Beoordelingen over Hotel Steineweiher 3-sterren

Rodter Strasse 32, 4780 Saint-Vith, België

#6 van de 9 hotels in Saint-Vith

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het waren 3 fantastische dagen.

Er was geboekt voor 3 personen, maar 2 dagen vóór vertrek is 'n persoon weggevallen wegens ziekte en kon ik NIET meer afbestellen.

Alles was tip top in orde

Een leuke overnachting

Eigenlijk niets Hotel wat gedateerd Wn let op, als je slecht ter been bent Er zijn veel trappen en geen lift

Vriendelijk personeel Bijzondere locatie

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Lokatie heerlijk, kamers wat verouderd maar net!

Bedvering maakte enorm veel lawaai en de kamers zijn gehorig.....

Ja, geen buffet, individueel op tafel en overvloedig! Mooie locatie en enorm terras!

Is voor herhaling vatbaar ,en zou het ook aan anderen aanprijzen !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Algemeen uiterst tevreden , de kelner was uiterst vriendelijk , het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn maar het voldeed ! En het hotel straalde rust uit , gelegen aan het mooie meer was het er zalig vertoeven op het terras

mijn kamer heeft mij voldaan , geen grote luxe ietwat aan de kleine kant , mooie douche en rustig gelegen . Vriendelijk ontvangen door de dame des huizes , en voor de maaltijden zou ik 7,5 op 10 geven

Heerlijk verblijf met lekker eten, de keuken is een echte aanrader.

Het bed en de kleerkast zijn aan vernieuwing toe, hier wordt aan gewerkt.

heerlijk ontbijt met bediening aan tafel, dit is heel uitzonderlijk, zeer aangenaam, je wordt hier echt verwend. Het eten is overheerlijk, een aangenaam terras, je zit werkelijk in de natuur, prachtige omgeving.

Bijzonder hotel.

Bijzonder hotel. Gastvrij familiebedrijf met ouderwetse persoonlijke service en aandacht. Inrichting restaurant' nostalgisch' maar zeer gedegen, prima eten. Kamer schoon en heel, geheel nieuw badkamer, van alle comfort voorzien

entourage goed, restaurant is mooi maar daar eten is af te raden.

Het is niet of nauwelijks mogelijk om overdag koffie of een drankje te bestellen als je lekker buiten wil zitten. Het avondeten in het restaurant is erg karig en buiten verhouding duur.

De locatie en gewone personeel

Mooi
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ondanks boeking via booking.com hadden mensen bij uitboeken nog geen info van boeking.com

Ontvangst, kamer goed, prachtige locatie, dicht bij centrum, de rust en het restaurant met bediening.

Ik boekte 5 kamers met ontbijt.

Ik boekte 5 kamers met ontbijt. Onze 2 vrienden die met de koersfiets aankwamen waren eerst ter plaatse. Zij werden niet vriendelijk ontvangen omdat we het avondmaal niet in het hotel boekten. Toen ik later voor iedereen wilde inchecken werd mij heel duidelijk gemaakt dat het absoluut niet op prijs werd gesteld dat we niet in het hotel zouden eten. Ik verontschuldigde mij en maakte de mevrouw duidelijk dat ik niet wist dat dit verplicht was. Ik boekte nl via Booking.com kamers met ontbijt! Zij antwoordde: het is niet verplicht "amber das ist anstand" Dit was absoluut zeer onaangenaam. Het hotel is heel ouwbollig, overal tapijt, met kleinere tapijtjes erover. Een hemelbed dat in een hoek tegen de muur staat. Een oude maar propere badkamer. Het is eigenlijk dermate 'erover' dat het eigenlijk wel leuk is. Bij het ontbijt werden we (door dezelfde mevrouw) vriendelijk bediend. Het ontbijt stond klaar aan tafel. Er waren lekkere verse broodjes en zeer veel beleg. Je kan naar wens een eitje krijgen. Fruitsap wordt wel extra aangetekend per glas.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Een vakantiegevoel dat je nog lang wilt koesteren

Wakker worden met het fluiten en zingen van de vogels, uitgebreid ontbijten in een sfeervol kader. Dat is een vakantiegevoel dat je wilt bewaren. Het hotel is gelegen in een groene omgeving, en toch vlakbij het centrum. Het gastvrije onthaal, de keurige afwerking van de accommodatie en de onberispelijke reinheid van het geheel, maken "Am Steineweiher" tot een absolute aanrader. Het restaurant biedt een ruime kaart, de gerechten zijn perfect in balans, en de bediening vlekkeloos.

De inrichting. Te aubollig, er staat veel te veel binnen. Een kleine kamer, proper maar veel te veel tapijt overal. Slecht voor de allergieën !

De locatie buiten

De ligging is prachtig.

De prijs voor het diner was niet in verhouding met wat er op ons bord lag. €30 euro voor een stukje vlees ,een beetje sla en een handvol frietjes vind ik echt niet in verhouding.

De ligging is prachtig. Het hotel gelegen aan een meertje midden in de natuur. Geweldig. Ook het personeel was zeer behulpzaam.

gezien het één overnachting betrof en wij extern diner genomen hebben viel het al bij al mee.

Wel heel erg verouderd en heel klassiek ingericht. Slaapcomfort helaas ondermaats wegens veel te kleine en oncomfortabele bed. Vijver tot tegen terras is leuk, maar opgelet voor de miljoenen muggen!

Stil maar toch dichtbij centrum gelegen. De netheid van de kamer en eetzaal was wel opmerkelijk. Praktisch is ook de ruime en veilige eigen parking net voor de deur.

Rustig hotel

Het is erg gedateerd en ik vindt de kamer erg donker. Erg veel kleden in de kamer die te groot waren. Een bed wat tegen een muur stond waardoor je via het voeteneinde uit bed moet stappen. De douche geeft geen stabiele waterdruk en wisselt erg van temperatuur.

Prachtige locatie, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Goede gratis Wifi.

omgeving rustig en leuk terras aan forellen vijver

bediening was ok, beetje stugge eigenaresse, probeerde wel een praatje te maken maar kwam aan onze tafel alleen zeggen dat ze geen water uit de kraan meer schenken omdat dat geld kost. niet omdat we geen andere drankjes hebben genomen. we hebben twee flessen wijn gedronken. dat viel dus tegen dat ze dit als reden had. bij afrekenen bleef ze aan haar ontbijt zitten en liet de dame die corfee had afrekenen. tegenvaller zeker als klein hotel/restaurant. verder de geur die ze gebruiken om te reinigen en in de linnen was penetrant. wel erg gedateerd

omgeving rustig en leuk terras aan forellen vijver

Erg goed hotel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Als ik dan een min punt moet verzinnen, heb ik liever een aparte douche, dan een prima douche in het bad.

Een heel fijn hotel , prima kamer, met goed bed. Restaurant van goede kwaliteit en leuk terras aan het water. Medewerkers allemaal even vriendelijk en snel behulpzaam.

Prachtige kamer, goed ontbijt met voldoende keuze (geen...

Prachtige kamer, goed ontbijt met voldoende keuze (geen buffet), uitstekende locatie aan de rand van St. Vith, ruime parkeergelegenheid, heerlijk eten.

Een oubollig hotel met vriendelijke uitbaters en een te prijzig restaurant

De zogenaamde 'idyllische' rust wordt verstoord door het geluid van de autosnelweg dichtbij. Het restaurant is te duur in verhouding tot de kwaliteit: een fles banale huiswijn à 26 EUR is overdreven.

De kamer had een terras met stoelen en tafel waar het lekker luieren was, ondanks het storend geluid van de nabijgelegen autosnelweg. Ook de nabijheid van het dorp, op een goeie 5 minuten wandelen, is leuk meegenomen.

Prima mooi gelegen familie hotel!

Jammer dat er geen stopcontacten bij het nachtkastje zitten voor het opladen van de telefoon's.

Heel gezellig familie hotel. Traditioneel ingericht. Kamers zijn ruim voldoende. Uitstekende bedden. Badkamer functioneel. In restaurant kun je uitstekend eten. Tafels prachtig gedekt. Mooi gelegen aan een meer. Het prima ontbijt wordt nog aan tafel geserveerd. Onze fietsen konden we stallen in een afgesloten garage.

Aangenaam verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik had meer bos/natuur in de directe omgeving verwacht. Bedden aan vervanging toe. Beetje verouderd, maar maakt het wel romantisch in zekere zin. Je hoort veel geluid van de gang

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Ontbijt en diner heerlijk en verzorgd

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Aangenaam

In de maand februari zou de chauffage toch beter mogen werken. Het was ronduit koud op de kamer.

Het ontbijt was vers en lekker. Uitstekend avondmaal. Mooi gelegen.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Je moet je soms behelpen in het Duits, wat niet altijd eenvoudig is. Supplementen wat aan de dure kant zoals voor hond: 14 euro/dag.

Ruime en nette kamer met vernieuwde badkamer. De gastvrijheid en het eten.

Niet goed genoeg om terug te keren.

Bij het onthaal kregen we gewoon de sleutel van de kamer en moesten we zelf vragen om hoe laat het ontbijt was. Ik heb geen idee of er al dan niet wifi was en zo ja of die gratis was, want we hebben er geen informatie over gekregen. Hoewel we een driepersoonskamer gereserveerd hadden, waren er slechts voor 2 personen handdoeken voorzien in de badkamer. De kamers zijn aan renovatie toe. De loodgieterij is totaal niet in orde. Er bleef water in de douche staan. Water dat wegliep via de afvoer van de douche borrelde in de lavabo weer omhoog. Er was ook erg veel geluid in de buizen wanneer anderen water namen.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De ontbrekende set handdoeken in de badkamer werd ons na melding onmiddellijk bezorgd.

Rustig gelegen hotel ,prachtige locatie

🤔 ben meestal niet voor tapijt op de kamer maar stoorde me hier niet voor 1 nacht

Mooi alleenstaande hotel omringd door water,ontbijten met zicht op het water,en zeer rustig gelegen

Heel aangenaam, warm ontvangst zowel voor ons als voor de hond!

Het ontbijt was zeer verzorgd maar we misten vers fruit en yoghourt. Een paar TV zenders op onze kamer (12)deden het niet en kamer was vrij klein. Voor 1 nacht heeft dit ons echt niet gestoord.

Het hotel straalde een warme gezelligheid uit. Personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Eten à la carte is een pareltje, heel lekker! We komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Een rustig gelegen charme hotel voor al wie rust apprecieert !

Restaurant is aan dure kant. Ontbijt is lekker, maar beetje fruit had welkom geweest. Voor de rest kan ik zelfs niet zeggen dat er zaken zijn 'tegengevallen'.

Heerlijk rustig gelegen aan een grote tuin en vijver, hier kom je makkelijk tot rust. Uitstekend restaurant, lekker ontbijt. Centrum St Vith is op wandelafstand. Rustiek hotel met klassiek interieur wat niet iedereen zal bevallen, maar ik vond het charmant !

Schitterend!! Een echte aanrader. Wij komen zeker nog terug!

Ontbijt was heerlijk. Wifi werkte perfect. Avondmaal was schitterend: zeer zeer lekker en elke avond ander voorgerecht, ander hoofdschotel, ander dessert maar superlekker!!!!!!! We hadden een garage voor onze fietsen te stallen. Het was een familiehotel en elke dag, bij elke maaltijd kwam de "bejaarde" uitbaatster vragen hoe het was en hielp ze mee op- en afdienen: super vriendelijk en behulpzaam.

Zeer geslaagd, zeker om nog terug te komen.

Het ontbijt mag wat uitgebreider, bijvoorbeeld met buffet.

Zeer mooie locatie, dicht bij het centrum van Sankt Vith. Verschillende wandelingen starten vlakbij. Zeer aangenaam hotel met goede service.

De omgeving is prachtig!!

Het hotel was aardig. Alles was min of meer ok, maar geen uitstraling. De stijl van het hotel sprak ons niet aan. Alles lag op auto afstand aan een weg waar je ook niet echt kon lopen. De omgeving is prachtig!

Fantastisch. Dit hotel heeft gasten die al 50 jaar terugkomen. Ik begrijp dat heel goed.

Prachtig gelegen romantisch ingericht hotel aan een klein meertje. Heerlijke lommerijke tuin en mooi terras. Ik reisde alleen en kreeg als vanzelfsprekend een hele fijne tweepersoonskamer voor een eenpersoonsprijs. Dat is (helaas) nog steeds een uitzondering. Toen ik de eigenaresse daar een compliment over maakte vertelde ze dat ze zelf ook veel alleen gereisd heeft en niet wil dat haar alleenreizende gasten 'weggestopt' worden in te kleine kamers naast de lift. Ik voelde mij hier bijzonder welkom. Heerlijk gegeten.

Mooi hotel, maar aan de dure kant.

Ontbijt was adequaat, maar gezien de prijs van de kamer hadden we wat meer verwacht. Kamer was ook aan de kleine kant voor 96 euro.

Groot gebouw met sfeer en allure.

Prachtige ligging en vriendelijk personeel maar een beetje gedateerd.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Op zaterdagavond werd om 22.25u in restaurant/bar het licht gedoofd. Dat is niet meer van deze tijd. De accommodatie bevat overal vast tapijt met nog prachtige extra tapijten er bovenop. Voor ons heel mooi, maar misschien minder voor mensen die allergisch zijn.

Rustig en comfortabel hotel. goede ligging.

Yoghurt en fruit bij het ontbijt ontbrak. Er was wel voldoende brood,broodjes. Buffetvorm zou beter zijn.

De kamer was comfotabel,ook de douche. De rustige ligging en toch vlakbij het centrum.

oudbollig, ongezellig hotel

het hotel gaf een heel oudbollige indruk, het interieur voelde deprimerend aan, om 21u werd gewoon de muziek afgezet en als je nog iets wou drinken in het salon was dat duidelijk tegen hun zin. Door de oudere gasten was je door het lawaai al om 7u gewekt. Personeel kon beter zijn meningsverschillen achter gesloten deuren houden en niet in de plaats waar gasten bij zijn.

het uitzicht van het hotel was wel mooi

Rustig en rustiek verblijf in volle natuur vlakbij het centrum van Sankt-Vith.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk personeel! Gezellige kamer, voldoende grootte van badkamer. Eenvoudig, maar lekker ontbijt. We verbleven er half pension. Goed samengsteld driegangen-diner. Lekker gegeten! Mooi rustiek restaurant met ook de gelegenheid om op het terras aan de rand van de vijver te dineren.

Het verblijf was zeer aangenaam in een heel mooie omgeving, en in een gezellig hotel.

Een frigootje en airco in de kamer

Het ontbijt was lekker en overdadig. De kamer was piekfijn in orde, enkel een frigootje was welkom geweest. De ligging is heel goed : rustig, kalm en toch maat tien minuutjes te voet van stadscentrum. Een prachtige tuin en vijver om te wandelen en te genieten.

Oubollig hotel op mooie locatie

Wat oubollig. 'S moegens werd gevraagd of we bij hun wilden dineren, aangegeven dat we dat nog niet wisten, was geen probleem konden we 's avonds ook nog wel beslissen. Toen mijn man 's avonds even het restaurant binnenliep werd direct gevraagd of hij al had gegeten, en dat hadden we inderdaad al gedaan, werd er gevraagd waar hij dan wel had gegeten en er werd hem meteen verteld dat ze dat niet op prijs stelden, dat ze voor ons gereserveerd hadden. Vervolgens konden we niets meer te drinken krijgen, terwijl er nog wel vier andere mensen wat aan het drinken waren. Rond 21.30. We konden nog wel een paar flessen bier kopen.

De ligging.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het hotel is mooi en rustig gelegen. Mooie romantische kamers, goede bedden. Lekker gegeten in het restaurant, zowel diner als ontbijt. We zijn maar 1 nacht gebleven omdat we op doorreis waren, maar we komen zeker nog eens terug voor een langere periode.

Vriendelijk-Gezellig en mooi verblijf - Zeer tevreden
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers iets gedateerd maar wel erg netjes en goed bed Dus voor ons verder geen probleem

Vriendelijke sfeer en nette kamers met mooie lokatie samen - Goede kwaliteit eten / ontbijt

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een weekendje weg.

De badkamer wat afgeleefd.

De vriendelijkheid van de eigenares alsook haar personeel. Heel mooie locatie. Zeer goed restaurant waar u een goede wijn kan drinken in een mooi Duits kader met dito omgeving. Grote bedden.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

heerlijk ouderwetse kerstsfeer in dit eenvoudige familie hotelletje

slaapkamer/badkamer zijn beetje jaren 70; in het dorpje Sankt-Vith zelf valt weinig te beleven

zeer warm en gezellig kerstinterieur met brandend haardvuur en zicht op mooie vijver; heerlijk om in te ontbijten of te dineren

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Proper en heel vriendelijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het bed ondersteund door hout blokken en kraakt en piept als je omdraait ,de badkamer is oud .De prijs voor 2 hondjes was 50 euro .

Proper en heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

We vonden het een heel aangename vakantie!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik vind dat men nogal opdringerig was met de wijnkaart.

Fantastisch ontbijt. Ruime kamer op de bovenste verdieping. Rustig gelegen. Heel lekker diner! Heel vriendelijke mensen. De dochter spreekt Nederlands.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeker aan te raden!!!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Enkele kleine webjes in de hoeken van het raam achter de gordijnen.

Gezellig interieur van het restaurant met een zithoek (salon) waar je op uw gemak een drankje kan nuttigen. Uiterst vriendelijk personeel. Overheerlijke gerechten in half-pension! Ondanks dicht bij het centrum gelegen (5 minuutjes wandelen) toch een gevoel van afgelegen te zijn!

Gezellig hotel op een schitterende locatie....

De kamers zijn praktisch ingericht, maar de douche is klein. Het bed was voor ons niet comfortabel: wij vonden de matrassen veel te zacht. De kamers zijn erg gehorig (voor wie hier gevoelig voor is).

De locatie van dit hotel is schitterend! Vanuit het restaurant kijk je uit op een prachtige vijver, omringd door bomen. Het hotel doet qua inrichting erg ouderwets aan (vol met jaren '50 meubels), maar dat heeft ook net z'n charme. Deze uitstraling geldt ook voor het restaurant, alwaar een prima ontbijt en heerlijk diner wordt geserveerd. De hygiene van het hotel/kamer is uitstekend. De service en gastvrijheid van het personeel is eveneens uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

voor een nacht was de kamer goed genoeg, restaurant, eten en bediening was ronduit goed.

kamers komen niet overeen met waarmee op site geadverteerd wordt. Alles was wel schoon maar gedateerd. Als een persoon had ik een familiekamer met 4 bedden.

Het diner was erg goed, alles vers bereid. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima voor tussenstop

Kamer ook boven voordeur( kamer5), bezorging ' s ochtends heel vroeg. Badkamer gedateerd, ook achter de gordijnen mag schoongemaakt worden

Uitermate vriendelijk personeel, diner en ontbijt prima! Mooie locatie en een oubollige sfeer. Leuk als je daar van houdt

• Beoordeeld op: 13 november 2016

eentje om teru naar toe te gaan !
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het enige wat mij een beetje stoort, is dat er een beetje veel "tapijt" aanwezig is, maar ja dat hoort nu eenmaal bij de omgeving zeker.

Het ontbijt werd geserveerd aan tafel, maar alles was dik in orde! Het personeel was verdient hier ook een pluim! De ligging van het hotel is geweldig. Dichtbij de autostrade en het centrum van Sankt Vith en toch heel rustig. Wij hadden half pension geboekt, en wij hebben heel lekker gegeten. Wie wil gaan wandelen in de omgeving moet zeker overwegen om dit hotel zeker eens te proberen. Wij gaan zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zéér lekker eten, vriendelijk personeel, propere en comfortabele kamers, gewoon perfect verblijf!

eigenlijk niets

Vriendelijke mensen, uitzonderlijk propere kamers, gewoon goed ontbijt maar uitstekend avondeten. Neem daarbij de geweldige ligging en het is een plaats om zeker terug te gaan.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Het retro romantische kader: alles klopte

Ongepaste vraag

Het retro romantische kader: alles klopte

Te duur voor 3 sterren hotel

Te kleine kamer slecht ontbijt, te duur voor het gebodene.

Hele mooie locatie aan een vijver

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ontbijt beetje afgepast

De ligging met mooie tuin aan meertjes. Eetzaal mooi klassiek

Gedeelte van personeel vriendelijk, te duur restaurant.

Restaurant te duur. Prijs kwaliteit verhouding niet oke

Aantal personen zeer vriendelijk

uitstekend verblijf, ik ga terug
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

huislift ? kleine koelkast op de kamer ? kastje of legplank in de badkamer

alles inorde; goed ontbijt; goed diner; vriendelijk attentvol personeel

Prima verblijf voor een nacht/paar nachten

Een wat gedateerd hotel. Voor de rest allemaal uitstekend. Zeer vriendelijk personeel.

prachtig

nee

ja alles was naar wensen voor ons had het niet beter gekundnee

Beperkte menukaart Zondag restorant 19u30 al gesloten

Gastvrouw fantasties Natuur gratis vissen Mooi ligging Verzorgd ook de vijvers

De locatie was perfect .

Vreselijke bedden , hotel was oudbollig

De locatie was perfect . Restaurant wat erbij hoorde, was prima

Het bed was hard smal en het kraakte.

Vriendelijke bediening, mooie ligging en heerlijk verzorgd...

Krakend bed en slechte matrassen!!!

Vriendelijke bediening, mooie ligging en heerlijk verzorgd ontbijt!

Mooie rustige ligging, en thuiskomen gevoel.

De matrassen

Het ontbijt was goed. Ideaal voor fietsen Venbaan .

Niks zeer rustig en mooi gelegen

Ontbijt super veel te veel

Dicht bij centrum

Dicht bij centrum

Rustig, super goed.

Lekker rustig. En ondanks de hoge temperaturen en geen airco, toch lekker koel op de kamer. Parkeren voor de deur. En een zeer goed ontbijt.

heel goed alles perfect

Eigenlijk niets.

Het lekkere eten in het restaurant

Vooral de omgeving was mooi.

Vooral de omgeving was mooi. Vriendelijke bejaarde bazin, heel vriendelijke diensters

Ligging is rustig

Ontbijt kan beter gemis van fruit

Ligging is rustig

Een tegenvaller

De veel te warme hotelkamer

De inrichting van de kamer zal er modern uit.

Charmehotel, terug in de tijd waar het je aan niks ontbrak. Charmante gastvrouwen.

Onthaal, je bent er gast. De keuken was excellent

Een goed hotel op een fraaie lokatie.

Personeel wel vriendelijk, maar af en toe onzichtbaar.

Prachtige ligging! Mooie, warme inrichting. Nergens ongevraagde muziek. Heerlijk!

EEN MIDWEEK SAINT VITH

Geen airco en geen minibar ook geen bad

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Aangenaam verbljif en vriendelijk onthaal !

Kamer met vloertapijt en veel tafelnapjes voelen stofferig aan.

Heerlijk ontbijt.

Gezellige kamer. Overheerlijk dinner en super ontbijt.