Beoordelingen over Sunparks Kempense Meren Hotel & Holiday Homes 3-sterren

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

4,5
    Tweederangs centerparcs zonder entertainment
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Slecht ontbijt, weinig variatie. Personeel niet vriendelijk. Belachelijk als je uit eten gaat en eerst moet afrekenen. Eerst zelfs drankjes afrekenen en daarna diner voordat je iets hebt gekregen!

Bedden waren goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Relax
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Kamer was verouderd met hier en daar kleine mankementen. moesten we de volle prijs betaald hebben zou dit gestoord hebben.

Het uitzicht op de kinderboerderij

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Veel gastarbeiders in het park die voor overlast zorgen, dronken zijn en rondhangen in het park. Geeft een onveilig gevoel s avonds

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, het zwembad is proper en mooi

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Een aangenaam ontspannen verblijf in een mooie omgeving
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Weinig keuze voor restaurants daar er 2 gesloten waren omwille van de stille periode De hygiëne in het zwembad kon wel iets beter Spijtig genoeg hadden we een kamer aan de achterzijde en geen mooi uitzicht

De ruime kamer met veel kasten en groot terras Het suptropisch zwembad en de mooie ligging in de natuur aan het meer. De gezellige ontbijtruimte Kom zeker nog eens terug hoop dan een kamer te hebben met zicht op het meer

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

• Hotel Appartement (2 volwassenen)

De info bij het inchecken (er werd niets gezegd van een nachtingang, ook de uren van het ontbijt kon ik nergens terugvinden) ook niet op de kammer En dan ook de afstand tussen de parking en de (nacht)ingang is erg groot

De omgeving en vooral het uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Prijs/kwaliteit is goed!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Jammer dat er op zondagavond niks geen activiteiten meer zijn!

De ligging van het hotel is super, de kamers zijn zeer ruim & het ontbij is goed! Wij vonden het fijn geen jas meer nodig te hebben, omdat het hotel in de dome/plaza gelegen is! Na het lezen van de beoordelingen ging ik er voor vrezen, maar gelukkig viel het ons helemaal niet tegen!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

onbegrijpelijk goedkoop met van alles er in :)
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Perfect verblijf voor 1 nacht. onbegrijpelijk goedkoop en toch van alles op en aan. Prima uitgebreid ontbijtbuffet. toegang tot aquapark inbegrepen. prima grote slaapkamer met balkon. rustig. kort: super!!!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

goed voor één nacht op doortrek
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

de kamer was zeer slecht gelegen, achteraan en we hadden last van het lawaai van de verluchting van de keuken. Zicht op het dak, alles behalve een rustig natuurgevoel.

ligging in natuurpark

Op doorreis, we hadden er wel langer willen blijven!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Snelle incheck bij ingang van bij het park was heel plezierig. Modern ingerichte kamer met airco, met uitzicht op het meer. Niets mis mee. Ontbijt buffet was prima. In het park-centrum veel faciliteiten, deels een beetje gedateerd (ex Center Parcs, lijkt wel).

• Hotel Appartement (2 volwassenen)

Er zijn geen afscheidingen tussen de balkons. Je hebt dus geen privé op je balkon.

Zeer ruime schone kamer met fauteuils. Prima ontbijtbuffet. Veel faciliteiten.

3,5
    Tegenvaller
    • Vakantiehuis Comfort (4 Volwassenen)

De keuken is sterk verouderd met een slecht sluitende koelkast, vieze kookplaat, spinnenraggen bij de verwarming, wc is sterk verouderd met vieze voegen, kortom totale guisje is aan renovatie toe.

Was een grote flop...
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Eerst kregen we een sleutel van een bewoonde kamer. Later een op de 3 verdiepning, buren links en rechts waren geen vakantiegangers maar gastarbeiders, luidruchtig, veel bier en wijn drinken en via ons balkon steeds heen en weer naar elkaar, schandalig...In restaurant, goedkopen wijn 4,25 per glas, veeeeel te duur....ook nog slechte bediening, kamer veel kapot, kastdeur hing scheef, diversen stopkontakten zonder stroom.

Het weer nasr huis gaan!

We hebben een goede vakantie gehad, maar denk dat er meer aandacht aan schoonmaak en onderhoud mag z
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Schoonmaken en onderhoud kan beter...als er iets kapot is op een kamer maak dit. En de prijzen van supermarkt en restaurants zijn belachelijk hoog.

Het ontbijt was goed. Kamers waren ook goed. Alleen bij ons een kapotte kast met kapotte spiegel jammer dat ze dit niet maken. Schoonmaak kan beter!

Vatbaar voor herhaling en een paar dagen langer !
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Eigenlijk voor die 24 uur dat ik verbleven heb.....niets !

Grote ruime kamer. Ontbijt was uitstekend met veel lekkere producten. Ruim aanbod om een keuze te maken voor het middag en avond eten. 's Avonds gekozen voor de buffet formule en was heel lekker ! Personeel is overal heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het was zalig, super ontspannend 👌👍
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De bar in de bowling mocht wel langer open. Wij konden niks meer drinken terwijl we aan het bowlen waren. In de hamburgertent werkte een onbeschoft meisje die geen geduld had met kinderen met een beperking. En er mochten in het lunapark wat mooiere prijzen hangen. Daar veel geld aan kwijt voor hetgene je dan maar mocht kiezen van prijs.

Was erg verrast van de mooie kamer en het heerlijk ontbijtbuffet. Super vriendje receptie. Niets was het te veel. Zeker een aanrader om te doen. Ik was daar met mijn dochter met een beperking en ze had het helemaal naar haar zin. Een 2daagse moeder en dochter moment. Gewoonweg zalig 👍👌

Leuke vakantie voor met een gezin!
    • Vakantiehuis Comfort (4 Volwassenen)

De schoonmaak kan beter er lag nog chips in de bank van de vorige mensen en papiertjes en het bad zat vol met modder toen we aan kwamen verder prima vakantie gehad!

Er is genoeg te doen voor de kinderen!

tof verblijf en veel te doen in de buurt
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

het terrasje zag uit op een gebouw , volgende keer vraag ik een kamer aan de andere kant .

zeer tevreden en aangenaam verrast , wij hadden een hotelkamer , een zeer mooie vrij grote kamer . en mooie badkamer .

Sterke tegenvaller.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het zwembad was overvol en de medegasten niet netjes: er was een vrouw die water in ons gezicht spuwde (twee keer), er was een man onder de douches zich 'vanonder" heel grondig aan het "wassen" was, het kleedhokje rook naar urine. De tweede ochtend waren we pas om 9h40 aan het ontbijt en toen waren er geen messen meer, geen kommetje meer voor de cornflakes, geen flensjes meer. Op het terras van de hoeve hebben we heel lang moeten zwaaien om bediend te worden. ééN ober zou terugkomen maar die kwam niet, de andere hebben we zes keer "mevrouw" tegen gezegd, gans het terras keek op, behalve zij. We zijn dan naar binnen moeten gaan om te vragen of we bediend konden worden. De tafel waar we aanzaten werd wel afgeruimd, maar niet schoon geveegd. Het enige vegetarisch gerecht op de kaart was geitenkaas met honingdressing. Er lang geen dressing op, wel twee kersentomaatjes, enkele blokjes kaas en sla en dat was het.

We waren pas na 21h op de bestemming wegens files, maar dat bleek geen probleem. We zijn heel vriendelijk onthaald. De kamer was ruim, netjes, groot bed, kussens mooi dik en zacht, airco, dus een goede frisse kamer (buitentemperatuur was 31 graden). De eerste ochtend waren we om 8h al aan het ontbijt en toen was het dik in orde: veel keuze, goed verzorgd, lekker.

leuk fiets- en wandelverblijf
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

- geen stalling voor fietsen noch oplaadpunt voor elektrische fietsen, geen info over fiets- of wandelroutes- geen internet op de kamer- kamer een beetje afgeleefd: gebarsten spiegel, geen douchegordijn, vriesvak in frigo dicht gevroren - parking veel te ver van het hotel - weinig info bij inchecken

- lage prijs: you get what you pay for -zeer uitgebreid ontbijtbuffet - zeer grote kamer - verschillende restaurants en café binnen hotelcomplex - gelegen aan fietsknooppunt - airco op kamer - kleine frigo - grote badkamer - gratis inkom zwembad - sporthall (te betalen)

prijs kwaliteit zeer goed
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

bij aankomst werden ons alle formulieren in het Engels overhandigd (we zijn toch in nederlands belgie) parking op 200m

het ontbijt was gewoon goed, niets speciaal. de kamer was aangenaam en zeer rustig gelegen

na een te korte nacht vol goede moed weer op pad.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

zeer slecht bereikbaar, we hadden 6 kamers gereserveerd, moesten meer dan drie kwartier op deze kamers wachten. volgens zeggen lag dit aan booking.com. wel hebben we een verkeerd telefoon nummer van Booking.com ontevangen, wellicht toch hier de oorzaak.

prima ontbijt, jammer dat het niet eerder open was. moesten om 8 uur weg zijn. kamers prima voor elkaar.

Oud maar voordelig park met leuk zwembad goed voor een weekend
    • Vakantiehuis Comfort (6 Volwassenen)

Kleine keuken met weinig keukengerei. Erg gehorig. Alleen een piknicktafel buiten. Tuin niet onderhouden

Voordelig, zwembad, ligging in bosrijke omgeving. Bedden waren prima

Leuke tussendoor-vakantie, die voor herhaling vatbaar is!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Kleine gebreken in de kamer: deurknop kast stuk, tegeltjes gebroken in douche. Netheid in de kleedkamers van het zwembad zou beter kunnen.

Ruime kamer met comfortabele bedden. Mooi uitzicht over het meer. Het ontbijt was basic en praktisch elke dag hetzelfde, maar wel lekker. Veel te doen in de omgeving en leuk zwembad. We hebben last-minute geboekt, dus waarschijnlijk wel wat voordeliger dan de normale prijs, maar het was zeker zijn geld waard!

Vanwege sport waren we er vooral voor het overnachten. Daarvoor was het helemaal prima.
    • Vakantiehuis Comfort (8 Volwassenen)

De huisjes waren iets minder schoon dan verwacht. Er waren de nodige spinnen en spinnenkoppen aanwezig.

Goede ruimtes in het huisje. Ruime keuken en woonkamer!

heerlijk! lekker ontspannen, luxe, genoeg te doen
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

de toeristische informatie viel nogal tegen. er bleek in Mol een leuke geocache wandeling en het Ecocentrum heeft mooie knooppunten fietsroute kaarten Dat kan nog beter

hotelkamer was erg fijn, zwembad met de glijbanen geweldig! fietsenhuur fijn, ontbijt goed en uitgebreid, personeel vriendelijk en behulpzaam

Super verblijf. Heel tevreden. Voor herhaling vatbaar!
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Omdat wij een vormsel moesten bijwonen om 09u in Lommel was het een beetje vervelend dat de achter ingang gesloten was tot 08u en onze auto minder vlot bereikbaar.

De kamer was zeer ruim en verzorgd. De gratis shampoo en badschuim van goeie kwaliteit. Het was aangenaam een tasje koffie/thee te kunnen drinken op ons eigen terras.

Goed, om er even tussenuit te zijn voor een korte vakantie.
    • Vakantiehuis Comfort (6 Volwassenen)

De toiletten in het hoofdgebouw, erg vuil en een verstopt toilet, het ganse weekend door. 3 toiletten zijn wel wat weinig voor een plek waar zoveel volk passeert. Andere bezoekers, gedragen zich niet zo kindvriendelijk als ze zich met de auto in een wandelzone begeven.

Onze bungalow

Leuk omdat we samen tijd hadden, maar een grote teleurstelling omdat we iets anders verwacht hadden
    • Vakantiehuis Comfort (6 Volwassenen)

Het huisje was niet zoals het op de foto s stond, alles was zeer verouderd en badkamer was gewoon niet ok om te verhuren!!! Alles is aan vernieuwing toe! En voelde me gewoon bedrogen omdat wat jullie verkopen niet is met wat het echt is in werkelijkheid !!!

De mooie omgeving en het ruime aanbod voor kinderen

Rijkelijk en verzorgd ontbijt, lekkere ontbijtkoeken,...
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Rijkelijk en verzorgd ontbijt, lekkere ontbijtkoeken, broodjes, eitjes, spek, fruit, yoghurt, ontbijtgranen,.. Propere en ruime hotelkamer: dik in orde!

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

• Hotel Appartement (2 volwassenen)

Informatie over restaurant. Pizza kon bij restaurant besteld worden, maar we konden dit niet daar opeten. We kregen het in een doos mee. Dan is de prijs erg hoog voor uiteindelijk een afhaalpizza.

Zeer goed ontbijtbuffet. Kamer was bij aankomst te warm, 22 graden thermostaat.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Ik vind het onderhoud wat minder als je bv het park uitrijd na de slachtboom is het wegdek vreselijk
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De deuren van de vluchtroute ontbreken dus geen privaci en is voor iedereen toegankelijk vanaf de bg

Lekker ruim van alles voorzien goede schoonmaak elke dag

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

ruime kamers waar ik zeker nog zal terug
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Enig opmerking die ik kan geven : een paar plekken in de badkamer maar niet zo erg.

De ruimte van de kamer Ontvangst en begeleiding aan de parking Centrale ligging Hotel Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het ontbijt was goed, lekkere verse broodjes.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De kamers moeten nodig gerenoveerd worden, er is veel kapot (tegeltjes in de badkamer/douchescherm ontbrak). Gegeten in het restaurant, het eten was niet vers, maar het was opgewarmd (jammer).

Het ontbijt was goed, lekkere verse broodjes.

Leuk hotel voor weinig geld.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Ontbijt matig, op zondag geen gekookt eitje. En geen krentenbrood of ontbijtkoek of beschuit.

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen dinerbuffet was prima

De zeer ruime kamer,netjes top prefect !
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Echt negatief commentaar heb ik niet. Spijtig dat er voor de huisjes door sommigen dan toch geparkeerd wordt. Net zoals in het verkeer ijver ik voor een strengere aanpak, een schriftelijke mededeling op de auto nalaten ......wordt ronduit met de voeten getreden !!!

De zeer ruime kamer,netjes top prefect !!! Toiletten heel proper . Ontbijt heel goed. Mooi domein.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

De deur voor inkom na 22 uur was wel ver om te lopen.Zeker bij slecht weer 🤔

Het was voor ons een super verblijf.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Een dikke pluim

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Bedrog
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Bij aankomst bleek men van van niets te weten van mijn booking via booking.com. Enigste optie om er toch de nacht te kunnen doorbrengen was ter plaatste opnieuw te boeken maar dat koste ons 20 euro meer. Dit zijn volgens mij frauduleuze praktijken

Heel mooi liggend hotel en gaan zeker weer als we in de buurt moeten zijn
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Kamer was erg warm....ook s nachts met raam open.

Ontbijt lekker, personeel super, kregennieuwe matrassen op bed want we lagen de eerste nacht behoorlijk in een kuil.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

de prijs compenseert ruimschoots de ietwat verouderde accomodatie
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

wifi was quasi volledig afwezig en auto moest op aparte parking, vrij ver weg van hotel, voor één avondje overnachten

ruime nette kamer voor de vrij lage prijs

• Hotel Appartement (2 volwassenen)

De faciliteiten (zoals zwembad) waren toe voor ik er ooit binnen kon. Ontbijt was te laat om er van te kunnen genieten. Kwa business hotel valt het tegen. Ook internet ontbrak op de kamer.

De prijs lag enorm laag.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

het eten in de hoeve was prima vriendelijke bediening daar
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

ontbijt as pas om 8.00 je krijgt als je eerder gaat een ontbijt pakket was 1 te weinig en er zat maar 4 sneetjes brood, 4 verschillende soorten smeerkaas 1 appel en een banaan ,in moet je toch echt van houden was door een kok klaar gemaakt , voor het andere pakket alleen sorry gekregen en dat was alles. dus ontbijt pakket is dus geen aanrader als je vroeg moet beginnen

het eten in de hoeve was prima vriendelijke bediening daar

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Leuk.....rust ..zalig ...
    • Vakantiehuis Comfort (8 Volwassenen)

Wel het licht in de slaapkamer en boven de tafel om te eten ...en de matrassen zijn aan vervanging ..maar al de rest super ...in het huisje 104 in de living aan de linkerkant is er een lek ..(vocht) ..maar proficiat voor de beplanting ..en de beestjes (eekhoorntjes ) ..leuke vakantie gehad ...

Het personeel ..zeer vriendelijk en behulpzaam ...zeer tof ..👍

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Toppie
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Wat ik jammer vindt is dat in het hotel gedeelte niet tussen elke kamer een deur zit op het terrras.

Gewoon een prachtig onderhouden park met vele activiteiten, goed en kundig personeel en keurige kamers in hotel. Ontbijt ruim en lekker

voor herhaling vatbaar
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

hoofdgebouw bij aankomst zeer moeilijk bereikbaar met weinig parkeergelegenheid om valiezen te lossen, zodoende iedereen stapvoets onderweg met zijn bagage

ruime, zeer propere kamer, goede en praktische badkamer

Gewoon geweldig
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De snackbar zou de kwaliteit van de frieten wat kunnen verhogen, belgie is tenslotte een frietland. 2x bij snackbar friet gegeten beide keren een slappe hap.

Zo vaak geweest nooit een slechte ervaring, top lokatie

prima voor een relaxed weekend weg
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

de herrie van de afzuiging, waardoor we niet buiten konden zitten en ook liever niet de schuifpui open zetten

Nette kamer, vriendelijk personeel, prachtige wandel- en fietsomgeving!

Weekendje
    • Vakantiehuis Comfort (4 Volwassenen)

Ons huisje was niet helemaal gekuist. Tafel buiten was heel vuil en bankje was ook kapot. We merkten op dat dit bij de meeste huisjes niet zo was. Jammer want we konden hierdoor niet buiten eten of zitten. Lakens zaten in de prijs en ook al hadden we aangegeven dat we een baby hadden, was babybedje niet opgemaakt en waren er ook geen lakens voor het bedje.

Alle faciliteiten waren er om een aangenaam verblijf te hebben. Personeel was heel vriendelijken behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Alles naar wens
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Buiten was er laat nog wat lawaai van jeugd die nog wat rond hingen,maar het is een vakantie domein,wij begrijpen dit wel.alles naar wens

Het ontbijt was dik oké ,wij verbleven een nacht en waren content.Aan de receptie heel behulpzame mensen.iets

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

NOOIT MEER
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het hotel en het park is dringend aan renovatie toe !! Brandmelder in de kamer afgeplakt met een pleister ... Plafondpanelen in alle geuren en kleuren ... Geen douchegordijn zodoende dat wanneer je een douche nam heel de badkamer onder water stond ... Airco werkte gewoon niet en maakte een hels lawaai ... Geen tweede sleutel van de kamer te verkrijgen ... Maar 1 restaurant open in heel het park ... In het zwembad zijn roestvlekken te zien ...

Personeel aan de infobalie

de kamer was zeer ruim en we danken de mensen van het...

Sluitingstijd van de horeca, op vrijdag is dit nogal vroeg 22u

de kamer was zeer ruim en we danken de mensen van het ontbijt dat we iets vroeger konden ontbijten dan 8u, we moesten voor onze zakenreis nl om 8u al kunnen vertrekken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Het ontbijt was erg verzorgd.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Gedateerd, maar wel verzorgd. Om 10u uit de kamer is nipt als je nog wil gaan ontbijten.

Het ontbijt was erg verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Ook in het zwembad erg behulpzame en attente redders. Prijs, kwaliteit zeker ok.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het was een aangename hotelovernachting.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

De koffie smaakte waterig. Het bad in het hotel had wat gele aanslag. Het vroeg uitchecken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeker voldoende. De kamer was heel luxe vol. De shampoo staaltjes. Het laat inchecken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Kort verblijf 2 dagen, 1 overnachting.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Er was weinig te doen op het park 's avonds, nu Sun Parks bij de Center Parcs groep behoort mag er bijvoorbeeld, avondannimatie voorzien worden.

De kamer was netjes. Het ontbijtbuffet was basic, maar alles was aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prijs / kwaliteit, niet meer, niet minder
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

- beperkte mogelijkheden om te eten in het park, buffetrestaurant en grill waren gesloten - weinig info verkregen ivm het hotel ed., zo hebben we zelf moeten ontdekken waar de nachtingang van het hotel was en waar we moesten zijn voor het ontbijt, bij aankomst lijkt het mij toch normaal dat het personeel de gasten hieromtrent informeert.

- propere en grote kamer - mooie omgeving - prijs / kwaliteit - kamer ter beschikking tot 12.00u

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Kort verblijf 2 dagen, 1 overnachting.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het ontbijtbuffet was een beetje basic, maar hadden niets tekort.

De kamer was behoorlijk,ruim en netjes, alles was aanwezig zoals een hotelverblijf hoort te zijn.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Zoals altijd heerlijk
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Weinig ze doen best om het zo gezellig mogelijk te maken.

Zoals altijd geweldig, mooie kamer met uitzicht over het prachtige meer en lekker ontbijt

Heerlijk weekendje België
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Uitzicht op de kamer. De boompjes waren dood die moesten het dak camoufleren....

Je krijgt er gelijk een vakantie gevoel ,niets moet en er mag veel.

Goed verblijf

Het park

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Goed verblijf
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Zaal personeel bij ontbijt kan iets vriendelijker,als er een simpele vraag gesteld word.

Alles naar wens

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitgebreid en goed ontbijtbuffet
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het ietswat verderaf moeten parkeren

Uitgebreid en goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 6 september 2018

alles was naar wens

afstand naar de wagen

alles was naar wens

Kamer
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Kledingkastjes en buffetrestaurant s avonds , ontbijt was wel in orde

Kamer

Aqua wa super!
    • Vakantiehuis Comfort (4 Volwassenen)

Weinig speeltuin voor de groter kinderen

Aqua wa super!

Goen ontbijt, kamer met flink terras, goede bedden, alleen...

tapijttegels vervangen

Goen ontbijt, kamer met flink terras, goede bedden, alleen mogen een aantal tapijttegels wel worden vervangen

Prijs kwaliteit verhouding ontbijt.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Prijs kwaliteit verhouding ontbijt. Ontbijt tijd klopt niet wat op de site staat. Staat zaterdag en zondag tot 10.30u maar is maar tot 10.00u.

Toplocatie, topvakantie
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Lekker uitgebereid ontbijt. Mooie hotelkamers!

leuke glijbanen.
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Hygiene, afwerking in het zwembad

leuke glijbanen...

Alles maar zeker het zwembad

Alles maar zeker het zwembad

• Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het onbijt was goed de kamers en de schoonmaak was ook goed en het zwembad ook wij waren in het hotel en ik vindt het voor herhaling vatbaar

De accommodatie, het personeel ,.

Absoluut niets

De accommodatie, het personeel ,... het hele verblijf was super.

airco

airco

De hotelkamer en de ligging en de omgeving
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

Het buffet savonds was te duur en niet lekker frietjes te koud en soesjes en fruit te warm

De hotelkamer en de ligging en de omgeving

Ontbijt zeer ruim en goed verzorgd.

Kamer gedateerd

Ontbijt zeer ruim en goed verzorgd. Leuk om gebruik te kunnen maken van de faciliteiten van het park.

The place to be

Zoals altijd niets

Hotelkamer en alle faciliteiten op het park.

uitgebreide ontbijt keuze, rustig hotel, zeer goede bedden,...
    • Hotel Appartement (2 volwassenen)

uitgebreide ontbijt keuze, rustig hotel, zeer goede bedden, mooie omgeving voor wandelingen