Beoordelingen over Sheraton Brussels Airport Hotel 4-sterren

Brussels National Airport, 1930 Zaventem, België

#4 van de 9 hotels in Zaventem

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Viel zwaar tegen nog nooit meegemaakt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst slecht en ontbijt niet bijzonder. Spraken geen nederlands alleen in frans of engels. Vond het niet uitnodigend en constant teveel personeel met je te bemoeien tijdens ontbijt. Men is niet professioneel bezig voelde me niet thuis daar.

Kamer uitstekend geen opmerkingen

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goeie meevaller.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het een beetje erover de prijs zeker omdat er geen ontbijt bij was.

De straat maar oversteken en we zaten in de luchthaven, gaan we nog doen als we op reis gaan met de vlieger.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Tviel mee.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het lawaai in de kamer. Wij zaten in kamer 4040 en er was ongelooflijk veel lawaai ik denk van een boiler of leidingen, in iedergeval, het was zeker niet aangenaam. Het eten is wel goed maar voor die prijs kan je veel beter hebben (2 stukken champignon in me champignon roomsaus). Badkamer is vele malen gerepareerd geweest en is een beetje brak. Ik geef veel kritiek omwille dat we voor onze overnachting €186 hebben betaald.

De ligging is uitstekend! De kamer zelf is prachtig en het onthaal ook. De bediening van het restaurant was ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De service en vriendelijkheid van de medewerkers bij het...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De service en vriendelijkheid van de medewerkers bij het ontbijt kon beter en staat in schril contrast met de andere medewerkers aan de balie die ik ontmoet heb.

Comfortabele overnachting vlakbij het luchthavengebouw
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De talenkennis van het personeel blijft een probleem. De meerderheid van het hotelpersoneel is niet in staat je in het Nederlands te woord te staan.

Mooie en comfortabele kamer met goede bedden en fijne zithoek.

Comfortabel, heel goede bedden, zeer netjes!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel veel lawaai van aanpalende kamers. Dame aan receptie geen Nederlands ?! Vind ik heel erg in eigen land.

Comfortabel, heel goede bedden, zeer netjes!

Relax, handig voor tussenstop !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik weet het is niet gezond , maar, toch is het spijtig dat er geen rook ruimte voorzien is en je buiten moet gaan roken .... in de zomer niet leuk maar warm maaaaar in de winter toch maar koud!

Rustig en handig om een dag later uitgerust en vlot de volgende vlucht te nemen.

Goede locatie voor de vroege vertrekkers maar restaurant/bar ver beneden verwachtingen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt in de kamer. Toch te duur voor een overnachting (110€). Hotel restaurant is duur en de kwaliteit bijzonder laag. Drinks in de bar zijn bijzonder duur (7-9€ voor normaal bier/wijn).

Grote kamer, noice-free, perfect gelegen om een vroege vlucht te nemen, vriendelijk personeel, free croissant en koffie voor de vroege vertrekkers

De bedden en kussens bevielen ons uitstekend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden en kussens bevielen ons uitstekend. Toen wij met 1h30 vertraging in het restaurant aankwamen en mijn man die diabetiker is dringend iets moest eten, was het eerste antwoord "er is niets meer , de keuken is gesloten ". Daarna echter kreeg hij alsnog brood en boter. Het was toch schrikken . Ook kon hij ons geen andere opties aanbevelen . Dat was spijtig. De rest van ons verblijf is wel aangenaam verlopen

Mooie kamer met gestoorde nachtrust.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Bij onze nachtelijke aankomst was de deur gesloten en de persoon die de parlofoon opnam sprak geen Nederlands. In een hotel van die omvang gelegen aan een internationale luchthaven op Vlaams grondgebied zou iedereen aan de receptie minstens viertalig moeten zijn (de drie landstalen en Engels). Om vier uur ging de wekker af, waarschijnlijk ingesteld door de vorige gasten. De kamermeisjes hadden dit moeten nakijken en het alarm uitschakelen. Bovendien kregen we om half acht een wake-up call die we niet gevraagd hadden.

De uitstekende locatie bij late (nachtelijke) aankomst of vroeg vertrek. Mooie kamer en uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet.

Bij vroege vlucht
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

We boekten vooraf een extra bed voor ons zoontje, bij aankomst bleek dat niet voorhanden. We kregen een kamer voor drie personen maar moesten wel extra betalen. Aan de receptie werden we in het Engels geholpen. Ok, Internationale luchthaven maar in mijn eigen land wil ik in mijn eigen taal geholpen worden.

Hygiëne prima, goede bedden

Het is vlak bij de luchthaven makkelijk voor het vertrek...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het is vlak bij de luchthaven makkelijk voor het vertrek vroeg in de ochtend en al een hele belevenis voor de dochter om de vliegtuigen te zien opstijgen te eten op de luchthaven. We vonden het super!

Uitgeslapen en relaxt op vliegvakantie vertrekken!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De bedden zijn er heel comfortabel Het ontbijtbuffet is geweldig en de ligging super gemakkelijk, recht tegenover de vlieghaven. Je kan ontspannen aan je reis beginnen! Geen stress met het vervoer of de files naar de luchthaven.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur badkamer sloot niet goed en maakt een piepend geluid bij het opendoen.

Supervriendelijk personeel, lekker ontbijt en diner. Mooie kamer die geluiddicht is.

zeer goed als je een vroeg vertrek hebt of late aankomst
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedoeling was om te overnachten vlakbij de luchthaven en daarvoor is deze locatie ideaal. Heel vriendelijk onthaal, goede bedden, gezellige bar en helemaal geen last van lawaai van vliegtuigen. Alle voorzieningen op de kamer.

Prima, wel behoorlijk prijzig,
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De douche was tevens de badkuip.

Uitstekend bed en totaal geen geluidsoverlast van het aangrenzende vliegveld. Ook prettig dat er een PC met gratis printer in de lobby stond.

Onthaal niet gedienstig .

Onthaal niet gedienstig . Niet vriendelijk . Geen duidelijke uitleg over waar te parkeren , ticket enz .. communicatie loopt daar wat stroef naar mijn ondervinding

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

zeker een aanrader
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

alles was perfect in orde zowel bij aankomst en verblijf wij overnachten 1 nacht om te vertrekken op reis en alles perfect aangeboden zoals verwacht ontbijt, kamer enz

Zalige, rustige nacht beleefd in prachtig hotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Dat het receptiepersoneel geen nederlands spreekt of wilt spreken. Ik antwoorde in het Nederlands doch kreeg enkel Engels te horen.

De grootte van de kamer en dat van het televisiescherm. Ook restaurant "Gullivers" voldeed zéker aan mijn verwachtingen. Redelijk van prijs. Opstijgende vliegtuigen op nog geen 400m en door de geluidsdichte ramen zijn ze totaal niet te horen.

Functionele overnachting naast de incheckterminal
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

100€ "waarborg" voor de eventuele extraatjes, ook al weet je dat je geen "extraatjes" gaat nemen

Locatie is super als je een ochtendvlucht hebt

Ligging dichtbij vertrekhal en parking is ideaal.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Check in was dramatisch. Partner die iets vroeger aankwam, kreeg geen toegang tot kamer. Ze konden mij telefonisch niet bereiken terwijl ik wel met haar aan het telefoneren was. Bij het ontbijt werd een andere gast zeer onbeleefd benaderd door een medewerker van het hotel.

Ligging dichtbij vertrekhal en parking is ideaal. Prima ontbijt. Kamers zijn ok (geluidsarm). Check out was prima (en vriendelijk)

Heel gemakkelijk dat het zo dicht bij de luchthaven ligt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor Pepsi producten €4 per blik... onbegrijpelijk. We zouden gratis flessen water krijgen, dat was er maar 1

Heel gemakkelijk dat het zo dicht bij de luchthaven ligt. (Disclaimer: de 39 stappen zijn niet juist. Het zijn er meer.. en ik ben iemand van 1m78 en heb lange benen) Het ontbijt was ook fenomenaal lekker.

Dat het zo dicht bij de vertrekhal lag
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

3 persoonskamer was een twee persoonskamer met een bed erbij. Maar er stonden 2 stoelen en 2 bekers om zelf thee te zetten!

Dat het zo dicht bij de vertrekhal lag

Het ideale hotel voor een vertrek uit Brussels Airport
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na reeds vele malen hier verbleven te hebben met het steeds nuttigen van een avondmaal in de gulliver bar, viel deze laatste deze maal tegen. Verandering van beleid : tafels worden niet snel genoeg afgeruimd, kwaliteit en kwantiteit van het eten laat toch enigszins te wensen over ( rib-eye bevatte verschillende zenuwen, was niet mals/ saus en frietjes te weinig/ geen groentjes meer/ geen bijkomend brood). Dit was vroeger niet het geval. Wij waren altijd zeer tevreden. hebben dit ook gemeld aan de restaurantmanager en ter compensatie een glas wijn gekregen. Graag zouden wij in de toekomst ( en die is zeer nabij ) terug de kwaliteit van vroeger mogen ervaren.

zoals steeds : het perfekte hotel voor een overnachting bij een vroege vlucht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vlotte check in en out. Aan te raden

voldoende ok op een geweldig handige locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik sliep in een kamer met een tussendeur naar de kamer ernaast. Mijn buurvrouw stond op om half vijf en ik kon elk geluid horen, inclusief 20 minuten haar föhnen. Super frustrerend dat het geluid zo door de deur kan komen. Vraag dan ook specifiek voor een kamer zonder tussendeur.

Prima bedden, en natuurlijk heel handige locatie.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer klantvriendelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet mogelijk om kamer te verluchten, dit al opgemerkt in meerdere Sheratons(bv die van Parc de Medici, Rome)

Zeer klantvriendelijk. Oog voor detail. Locatie aan luchthaven kan niet beter!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Te kort.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De tijd was tekort om een degelijk oordeel te vellen.

we hebben geen ontbijt genomen. We hebben overnacht omdat we om 4.30u op de luchthaven moesten zijn. De kamer was ok. Goed bed.

Handig en degelijk hotel voor vroege vluchten, maar helaas geen vroeg ontbijt
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht was op de parking + tv werkte niet meer nadat we 'our device' hadden willen aansluiten + er was ons een (gratis) croissant beloofd bij vroeg uitchecken (vóór 6h), maar die werden niet aangevuld en waren dus op.. Niet leuk!

Vriendelijk personeel + mooie, grote, geluidsdichte kamer met zeteltje, groot bed, etc...

Ontgoocheld!

Verborgen kosten indien met kinderen. Gereserveerd voor 2+1 kind, en er werd 25 euro extra gevraagd voor bijkomend bed. Terwijl er al een duurdere kamer voorgesteld werd.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Chaotisch maar dichtbij de luchthaven!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal was chaotisch en met enkele valiezen alleen sjouwen zonder trailer !!!??? Sheraton? Eerder een chaotische indruk van het geheel! Gelukkig maar 1 nacht nodig!

Dichtbij de luchthaven inchecken !

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Te veel geld voor een perfect gelegen kamer
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs valt tegen voor geboden accommodatie. Alleen te rechtvaardigen door de locatie tegenover de luchthaven... volgende keer misschien toch een paar km extra rijden in de vroege ochtend...

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Perfect voor een overnachting en vertrek in de vroege uren vanaf vliegveld Zaventem.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het instellen van de airco. De temperatuur bleef aan de hoge kant.

De lokatie ten opzichte van het vliegveld. Die is perfect. In de kamer was er ondanks de nabijheid van het vliegveld geen overlast van vliegtuigen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

5,5
    vroeger kregen we standaard meer comfort zoals slippers ed...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vroeger kregen we standaard meer comfort zoals slippers ed nu niet meer. het hotel vond mijn boeking niet terug omdat dit gereserveerd was onder de gastnaam die ik had ingevuld

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Mijn verblijf was kort maar meer dan bevredigend.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mijn verblijf was kort maar meer dan bevredigend. In het verleden is het wel anders geweest daarom hoop ik dat het zo goed blijft als ik het nu heb ervaren, dan kom ik zeker terug. Door de ligging van het hotel is het super praktisch om met de trein te komen zelfs als je 2 koffers en hand bagage hebt en een handtas.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

In het hotel kunnen de ramen niet geopend worden, en dat...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het hotel kunnen de ramen niet geopend worden, en dat vinden wij absoluut niet leuk. Ik begrijp wel dat ze dit doen omwille van het lawaai van de luchthaven, maar dat kan elke bezoeker toch wel voor zich beslissen of hij lawaai wil of niet !

Uitstekende locatie tegen een dure prijs
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De prijs wat aan de hoge kant ( niet voor jan modaal ) Prijs van de wijnen in het restaurant zijn duur Bij inchecken gaat borg van de krediet kaart maar men kan niet verzekeren wanneer hij terug zal gestort worden

Zeer goede bedden Geluidloze kamer Zeer goed onbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Rest van ons verblijf was top
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Personeel in het restaurant weigert Nederlands of Frans antwoord wij zijn een Amerikaans bedrijf dus enkel in het us english mijn opmerking van ja maar u bent nu tewerk gesteld in België dus enige notie van Nederlands of Frans zou uw goodwill aantonen waarop de dame aan de counter zich lomp en plomp wegdraaide en ons in de kou liet staan .wijzelf en enkele van onze klanten verblijven regelmatig in deze locatie dus ik denk in de toekomst 🤔

Lekker slapen voor een vroege vlucht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vele personeelsleden spreken geen Nederlands. Toch wel echt een werkpunt voor een hotel in Brussel!

Comfortabele kamer vlakbij de terminal. Vlotte check-in en check-out.

Zorgeloos en comfortabel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie. Mooie kamer gekregen voor mijn verjaardag op de 5de verdieping! Croissants om 4 uur ( grab & go breakfast) Gewoon oversteken nr de luchthaven

Perfect om een vroege vlucht te halen.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ik werd verschillende keren wakker van slaande deuren en stemmen, de kamers zijn niet geluidsdicht. Het bed was voor mij te zacht. (Te) duur.

Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. Kamer proper en ruim, fijne TV. Het personeel is heel vriendelijk en geduldig. En je kan ontspannen naar je vroege vlucht.

Hotel gekozen voor zijn ligging en thats' all !
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Kamers waren niet zo fantastisch ingericht voor een 4-sterren chique hotel. Duur voor zijn ligging die natuurlijk moet betaald worden. Ontbijt zeer duur.

Hotel gekozen voor zijn ligging en that's all !

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een goed doorreishotel
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De service in het resto kon beter

Enkel kort overnacht voor een nachtvlucht dus niet ontbeten De nabijheid op een maar minuten stappen van de vertrekhal

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Hotel op zichzelf ok maar personeel daar is werk aan...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Dat we in België zijn en er niemand Nederlands spreekt... zo ook de papieren Engels zijn... + ze best eens naar hun computersysteem kijken want werkt niet...

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Super gelegen, prijs kwaliteit ok
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een wake-up call aangevraagd daar wij om 4u op de vlieghaven moesten zijn, dit gebeurde niet waardoor wij bijna onze vlieger kwijt waren

Voor mijn verjaardag hebben wij toegang verleend gekregen tot de lounche bar, wat super was

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Without stress
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beantwoordde volledig aan de verwachtingen..

Nooit zo rustig het gebouw van de luchthaven kunnen binnenstappen zonder de stress van openbaar of privé vervoer

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ideaal verblijf voor vertrek met een vroege vlucht vanop Zaventem
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ideaal hotel om te overnachten wanneer je 's morgens een vroege vlucht hebt. De auto kan in de garage blijven en zelf hoef je maar de straat over te steken en je bent op de luchthaven. Geen gedoe met een shuttlebus die vaak nog niet rijdt op een vroeg uur. De kamers zijn uitermate goed geïsoleerd waardoor je niets hoort van buiten!

Ik heb 2 nachten geboekt voor mijn kinderen, Sheraton...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ik heb 2 nachten geboekt voor mijn kinderen, Sheraton gemaild daarover zodat mijn Mastercard reeds gebruik werd voor betaling. Toen mijn kinderen arriveerden moesten zij alles opnieuw betalen omdat zij mijn Mastercard niet konden tonen !!!! Wat voor dwaas systeem hanteren zij ????

4,4
    kwaliteit vh eten (avondmaal) - twinbedden besteld, niet...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kwaliteit vh eten (avondmaal) - twinbedden besteld, niet gekregen, moesten zelfs bijbetalen voor apart bed meer ! Volgens commentaar vh personeel worden de kamers pas de dag zelf toebedeeld, wij hadden reeds weken voordien de kamer besteld, dit had bijgevolg moeten in orde zijn !

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

prima locatie wanneer je een vroege vlucht hebt
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

enorme inkomhal waar restaurant en bar deel van uitmaken blijft toch wel onpersoonlijk en straalt heel weinig gezelligheid uit....

perfecte locatie bij luchthaven - vriendelijk personeel - vlotte in/uit check - prima geïsoleerde kamers - eindelijk nu ook overal gratis wifi - eten in restaurant was meer dan ok en "normaal" geprijsd gezien de locatie

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

kamer volgens verwachting voor deze prijs ligging is goed...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Boeking via booking.com voor € 239.00 een nacht bij aankomst in het hotel moest echter, om een onduidelijke reden, € 290.00 worden betaald. Dit alles ex. ontbijt (26.00 p.p. extra)

kamer volgens verwachting voor deze prijs ligging is goed als je op reis gaat

Goed bed.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De bar was niet proper en het de bediening was er niet echt vriendelijk.

Goed bed. Op enkele stappen van Brussels Airport, de enige reden om hier te verblijven.

Comfortabel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt stelde me wat teleur. Geen verse omelet bijvoorbeeld, enkel van eierpoeder zoals in een doorsnee tweesterren hotel.

Het comfort van de bedden en het beddengoed. De stilte!

Ik heb genoten van mijn verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airconditioning kon niet lager gezet worden dan 18 graden. Ik geef de voorkeur aan een iets lagere temperatuur, bijvoorbeeld 16 graden.

Mijn verblijf in het Sheraton hotel is zeer goed meegevallen. Mooie luxueuze kamer, lekker eten en zeer comfortabel. Het personeel was ook zeer vriendelijk.

Kort en duur , door omstandigheden was comfort van hotel en privacy minder
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

zeer dure prijs, echter die dag lagen er in de gang mensen te slapen en waren er veldbedjes op de gang gezet. Eigenlijk gaf dit toch enige ongemakken en als men zo een dure prijs moet betalen voor een kamer, dan kon men voor de betalende mensen vanuit hotel een extraatje doen om te compenseren van ongemak

dicht bij de luchthaven

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima hoor.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Internet snelheid. Van der Valk een paar honderd meter verder op heeft gratis een veel betere snelheid. Moest toch eens ophouden apart geld te verdienen aan Internet.

Service bij het avondeten.

Laatste keer betaalde ik 89€/kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Laatste keer betaalde ik 89€/kamer. Vorige keer €239 voor identiek dezelfde kamer. Ik begrijp dat het een kwestie is van vraag en aanbod maar toen was dat erover

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Genoten van de luxe
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De bediening van het restaurant. Erg nors. Niet helemaal het gevoel dat we welkom waren

De kamer was echt super. De dames en heten van de receptie zo netjes en correct!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

comfortabel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

overdag een repetitief geluid - was niet de lift , zoals een zware pomp die regelmatig start en stopt - tamelijk luid , gelukkig stopte dit 's avonds

• Beoordeeld op: 22 november 2017

ideaal als etappehotel voor een heel vroege vlucht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen valiezenkarretjes beschikbaar bij de uitgang van het hotel, met zware koffer zonder wieltjes niet zo fijn

niets aan te merken, mooie rustige kamer ontbijt niet genomen

de nabijheid van de luchthaven.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ikzelf heb rechtstreeks geboekt van 16 tot 17 November en heb 350 euro moeten betalen, ontbijt inbegrepen voor mij en mijn partner. Voor de prijs van 26 euro mag het ontbijt wel beter zijn. En voor de prijs een 300 euro om te slapen, mogen de verwarmingsbuizen minder lawaai maken zodat men 's morgens vroeg niet wordt wakker gemaakt. Bij het inchecken op 20 November, sprak ik de persoon aan de balie aan in het Nederlands. Zij kon enkel Engels spreken. In België moet men toch minstens Nederlands en Frans kunnen spreken, en bijkomend andere talen.

de nabijheid van de luchthaven.

Een korte nacht voor de vlucht.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

‘S morgens om 5 uur was enkel maar koffie, maar geen broodjes of croissantjes.

Heel vriendelijke onthaal en uitstekende lokatie voor vroege ochtend vlucht.

Prima hotel voor een layover. Prijs/kwaliteit helaas niet in verhouding.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Hadden een behoorlijk vroege vlucht en hoopten op een goed bed doch matras was duidelijk aan vervanging toe wat maakte dat we niet de nachtrust hadden waar we op gehoopt hadden. Ontbijt was aan de matige kant.

Als airport hotel is de locatie natuurlijk super. Je stapt het hotel uit en de terminal binnen. kamer was ook geluidswerend. Wat voor een enorme plus zorgt op deze locatie. Iedereen van het personeel die we gesproken hebben waren zeer erg vriendelijk.

Vanwege temperatuur op kamer kom ik hier nooit meer terug.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur kamer 23 graden en was niet bij te stellen. Door de hoge temperatuur en omdat er geen raam open kan slechts enkele uren kunnen slapen. Matige communicatie over bijvoorbeeld parkeren. Er wordt aangegeven €9,-/uur maar dat is slechts voor het 1ste uur. Dit schrikt kandidaat gasten af.

goede bedden en schone kamers

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Wat een gemak om te logeren alvorens het vliegtuig te nemen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het speet ons dat de prijzen in het restaurant nogal hoog waren en daarom hebben we er niet gedineerd.

We logeerden direct aan de luchthaven (2 minuten naar ingang). Personeel receptie heel gedienstig. In bar iets gedronken en viel heel goed mee. De matrassen waren ontzettend goed. We hadden twee flesjes water gratis alsook koffie en thee zet faciliteiten.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Kort en comfortabel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Amerikaans ontbijt op kamer was rijkelijk, te veel zelfs. De nabijheid tot de luchthaven stond garant voor een stressloos begin van de reis. Daarom heb ik ook daar geboekt.

Locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dranken automaat was op onze verdieping kapot.

Locatie! Super! Ik moest volgende dag vertrekken vanuit Brussels luchthaven. Het is aan de andere kant van de straat !

• Beoordeeld op: 28 september 2017

flauw
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer : uitgeleefd , aan totale renovatie toe + niet echt super proper Harde ruwe handdoeken Kamer idem, afgeleefd Je merkt gewoon aan dit hotel dat ze weten dat je er verblijft omdat de ligging goed is , verder : als er zelf geen balpen ligt ...maar goed het enige ligtpunt is dat de prijs op het niveau van een Ibis ligt: intussen weten we ook waarom. Nadien nog een hoop discussie gehad over facturatie - die nog steeds niet klopt !

ligging van het hotel is het enige pluspunt dat ik kan bedenken

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Perfecte locatie voor een vroege vlucht vanaf Zaventem
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant is minder professioneel met weinig gemotiveerd en niet goed samenwerkend personeel. Het is aan te bevelen in de stad of naastliggende wijk Zaventem te gaan eten.

De locatie is perfect in combinatie met een vroege vlucht, je loopt zo de vertrekhal in.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer ontevreden!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel berekende een hogere prijs dan was geboekt bij booking.com, zogenaamd vanwege citytax, maar op de site van booking stond uitdrukkelijk dat die inclusief was. Bovendien bleek na het verblijf dat er vreemde bedragen van mijn credit card werden afgeschreven elders in Europa. Helaas kun je tegenwoordig booking.com ook niet meer bellen om dit recht te zetten.

De locatie van het hotel is prima, recht tegenover de luchthaven.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Vanuit je bed op het vliegtuig : zalig!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, het is vooral een degelijk (wel wat prijzig) verblijf net naast de luchthaven, mensen komen hier uit praktische overweging, niet voor de charme.

De ligging : opstaan en rechtstreeks in de luchthaven. Ideaal voor vroege vluchten. Verwacht geen romantisch of charme hotel, maar wel een degelijk en zeer proper bed, met een zeer correcte wake up call! Mogelijkheid om 24/24 in te checken.

De locatie, zeer dicht bij luchthaven.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit van het eten, personeel niet altijd even vriendelijk, had meer verwacht voor die prijs en voor die naam.

De locatie, zeer dicht bij luchthaven. Ideaal voor vroege vlucht.

Voor herhaling vatbaar!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets!!! Alles was zeer goed!!!

Het was onze huwelijksreis! Het onthaal en de extra's hiervoor waren zalig!!! Zalig ontbijt net voor onze vlucht op Brussels airport!!! Leuk om je hotel uit te stappen en meteen op de luchthaven binnen te stappen.

Het was een oplossing om de nacht te overbruggen totdat het...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mijn partner was het matras iets te zacht. Voor mij helemaal ok.

Het was een oplossing om de nacht te overbruggen totdat het openbaar vervoer ter beschikking was. En het was daarenboven een promotie. Personeel was zeer professioneel.

Voor herhaling vatbaar MITS een beter gesitueerde kamer!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het geluid van de lift.... heeft mij gans de nacht uit mijn slaap gehouden. Ik logeerde op K 2001 nèt naast de liftkoker, terwijl ik een rustige kamer gevraagd had!

De infrastructuur van de kamer was excellent en comfortabel

Ervan genoten!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets eigenlijk. Wij zijn overnacht gebleven omdat onze zoon en kleinzoon vroeg vertrokken de volgende morgen.

De kamers zijn mooi en comfortable en het personeel is vriendelijk en behulpzaam