Beoordelingen over Hotel Royal Astrid 3-sterren

Wellingtonstraat 15, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#23 van de 34 hotels in Oostende

• Superior Vierpersoonskamer

Heel druk bij ontbijt weinig plaats S nachts lang lawaai op de gang Waren nog valies aan het maken en waren er al om de kamer te kuisen

Locatie Ruime kamer en badkamer

Hotel dat teert op nieuwe gezichten, niet op klantvriendelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Babybedje gevraagd, was echter een super vuil bedje ZONDER matras. Toen we aan de receptie gingen vragen om een matras antwoordden ze heel kort en onbeschoft. We kregen een laken extra... geen matras

Locatie wel goed, maar daarom trekt het personeel zich niets aan van de kwaliteit

Hotel is goed om te slapen en te ontbijten en ligt zeer gunstig, voor der rest is het uitgeleefd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers zeer gehorig, personeel niet vriendelijk, trappengangen zeer smerig (wij nemen altijd de trap) met name de eetzaal zeer gedateerd en niet zuiver. Hotel spreekt aan voorkant niet aan, geen groen, niet aangekleed.

faciliteiten op kamer en ontbijt

Genoten van de stad en het strand. Het hotel heeft een toplocatie en je kunt vlakbij parkeren.

Ik vond de prijs behoorlijk hoog, maar dat heeft waarschijnlijk met het seizoen te maken.

De locatie is super! Twee minuten lopen en je staat op het strand!

Lekker genieten met de kleinkinderen
    • Superior Vierpersoonskamer

De gordijnen beter ophangen deze waren een deel uit de rails die hebben we terug gehangen anders was er teveel licht s.nachts

De fam. Was heel mooie en goed ingericht ,het ontbijt was ook prima er was vanalles en voldoend

We hebben er een leuk weekend opzitten.

De kamer was iets of wat aan vernieuwing toe. En er was niet erg goed gekuisd. Het bed was mij tegengevallen, maar ik ben zwanger en slaap sowieso al minder goed.

Er was genoeg keuze bij het ontbijt. Ook het binnenzwembad was een meevaller. Het strand was niet aan het hotel maar dit was helemaal niet erg even de straat over en hup je bent er.

Het vriendelijke personeel.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het vriendelijke personeel. Mooie kamers . Super vriendelijk ontvangst. Personeel zowel de ontbijtmedewerkers als het kuispersoneel waren super vriendelijk

OP DE REST WAS NIKS AAN TE MERKEN GOED HOTEL
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

IK WAS TIJDELIJK GEHADICAPT GEBROKEN ENKEL IK HEB OP YZEREN VUILBAK GEZETEN VOOR MIJ TE DOUCHEN KON NI ANDERS !MAAR ALS IK TERUG KWAM OP KAMER WAS DOUCHE NI GEKUIST NOG ALTYD VUIL????

HET WAS GEWELDIG EN VRIENDELIJK

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

5,5
    Ik ben rolstoelgebruikster (manuele rolstoel).
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toegankelijkheid van de aangepaste badkamer voor personen met een beperking.

Ik ben rolstoelgebruikster (manuele rolstoel). Het hotel zelf is goed toegankelijk maar de aangepaste badkamer is totaal niet volgens de Europese normen qua afmetingen en indeling wat maakt dat ik moest ik alleen hebben gereisd niet zou hebben kunnen douchen. Heel jammer dat de architecten niet de moeite hebben genomen om de standaardnormen down te loaden van het internet of contact hebben opgenomen met "Toegankelijk toerisme Vlaanderen".

Goed ontbijt.

Bed, matras. Het bed was ronduit slecht, de matras was zeer hard/dun en de kussens voldoen ook niet aan verwachtingen. Ook nachtlawaai op straat.

Goed ontbijt. Leuk zwembad.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Foei
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Vriendelijkheid aan het loket door de bedienden zou op zijn plaats zijn.

Het ontbijt was zeer goed, het personeel daarentegen moet nog leren wat vriendelijkheid betreft. De bediening deed mij terugdenken aan de tijd dat ik diende bij de Belgische Krijgsmacht.

Ontbijt was goed, wel beetje krap qua ruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Avond Eten was het net niet,veel te druk. Warme kamers geen airco. Buiten gebouw erg rommelig, letters op de gevel kapot.

Ontbijt was goed, wel beetje krap qua ruimte. Interieur was redelijk nieuw.

Kortom aangenaam verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen echte tegenvallers ,vroeger nog in dit hotel geweest, dus geen verrassingen. deze keer was er geen volle bezetting, indien wel...….. is het nogal druk in de ontbijt-ruimte.

Het ontbijt en de kamer oké, de afstand naar het centrum te voet of met de tram die juist voor het hotel stopt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Redelijk dicht bij het strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen aanrader. De kamer bevond zich aan de achterzijde. Vroeg in de ochtend veel lawaai door vuilniswagens. Ontbijt is duur voor wat je krijgt. Slechte koffie. Kamers wel schoon maar matige afwerking. Bedden bezorgde ons slechte nachten.

Redelijk dicht bij het strand.

aan te raden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie bij ontbijt was niet geweldig. Sommige mensen aan receptie waren niet echt vriendelijk en behulpzaam.

Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid. Ligging was ook zeer goed.

Mooi rustig gelegen hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Misschien een klein minpuntje, veel rumoer op de kamer boven ons s'morgens.

Heerlijk ontbijt , mooie kamer, heerlijk bed en vriendelijk personeel. Wij waren vroeger aangekomen, parkeerplaats ondergronds direct mogen gebruiken. Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Ligging ideaal voor de zwemwedstrijd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen airco op de kamer met als gevolg als je een raam opendoet om te verluchten dat je het lawaai van op de straat erbij moest nemen Het overgrote deel van de bezetting v/h hotel waren zwemmers (wedstrijd) alleen kwam het hotel niet tegemoet om het uur (7.30hr) een beetje te vervroegen zodat iedereen kon ontbijten. Er moest ingezwommen worden om 7.30hr, dus vele kinderen ZONDER ontbijt gaan inzwemmen. Jammer!

Even goed ontbijt

Top locatie met ruime kamers en uitgebreid ontbijt !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing een geur op de kamer welke ik niet echt kan thuisbrengen. Gelukkig kon het raam open en dan viel het best mee. Uitchecken om 10 u is wel erg vroeg. Was wel een bagage ruimte voorzien. Jammer dat het uitgebreider ontbijt niet vroeger beschikbaar was, ondanks dat ze wisten dat er zeer veel zwemmers aanwezig waren.

Zeer ruime kamer met inloopdouche en afzonderlijke toilet. Foto's stemmen overeen met werkelijkheid. Ze zijn nog steeds aan het renoveren. Zwembadje en whirlpool waren ook heerlijk. Niet naar de Wellness geweest, maar wel heel veel volk naar toe zien gaan. Ontbijt was uitgebreid maar pas vanaf 7u30. Zeer beperkt iets voorzien voor degene die om 6 u gingen. Top locatie op 500 m van dijk en aan tram halte.

Voor de rest alles want het was al de 2de keer dat we er...

Dat ze de eerste dag de kamer pas rond 2 uur zijn komen kuisen

Voor de rest alles want het was al de 2de keer dat we er waren en gaan daar nog terug

• Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Kamer comfort: frigo met drankjes, koffiezet . . . De prijs die we aan Booking betaalden was veel te hoog merkten we daar door het aanbod van de mogelijke arrangementen voor spotprijzen. We betaalden drie maal de hotel prijs !!

Zeer vriendelijk onthaal, stevig ontbijt

Goede bedden, ruime douche, grote televisie.

Het ontbijt was maar tot 10uur aangevuld... Het was enorm druk in de ontbijtzaal... Het oogde ook niet verzorgd of gezellig... Uitchecken om half 11 is (zeker op zondag) heel vroeg + er is een lange rij die dan staat aan te schuiven aan de receptie dus eigenlijk zou je nóg vroeger moeten uitchecken...

Goede bedden, ruime douche, grote televisie...

mooi ruime kamer met een goed bed en heerlijke ruime...

mooi ruime kamer met een goed bed en heerlijke ruime inloopdouche. gordijnen zij goed verduisterend. Ontbijt was ruim voldoende. dicht bij het strand.

Leuk weekendje uit!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Onvoldoende parking vooraan aan het hotel, niettegenstaande dit uitdrukkelijk gevraagd was. 2 wagens zonder geldig parkeerbewijs namen de plaatsen in. Volgens de onthaalbediendes moesten we dan maar zelf de Politie bellen om de wagens te laten verwijderen. - Levering door De Ruytter: de vrachtwagen bleef onderaan onze venster gedurende de hele tijd van de levering (20 minuten) draaien en dit om 8u30 's morgens.

Vernieuwde badkamer. Verder heel nette kamer.

Teleurstellend, niet qua accommodatie maar zeer zeker omwille van vriendelijkheid en beleefdheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst - manier waarop vraag omtrent parking werd behandeld - ronduit onvriendelijk Diner - we kwamen toe in restaurant om 19u40 en er werd ons gezegd dat hopelijk de ovens nog aanstonden ... het diner zelf werd aan hels tempo geserveerd, borden van voorgerecht werden weggenomen toen we nog broodje aan het opeten waren ; papier werd ons onder de neus gedrukt om te tekenen toen we net aan voorgerecht bezig waren

Locatie, kamer was in orde

Genoten en goede kamers

Iets meer keuze voor avondeten. Was enkel de dagmenu maar zeker goed

Heerlijk ontbijt en avonden, ook een goede bar om iets te drinken 's avonds. Leuk zwembad en jacuzzi

De haardroger zou eventueel meer bereik mogen hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De haardroger zou eventueel meer bereik mogen hebben. Omdat je hem niet zo goed kan gebruiken omdat de kabel te kort was. Maar voor de rest een aanrader voor eender welke leeftijd. Top!!!

Awsome
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ventilatie op de kamer. Wij hadden het geluk dat we een mooi zonnig zomers weekend hadden, maar de temperatuur op de kamers werd als benauwd ervaren en het gemis van een Airco of conditioner werd dan ook ervaren als negatief.

Het ontbijt aanbod was geweldig en werd goed bijgehouden en op tijd aangevuld.

Aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet voor verbetering vatbaar.

De kamer was uitstekend badkamer9/10.ontbijt was uitgebreid normaal is dat thuis niet het geval ook 9/10 verder was het geheel proper en goed onderhouden zo beste dit is mijn mening doe zo verder.

Ok voor 2 nachten gezien de locatie, maar niet omwille van de luxe.

De kamers zijn wat klein (toch zeker voor dat geld) en het toilet is benauwend klein. Beter kwaliteit van toiletpapier en meer moet worden voorzien (geen zakdoeken ter beschikking). Geluidisolatie kan ook veel beter (x aantal keren wakker geworden van té luidruchtige buren (alsof ze in ons kamer aanwezig waren).

Ontbijt heeft een héél ruim aanbod en voor ieder wat.

zeer kort verblijf, maar voldoende voor positieve beoordeling

gangen en kamers zijn aan renovatie toe

heerlijk ontbijt vriendelijk personeel perfect te bereiken met openbaar vervoer vlak bij het strand gelegen verzorgde kamer goede hygiëne

Prijs/kwaliteit

Weinig of niets

Prijs/kwaliteit Ligging:vlak bij een tramhalte Voor mij persoonlijk: ik kan moeilijk stappen, daardoor een beetje ver van de dijk; Voor iemand anders is dat heel dichtbij

Wij hebben van ons verblijf echt genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met mijn IPad kon ik wel berichten ontvangen, maar niet verzenden wegens “zwakke beveiliging”. Via “Stadsbibliotheek” lukte dit wel.

Voor ons was het ontbijt prima en uitgebreid. Ook de kamer beviel ons zeer goed.

Doe iets aan de schimmel in de douche
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De grote domper was de aanwezigheid van schimmel op de vloer van de douche en op de douchekop. Melding aan de receptie werd met ongeloof ontvangen.

Rustige, mooie kamer. Excellent ontbijt.

Het is een goed hotel met grote parking en goede bar waar je lekker kan eten een aanrader

Alles was goed

Het ontbijt was lekker en werd altijd bijgevuld en er was veel keuze en alles was vers en de kamer was heel proper en een goed bed en het personeel aan de balie is zeer vriendelijk en ook een mooie bar waar ze ook vriendelijk en beleefd zijn wij zullen zeker teruggaan

De kamer voldeed niet aan de verwachtingen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

De kamer voldeed niet aan de verwachtingen. Het behang papier hing los en was vies. De plinten hingen los op bepaalde plaatsen. In eerste instantie werkte de Tv niet deze zijn ze komen herstellen.

Matig. De belofte was groter dan de kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting boven de wastafel werkte onvoldoende. Ondanks de toezegging dat deze zeer snel weer in orde gebracht zou worden, is dit niet het geval geweest. Het geluid van de tv was dof. Zenderkeuze was nogal verwarrend. Zwembad bleek een minuscuul zwembadje te zijn

Inloopdouche was prima. De hygiëne algemeen was prima. Geen stoffen vloerbedekking = prima. Beddengoed was schoon en voelde zeer prettig aan.

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Vierpersoonskamer

Te drukke sfeer bij ontbijt en files aan het buffet.... te veel mensen in 1 ruimte , weinig ruimte tussen de tafels, REFTERgevoel. - Aparte ruimte maken voor het ontbijtbuffet van de hotelgasten en voor de externe bezoekers ?? - Of ruimte indelen in gezellige hoekjes ? Als vb denk ik hierbij aan Lunchgarden : grote ruimte en veel bezoekers tijdens ‘ spitsuren ’. En toch een rustige sfeer door de inrichting. Lil ( opleiding interieurarchitectuur )

Verzorgde en rustige dubbel- kamer voor verblijf met kleinkinderen. Ruime en verzorgde keuze bij het ontbijtbuffet

geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

was absoluut geen probleem maar enkel een opmerking:vanonder douche liep wat water

Matras was enorm goed om op te slapen...heel rustig in de gangen zowel overdag en snachts!Ligging heeeel goed ..ontbijt kon niet beter!

• Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De chemische geur op de kamer waarschijnlijk tgv de laminaat vloer. Het ontbreken van een scherm thv bad om comfortabel te douchen.

De ruimte op de kamer & het zicht.

Komen zeker nog eens terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting in de badkamer was onvoldoende , spijtig want deze was voor zover we het konden zien...... Mooi en in orde.

Frisse mooie propere kamer. Was zeker in orde!

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn niet voorzien van airco. Op warme dagen kan de temperatuur behoorlijk oplopen.

Goede prijs kwaliteit, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

s'Avonds zeer druk in de bar.Slechts 1 personeelslid achter de bar,dus lange wachttijd tot drankje.

Ontbijt inderdaad uitstekend.Kamer ,groot,luchtig,met aangename inloopdouche.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

5,5
    Dagje aan zee met luxe ontbijt, alles was super buiten de slechte nachtrust door lawaaierige jongere

Kamerkeuze

Voor eerst kamer tegen gevallen, aan kant van parking heel veel lawaai s nachts door jongeren, jammer van de ligging, voordien waren wij altijd vol lof over verblijf daar

De wellnessruimte, vriendelijk personeel, er werd rekening...

De barkaart mag voor mij uitgebreidt worden met kleine maaltijden, zodat je niet verplicht bent het menu te eten of buiten het hotel te gaan eten

De wellnessruimte, vriendelijk personeel, er werd rekening gehouden met speciale wensen (suikervrije producten bij het ontbijt)

Het ontbijt is zeer uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Toegang tot de Spa

Op zondagochtend was de ontbijtzaal te vol en te massaal. Als er zoveel gasten zijn, dan zou het ontbijtbuffet langer open moeten zijn of meer ruimte moeten krijgen.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Goed verzorgd en constant aangevuld. De naturistische sauna was een aangenaam verpozen gedurende vele uren.

het was top !!!!!!!
    • Superior Familiekamer

voor een tevreden klant valt er NIETS tegen

Wij waren voor de vijfde maal in jullie hotel samen met onze twee kleinkinderen prijs kwaliteit is zeer goed vriendelijk personeel en een goede service aan de balie en in het restaurant .

Het ontbijt was goed.

De kamer was nogal basic voor die prijs. Een schijfdeurtje (dat amper schoof) zonder klink kon je ofwel voor het toilet, ofwel voor het Spartaanse badkamertje schuiven. Als er in sommige andere kamers van het toilet gebruikt gemaakt werd, klotste het water in onze toiletpot. Vooral 's nachts erg vervelend.

Het ontbijt was goed. Het hotel is goed gelegen om Oostende te voet te verkennen en de uitgebreide Wellness-faciliteiten zijn zeker de moeite om een arrangement van 3 uur te nemen.

Zalig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had bij mijn boeking speciaal vermeld dat het een verrassing voor men vrouwtje was voor onze 10de huwelijksverjaardag en had toch iets kleins verwacht op de kamer als attentie!

Het hotel heeft voor ons iets speciaals (10 jaar geleden zijn wij in de foyer getrouwd en ook onze feest met familie en vrienden was daar en zij zijn daar ook blijven slapen met 103 man) mooi en verzorgt hotel!

Is geen aanrader voor langere verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is zeer verouderd. Papier in onze kamer was gescheurd op verschillende plaatsen. Te weinig belichting. Bij het inchecken konden ze niet snel genoeg van ons af zijn. Matrassen zijn aan vernieuwing toe.

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets Juist 1 vraagje ? Kan ik boeken voor mijn schoonouders voor 3 nachten via Groupon of aaan dezelfde prijs van Groupon het is voor hun 60 jaar getrouwd ? Grt

Alles zeker ontbijt

Om zeker opnieuw op de kalender te zetten!
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

We hadden de indruk dat het warmer was in de ruimtes waar je tot rust kon komen in de wellness.Je kon er moeilijk afkoelen na sauna,na koude douche...Voor ons mag het daar iets frisser.Voor de rest alles prima

Ontbijt heerlijk,enorm assortiment,alles was aanwezig,aan iedereen gedacht,ook aan de theedrinkers!Ruime keuze.

Goed voor 1 maal.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

Dubbelbed geboekt en 2 aparte bedden gekregen. Personeel was niet behulpzaam. Hygiëne was zeer ondermaats, ook op de executieve kamer. Ongelooflijk dat dit anno 2018 nog mogelijk is!

Er zijn betere hotels in deze prijsklasse
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De 'oudere' heer van de receptie was uiterst onvriendelijk en nors! Zijn collega's verontschuldigden zich in zijn plaats! Totaal ongepast. Superieur kamer geboekt, plinten los en beschadigd, dus zeker zijn geld niet waard! bar: enkel nootjes gratis bij bier, niet bij wijn of cava.

Ontbijt heel goed, alles was er.

Bij aankomst op 1 vd kamers was het toilet erg vuil!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst op 1 vd kamers was het toilet erg vuil! Gevraagd aan de receptie om dit op te lossen. Hebben opnieuw toilet "gekuist ", maar de sporen waren duidelijk hardnekkig. Tijdens ontbijt erg druk! Wel voldoende van alles ter beschikking! Maar 2 liftjes... met bagage erg krap. Er is geen deur in de badkamer waardoor het erg gênant is om te douchen als je met vriendinnen weg bent! Locatie = top... op 5 min aan de dijk en aan de achterkant stopt de tram!

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tomaat en komkommer zelf snijden kan eigenlijk niet. (ontbijt) Dat mag er gesneden liggen.

Heerlijk en meer dan volledig ontbijt! Mooie kamer, recent gerenoveerd. We komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heel relaxed mede dankzij het goede hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor ons was alles prima prijs/kwaliteit.

Heel Uitgebreid en goed ontbijt, goede moderne kamer en badkamer, uitchecken kan al voor het ontbijt gebeuren wat lang aanschuiven aan de receptie kan besparen, heel goede ligging op 20m van het openbaar verkeer en op een boogscheut van de zee en centrum stad!

Goed verblijf, jammer van de bedden.
    • Superior Vierpersoonskamer

De bedden zijn versleten. Ze zakken door. We hebben amper geslapen. De jacuzzi heeft een dringende poetsbeurt nodig. Er hangt een papier tegen de muur van het restaurant: “altijd vriendelijk zijn tegen de gasten. Zij betalen tenslotte uw loon op het einde van de maand”. Is zeer delegeerden tegenover het personeel. En moet zeker al niet in het zicht hangen van de gasten.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Vriendelijk medewerkers.

Het ontbijt had een enorm reftergevoel. Verder als bepaalde delen van het ontbijt op was, was het op (vb de verschillende stokbroden) . Zelfs vroeg op de ochtend...

Redelijk, niet voor herhaling vatbaar

Veel dingen smerig en niet onderhouden, oa de gangpaden naar de kamers. Onhygiënisch restaurant/ontbijt gedeelte, vieze gordijnen en vensterbanken. Ook de Ramen van de glazen deuren op de hotelkamer van t balkon smerig. Geen leuke frisse barman.

Goed bed, ruime kamer, goede inloopdouche , goede locatie.

een dagje ontspanning

zie boven

ontbijt ruime keuze kamer opfrissing nodig welness te weinig zetels om te relaxen personeel onthaal te kort bondig en niet super vriendelijk!

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel bij het ontbijt waren niet echt vriendelijk. Er werd hardop naast onze tafel geroddeld over medecollege’s. Onze tafel werd al afgeruimd terwijl we gewoon eten gaan bijhalen waren en onze vesten nog op de plaats waar we zaten hingen. Mijn volle tas melk hebben ze weg gedaan zonder te vragen of we klaar waren met eten. Ook bij aankomst in de kamer was de badkamer niet gepoetst en hing er stoelgang in het toilet!

Het strand is op wandelafstand van het hotel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ik heb kunnen doen waarvoor ik kwam en heb me verder geen zorgen gemaakt.

De check in valt steeds tegen bij eerste contact. Personeel is van hogerhand niet erg klantvriendelijk opgeleid en vooral gericht op het harde commerciële. Dit betert wel als je het aankaart.

Basic hotel met alle nodige comfort met zeer mooie sauna, waarvoor ik er geregeld terugga, als ik in Oostende moet zijn.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

comfortabel groot bed, uitgebreid ontbijt en aangename...
    • Superior Tweepersoonskamer met toegang tot de spa

Uitzicht op de tramhalte waardoor weinig (denk: geen) privacy met geopende gordijnen. Gepropt als sardientjes in de ontbijt- en dinerruimte.

comfortabel groot bed, uitgebreid ontbijt en aangename wellness faciliteiten

Op het bed na een heerlijk weekend gehad

Het bed, matras (tweepersoons)was iets doorgezakt. Waardoor we allebei naar hetmidden rolde en met pijn wakker werden.

Het ontbijt, ruime sortering in brood/ broodjes, beleg en eieren in dieverse bereidingen. Zeer uitgebreid. En voor ieder wel wat te eten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zéker een aanrader

Jammer dat het zwembad niet vóór 10u kan gebruikt worden

Gemakkelijke bereikbaarheid met openbaar vervoer. De uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zéér ruime kamer, perfect onderhouden.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Aankomsttijd was geen probleem, deuren waren open.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verbeterpuntje waar nog wat aan gewerkt kan worden. Jong personeel mag een beetje vriendelijker zijn.

Aankomsttijd was geen probleem, deuren waren open. Vriendelijke mijnheer aan de incheckbalie. Gaf ook nuttige informatie. Het zwembad en jacuzzi deden deugd.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Algemeen genomen een goed hotel voor een weekendje

Het ontbijthoekje met glutenvrije producten (en andere dieetproducten) was een misser. Pover aanbod ten opzichte van het gewone ontbijt. Ik had het nochtans op voorhand aangegeven.

goed hotel voor 1 of 2 nachtjes, maar vrij druk in het restaurant. Het bed was ok, kan een verschil maken bij het zoeken naar een hotel. De ligging van het hotel was natuurlijk prima. Vlakbij de gaanderijen, de Japanse tuin, en een halte van de kusttram voor de deur !

We hebben een kort verblijf gehad maar komen zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De dame aan de balie stoorde zich echt aan het feit dat een collega zijn kamernummer niet meer wist en achteraf werkte ze dit ook uit op andere collega's! Klant is en blijft koning een beetje vriendelijker mocht wel. De anderen mannen aan de balie waren héél echt vriendelijk. Het rook een beetje onfris in de kelder waar we onze bagage konden achter laten.

De grote badkamer, het lekkere ontbijt, dicht bij het strand en het casino en het centrum. Het is een héél groot hotel en toch is het proper. De kamer (familie) was ruim en netjes. De ruimte om onze bagage in te bewaren voor vertrokken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goed en gastvrij hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele nacht licht in de gangen maakte dat het niet volledig donker kon gemaakt worden in de kamer. Er werd voortdurend gerookt in de traphallen. De muren zijn erg gehorig. Het meisje van de bar leek tegen haar zin te werken.

Voortreffelijk bed! Voortreffelijke en ruime regen- én handdouche! Fantastisch en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en ontspannen receptiepersoneel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

niet voor herhaling vatbaar
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen TV-aansluiting. 2x1 persoonsbed!

zeer druk. waarschijnlijk was er mogelijkheid om in rustige omgeving te ontbijten maar daar is ons niet op gewezen.

De kamers zeer mooi fris veel licht mooi uitzicht op renbaan...

Receptie bar eetzaal kelder verouderd aan vernieuwing toe. Eetzaal veel te druk je loopt tegen elkaar

De kamers zeer mooi fris veel licht mooi uitzicht op renbaan zwembad

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

dit hotel komt zeker in aanmerking om nog eens te bezoeken.

1 nadeel , de cava glazen waren ondermaats in de bar.

zeer uitgebreide keuze om te eten , de welnessfaciliteiten waren uitstekend , vriendelijk personeel De kamer was mooi .De ligging goed van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Komen zeker niet terug!

- afwerking kamer heel ondermaats (stukken behangpapier ontbreken, deur van wc werkt niet zoals het hoort) - ontbijt was matig (oa mini croissants en mini chocoladekoekjes, slecht fruitsap, zeer drukke refter, veel lawaai, tafels staan heel dicht op elkaar) - matras was van slechte kwaliteit, kussens zeer klein (sierkussens, geen kussens om te slapen) - muffe geur in kamer - douchegel/shampoo in grote bidon-houder aan muur, niet echt hygiënisch - prijs/kwaliteit heel duur - uitchecken dient te gebeuren voor 10 uur anders moet je een extra overnachting betalen (10 uur is wel heel vroeg als je voor het uitchecken ook nog moet ontbijten want parking ligt op 100 meter van het hotel) - omgeving van het hotel / uitzicht vanuit kamer is alles behalve mooi en de omgeving is niet proper

- regendouche in superieure kamer

Fijne ligging, zeer goed hotel! Aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Men gaf aan dat er geen gratis parkeermogelijkheid was in de buurt, was nochtans wel het geval en nog wel de straat rechtover het hotel. Ook jammer dat de saunafaciliteiten niet inbegrepen zijn voor de overnachtende klanten.

Ruim, uitgebreid ontbijt, mooie kamer met open zicht. Ligging aan de rand van het centrum, dicht bij zee. Super.

wij zijn een weekend geweest, en dat is een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij waren met 14 personen van 7 maanden tot 58j . niemand had reden tot klagen, dus...geen klachten.

de persoon in de bar , een mens van 70 j ! is echt een meerwaarde voor het hotel, een hardwerkende aangename mens ! met een grote ervaring en blijvende hoffelijkheid. voor de rest al het gene dat je van een hotel verwacht, maar dat is al een pluspunt ! dat je krijgt wat je verwacht ;-)