Beoordelingen over Hotel Serge

5,5

5,3

4,9

6,1

Ideaal voor een kort verblijf aan zee voor een prachtige prijs.

Niet zozeer iets. Zoals vermeld is er slechts 1 douche voor iedereen (bevind zich op de 1ste verdieping), persoonlijk geen probleem mee omat ik toch vroeg wakker ben, maar voor sommige zou het vervelend kunnen zijn om aan te schuiven om te douchen... er is wel een lavabo op de kamer. Maar voor de lage prijs die je hier betaald, vind ik niet dat dit een dealbreaker is. Ik zou hier zeker terugkomen hoor.

Eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik heb geen ontbijt genomen, maar het rook wel heerlijk toen ik voorbij de keuken ging. Matras was heel zacht en comfi. De ramen zijn geen enkel glas, dus geen lawaai snachts (Super!). Toilet op elke verdieping.

Geen aanrader, er zijn andere verblijven te boeken voor die prijs.

De nachttafel was afgebroken, vijzen zaten door het hout. Er hing een duffe geur in de kamer en badkamer Gordijnen waren te kort, geen verduistering van de kamer, vlakbij straatverlichting Tv werkte niet, niet comform aangesloten(brandgevaar) Verlichting op de trap werkte niet. We zijn ontvangen aan de receptie door een tiener, verder niemand meer gezien ook al hebben we enkele keren aan de receptie gebeld. Ontbijt hebben we niet geavonturierd

De ligging, vlakbij zeedijk en winkelstraat

Ronduit slecht!

Het was vuil, vies en vettig Tv kastje zonder pillen in. Geen douche houder, vuil bad. Slechte service en hygiëne Lekkende chauffage Nachtlampjes die niet werkte Frigobox op balkon van vorige bezoekers Als je in het zak gezet wil worden moet je hier hene gaan! Eigenaar was pas aanwezig van 18u waarop de receptie gesloten was 18u dus je kon deze niet bereiken!

Leuke locatie, dus weinig in hotel geweest.

Omdat we na 21u aankwamen, hebben we een uur moeten wachten vooralleer er iemand was om ons in te checken.

De locatie was zeer goed : dicht bij het station, het centrum, het strand.

We waren blij dat we daar konden vertrekken en komen daar nimmer

We waren met twee en kregen een eenpersoonskamer. We hadden ontbijt gevraagd en geen gekregen.zijn dan naar een ander hotel gaan ontbijten

Het hotel was dicht aan het casino. En daar waren we naart optreden van rob de nijs

We hebben er het beste van gemaakt

Bij aankomst, voor gesloten deur, ha daar is iemand, bleek het de poetsvrouw te zijn, hadden afgesproken om halftwee, ze beld iemand op en dan zegt ze kamer zoveel, maar we moesten nog wachten, kamer moest nog gepoetst worden, een halfuurtje wachten dus. Ze sprak geen nederlands, dus ikke in het engels, frans, maar dat kon ze ook niet. Enfin wat later eindelijk op de kamer daar was alles wel in orde.Voor het ontbijt geen onthaal, hebben dan maar zelf beslist om twee tafeltjes samen te zetten en dan ontbijten. Dus contact met de uitbater ??

Het was een mooie kamer, veel lichtinval, goede matrassen, propere lakens.

We hebben de sleutel via de kuisvrouw gehad, en daarna niemand meer gezien. Dus wat ontvangst betreft is was het echt nie hoe het hoort te zijn

De afstand tussen hotel en strand, dat was zo on de hoek

Nachmerrie hotel serge

Check in niemand aan de balie geen uitleg in de kamer. Zure melk bij het onbijt. Hotel eigenaar niet veel aanwezig. Tv in de kamer stond gewoon op de schoorsteen. Matrassen met gele vlekken. Naam hotel niet waardig, eigenlijk eerder een slaapgelegenheid waar je op jezelf aangewezen bent. Onbijt 9€ per dag veel te duur voor altijd hetzelfde. Kannen waar melk en fruitsap inzatten met een kraantje waren niet proper.

De kamer ruim voor een famillie kamer.

Het was een ramp

De lift was stuk, het bad drupte, onvoldoende verlichting. Geen personeel.

We zijn aangekomen er was niemand, na een aantal telefoontjes werd er terug gebeld. De sleutel stak in de kluis. Voor de rest hebben wij niemand gezien. Ook niet nadat we gebeld hebben dat de lift niet werkte. Op de 4 de verdiep voor een bejaard koppel slecht ter been.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Avontuurlijk door gebrek aan ontvangst ( ongebruikelijk voor een hotel !) maar verder wel ok.

Geen ontvangst ! Verantwoordelijke was blijkbaar ziek; de client moest het dan maar uitvissen ?!

Centrale ligging; hygiene ok; prijs-kwaliteit in orde.

Ideaal voor verblijf van 1 nacht.

Het uitzicht was op een binnenkoer met dichtbij aan de overkant appartementen. De gordijnen kunnen niet toe, we hebben dit met een haarspeld opgelost om geen volledige inkijk in de kamer te geven.

De kamers zijn eenvoudig maar proper. Het ontbijt daar nemen is aan te raden: vers, lekker en goedkoop.

We reserveerden 2 kamers, betaalden die ook maar slechts 1...

Was het de eigenaar van het hotel, was het de gerant ? In ieder geval was de man totaal niet klantgericht en moest je tijdens de 'communicatie' zijn woorden uit de mond sleuren.

We reserveerden 2 kamers, betaalden die ook maar slechts 1 kamer werd ter beschikking gesteld werd. Gerant schreef het probleem toe aan booking.com.

Genoten van parken en stadsmuseum

Al wat ik hier zou benoemen brengt de prijs omhoog dus prijs kwaliteit, top

Prijs kwaliteit een mooie locatie. Kamers netjes geschilderd, geen vieze randen in de badkamer en basisontbijt was lekker en verzorgd.

Te doen voor 1 nacht als het niet anders kan

In eenpersoonskamer was TV verwijderd Afplaktape van schilderwerk nog aanwezig op kraan badkamer Water bleef staan na doorspoelen wc en trok maar langzaam weg

Vriendelijkheid van het personeel

Aangenaam verblijf met Oostende bij Anker

Mooie grote kamer met veel lichtinval, zeer goed bed, flatscreen tv, praktische badkamer. Alle comfort aanwezig, handdoeken + douchegel + zeep. Ontbijt was uitgebreid en lekker, we hadden het niet verwacht omdat de prijs laag was. Hygiëne is voor ons belangrijk en de kamer en badkamer waren zeer proper. Het hotel ligt op toplocatie in Oostende, dichtbij winkels en ook dichtbij de zeedijk en Cursaal. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. We komen zeker nog terug !

Veel geld voor niets

Voor 1 persoon 110€ voor 1 nacht. Was blijkbaar geen ontbijt inbegrepen, geen verlichting in de traphal en in de lift. Noodverlichting werkte ook niet. Bij aankomst gewoon de sleutel gekregen zonder informatie. Op de kamer stonk het. Riool-geur. Het raam kon niet gesloten worden, enkel koud water aan de lavabo, een vuil plastic drinkbekertje. S nachts was stond de voordeur gewoon open, lag het beddengoed in het midden van de gang en op de trap. Smorgens heel onvriendelijk behandeld. 11€ was gepaster geweest ipv 110€. Mensen, blijf daar weg!!!

Kan geen pluspunten opnoemen.

Hotel ligt op amper 200m van het strand.

Kamer lag aan de straatkant dus wel wat last van nachtlawaai.

Hotel ligt op amper 200m van het strand. Het onthaal was zeer vriendelijk. Kamers zijn een beetje verouderd maar worden goed onderhouden en gepoetst

Perfect voor één nacht !

Ontvangst was heel vriendelijk, s'avonds iets minder...de vraag of we koffie of thee konden krijgen was blijkbaar nogal grappig "het is hier geen vier sterren hotel he"... Wij hebben wel verrassend goed geslapen ! Goed bed met zachte lakens en alles heel proper ! Ontbijt was zeker ook ruim voldoende en de ligging is top ! Perfect dus voor een nachtje !

locatie

Ik kreeg geen water uit de kraan en toen ik daar achter kwam niemand die aanwezig was om het aan te melden. Toen ik het wel kon melden wist die persoon ook niet hoe de kraan werkte. Weinig bereikbaarheid van de receptie. Je kunt bijv. maar tot 18.00 inchecken en daarna is ook niemand meer beschikbaar voor vragen. Douchekop weinig water, vieze douchebak, losse deur in badkamer.

locatie

Niets van beseft lag vanaf ik kon te slapen

Het minste zou je beter zeggen int vervolg mag de manager dat homo is van me blijven of hij zal het heel mss wel kunnen beklagen!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij bleven maar 1 nacht in het hotel, voor langere vakantie was onze kamer zeker niet geschikt.

Geen licht in de badkamer, de slaapkamerdeur ging niet volledig open, de lift stopte verschillende keer tussen 2 verdiepingen, de TV viel om de 10 minuten automatisch uit om dan opnieuw te herstarten.

Het ontbijt was lekker en genoeg, wel geen ontbijtgranen.

gewoon niet te doen

- minstens een stop in het bad (er was er ook geen te verkrijgen op de receptie) - de deur van het terras sloot niet - lamp van boven het bed lag op het bed (gevallen) - goed verblijf voor werkende mensen op verplaaysting

geen ontbijt genomen - alles was er vuil

Gelukkig maar 1 nacht.

Gehorige kamers, lift maakt veel herrie. Tot 02.30 ‘s nachts hoorde ik mensen aankomen en die lift die maar op en neer ging. Bed was dramatisch. Dun dekbed. Verwarming deed het niet. Geen tv op de kamer zoals stond aangegeven.

De ligging van het hotel was uitstekend. Heel dicht bij het strand en het centrum. Gratis parkeren op een kwartier loopafstand.

goed voor één nacht zou zeker geen week blijven

de ontvangst was niet goed gewoon de sleutel gekregen we moesten zelf nog vragen waar de kamer zich bevond.de ganse avond niemand meer gezien

we hebben niet ontbeten

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De locatie was goed.

Bed was doorgezakt, lavabo en bad versleten (geen badstop). Enkel glas. Het hele hotel schreeuwde goedkoop, groezelig en liefdeloos.

De locatie was goed.

een goede plek, dicht bij de boulevaard en centrum. Heerlijk gegeten in de restaurants nabij hotel.

het matras zou iets harder kunnen, tip omdraaien geeeft net iets meer stevingheid, heb dit ook aan de eigenaar getipt.

De kwaliteit en prijs was goed in verhouding. Prima contact met personeel. Bedden goed en kamer prima in prijs klasse

Er was helemaal geen ontbijt.

Zie voorgaande uitleg

Er was helemaal geen ontbijt. De verwarming deed het niet en alle stopcontacten zaten los waardoor het een onveilig gevoel gaf. Er werd ook geen informatie gegeven dat er een persoon aanwezig was waar we ons konden toe wenden bij eventueel gevaar. Sorry dat ik het moet zeggen maar mijn mening is dat bij eventuele controle ivm met veiligheid alles zou afgekeurd worden. Kortom een grote nul qua beoordeling. Ik zou het aan niemand aanraden om daar te verblijven.

Vreselijk' ga daar nooit.

Heel onbeschoft en prijs voor hond was duurder dan onze kamerprijs'wanpraktijken dus..Niet welkom dan moet je niet hond toegelaten op de site zetten.Vuile inkomhal..

Niks'we zijn het daar afgebold

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Niet aanbevelenswaardig ondanks gunstige prijs.

Geen ontbijt genomen. Kamer had een ernstig vocht/schimmelprobleem. Badkamer: toiletbril los, bad "danste", t.t.z. had een onstabiele bodem waardoor de pvc bewoog als je een douche nam. Bedde- en linnegoed was wel proper. Vloer en tafel in de kamer + badkamer was niet rein.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

geen aanrader.

Het was een teleurstelling,bij aankomst was geen parking...alles was volzet kreeg ik als antwoord.Maar mits een bedrag van 22,00euro zou ik dan wel een parking krijgen....bij het binnen komen was er een sterke geurhinder van de riolering..dat was voor het einde...had reeds dan ook twee dagen proberen te bellen maar de lijn was altijd bezet..achteraf zei de persoon dat hij problemen had met zijn foon.

Niets eigenlijk

Geen de verwarming was stuk bij -4 en kregen we bericht dat...

Verwarming stuk en weekendje viel in het water

Geen de verwarming was stuk bij -4 en kregen we bericht dat we wel konden annuleren en dat ons ik eerlijk

ik ben er tevreden van en ga nog terug

ik kom er 2 keer per jaar , het ontbijt is er goed , vriendelijke man , dicht bij de winkels , de zee ook bij tram of bus ik ben er tevreden van

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

berekoud.

Dat er geen verwarming was en geen warm water. Hadden ze bij het inchecken kunnen vermelden. Toen was het al zo. We zien graag compenstaie van hotel Serge

Ontbijt prima. (met jas aan en ongewassen....)

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Slecht!

Alles was slecht! Ontvangst een halfuur moeten wachten vooraleer er iemand kwam Open doen 20 x moeten bellen dan staat de eigenaar er ineens met zijn broek/hemd open en ladder zat! Zonder iets na te kijken geeft hij ons een sleutel van een kamer. Op het eerste zicht zag het er cava uit. We zetten onze valies in de kamer en vertrekken terug ‘s avonds bij het terug keren is de kamer ijskoud (verwarming stond aan) we gaan dat melden en krijgen als antwoord dat weet ik en als het u niet aan staat kan u de sleutel terug geven en vertrekken. Wij vragen ons geld terug want daar bleven we zeker niet, dan zegt de eigenaar jullie hebben niet betaald (terwijl we bewijs hebben van wel) We vragen nog eens naar ons geld het enige wat hij zegt is je kan op mijn gezicht kloppen alles wordt gefilmd Is dit de mentaliteit van een eigenaar???!! Zo mensen zouden ze hun zaak moeten sluiten!!

Teleurstellend

Beddengoed was vuil (haren) en bad plakkerig en oud en geen warm water .. enkel lauw water. Heel het hotel moet dringend cernieuwd worden.. ook al is het een familie hotel. En doordat het een oud gebouw is .. hoor je alles wat er in het gebouw gebeurt. Dus voor mij was het een eenmalige reservering. Ontvangt was heel menim zo van en hier heb je de sleutel u kamer is daar en daar.

De hoofdkussens

Niet voor herhaling vatbaar !!

Personeel niet vriendelijk en onverzorgd ... niet behukpzaam ... kamer werd opgeruimd maar geen propere lakens en kleingeld verdween ... ontbijd was flauw en niet 100% vers .. bestek en tassen zeer vuil ! Bijna niks van verwarming was zeer koud ... gordijnen kamer gaan niet volledig dichg .. overal stofwebben ... wc bril kapot ... kleine douchekop en bijna geen warm water was eerder lauw ... geen badstop .. zeer kleine douchekop ... rre geur over heel het hotel ... en gastvrijheid en klantvriendelijkheid was niks van te merken ! Ronduit verschrikkelijk

Niks ... enkel dat het hotel heel dicht bij de winkelstraat was

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Week-end aan zee

Kamers waren nogal basic en misten duidelijk een gezellige karakter. Matrassen waren wat zacht. Kamer was heel slecht verlicht. Geen toiletartikelen in de badkamer.

Zeer goed en centrale liggin

We hadden nog nooit zo een teleurstellende accomodatie!

wat op de foto's werd getoond kwam langs geen kanten overeen met de werkelijkheid. De kamer was sterk verouderd en al wat in de afgelopen jaren kapot ging is duidelijk niet vervangen of hersteld; doucheknop, afzuiging, lampen, tv, beddengoed....

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Goed hotel voor kort verblijf.

De verwarming liet het afweten de 2e dag, maar er was niemand bereikbaar. Gelukkig was het buiten niet echt koud en gaf het donsdeken voldoende bescherming.

Basisvoorzieningen tegen een zéér schappelijke prijs. Ideaal om een paar dagjes aan zee door te brengen.

Overnachting uit noodzaak wegens elders volzet .

Verlichting in de ganghal , verwarming in de eetzaal . De badkamer heeft opfrissingsbeurt nodig .

Simpel ontbijt met verse broodjes en divers soorten beleg .

Prijs/kwaliteit was in orde.

Ontbijt was beperkt, geen warm eten. Verduistering kamer.

Grote kamer (seizoen), er was een lift voor maximum 3 personen. Rustige straat en kortbij alles.

Ik vond het OK , Ik zou zeker terug gaan voor 1nacht.

Er was TV MAAR GEEN AFSTANDSBEDIENING; Toilet op de gang, geen probleem, maar het licht werkte niet.

ALLES WAS OK, IN VERHOUDING PRIJS KWALITEIT! Ontbijt lekker en genoeg en koffie ook lekker. Kamer zeer netjes, basic maar ok voor 1nacht

Bij aankomst niemand tevelen na lange tijd wachte kwam er...

Bij aankomst niemand tevelen na lange tijd wachte kwam er eimand. Wij zeiden van onze boeking bij booking.com kregen sleutels met daarbij kamer 14 verdiep 5 en da was het. Kamer ook tegenvaller stekkers hangende uit de muur gaten in het bedovertrekke. Stond er een klein electric vuurtje te draaien.... was echt een teleurstelling kamers zijn zeker niet zoals op de foto!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een echte tegenvaller, accommodatie eerder bedoeld voor roes uitslapen of one-night-stand.

De eigenaar was niet bereid ontbijt te serveren ondanks we ervoor betaald hebben. Er was de hele nacht enorm veel lawaai. Er was geen zeep en de badkamer was niet echt proper.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Niet voor herhaling vatbaar.

WC op de gang... kamer te klein... vuile lavabo waarvan de kranen nogal onstabiel waren. maar één stopcontact in de kamer, dat is te weinig...

Geen ontbijt gevraagd, dus ook geen gekregen

Onprofessioneel - geld terug graag!

Onacceptable. Niemand beschikbaar voor check-in. Meermaals contractnr gebeld (>10x) zonder resultaat. Later werd ik teruggebeld en kon schijnbaar later die avond sleutel oppikken. Ook toen echter niemand aanwezig. Ik heb kamer nooit gezien en in auto geslapen. Onaanvaardbaar!!

Gezellig verblijf als gezin met 4 kinderen en leuk betaalbaar hotel.

Toegang. Alles stond tot de kamerdeur open voor iedereen. Geen portier dus, maar ook geen centraal slot. (Was er vermoedelijk ooit wel geweest.)

Lekker ontbijt, gezellig geserveerd. Leuk zo'n overnachting op een grote kamer samen als gezin met vier jonge kinderen! Goede bedden ook. Prijs - kwaliteit = heel goed. Gemoedelijke eigenaar en spontane 'poetsvrouw' die geen Frans spreekt maar Pools!

Viel helaas tegen.

Het feit dat er niemand was bij het hotel bij het inchecken. We hebben nog moeten bellen en dat ging meteen over naar de voicemail. Na 20 minuten heeft de eigenares ons teruggebeld, binnengelaten en gewoon de sleutel gegeven. ‘S avonds hebben andere verblijvers nog 5 keer op onze deur geklopt omdat de eigenares weer nergens te bespeuren was. De kamer was stoffig en duidelijk niet gepoetst en er is een slechte isolatie, je hoort alles van andere hotelkamers.

Er was een tv in de kamer.

De ontbijt was niet inbegrepen voor het prijs.

De badkamer was oude vies,mis tegels een stuk houd tegen aan gezet en zie zelf de leiding onder de wasbak vies hoor. De slaapkamer was beste wel ruim maar de gordijnen waren vies en rook naar stof. Dat was vervelende voor mijn astma en allergie voor de stof. Normaal gesproken heb je zeep en shampoo in hotels dat was niet zo bij hun. Ik vind niet waard voor de prijs dat we hebben betaald.

De ontbijt was niet inbegrepen voor het prijs. We ging lekker buiten eten voor de prijs dat we zouden betalen bij hun. Ik durf niks te zeggen over hun ontbijt.

Niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst binnengelaten door Russisch pratende dame. Via gebaren kunnen vernemen op welke etage we verbleven. Geen onthaalbalie, geen info kunnen vragen over uren van ontbijt, dus maar gokken. Kamer was niet gepoetst, resten chips op vensterbank en op vloerkleed. Terrasdeur kon niet volledig dicht, heel veel wind naar binnen. Douche 😞, lavabo; afvoer liep niet door en lek, er stond een emmertje onder de afvoer waarin het water werd opgevangen. Heel veel storend lawaai van de lift

Geen aanrader tenzij er mensen zijn die van schimmellucht inademen houden!!

Vreselijke schimmel geur in de slaapkamer en in het beddengoed, zelfs de handdoeken in de badkamer roken naar schimmel!! Ondanks de kou hebben wij met het raam wagenwijd open gezeten!, wat helaas ook niet hielp tegen de geur!! elektriciteit viel meerdere malen uit. Dit naast het feit dat de kamer al erg donker was! Personeel vanaf 09:00 uur in de ochtend pas aanwezig. Vriendelijkheid ver te zoeken, ontbijt wordt erg chaotisch en onvriendelijk voor je neus neer gekwakt!! Een glimlach is gratis heb ik altijd gedacht! Ik heb mijn beklach over het hotel en personeel uitgebreidt bij het hotel neergelegd, maar nooit een reactie hierop ontvangen. Zelfs geen excuus voor het overnachten in de schimmel lucht en dat voor 139 euro!!! Wij wisten niet dat dit soort hotels gewoon open mogen blijven en aangeraden worden door een site als booking.com. erg teleurstellend van booking.com!!! Het minste wat je verwacht te krijgen voor 139 euro is wel een neutrale geur op je slaapkamer!! Ben achteraf blij dat we niet 2 nachten hadden geboekt. Was vast niet goed geweest voor onze gezondheid!!

De omgeving was mooi en daar houdt het wel op wat het hotel betreft...

Kan beter voor die prijs ,,ok

We moeten beter vooraf alles controle doen

We hebben te veel betaald volgens de prijs vooraf ,,we waren te moe achteraf na het concert van de bee gee s in casino cursaal Oostende ,,1 nacht en ontbijt voor 2 personen aan 99.00 euro ,,we zullen de volgende maal beter de prijzen bekijken vooraf ,,,grt ,,

• Beoordeeld op: 5 december 2017

we hebben gekregen wat we betaalden en dat was goed

gordijnen die open en dicht kunnen, een stop in het bad en een douchegordijn zouden fijn zijn. nu werd heel de badkamer nat

ontbijt was goed, de prijs was goed

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Leuk verblijf, kan gerust zonder auto daar alles kortbij is

Het hotel is simpel maar zéér proper met een goede verwarming (want het was koud buiten). De ontvangst is gemoedelijk en het is kortbij het winkel centrum van Oostende.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Bende jonge gasten op onze verdieping besloot overal te...

Bende jonge gasten op onze verdieping besloot overal te roken en een feestje te houden. Hotelwerknemer niet te bereiken. Elektriciteit viel uit, hotelwerknemer nergens te bespeuren en niet te bereiken. Vreselijke nacht vol geluidsoverlast en vreselijke service. Nooit meer.

Vies,vuil,vettig!

Vuil, smerig, gevaarlijk. Gevaarlijke bedrading electriciteit. De haren van de vorige gast waren aanwezig op de lakens. Wc verstopt. Bij gebruik gootsteen kwam braaksel van de vorige gast opborrelen. Vuile smerige douche, de vloerbekleding Was vuil en vettig. Moesten met terrasdeur open slapen om de kamer te verluchten...zeker 35 graden en stank. Middendeur glas uitgeschopt, in voordeur geschopt.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

ondanks de mindere punten toch een aangenaam verbijf gehad, uitbater was zeer hulpvaardig.

kleine mankementen, gordijn hing bovenaan op sommige plaatsen los, geen stop in het bad, lichtje boven spiegel werkte niet, wc-bril zat los.

de kamer was zeer ruim, rustige omgeving we hadden geen ontbijt genomen, dus kunnen we daar niet over oordelen

teleurstellend.

Bed niet opgemaakt. Electra levensgevaarlijk. Lampen deden het niet.Stortbak kapot. Geen prullenbak.Douche soms heet soms koud. Dan weer veel dan weer weinig water. Vies. Slecht ontbijt

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Prijs-kwaliteit is prima !

De matras is naar onze smaak te zacht, maar je kan niet verwachten dat alles is zoals thuis. Voor ons kort verblijf van 2 nachten was het te doen.

De verhouding prijs-kwaliteit is perfect. Het ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid, maar vers gebakken broodjes en koffiekoeken en op verzoek een spiegeleitje getuigen van de goede wil van de uitbater om het zijn gasten naar de zin te maken. Tel daarbij de ruime kamer en de perfecte ligging en je hebt de ideale uitvalsbasis voor een aangenaam verblijf in Oostende tegen een zéér schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

slecht en onveilig!

Alles!

Het was er zeeeeeer vuil ! Behang vd muur! Blote electriciteitsdraden ! Onveilig! Om nooit meer naar toe te gaan ! Ik had 2 nachten + 1 bijgeboekt op voorhand, ben maar 1 nacht gebleven! Een schande dat dit op booking.com te vinden is !

Voor Eur.99,00 verwacht je wel iets meer. badkamer rook muffig, douchecel niet proper, wc half kapot

Hygiene! Sfeer hotel - lawaaierig S nachts een hels lawaai, mensen probeerden in onze kamer te komen(dronken?). Geen enkel toezicht. Electriciteit in kamer bric à bac,contactdozen en verlengdraden alom. Ramen uiterst vies. Tv plakte tegen muur uiterst rechts, niet te bekijken vanuit bed. Slechts 2 handdoeken, geen kleintjes voor handen beschikbaar, zeep in houder met pompje, al ettelijke malen verdund, geen badproducten voor de rest, zelfs geen glas of beker! Ook geen wc papier toen we aankwamen. Lift is een gevaar voor de gebruikers, dit hotel is een gevaar voor de volksgezondheid. Afval stond aan de voordeur, zakken opengescheurd, vuile was in gang aan inkom, onfrisse geur die men moest passeren. De stad Oostende zou er goed aan doen om dit hotel door de veiligheidsadviseur te laten checken!

Groot bed en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Ontevreden

Schimpel en vochtige plekken op het blafond in de badkamer... logeer bedje vuile plekken... gordijnen gingen moeilijk toe en je hoor zeer goed het verkeer en voorbijgangers....

• Beoordeeld op: 10 november 2017

De kamer was perfect.

De schimmellucht beneemt je de adem als je de douche instapt - er is er maar één in het hotel - Maar de douche is wel erg schoon. Als je ooit buiten het Westen hebt gereisd is de douche prima

De kamer was perfect. Schoon en comfortabel! Aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Een heerlijk moeder-dochter moment in een ruime vierpersoonskamer.

Rioolgeur in de badkamer. Opgelost door een bodempje water in het bad te laten.

Heerlijke verse pistolets en koffiekoeken en een vriendelijke, correcte uitbater

• Beoordeeld op: 4 november 2017

graag snel vergeten

Zeer vuil. Enkel de lakens waren proper. Toen ik 's middags aankwam lagen de (gevulde) broodmandjes nog in kast, uit te drogen. Hier zou ik al zeker geen ontbijt nemen. Op de kamer was het vuil de verf hing van de muren. Een woord: slecht !

een ramp

alles! vering van bed porde in mijn rug en schouders. heb mijn kleding en handdoeken op de matras moeten leggen om te kunnen slapen. 70% van de badkamer was beschimmeld met de bijhorende stank. verlengdraden voor nachtlamp en tv hongen te zweven tegen de muur net naast de lavavo. de vensters kon ik niet sluiten want er stonden gewoon geen klinken aan. hoe het mogelijk is dat dit "hotel" nog op de site staat van boocking.com begrijp ik niet. ik heb reeds verschillende vakanties geboekt bij boocking. com en steeds tevreden geweest , maar dit hotel was over heel de lijn afschuwelijk.

ligging

kamer met bed en avontuurlijke badkamer

Schimmel badkamer, douchekop bleef niet hangen, geen glazen, geen douche gel, defecte wc-bril, defecte nachtlampjes, gordijnrail verbogen, geen kapstok, geen tafeltje en stoelen, raam kon niet afgesloten worden, onverklaarbare stank en nauwelijks licht in trappenhuis. Geen wifi op kamer. Bij ontbijt oploskoffie!

Grootte kamer, ramen kunnen open!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Leuke locatie, slecht onderhouden hotelkamer, niet duur.

De staat van het hotel: De badkamer was erg vochtig. Uit de douche kwam bijna geen water. Er was geen stop in het bad. Gordijnen konden niet open wegens kapotte roede. Het licht in het trappenhuis werkte niet. Het lampje naast het bed deed het niet.

De locatie. Dichtbij strand, restaurantjes en winkels. Het was stilin de avond. Geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Antwoord niet op annuleringsverzoek

Geen respons over annulering via booking.com

Geen respons na annuleringsverzoek via booking.com , 2 dagen voor afreis. Met geldige reden, hond had zware operatie ondergaan.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Gaan er nooit meer naar toe. Daar neem je Geen goto

Stopcontact in de dadkamer kapot konden pas om 9uur eten veel te laat op de gang ook kapotte stopcontacten en heeeeeel veel lawaai op de Gang om 4uur smorgens

Er was niets dat ons is bevallen

dit verdient de titel van een hotel niet , absoluut af te raden

lift naar 1ste verdieping viel meerdere malen stil er was een douche op de gang , een en al schimmel kamer redelijk, badkamer een schande, bad vollopen 45 min, lauw water,te klein toilet abominabel

We hebben de eigenaar van het hotel niet gezien.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

We hebben de eigenaar van het hotel niet gezien. Hij was nooit aanwezig. Ook voor de betaling kwam hij niet terug naar zijn hotel, hij liet de poetsvrouw het geld ontvangen. De lift was onveilig!

Blij dat het maar voor 1 nacht was

De vloer van de kamer was vuil. De lift viel steeds stil, en was dus eigenlijk onbruikbaar. Geen licht in de trappenhal. (Ik lag op 5de verdiep) Er is 1 douche (op het 1ste verdiep) voor het hele hotel. Mijn kamer was op 5de verdiep... Dat is niet wat ik versta onder 'gedeelde badkamer'. In de kamer was er 1 stopcontact (boven de lavabo), waar ook de tv in zat... Niet echt handig om bvb gsm op te laden of zo.

Goede locatie

Lift blokkeerde telkens tussen twee verdiepen, dus defekt en...

Lift blokkeerde telkens tussen twee verdiepen, dus defekt en er stond niet eens een bordje. Stopcontacten vielen uit de muur. Geen toiletpapier en handdoeken op de kamer. Ontbijt pas om 9 uur en effektief om 9.15 uur. Zeer luid eerder voor party mensen die de hele nacht lawaai maken

Totaal geen aanrader!

Alles! Onwetend/onbereikbaar personeel. Onhygiënisch (schimmel + schimmelgeur in de badkamer). Opgedroogd bloed aan het bed en de deur. Wij zijn niet blijven overnachten. Prijs/kwaliteit wisten we dat we niet de grote luxe moesten verwachten, maar dit kon absoluut niet door de beugel. We zijn het moment zelf nog op zoek gegaan naar een andere accommodatie voor 9 personen!