Beoordelingen over Hotel Sanglier des Ardennes 4-sterren

Rue Comte d'Ursel, 14, 6940 Durbuy, België

#13 van de 22 hotels in Durbuy

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Sfeervol hotel in hartje Durbuy.

We zaten in een dependance tegenover het hotel. Dit gebouw zal dit jaar gesloopt worden en vervangen door nieuwbouw. Hoofdgebouw al volledig chic verbouwd. Ondanks dat hadden we een ruime kamer met een erg lekker groot bed en een zeer ruime badkamer. De bistro Bru'sserie viel tegen. Niet qua eten en sfeer maar qua bediening en wijnprijzen (14 euro voor een glas huiswijn kan écht niet in een brasserie).

Sfeervol hotel in hartje Durbuy.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Personeel zeer vriendelijk , professioneel en gedienstig ! Eten wat minder , hadden hogere verwachti

Entree en gangen van het hotel erg verouderd wij hebben vernomen dat het volledig gerenoveerd wordt is idd wel nodig ! Ook het feit dat ontbijt aan de andere kant van de straat was , was een minpunt nu we hadden geluk het was prachtig weer maar als het koorden regent moet dat niet erg comfortabel zijn ! Binnenzwembad bij de nieuwbouw ware een pluspunt !

Onthaal subliem , kamer alle comfort , ontbijt toppie !

Een schitterend weekend beleefd.
    • Suite

Kamer en badkamer een beetje verouderd in ons geval, maar wel zeer proper. Men is volop bezig met renovatiewerken (waar je trouwens geen hinder van ondervindt) en de kamers zullen ongetwijfeld evolueren naar hoger niveau.

Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel. Perfect tweetalige ontvangst. Gegeten in Tapas restaurant De brusserie: schitterend!! Ontbijt zeer uitgebreid en gevarieerd en van topkwaliteit.

Het was ons niet meteen duidelijk waar we dienden in te...

Het was ons niet meteen duidelijk waar we dienden in te checken, dus dacht ik het even te vragen in het deel van het hotel boven aan de straat. Grote fout. Het meisje achter de balie was zeer onbeleefd, neerbuigend en rolde met haar ogen dat we 'beneden' moesten zijn. Dus wij helemaal naar beneden, waar de bar zit. Daar het nog eens gevraagd en gelukkig aan een zeer vriendelijke jongen die meteen voorstelde even met ons mee te lopen. Bleek dat we aan de overkant van de straat moesten zijn... Het incheckpersoneel was wel zeer vriendelijk! We hadden specifiek gezocht naar een kamer met airconditioning maar bij binnenkomen op de kamer bleek meteen dat er geen airconditioning was. Wij dus terug naar de incheckbalie, en gelukkig was er tegen een kleine toeslag nog een (prachtige) kamer mét airconditioning en een eigen balkon beschikbaar, opnieuw aan de overkant van de straat. Een boel heen en weer geloop dus, maar uiteindelijk wel enorm genoten van onze prachtige (koele) kamer en het balkon.

Ontbijt was goed

Een of ander ventiel dat een hele nacht draaide Het aanrecht van de badkamer was nog vuil Er lag nog haar in de douche

Ontbijt was goed Bru is altijd super!

Toplocatie, super suite, prima verblijf
    • Suite met 2 Slaapkamers en een wellnessbad

We werden midden in de nacht verrast met een brandalarm en dus zijn we met het gezin snel naar beneden en naar buiten gegaan. Niemand aanwezig en nadat er eindelijk wel iemand was kon die ons niet vertellen wat er aan de hand was en het alarm bleef ruim een uur afgaan. Helaas hierdoor nacht rust verstoord maar is achteraf netjes opgelost

We hadden de family suite met 2 aparte slaapkamers en een jacuzzi wat helemaal te gek was

Had er meer van verwacht van Marc Coucke dorp Durby

Opmerking gegeven eerste dag dat ventilator vol met stof ging maar volgende dag nog niet proper gemaakt. (dit was op andere kamers ook zo bij navraag andere gasten) We zijn dan ook maar dag vroeger naar huis gegaan omdat hier niet aangedaan werkt. badkamer veel te klein, men zou beter inloopdouche maken in plaats van bad, toilet staat tot tegen bad wat het moeilijk maakt om in bad te stappen. Ontbijt hebben we niet genomen was veel te duur voor het maar is.

Ontvangst, gratis parking Goed bed

slecht

Een ontbijt van 40EUR, moesten wij betalen en voor wat voor een ontbijt met 1 soort vlees en wat kaas,, daar zou je op zijn minste een glas wijn kunnen bij geven, niet eens een tafel op de kamer en wij moesten op de grond gaan zitten om te eten.. vroegen om 10u en kregen geen ontbijt maar pas om 10u30 en als wij vroegen hoe dit kwam .. kregen we als antw van een blonde vrouw aan de receptie, dat de 100 gasten aan het ontbijt voor ons gingen. In de badkamer insecten in het bad en op de grond.., handdoek was niet eens zacht maar ruw.. in een hotel moet u personeel tweetalig zijn en een blonde bediende aan het onthaal spraak niet goed NL... drie keer door jullie opgebeld en gemaild worden voor 1 overnachting , dit alles ter bevestiging van de reservatie. Overdrijven jullie niet een beetje... maak u parking eens af ....je kan er niet eens deftig parkeren en zorg dat die blonde vrouw aan de receptie beleefder is en Nederlands leert spreken...maar ja wat doen jullie met dit alles ..niets, het geld is in u zak niet in die van ons dank u

goede ligging vh hotel

Kamer was prima, al had de houten vloer een beschadiging die...
    • Premium Tweepersoonskamer

Zoals gezegd had de vloer een beschadiging die zeker niet nieuw was en naar mijn mening al veel eerder had moeten worden opgelost. Had mij een verwonding bespaard.

Kamer was prima, al had de houten vloer een beschadiging die mij een verwonding aan mijn voet kostte. Heb dit gemeld en men zou dit oplossen. Ontbijt is uitstekend zoals je ook zou verwachten van een etablissement met zo'n culinaire historie!

Een goed hotel en hopelijk wordt het na de verbouwingen nog s

het waren natuurlijk zeer warme dagen maar de temperatuur in de kamer was zeer ondraaglijk , geen Airco ….

mooi hotel , zeer vriendelijk personeel , verzorgd ontbijt

Culinair genoten.

Oud gedeelte van het hotel had geen airco. Buurtlawaai viel tegen.

Super ontbijt. Mooie omgeving. Super vriendelijk personeel. Het restaurant van Wout Bru was sensationeel. Nog nooit zo lekker gegeten.

Ligging kamer en airco.
    • Premium Tweepersoonskamer

Parkeren onder slagboom bleek achteraf 20 euro te kosten. Niet bij voorbaat aangegeven. Je bagage naar het hoofdgebouw laten brengen, bleek achteraf 5 euro te kosten. Pas bij uitchecken merkten we dat we veel extra moesten betalen zonder dat dit vooraf bekend was. Let dus op bagage wegbrengen en op parkeerkosten. Al sta je 1 uur op het parkeerterrein dan kost je dit 10 euro.

Ligging kamer en airco.

toplocatie

superontbijt met alles erop en eraan wat je maar kan bedenken, kamers dik ok, ruim en fris, wel in het nieuwe gedeelte verbleven, personeel aan het onthaal perfect tweetalig en zeer gedienstig, diner in de 'brusserie' meer dan geslaagd, parking bij het hotel, topligging

De wellness suite was ruim met een woonkamer, twee...
    • Suite met 2 Slaapkamers en een wellnessbad

De wellness suite was ruim met een woonkamer, twee slaapkamers, twee badkamers en een toilet. De naastgelegen jakuzzi kon afgeschermd worden zodat deze als prive gebruik kon dienen. Was echter niet nodig, van 00:30 tot 1:30 hebben wij nadat wij goed gegeten hadden en daarna een paar cafe's bezocht hadden de jakuzzi helemaal voor ons zelf ;-).

Gezien het verslag van ons verblijf komen we hier voorlopig niet meer terug.

De 1e kamer die wij kennelijk geboekt hadden lag aan de andere zijde van de weg. Het was een muffe kamer, veel te warm en geen airco. Dat kan eigenlijk niet voor deze prijs. We hebben bij de receptie de kamer laten upgraden voor €20 extra, nu in het vernieuwde gedeelte en met airco. Dit was prima. Vervolgens een tafeltje gereserveerd in het (tapas- )restaurant, het andere was gesloten op dinsdag. Het eten was prima maar het personeel was een en al stagaire, op een enkele leidinggevende na. Die kwam hiervoor regelmatig excuus aanbieden maar het geheel was ronduit lachwekkend maar vooral gênant. Volgende morgen moesten we €10 betalen voor een uitrijmuntje van de parking van het hotel. Dit vonden wij echt beneden alle peil en een enorme minpunt.

De verbouwing en uitbreiding van het oude deel (aan de rivierzijde) is mooi gedaan.

verblijf is niet wat wij zoals vroeger gewend waren. Prachtig en veel luxe. Te duur

Men zit nu in de opbouw waarvan gedeeltes nog niet klaar zijn . Slapen aan een kant ok. Restaurant in hoofdgebouw te duur voor wat je krijgt. Sommige mensen in bediening zouden beter een andere job kiezen

het hele complex is kennelijk verkocht door de vorige eigenaar ( Mr. Cardinale ) aan een groep investeerders die hier een ( duur ) high-end locatie van willen maken. Is niet duidelijk op jullie advertenties.

Heerlijk ontbijt, gastvrij personeel, lekker centraal...

we sliepen aan de voorkant van het hotel, en vanwege de warmte hadden we de ramen open (geen airco). 's Nachts bleek het wel wat rumoerig. Daarnaast lag er een heel dik/warm dekbed op, niet afgestemd met de temperatuur.

Heerlijk ontbijt, gastvrij personeel, lekker centraal gelegen.

Kan beter

Brusserie en het restaurant (van Wout Bru)!! Te duur, maar vooral geen vriendelijk personeel!! Ze hadden er geen probleem mee om ons 15min aan de toog te laten wachten alvorens ons te ontvangen.

Een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

De wijn in de frigo van de kamer was nogal duur:10€ voor een flesje van 25cl.

De ligging in het centrum van Durbuy en de gratis parking voor het hotel.

Goed, maar prijzen liggen zeer hoog in verhouding tot wat hiervoor wordt geboden

Prijzen voor drank liggen zeer hoog. Kamer vrij klein, rechtstaan in de badkamer was niet mogelijk. Ontbijt was blijkbaar niet inbegrepen in de boeking van onze kamer. Welness was niet toegankelijk.

Keuken van het restaurant gastronomique is fantastisch. Zeer comfortabel bed. Algemeen zeer mooie en smaakvolle inrichting.

Kom zeker terug, als het volledig is afgewerkt

Spijtig dat de wellness nog niet open was.

Ondanks dat er nog werken aan de gang waren, werd de hinder tot een minimum beperkt. Personeel zeer vriendelijk. Restaurants van Wout Bru zijn top .

• Beoordeeld op: 27 april 2018

mooi hotel met modern comfort

Het nieuwe deel is pas open voor het publiek waardoor er nog wat opstart/schoonheidsfoutjes waren, sauna was wegens verbouwingen niet toegankelijk. Jammer dat dit niet vermeld werd bij de boeking

nieuwe kamer, goede service

• Beoordeeld op: 6 april 2018

aangenaam kort verblijf !

te warme kamer ondanks het feit dat de verwarming volledig uit was.

Uitstekend ontbijt, veel keuze er ontbrak echt niets. (zelfs de aller moeilijkste personen zouden dit ontbijt zeker bevallen)

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Zeer goed

Voor een kort verblijf is dit hotel super

Proper hotel,mooie kamers,vriendelijke bediening, lekker ontbijt,alles wat men nodig heeftom de dag te beginnen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

De brunch was zeker 50 % MINDER als de laatste keer...

De brunch was zeker 50 % MINDER als de laatste keer (wegens verbouwingen) maar de prijs was wel hetzelfde gebleven . De Brusserie van Waut Bru was ook ontgoochelend in vergelijking met de vorige bezoeken ! Wanneer men weet dat de kwaliteit niet haalbaar is door omstandigheden zou men ook de prijs moeten aanpassen !!!!

Ontspannend.

De stofnetten in.de hoeken en traphal naar receptie toe. Als je klaagt dat er steeds een getik hoor op de kamer zowel overdag als nachts er wordt niets voor gedaan dat betreuren we.

Ontbijt was heel.goed maar helaas Nie tevreden over de hygiëne van de kamer.

de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt

uw maakt reclame voor een kamer met 2 twee persoonsbedden wat ik ook boekte en blijkt dat er slechts een kamer bestaat in deze formule. De kamer was op uw foto's veel groter. Onaanvaardbaar. Ik hoop dan ook dat u mij antwoord en dit niet alleen weer een standaard mail is.

de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt

Niet slecht maar geen referentie om terug te boeken

Kamers en badkamer zijn sterk verouderd, je hoort alles wat er in andere kamers zich aan het afspelen is tot 3 kamers ver. Voor het ontbijt moest je de baan oversteken en in een het ander hotel gaan ontbijten. In de lounge ruimte mag er zelfs nog worden gerookt, uw kleren stinken na een glaasje te hebben gedronken. Bereikbaarheid parking niet aangeduid, slechte staat van de parking. Niet toegankelijk voor een sportwagen door putten op het terrein.

Ontbijt, restaurant, vriendelijk onthaal

Ontbijtbuffet met zeer uitgebreide keuze.

Verduistering van de kamer . Schijnsel van de lichten op de voorgevel drong binnen door de dunne gordijnen. Wij moesten parkeren op meer dan een km.

Ontbijtbuffet met zeer uitgebreide keuze. Uiterst vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Sanglier des Ardennes is en blijft wellicht ook in de toekomst dé klassieker in Durbuy.

Er is me niet echt iets tegengevallen.

Logeren in een hotel (Sanglier Haut) met geschiedenis geeft dat tikkeltje extra. Voor de liefhebbers : gastronomisch restaurant en "Brusserie" van Wout Bru in hetzelfde hotel. Uitstekend ontbijt in Sanglier Bas. Opgelet : renovatiewerken in Sanglier Haut 1-3/2018 ( zie website )

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Een verblijf in Durbuy is altijd aangenaam.

Het diepe ligbad in de badkamer is niet meer van deze tijd, te meer dat wij beiden rug problemen hebben. Bij een volgende sanering liefst laren vervangen door een inloop douche.

Het ontbijt was top. Ook in het restaurant van WB hebben we lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Comfort, maar te druk voor gezellig gezinsweekens

Vele vergissingen ivm reservaties in de beide restaurants. Gastronomie wel super. Gezelligheid van vroegere Sanglier verdwenen. Ontbijt op andere locatie.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

The place to be voor een romantisch tripje naar het kleinste stadje van België

Ontbijt was in Sanglier Bas wegens verbouwingswerken. Goed uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijke mensen maar setting minder mooi dan Sanglier Haut.

Etentje in La Bru’sserie

Goed verblijf mits de minpunten worden opgelost en het personeel ervaring opdoet.
    • Suite met 2 Slaapkamers en een wellnessbad

Feit dat op laatste moment de restaurants op vrijdag niet beschikbaar waren tenzij men aan een 11 gangen event deelnam. Feit dat sleutel van toegang tot jacuzzi zoek was en men pas na diverse opmerkingen na 7 uur s"avonds het slot kwam uitboren waardoor de kamer het ganse weekend door bezoekers van de jacuzzi open stond en er dus geen correcte privacy werd gegeven voor de suite. feit dat er op terras wel een zeer slechte bediening was (initieel zelfs geen tot Marc Coucke) tussenkwam. Er is beduidend nog veel organisatiewerk te doen.

goede locatie

heel geslaagd verblijf - komen zeker terug

super ontbijt - mooi zicht op rivier vanuit ontbijtruimte aanbod wellness is een plus mooie ruime kamer - heel proper - alles aanwezig leuk terras voor het hotel parkeerplaats achter hotel

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuke ervaring

De kamer was verouderd, tapijt niet echt hygienisch, dubbelbed waren twee bedden tegen elkaar, heeft echt een updated nodig kamer 40

Het ontbijt was fantastisch en mooi uitzicht kamer

Zicht op de Ourthe, toch nog rustig .

Tijdens de avondspits voor het avondeten was er een probleem met het leidingwater . Weinig of geen toevoer van water tijdens douche of bad. De volgende dag was alles weer in orde.

Een heel groot assortiment van producten voor het ontbijt. Heerlijk!! + een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Durbuy en hotel Sanglier zorgden voor een heel fijn vakantieweekend

zoals gezegd meubilair kamers nogal gedateerd - de restaurants lijken me nog een beetje zoekend naar formules -

de kamers waren ruim maar wel een beetje gedateerd met oudere (antieke) meubels - de kamers waren wel gehorig doordat de muren naar de gang toe blijkbaar in gyproc waren en de vloer op de gang doorgaf tot in de kamer qua krakend geluid. Het ontbijt was uitgebreid en nagenoeg zo volledig als maar kan : verse fruitsla, gerookte zalm, zeer lekker gebak, brood etc. grote keuze aan soorten koffie, toespijs etc.

te duur

temperatuur mocht warmer op de kamer, weinig toiletfaciliteiten , geen bijkomende dekens. s morgens een panne aan het water, dus ons wassen zat er niet meer in. overmacht zeiden ze. geen waterverwarmer vr thee of koffie.

mooie kamer, maar was de duurste ontbijt was ok. gratis wifi.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De kamer werd verlicht door tl buizen van buiten.

De kamer werd verlicht door tl buizen van buiten. deze gingen pas om 01.00 uur s nachts uit. Kamerraam kan open maar doordat deze aan de straatkant ligt, geen aanrader. Het was dus erg warm snachts.

Vriendelijke ontvangst en de meer dan uitstekende, maar dure...

Er werd verbouwd en dat leverde zo nu en dan wat problemen op. We konden bijvoorbeeld de ontbijtzaal niet vinden. Je moest de hoofdingang uit en dan door een andere deur weer naar binnen. Prachtige gemoderniseerde kamers en dus uitermate onpraktisch (typische moderne architect die vergeten heeft dat er ook nog mensen moeten logeren)

Vriendelijke ontvangst en de meer dan uitstekende, maar dure, keuken. Goed ontbijt. Prachtige gemoderniseerde kamers en dus uitermate onpraktisch (typische moderne architect die vergeten heeft dat er ook nog mensen moeten logeren)

Heel vriendelijk personeel.

Bij aankomst was er niemand bij de receptie voor de check-in. Hierdoor moesten we meer dan een half uur wachten in het ander hotel vooraleer te kunnen inchecken - wat niet kan voor een hotel met naam. Op de kamer was er geen flesje water, ook geen waterkoker om zelf een kopje koffie te maken. Dit is toch wel standaard in een beter hotel. Het supplement voor de sauna is veel te duur. Dit zou inbegrepen moeten zijn in de prijs die we betaalden.

Heel vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Fantastisch uitzicht. Gezellige kamer.

Aangenaam en in orde

Alles samen viel niets tegen.

De 'maaltijd in het gastronomisch restaurant was overheerlijk. Met minder verwachting doordat het tapas waren, gingen we de volgende dag naar La Bru'sserie .wat een super positieve belevenis was zooo lekker en verzorgd en helemaal geen tapa porties maar mooie ruime gastronomische borden. Vooral ook de bediening was zowel in het gastronomisch restaurant als in de Brus'sserie zo ontzettend goed en een dikke pluim voor de vriendelijke behulpzaamheid van de Maître en de Dame die ons in de Bru'sserie ontvangen heeft. Het ontbijt was echt verzorgd en de verantwoordelijke heel erg behulpzaam en vriendelijk op donderdagochtend 07.09.2017 Wat een kontrast met de onvriendelijkheid maar vooral ook met het slordige buffet dat rommelig was gepresenteerd op vrijdagochtend 08.09.2017. De verantwoordelijke vond het zelfs niet nodig om voor brood te zorgen en voor roerei, of spek alles was op. Jammer !

Het prachtige Durbuy heeft veel goed gemaakt.

De kamers zijn tamelijk uitgeleefd; vooral het vasttapijt . Veel straatlawaai. Geen dubbel glas. Op zondagavond kan je niet meer in het restaurant eten, de brusserie viel ons tegen. Duur en meestal niet lekker. Wel héél vriendelijke bediening.

ontbijt top. Héél vriendelijk personeel overal, zowel aan de receptie als in het restaurant.

Heel aardig hotel, maar ook in de recent gerenoveerde kamers...

Koeling ontbreekt en raam kon slechts op een kierstand open; beetje benauwd dus (eind augustus). Ingewikkeld verlichtingssysteem.

Heel aardig hotel, maar ook in de recent gerenoveerde kamers geen top. We kregen een wat gedateerde 2 persoons kamer met bad zonder douche mogelijkheid. Wij vroegen om een andere kamer mèt douche en kregen er direct een, zonder meerprijs. Goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel. De grote plus van deze accommodatie ligt in het in house gastronomisch restaurant; klasse, ook qua bediening; mooie ruimte. Kun je natuurlijk ook zonder te overnachten gebruik van maken.

Mooie plaats, erg druk, veel restaurants.

Service bij de balie/receptie van ons hotel en bewaking betaald parkeerterrein van het hotel. De band van onze fiets werd kapot gesneden. Stond achterop de auto. Hotel heeft geen plaats voor fietsen, wat merkwaardig is, want er wordt veel gepromoot om te fietsen. Receptie had geen weet van fietsenmakers etc. Liet ons 1 km lopen naar zgn fietsenwinkel. Bleek onjuist. Reserveren tafel in a la carte restaurant, 2 weken ervoor al per mail gevraagd, voor normale tafel en geen barkruk tafel, bleek ook erg ingewikkeld. Dame die ons bediende in restaurant sprak alleen frans???? En was erg kil en onaardig. Niet wat je verwacht in een klasse restaurant.

Mooie plaats, erg druk, veel restaurants. Prima om vanuit te wandelen of fietsen.

Charmant met kleine gebreken makkelijk op te lossen door werkman even langs te sturen

Badkamer verouderd geen mogelijkheid tot douchen ook niet in het bad, kwaliteit van bedden niet super

Ligging mooi terras, priveparking, lekker ontbijt

Goede ervaring, wel erg duur ontbijt.

Je kunt in de badkamer eigenlijk alleen in bad. Er is wel een douche maar die hangt direct boven het bad, je kunt dus niet staand douchen. Wij deden dat toch, de douchekop met andere hand vasthoudend, maar dan wordt wel de hele badkamer nat. Ik ging dan maar zittend in bad douchen. Het ontbijt moet je apart voor betalen en is erg duur. Dat was uit verhouding. Het is een lekker buffet maar niet anders of beter dan in andere hotels waar het ontbijt standaard inbegrepen is.

Wij hadden een mooie kamer met een eigen terras aan de rustige achterkant. Het bed is groot en comfortabel en het personeel is heel vriendelijk. De ligging van het hotel is heel fijn. Je steekt zo de straat over naar het grote plein en alle kleine straatjes en aan de achterkant kabbelt de rivier. Het hotel zelf is ook een mooi gebouw.

Charmante locatie en vriendelijk personeel.

Geen airco op de kamer en aangezien kamer langs de straat kant, was het niet aangewezen om raam open te laten. Extra te betalen voor de parking.

Charmante locatie en vriendelijk personeel. lekkere maaltijd in de brasserie ( duur maar voor mij zijn prijs waard)

Mooie locatie en goed hotel, veelbelovend na de overname door nieuwe eigenaars

We reisden met vrienden waarvan 1 iemand de reservatie voor iedereen deed, afrekening van de diners verliep een beetje chaotisch, misschien door dat er aan de balie werd gewerkt aan het it gebeuren.

Kamers zeer proper maar een update mag, ontbijt was zeer ok, restaurant was gewoonweg top met uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en zeer aangenaam personeel.

Om te overnachten, niet meer dan dat...

geluid van de whirlpool buiten, stond de gehele nacht te warmen, jammer van de stroom... lampenkap stuk en vuil. Standaardkamers zijn oubollig en hebben deze geruild voor een kamer in een ander hotel. bedden te smal douche in de slaapkamer, niet prettig i.v.m. geluid en vocht ontbijt was erbarmelijk... geen gedekte tafels bij binnenkomst... geen tafellakens... mini servetje. veel items slecht bijgevuld of niet gekoeld al met al niet verzorgd en met liefde gebracht. Even opletten voor de terrasdeur, deze begint onderaan door de vocht te rotten!

fijne panorama-familie-kamer.

Verlof in Durbuy

Door de warme buitentemperatuur, was het ook zeer warm op de kamer (geen airco). Het raam openzetten hielp weinig. Door de open ramen, hadden we ook wat last van het lawaai op straat 's nachts.

Vriendelijk personeel, toffe locatie, mooi hotel, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

HET VERBLIJF IN AL ZIJN ASPECTEN WAS AF !

OM IETS TE NOEMEN WANT HET VERBLIJF HEEFT ONS WERKELIJK HEEL ERG BEVALLEN : AAN HET ONTBIJT DE UITGESTALDE ETENSWAREN BESCHERMEN TEGEN VLIEGEN EA ...

BRUSSERIE, SCRUB/MASSAGE WELLNESS, UITZICHT TERRAS KAMER ; SUBLIEM !

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Fijn verblijf, jammer van de vliegen.

Bij aankomst werd ons een kamer toegewezen die nog niet schoon gemaakt was. Dit werd echter snel verholpen. Veel vliegen in de ontbijtruimte en op het ontbijt, dat was erg onsmakelijk. Verder was het ontbijt prima verzorgd en aardige bediening. Heel simpel om zoetigheid af te dekken.

Goede kamer en schoon. Mooi hotel, vriendelijk personeel.

Een ramp !!!

Jammer dat boeken via een ander nu echt wel niet meer aan ons besteed is ... bedrog alom.. Hebben het ook in het hotel gemeld ... hebben nog iets geregeld maar dit was ook een tegenvaller. Wat betreft restaurant Jean de Boheme ...moeten echt nog veel leren ondermaats, om dit een Wout Bru verhaal te geven , zou eerder zeggen een ordinaire brasserie . jammer dat alles op bedrog sloeg

Ontbijt was lekker ,toch heel wat minder dan in de Sanglier zelf voor 40 euro... Junior suites zijn perfect , gewone kamers zijn ondermaats. Alsook het sanitair en de hygiene in deze kamers .

Accommodatie lag gunstig, precies in de kern van net stadje

De kamers, veel trapjes in de gangen en douchen in bad. Personeel erg onvriendelijk. Op de dames en heren bij de receptie en het ontbijt na.

Accommodatie lag gunstig, precies in de kern van net stadje

de brunch was een voltreffer enkel de kamer was nietmeer van deze tijd

de kamer was aan modernisering toe de kamer was echt niet meer van deze tijd

ik had via booking kamer met ontbijt geboekt toen we aankwamen vertelde het hotel ons dat het een brunch inbegrepen was in de prijs wij blij :)

leuk verblijf in hartje durbuy

Prijs kwaliteit misschien wat te duur

Standaardkamers zijn basic maar in orde. Hotel heel goed gelegen. Ontbijt was prima in zeer gezellige ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

gezellig en vatbaar voor herhaling.

geen kommentaar!

het diner was uitstekend en zeer vriendelijk personeel de onthaalbediende was zeer vriendelijk, correct en duidelijk: waarvoor dank het ontbijt was ons inziens in orde : niet te weinig en niet teveel. de kamer was in orde. kortom: wij komen terug!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Goede ligging, 's avonds lekker gegeten.

Kamer is niet zoals op de info van het hotel. Oude aftandse kamer (reden geboekt met booking.com?), wel groot en alles aanwezig maar dringend aan opknapbeurt toe. Deur badkamer beschadigd, ramen slecht onderhouden, vasttapijt niet fris... Ook zeer gehorig, elke stap van bovenburen hoort men. In feite heeft het ganse hotel een opknapbeurt nodig, vooral veel schilderwerk. Parel van Durbuy? Ik had er meer van verwacht.

Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Is Ok!

We sliepen in het oude gedeelte. De volgende keer vragen we de nieuwe moderne kamers. Inrichting was een beetje summier. Ligging aan de straatkant is ook te vermijden. Maar schitterend avondmaal en zeer uitgebreid lekker ontbijt.is Ok!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Geslaagd verblijf

Trappen naar eerste verdiep kamer 22

ONTBIJT perfect Kamers mooi , comfortabel maar beetje verouderd Dineren : Zeer geslaagd Bediening ! Dank uw personeel (vriendelijk - attentvol) Voor herhaling vatbaar, dank u wel J.Driesen

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Vriendelijk personeel.

Ontbijt pas vanaf 8u mogelijk dus hotel niet geschikt voor zakenreis. Vertrokken om 7u30 voor een dag vol klantenbezoeken en geen ontbijt gehad. Niet voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

In de brasserie was het zowel 's avonds als 's morgens koud

Ontbijt was super. In de lounge is het zalig vertoeven. Spijtig dat er mag gerookt worden

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

een tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

De kamer was verouderd. Afgeblodderde raam in de badkamer. Geen douche, enkel bad. Water 15 min laten lopen voor het warm werd. Prijs kwaliteit klopt niet. Ligging wel perfect!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Ontbijt was zeer prijzig 18 Euro pp. Daarom niet genomen. Kamers zijn enigszins aan opfrissen toe. Kleine details zoals loszittend stopcontact, badkamer met alleen bad en moeilijke in- en uitstap.

Ligging in het Centrum Uitstekend gegeten in het Restaurant (Bistro iets minder) Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Eten, drinken, wellness geweldig!

De kamer en badkamer waren enigszins gedateerd. Wel ruim en comfortabel en alles was ook aanwezig maar niet helemaal conform de informatie op de website naar mijn idee. Ook de informatie bij aankomst in het hotel ontbrak mbt ontbijten, mogelijkheden om te eten, wellness etc. wat betekent dat je nogal aan het zoeken bent waar je moet zijn.

Wellness was heerlijk. Brasserie was goed en de mogelijkheid om voor het eten iets te drinken was ook fijn in mooie bar!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Als ik dan toch een opmerking moet geven, wij vonden het spijtig dat de haard in het salon niet brandde, nochtans het vroor buiten en zou wel nog een meerwaarde gegeven hebben aan ons verblijf...

ruime kamers, heel goed bed.. lekkere keuken, mooie wijn en digestiefkaart! Wij vonden het super dat de honden overal werden toegelaten.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

het ontbijt was ondermaats ook de locatie in de bistro waar deze geserveerd word we moesten zelfs door de keuken passeren, koffie word gegeven in automaat zoals op de autostrade absoluut de prijs van 18 euro niet waard. het onthaal bij de receptie laat ook te wensen over en de bar en het salon worden weinig verwarmd daardoor is het niet aangenaam om er iets te drinken.

het restaurant waar het diner geserveerd word is gezellig en aangenaam ingericht.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Aangenaam
    • Suite met 2 Slaapkamers en een wellnessbad

De jacuzzi is geweldig, maar wanneer andere mensen hem gebruiken is het net alsof ze bij in de kamer zitten, door de gebrekkige akoestische isolatie. De kamer ruikt dan ook naar chloor. Hoofdkussens zijn aan de (zeer) dikke kant.

Uitzicht vanuit de kamer

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Klassehotel in charmant stadje midden in prachtige natuur.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Terras

Voor die prijs ( 18 € ) mocht het ontbijt wel iets royaler uitvallen.

Een comfortabel hotel, excellent restaurant en perfect nederlandstalig personeel. Privé parking OK. Centrale ligging en toch een rustige omgeving aan de Ourthe.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Heerlijk en we komen zeker terug

Er waren alleen wandlampjes in de kamer

de kamers zijn heerlijk koel, net zoals bij andere hotels soms erg warm. Dit komt omdat er gewoon en radiator is. Prachtige ontbijtkamer

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Superior Tweepersoonskamer met Terras

Netheid ondermaats. Een gastvrouw op zijn plaats moet controle doen. Al veel geweest in het hotel maar nu was het de laatste keer!!! Zelf nieuw gedeelte is al helemaal vies en vuil!!!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Heel goed

Het persoon bij de ingang van het restaurant. Deze keken ons buiten, en stonden opgesteld als portiers, waardoor wij elders zijn gaan dineren.

Kamer & Wellness

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

er wordt gerookt in de salons

formaliteit van de mannelijke medewerkers (misschien zelfs wat arrogantie) er wordt gerookt in de salons; deze rook verspreidt zich op de hele gelijkvloers: zeer storend kwaliteit v d desserten niet in verhouding met de kwaliteit v d hoofdgerechten

vriendelijkheid van de vrouwelijke medewerkers zeer lekkere hoofdgerechten