Beoordelingen over Hotel Sandeshoved 2-sterren

Zeedijk 26, 8620 Nieuwpoort, België

#8 van de 8 hotels in Nieuwpoort

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie!

Tapijt in de kamer is tegenwoordig not done -> hygiëne Standaardkamers vallen redelijk klein uit

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Mooi appartement ,ideale ligging !

Ontbijt was ok.....alles aanwezig....wel een grote drukte en lawaai maar dat lag volgens mij aan de voltallige bezetting van het hotel!

Mooi appartement ,ideale ligging !

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Het was voor ons een zeer aangenaam verblijf .

De onvriendelijkheid en botte antwoorden van het bedieningspersoneel in het restaurant, dit kan wat vriendelijker.

Het ontbijt was uitstekend, veel keuze en lekker

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Heel druk. Het personeel aan de receptie spreekt enkel West Vlaams en een vriendelijk welkom of dankjewel voor u verblijf kon er ook niet af

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

het was zeer aangenaam wij hebben genoten van ons korte verblijf !
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

graag vroeger op de kamer ! voor de rest alles oké de kamer was proper en ruim ! meer is re niet te zeggen

de kamer 191 was dik oké iedereen was vriendelijk ook al was het zeer druk !het ontbijt was zeker meer dan voldoende ,dus wij komen zeker nog terug !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

voor herhaling vatbaar!

De badkamer is zeer klein maar wel proper.

Het ontbijt was zeer uitgebreid,veel soorten brood en koffiekoeken,vers gebakken eitjes en pannenkoeken.Ook genoeg keuze van vlees en kaas.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Gezellig en zeer rustig gelegen.

De villa is aan een onderhoudsbeurt toe aangezien er rolluiken en een store stuk zijn. De garage en kelder héél rommelig, niet netjes met de stockage van stoelen en vuile lakens. De service voor de rest ok, want bedden werden de volgende morgen opgemaakt en voldoende badlinen werd voorzien. Het ontbijt is uitstekend.

We verbleven in Villa Beaufort met hotelservice aangezien we 3 kamers reserveerden en men ons vroeg of we daar wilden slapen. Gezellig omdat je nog rustig samen kon zitten ipv op je eigen hotelkamer.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Ligging en afgesloten garagebox

Schimmel douche. Weinig plaats om douche te openen. Geen extra hoofdkussen. Tapijt 2 nachten verbleven wel met verschillende boeking en mocht kamer niet houden. Moest dus uitchecken, en dan terug in de namiddag inchecken. Niet praktisch toch. Werd nochtans via mail gecommuniceerd

Ligging en afgesloten garagebox

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prachtig weekendje aan zee

De kamer was mooi gerenoveerd maar de badkamer mocht ook eens onder handen genomen worden .de doucheflexibel was stuk wat we ook gemeld hebben

We hadden een studio met zicht op zee prachtig. Zeer goede ligging op de zee dijk Zeer goed en uitgebreid ontbijt. En het restaurant was ook ok

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Ons weekend in hotel Sandeshoved was gewoon voor herhaling vatbaar...

Het enige wat mij stoorde was dat er 's avonds laat nog veel lawaai van andere kamers tot in onze kamer doordrong.

het ontbijtbuffet was echt formidabel, de kamer was heel proper en netjes, voorzien van alles wat je verwacht.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Mooie locatie!

De kamer is erg gedetailleerd. Badkamer kan wel een beurt gebruiken, het stonk erg naar urine. Koelkast was niet zo schoon. Er lag een haar in. Keukenkastjes worden blijkbaar niet nagekeken want er lagen zakken chips in en een zak met noten die al open was. De mensen bij de receptie mogen wel wat vriendelijker kijken. Ze kijken zo serieus. Prijsverhouding is niet redelijk hierdoor.

Het ontbijt was wel lekker. Genoeg keus. Mooie locatie. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

De ligging.

Verouderd hotel . De eetzaal is juist een kantine van een school. Het restaurant is niet veel beter.

De ligging. Wij hadden een appartement het was ok . Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

De locatie was perfect.

Oude kamers, tijd voor renovatie. Als je rechtstreeks boekt dan krijg je de nieuwe kamers. Via booking krijg je de oude kamers.

De locatie was perfect.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Relax, maar veroudert
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamer was oud en niet meer van deze tijd, wel ruim maar echt ouwbollig. Heeft dringend opfrisbeurt nodig

Kort bij alles, goed ontbijt, fijne stad om naar toe te gaan in Nieuwpoort

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Nieuwpoort ok... hotel niet...

Kamer versleten en badkamer veel te klein voor twee personen douche was vijver bij gebruik... en lakens op een persoonsbed waren vuil... niet vervangen van vorige eigenaars... gewoon niet aangenaam...

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Bij betreden van de kamer na het ontbijt (om 9u40) bleek de...

Bij betreden van de kamer na het ontbijt (om 9u40) bleek de poetsdame reeds bezig met de opkuis. Zoiets kan totaal niet in een hotel. Sleutel nog niet afgegeven, noch uitgecheckt!!!! Tanden poetsen na het ontbijt niet mogelijk! Rustig naar toilet gaan niet mogelijk! Inchecken vanaf 16u en uitchecken voor 10u, lijkt mij ruim voldoende voor de kuisploeg toch! Sterk ontgoochelt!!!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ik kon er de lol wel van in zien, over 20 jaar zit ikzelf ook in deze levensfase of mogelijk eerder.

Ik had niet vermoed dat het meer een hotel is voor grote groepen. Nu erg veel schoolklassen, waarschijnlijk in het pand ernaast gehuisvest, en veel ouderen met beperkingen. Dan gebeurt het je dat je in de ochtenduren van je kamer afkomt en geconfronteerd wordt met een oude man die verdwaasd op de gang loopt met afgezakt incontinentiemateriaal terwijl vanuit een andere openstaande kamer ook allerlei desolate geluiden komen. Niet passend als je dan ook naar de prijs kijkt en mogelijk had je er van tevoren op geattendeerd moeten worden.

Het meeste ingenomen was ik met de begeleiding van de gastvrouw, Filipijnse, bij het avondeten. Zij deed haar best mij wegwijs te maken en was daar de gehele tijd ook alert op.

Met het goede weer toch nog redelijk goed genoten van ons verblijf

Het hotel had soms iets weg van een rusthuis...met vele rolstoelen enz....Deze mensen verdienen uiteraard ook om op verlof te kunnen maar het hotel zou dit wel moeten meedelen bij de reserveringen. De kamer achteraan gelegen met zicht op magazijnen en daken was enorm klein om goed gebruik te kunnen nemen van de inboedel. Om de "badkamer " te gebruiken had men meer dan gewone lenigheid nodig !!

Het ontbijt was zeker in orde - ook het restaurant en de cafetaria kom me bekoren Ter plaatse vastgesteld dat het hotel maar 1 ster had - wel dan moet ik ze feliciteren en zeggen dat vele hotels met meerdere sterren niet aan de kwaliteit komen van Sandeshoved.!!

Niet top

De kamers zijn gedateerd echt tot op de draad versleten . Wij hadden een app. In plaats van een kamer . De koelkast was niet eens gekuist eten van vorige gasten stond er nog in en was vuil . De zitting van de zetels gaten in en vanonder zag je de lappen los hangen .ook de badkamer oud en versleten

Het ontbijt was goed

Mooi hotel met zeer uitgebreid en smakelijk ontbijt
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De bedden waren niet zo comfortabel, uitklap 2 persoonbed doorgezakt, voelde ijzer en andere bedden te hard. Glazen deur met sommige stukken doorkijkbaar van badkamer. Gevaarlijke donkere trap naar en van privé parking ondergronds. Hygiëne kon beter en keuken wat gedateerd en ook niet alle kookmateriaal beschikbaar zoals waterkoker, afwasmiddel, vaatwastabletten, keukenhanddoeken niet aanwezig. Plaats van Tv ook wat onpraktisch in de hoek gezet achter kast.

Het ontbijt was super. zeer uitgebreid en alles wat je maar kan bedenken aanwezig. Wel erg druk en jammer dat we niet aan de kant van het strand konden zitten. Wij hadden een familiekamer, suite met keuken en uitzicht op de zee en klein balkon. Zalig uitzicht. Gevraagd naar kamer met uitzicht op zee en deze ook gekregen ^^. Privé garage box beschikbaar 16 euro. Zeer dichtbij hotel, komt uit op de dijk en mochten deze ook langer huren.

Centrale locatie

Geen verlichting in de badkamer (maar de snelle herstelling was ok), de thermostatische kraan van één van de drie radiatoren was stuk (keiwarm, zelfs met 2 ramen geopend), geen kluisje op de kamer en plots staat er om 9u00 's morgens iemand in de kamer om te kijken of ze 'vrij' is (uitcheckuur is 10- 11u). Bij het ontbijt om 9u30 is de resterende keuze toch eerder beperkt, wordt even voor het einde (10u) toch nog aangevuld. Zeker geen slecht hotel en de prijszetting is correct, maar sommige delen hebben een kleine opfrissing nodig en het hotel geeft toch een sterk gevoel van massatoerisme.

Centraal hotel, goed gelegen, zeer grote kamer.

Voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

De badkamer was aan de kleine kant. Kamer heeft hier en daar een likje verf nodig en jammer van het tapijt in de kamer,vloer is beter! Frigo maakt veel lawaai s'nachts.

Uitstekend gelegen op de zeedijk en ontbijt was heel gevarieerd,wel beetje rumoerig. De kamer was ruim met goede bedden en een mooi uitzicht op de zee! Goede douche.

goede locatie, uitstekend ontbijt
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Douche was volgens ons niet proper gemaakt. Heel druk om te ontbijten. Toegang tot garage niet evident met bejaarde mensen.

goede locatie, uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het ontbijt.

Het ontbijt. In de zaal was er een chaos van mensen. Op de grond onder de tafels was het vuil en door de drukte werd het niet schoongemaakt. De zaal en tafel was kortom niet proper.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Onbeschoft personeel vooral een een wat oudere man liep...

Onbeschoft personeel vooral een een wat oudere man liep alleen maar te mopperen voordat je een consumptie had was er 20 minuten voorbij.We sliepen er voor de 3e keer

• Beoordeeld op: 6 september 2018

hotel Sandeshoved is prachtig gelegen op de zeedijk.

hotel Sandeshoved is prachtig gelegen op de zeedijk. Heel vriendelijk personeel. Het eten ontbijt en avondeten is zeer goed en afwisselend. We komen zeker terug het is voor herhaling vatbaar !!!!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

hebben drie leuke dagen gehad en het ontbijt was goed.

Het appartement was niet gepoetst.

wij hadden drie tweepersoons kamers geboekt , en ze hebben ons een prachtig duplex appartement aan geboden, wat super was.

fantastisch

Wij waren blij met het huis en de garage. rustig gelegen en veel groen; Dringend aan renovatie toe en dat is het huis zeker waard. Bedankt voor de mooie deal.

het huis was fantastisch ,maar dringend aan renovatie toe. verouderd sanitair gordijnen met gaten,muffe geur in de kamers, en niet heel netjes. Maar het huis had onze harten gestolen.Prachtige ligging . Bedankt voor dit fijne week end.

Goede ontvangst , vriendelijk en personeel , behoort zeker in de toekomst tot mijn vakantieplanning
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Koffie , thee en eventueel flesje water op de kamer zou wel leuk zijn !!

Geweldig ontbijt , meer dan voldoende , gezellig terras . Pluspunt is ook de garagebox !!!

geweldig

een fijn hotel, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, lekkere cocktail "sandeshoved" !!, perfecte locatie vlak aan het strand en in het centrum - een aanrader !!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Uitstekende locatie, lekker eten!

De kamers zijn klein, vooral de badkamer is zeer klein. Ook de ruimte beneden aan de balie, net tegenover de liften is smal, dat zorgt vaak voor een ongemakkelijke drukte. De liften zijn oud en traag, niet aangepast aan de vele oudere gasten met rollators of rolstoelen.

De locatie op de dijk met balkon en zicht op zee is voor die prijs super! Het eten is zeer lekker, zelfs overdadig. Ook al zit de eetzaal propvol, alles verloopt vlot en behoudt kwaliteit.

Niet voor herhaling vatbaar

De kamer,klein bed en vieze badkamer met kapotte deur waar precies ratten aan gebeten hadden,beroeste douchekop en veel schimmel in douchecabine,volume verzorgingsproducten was zo goed als niks ,dan leg je beter geen.

Omgeving en uitzicht kamer.

Fenomenaal

Het was echt top !!! Heerlijk verblijf gehad ,1 klein minpuntje was de koffie. Ik ben een echte koffie drinker en mijn excuses hiervoor maar ik vond deze echt niet lekker. Maar dit is geen reden tot klagen,al de rest was top !!!

Prima verblijf op doorreis zou er geen week willen verblijven

Ongezellige inrichting van het hotel.

Kamer op 8e etage uitzicht zee: perfect! Netjes en schoon met n groot balkon. Dit was boven verwachting tov de eerste indruk vh hotel bij aankomst. Zeer basic low budget hotel; eetzaal ongezellig, bediening heel jong; prima gevarieerde keuzes voor het ontbijt. Prima verblijf voor op doorreis. Vantevoren bellen mbt parkeren dan heb je een goede plek.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Bij aankomst werd er mij verteld dat ik tussen 10 en 11u...

Bij aankomst werd er mij verteld dat ik tussen 10 en 11u mocht uitchecken maar om 10u30 stond er opeens iemand in de kamer en sprak me in het frans aan en was zeker niet vriendelijk tegen mij..

Zeer goed hotel, hier komen we zeker nog terug

De poetsvrouw stond te trappelen om onze kamer bij vertrek de kunnen poetsen. We mochten tot 10u op de kamer, ze is de eerste keer komen kloppen om 8u50 om te zien of we al weg waren, en een tweede keer komen kloppen om 9u45.

Zeer goed ontbijt, heel veel keuze, wel zeer druk in ontbijtzaal. Vriendelijk personeel aan receptie en in de ontbijtzaal.

Kamer en badkamer waren proper.

Kamer 841 veel te klein. Badkamer te klein en toiletbril gemaakt voor kindertoilet. Verlichting werkte maar voor de helft. De lampen waren verwijderd of hingen uit de lamphouders.

Kamer en badkamer waren proper. Ontbijt zeer goed.

Ideaal voor een kort verblijf

De gezamelijke toiletten op min 1 waren maar zus en zo. Vuil, en hier en daar zaken kapot of versleten. En de lavabo op de kamer liep niet goed door.

De ligging met , bij ons, zijdelings zeezicht. En overal dichtbij, het strand, de wandelpromenade enz...De soepelheid bij in en uitchecken.

Nieuwpoort is tof, maar dit hotel is niet mijn eerste verblijfskeuze.

Slecht bed. Vuile gang. Restjes van spek en worstjes die naast buffet vallen worden terug in de schaal gegooid. Vanaf 9:20 wordt buffet niet meer aangevuld. te zwakke douchestraal en water werd niet warm. Zeer slechte akkoestiek in ontbijtruimte. Bediening veelal met (veel te jonge) jobstudenten die geen werk zien: gevolg vuile tafels en wachten op een vrij plekje.

Ligging is perfect. Veel keuze aan het ontbijt, voor zover het aangevuld wordt.

Een verlofperiode waar wij meer dan 100% van genoten hebben.

geen bemerkingen

Ontbijt was zeer goed. Wij hebben het avondmaal eveneens genomen in het hotel en het menu was in orde. De kamer was boven onze verwachtingen. Een plaats om zeker aan te bevelen gezien de specifieke ligging en de mooie wandelroutes. De parkeermogelijkheden waren positief in de nabijheid van het hotel. Voor 6 euro per dag kon je gerust op veilig spelen. Wij denken eraan om in de toekomst zeker terug te keren. Speciaal willen wij vermelden dat wij een defect aan een van de lampen in de kamer hadden gesignaleerd en na 30 minuten was het probleem opgelost en dit op een vriendelijke en beleefde wijze.

Tegen vallend

Slecht eten, oude verwaarloosde kamer. Verf pelée af de muur. Op 1 week is de kamer maar 1x gestofzuigd. Lift in pan gevallen, we hadden uitdrukkelijk gevraagd of er meerdere lifts waren omdat mijn mama hart patiënt is.

het verblijf was goed behalve de kamer van onze vriend

de kamer van onze vriend aan de overkant van het gebouw

het ontbijt was goed maar de kamer aan de overkant van het gebouw viel tegen 1) de lift was stuk 2) de deur van de kamer ging heel slecht open 3) de kamer had een slechte geur 4) in de badkamer waren latten aan de zoldering los en de gordijn van de douche ook dit was geen goede reclame voor het hotel

Het ontbijt was uitgebreid en enorm veel keuze.

De hygiëne te weinig handdoeken slechts 2 kleine handdoeken voor 2 volwassen personen !!

Het ontbijt was uitgebreid en enorm veel keuze. Het was uitstekend De kamers zijn dringend aan vernieuwing toe...……. Daardoor kan de hygiëne niet meer gegarandeerd worden , spijtig

Wij huren de studio zeker terug!
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Restaurant niet goed bereikbaar met een koets( hoge trappen) , binnen staan de tafels dicht op elkaar en is het heel lawaaierig...En als je buiten wil zitten moet je de trappen trotseren...

De studio was super leuk met een fenomenaal uitzicht. Verouderde kamers maar wel goed onderhouden...

Zeer goed

Men geeft ons toegang tot kamer desondanks deze nog niet gepoetst was. Nog resten van vorige vakantiegangers. Best sleutel pas geven als de kamer terug 100% inorde is. Achteraf heeft men dit wel inorde gebracht en ook de volgende dagen was de hotelservice zeer goed.

Ontbijt is zeer goed verzorgd. Ook de rest wat eten betreft is zeer goed. Garage onder hotel.

Niet tevreden

Kamer , schoonmaak,lawaai van doche buren, heb in veel hotels gezeten maar dit nooit mee gemaakt, ga je slapen dan rrrr als de buren gaan douchen

Eigenlijk niks vond het verschrikkelijk

wij zochten rust en ontspanning, en vinden dit telkemale in Sandeshoved.. wij komen graag terug

de waterkoker op de studio vervangen door koffiezet..

de studio met zicht op zee was naar onze normen fantastisch.. het bed heel goed, wij hebben heerlijk geslapen (goede matras),.. ontbijt biedt alles wat men zich wensen kan ! en alles was proper en net !

Bij ons vorig bezoek kregen we thermos met koffie aan de...

Bij ons vorig bezoek kregen we thermos met koffie aan de ontbijttafel nu stond er slechts 1 koffiemachine waar je kopje per kopje moest gaan halen.kamer met uitzicht op binnenkoer

We hebben er van genoten

Mischien een uurtje later uitchecken , 10 uur is vroeg !

Het ontbijt was heel goed , veel keuze ! kamers waren netjes ! de ligging is ook vlak aan het strand .

Ontbijt : voldoende keuze.

Geen gezellige ruimte om bij slecht weer samen te zitten met andere familieleden zonder de verplichting om te consumeren. Onvoldoende uitleg over de telefoon. Bij mijn moeder was er zelfs geen uitleg op de kamer

Ontbijt : voldoende keuze. Maar soms wilden overijverige jobstudenten de tafel al afruimen vooraleer men gedaan had. Liften naar de wc's.

We hebben ervan genoten omdat het maar een kort verblijf was.

Lijkt recent gerenoveerd maar dan op goedkope manier. Al veel kleine mankementjes. Muren houden haast geen geluid tegen van je buren. Koelkast zoemde heel luidruchtig.

Uitstekend ontbijt. Geweldig uitzicht. Grotere kamer gekregen dan geboekt.

Zeker voor herhaling vatbaar

De persoon die de kamer kwam controleren voor de uitchek was heel vroeg, we hadden tijd tot 10u en ze was daarvoor al aan de deur dat voelde een beetje als druk om zo vlug mogelijke kamer te verlaten.

Het ontbijt was heel goed, veel keuze en meer dan voldoende. De kamer was uitstekend, hadden zicht op zee, de kamer was vernieuwd en zeer netjes.

We hebben ervan genoten !
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De uren van het restaurant zijn beperkt. Kamer was zeer basic voor zijn prijs.

Ontbijt was goed. Verse pannekoeken, eitjes, verse fruitsalade. We hadden ook zicht op zee en dat was zeer fijn.

Zeer goed

De kleine kamer viel wat tegen en met 2 personen leuker wc apart maar het ging

Eten zeer goed grote keuze , ontbijt de Max kleine kamer iets minder goed voor 2 dagen aat maar niet met kind van 13 jaar comfort kamer zeer goed. Onthaal zeer goed en vriendelijk. Mooië en gezellige omgeving zee duinen winkels pier gewoon tof verblijf kom nog terug

Voor de prijs een goed hotel, wel sterk verouderde kamers

Douchelek van de bovenburen , water stroomde uit het plafond. We hebben drie keer een melding moeten doen vooraleer er iemand naar kwam kijken. De eerste keer hebben ze aan de bovenburen gevraagd of ze konden stoppen met douchen . Ze dachten dat daarmee het probleem was opgelost 🤔Het plafond viel bijna op mijn hoofd terwijl ik een douche moest nemen ...

Onbijt was zeer goed

te leurstellend

Ik organiseer meerde korte uitstappen voor verenigingen, ik had de tip gekregen om eens Sandeshoved uit te proberen. Geachte mevrouw ,mijnheer denk niet dat ik een moeilijk en van nature moeilijk persoon ben, maar dit heb ik op de 40 jaar dat ik dergelijke korte uitstappen organiseer nog nooit meegemaakt. Ik wens nog dit mee te gegeven, in de lift stonden twee dames die vrij vertelden, dat het de eerste keer was dat ze daar hun verlof hadden geboekt, maar dat het ook de laatste keer was. Ik heb daar niet op gereageerd, maar na mijn ervaring heb ik daar nu spijt van. Ik had zeer graag positief kunnen reageren, maar ik ben te ontgoocheld !

Het ontbijt was zeer goed De accommodatie (kamer triestig) Bij aankomst glas in de gang, Donderdagavond kamer onder water, gemeld aan de receptie na meer dan 1en 1/2 uur hebben we het meeste water zelf gedweild, we hebben dan noodgedwongen onze kamer verlaten en bij onze terugkomst lag er een badhanddoek voor de deur. Bij onze aankomst hadden we de vraag gesteld of we ´s avonds daar konden eten , we kozen voor buffet, we stelden de vraag of wij het hoofdgerecht konden vervangen gewoon door een spaghetti, dit leek geen probleem, waarvoor onze dank. De vraag van de loket bediende, ge kunt dit nu al betalen, nog nooit meegemaakt. tot ons grote verwondering was de schaal voorzien voor spaghetti leeg, samen met een zevental personen stonden we te wachten en hadden intussen meerdere mensen van dienst aangesproken, zij beloofden onmiddellijk te zorgen dat dit in orde kwam, na exact 15 minuten brachten ze spirelli dit tot grote ontgoocheling van de wachtende personen en kinderen.

Nooit meer
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamer 306 was vuil, matras vies en vuil, veel te klein bed, in latoflex ontbreken latten , zalig voor de rug ?????? hygiëne laat te wensen over,

ontbijt was heerlijk, horeca personeel maakt dit hotel groot maar daar blijft het ook bij

Maureen

De toiletten in de tearoom waren niet netjes. En ook de inkom van het hotel waar wij verbleven was heel onpersoonlijk aangezien daar geen personeel te zien was en geen onthaal.

Ontbijt en de kamer waren in orde. Ontbijt was zelfs top! Alleen jammer dat we geen tweepersoonsbed hadden gekregen zoals aangevraagd aangezien ons zoontje tussen ons in bed sliep.

De locatie, het ontbijt en het vriendelijke personeel.

Kamers worden niet elke dag grondig gepoetst. Ik heb last van haaruitval, en nadat de kuisvrouw was geweest lag er nog haar van mij op de grond. Onder het bed lag een laagje stof en er wordt overduidelijk niet gekuist onder bed.

De locatie, het ontbijt en het vriendelijke personeel.

Locatie is top
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Te duur voor wat je krijgt. zeker bij het ontbijt geen vriendelijk personeel. Geen airco op de kamer en de frigo maakte lawaai voor de hele gang. Mij niet meer gezien daar

Locatie is top

de formule kamer met ontbijt kon naar eigen keuze (via...

ik vond ons verblijf perfect, er hoeft niets te verbeteren.

de formule kamer met ontbijt kon naar eigen keuze (via eenvoudige reservatie) uitgebreid worden met een avondmaal (dagschotel of selfservice) ter plaatse, voor de kinderen was er een voldoende gevarieerde selfservice.

Uitstekende accomodatie voor gezinnen.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Eigenlijk verliep alles naar wens.

Ontbijt was zeker de moeite en zeer gevarieerd. Zachtgekookt eitje, spiegelei en lekker ontbijtspek. Brood en beleg van allerlei. Zeker genoeg van alles en mooi verzorgd gepresenteerd. De kamers mooi verzorgt en zeker groot genoeg.

Ruime keuze ontbijt
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

het hoofdgerecht bij "half-pension" liet te wensen over; gewoonweg smaakloos. Te vergelijken met een ongekruide ziekenhuismaaltijd. Geen tikkeltje apart qua presentatie op het bord.

Ruime keuze ontbijt

een heel leuk verblijf gehad

De algemene toiletten mochten beter verzorgd worden.

Een zeer uitgebreid en lekker ontbijt. We spraken met mensen die elk jaar naar hetzelfde hotel komen. Zeer gevarieerd publiek. Ouderen, koppels, koppels met kinderen. Ligt heel centraal.

de ligging ( op de zeedijk is super).

AIrco (vooral in de kamers NIET met zeezicht) was een gemis.

de ligging ( op de zeedijk is super). De mogelijkheid een garagebox te huren is een groot voordeel vooral in de drukke periodes. Ontbijt buffet is groot en lekker. Alleen het gemis aan airco in de kamer was een min punt. Anders niets dan lof.

Steeds geweldig,langs de zee wandelen over de boulevard
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

Parkeren,heel nieuwpoort was vol,hebben de auto buiten Nieuwpoort moeten wegzetten.

Het totale plaatje,komen hier al 40 jaar en zien er telkens weer naar uit.

Degelijk hotel vlak aan strand

In tegenstelling tot de kamer was de badkamer niet wat ik verwacht in dergelijk hotel. Deze is aan een uitgebreide renovatie toe. Ventilatie in de kamer was moeilijk. ramen hebben geen kiep functie of een middel om ze in open stand te blokkeren.

De kamer zelf is eenvoudig en goed gerenoveerd. Bed is van goede kwaliteit (ben zelf rugpatient en ondervond geen last). Kamer was voor ons voldoende ruim. Onze hond had ook wat ruimte hierdoor.

Het ontbijt was in orde.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Je kan je bagage achterlaten in het hotel bij aankomst of dag van vertrek. Hier is er totaal geen controle op.

Het ontbijt was in orde. Zoveel keus, voor ieder wat wils. Voor deze prijs, krijg je een gigantisch ontbijt.

De accommodatie is gelegen tussen de winkelstraat en het...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Het hotel is wel mooi ingericht enz, maar de borden en het bestek waren heel vuil en hetzelfde voor het toilet en de douche! Dit zou niet mogen en zeker niet voor zo een prijs.

De accommodatie is gelegen tussen de winkelstraat en het strand, dus de ligging is perfect!

Hygiëne was dat niet. Kamer was vuil. Wij moesten zelfs wc papier halen. Onze bed zat vol zand. Geen airco. Wanneer de ramen opendeed was er geen balustrade. Super gevaarlijk. Durf niet aan de ramen te kijken ( 8ste verdieping)

Ondanks wat mankementjes met de kamer was het toch aangenaam.

De kamer was veel te klein en niet geluiddicht(als de buren naar de tv keken konden wij gewoon meeluisteren, wanneer de bovenburen een douche namen was het net alsof ze bezig waren in onze badkamer). De badkamer was trouwens piepklein en niet echt proper, ook de bedden waren niet al te mooi opgemaakt(wat je toch wel verwacht wanneer je op hotel bent).

Een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet; Vriendelijk personeel.

De ligging van het hotel.

Mijn familieleden hadden een zeer ruime kamer met terras en zeezicht, zeker pluspunt. Ikzelf als single kreeg een kamer met als uitzicht een binnenplaats, dit komt helaas zeer vaak voor. Singles als tweederangs - klanten behandelen.

De ligging van het hotel.

Leuke verblijfplaats in drukke maar mooie badplaats.

Kleine badkamer. Maar we beseffen dat in Nieuwpoort elke vierkante meter goud waard is. Dit gaat (bijvoorbeeld) ten koste van comfort in de badkamer

Ontvangst en vriendelijkheid. Leuk en lekker restaurant. Ideale ligging bij het strand en op loopafstand van tramhalte. Mooie en propere kamers.

Ligging en bediening in de Vloote
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De Ikea kinderstoelen in de ontbijtzaal stinken naar kots. De dag erna hebben wij gewoon onze tweelingbuggy meegetroond want die stoelen waren echt te gortig.

Ligging en bediening in de Vloote

Het ontbijt was supper niet veel , maar genoeg zoals...
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

De kamer die wij hadden was niet goed schoon gordijnen waren te vies om naar te kijken..bedden waren erg hard

Het ontbijt was supper niet veel , maar genoeg zoals gebakken ei , spek, verschillende soorten beleg en brood en koffie thee capuchino en jus en melk! De zaal was gezellig en sfeervol aan het strand