Beoordelingen over Ambassador Suites Leuven

Gebaseerd op 497 beoordelingen over dit appartement

6,4

ok
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Douche (kaamer 002) loop zeer slecht weg en TV staat standaard geprogrameerd op HDMI inkomend signaal, ik heb het zelf kunnen oplossen om het inkomsignaal op ATV te zetten (coax-signaal), maar ik kan me inbeelden dat ouderen of alleenstaande vrouwen daar moeite mee zullen hebben. Het is voor de uitbaters een kleine moeite om dit standaard om te zetten,... Doen!!!

goede ligging, hygiëne echte afknapper.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

hygiëne benedenmaats, douchekamer echt vuil en vies, afknapper, helft verlichting werkte niet, trapzaal echt gevaarlijk door afgebroken en losse treden

ligging was prima maar verder geen enkele reden om nogmaals te boeken

Verschrikkelijk, NIET voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamers (201 en 301) waren beide vies, vuil en vettig. de bedden zijn verschrikkelijk, kampbedden echter. handdoeken en lakens waren vuil. badkamer enorm vies, beschimmeld, stinkend en de afvoer (dush en toilet!) waren verstopt; niet leuk als je de toilet gebruikt en het loopt niet door...

waar voor je geld
    • Appartement met 1 Slaapkamer

basisprijs is vrij laag, maar 20€ extra om een uurtje eerder in te checken (3 ipv 4 uur) is belachelijk veel

pal in het centrum gelegen en toch heel rustig 's nachts

Enkel de ligging.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Heel slecht...reis veel maar dit nog nooit meegemaakt... het was er vuil zelfs zwarte materie op doucheglas?..Het bed was stuk verschillende latten weg en matras vuil...erg vuil... Dat dit in deze tijd nog zo wordt aangeboden...onbegrijpelijk. Enkel de ligging is goed... bij het aankomen kon er nog een ander paar niet binnen...onjuiste code...enz. Dit nooit meer... Heb van alles foto's genomen en hoop op een schadevergoeding...ook tv ging niet en paar lampen stuk...slecht daar....

Enkel de ligging.

Goed voor een nacht, niet voor lang verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartement heeft grondige opknapbeurt nodig, kookplaten in de keuken waren kapot, ondanks bijgeboekte late check out ( mits opleg) stond men toch al om 10u op de deur te kloppen dat we moesten uitchecken ( info check out was niet doorgegeven )

Rustige ligging, handig lockersysteem om sleutel af te halen, zeer ruim appartement.

Zeer ruim en mooi appartement midden in het centrum, St...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Zeer ruim en mooi appartement midden in het centrum, St Maartensstraat 12d appartement 104. Slaapplekken waren echter niet goed, 2 slaapkamers zonder ramen en een slaapplek op een entresol met een hoogte van 170 cm. De verlichting voor 's avonds was onvoldoende om te kunnen lezen. Het sleuteladres dat was opgegeven in de bevestiging -Dekenstraat 87 - klopte niet. De sleutel lag gewoon klaar bij het appartement. Very spacious and centrally located appartment nr 104 in St. Maartensstraat 12d. The bedrooms were not pleasant, two without windows and one on the entresol with a hight of 170 cm only. The lightening was not sufficient for reading. The key-address was not correct.

Dat de inrichting van het app compleet is en de ligging in...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen ventilatie dus warmte en vocht hoopt zich op in het app. Maakt slapen zeer onconfortimabel.

Dat de inrichting van het app compleet is en de ligging in het centrum van Leuven.

gelukkig was het maar voor 1 nacht en waren we zo goed als niet aanwezig in de woonst
    • Familieappartement

2 persoonsbed (koop een boxspring aub) Vochtproblemen, tv werkte niet en er was ook geen handleiding bij. Afstandsbediening was vies en vuil. Lampen in de badkamers geen bescherming (dit mag niet volgens de wet). Kartonnen gebouw je hoort alles zeker als je aan de trap slaapt

salon en meubels

Als er verder niets betaalbaar is prima
    • Familieappartement

Badkamer was niet schoon.putje vol troep Schimmel op muren in kamer. Weinig sfeer licht. Meubels oke maar stelt niet veel voor. Bed slechte matras en small voor 2 personen. Trap naar boven kapot.

Ligging centrum leuven Keukentje en ijskast Ruimte om te leven. Maar stel je in op budget meubels bank zaktdoor. Verlichting als of je in stadion zit.

Voldoende voor vriendenweekend waarbij je er alleen hoeft te pitten...

- Parkeren bij hotel kan niet wegens slagboom, dus betaald parkeren. Wel super dichtbij en voor €6 per 24u spotgoedkoop. - Hotel is in een behoorlijk belabberde staat. Goed genoeg om met stel jonge gasten een nachtje te crashen, niet met je vriendin/vrouw of ouderen. - De twee persoons bedden zijn twijfelaars, dus krap. - De slaapkamers zijn bloedheet, dus zweten. - Er is geen airco. - s'Nachts druppelen de gasten met behoorlijk wat herrie binnen, dus drink genoeg of zorg voor oordopjes. - Met raam open slapen is niet aan te raden wegens diverse luchtbehandelingssystemen van horecapanden in de nabijheid. - Het onderhoud en de hygiëne is van de categorie "franse slag".

- Prima centrale locatie. - In- en uitchecken een fluitje van een cent. - Grote kamers met voldoende voorzieningen. - Spotgoedkoop!

Uitstekend gelegen appartement in centrum Leuven.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Helaas was schoonmaak niet helemaal oké, we troffen een herenonderbroek aan in het opgemaakte bed. Ook een drietal kapotte stopcontacten en wat defecte lampen.

Leuk en ruim appartement, uitstekend gelegen in het centrum van Leuven.

Ruim appartement, veel meer plaats dan verwacht.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het hele appartement rook niet al te fris en is eigenlijk volledig aan vernieuwing toe, vooral de badkamer en keuken. De gordijnen kan je op veel plaatsen niet dicht doen waardoor je veel lichtinval hebt 's morgens.

Ruim appartement, veel meer plaats dan verwacht. Het zelf in- en uitchecken was gemakkelijk, ook goed over gecommuniceerd op voorhand. De centrale ligging in Leuven was een pluspunt, je geraakt overal gemakkelijk te voet. Ideaal voor onze overnachting in Leuven, zeker gezien de prijs, maar ik zou er niet voor veel langer willen verblijven.

Horrornight
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Slechte staat, badkamer vies en veel defect. En geen oog dicht gedaan ivm ongeregeldheden in appartement boven ons. Deuren werden ingetrapt. Ruzies , erg beangstigend.

De ligging in her Centrum. 4 min van het winkelcentrum/terrassen

Prima logeerplek om Leuven te ontdekken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helaas was de hygiëne niet voldoende en het appartement is aan renovatie toe.

Appartement heeft voldoende ruimte en faciliteiten. Verder is de ligging zeer goed om alle plekjes in Leuven te kunnen bezoeken. Het express inchecken (met een code de sleutel uit de kluis halen) hebben wij als zeer prettig en snel ervaren.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed, ruim verblijf op prima liggen tegen een voordelig tarief.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

In de slaapkamers geen ventilatie mogelijkheden. Inrichting zo wat sfeervoller mogen en als je het slecht treft en de buren vieren savonds een feestje is het erg gehorig. Was bij ons het geval

Ligging was erg goed. Een zeer leuk fondue restaurant aan de overkant. Mooie ruime locatie. Veel ruimte voor een betrekkelijk laag tarief. Bedden waren redelijk goed

Hier gaan we niet meer heen, we betalen liever wat meer voor iets uitnodigenders
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De inrichting is wel heel erg summier; er staat het hoogst nodige; zeer ongezellig, zeker bij een 'weekendje weg'. Verlichting is spaarzaam, bv de woonkamer is echt te donker. toilet is erg klein en nogal shabby; de slaapkamers hebben geen ramen.

De locatie; het is op loopafstand van het centrum Douchestraal is uitstekend, warmte ook. Dat is we eens anders

Zeer grote kamers.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- Slechte geluidsisolatie - Weinig algemene verlichting - Ontbreken van algemeen keukengerei (kleine lepeltjes, kommetjes, microgolfschalen, etc.)

Zeer grote kamers.

Spijtig genoeg een koud verblijf in een verder uitstekende flat !
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Eén ( 1 ! ) verwarmingselement in een grote flat is gewoon te weinig ! We hebben het dan ook vrij koud gehad tijden ons verblijf ... Zonde ! Weinig verlichting 's avonds aan de ingang van het gebouw Buitendeur viel niet zelf in het slot, we moesten er dus op letten om ze zelf in het slot te duwen. WiFi kan beter en tv-programma's zijn zéér "Duits" !

De grootte van de flat was net zoals beschreven, zéér ruim dus ! Zeer proper Veel licht in de badkamer ! Perfecte bedden en meubilair

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Nooit meer
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Hygiëne; het was er vies. Staat van het onderhoud van het appartement was slecht. Behang was met punaises tegen de muur geprikt, als het al niet eraf gescheurd was. Sommige ruitjes van ramen waren kapot, maar i.p.v. ze te vervangen was er papier tegen aan geplakt. En zo kan ik nog van alles opnoemen...

Locatie Wifi

Leuven was fantastisch. De accomodatie was dat niet.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het appartement was niet schoon. Plakkerige tafels, vieze bestekla, servies was niet schoon, beddengoed wat niet fris rook en een koude douche.

Ligging midden in het centrum. Het was er rustig.

3,0
    Niet wat wij gewend zijn van booking, zeer slechte ibeschtojving en dus verblijf
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Alles, vies, geen gemakken, koud water, rook naar bleek binnen en buiten naar gebakken weet niet! Mag niet door een zaak als jullie verkocht worden

Niets maar als dan toch iets de bedden waten redelijk

Hygiëne.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Hygiëne. schimmelgeur in badkamer. smerige pannen te vies om te gebruiken, minimaal bestek en servies van alles 3 stuks. Vies matras met enkel een dun lakentje erover, kussens met 2 veertjes. instabiele wifi

Mooie locatie, maar accomodatie toe aan vernieuwing.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Badkamer waardeloos. Gedateerd en bijna geen water uit de douche. Keuken heel oud, bij aanzetten elektrische kookplaat vloog stroom uit. Moeten bellen dat iemand langs kwam en boel weer aansloot.

Ligging midden in Centrum prima.

Al 5 keer deze accomodatie geboekt en dit was verreweg de minste keer, omdat het zo koud was.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kachel werkte niet. Thermostaat was kapot. Het was steenkoud in de kamer. Daarom zijn we 's avonds weer naar huis gereden i.p.v. te overnachten.

Mooie ruime kamer

basic locatie voor een kort verblijf

slecht onderhouden (geen gordijnen, ramen die kieren, badkuip kapot, schimmel op de wanden); gehorig (dunne wanden tussen de verschillende appartementen); weinig flexibel bij het boeken (niet eenvoudig of niet te wijzigen); kleine keuken met laag aanrecht.

centrale ligging; ruime slaapkamers en woonkamer

Grote ruime kamer.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Slecht onderhouden. Niet zeer schoon, gaten in de muur, lampen die niet werkten. Dure kamer voor de staat waarin het verkeert.

Grote ruime kamer. En goede locatie

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Eens maar nooit weer
    • Familieappartement

We hadden een eigen kitchenette, toen wij onze eieren wilden bakken en het elektrisch fornuis aanzetten, sloegen de stoppen door. (Ook de broodrooster was ondeugdelijk, je moest de broodjes vasthouden om ze te roosteren) Er kwam een nare brandlucht in het appartement. Maar het ergste was nog dat de beide noodnummers geen antwoord gaven en dat er ook nooit is teruggebeld op ons verzoek daartoe. De ligging is geweldig, maar nooit heengaan, het is brandgevaarlijk

Locatie goed prijs kan wel communicatie minder
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen deur in een slaapkamer en maar precies 1 maal het aantal bestek en kopjes van aanwezigen . En geen reactie op mijn mail Maar wel veel Mails van hen die elkaar tegenspraken nl geen of wel receptionist?

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Er waren nieuwe bedden, prima.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er waren nieuwe bedden, prima. Alles wat we nodig hadden was er, het was er rustig. De ligging is meteen aan de rand van het centrum, prima. De parkeergarage van Minckler met 6 euro voor 24 uur is ook prettig. Sleutel lag in sleutelkuisje, en daar ook weer retour, werkt prima.

De ligging is geweldig.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Tijdens ons verblijf geen host gezien. Sleutel moet je uit n kluisje halen. 2de slaapkamer is achter n gordijn i.p.v. een deur. Lijstje met opmerkingen achter gelaten in kluisje, helaas nooit feed back gekregen.

De ligging is geweldig. Alles is op loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijk appartement, precies wat je nodig hebt voor een stadsvakantie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De informatie op de website: de slaapgelegenheid is op een lage (1.60m) tussenverdieping, slechts bereikbaar via een smalle, steile trap. Wij (60ers) voelden ons niet prettig bij het bestijgen of afdalen. Voor mensen die minder goed ter been zijn, is dit een onoverkomelijk obstakel! De keuken- inrichting kon beter, maar wie wil er nou zelf koken, met zoveel betaalbare en prima eetgelegenheden vlak bij?

Prima en compleet appartementje. Gelegen aan de rand van het centrum van Leuven, met alles op loop- afstand: bezienswaardigheden, eetgelegenheden en café'tjes. En last but not least parkeergelegenheid: de Minckelersparking parkeergarage is slechts tien minuten lopen. Hier zet je de auto voor zes euro een heel etmaal neer. En Amsterdam betaal je dit bedrag per uur!! Als je Leuven uitgebreid wilt bekijken is dit appartement absoluut een aanrader.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Het was kort maar goed, alles was aanwezig, dus zeker ok.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de slaapkamer was op een duplex en echt te laag. Wij hebben de matrassen beneden gelegd. Maar dat was ook het enige minpuntje.

de ruime woonkamer, vlabij het centrum gelegen.

Prima voor wie een paar dagen midden in Leuven wil vertoeven.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

We misten de mogelijkheid van ventileren in badkamer en slaapkamer. Dat zou beter moeten. Het enige wat open kan is de grote deur in de living. Om die reden hangt er een beetje muffe geur in het appartement.

De locatie en de ruimte waren prima. De parkeergarage op zeer korte afstand was top. Alle voorzieningen in het appartement waren aanwezig. De keuken en badkamer zijn eenvoudig maar goed geoutilleerd. En alles was schoon!

Overall waren we tevreden!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

IJskast was niet ontdooit , het ijsvak was kompleet geheel bevroren. Geen afvalbakken. De kraan in de keuken was zeer gammel, moet vervangen worden, de geluidsinstallatie moest vervangen worden en is gedaan. De verlichting is aan de zeer magere kant. En de radiatoren werkten nog niet en het was koud.

De ruimte in het appartement en de locatie

Bedden OK, schone lakens.
    • Familieappartement

Er was geen licht in de badkamer, aangezien we pas om 21u aankwamen hebben we hierover niemand gecontacteerd. Ook de douche was niet OK: kalk aan de sproeier, water liep niet goed weg, afdekking afloop zat los.

Bedden OK, schone lakens. Keuken OK, schoon. Goede locatie.

Ruim appartement op prima locatie maar jammer dat het allemaal zo slecht onderhouden is.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Appartementen zijn vergane glorie en verdienen een opknapbeurt. Ook omgeving voor/nabij appartement ziet er niet aantrekkelijk uit.

Locatie is dicht bij het station en dicht bij het centrum

3,0
    kledingkast ging niet open, televisie had geen signaal,...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

kledingkast ging niet open, televisie had geen signaal, aanrecht vet, haren op de vloer, en het stonk erg in de slaapkamer. we zijn daarom ook de volgende dag vertrokken naar huis.

Nooit meer. Zoek elders!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Properheid. Appartementen zijn snel in elkaar gezet met goedkope middelen. Verre van schoon. Veel insecten. Condooms en lege bierflessen voor de deur....Duidelijk geval van met veel blabla rommel verhuren.

Ruim appartement

Het was goed gelegen en het appartement was groot maar is...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Wat me niet beviel is dat we bij bestellen van het ontbijt onmiddellijk voor 4 volwassenen moesten betalen , ook al stuurde ik een mail om te zeggen dat we met 2 kinderen en enkel 2 volwassenen waren. Na een telefoontje werd gezegd dat boeking hiervoor verantwoordelijk was !!!! 12 € voor een kind is dan ook wel heel veel , vooral dan voor de kleinste die enkel zijn papje eet !!!!

Het was goed gelegen en het appartement was groot maar is wel niet nodig !

teleurstellend appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Vieze muren, erg vieze vitrage; wastafel in doucheruimte liep niet door; 2 kookpitten was bekend maar er paste geen twee pannen naast elkaar. Borden, bestek en glazen niet voor 4 personen.

centrale ligging

Slecht
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt was vermoedelijk voor een deel geplunderd door luidruchtige feestvierders die vroeg in de morgen iedereen wakker gemaakt hebben met hun kabaal bij hun aankomst in het hotel. Er was beleg maar de broodjes ontbraken? Het bed stond op nogal wankele pootjes.

De TV (veel Duitse zenders, geen Nederlands).
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De TV (veel Duitse zenders, geen Nederlands). Beter variatie houden met andere talen Gratis Wifi maar slechte toegang tot het verkrijgen ervan. Eens controleren of de 5 beschikbare kanalen niet tesamen op zelfde frequentie liggen. Gelukkig biedt Leuven veel en dit hotel ligt mooi centraal.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

De locatie is perfect in het centrum van Leuven.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het meubilair was wat gammel (met name de kasten en het bed). Verder zouden wat basis schoonmaak middelen (zoals een bezem) wel handig zijn als je zonder tussentijdse schoonmaak tijdens 4 dagen festival wat van de modder die aan de schoenen blijft hangen op kan vegen.

De locatie is perfect in het centrum van Leuven. Ideale uitvalsbasis voor Rock Werchter bezoekers die niet op de festival camping willen verblijven. Het appartement was ruim, alles functioneerde naar behoren.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Kort verblijf in Leuven
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer was niet opgemaakt bij aankomst. We hebben tel. contact opgenomen en een andere kamer gekregen. De kamer is dringend aan vernieuwing toe. De muren zijn vuil, de meubels onfris, de tafel onstabiel. Het bed is oncomfortabel. De kast onbruikbaar omdat de deur niet openging. Geen parkeergelegenheid aan de accommodatie.

Ruime kamer. Vriendelijke housekeeping.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Niet voor herhaling!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Verwaarloosd, lekkages, los behang, gaten in verder versleten bedde- en linnengoed. Brandvlekken op tafel, wastafel verstopt en lek, losse kranen, slangen. Slapen op vide zonder stahoogte!! Geen ontvangst. Bij telefonisch contact i.v.m. lekkage, werd bij een tweedaags verblijf geopperd dat bij ons vertrek iemand kon komen kijken. Les voor ons: nooit meer een hotel zonder aanwezigheid van personeel, lounge en receptie!

In centrum

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Top locatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Inchecken ging moeizaam. Geen duidelijke aanwijzingen. Duurde even voordat ik werd teruggebeld door de receptie met instructies voor de kluis waar de sleutel in lag

Mooi appartement in de winkelstraat. Parkeergarage op 5 minuten lopen met een dag tarief van slechts 6 euro

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ruime kamer die op de badkamer na zeer schoon was.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De locatie is een beetje achteraf gelegen en het uitzicht vanaf de kamer is dan ook een rommelige binnenplaats gevolgd door wat verlaten vervallen gebouwen. (echter geen rede om je onveilig te voelen, zeer vriendelijke buurt). De gehele flat was slecht verlicht, onder andere in de badkamer was enkel een lampje boven de wastafel. Geen bed lampje etc. Er is geen receptie of iets dergelijks, communicatie verloopt per email. Als je ontbijt besteld wordt dit op een gegeven moment zonder notificatie voor je deur gezet. Het ontbijt is al niet veel soeps maar als de melk dan ook nog op kamer temperatuur is is het leuke er wel vanaf. Er is een flatscreen tv maar hierop ontvang je bijna geen relevante zenders.

Ruime kamer die op de badkamer na zeer schoon was. Klein keukentje aanwezig met daarin een magnetron die er zo goed als nieuw uit zag, koelkast idem dito.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Grote kamer, fijn interieur en top locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De apparaten in de keuken hadden iets beter schoongemaakt kunnen worden. Verder waren er ook wat dingen zoals gebroken stopcontact en een kastje wat niet goed openging. Maar op zich is dat allemaal niet z'n probleem. Wat wel echt heel erg onhandig was waren de in- en uitchecktijden. Inchecken kan pas om 16:00 uur en uitchecken moest al om 10:00 uur. Enkel tegen betaling kan dit wat versoepelt worden.

De kamer is lekker groot, mooie banken en fijn ingericht. Beetje ouderwets maar verder helemaal in orde. Fijn om een keukentje te hebben ook, echt een voordeel t.o.v. een hotel. De locatie is ook echt super, midden in de stad maar toch lekker rustig. Het in en uit checken ging heel makkelijk via de codes in de mail. Sleutel ophalen en afgeven ging via een kluisje bij de inkomsthal. Internet was ook snel, fijne TV. Dus zeker een aanrader voor wat langere verblijven in Leuven en omgeving.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

prima appartement, ruim.
    • Familieappartement

In de weken voor aankomst ontving ik zeker tien waarschuwingsmails over het ontbreken van receptie en het doorgeven van de aankomsttijd. Ik had me dus gehaast om op het opgegeven tijdstip aanwezig te zijn. Bij aankomst echter bleek de sleutel in een safe te zitten. De receptie is telefonisch bereikbaar. Dat is ok en efficient, maar als dit was aangegeven, had ik kunnen aankomen op een tijdstip naar keuze. Verder viel de stroom uit.

prima appartement, ruim.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De ruimte van het verblijf was zeer goed.
    • Familieappartement

De geur van het appartement, de steile trap naar de tweede kamer. En de tv, zonder Vlaamse zenders.

De ruimte van het verblijf was zeer goed. De ligging is ook zeer rustig maar toch in het centrum van Leuven.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prima voor onze doeleinden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

niemand te bereiken ;ook niet via het aangegeven tel. nr. Diverse malen geprobeerd; niet gelukt. We wilden een dag bijboeken en dit is niet gelukt helaas. Ook was het erg lastig om de weg te vinden met de TomTom; vaak de verkeerde kant op gewezen,of wegen waar je niet in mocht.

De ligging dicht bij het centrum en dicht bij het ziekenhuis Gasthuisberg was prima!

• Beoordeeld op: 26 december 2016

prachtige stad mooie kerstmarkt
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De ingang moet beter verlicht worden. Warm water voorziening Liet te wensen over, regelmatig koude douche.

Midden in het centrum een heerlijk ruim appartement. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Goede ligging tov centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Erg kleine badkamer; warm water douche op na 1 persoon, dus ook geen afwaswater; bed zeer wiebelig, bedlampje stuk; geen beschrijving werking tv

Goede ligging tov centrum

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Fijn appartement, maar erg jammer van de gehorigheid.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De wc stonk heel erg en was vies (binnenkant). Dat terwijl de badkamer juist heel schoon was. De tv viel tegen (bijna alleen maar Duitse zenders, slecht signaal op sommige zenders). De wifi viel regelmatig uit. Een ander (groot) nadeel vonden wij de gehorigheid. Wij hebben letterlijk meerdere keren mensen horen thuiskomen en in de gang of hun appartementen lawaai horen maken. Zelfs gesprekken tussen mensen waren duidelijk hoorbaar. Hier hebben we helaas wakker van gelegen.

Goede service. Geen personeel gezien, maar emailcontact verliep vlot en duidelijk. Fijne schone badkamer. In de keuken was veel aanwezig. Hier hebben wij voor deze ene ochtend geen gebruik van gemaakt, maar zeker goed ingericht voor eventueel meerdere dagen verblijf.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Vervallen verblijf op mooie locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Verval van hele gebouw. Schimmel. Vieze spullen en kapotte thermostaat etc.

Locatie en grootte

In het centrum van Leuven,
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De hygiëne, op zich prima maar een keer goed stofzuigen en stofafnemen is geen overbodige luxe.

In het centrum van Leuven,

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekend!

Uitstekend!

• Appartement met 1 Slaapkamer

Ontzettend smerig! Vies en onhygiënisch, ontzettend gehorig. Afraden!

De kamers waren smerig en er lagen nog etensresten onder de...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De kamers waren smerig en er lagen nog etensresten onder de tafel

De stank in de lift en de hygiene op de kamers was ondermaats

De stank in de lift en de hygiene op de kamers was ondermaats

Prima ,goede douche en bed,goede locatie dichtbij station en centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zenders tv chaos,de lift deed het niet,de trap was gevaarlijk

6,0
    redelijk goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Badkamer aan herstel toe. Bed eerder smal.

Meubilair

Fijn centraal en rustig.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Slaapgedeelte wat krap. Verder echt naar wens. Erg warm in de hal. Keuken echt oke. Helaas maar 1 wijnglas.

Ruim, erg centraal, prima uitzicht.

Goede ligging, dichtbij het centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ruim, netjes appartement, midden in het centrum

Locatie, daarom kwamen we terug

De matrassen waren versleten.dus slecht geslapen. Er was veel lawaaioverlast van dronken andere gasten

Locatie, daarom kwamen we terug

zakelijk, eenvoudig, basic
    • Appartement met 2 Slaapkamers

geringe waterdruk in de douche

rustige lokatie

Perfecte locatie

Het was niet (erg) schoon

Locatie en grootte appartement

Dicht bij grote markt

Dicht bij grote markt

Dicht bij het centrum - grote studio met alle gemakken

Prachtige locatie - Dicht bij het centrum met leuke eetgelegenheden

Misschien een groter kooktoestel en iets meer...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Misschien een groter kooktoestel en iets meer pollepels/opscheplepels. Ook iets meer keus aan glazen misschien

Ok voor 1x
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kamers zonder ramen en echt schoon was het niet

Grote appartementen en op een goede locatie

Centrale ligging, lekker ruim

Centrale ligging, lekker ruim

Aangenaam, maar verwacht geen luxe verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik kon de schakelaar van het licht in de badkamer niet vinden, maar was niet echt een probleem.

Grote kamers

Onze kamer 003 was prima maar die van onze vrienden 102? ...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Onze kamer 003 was prima maar die van onze vrienden 102? kan wel een opknapbeurt gebruiken.