Beoordelingen over Hotel Rubens-Grote Markt 4-sterren

Oude Beurs 29, Antwerpen Centrum, 2000 Antwerpen, België

#14 van de 65 hotels in Antwerpen

Geweldig een echte aanrader en ik kom er zeker terug als ik weer naar Antwerpen kom.

Dat de eitjes al gekookt zouden zijn... Dit moest he dus zelf doen. Waardoor wij dit niet gegeten hebben...

Vriendelijk ontvangst, mooie luxe kamer en luxe badkamer, goede ligging in het oude centrum, je kunt al vroeg in-uit checken en koffers achterlaten. Luxe ontbijt buffet met veel keuze en voor ieder wat wils

Perfect verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ik kan niets bedenken, kom zeker terug!

Prachtige gerenoveerde kamer die heel schoon was. Locatie fantastisch en een goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de parkeervoorziening was fijn op 150 meter van hotel, op zondag kon de auto wat langer blijven staan omdat er ruimte over was.

De kamers waren dik in orde.

niks!!!

De kamers waren dik in orde. Het ontbijt was super!!!! Ook onmiddellijk plaats gekregen voor onze fietsen!!!!!! Top!!!!Ontbijt alles dik in orde!!!!

Locatie, kamer, ontbijt, personeel

De entree is met treden, voor ouderen in rolstoel niet fijn maar personeel was behulpzaam, advies is om leuningen te maken om de trap op te kunnen als steun, maar beter andere oplossing een klein liftje.

Locatie, kamer, ontbijt, personeel

City bezoek.

Zie hier boven

+ Ontbijt prima, Kamers prima, Personeel prima. + Accommodatie t.o.v. van het centrum prima. + Parkeergarage prima. + Erg rustig - Rolstoel/Rollator slecht toegankelijk.

We komen hier zeker terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We waren helemaal tevreden / niets viel tegen

De locatie is fantastisch. Middenin het mooie oude centrum van Antwerpen en toch heel rustig. De kamer met uitzicht op tuin was ruim en prettig ingericht.. Het ontbijtbuffet was zeer royaal.

Supertoffe mensen, vriendelijke ontvangst, lekker eten en mooie kamers

Super ontbijtbuffet.....Héééél vriendelijk ontvangen aan de balie.....zeer behulpzaam.....daar er plaats over was,kon onze auto langer in de parking blijven staan

Een prima uitvalsbasis voor een kort relaxweekend in de binnenstad van Antwerpen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kleine defecten die niet gerepareerd waren (lampen). Personeel beleefd, maar niet echt vriendelijk en proactief. Ontbijt goed, maar voorspelbaar.

Ruime kamer met prima bed en sanitair. Centrale en toch rustige ligging.

Aanrader!

In de badkamer rook je de afvoer (riool), dat was een beetje jammer. Maar, alles was wel brandschoon.

Mooie, ruime kamer (met tuinzicht). Schone grote badkamer, met Rituals badspullen. Fijne rustige sfeer in het hotel. Lekker ontbijt, met ruime keuze.

Toplocatie en luxe kamer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

In het historisch centrum, toch heel rustig, royale kamer, goede bedden, er kunnen ramen open wat heel prettig is, goed ontbijt en een gezellige ontbijtruimte. Parkeren is vlak om de hoek maar er zijn een beperkt aantal plaatsen. Kost per nacht 18 euro. Mogen de auto wel vroeg neerzetten, al voor het inchecken en ook laten staan na het uitchecken. Prettig en erg vriendelijk personeel.

Prima locatie voor stadsbezoek

Locatie is erg goed, dicht bij de Grote Markt, maar daardoor snachts wel rumoerig. Airco werkte niet geheel naar behoren

Receptie zeer vriendelijk en hulpvaardig

Mooi comfortabel modern hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Een bar met een barman/vrouw. Nu is er mogelijkheid tot iets te drinken maar je moet het aan de receptie vragen.

We hadden een mooie gerenoveerde kamer aan de stadszijde, met zicht op de Onze-Lieve-Vrouw kathedraal. Mooi modern rustig hotel. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De badkamer is wat aan de kleine kant maar voor een city trip is dit voldoende. Lekker ontbijt, ruim voldoende van alles. Mogelijkheid om zelf een eitje te koken scoorde punten. Keuze uit verschillende koffie en thee's. Rustige ontbijtruimte.

Een oase van rust in de grote stad !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Een luxe hotel voor een goede prijs. De kamer was een oase van rust en dit terwijl het hotel in het hart van Antwerpen ligt. Het personeel was vriendelijk en gaf een goede service! Top hotel ! Het ontbijt was prima geregeld. Doordat we vroeg konden onbijten hebben wij nog heerlijk door Antwerpen kunnen wandelen voordat wij moesten uitchecken als wij langer hadden willen rondkijken mochten wij langer parkeren zonder extra kosten ! Top service

Wij komen terug!

Parkeren vereist goed een goed stuurwerk! Het is erg krap maar fijn dat er eigen parkeergelegenheid is! Ontbijt was heel uitgebreid! Prima bedden en kamer achter heerlijk rustig! Penthouse heel groot!!

De locatie en de comfort: hotel ligt pal naast de Grote...

De ruimte van de kamer lijkt veel groter op de foto’s dan in het echt

De locatie en de comfort: hotel ligt pal naast de Grote Markt, de badkamer was erg fijn en het bed lag lekker!

Aanrader !

Wij vonden de ligging uitstekend ... rustig en toch centrale ligging. Héél mooi gerestaureerd, gezellig hotel met lekker gevarieerd ontbijt ... en vriendelijk personeel ! Een absolute aanrader !

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

Het lawaai van de airco of ventilatiesysteem was luidruchtig. Het was een heel mooie kamer jammer dat het niet zo grondig gepoetst was. Veel stof in de kasten en op de plinten.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Het enige minpunt was dat er veel afbak broodjes waren...misschien beter iets vers.

Ontbijt oke, brood droog, kamer mooi! Plastic bekertje werden niet vervangen , washandjes ook niet, verder wat onpersoonlijk, amper goedemorgen , naar mjn idee, de dame ( ontbijt) werkte het hardst, op verdieping puttenlucht,het was mijn verjaardag maar werd niet gefelicteerd, aanrader restaurant Ras, erg goed en gezellig , deden een verjaars attentie erg leuk!

kamer en ontbijt (voor mijn partner) was piekfijn.

ontbijt vanaf 5:30 voor dit evenement in Antwerpen

kamer en ontbijt (voor mijn partner) was piekfijn. Helaas was het hotel niet afgestemd op het evenement in Antwerpen rond de ronde van vlaanderen. Vertrek was om 7u terwijl het hotel pas om 8:00 ontbijt serveerde

prima hotel, maar zeer teleurstellend als je wat wilt consumeren en drama als je aan de wegkant zit.

Geen oog dicht gedaan 's nachts vanwege de herrie, het leek wel of het raam open stond! Wij hadden een kamer op de eerste verdieping aan de wegkant. Je hebt hier veel hinder van het verkeer 's nachts en mensen die 's nacht al pratend van het plein komen. Met een geluidsmeter gemeten en gewoon iedere avond 55db tot 65db 's nachts. Dit kan echt niet!! Daarnaast zijn de prijzen van de consumpties in het hotel zeer hoog (voorbeelden: Twix of Snicker 3.75 euro, kopje Nespresso welke je zelf moet maken 3.00euro). Tot slot mag de lift ook wel opgevoerd worden, langzamer kan bijna niet..

ontbijt prima voldoende keus en ruimte, locatie in centrum is perfect, parkeren dichtbij, kamer was schoon en voorzien van laminaat, douche en toilet separaat, bedden lagen goed.

Direkt aan de Grote Markt.

Direkt aan de Grote Markt. Centraler kan je niet zitten. En aangezien het hotel in een klein straat ligt is het mn avonds en nachts ontzettend rustig. Prima gevarieerd ontbijt.

Fabtastisch

Eigenlijk niets

Fijne kamers, met ruime badkamer, met apart toilet. Centrale ligging Prima ontbijt Goede bedden Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Als we nog eens naar Antwerpen komen, overnachten we zeker terug in dit hotel...

Receptioniste op dag van aankomst ( zaterdag 14/04 ) was allesbehalve gemotiveerd. Toen we boven op kamer kwamen, zagen we dat ze op ons deurkaart slechts 1 overnachting genoteerd had, ze heeft dit dan met rode stylo vlugvlug veranderd met als gevolg dat we zondagavond bij terugkeer in hotel, niet in onze kamer konden. Ze had dit niet aangepast....en op zaterdagavond wilden we nog iets drinken in de bar....we hebben daar exact 40 minuten zitten wachten in het zicht van de juffrouw maar zij was heel druk bezig met privé telefoon met een vriendin...ze had heel wat uit te leggen....toen zijn we maar ontgoocheld naar boven gegaan want ze was nog altijd in gesprek....vonden we er echt over....ander personeel was super vriendelijk, ook de man op maandagochtend bij uitchecken was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.....

Heerlijk en verzorgd ontbijt, prachtige kamer en zeer goeie locatie. Dichtbij de Grote Markt maar toch heel rustig gelegen....

Fantastisch!

Alles was top medewerkers locatie inrichting heerlijke bedden uitcheck tot 12:00 u lekker ontbeten ook klasse hotel krijgt van mij een dikke 10!!

Mooie kamers met een grote, aangename douche.

Mooie kamers met een grote, aangename douche. Goed bedden, en rustig 's nachts. Lekker ontbijt in een gezellige ontbijtruimte. Ideale ligging, achter de grote markt!

Antwerpen is een heerlijke stad om te zwaaien en te zwieren over de keien. Het is er genieten.

Goedemorgen, mijn man en ik zijn uit Amsterdam gereisd om naar Het Letterenhuis te gaan waar Hugo Claus 'Achter het masker' is in expositie. Bij de balie wist men te vertellen dat het zondag gesloten is, zo zijn we dus niet gegaan. Eenmaal in Nederland terug bleek de openingstijd di/zon 10-17 uur. Dit is echt een misser van de receptioniste. Nu hebben we de omgeving verkend. De kamer had een te hoge temperatuur van 26.6 graden. Dat was voor de nacht ondraaglijk.

De ligging van het hotel was erg goed, ook het ontbijt was prima.

Heerlijk!

De hygiene en afwerking (vooral bij de badkamer) kunnen zeker beter. Details dat het behang op sommige plekken loshing is hier een onderdeel van. Als dit wordt opgelost is het hotel perfect!

Hotel is goed gelegen en ziet er mooi uit. Het personeel is erg vriendelijk en gaf goede tips. Ontbijt de volgende ochtend was ook een aanrader!

We hebben een super verbijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

de kamer vonden wij top,midden in Antwerpen en toch heel rustig,geen nachtlawaai,en een zalig bed,daarna een goed ontbijt,wij komen zeker nog eens terug,hebben van ons weekendje genoten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Super gelegen hotel voor een dagje shoppen.

Met uitz van de persoon die ons uitgecheckt heeft, mocht het personeel wat vriendelijker zijn. Airco/verwarming in kamer werkte niet zo goed. Blies koude lucht.

Fantastische ligging. Parkeerplaats vlakbij. Mooie kamer. Lekker warm in badkamer en toilet. Vloerverwarming ofzo?

Heel erg fijn verblijf in dit hotel! Aanrader.

Zeer fijne kamers (groot bed, fijne douche, vloerverwarming in de badkamer), gevraagd om een kamer met bad en ook gekregen, heel fijn! Daarnaast is het rustig maar toch midden in het centrum met een fijn ontbijt met veel keuze! De Nederlandse stagiaire bij de receptie heeft mijn moeder (die slecht ter been is) ontzettend goed geholpen en ondersteund toen ik zelf even niet aanwezig was. Ik kom zeker terug indien ik in Antwerpen ben.

Heerlijk, mooi en centraal gelegen hotel!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Goede, centrale lokatie. Maar toch in een rustig straatje achter de grote Markt dus geen overlast van drukte. Hotel is erg mooi ingericht, alles vrij nieuw. Super fijne kamer (Junior Suite met uitzicht op tuin). Grote badkamer met aparte douche en bad. Echt heerlijk.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijk luxe overnachting in Antwerpen.

Eigenlijk niets.

Heel vriendelijk ontvangst met meteen een lading aan leuke info en wat tips voor de omgeving. De kamer was uitmate rustig gelegen en was zeer luxe. Daarbij was het kingsize bed fantastisch en comfortabel. Prettige badkamer. Apart toilet. Een minibar en kluis is ook aanwezig. Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Lekkere broodjes, roerei, spek, fruit en yoghurt, verschillende soorten beleg, cereals, pannenkoeken, koffie en thee en sapjes. Alles om een dag goed te beginnen. De lokatie is heel dicht bij de Grote Markt. Dus je zit echt in het centrum, maar dan wel rustig net iets van de grote drukte vandaan. Ideaal. Een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het personeel was bij aankomst vriendelijk en behulpzaam. We waren wat te vroeg, dus de betreffende medewerker had onze koffers achter gezet, zodat we wel de stad in konden zonder bagage. De kamer is mooi ingericht, schoon en de bedden slapen goed. Ondanks dat het hotel in het centrum gelegen is, is het erg rustig en dus goed geïsoleerd. Het ontbijt was zeer goed verzorgd en veel variatie. Personeel ook hierbij weer erg vriendelijk.

Een aanrader!

Het hotel beschikt over een beperkte bar. Niet heel erg, er is genoeg in de buurt maar om even na te zitten zou een echter bar of lounge hoek prettig zijn.

Geweldige bedden!

Hellemaal top! Komen zeker terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Parkeren is mogelijk, echter de parkeergarage is erg onoverzichtelijk. Ik zou bereid zijn een x bedrag meer te betalen als de auto voor je werd geparkeerd en werd opgehaald.

Top ontbijt, erg vriendelijk personeel en geweldig bed. Afwerking in de kamers is van hoge kwaliteit. Tevens is de ligging van het hotel perfect. Goed bereikbaar en direct toegang tot alle top-spots in de stad.

Mooie kamer en goede locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Voor 200 euro per nacht hadden ze mogen zorgen dat de kamer proper was. De stofnetten aan het plafond en het haar aan mijn hoofdkussen was een serieus minpunt.

Mooie kamer en goede locatie

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Het leukste hotel van Antwerpen.

Klein minpuntje was dat het bad gebruikt moet worden als douche met het gebruikelijke waterbalet op de vloer. Verder prima.

Warm welkom met drankje. Mooie kamer. Tophotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Als bovengenoemd aandachtpunt verbeterd wordt is er veel meer betrokkenheid.

De gastvrijheid van het personeel kan zeker verbeterd worden. Bij binnenkomst van de gast, is er weinig of geen aandacht vanuit het personeel. Een begroeting, hetzij aandacht voor de gast is zeker op zijn plaats in deze branche. Haal de bezoeker uit de anonimiteit en laat zien dat de gasten welkom zijn. Men is te veel gericht op hun eigen werkzaamheden en staan niet stil bij het welkom heten van de gasten. Zo ook tijdens het ontbijt, een begroeting, vriendelijk "goede morgen" is van toepassing als de gast de eerste stap maakt. Deze stap behoord vanuit het personeel naar de gasten genomen te worden. Bij het inchecken was de kamer om 13:30 uur nog niet gereed, dit werd overigens opgelost door een andere kamer aan te bieden. Het uitchecken kan tot 12:00 uur op dag van vertrek, om 11:50 uur was de toegang tot kamer al geblokkeerd.

Het hotel heeft een prima ligging direct in het centrum. De kamers/ lobby en restaurant zijn recent gerenoveerd. De kamers waren super schoon en het ontbijt was heel goed, van alle mogelijkheden voorzien.

Prachtig hotel met leuke ligging.
    • Penthouse Suite

Personeel niet vriendelijk.

Prachtig hotel met leuke ligging... ontbijt super lekker en uitgebreid Goed bed en luxe badkamer ! Produkten van rituals ...

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, hopelijk is de renovatie snel klaar en alles netjes en afgewerkt.

Bij aankomst was de kamer nog in gebruikte status, avondreceptionist moest de kamer schoonmaken, bed opmaken etc. Was een beetje een teleurstelling. Hotel is deels gerenoveerd, in de badkamer nog een gat in het plafond, waardoor er etensluchten door de kamer kwamen.

Het ontbijt was enorm uitgebreid, een feestje! Personeel erg behulpzaam

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Onvriendelijk personeel kwaliteit en prijs kloppen niet!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

We hadden GEEN wifi op de kamer. We hebben dit gemeld en de hotel medewerken zei dat het aan mijn laptop zou moeten liggen. Onzin want op onze telefoons ook geen wifi. Hij reageerde agressief toen we hem vertelde dat dit onzin was en hebben hem toen gezegd dat hij onze kamer moest verlaten. Wij komen hier nooit meer.

De kamers waren mooi en schoon.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

top
    • Junior Suite met Terras

meer handdoeken zou prima geweest zijn. ontbijt moesten we twee keer achterna bellen voordat het op onze kamer kwam. en was niet heel bijzonder. ontbijt in het restaurant was overigens de volgende dag wel veel beter.

hotel was erg mooi. goede ligging. mooi ingericht en de suite was top

Prima voor citytrip

Tafeltjes staan zeer dicht bij elkaar in de ontbijtruimte....en aanschuiven voor de koffie

Mooie rustige kamer, apart toilet. Ideale ligging in het centrum

Het hotel is een aanrader

De gereserveerde parkeerplaats bleek door iemand anders ingenomen.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid, de kamer was ruim en proper en het personeel was heel vriendelijk.

Top.

Er is geen ontmoetingsruimte voor mede hotel gasten. Bijvoorbeeld in de vorm van een bar.

Prachtige kamers, met voldoende ruimte. Op een prachtige centrale plek. Geen geluid 's nachts, heerlijk.

Zeer comfortabel hotel centraal in Antwerpen
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Kleine bar, zelfbediening, hoort ook wel bij een klein hotel.

Centraal gelegen, centrum Antwerpen op loopafstand, mooie moderne kamers, prima bedden en mooie badkamer. Eenvoudig maar kwalitatief prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Redelijk 4* hotel wat zeker de nodige verbeterpunten heeft.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

* dat de kamer niet klaar was terwijl we maar 10 min eerder waren. Er werdt gewoon gezegd “ga de stad maar in of lunchen dan is de kamer straks wel klaar” * Geen uitzicht op een tuin maar op een of ander braakliggend terrein. *2x in een nacht vals brand alarm, en dan doet het hotel niets om dat te compenseren. bv. De 3 drankjes uit de mini bar in mindering brengen. * personeel achter de Bali blijft gewoon zitten. Neemt niet eens de moeite om op te staan. *In bijna het hele hotel een onaangename moos lucht. Afschuwelijk !!

Schone ruime kamer. Lekkere badproducten. Prima locatie in het centrum. Goed voldoende uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Keurig hotel op perfecte locatie om Antwerpen te bezoeken

Ontbijt, sinaasappelsap was van dat nep spul, veel te zoet. En ik mis ook boterhammen of zachte broodjes. Verder was het ontbijt prima, voldoende variatie

Keurig ontvangst, ruime en zeer nette kamers.

goed qua prijs, kwaliteit, uitstekend ontbijt, supermooie kamers, super gelegen!

scrambled eggs: graag verse eitjes geen poedermengeling fruitsap: graag vers geperst pannenkoeken: graag verse en niet uit pakje misschien werken met artisanale confituren mini koekjes: andere diepvrieskwaliteit kiezen, smaak viel wat tegen

Mooie, moderne ingerichte kamer, heel design, heel proper. Hebben heerlijk geslapen in de boxsprings, eerste bemerking met mijn 1m80 was amai zo een smal bed maar ik heb heerlijk geslapen. Mooie badkamer en regendouche, mini frigootje, wc apart van badkamer is een pluspunt. Goed ontvangen aan de receptie en als we vertrokken. Ontbijt was heel uitgebreid: spek, scrambled eggs, pannenkoeken, worstjes en bonen, eitjes konden gekookt worden, zelf je toast te maken drie soorten brood, water en spa bruis, fruitsap, kazen, beleg, margarine, goede boter, kazen, mini koekjes, pistolets, sandwichen, muesli, cornflakes en superpunt; verse fruitsla van vers fruit! Bonenkoffie vers was ook een pluspunt!

Heerlijk Antwerpen .

De naam van het hotel doet denken dat het aan de markt ligt, maar het ligt in een straatje erachter. Verder viel er niets tegen.

Ligging was super. Niet aan het plein met het stadhuis maar net erachter. Oude centrum alles op loopafstand. Mooie ruime kamer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Mooi hotel op een heerlijke locatie midden in het centrum.

Wij hadden een gerenoveerde kamer op de 3e verdieping met een heerlijk bed en een goede badkamer. De kamer is heel rustig en je hebt geen last van het verkeer door de straat of de kerkklok. Een volgende keer zullen wij zeker weer dit hotel boeken.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

locatie goed en vriendelijk personeel , mooie ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

ontbijt kan beter in verhouding prijs stof in de hoekjes

de locatie en de ruime kamer. Ontbijt was basic in verhouding met de prijs , mag dit toch wel iets meer zijn. Hygiëne kan beter: hoekjes stof

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Heerlijk hotel op toplocatie

Enig minpuntje was de kleine badkamer: de grote regendouche nam alle ruimte in beslag.

Toplocatie: heel centraal in het oude stadscentrum, zonder dat men last heeft van lawaai. Het hotel is gelegen achter de grote markt, waar weinig verkeerd doorkomt en waar in de straat zelf weinig bars zijn. Prachtige inrichting; zeer ruime kamer met zithoek. Aangename ontbijtruimte. Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Ontvangst en kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Hygiëne in badkamer, haren van iemand anders aanwezig. Bij dit hotel ligt de prijs/kwaliteit verhouding te ver uit elkaar. Te duur en voor minder geld zijn er betere alternatieven in Antwerpen. Kamer met uitzicht op tuin, waardeloos uitzicht op verwaarloosde tuin.

Ontvangst en kamer

Was een top hotel

Eigenlijk viel niks tegen.

De ruime nieuwe kamers bevielen me erg goed, ook het mooie grote bed. Het hotel had ook een erg goede lokatie en een privé parkeerplaats! Ik zou het zo nog een keer boeken

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De receptionist tijdens inchecken en verblijf was arrogant...
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De receptionist tijdens inchecken en verblijf was arrogant en weinig behulpzaam. Was mijn bril vergeten en toen ik zaterdag belde gaf de receptionist aan dat ik de volgende dag maar terug moest bellen. Zondag beloofde hij dat ze de bril direct maandag zouden versturen na belasting van mijn creditkaart. Woensdag belde ik dat ik hem nog steeds niet had ontvangen en men verzekerde mij dat hij maandag was verstuurd. Vrijdag gebeld en toen kreeg ik te horen dat de bril pas smorgens was verstuurd.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Zeer goed! Boven verwachting netjes en schoon!

Auto’s kunnen wat hard door de straat rijden en icm de klinkers best gehorig. Alhoewel, ik heb mij daar niet aan gestoord.

Locatie is super! Ontbijt was oké niet super uitgebreid maar alles wat je nodig hebt is aanwezig!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Heerlijk weekend in Antwerpen
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Helaas was op de tweede dag onze kamer zeer slecht schoongemaakt en opgeruimd. Wel goed opgelost, we kregen een upgrade maar de suite aangeboden en hebben een korting van 50% gekregen op de tweede nacht. Netjes!

Ruime kamer, zeer royale badkamer en heerlijk bed. Fantastisch centraal gelegen en toch rustig. Goed ontbijt

Leuk hotel mooie plek om heel antwerpen te zien

De badkamer rook een beetje naar riolering maar dat zal denk ik een eenmalig iets zijn.

De kamers waren goed en het onbijt ook! Ook was het personeel heel vriendelijk

Rubens in een modern jasje
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Daar moet ik heel diep over nadenken...misschien zou een feestelijk glaasje cava niet misstaan bij het ontbijt...

De mooie kamer verraste ons...evenals de trendy look van het hotel op deze schitterende locatie

Redelijk hotel vlakbij alles

Ontbijtzaal veel te vol geen privacy Geen vers orange juice voor een hotel van deze prijs Kamers slecht afgewerkt kit randen badkamer enzo

Locatie is erg goed Mooie kamer groot bed Gratis matig wifi

Vermoeiend door geen nachtrust te hebben gehad.

Eerlijk gezegd hebben we geen oog dicht gedaan die nacht daar er een verluchting rooster een onaangenaam lawaai binnen liet in de kamer. Dit is gemeld aan de receptie. Hopelijk kunnen we hier een oplossing voor vinden om verdere nieuwe verblijven in het hotel te boeken.

Mooi ontbijt en mooie kamers

Ondanks zeer centrale ligging (grote markt), rustig gelegen.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt viel tegen; ontbijtruimte overbevolkt, zeker geen relaxte sfeer. De koffiekoeken waren van minderwaardige kwaliteit zeker voor dit prijsniveau.

Ondanks zeer centrale ligging (grote markt), rustig gelegen. Badkamer tip top. Kamer smaakvol ingericht. Attente en vriendelijke medewerkers aan de receptie.

We komen zeker weer terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Een extra dekentje voor op het bed voor de kouwelijke personen. Tip voor degene die gluten&zuivelvrij eten oa geitenkaas, glutenvrij brood/ crackers en sojayoghert.

Dat de kamer er heel schoon er fris uit zag! Een heel fijn bed en de stilte “heerlijk”!

Rubens blijft een favoriet hotel, maar management moet echt de ontbijtlogistiek verbeteren.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De logistiek van het hotel is erg achteruit gegaan: officieel inchecken vanaf 14.00 uur, maar in werkelijkheid kon dat pas tegen 15.30 uur. De ontbijtzaal was een ramp: veel te weinig plaats voor het aantal gasten en te weinig personeel om af te ruimen. Op de kamer onvoldoende druk op het water in de douche. De lift is ook niet berekend op het aantal gasten: het duurt veel te lang voor de lift beschikbaar is.

De locatie van het hotel in de stad Antwerpen is ideaal. Ook de kamer is mooi.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

voor herhaling vatbaar.

Beetje lawaaierig maar dat weet je als je in het centrum zit. Ontbijtzaal was 1e dag te vol en zaten we samen in een hal te ontbijten, dat was echt niet leuk. Personeel in ontbijtzaal was met zichzelf bezig, kon geen vriendelijk woord (denk aan "goedemorgen") vanaf.

Zeer goede bedden en ontbijt. Vriendelijk achter de receptie en zeer schone kamers. Ruime badkamer.

Heerlijk! Zalig!

In de avond/nacht was het erg warm op de kamer. Dat was mijn gevoel

Wat het meeste beviel was dat het er erg mooi en aangenaam voelde. Prachtige kamer , goed ontbijt en midden in het centrum , perfect! Blij dat we de parking erbij hadden gereserveerd, aangezien er 2 e kerstdag geen parkeerplaats was te vinden.

Voor 1 nachtje prima, jammer van de trapjes als je met kinderwagen bent.
    • Penthouse Suite

Geen mogelijkheid tot dineren. Geen plek om baby te verschonen in openbare toilet. Receptie sterk veroudert.

De grote van de kamer. En we waren lekker dichtbij de kerstmarkt.

Het is een heerlijk hotel

De garage die je bij het hotel kan boeken is niet ver maar de plaatsen in de garaage zijn Klein en het is lastig manouvreren

De rust en correcte benadering van het personeel. De locatie was voor ons doel perfect.

Zeer matig voor deze prijs.

Kamer was niet gereed bij aankomst om half vier, kamer was niet schoon; een grote teennagel naast het bed, taxi gereserveerd door hotel stond niet klaar om afgesproken tijd. Receptie verzuimde dit door te geven terwijl het wel bekend was. Ontbijt eenvoudig voor de prijs.

Jammer dat de kamer om 16 uur nog niet klaar was terwijl de...

Jammer dat de kamer om 16 uur nog niet klaar was terwijl de checkin van 14 uur was. Maar het personeel was uiterst vriendelijk. We zijn maar wat eerder de stad in gegaan.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima locatie, prachtige kamer, maar aan service bij ontbijt moet echt wat gebeuren.

Het ontbijt inclusief hoe het door het personeel werd georganiseerd was ronduit slecht. Niet in verhouding tot prijs/kwaliteit.

De locatie is geweldig.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Dat we wel even moesten zoeken naar de parkeergarage...maar had ook wel weer zjjn charmes

Fantatsiche bed, perfect ontbijt, perfecte ambiance, perfecte ligging....( en ik had de perfecte partner bjj mij 😍😍)

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Top hotel!

De ligging van het hotel was top, om de hoek van de grote markt. We konden alles gemakkelijk lopend af. De kamer was ruim en hygiënisch. De inrichting van de kamer was stijlvol en modern. De badkamer was lekker warm en netjes. Het ontbijt was top en de uitchecktijd tot 12u ook. Geen gehaast 's ochtends, super.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

H

Bij de aankomst:wanorde wegens werken in de inkom.

De inrichtg was super. Ik hou van design. Heerlijke bedden. Alle comfort! Indeling van de kamer:o.a. apart toilet👍