parking aan hun woning staan. Was zeer autenthiek en gezellig!

Goede parkeergelegenheid.

Omdat het raam niet open kon (geluidshinder), lijkt het mij in de zomer nogal warm in de kamer. (AC?)

Goede parkeergelegenheid. Prima grote (comfort) kamer. Raam moest wel gesloten blijven ivm geluid van de doorgaande weg. Goed ontbijt. Heel goed gegeten in het restaurant. Gezellige (ietsje ouderwets) hotel. Goede ontvangst, prima personeel.

comfortabel genieten!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Het ontbijt is aan de magere kant. Wij kregen voor twee personen 1 croissant, 1 choco croissant en twee broodjes.

Leuk hotel waar de tijd lijkt stil te staan en dat is niet negatief bedoeld! Kamer was modern ingericht met een lekker zacht bed en een luxe badkamer. Alles was heel schoon.

Al bij al toch een heel leuk We gehad met de vrienden

Personeel was erg traag, bestelling werd al eens vergeten. Lang moeten wachten op avondeten, desserts waren al op toen het aan ons was. half uur moeten wachten bij aankomst: er is geen receptie in het hotel. Bij afrekening deed men een beetje moeilijk over mijn betalingsbewijs bij booking.com. Blijkbaar verwacht men dat de reservering via Booking gebeurt maar de betaling zelf moet ter plekke gebeuren. Hoe heb ik dan zekerheid over mijn reservatie?

Avondeten was ok, wel lang wachten. Ontbijt was basic. Kamers zijn gedateerd, maar dat heeft ook zijn charmes

Typische Ardennense sfeer!

Via booking was ons een kamer met uitzicht en wifi beloofd. We kregen een kamer aan de achterkant. En over de wifi is nooit iets gezegd.

Er zit een geweldig klassiek restaurant bij. De kamers zijn oubollig maar het uitzicht op de rivier maakt veel goed.

Uitgebuit

9 euro rekenen voor een ordinaire tosti (ham, kaas en witbrood) is echt belachelijk! Aangezien taxi's moeilijk te krijgen zijn in de regio stelde de hoteleigenaresse voor om ons te brengen naar de bruiloft, ongeveer 15 minuten verderop. De volgende dag bij het uitchecken rekende ze voor het kleine stukje 50 euro. Dit had ze ons van te voren wel even mogen vertellen. In het hotel werkt ook een oudere dame, die enkel Frans spreekt en bijzonder onvriendelijk was. Al met al geen prettig gevoel over gehouden aan het verblijf.

Het hotel had een zekere charme uit vervlogen tijden en...

Matig ontbijt - 1 soort kaas - 1 soort vlees - weinig keus - enkel wit brood - hadden hier meer van verwacht. Positief was wel het vers geperst fruitsap. Tapijt op kamer was vuil en versleten. Hygiëne ?

Het hotel had een zekere charme uit vervlogen tijden en personeel was vriendelijk. Ook de ligging om van hieruit enkele wandelingen te doen was OK.

Goed voor een tussenstop

Slaapkamer aan de straatkant (zeer druk verkeer) , wifi niet goed op de kamer, geen lift Wanneer wij toekwamen stonden heel wat afgeruimde vuile borden in de inkomstplaats (doordringende visgeur). Het was blijkbaar heel druk geweest.

Het eten in het restaurant was heel lekker en de bediening was dik in orde.

Kort, maar helaas niet krachtig !

De kamers zijn erg ouderwets en achterstallig in onderhoud. Totaal niet gezellig om voor je plezier te verblijven. Daarbij hebben wij allemaal, op verschillende kamers, erg veel last gehad van de rook. Er werd binnen, beneden aan de bar, namelijk gerookt en op de eerste en zelfs tweede verdieping hadden wij hier veel last van tijdens het slapen. Erg veel stank overlast dus.

Het ontbijt was extern bij een bakker, verderop in de straat. Dit omdat wij al om 6:45uur wilden ontbijten i.v.m. de toertocht Luik-Bastenaken-Luik. Dat was op zich prima geregeld, anders hadden wij helemaal niets gegeten voor de start!

Personeel is erg vriendelijk, doet erg haar best om...

Hotel is wat ouderwets, rommelig en verdiend een make-over. Kamers zijn gehorig.

Personeel is erg vriendelijk, doet erg haar best om behulpzaam te zijn. Uitstekende keuken. Prachtig pand en mooie locatie.

Avondeten was goed,je moet wel heel erg lang wachten en...

Alleen warm water in de ochtend,koude douche in de middag en avond! Hotel ligt op een heel druk kruispunt,luidruchtig,ook veel geluid van de restaurant beneden. Raam moest een beetje open,temperatuur binnen was anders niet uit te houden.

Avondeten was goed,je moet wel heel erg lang wachten en geduld hebben. Ligging strategisch in de Ardennen.

Lekker uitgebreid ontbijt, met fruitsap, koffie, warme...

Lekker uitgebreid ontbijt, met fruitsap, koffie, warme chocolademelk, thee ... croissants, chocoladekoeken, pistolets, stokbrood, gekookt ei, ... Mooie ruime kamer met prachtig gerenoveerde badkamer met inloopdouche en bubbelbad Goede locatie Vriendelijke mensen

Zo lekker, fijn en goed dat het zeker voor herhaling vatbaar is.

Het wachten op n drankje en eten was inderdaad wat langer, maar als het restaurant en terras bomvol zitten, is dat dan niet logisch? En een heel goed teken, toch?

Het ontbijt was zeer goed van kwaliteit, eenvoudig maar voor ons super! In ouderwetse stijl gehouden, oogt zeer gezellig met een heerlijk terras en volop parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening en zeer smakelijk eten! Prima bedden en kamer.

Badkamer proper, was vernieuwd

Vloerbekleding kamers is zeer vuil met overal vieze vlekken. Je durft er amper je bagage op te zetten, laat staan er met blote voeten op te lopen. Het ontbijt was beperkt, koffie werd te laat gebracht. Onvriendelijke en onpersoonlijke bediening aan tafel. Reizigers alleen werden onrespectvol in het cafe gezet om te ontbijten alhoewel er in de ontbijtzaal voldoende plaats kon gemaakt worden.

Badkamer proper, was vernieuwd

restaurant : zeer lekker

basic ontbijt te warm op de kamer service : tweede avond hadden ze te kampen met personeelstekort, denk ik. (heel lang moeten wachten)

restaurant : zeer lekker personeel zeer vriendelijk service eerste avond zeer goed,

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Zeer teleurgesteld in de kamer .

de kamer nr2 zeer klein , versleten meubels ; verlengdraden lagen op de grond omdat er maar 1 stopcontact was ,gevaarlijk om over te struikelen . Geen ruimte genoeg in kamer.Uitzicht vanuit kamer naar buiten : onbewoond huis met ramen bedekt met spinnenwebben.

ontbijt goed , personeel vriendelijk .Badkamer goed en groter dan slaapkamer .

eenmalig niet voor herhaling

ontbijt en zeer eenvoudig ( maar met één glas vers geperst fruitsap) keuken voor avond eten is niet goed. vrije duur en steak dat naar verbrande rook smaakt. na opmerking en terug naar keuken kregen we hetzelfde terug. veel betere in de buurt

goeie bedden en opgefriste badkamer , overal wifi

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Heerlijk genoten van prima kamer met fantastische badkamer. Prima ontbijt en heerlijk diner

Heerlijke kamer, goed bed, fantastische badkamer. Heerlijk gegeten in een gezellige eetzaal. Prima ouderwets hotel met goed comfort Bij het ontbijt vers geperste sinaasappelsap!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel voor 1 of 2 nachten. Voor langer ontbreekt t comfort wel.

Kamer erg klein...geen haakjes voor jassen. Geen minibar en mogelijkheid water te koken.scheve vloeren waardoor bedden niet recht kunnen staan. Tv erg oud. vieze lucht in badkamer.

Ontbijt was lekker. Personeel heel vriendelijk.

Voldoende.

Wij hebben niets te klagen over Hotel-Restaurent Bonhomme. Alleen, op de keper beschouwd, is het net iets te duur in combinatie met de aard en de kwaliteit van de faciliteiten. Moet met de handige centrale ligging en het drukke weekend te maken hebben gehad, vermoeden wij.

Prima hotelletje met faciliteiten die standaard zijn maar ook best ok. Ontbijt is "basic" maar is voldoende. Parking voor het hotel. Vriendelijkheid. Fietsen mochten binnen gestald worden.

Warm ontvangst.

Warm ontvangst. Gezellige bar met kleine kaart aan voorzijde, geschikt met kinderen. Smaakvol restaurant met heerlijke klassiekers aan achterzijde. Goed ontbijt.

Prima accomodatie!!!

Ontbijt was heerlijk, ontspannen sfeer, hele behulpzame bediening, wij konden eerder ontbijten, fietsen mochten in de serre, 's-avonds bleef men lekkere biertjes schenken

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Charmant verblijf op een toplocatie!

Bij het uitchecken was de kamer nog eens aangerekend terwijl we hadden betaald via de site van Booking.

Het ontbijt was zoals het moest zijn. Pistolets, croissants, eitjes, cornflakes, vers geperst fruitsap! Echt top en heel vriendelijke bediening, zowel in het hotel als in het restaurant.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

De moeite om een Hotel van bijna 200 jaar oud te bezoeken en te verblijven,accomodatie tip top.

rondom het restaurant is het leven een beetje stilgevallen, we verbleven er 45 jaar geleden en het bruiste van de bedrijvigheid, vele zaken zijn daar gestopt. zelfs geen enkele gewone café meer.

Prima vers geperst fruitsap, en de koffie in zilveren kannen, zeer goede keuken en wijnen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

SUPER kamer, maar daar blijft het bij....

- niet kindvriendelijk (bvb geen kindermenu's) - woensdag en donderdag is hotel gesloten, dus geen mogelijkheid om 's avonds iets te drinken aan de bar. - tijdens sluitingsdagen was er geen distributie, waardoor er geen tv gekeken kon worden. - Bij bestellen van het menu tijdens avondmaal moesten de garcons regelmatig navraag gaan doen. Hadden nog 1 entrecoute, wisten niet of ze nog champignonsaus hadden, kwamen met dubbel gerechten af,... - het eten is er lekker, maar erg prijzig. - Kamerdeur kon moeilijk open en dicht en maakte enorm veel lawaai.

- De kamer was op en top. Bubbelbad, regenboogdouche, gezellige en romantische kamer - eten is er lekker

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Het was een heel aangenaam echt ardeens weekend, heel gezellig en super lekkere maaltijden.

De kamer is wat verouderd veel gekraak bij het stappen door de gang of de kamer.

De maaltijden, heel lekker. Het restaurant is heel gezellig en romantisch.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

weekendje aywaille

hygiene eventueel, we zijn daarom niet gaan eten in restaurant voor dinner, misschien onterecht maar nodigde niet uit

Kamers heel sober en oubollig, badkamer was vernieuwd en goed

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

heerlijke spa-badkamer
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Niet goedkoop Restaurant beviel ons minder: wat te sjiek/beperkte keuze maar dat is ieder zijn smaak. Voordeur was 's nachts op slot maar toen ik om half 8 iets uit de auto wou gaan halen kon ik dus ook niet buiten raken (brandveiligheid???).

Comfortabele kamer - we hadden er een met spa bad en de badkamer was echt top! Ruim, luxe, heerlijk bubbelbad met zelfs lichteffecten in de regendouche en het bubbelbad. Heel goede bedden. Simpel maar eerlijk en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Heel erg goed!

Het ontbijt was matig: weinig beleg, niet zo lekkere koffie en een beetje een bedompte ruimte.

Praktisch alles aan dit verblijf was goed: de plek is centraal en sfeervol, de ontvangst hartelijk, de kamer een beetje oubollig, maar de badkamer fantastisch! Rustig ook, ook fijn. Remouchamps is niet groot, maar wel levendig en vriendelijk: alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Heerlijk weekendje weg

Het ontbijt. Brood, kaas en ham. En de dame die het ontbijt verzorgt. Verder was iedereen heel vriendelijk. Echter En is er maar 1 iemand die een beetje Nederlands spreekt. Ook Engels en Duits waren geen optie.

Mooie kamer en badkamer. Ook fijn terras midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Onze kamer was heel ruim.

Ontbijt was eerder sober maar wel voldoende ; 2 witte broodjes + 1 koffiekoek (chocoladebroodje/croissant). Beleg was hesp/kaas of confituur.

Onze kamer was heel ruim. Een beetje gedateerd wel, maar verder goede bedden. Locatie langs de rivier is super. Vriendelijk personeel.

heel comfortabele kamer met grote badkamer en bubbelbad .

heel comfortabele kamer met grote badkamer en bubbelbad . vriendelijke bediening. aangenaam terras

Fijn familiehotel.

Fijn familiehotel. Vriendelijk personeel.

Gedeeltelijk gesloten hotel in een doods stadje

Verkeerslawaai

Ja zeer goed vanalles genoeg

Ja zeer goed vanalles genoeg

Klassiek hotel op mooie lokatie

Diner en ontbijt waren uitstekend

Royal
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Vriendelijke gastvrijheid een royal verblijf

Terras

Badkamer

Geen ontspanningsruimte, ontbijt mocht uitgebreider

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Vriendelijk personeel, mooie kamer, ontbijt was goed

We kregen bij aankomst een grotere en luxueuzere kamer aangeboden dan we hadden geboekt. Zeer fijn.

Prima verblijf, goed restaurant

Geen opmerkingen

Prima service

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heerlijk restaurant

Kamer voor gezin met 2 kinderen. Klein, veel te warm, gedateerde badkamer, veel lawaai van de straat

Heerlijk restaurant

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Sfeer, gezelligheid en TOP keuken!

Sfeer, gezelligheid en TOP keuken!!! Zeer vriendelijk personeel👌!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ouderwets hotel op mooie lokatie

Kamers en inrichting nogal gedateerd

Mooie lokatie, vriendelijke mensen, goede prijs, parkeren voor de deur

Fietsen vanuit het hotel.

Ligging in prachtig fietsgebied.

De tapis plein in de kamers

De menus waren top

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

goede koffie

Eenvoudig ontbijt, goede koffie, geen ei of spek Rommelig gelijkvloers, kartonnen dozen, bakken drank, oubollig

goede koffie

geweldig authentiek

niet goedkoop om te eten

charme authentieke vriendelijkheid

Zeer luxe kamer

Inrichting eetzaal oudbollig

Mooie zeer luxe kamer

Ligt naast de grotten in een een prachtige omgeving en 30 km van de watervallen van Coo

niets alles was prima, goed personeel, prettige gastvrouw/ eigenaar

alles wasprima

Kamer was zeer proper.

Kamer was zeer proper.

Het heerlijke bloementerras

De temperatuur op de kamer was te warm

Het heerlijke bloementerras

Diner op het terras

Kamers zijn gedateerd

Diner op het terras

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Authentiek hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel

lokatie en vriendelijkheid personeel

geweldig

De ontvangst was zeer gastvrij.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Grandeur van weleer

Weinig opgefrist

Grandeur van weleer

ligging is uitstekend in een mooi stukje ardennen

beetje oubollig hotel met weliswaar goede keuken maar zeer klassiek. ondermaats ontbijt

ligging is uitstekend in een mooi stukje ardennen

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goede ligging

Graag bruin of vokoren brood bij het ontbijt.

De kamer was netjes. Vriendelijk personeel.

Het ontbijt was simpel maar was heel lekker .

Het ontbijt was simpel maar was heel lekker . Het personeel was heel vriendelijk. En de kamer was groot en lekker fris Bed was goed

Prachtige omgeving!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Ontbijt is summier en geen verse jus d'orange. Restaurant is erg prijzig.

Prachtige badkamer met bubbelbad! Goede Wifi en parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Oubollige slaapkamer - mooie, moderne badkamer

Oubollige slaapkamer - mooie, moderne badkamer Goed avondeten en heerlijk ontbijt

goed verzorgd ontbijt

goed verzorgd ontbijt super badkamer

• Beoordeeld op: 28 april 2017

geweldig restaurant en zeer aardige mensen

geweldig restaurant en zeer aardige mensen

Ontbijt: geen havermout of muesli.

Ontbijt: geen havermout of muesli.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Goed ontbijt en fijne kamer

Goed ontbijt en fijne kamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Met ons twee kinderen heel erg genoten van onze overnachting.

Met ons twee kinderen heel erg genoten van onze overnachting. Mooie kamer, heel lekker diner en ontbijt. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

aangenaam

kamer had een geurtje vanuit de badkamer

Vriendelijk personeel, hebben hun eigen slee mogen gebruiken voor een superwandeling in de sneeuw

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Gezellig