Beoordelingen over Schoorbakkehoeve 3-sterren

Schorestraat 61, 8433 Schore, België

#2 van de 3 hotels in Schore

Rustig plekje met een oase van groen. Enkel enorme teleurstelling qua kindermenu.

De foto’s die ze tonen komen niet overeen met de werkelijkheid op het gebied van kindvriendelijkheid. Je ziet een prachtige speeltuin voor de kinderen. Maar in het echt, is het materiaal jammer genoeg zo goed als verroest. Dus niet veilig voor de kinderen. Het enigste dat er wat veilig was, was de schommel en de klimparcour.... de rest echt not done. De kidsmenu is echt voor kinderen die ouder dan 5 jaar zijn. Voor peuters en kleuters was er geen mogelijkheid om maar zelfs spaghetti te kunnen bestellen. Het was enkel frietjes met curryworst, kip.... Dan nog, ook voor oudere kinderen die geen frieten lusten is dit geen place to be. Wat je krijgt voor die prijs viel me ook wat tegen. Vettig eten. Duur voor het geen dat je er voor krijgt. Ik vind persoonlijk als je het hotel wilt promoten dat kleine kinderen welkom zijn, hiermee rekening moet gehouden worden, dan klopt het totaalplaatje wat jullie hier op de de website tonen. Kamers zijn gelukkig heel proper, lekker ontbijt met veel variaties. Dus hier scoren jullie voor mij echt heel hoog. Fijn dat het personeel je aanspreken in verschillende talen. Wel jammer dat je achteraf extra kinderkosten moet bijbetalen en als excuses was het omdat mijn kleutertje mee at van het ontbijt. Ik dacht dus echt dat ik daarvoor had betaald. Dus, dat was niet zo heel duidelijk...

De ligging is super mooi en zeer rustig. De kamers waren zeer hygiënisch. Ontbijt zeer lekker en veel variaties. De omgeving is zo prachtig. Zalig dat je tijdens de warme dagen ook buiten kan zitten tussen het natuur, dus voor mij is dit echt top.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Hele fijne plek om tot rust te komen & toch dicht bij leuke plekken te zijn!

Het zijn vrij oude kamers maar wel heel netjes bijgehouden.

Goed en uitgebreid ontbijt! Leuk dat ze veel gebruik maken van lokale producten. Verse broodjes, fruit en heerlijk beleg. De locatie zelf was niet heel bruisend maar je bent dichtbij leuke steden zoals Brugge en natuurlijk het strand. De boerderij zelf is prachtig!

We blijven met een dubbel gevoel zitten, deze prachtige locatie verdient meer aandacht!

Zéér krap uitgemeten kamer. Niet echt hartelijke bediening. Koele afwezige (voorkeur gevende aan telefoon) afwikkeling bij uitchecken Kapotte doucheslang waardoor badkamer steeds nat gespoten werd.

Het is een prachtige rustige (wandel)locatie, lekker ontbijt

Wij waren in het hotel voor één nacht.

Wij waren in het hotel voor één nacht. Onze (kleine) hond vergezelde ons. De kamer was vrij klein maar fantatisch gelegen voor wie met een huisdier kwam: quasi direct toegang tot de tuin! Het restaurent was uitstekend.

Propere en simpele kamer, het bed was schandalig

Bed was ergerlijk slecht. De veren kwamen door de matras. Geen minuut geslapen. Zowel mijn partner als ik en wij zijn helemaal geen moeilijke slapers... Erg jammer!

Heel goed

De matrassen waren versleten en zakten door Die moeten vernieuwd worden De temperatuur van het water was moeilijk te regelen( koud of kokend)

Heerlijk ontbijt Ook fantastisch restaurant De gastvrouw is geweldig, welkom gevoel

Kort maar zeer aangenaam verblijf in een prachtige omgeving met zeer vriendelijk personeel.

Het ontbijt was zeker in orde, kleine minpuntjes: er mogen extra servetten liggen. Melk voor in de ontbijtgranen was er niet. En mijn tienerdochter klaagde over het tekort aan wifi in de eetzaal. :-) Ook de matrassen waren niet extreem comfortabel.

Locatie is fantastisch. Zeer rustige omgeving, ruim terrein om even op te wandelen, leuk speelplein voor de kids. Ruim voldoende privacy in de kamer.

Viel goed mee

Was er bij vorige gast een hond op de kamer? (geur) Geen echte douche (douche in het bad)

Ontbijt Locatie in "oude hoeve" Mogelijkheden om te fietsen, dicht bij de kust Vriendelijke gastvrouw

Wij hadden een gezinskamer, maar de bedden vielen tegen.

Wij hadden een gezinskamer, maar de bedden vielen tegen. Ipv een bed was er op een kamer een uitklapbare zetel. het 5de bed, was een klein bijzetbedje waar onze 19jarige zoon in moest slapen. De matrassen waren niet om te doen. De douchekop hield niet meer. En de hygiëne kon ook beter.

Buitenspeelmateriaal ( trampoline enz) zwaar verouderd en stuk ( gevaarlijk) en er is iets mis met de riolering bij de familiekamers dus wij hadden te maken met ernstige stank rondom de kamer

Ruime kamers, ontbijt heerlijk

aanbevelenswaardig

ontbijt is in orde , maar voor kinderen van 7 en 8 jaar 12 euro aanrekenen vind ik nogal goed doorgerekend, en voor een baby (kind) van 1 jaar en 9 maand 8 euro aanrekenen vind ik er totaal over.

prijs - kwaliteit komt overeen

Prima ontbijt, ruime variatie, voor ieder wat wils en...

Sterk licht inkom van kamer, gaat aan via sensor bij iedere beweging in inkom > partner wordt 's nachts wakker bij ieder toiletbezoek. Gemeld aan receptie, men waardeerde deze melding en beloofde ASAP een oplossing te voorzien.

Prima ontbijt, ruime variatie, voor ieder wat wils en regelmatig aangevuld. Toegankelijk voor andersvaliden en gezinnen met kinderen.

Groen ligging

De kamer te klein en oubollig ..bad en douchestang van t jaar stilletjes en geen douche gordijn...savonds na 10u niks maar ook niks gezelligs te beleven. Is zeer geschikt voor families met kinderen

Groen ligging

Het ontbijt was zeer gevarieerd, mooi gepresenteerd

tips: het zou fijn zijn mochten de huurfietsen voorzien zijn van fietstassen om iets mee te kunnen nemen (ander minder regenbestendig alternatief kan elastiek op de bagagedrager zijn) tip: een klein frigootje op de kamer om drank gekoeld te bewaren was een meerwaarde geweest

Het ontbijt was zeer gevarieerd, mooi gepresenteerd

Zalig!

De kindermenu kaart, de menu's die op de kaart staan voor kinderen vind ik niet zo kindvriendelijk (Steak, ... ) een spaghetti mag daar wel aan toegevoegd worden

De speeltuin en het terras

ontbijt gewoon standard,

ontbijt, lang wachten op koffie, duur voor kids Kamers klein Geen scherm voor douche Kleine TV

ontbijt gewoon standard, Heel rustig, groene omgeving. Parking gratis

Rustige locatie, waar kinderen zich kunnen amuseren, met lekkere keuken.

Het personeel was niet uitermate vriendelijk, verder dan een goede morgen ging het niet. Borden werden opgediend en afgehaald zonder een woord te zeggen, zelfs niet 'Was het lekker?' Borden van ouders werden zelf afgeruimd terwijl kinderen nog aan het eten waren. De speeltuin had hier en daar wel wat reparatie nodig.

Het hotel is rustig gelegen, kinderen kunnen zelfstandig en zonder gevaar spelen in de speeltuin. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Ook het eten in half pension was zeer lekker. De kamers zijn gewoon maar netjes.

Kleine kamer, meer lekker ontbijt.

De (bad)kamer viel tegen. Netjes, maar klein. De badkamer was klein, met enkel bad maar geen douche. Geen airco. Redelijk kleine kamer (nummer 4) met weinig bergruimte.

Het ontbijt was voortreffelijk, met vers fruit inbegrepen.

slecht wegens niet nakomen van schriftelijke afspraken en slechte bedden.

ik had een tweepersoonsbed gevraagd en ook bevestigd gekregen op de reserveringsbon. Ter plaatse kregen we twee kleine éénpersoonsbedjes met een veel te malse matras. Gevolg. Slecht geslapen en rugklachten. De eigenares sloeg mijn opmerkingen in de wind want het was hoogseizoen.....

het restaurant

Keren nooit meer terug

Kamer met 2 aparte 1persoonsbedden was uitklapzetel, onvoldoende ruimte voor gezin met 2 kleine kinderen. Oude hoeve met muffe geuren. Geen vliegenraam aan velux, dus muggen en veel te warm. Zeer afstandelijk personeel. Er waren go-carts voor kinderen maar stonden enkel buiten tijdens opening restaurant.

Parking op het terrein ,altijd plaats.

Avondeten was niet erg kindvriendelijk,bedden voor de kinderen waren vrij hard(zeer dunne matras)

Parking op het terrein ,altijd plaats. Je kan altijd terug op de kamer hoelaat het ook is.

4,5
    Ga ik niet meer terug! ☹️

Hadden kamer 14, boven chauffagekamer. Hele nachten gezoem van de ketel. Matrassen waren te zacht, met ressorts, hadden pijn in de rug. Kids sliepen in een uitgetrokken zetel. Matras véél te dun. Deur wiebelde als het raam open stond. Kregen maar 1 wc-rol voor 4 gasten. Heel zuinig met wc papier. Trap en gebouw heel oud. Aan renovatie toe!

Omgeving Mooi opgemaakte bedden Genoeg handdoeken

Super ontbijt in buffetvorm!

Personeel is vriendelijk, maar te onopvallend aanwezig, voelt niet als een warme ontvangst. Binnen was er voor de kinderen wel een ruimte, maar geen spelmogelijkheden. Gehorige kamers, kleine badkamer.

Super ontbijt in buffetvorm! Zeer rustige ligging, vlakbij de kust, toch helemaal weg van de drukte! Leuke buitenspeeltuin voor de kinderen!

wij zijn heerlijk weggeweest !

Jammer dat de hoeve drie dagen per week haar keuken gesloten houdt.

De uitbater en zijn vrouw zijn prima gastheer/vrouw, de keuken is voortreffelijk en het is voor gezinnen ook heel geschikt.

Om opnieuw te doen

Misschien na heel wat jaren toch het interieur van het restaurant eens aanpassen. Wat luchtiger maken van het interieur.

Beiden, zowel kamers als ontbijt waren prima. Een rustige, serene maar toch niet ouderwetse sfeer. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Veel parkeerruimte en verzorgde omgeving. Prima prijs/kwaliteit. Veel bezienswaardigheden op korte afstand (Veurne - Diksmuide - Nieuwpoort - Ieper - ...

Er wordt promotie gedaan voor een kamer in de hoeve en...

Er wordt promotie gedaan voor een kamer in de hoeve en nadien bleek het over een kamer in een huis honderd meter verder. Geen Wi-Fi ontvangst, spinnen, kapotte tegels en versleten silicone in de badkamer. De bekabeling van de digibox naar de tv hangt er gewoon te bengelen. Ontbijt was minimalistisch.

mooi ligging, rustig, lekker eten in het restaurant

Er ontbrak de mogelijkheid om drinken of iets te eten te kopen om bv de avond door te brengen (dinsdag en woensdag was ook het restaurant dicht) . Een frigo op de kamer was handig geweest, of de mogelijkheid om een tas koffie te kunnen nemen. Ook in de buurt is er nergens iets waar je wat te drinken of te eten kan halen.

mooi ligging, rustig, lekker eten in het restaurant

Een echte aanrader ,ook met kinderen !!

de matras bestond uit twee delen ,dat is een minpuntje

Een uitgebreid ontbijt,en lekker ! En vriendelijk personeel ! Echt een aanrader,we gaan zeker nog terug

Leuke accomedatie om te genieten met de kids

We hadden uit het oog verloren dat het restaurant bij het hotel niet open was op dinsdag en woensdag waardoor we genoodzaakt waren om ons te verplaatsen naar een ander restaurant in de buurt.

Het was een rustige omgeving en aangenaam vertoeven op het terras on de zon. Ook de nabijheid van de speeltuin is een pluspunt.Rustig genieten van een drankje terwijl de kids spelen.

Het ontbijt heel was lekker vers gesneden fruit, brood ...

Dat het restaurant twee dagen gesloten was, verschillende fietsers stonden voor gesloten deur.Je moest zelfs lang wachten om iets te kunnen drinken op het teras dan.

Het ontbijt heel was lekker vers gesneden fruit, brood ,koeken, cake alles was heel vers.

Het ontbijt was goed , het avondmal was ook goed , de...

De bedden

Het ontbijt was goed , het avondmal was ook goed , de locatie was uitstekend , de kamer was niet comfortabel , te klein en daarom veel te duur .

rustige, mooie locatie, ideaal met kindjes

het personeel was niet altijd even vriendelijk. Ook weinig luisteren naar de gasten. Vrij duur.

mooie locatie, heel rustige omgeving, ideaal om met jonge kinderen te komen, lekker eten zowel ontbijt als restaurant

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Heerlijk rustig genieten!

Het ontbijt was OK maar had ook iets uitgebreider gekund, verder was alles uitstekend!

Wij zijn hier terecht gekomen omdat het hotel erg kindvriendelijk eruit zag. Genoeg speelruimte voor de kinderen, en veilig. Helaas kon een gast de kinderen - zacht gezegd - niet waarderen, maar de houding van de bedrijfsleidster of eigenaresse was hierbij erg prettig. Het restaurant was erg goed, een aanrader.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Omgeving was geweldig.

Het ontbijt viel wat klein uit. Wel vers maar niet veel variatie. De rest was top!

Omgeving was geweldig. Voor kinderen is dit een zeer goede en veilige locatie om te spelen. Vriendelijk personeel. Kamers waren proper en het restaurant was zeer lekker (steak van de hoeve)

Gelegen tussen Nieuwpoort en Diksmuide aan knooppunt 95.

Gelegen tussen Nieuwpoort en Diksmuide aan knooppunt 95. Ideale uitvalbasis om de zee te verkennen en voeling te krijgen met WOI. Het ontbijt was heerlijk. De maandmenu is een aanrader. Voor jonge kinderen ideale speeltuin.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Relax

Geen negatieve opmerkingen

heerlijke locatie, rustig in het groen. We werden heel goed ontvangen en kregen alle nodige informatie, de kamer was vernieuwd en oogde heel mooi. Het ontbijt was royaal , er was zelfs verse melk en eitjes van de boerderij. We komen nog wel eens terug.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Wij waren zeer tevreden

Wij hadden een dag dat we vroeger weg moesten en normaal het ontbijt gemist zouden hebben, maar na een vraag hierover, hebben de mensen hun uiterste best gedaan, om voor ons toch een heel vroeg ontbijt klaar te zetten.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Voor een paasverblijf al was het van korte duur,geven wij jullie een 10/10.

Niks.

Dit is een echte aanrader voor iedereen, vakantie-werk-weekend. Alvast proficiat aan al het personeel en de uitbaters. Vlaams Brabant zal de nodige reklame krijgen vanwege mijzelf en mijn echtgenote.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Uitstekend!

Zie voorafgaande beschrijving.

Sinds 1176 in Schore, nabij Middelkerke, familiebedrijf sinds 1920 uitgebaat door de familie Nollet, de vierde generatie staat te trappelen van ongeduld. Wat het meeste opviel was de vriendelijkheid van het personeel, excellent ontbijtbuffet met veel variatie en alles vers, ook de verschillende broodsoorten. Het driesterren hotel De Schoorbakkehoeve is zijn drie sterren zeker waard! De complimenten. Met mijn beroep als Butler was het hier erg aangenaam vertoeven. Niets op aan te merken, en de kleine dingetjes werden na een opmerking direct opgevolgd, ook belangrijk! Het Restaurant van de Schoorbakkehoeve heeft een voortreffelijke reputatie in de omgeving. De koks hebben gestudeerd aan de Hotelschool van Koksijde, West-Vlaanderen, België. Dit is ook te merken aan de amuses, de prachtige, smaakvolle gerechten, de wijnkaart met de jaar aanduiding in potlood. De speciale bestekken, bijvoorbeeld bij de wijngaardslakken. Het totale concept, de aankleding van het Restaurant, het sanitair, is prima, ga zo door. Daarnaast heeft de hoeve ook eigen vee en daarmee ook de eigen bereide producten zoals het Limousin Puur vlees, de hoeveboter, pannekoeken, garnaalkroketten, huisbier. Ik kom hier terug zeker weten! Nog even vergeten te vermelden: Ook kun je hier seminaries volgen, het Lach Atelier uitnodigen, om gezinnen die lach op het gezicht te laten brengen, die zo belangrijk is in het leven. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Kindvriendelijk verblijf

Super ontbijt waarvan we genoten hebben maar zoveel possitieve punten. Locatie = top heel rustig met gezellig terras waar ik heerlijk van het zonnetje heb genoten terwijl de kleinkinderen er stoeiden en het super leuk vonden Ideale uitvalbasis men kan zowel naar kust als andere uithoeken van West Vlaanderen Voor mij was het gewoon een super goede keuze 🖒🖒🖒

Lekkere eten

Op kamer 14 hoorde je de verwarmingsketel, die onder de kamer lag, zoemen. Dit geluid was heel storend en verstoorde de nacht rust van zowel ouders dan kinderen. Tegen 5u sprong deze weer aan waardoor iedereen vroeg wakker was.

Lekkere eten

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Heerlijk genieten aan zee!

Bij aankomst werden we vriendelijk onthaald door de gastvrouw. Zij stond steeds ter beschikking van ons. Perfecte uitvalsbasis om de streek per fiets te verkennen. Ook de nabijheid van de zee is een sterke troef. Uitgebreid en lekker ontbijt, vers brood.

Zalig, lekker, perfect!

Absoluut niets!

Het ontbijt was uitstekend (included verse eieren en croissants...) en de kamers (zeer recent vernieuwd) op en top. Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijk ontspannen!

Heerlijk ontbijt, mooie ruime kamer en supervriendelijk personeel. 's Avonds genoten in het restaurant van een lekker diner. Perfecte locatie om te ontspannen en helemaal tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Een rustig weekend.

Bij het binnenkomen van de kamer was het heel erg koud. Gelukkig duurde dit niet lang: de chauffage deed snel z'n werk en er lagen dikke dekens, maar toch.

Heel rustig gelegen in een mooi landschap. 's Avonds heerlijke côte à l'os gegeten! Rustige ligging. Het ontbijt was ook heel lekker!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Zalig ontspannen op een unieke locatie!

Jammer dat het restaurant drie dagen in de week gesloten is. Indien jullie er willen eten best van tevoren halfpension nemen, zo kan er wel gegeten worden op de hoeve.

De hoeve is zeer mooi en rustig gelegen en toch dicht bij zee. Je kan er ook fietsen huren wat erg leuk is daar er heel veel fietsroutes zijn. Voor de kinderen is er een speeltuin en zijn er gocarts om op het terrein te rijden! Het ontbijt was lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

mooie verblijfplaats met een zeer goede keuken!

Geen mogelijkheid voor kindermenu á la curryworst of croque in restaurant terwijl dit wel op hun kleine kaart staat.

Mooie kamer, zeer ruime badkamer. Ontbijt was in orde mss iets meer keuze in vleeswaren zou mogen. Restaurant, keuken was prima hun rundsvlees echt een aanrader. Enkel de kindermenus zijn niet echt geschikt voor kleine kinderen! Maar de aanwezige go-cards werden zeker gesmaakt voor de kids.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

rustig

Onze kamer was vrij benepen, en kwam niet overeen met de foto's op de site. Er mogen meer richtingaanwijzers op straat staan, in het donker is de hoeve moeilijk terug te vinden.

De ligging was mooi en rustig, het ontbijt uitgebreid en lekker. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Mooie omgeving en prachtige hoeve.

Helaas viel onze kamer wat tegen: douche (+warm water) liet het regelmatig afweten, er was geen frigo op de kamer, gordijn kon niet helemaal dicht waardoor we om 7h werden gewekt. Ontvangst was niet hartelijk. Extra bijbetalen indien je een bordje bijvraagt voor de kleinste...

Mooie omgeving en prachtige hoeve.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Een leuke hoeve heel geschikt voor gezinnen met kinderen

Tijdens ons verblijf was het subtropisch warm waardoor wij toch een airco misten op de kamer. Op verzoek hebben we wel een ventilator gekregen.

De kinderen hebben zich goed geamuseerd op het speeltuintje en met de gocars. Het betrof een mooie hoeve op een rustige locatie gelegen. Het personeel was behulpzaam, het ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Ontbijt was zeer lekker, uitgebreid en vers.

Ontbijt was zeer lekker, uitgebreid en vers. Jammer dat restaurant en tea room gesloten waren. Zijn dan naar Diksmuide moeten rijden om nog iets te kunnen drinken. Rest was dik in orde

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Net wat een hotel hoort te zijn voor ons :)

De matras van de slaapbank heeft zijn beste tijd gehad. (Het grote 2persoonbed was in orde) Misschien een croissant bij het ontbijt?

Het ontbijt was zeker voldoende voor ons. Het hotel is proper. Personeel is vriendelijk. Hotel staat open voor gezinnen met kinderen. De familiekamer is vrij groot met twee aparte slaapgedeelten. Van de faciliteiten hebben wij weinig gebruik gemaakt. Wij zijn heel de dag op uitstap zodat wij enkel douchen, slapen en ontbijten in het hotel. Het hotel is heel rustig gelegen. Z'n 15 a 20 min. rijden tot aan de zeedijk.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Goed voor één keertje.

Sommige personeelsleden waren niet echt vriendelijk. Wij hadden een kamer met ingang naast een veranda. Het rook daar helemaal niet fris. De aanblik van de veranda was ook troosteloos. Het leek wel een opslagruimte voor oude rommel. De kamer was oké maar slapen op een boekweitkussen is niet aangenaam. Ik heb een ander kussen gevraagd maar niet gekregen.

Zowel ontbijt als het avondeten was smakelijk en lekker. De go-cars voor de kinderen waren weliswaar oud maar wel tof. Leuke speeltuin.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Ontbijt was oké, maar niet meer dan gewoon buffet zoals in...

Kamer was klein. Bedden voor de kinderen waren keihard. Kamer had steriel, koud gevoel en het was er 's nachts heel warm. Indeling van de badkamer was onpraktisch. tevens was het lang wachten op warm water, en was de douche afwisselend heet of koud water... Houding zaakvoerders/personeel tov kinderen was afstandelijk en we voelden ons eerder ongewenst dan te gast, ondanks het feit dat ze een speeltuin hebben en ook kindermenu's. De kindermenu's waren eerder kleine versies van volwassen menu's en geen zaken die kinderen doorgaans graag eten, en alles met frieten...

Ontbijt was oké, maar niet meer dan gewoon buffet zoals in meerdere hotels

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Locatie super.

Verouderd interieur. Gastvrouw nogal koel.

Locatie super. Qua onthaal, eten zeer goed. Enkel beetje verouderd op sommige vlakken. Vooral interieur. Minibar was welkom geweest.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

vergane glorie

Personeel, niet echt vriendelijk, ook niet onbeleefd maar zeer basic. Bv.: Na betaling nog geen :bedankt en tot ziens! Of heeft u genoten van u verblijf? De omgeving rond het hotel zelf,. Niet mooi onderhouden. Bv : Speeltuin verkommerd, veel dingen stuk. kamer : proper, badkamer eveneens proper maar zeer klein. wij waren daar op woensdag : restaurant gesloten.. dus er viel eigenlijk niets te beleven op het domein. Dan vind ik het eerlijk gezegd redelijk duur, voor een (gewone) kleine kamer met ontbyt.

Lekker & uitgebreid ontbyt, Mooie omgeving. Rustig, toch dichtby de kust

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima ligging. Rustige omgeving en vlakbij de kust. Bevelen dit van harte aan.

Schoonmaak kamer liet te wensen over. na klacht 1 dag beter, daarna weer niet in orde.

We waren daar met twee kinderen van 2 en 5 jaar op 4 persoonskamer. Was prima te doen. Ontbijt goed verzorgd. Extra hulp ivm met gezondheid werd geboden. Fijne grote tuin, voor kinderen heerlijk om te spelen. Speelkamer voor kleintjes niet goed ingericht. Wel voor groteren.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Ruime familiekamers, lekker ontbijt en leuke...

Lawaaierige kamers (houten plafonds en regen op het kunstof veranda dak) Voelde ons niet echt welkom. Waren meer een nummer dan een gast.

Ruime familiekamers, lekker ontbijt en leuke kinderfaciliteiten (gocarts en speeltuin)

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

De omgeving en de hoeve zelf stralen rust uit.

Kamer inrichting is iets spartaans

De omgeving en de hoeve zelf stralen rust uit. Ideaal om te fietsen, wandelen en trips naar de kust ( Nieuwpoort) te doen

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goed voor 1 nacht op doorreis . Ontbijt goed.Netheid kamer onvoldoende

Ontvangst bij aankomst !!!!!!!!. Een goedemorgen bij het ontbijt is het minst van begroeting.(gastvrouw ) dat je verwacht ?. Kamer : 1. geen airco. 2.Thermostatische kraan douche is aan te bevelen vooral voor kinderen op badkamer 3.Spinnen in iedere hoek van de kamer en muggen tijdens de nacht. Kinderen zaten vol muggenbeten . 4. Lekkende wc pot. 5. Matrassen zijn aan vervanging toe 6. Kamer te klein voor 4 personen 7. Vaste tapijt op vloer kamer geeft een muffe geur!!!!! 8. Zeer steile trap voor kinderen om kamer te betreden.( 1 verdiep ) Algemeen: Het beeld en beschrijving van de agglomeratie op internet is in werkelijkheid héél wat anders. Sorry maar niet voor herhaling vatbaar .

Ontbijt goed , behalve laatste dag zuren melk op tafel ,deze dan in de koffie is zeker niet lekker.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

De familiekamer was erg ruim, zeer fijn!

Koffie/thee op de kamer had het gezelliger gemaakt. Het personeel kwam nogal gejaagd over. Wel begrijpelijk tijdens het zomerseizoen maar als klant kom je om te ontspannen. In de veranda/gang naar de kamers hing een geurtje (afloop?). De gang/veranda was niet zo proper als de kamers, kwam minder netjes over.

De familiekamer was erg ruim, zeer fijn! De speelruimte voor de kinderen was erg leuk. Lekkere, gezellige tearoom.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ingevolge de ligging kom ik nog terug.

Zeer kleine kamer en ultra kleine badkamer. Geen airco. Te zachte matras. Toch iets te duur !

Ligging en het restaurant, de cote a l os Limousin !.....super !

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Ontbijt dik ok.

Kamer was wat aan de kleine kant.

Ontbijt dik ok. Ook avondeten was heel lekker! Heel beleefd personeel. Mooie locatie. Heel knappe fietsfaciliteiten.

Lawaai van de ventilatie of airco

Erg leuk mede door prachtig weer

Badkamer en plaats voor kleren

Heerlijk ontbijt Kleine badkamer

Hygiëne

frigo op de kamer

alles netjes-ontbijt alles aanwezig voor fietsers alles ok

Mooie hoeve met heel mooie tuin.

Geen water of iets anders om te drinken op de kamer aanwezig.

Mooie hoeve met heel mooie tuin.

Rustig gelegen en lekker eten

Matras niet zo goed

Rustig gelegen en lekker eten

Zeer lekker ontbijt!

Zeer lekker ontbijt!

Aanrader

De matras is aan vernieuwing toe

Ontbijt was goed

Ontspannen heerlijk.

Douchebescherming bij ligbad plaatsen.

Omgeving en accommodatie. Ontbijt super. Restaurant met eigen vlees: super.

Slechte geur in de gang.

Slechte geur in de gang. Rook naar wc blokjes. Geur in de kamer was oke.

de eigastvrouw 'zeer afstandelijk 'en vooral bij de afrekening zeer asociaal en onbeleefd

het eten in het restaurant was veel te duur voor wat we gekregen hebben 'prijs kwaliteit niet oke

de locatie 'de rust

gratis wifi overal vermeld maar niet aanwezig

gratis wifi overal vermeld maar niet aanwezig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Schoorbakkehoeve