Beoordelingen over Hotel du Bassin 3-sterren

Visserskaai 1, Oostende Centrum, 8400 Oostende, België

#7 van de 34 hotels in Oostende

super lekker uitgebreid ontbijt.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

enig min puntje … zoemend geluid altijd aanwezig maar ze zouden dit nakijken

super lekker uitgebreid ontbijt. Mooie kamer, heerlijk bed, heerlijke produkten aanwezig. Wel warm op de kamer misschien een hint: in de zomer de gordijnen dichtdoen vanwege te hitte het restaurant is van goede kwaliteit

het ontbijt was buitengewoon goed, het personeel vriendelijk...
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

de eenpersoonskamer viel tegen, weinig ruimte, geen plaats om wat te rusten of te lezen.

het ontbijt was buitengewoon goed, het personeel vriendelijk en behulpzaam, de nabijheid van het station is een pluspunt

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Eigenlijk was het heel goed, een leuk en proper hotelletje...
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Voor een superior kamer hadden we misschien een net iets grotere kamer verwacht; positief was dat men aan de balie direct nakeek of er een andere kamer was, jammer genoeg was alles volzet.

Eigenlijk was het heel goed, een leuk en proper hotelletje met heel vriendelijk personeel aan de balie en heel gedienstig. Ook het poetspersoneel was vriendelijk en je kon steeds op een goedendag rekenen. Leuke ligging en stille kamers !

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prima voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Wat vreselijk tegenviel was Oostende. Zelfs de kunst waar wij voor kwamen was gedateerd en futloos. Zelden zo'n niets stad bezocht. Wel zijn de mensen uiterst beleefd en vriendelijk. Dat is dan weer een plus.

De zeer modern en functioneel ingerichte kamers met een mooie witte badkamer. In de aparte garderoberuimte hing zelfs een paraplu. De receptionist was zeer vriendelijk en hulpvaardig. En ook in het restaurant/ontbijtruimte werden we vlot en vriendelijk bediend. Het hotel ligt op loopafstand van de haven, het strand en het winkelgebied.

Leuk familiehotel met zeer aangenaam personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Leuk familiehotel met zeer aangenaam personeel. Ligging is uitstekend en de prijs/kwaliteit maakt dat dit voor ons een aanrader is. Hebben er ook 's middags en 's avonds gegeten, niks op aan te merken, in tegendeel.

Zalig relaxed

Voor een luxe kamer is het wel spijtig als je op een muur kijkt en in de badkamer op een andere appartementsblok.

Het ontbijt was overheerlijk en de kamer was top

Wij hebben een aangenaam en fijn verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De stoeltjes in het restaurant íets moeilijk voor oudere mensen of mensen díe zich wat moeilijk kunnen bewegen zo ook de tafeltjes, moeilijk verschuifbaar voor deze mensen

Prima kamer heel proper en een lekker ontbijt vriendelijk personeel behalve bij het ontbijt wel behulpzaam maar geen vrolijke uitdrukking waarschijnlijk te vroeg

De kamer was mooi en zeer netjes, we hadden zicht op de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

... dat we zo gauw weer naar huis moesten.

De kamer was mooi en zeer netjes, we hadden zicht op de haven. Het ontbijt was gewoon super, volop keuze aan brood, beleg, ... ! Over het personeel... niets dan goeds... we kunnen dit hotel echt wel aanraden én hopen er nog terug te keren!

Wij komen zeker terug en nemen half pension erbij.

De kamers waren heel rustig , netjes, mooi ingericht en alles aanwezig. Ontbijd, daar was niets te kort, en onmiddellijk werd er koffie en thee gebracht. Niets was te veel gevraagd 😍.

Goed voor 1 keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Klantvriendelijkheid kon zeker beter. We voelden ons niet echt welkom. Het ontbijt was sober, zijn met honger van tafel gegaan. Een uur voor het ontbijtbuffet zou sluiten, was alles bijna op, zag eruit als een rommeltje. Ik vroeg of er nog roereitjes waren, maar kreeg het korte antwoord “of een gewoon spiegelei goed genoeg was” (wat ik dus echt niet wilde opeten. Zie foto) ... de koffie was wel goed.

Zeer kleine kamer, maar voor 1 nacht was dat voldoende. Goede matras en propere kamer. De ligging is ook ideaal. Kinderbedje was prima.

Super goede uitvalsbasis!
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

- met vers fruitsap kregen jullie een 10 ;-) - douche kon mss wat scherper (waterstralen)

- Uitstekend gelegen uitvalsbasis - Sterk en kwalitatief personeel. Waren heel behulpzaam en vriendelijk (koffers laten staan, flexibiliteit rond in- en uitchecken,...) - Uitstekend ontbijt (verse fruitsalade, croissants, heerlijke koffie ed) - Mooie en ruime slaapkamers met uitzicht op de haven en Oosteroever. Lekkere matras - Badkamer ok, - Koffie in de slaapkamer - Wifi perfect

Heel aangenaam kort verblijf
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Eigenlijk niets. Alle comfort is aanwezig in de mooi gerenoveerde kamer en badkamer, de beschikbare ruimte is optimaal benut. Alleen jammer van het vast tapijt, daar ben ik niet zo'n fan van. Bij een langer verblijf is de kamer misschien een beetje klein, maar voor een kort verblijf is het ideaal.

Een kleine maar heel mooi en modern gerenoveerde eenpersoonskamer vlakbij het station, heel netjes, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker ontbijt. Kortom, een aanrader voor een verblijf in Oostende op wandelafstand van het station. Een zeezicht heb je niet, wel een mooi zicht op de Amandine en de haven.

Heerlijk verblijf in het centrum van Oostende nabij zee en strand en winkels.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Voor het eerst in dit hotel. Heerlijk in het centrum van Oostende. Mooie kamer met uitzicht op de haven. Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Op dit moment zijn ze het hotel aan het verbouwen wat een goede verbetering is.

Goed gelegen, recht tegenover het station.
    • Grote Superior Kamer met Uitzicht op de Haven

Opgelet: er wordt een nieuwe lift geplaatst in het hotel. In de omgeving van de lift is het dus een halve bouwwerf en er is nu een tijdelijke, piepkleine lift. In het weekend is er gelukkig geen geluidsoverlast maar ik kan me voorstellen dat die tijdens de week aanzienlijk is...

Goed gelegen, recht tegenover het station. Goed ontbijt en diner was ook in orde maar eerder aan de prijzige kant.

Fijn hotel!
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Er waren wat bouwwerkzaamheden voor een nieuwe lift waardoor het er vrij rommelig (en eng!) uit zag. Ik zag toevallig op de ontruimingsplattegrond dat deze van de verkeerde kamer was en de nooduitgang was de voordeur van de hotelkamer (Ja, bedankt, zo ver was ik zelf ook nog wel gekomen!). Op de rest van de verdieping waren er geen nooduitgang bordjes of ontruimingsinformatie. Heel apart! De deur van de hotelkamer kon van binnen niet verder op slot dmv een ketting of iets dergelijks. Ook miste ik de mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten.

Het ontbijt was lekker en de kamer was erg fijn en groot. De locatie is echt top, vlakbij het strand, de haven en het station. De wifi was erg goed.

heel goed meegevallen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

NIKS het enige wat we beetje misten, was een koffietje op de kamer s morgens, maar dat is gewoon een persoonlijk iets..

heel vriendeijke ontvangst, met de nodige excuses voor de werken die er bezig waren om een moderne lift te installeren. heel net en proper! kleine kamer , maar voorzien van alle nodige comfort voor een weekendje... daar we met de trein waren gekomen, hadden we een probleem met onze bagage na het uitchecken..., maar die werd voor ons zonder probleem tot s avonds bijgehouden!!!!! heel gezellige bar om s avonds nog eens na te genieten, suuuuuuper ontbijt, met allemaal verse zaken... kortom: super hotel, met super vriendelijke mensen!!! we komen zeker terug! claude en roos

Gezellig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Niet goed geïsoleerd, we hoorden alles in onze kamer. De verwarming stond heel hoog, veel te warm in de kamer, we hebben een venster open moeten zetten. De badkamer was aan de kleine kant.

Heerlijk ontbijt! Een leuke ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Ik wil niet aan haarsplitsen doen, maar als ik één negatief puntje mag aanhalen dan is het de koude melk voor de koffie tijdens het ontbijt.

Kamer, ontbijt, diner, ligging, personeel, ongedwongenheid.....

Supervriendelijk onthaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Supervriendelijk onthaal. Prima ontbijt. We hadden op voorhand aangegeven dat er één persoon met en gluten en lactose intolerantie was en hiervoor hadden ze apart brood en ook yoghurt voorzien. Topservice op een toplocatie, wij gaan zeker nog terug 👍👍👍

leuke tussendoortje met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

vrij kleine kamers met beperkte kastruimte maar voor een kort verblijf stoort dit niet.

de locatie stadskern, haven, station trein/ tram/bus zijn uitstekend. Het strand ligt op wandelafstand. ontbijt was zeer vers en compleet. Behulpzaam en vriendelijk personeel!

Goed ontbijt. Aangename kamer. Ideale locatie. Jammer genoeg heel gehorige kamer
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Als de buren een bad nemen, dan hoor je dat heel goed. Overdag geen probleem, maar om middernacht is minder aangenaam

Goed ontbijt. Aangename kamer. Ideale locatie

Uitstekende uitvalsbasis met schitterend ontbijt en alles in een correcte prijs/kwaliteit-verhouding
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Echt heel minieme zaken : - kamerdeuren maken veel lawaai , maar dat heeft me niet echt gestoord (misschien heeft mijn late thuiskomst echter wel anderen gestoord) - lange wachttijd voor de lift

- Ontbijt dik in orde. Verse fruitsla, yoghurt, muesli's, kleine en grote ontbijtkoeken, suikerbrood, kazen en ander broodbeleg, roerei-tje iets te waterig naar mijn smaak, gekookt eitje, groot kannetje koffie - Lekker warm op de kamer - goede prijs/kwaliteit - gezellige brasserie - vriendelijke en persoonlijke ontvangst

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een aanrader, zeker na de uitbouw volgend jaar

?

Goede kamer met mooi uitzicht aan het water. Schitterende keuken met vrouwelijke kok: proficiat. Verbouwing naast het hotel is gestart en het hotel zal in de toekomst nog uitbreiden. Een reden om later terug te ker?en. Praktische ligging aan het station van Oostende, nu ook in verbouwing.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Best wel leuk !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De dame aan de receptie (tijdens het uitchecken) was niet echt vriendelijk, eerder onverschillig eigenlijk.

Lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening ! Goed geslapen in een comfortabel bed !

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Super accommodatie om te verblijven
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Het vriendelijke en behulpzame personeel , buiten op het terras iets aan het drinken en onmiddellijk werd de terrasverwarming aangezet 👍🏾Ook al scheen er een waterzonnetje op het terras

• Beoordeeld op: 12 november 2017

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

als de kamer een ander ligging had,en een minder sobere badkamer was alles ok

eten was lekker,badkamer sober ,kamer wat last van lawaai lag aan de lift, maar over het geheel bekeken toch dik ok.personeel was vriendelijk en behulpzaam. het zijn fijne vakantiedagen geweest.

Het verblijf was zeer aangenaam. Was onze derde keer al.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het ontbijt was zeer uitgebreid met roerei, gekookt ei, pistolets, Frans brood ed. De kamer was niet groot maar voor 2 zeker voldoende. Op de vloer ligt tapijt. Badkamer met inloopdouche. Direct gelegen aan het strand en station.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Top service.

Kleine lift. Nog niet gerenoveerde kamers zijn gedateerd.

Top service. Hadden kamer zonder bad geboekt. Na overleg andere kamer met bad gekregen ivm kleine baby. Ook was er aan ons huwelijk gedacht dmv klein presentje. Locatie goed alles in de buurt. Voor parkeren let op parking Churchill (bovengronds) is de goedkoopste en dichtste bij.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

altijd geweldig
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

misschien een ijskastje op de kamer ik ben diabeet en zou van pas komen voor mijn insuline in te bewaren

is reeds de 5de maal dat ik wederkeer - de kamers zijn piccobello - de keuken is fantastisch ruime keuze - voor de rest alles perfect in orde

Een gezellig winkel weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Ontbijt zeer goed,alleen de eitjes stonden al op buffet en ik verkies dat ze het klaar maken als je aan tafel gaat

De kamer was nieuw en ruim met zicht op de haven,zeer goed bed, grote badkamer met inloop douche, ook het restaurant is nieuw en gezellig ingericht hier kun je ook s'avonds dineren, en personeel is zeer vriendelijk

Goede locatie.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het toilet staat vlak tegen het raam van de badkamer: zeer oncomfortabel. Het ging hier om een 1 persoonskamer met uitzicht op de haven.

Mooie locatie gunstig gelegen.

ZEER GOED
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

We hadden ons tafeltje van smorgens voor savonds geboekt op ons kamernummer toen we er op het afgesproken uur aankwamen, was onze tafel bezet en moesten we noodgedwongen aan een tafel aan de deur gaan zitten die om de minuut open ging.

Zeer goed ontbijt,en een zeer lekkere keuken.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

kleine maar mooie kamer met alle voorzieningen ,zeer goed...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

kleine maar mooie kamer met alle voorzieningen ,zeer goed van eten in het restaurant en vriendelijk personeel het ontbijt was goed maar was vrij bassis mocht dat uitgebreid worden dan is het zeker 4 sterren waard

ontbijt: broodjes waren lekker
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

ontbijt: keuze niet heel uitgebreid, gekookte eitjes bijvoorbeeld snel op, werd niet aangevuld. schimmel in de badkamer,

ontbijt: broodjes waren lekker bedden lagen lekker

Niet voor herhaling vatbaar.

De hotel kamer.

Verouderd hotel, hard toe aan renovatie. Stonden luxe kamers op internet. Mw. Aan de balie zei zelf meteen we moeten het restaurant op internet zetten en niet te kamers.

Ideale uitval basis voor een weekende Oostende, met zicht op sluis.
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Centrale ligging vh hotel ten opzichte van station, het schip de Mercator en het winkel gedeelte van Oostende. Vanuit de kamer een mooi zicht op de sluis.

Voor 1 nacht acceptabel in deze kamer/accommodatie in relatie tot prijs

zie hierboven

Ontbijt prima, zonder spek. De rauwe ham was heerlijk. Letterlijk een achterkamer aan chaotisch binnenplaats. Hele nacht machinegebrom. Geen muggen hor. Vieze toilet. Geen opberg/hangkast/zitmeubels

Heel vriendelijk personeel, wij waren met baby en hier was...
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Heel vriendelijk personeel, wij waren met baby en hier was rekening mee gehouden bij het toebedelen van de kamer. Goed verzorgd ontbijt, lekker eten in het restaurant op het terras.

Iedereen werkt met een lach op zijn gezicht!
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Vrij gehorig, de tv van de kamer ernaast kwam luid en duidelijk door.

Iedereen werkt met een lach op zijn gezicht! En een werkelijk heerlijk ontbijt.

Ontbijt is heel goed super.
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Voor de zomer zeker in de kamer airco nodig was heel warm. En de ramen moeten dicht voor de lawaaierige mensen op straat nacht.

Ontbijt is heel goed super. De hotel is heel goed en rustig niet veel lawaai en vriendelijk personeel.

Vrij aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar maar dan met een beter gelegen kamer en mét airco
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

1. Kamer aan de straatkant, een drukke straat waar ook af en toe de ophaalbrug op- en neergaat. Je hebt dus behoorlijk veel lawaai als de ramen openstaan. Geen airco op de kamer, dat gaf een verstikkend gevoel; zeker aangezien de ramen voor het lawaai best dicht bleven. 2. Kamer was recht tegenover de linnenkamer en naast de lift; uitslapen was dus geen optie :-(

Mooie, verzorgde kamer; aan de kleine kant maar je kon er alles kwijt. Verzorgde badkamer; hier ontbreekt echter wel een extra legplankje of tafeltje om je toiletspullen te zetten.

Prijs/kwaliteit prima adres
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamerdeur vanop de kamer was onderaan versleten.

Nette voldoende ruime kamer. Prima ontbijt. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel; Prima ligging

Bezoekje aan zee met overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamer was niet zo netjes, stoffig en verouderd. Het was veel te warm op de kamer en toilet aan het restaurant was heel vuil

Vlak aan station en aan de zee dus was ideaal om alles te voet te kunnen doen

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Aanrader!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen) met Uitzicht op de Haven

Op appartement is de opkuis tussen 12-15u. Waren er meestal op uur dat we zouden eten rond 14u...

Ontbijt was uitgebreid buffet. Verzorgd en voor ieder voldoende tot 10u!

het hotel in het algemeen goed en ideaal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

hadden kamer onder het dak was redelijk warm badkamer was te compact , we zijn redelijk groot

heerlijk ontbijt personeel is gewoon goed en vriendelijk proper

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

kortverblijf...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamer was heel klein, alsook de badkamer. We hadden 2 aparte bedden gevraagd maar kregen 1 groot bed. Er was geen airco en voelde benauwd aan. Spijtig dat er ook geen minibar was.

Het ontbijt was ruim voldoende. Het hotel is dicht bij het station gelegen. Het restaurant en taverne beneden zijn een aanrader ! We hebben de zandkastelen bezocht. Dat was super.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ik heb kunnen doen waarvoor ik kwam en heb me verder geen zorgen gemaakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Airco op kamers ontbreekt. Prijs/kwaliteit vind ik het eten duur. Het nachtelijk lawaai op straat is vervelend. Een international standard hotel zoals van de accor keten, waar je alles hebt is niet duurder. Ik nam dit hotel voor de locatie, kort aan het station en ook omdat het gebouw in goede staat is.

Goed ontbijt. Je hebt er alles wat nodig is om netjes een nacht te slapen. Kort aan station, goed voor een kort zakenverblijf.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Gezellig hotel vlakbij strand en het station van Oostende
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De geluidsisolatie is niet zo goed maar met oordopjes is dat probleem zo verholpen.

Nette kamer, leuk uitzicht op de haven, goeie ligging bij het station. Ontbijt was heel verzorgd. Heel vriendelijk onthaal.

• Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Dit was zeker geen superior kamer eerder een gewone kleine kamer. Kon geen raam openzetten wegens straatlawaai en was een hele warme kamer.

Heeft een goede ligging overal vlakbij.

Hotel Du Bassin is een aanrader, we gaan zeker terug.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen) met Uitzicht op de Haven

1 slaapkamer was wat klein maar voor enkele nachten zeker te doen.

Alles was perfect in orde, prachtig uitzicht. Alles voorhanden. Een appartement met hotelservice is de max.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

zeker voor herhaling vatbaar maar dan met vrienden

Benedenverdieping, trap,...niet in verhouding tot de mooi gerestaureerde kamer.

Vriendelijke ontvangst....kamer was top ...nieuw gerenoveerde kamer was heel mooi als ze dit kunnen doortrekken naar gans hotel dat zou fantastisch zijn. Het eten en de vriendelijke bediening verdienen zeker en vast een pluim

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goedgelegen, mooi hotel en vriendelijk personeel
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Hotel is niet nieuw, maar al de kamers zijn vernieuwd en heel modern, comfortabel ingericht. Ontbijt was super, personeel heel vriendelijk, restaurant is ook vernieuwd, heel aangenaam.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Genoten van een weekendje zee op een locatie dichtbij het station, zee, winkels... prijs-kwaliteit.

Het zicht op de kamer. De lift is ook aan de kleine kant maar het is wel te doen.

Vlakbij het station, winkels in de nabije buurt. Op loopafstand van het strand. Vriendelijke bediening zowel bij het diner als bij het ontbijt. Geweldig lekker gegeten, er was zeker genoeg. Ook bij het ontbijt was er keuze genoeg. Rustige kamer. Echt een aanrader, zeker als je van de rust wilt genieten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

wij hebben genoten
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Notitie in de kamer voor in geval van brand hangt te hoog en de tekst is niet leesbaar /te klein. Toch wel belangrijk !!!

heerlijk ontbijt; kamer goed;

Ontbijt was prima, mensen vriendelijk, goede ligging in...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De badkamer was aan de kleine kant en douchen in het bad was gevaarlijk doordat het bad zo glad was en het water ineens gloeiendheet uit de kraan kwam tijdens het douchen. Het is redelijk opgelost door een antislipmatje in het bad te leggen.

Ontbijt was prima, mensen vriendelijk, goede ligging in Oostende: dichtbij de winkels en de boulevard / strand.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Gezellige citytrip met zeer aangenaam hotelverblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamer was heel proper met zicht op de haven. Goed bed. Vriendelijk personeel die direct je wensen inwilligen. Het ook ontbijt was in een gezellige zaal, uitgebreid. Koffie en thee kan je bij vragen, wordt vers geschonken en aan tafel gebracht. Zelfs aan een niet gedekte tafel kon je gaan zitten en werd direct ingedekt zonder probleem. Kortom een aanrader en wij komen terug.

De kamer was helemaal niets op aan te merken;
    • Eenpersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamer was helemaal niets op aan te merken; van het textiel tot de vloer helemaal in orde. En iedereen van het personeel is er ontzettend (klant)vriendelijk, zelfs in een drukke paasweekend.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed voor een zakelijke trip. Wil je iets meer, dan moet je hier niet zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Wij hadden helemaal niet de indruk dat het management graag had dat we er waren. Men deed geen enkele moeite om het ons naar de zin te maken. Lopende bandservice.

We hadden een heerlijk ontbijt;

Leuk verblijf met morgenzon, lekker eten in het hotel en op wandelafstand van de zee en station
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen) met Uitzicht op de Haven

Tweede slaapkamer voor twee personen (bed is klein en stond tegen de kant) meer geschikt voor kinderen dan voor (ange) volwassenen

Uitgebreid en lekker ontbijt met mooie living met uitzicht op de kaai

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het was genietenHanneke
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Misschien een koelkast op de kamer.

De vriendelijkheid van Mevr. en alle medewerkers. De ligging van het hotel en de service.We komen zeker nog terug en raden het vrienden ook aan.

romantisch hotel met klein maar goed ontbijt maar spijtig genoeg geen ligbad bij ons in de badkamer

Geen drank- of snoepautomaat om savonds/snachts iets te kunnen drinken of eten. EN geen ligbad maar een inloopdouche bij de geluidsdichte kamers.

Supermooie moderne/romantische kamer, Flatscreen tv, klein maar goed ontbijt, korting op de Churchill parking rechtover het hotel en de gratis wifi.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

ons verblijf was heel goed, zeker ook de ligging, het eten, kortom we gaan zeker terug!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De kamer is aan vernieuwing toe, zeker het tapijt, met als gevolg dat het er niet fris ruikt.

Het ontbijt was super, alles in overvloed, goeie kwaliteit.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

correcte prijs/kwaliteit

eigenlijk viel niks tegen. Als het goed is mag het ook gezegd/geschreven worden :)

heerlijk ontbijt voorzien van zowat alles wat nodig is voor een stevig ontbijt. Goed werkende wifi in heel het hotel. Mooie nieuwe kamer. Parking vlakbij ondergronds of aan Churchill dok. Genoeg leuke plaatsen in de buurt. Vriendelijk personeel. gratis flesje water en safe op de kamer. Familiaal karakter.

De ligging en het uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

De renovatie van de badkamer: proper en nieuw, maar te smalle douche, mini wastafel niet aangepast aan de hoek, spiegel verkeerd geplaatst, geen tablet voor spullen, niets om handdoek op te hangen. Met wat meer investering was dat allemaal wel mogelijk.

De ligging en het uitzicht.de kwaliteit van de bedden. Verwarming werkt uitstekend.zeer propere kamer.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Vieren van mijn verjaardag
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het enige minpunt was dat de kamer wat te klein was en dat had tot gevolg dat we het bed eigenlijk te smal vonden.

Allereerst de ontvangst die was zeer hartelijk. Ze zag op mijn ID dat ik jarig was en kreeg een leuk cadeau. Het ontbijt was erg royaal. Het hotel heeft ook een restaurant . We hebben daar mijn verjaardag gevierd en het eten was werkelijk zeer goed en ook hier weer zeer attente bediening. Tot slot de ligging. We waren met de trein gekomen en dan loop je vrij snel naar het hotel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Ontbijt was zoals het (voor ons) moet zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

We hadden een superior kamer geboekt. Op de site van het hotel stond vermeld : "koffie en thee op de kamer, minikoelkast, radiowekker" Hier was echter niets van terug te vinden! Toiletartikelen (douchezeep ...) werden niet aangevuld

Ontbijt was zoals het (voor ons) moet zijn.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Super gezellig eindejaarsverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Ontbijt was iets minder. Roerbakeitjes aan de koude kant en geen worstje of spek te bespeuren. Maar verder wel zeer verzorgd buffet met voldoende andere keuze zoals huisgemaakte granola en verschillende soorten vers fruit.

Locatie en personeel. Zeer gemoedelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Zeker om nog eens terug te gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Een aangenaam hotelletje met een heel verzorgde kamer. Het hotel bevindt zich vlakbij het station, een grote parking, de dijk en het centrum. Perfect gelegen dus. Het ontbijtbuffet was heel gevarieerd en lekker. Zeker om nog eens terug te gaan

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ik zou zeker teruggaan
    • Superior Tweepersoonskamer met Havenzicht

Badhanddoeken worden niet vervangen, en waren dus nog niet droog . Ook shampoo en souchegel wordt 2 de dag niet aangevuld.

Centraal gelegen , dichtbij station , heeel vriendelijke ontvangst . Ontbijt was super , de Max . Allés was er

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Wij hadden een deluxe-kamer en die was top!

Wij hadden een deluxe-kamer en die was top! Heel mooi ingericht, goede bedden en kussens, mooie badkamer. Alles was ook heel proper. Ontbijt ook zeer verzorgd. Het restaurant van het hotel is ook een aanrader!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Super!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Roze bad..maar dit wordt vernieuwd is ons verteld

Zéér lekker eten,uitgebreide keuze...vriendelijk personeel..kregen koffie aangeboden omdat hoofdschotel niet warm was.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Aangenaam verblijf ondanks de regen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

nachtlawaai aan de voorkant zicht op zee? niet gezien de zee! dus liever geen zicht op bassin maar andere kamer

Heerlijk ontbijt Goede lounge waar we met 4 konden zitten na ons diner in ander restaurant voor koffie / digestif met bediening uit café / rekening op kamernummer

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Aangenaam en gezellig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Het soort muziek 's morgens bij het ontbijt (maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk). Voor de rest geen opmerkingen.

Onze kamer was gezellig, proper en had een mooi uitzicht. Ontbijt is uitgebreid en meer dan genoeg. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten voor de kok !

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Vasttapijt in de kamer vinden we iets minder hygienisch,maar tegenvallen is een groot woord Andere vloer zou beter zijn

Heerlijk ontbijtbuffet,niets ontbrak Propere kamer met alles wat men nodig heeft Goede nachtrust gehad

Ideaal hotel voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Haven

Badkamer is proper en netjes, wel gedateerd. Met raam open slapen langs de straatkant ligt wat moeilijker

Uitgebreid ontbijt, en 's middags lekkere Spaanse tapas gegeten. Ideale ligging, centraal.