Beoordelingen over Hotel Stayen 3-sterren

Tiensesteenweg 168, 3800 Sint-Truiden, België

#6 van de 8 hotels in Sint-Truiden

Snelle check in.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een comfort kamer gereserveerd omdat er een bad zou zijn: dit was er niet. Personeel vroeg niet hoe het verblijf geweest was; dit is toch een elementaire vraag bij goede service.

Snelle check in. Propere en ruime kamer.

Ik kwam mijn hotel kamer niet op met mijn pasje,...

Ik kwam mijn hotel kamer niet op met mijn pasje, uiteindelijk wist de poetsvrouw wat ze moest doen en konden we de kamer op. Na een hele dag op de bruiloft voor een gesloten deur staan is niet prettig

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we in de slaapkamer geen raam konden open zetten . Gaf echt vis bak gevoel. En dat je langs de kantoren moest om je kamer te bereiken.

Vriendelijk personeel Ontbijt lekker

het was goed, en een mooie omgeving om te fietsen

minpunt als je op het vijde verdiep zit,dat je eerst naar het derde verdiep moet en dan door een lange gang naar de andere lift voor het vijfde.

Kamer was mooi Badkamer ruim Ontbijt lekker meer dan genoeg

Vriendelijk personeel.

Geen mogelijkheid om een raam open te zetten voor frisse lucht. Aangewezen om de airco ook 's-nachts aan te zetten, anders is het veel te warm op de kamer om te slapen. Zeer gehorig, De kamerdeur sluit niet goed, waardoor deze rammelt in het kozijn.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Zeer goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden jammer genoeg eerst een verkeerde kamer gekregen. We hadden comfort geboekt en kregen een standaard. Gelukkig was de receptioniste zeer vriendelijk en heeft ze ons een andere kamer gegeven.

Een mooie, grote kamer. Het poetspersoneel verdient zeker een 10/10 want het was perfect proper. Zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in restaurant.

Heerlijk geslapen!

Wij hadden voor één nachtje de standaard kamer: perfect, in alles voorzien, ruime badkamer, heel proper!! Ontbijt: Prima! Het kunnen ontbijten tot 11 uur en uitchecken tot 12 uur is een groot plus punt!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op zaterdag is het zwembad maar open tot 1uur. En je kan maar op de kamer vanaf 12 uur. Dus in de namiddag niet kunnen zwemmen.

De kamer was heel mooi, zeker het zicht op het voetbalplein

Een adres om te onthouden
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bewijzering in de accommodatie-bij vertrek was de receptioniste nogal kort van stof- sommige gasten namen het niet zo nauw met het rookverbod

Ruime en zeer nette kamers, uitstekend bed, zeer goede roomservice,- na elke poetsbeurt steeds water, thee en koffie aanwezig. Zeer uitgebreid ontbijt-overdekte parking-goede brasserie-hulpvaardig en vriendelijk personeel-

Moderne, ruime kamer. Duur ontbijt en slecht bad
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

12 euro/persoon voor dit ontbijt vond ik persoonlijk veel te duur! Het warm water van het bad was snel op. Het bad was met een soort kraan die bij warmwater trager loopt, op de kraan van de wastafel was dit dan weer niet. Het was beter omgekeerd geweest want na 45 minuten was het bad nog NIET eens HALF gevuld!

Het was een mooie ruime kamer. Drink faciliteiten op de kamer. Het was stil op de gangen, zelfs na een WK-match van de Belgen.

goed maar geen echte topper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel niet overal even netjes/ hier en daar wat spinnewebben - kamers mogen eens worden opgefrist - parking is in de week overdag niet gratis - nogal ingewikkeld om je weg te vinden(bv. voor kamer op eerste verdieping moet je eerst naar derde , dan door lange gang , en dan terug naar eerste verdieping)

vlotte ontvangst /vertrek - ontbijt is goed maar geen echte topper - voldoende parkeerruimte

+/- correct
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vuilbakje op de badkamer was niet geledigd Bij het uitchecken was maar 1 personeelslid aanwezig die bovendien abonnementen voor STVV moest verkopen (lange procedure) waardoor wachttijd onaanvaardbaar lang was.

Ruime kamer ,Parkeergelegenheid

Leuk verblijf voor voetballiefhebbers
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechts één hoofdkussen, dus geslapen zonder kussen wegens te hoog en hard, maar dit is niet voor iedereen een nadeel

Verzoeken (twee aparte bedden, kamer met uitzicht op het speelveld) allemaal gekregen Probleem met de afrekening werd direct rechtgezet Propere kamer Ruime badkamer Goed restaurant (Grand Café) in het hotel voor zowel avondeten als ontbijt, dus u moet het niet ver zoeken Water (plat en bruis) en koffie en thee gratis op de kamer

prijs kwaliteit was het in mijn ogen te duur

De kamers zijn verouderd en moeten op verschillende punten opgefrist worden. Ze zijn ook niet erg ruim. Betaalde parking dus een totaalprijs van 110 euro vind ik te veel voor deze accommodatie prijs-kwaliteit heb ik al beter gehad.

het ontbijt was verzorgd,

kom hier nog wel terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het grand café kon het personeel wat vriendelijker zijn. Om 21.10 binnen gekomen en ik kon nog "net" gestellen terwijl de keuken open is tot 21.30. Het ontbijt was lekker maar niet overvloedig.

De kamer was zeer proper.

Redelijk, had er persoonlijk meer van verwacht.

De afstand van en naar de kamers, ook vanuit de garage. Receptie lag voor het gevoel aan de andere kant van het dorp. Er ging heel veel mis, maar het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.

Ik vond het ontbijt maar pover voor de prijs van 12 euro per...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het ontbijt maar pover voor de prijs van 12 euro per persoon. Er was ook geen controle als je in het hotel had overnacht door te vragen naar een kamernummer. Weinig personeel naargelang de drukte bij het ontbijt. Ze deden hun best maar voor die prijs kan het beter.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

slechtste verjaardagsuitstap ooit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er werd op de website nergens melding gemaakt dat het hotel op een voetbalstadion gebouwd was,waar toevallig net de laatste match van het seizoen gespeeld werd.wij wouden gebruik maken van de wellness,doch deze bleek op feestdagen gesloten en op zondag maar een paar uurtjes open.ook de twee liften die we moesten nemen waren omslachtig,tot we zelf ontdekten dat er een andere ingang was,die veel eenvoudiger was.

Na het sluiten van de bar is er geen enkele mogelijkheid...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na het sluiten van de bar is er geen enkele mogelijkheid meer om nog aan gekoelde dranken te geraken. Een minibar op de kamer of op z’n minst een drankautomaat aan de receptie zouden meer dan welkom zijn.

Ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt erg minimaal en weinig keuze De ramen van de kamer konden niet open en air refresh was met veel geluid Gym openings tijden van 07 uur tot 21 uur is niet handig met werktijden

Ruime kamers, vriendelijk personeel, schoon en goede locatoe

Een enorme aanrader op een goede uitvalsbasis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De communicatie omtrent de wellness kan beter. Ze vertelden ons dat er handdoeken beschikbaar gesteld werden maar op zondag was er geen coach aanwezig in de fitness- en wellnesszaal en zijn we zelf op zoek moeten gaan naar handdoeken.

Bij het inchecken was de ontvangst enorm hartelijk en vriendelijk. Onze kamer keek uit op het voetbalveld van STVV dus konden we, per toeval, de match vanop de eerste rij meekijken. Het centrum van Sint-Truiden is amper 5 minuutjes rijden, dit maakt het hotel een uitstekende uitvalsbasis.

Niet ver van centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Venster kan niet open,dus kan geen verse lucht naar binnen maar ook geen onfrisse lucht naar buiten vb.van wandelschoenen ... hoekjes van bad/douche vallen op door vuil... personeel is te zien wie je hebt. De ene is vriendelijk en luistert, de ander (e) zit er tegen het gedacht...Er was juist voetbal die avond, daardoor restaurant en bar gesloten om 20.00uur.Misschien es duidelijk maken op website, dan kunnen niet-voetballiefhebbers daar rekening mee houden...Bij boeking gemeld van 1persoon tarwe-intolerantie. 2maand later blijkt dat niemand van iets weet.Incheckbalie verwijt het de keuken, de keuken blijkt niet te zijn ingelicht.Ben de 2e ochtend rechtover het hotel binnen geweest in de bakkerij...voor 2.60 heb ik een 100% speltbrood meegebracht.Had ik toch ook mijn ontbijt.Gemeld aan de balie, maar nogmaals de schuld op de keuken gestoken...

Niet ver van centrum...

sfeerloos / zakelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel inpandig bij het stadion STVV (Belgische eredivisie). Onverwacht verzeilden we daardoor bij aankomst in een typisch voetbalsfeertje.

Nieuwbouw zoals het hoort, maar weinig sfeer.

voor herhaling vatbaar . Hotel is heel goed gelegen om van daaruit te gaan fietsen en wandelen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

spijtig dat we op terras niet konden eten s'avonds omdat er een match voetbal doorging. Het was heel mooi weer en dan minder tof om binnen te zitten

het ontbijt was in orde . De kamer was heel proper en ruim

Met oordoppen de nacht door!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Volgende keer vraag ik mij een kamer aan de voorzijde, ik kom toch voor de boesems. Het uitzicht op een voetbalstadion, al is het leeg, vind ik al helemaal niet aatrekkelijk. En ik blijf moeite hebben met slapen in een kamer waar geen raam, als was het maar op een kier, openkan. Dus moet de airco blijven blazen om niet te stikken en moet ik oordoppen in voor het "geblaas". Nu, ja, men zegt mij dat dat moderne tijden zijn... en daar hoor ik helemaal niet in thuis.

Mijn tweede maal hier en dat helpt wel om de weg in het hotel te leren kennen. Terwijl ik vorig jaar zelf op zondagochtend naar het ontbijt liep te zoeken kon ik nu anderen die, net als ik vorig jaar, op de dool waren de weg tonen. En het ontbijt is erg OK. De rij aan de koffiemachine dit jaar ook korter!

mooie kamer, hotel zag er mooi uit, bedden waren goed,...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was op de kamer veel te warm om te kunnen slapen 21 graden . ook met airco aan werd het maar weinig kouder, en geen raam die open kon. er waren die nacht meer mensen die er last van hadden dus misschien een storing.

mooie kamer, hotel zag er mooi uit, bedden waren goed, badkamer was ook goed en schoon.

Ontbijt is helemaal in orde.
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

We hadden een 'Skybox' - giga kamer die heel ongezellig aanvoelt. Met een enorme tafel in de ruimte, die doet vermoeden dat de kamer ook als vergaderruimte fungeert. Zeker niet de moeite om extra te betalen voor deze kamer. Ik denk dat een standaard kamer meer romantiek opwekt.

Ontbijt is helemaal in orde. Personeel super vriendelijk.

de ontvangst was professioneel en bijzonder hartelijk

De omgeving en het nachtelijk lawaai op de gang was erg storend. De buren rookten in de kamer waardoor de rook via de airco de kamer inkwam. Storend daar de ramen niet kunnen geopend worden..

de ontvangst was professioneel en bijzonder hartelijk

kalkafzetting en schimmel in de voegen van de badkamer.

Rustig, weinig geluid. Goede bedden. Parkeren naast de deur. Loopafstand gezellig centrum. Supermarkt voor de deur.

Leuk paasweekend in ideale omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand van receptie naar kamer . Niet ideaal voor oudere mensen die slecht te been zijn

Lekker ontbijt en centrale ligging voor bezoek aan Zuid Limburg

Mooie streek. Gaan we nog doen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het feit dat de deur klapperde wanneer iemand anders op de gang zijn deur open deed. Stuk gazet tussen gestoken. Was opgelost. Kamer 302. Badkamer onhandig douchen. Alles was nat op de vloer. Wand is aan vernieuwing toe.

Heerlijk ontbijt. Goede service

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Perfect verblijf met vriendelijk personeel en goed restaurant. Proper en rustig met parking

Zeer vriendelijk ontvangen. Mooie kamer en voldoende ruimte. Het avondmaal was fantastisch. Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt. Parking perfect. Goed bereikbaarheid. Rustig. Mooie accommodatie.

Rustige, aangename kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wie in het weekend voor 8u het hotel moet verlaten om te werken kan niet genieten van een ontbijt. De vervangende ontbijtpaketten zijn geen 12 euro waard

Rustige, aangename kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Aangenaam hotel. Nette ruime confortabele kamer. Lekker ontbijt. Prima prijs - kwaliteit.

Doordat er blijkbaar een grote groep van buitenaf (dus geen logés) kwamen ontbijten moesten wij plaatsnemen ver van het buffet af op een verhoogd gedeelte van het restaurant. Wij en onze vrienden vonden (wij verbleven met 3 koppels voor 1 nacht in het hotel na een trouwfeest in Sint-Truiden) dat wij als logés toch eerder in de ontbijtruimte bij het buffet hadden moeten kunnen plaatsnemen. Spijtig dat er geen venstertje in de slaapkamer voorzien was dat je kon openkippen. Wij zijn gewoon om 'frisse lucht' de slaapkamer te laten inkomen. Als dit helemaal klein bovenaan wordt voorzien moet dat voor de veiligheid wel kunnen denk ik.

Mooie ruime kamer voorzien van het nodige comfort.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Aangenaam en gezellig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- doorkijkgordijn/transparant gordijn op kamer (niet tegenvallend, maar suggestie) - personeel restaurant niet echt vriendelijk - we misten een mini-bar, gewoon om iets te koelen (geen tegenvaller, maar gewoon opmerking)

Mooie, ruime kamers. Kamer makkelijk bereikbaar vanuit parking.

Zeer aangenaam !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was dik ok . Men kon ontbijten tot 12.00 uur en dat is wel fijn op nieuwjaarsochtend.De kamer was zeer goed en het onthaal was super vriendelijk !

ons verblijf in het hotel was zeer aangenaam en het ontbijtbuffet was heel uitgebreid.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor ons was de kamer wat te warm. we vonden het ook spijtig dat we er geen verluchting aan het venster was.

de kamer was comfortabel. alles was aanwezig. het ontbijt was meer dan ok. onthaal was vriendelijk en zeer informatief.

Gewoon fijn,en voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warme gerechten bij ontbijt waten vrij snel op en werden maar langzaam aangevuld,en jammer is dat je nog apart moest betalen voor het ontbijt

Het totale plaatje van stayen klopt wel,leuk hotel ook al hou je zelf ook nie van voetbal.😁

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ruime familiekamer, eigenlijk 2 kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen ruimte om met kids te zitten of speelhoek en wat te drinken/borrelen 's avonds.

Ruime familiekamer, eigenlijk 2 kamers. Stilte in hotel. Ruime badkamer. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Zwembad, sauna en fitnessruimte ook super. Kerstontbijt, er was ook aan activiteit voor de kids gedacht.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Volgende keer in St Truiden weer naar hotel Stayen!

'Leermomentje' op de eerste avond was het vinden van de kamer (etage - diverse liften - lange gang) Dit weegt echter niet op tegen het totaalconcept.

Vriendelijk personeel / uitstekende ontbijtvoorziening / keurige kamer / prima parkeermogelijkheid Totaalconcept stadion / hotel / parkeermogelijkheden / winkelbestand verdient meer te worden toegepast

We verbleven al verschillende keren in het hotel en komen volgend jaar zeker terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spijtig dat wij er niet kunnen genieten van een ontbijt omdat wij vroeg het hotel moeten verlaten om onze functie tijdens de rally van Zuid Limburg en Landen op tijd te kunnen beginnen. Ze geven wel de mogelijkheid om een ontbijtpakket voor ons te maken, maar dan vind ik de prijs van 15 euro wel veel te veel.

Kamers zijn ruim, mooi en heel verzorgd. Rustige sfeer in het hotel, vriendelijk personeel

Kom beslistnog eens terug maar hou dan wel met 2 dingen rekening.......

Die verhoging bij het Ontbijt Restaurant. Heel onduidelijk aangegeven zodat mijn man daar gevallen is, en naar mijn mening zal hij de eerste niet geweest zijn die daar zijn eigen op heeft verkeken. Dus doe hier a.u.b. iets aan........( gelukkig goed afgelopen) Verder is het een heel eind lopen om op je kamer te komen en moet je van 2 liften gebruik maken.

Lekker ontbijt en diner . Kamer was schoon en groot genoeg en van alle gemakken voor zien.

Ondanks onze late aankomst op zondagavond waarbij de bar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets, alleen is het complex enorm groot om bepaalde afstanden af te leggen.

Ondanks onze late aankomst op zondagavond waarbij de bar reeds gesloten was doch perfect ontvangen door receptioniste. Parkingsfaciliteit uitstekend en mooie ruime kamer met gedeeltelijk zicht op voetbalveld. Wij komen zeker terug

Wauw ervaring.
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

Daar dit een passief hotel is kan er geen raam open. Voor mensen die gewoon zijn om altijd met open ramen te slapen is dit dus niet ok. Er was wel airco maar je hebt nooit het gevoel van frisse lucht en vooral een frisruikende omgeving te hebben. Er hangt steeds een geur ook al ligt er geen tapijt.

Dit was een super ervaring, echt top hotel met het vriendelijkste personeel ooit meegemaakt. Echt niks was teveel. Dan ook nog eens vanuit een luxe positie je eigen ploeg zien winnen. Kan toch niet beter denk ik dan.

viel mee maar kan beter voor die prijs

geen ontbijt inbegrepen geen rechtstreeks lift geen klok geen koelkast prijs mocht toch wel wat lager geen gratis parkeerticket voor hotelgasten

locatie

Goede kamer, locatie en communicatie waardeloos.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was gehorig, geen stopper op de toegangsdeur. Je moest ver door het pand lopen om bij je kamer te komen. Overnacht er niet wanneer er een voetbal wedstrijd plaatsvind; spa en fitness zijn dan gesloten en je kan meegenieten van het geluid van de wedstrijd. Het personeel was niet attent en vriendelijk. Ze waren niet verwelkomend bij aankomst en vertrek. Parkeren kan onder het gebouw maar is betaald. Hier moest ik zelf achterkomen. Prijs-Kwaliteit is slecht.

Kamer was netjes en schoon. Voldoende handdoeken aanwezig en een twee flesjes water bij aankomst. Spa met fitness, zwembad en jacuzzi waren zeer proper.

Heel lekker en verzorgd ontbijtbuffet, uitgebreide keuze,...

De dame aan de receptie had vriendelijker mogen zijn.

Heel lekker en verzorgd ontbijtbuffet, uitgebreide keuze, heerlijke verse fruitsla. Propere kamer en badkamer. Goed bed en aangenaam bedlinnen.

Prima verblijf als je op doorreis bent
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was excl ontbijt!! extra betaald voor simpele ontbijt. Had net zo goed bij Albert Heijn een croissantje en verse jus kunnen halen. Was ik goedkoper klaar. Geen flesje water op de kamer! Kamer bevat geen mini bar! Kamer is gehorig door harde vloer.

Locatie was bovenverwachting in een leuke omgeving. Complex is vrij nieuw met een voetbalstadion en een soort mini winkelcentrum tegen het hotelgebouw aan. Tijdens verblijf voetbal wedstrijd kunnen kijken. (moet je net geluk mee hebben).

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ruim, maar helaas was er geen raam en minibar aanwezig. Geen menukaart aanwezig om iets vanuit de hotelkamer te bestellen. Dat is inderdaad een tegevaller.

De bed was heerlijk en het eten ook.

Lekker ontbijt

Ramen konden niet open, was heel warm en bevangen op de kamer. Om uit te checken was het lang wachten er stond een lange rij omdat er maar één personeelslid was die terzelfder tijd ook de voorverkoop van voetbaltickets voor de avondmatch deed.

Lekker ontbijt

Is en hotel heel geschikt voor kort verblijf niet voor lang.

Het ontbijt was 15 euro. Paar min punten in de kamer. Geen koelkastje, we kregen twee aparte bedden ipv dubbel. De wc stonk naar de riool en er ontbrak geurvreter en wat product . Was niet mooi gereinigd. Aan het onthaal gezegd. Vensters kunnen niet open door air co. (vaste vensters). Lang stappen van ingaan naar kamer op 5 de verdieping. Twee liften mogen nemen en lange gangen te wandelen. Niet voor mensen die slecht te been zijn.

Ontbijt was niet goedkoop 15 euro maar wel verzorgd in mooi kader kunnen nemen in mooie taverne beneden in gebouw. Het was er rustig maar er was geen voetbal .

Super fantastisch hotel

Bij aankomst op de kamer hadden we zijdelings zicht op het voetbalveld van Sint Truiden, super. We waren langs de late kant voor het ontbijt, toch hadden we nog een ruime keuze aan pistoletjes, koeken, beleg enz.... Super hotel

Ok maar enkele kleine minpuntjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lange afstand naar de kamer, de airco was een beetje storend en jammer dat we 's avond niet meer in het zwembad konden.

Zeer ruime en rustige kamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Mooie ruime kamers

Tussen loby ( onthaal en kamer = vierde verdiep ) grote afstand, 2 liften ( ttz met 1 lift tot op 3, dan lange gang door en dan weer een trap of lift ) en dan weer hangen en hoeken !

Mooie ruime kamers

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

correcte prijs-kwaliteit en vriendelijk personeel

het uitzicht op de zijkant van het stadium (architecturale setting)

correcte prijs-kwaliteitverhouding, zeer vriendelijk personeel, faciliteiten zoals zwembad

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel op originele lokatie.

De douche stroomde over. Er moet veel worden gelopen, van de receptie naar de kamer en naar de auto.

Was hier 1 nacht op doorreis. Hotel is onderdeel van een stadion en een shopping center. Het bed slaapt uitstekend, de kamer is goed en het hotel is schoon en nieuw. De staff is aardig. Waterkoker, water en koffie op de kamer.

Alles wat je mag verwachten!
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

Wat een fijn hotel en wat een lieve mensen op de receptie. Een dame, volgens mij heet ze Nanne, verdient echt een groot compliment. Zelden maak je zon attente en proactieve receptie mee!!! De kamer was top! Heel netjes en mooi. Ontbijt keurig en ook daar vriendelijk personeel. Parkeren is goed geregeld. St Truiden centrum is op loopafstand. Gezellige plaats! We hebben het leuk gehad en komen vast nog eens!

Heerlijk genieten in Sint-Truiden

Het was een beetje jammer dat het raam niet open kon. We wilden graag het raam open kunnen zetten 's morgens en 's avonds om frisse lucht te hebben. Het was eigenlijk iets te warm en we wisten niet hoe we de temperatuur of de airco konden regelen. Er was een beetje lawaai van de straat maar ik ben niet veel gewoon op dat gebied.

De kamer was erg proper en ook onze 2de dag werd de kamer goed proper gemaakt. De flesjes water konden we waarderen. Het zwembad was een groot voordeel. Het is erg stijlvol gemaakt. In het begin waren we alleen in het zwembad en dat was echt luxe. Er is een bubbelbad, een sauna en een zwembad met stroming! Het ontbijt was in orde! Lekker ei met spek. In bijlage een zonsondergang vanuit de kamer.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Goed hotel met uitstekende bedden en badkamer. Servivcegericht personeel en een goed restaurant.

De routing van receptie naar de kamer was enigszins vreemd en werd door mij niet meteen begrepen. Na een lange werkdag heb ik niet goed geluisterd naar de uitleg en heb nogal moeten zoeken. Ik had uitzicht op een blinde muur op mijn kamer, maar dit was wel lekker rustig....

Uitstekend bed, goed dekbed en goed kussen!

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rubber van de douche ontbrak en water liep dus onder de douchedeur op de badkamervloer .

Goede prijs kwaliteit. Zeer goede bedden en ontbijt was goed.

Het ontbijt was goed, alléén veel te druk!

Ontbijt te druk Op zondag avond alles om 22u gesloten

Het ontbijt was goed, alléén veel te druk! Veel mensen vanuit buiten het hotel komen er ontbijten, vandaar was er niet onmiddellijk plaats.

Een goeiemorgen als je beneden komt in de receptie is toch niet teveel gevraagd
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

Niet alle medewerkers aan de receptie waren even vriendelijk

Fantastisch ontbijt. Lekker eten in de avond ,gezellige bar overdag ,de sauna met zwembad.het uitzicht van op de kamer Fantastisch personeel.

Ondanks drukke locatie, genoten van de rust in het hotel.

misschien toch een minibar op de kamer. koel houden van drank .

het ontbijt was uitgebreid lekker met verse produkten. bijna geluidsdichte; zeer nette kamers, goeie matrassen. vriendelijk personeel.

Hotel is goed maar een aantal praktische zaken zouden beter mogen.

Een nogal lange weg om kamer te bereiken, eerst lift naar 3e verdiep, dan lange gang naar andere kant gebouw, terug lift naar 4e verdiep. Uitzicht kamer was op zijkant tribune. Keuken met beperkte keuze. Jammer voor de hotelgasten dat op een voetbalavond, de bar/resto om 22h00 al sluit. We zaten te eten met vrienden maar moesten ergens anders iets gaan drinken.

Propere kamer met ruime badkamer. Goeie bedden. Voldoende handdoeken. Goed uitgebreid ontbijt. Restaurant met goede keuken. Heel vriendelijk personeel. Ondergrondse parkeergarage, mogelijkheid om fietsen in afgesloten hok te plaatsen.

- kamer, ontbijt top !

- douche kon net wat properder; kalk en vuile randen - eventueel korte handleiding airco en of verlichting bij airco aanpassen

- kamer, ontbijt top !

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prijs kwaliteit een goed hotel op korte afstand van het centrum
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Een douche nemen resulteerde in een overstroomde badkamer. Ramen gingen niet open wat niet zo aangenaam is. Weinig zitplaatsen in het weekend voor het ontbijt. En de bediening in aangesloten restaurant was allesbehalve vriendelijk.

Leuk concept om te logeren in het voetbalstadion. Grote kamers met het nodige comfort.

ideaal startpunt voor fietsweekend , met "veilige " parking voor fietsen (als er geen voetbal is)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bereik van kamer van aan receptie is wat omslachtig

Ruime kamer ; zicht op voetbalplein . Gemakkelijke en lage kosten parking .( althans als Sint -Truiden geen thuismatch speelt) Ideaal voor fietsweekend , dicht bij fietsknopen netwerk

Kamer met airco.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je loopt er echt wel verloren. Is een immens groot gebouw met tussenverdiepingen.

Kamer met airco. Mooi, ruim en modern. Alleen een anti-slip mat in de douche zou geen overbodige luxe zijn. Een heel lekker en zeer gevarieerd ontbijt.

Gezellig wandelen tussen de bloesems
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

Wat meer informatie voor wandelaars en fietsers zou beschikbaar mogen zijn.

Skybox was een verrassende locatie. Mooie, grote kamer en netjes. Het ontbijt was zeer goed in orde!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

OK voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik hou er van om het ontbijt in de prijs te zien zitten. Het ontbijtbuffet was erg lekker maar de organisatie ervan kan beter. De koffiezetapparaten schenken een heerlijke kop koffie, maar kunnen het tempo van "spitsuur" niet aan. Gevolg, tegen dat ik aan mijn English breakfast kon beginnen was het bijna koud. De organisatie van het hotel laat overal een paar steken vallen die door net iets meer bordjes en aanduidingen uit de wereld zouden zijn. Twee voorbeelden : bij aankomst is het mij volkomen onduidelijk waar ik mijn wagen kwijt kan. Alvast niet voor de deur, ook niet voor een paar minuten. Een duidelijk bord met "Parking Hotel Staeyen" kan dit oplossen. Idem wat betreft de locatie van het ontbijt. Op het infoblad zegt men wel dat het ontbijt in de "Cuisine Corner" of zoiets wordt geserveerd, maar ik - en nog behoorlijk wat anderen kon ik merken - waren onzeker waar het onbijt nu te krijgen was. Een bordje met een simpele aanduiding kan dit oplossen. Geen enkele kamer zou openende ramen hebben. Alvast mijn kamer niet. Slapen met oordoppen dus om het brommende geluid van de airco uit te schakelen. En blij om 's morgens weer in de buitenlucht te staan. Het lijkt mij ook leuker om een kamer aan de voorzijde te hebben omwille van het uitzicht. De achterzijde kijkt uit op het voetbalstadion en dat is nu net mijn ding niet. Jawel, ik had gecheckt of er de avond van mijn overnachting een match was, gelukkig niet. Het zijn veel zinnen, maar "an sich" wat kleinere dingen die snel kunnen opgelost worden en de ervaring dan toch wat beter te maken. Het kan allemaal net dat beetje beter zodat de prijs beter in verhouding tot de waar staat.

Dat er nog plaats was in de omgeving van Sint Truiden tijdens dit "bloesem"-weekeind. Het ontbijtbuffet was kwalitatief erg OK.

Heerlijk uitstapje genoten van de rust en het hotel.
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Stadion

De elektronica om alles te sturen in de kamer zal voor oudere personen die hieraan niet gewend zijn niet eenvoudig zijn. Alles in de kamer wordt gestuurd vanaf elektronisch paneel maar de handleiding die men ons gaf was voor een ander type paneel. Verwarming werkte niet, dus net iets te koud in de kamer.

Geweldige kamer met ongelooflijk uitzicht in het stadion van STVV. Super ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Dame aan het onthaal was vriendelijk.

Onze badkamer stond bijna volledig onder water na een douche van 5 à 10 minuten. Het hotel is absoluut niet praktisch ingedeeld. Super klein bed. Onze kamer werd bij het inchecken niet meteen gevonden, wij hebben echt moeten aantonen dat we effectief geboekt hadden.

Dame aan het onthaal was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Tof hotel voor wie Sint Truiden wil bezoeken maar toch niet in het centrum wenst te logeren.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een glaasje bubbels bij het ontbijt op zondag had wel een meerwaarde gegeven. Ik miste ook wel een spiegeleitje 's morgens.

Lekker eten aan deftige prijs. Ook het ontbijt is in orde. Een kamer met zicht op het voetbalveld is top.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Alles heel proper ,Bij het inchecken was ik na 30 sec op weg...

Alles heel proper ,Bij het inchecken was ik na 30 sec op weg naar mijn kamer,alles lag klaar. Alles heel proper,makkelijk is ook de ondergrondse Parking met directe toegang tot het hotel. Stille kamers en goede bedden!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Hun prijsaanbieding is bedrog
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden geboekt voor 2 volwassen en 1 kind van zeven jaar . Op foto's was een zetel te zien . En bij boeking was gemeld dat we met drie in de kamer konden . Bij aankomst was er alleen een tweepersoonsbed en geen extra dons en hoofdkussen . Dus kind moet bij ons slapen zonder hoofdkussen en zonder dons of deken . Dus vraag bij receptie voor een bed voor kindje nog eens 21 euro bij betalen per nacht . de prijs dat ze aanbieden is dus eigenlijk bedrog !

Het ontbijt was lekker en gevarieerd .