Beoordelingen over Hotel 'T Zand 3-sterren

'T Zand 21, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#91 van de 101 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Valt letterlijk in het zand

Badkamer dringend aan vervanging toe. Fotos die jullie tonen van het hotel stemmen niet overeen met de werkelijkheid , niet nu en ook niet het vorige in valkenburg, vind dit wel niet kunnen foto's tonen van andere hotels die er geweldig uit zien , dit hotel aan vooraanzicht is een droevige bedoening , laatste keer dat ik via jullie boek.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Heel vroeg in de morgen lawaai werkzaamheden op het Zand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Heel vroeg in de morgen lawaai werkzaamheden op het Zand. Gebruik slijpschijf. Geen plaats om lang uit te slapen. Mooie uitvalsbasis om de stad te bezoeken.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Nooit meer vanwege de gebreken en de incomplete informatie

Er is (eind augustus) op de benedenverdieping een verbouwing aan de gang, hierover was niets vermeld bij de boeking en niet op de site, dus je wordt ermee geconfronteerd bij aankomst en dit is slecht. Verder was er een probleem met het licht in de badkamer deze viel ineens uit, wat mij dus gebeurde terwijl ik onder de douche stond. Dit probleem was bekend maar is dus niets over gezegd. Dit is gewoon levensgevaarlijk.

Relatief goedkope prijs, makkelijke entree het hotel in. Ligging aan plein vlak bij parkeergarage. Aardige ontvangst door een sympathieke dame.

Hotelkamer was heel proper.

Ontbijt had geen wauw effect.er waren enkel de basisproducten.beetje hesp en kaas.kiwi,een paar yoghurts.geen eitjes waar we op gehoopt hadden.

Hotelkamer was heel proper.niets aan op te merken

De locatie was top!

Hygiëne niet optimaal, veel zwarte haren in de douche, hotel is ook wel toe aan onderhoudsbeurt. Ontbijt was niet heel bijzonder. De prijs veel te hoog ten opzichte van de kwaliteit.

De locatie was top! Vriendelijke eigenaresse (?)

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Bij aankomst de receptioniste niet zo vriendelijk. Bij het uitchecken een heel vriendelijke receptioniste.

Ontbijt was goed. Kamer heel netjes. En airco op de kamer, was heel goed met het warme weer.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De deur was stuk, stop contact was los , en tapijt niet super proper raamlijsting moet dringend vernieuwd worden . Stofnetten aan het gordijn gordijn ging niet overal vast

Is een super goeie ligging

prima voor één nachtje

het ontbijt was heel sober ,had wat meer voor die prijs verwacht. de kamers proper maar heel klein

schitterende locatie parking voor de deur centrum op wandelafstand. vriendelijk personeel

De ligging, parkeermogelijkheden.

De kamer mocht worden opgeknapt.De netheid (in de badkamer lag een plastic zakje met leeg flesje en een glazen ampoule die leeg was.)

De ligging, parkeermogelijkheden.

Goed hotel op perfecte locatie

Alles was goed maar het kan een opfrisbeurt gebruiken

Locatie was perfect en parkeergarage erg goedkoop en recht voor de deur. Personeel ook vriendelijk en behulpzaam.

Matig verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ontbijt kon veel beter. Zaterdagmorgen geen spek om 7u15. Dit kwamen ze pas aanvullen om 7h30 terwijl ontbijt kon vanaf 7h. Zelfs problemen met reservering

Badkamer enkel vuilbakje niet open te krijgen

Viel erg tegen na 3 keer verblijven

Wi-Fi was niet bereikbaar, wastafel stopper deed het niet, ingang lamp deed het en tafel lamp anderen niet, bad gedeelte was niet schoon bedden waren niet zoals voorheen en bij willen bellen om gebreken door te geven telefoon werkte ook niet. Dit was mijn derde keer dat ik daar verbleef, jammer.

Het is een top locatie, centraal gelegen ten opzichte van station, centrum en bushaltes alles te voet bereikbaar.

Fantastisch.......

Het hotel,vriendelijk personeel,goede service,kamers waren prima inorde,Goede locatie,dichtbij het centrum,alles was te doen op wandelafstand,leuk weekend gehad,een echte aanrader de mooie stad Brugge.

De locatie!

Gedateerd, veel meubilair versleten en zelfs kapot, handdoeken helemaal gerafeld, badlakens wel netjes, Maar bovenal geen continu bezetting van de receptie. Wie even een koffer wil meenemen uit de priveruimte verdwijnt ongemerkt in de drukte!

De locatie! Bad! Aardig personeel.

Geweldige locatie!

De glutenvrije brood die ze geregeld hebben voor mijn ontbijt was nog niet helemaal ontdooid (lag nog in een zak op 1 van de tafels in een ontbijt ruimte).

Locatie! Geweldig! We liepen parkeergarage uit waar je €8,70 voor 24h betaalt en stonden eigenlijk al voor de hoteldeur. Relaxed. Op de 3e verdieping waar we zaten heb je een mooi gezamenlijk terras met houten meubels, leuk!

Schoon hotel, maar minimaal.

De matrassen van de bedden zijn aan vervanging toe, want je voelt de spiralen als je erop ligt. De ontbijtzaal was vol toen wij kwamen. De keuze beperkt aan soorten brood en beleg.

Het was een prima hotel, met vriendelijke mensen. Alles was schoon en je zit gelijk midden in de stad.

Super verblijf gehad!

Receptioniste was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Prima kamers, van alle gemakken voorzien, wc en badkamer apart, lekkere bedden. Prijs / kwaliteit uitstekend en in het centrum. Simpel maar heel lekker ontbijt. Ontbreekt aan niets.

De kamer is erg groot en had - tot onze verbazing - een bad!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De kamers zijn erg gehorig (we konden de buren horen praten, hoesten, tv kijken etc.). Het ontbijt was ook erg matig, wij hebben lekker ergens in de stad ontbeten!

De kamer is erg groot en had - tot onze verbazing - een bad! Heerlijk dus! Het hotel ligt ook goed centraal en alles is goed aan te wandelen.

Aangenaam

het personeel er graag vlug vanaf. Om 20.30 kondën we al niks meer gaan drinken in de bar op vrijdagavond

Alles was best ok niks op aan te merken. Niks speciaal

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

zijn er vorig jaar geweest en alles was in orde, nu twijfels om nog terug te keren.

De kamers kunnen zeker een opfrisbeurt gebruiken. geen verwarming in de badkamer, we konden geen douche of bad nemen want het water was maar lauw. Na terugkeer van concert raakten we niet binnen in het hotel elektriciteit volledig uitgevallen; deur toch kunnen openen, meerdere keren moeten bellen om iemand te kunnen bereiken. dezelfde nacht terug stroompanne!! Basic ontbijt.

goede locatie. Bedden waren ok. Ontbijtzaal mooi uitzicht over 't zand. Bij vertrek toch enige compensatie gekregen voor de ongemakken.

Nooit meer

Onvriendelijk personeel bij ontbijt. Verwarming werkte niet in de kamer om 1.30u. Niemand beschikbaar. Geen warm water. Tv werkte niet bij aankomst,werd wel direct gemaakt.

Heel vriendelijk personeel en behulpzaam, en de ligging was perfect.

Geweldig is een verkeerd woord maar het ging de airco was pet en de verlichting deed het niet. Dus een hele koude kamer maar wel vriendelijk geholpen en een verwarming gekregen.

Ontbijt was redelijk, de kamer was goed.heel vriendelijk personeel

De muren in de kamer leken van papier.

De muren in de kamer leken van papier. We hoorden de gasten in de kamer naast ons als stonden we naast hen. Ook van de kamer boven ons hoorden we voetstappen. Bovendien weigerde onze sleutelkaart vaak dienst, waardoor we 's nachts een half uur buiten hebben gestaan omdat we het hotel niet binnen raakten. Noch de noodbel, noch de GSM nummers "in geval van nood" leverden iets op.

Erg 'basic' hotel.

Erg 'basic' hotel. Storend was de zeer slechte geluidsisolatie. Je kon werkelijk alles horen wat er zich bij de buren afspeelde. Maar de prijs was dan ook erg laag.

Matig tevreden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

De foto's van de kamers misleiden. Toen we aankwamen was er niemand en de receptie was donker. We hadden geluk dat we naar binnen konden in één keer omdat iemand anders het hotel zojuist verliet. Ik heb de eigenaresse gebeld en zij kwam pas op dat moment met de mededeling dat onze kaartjes (met kamernummers erop vermeld) in de plantenbak voor het hotel lagen (iedereen had dus gewoon onze kamers kunnen betreden). Daarnaast had ze dit mijns inziens best eerder mogen melden in plaats van dat ik het zelf moest uitzoeken, niet een erg warm welkom. Eenmaal in de kamer aangekomen bleek dat ze niet erg veel weg hadden van de foto's. Ze zijn vrij klein en de lakens waren vies. Als klap op de vuurpeil regende het in onze badkamer (lekkage), dit seipelde ook door in de gang van het hotel. Gelukkig hebben we toen wel direct een andere kamer gekregen nadat ik weer telefonisch contact met haar had.

De koffie in de ochtend was lekker. De eigenaresse heeft snel gehandeld op afstand toen we een klacht hadden en was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

NIET voor herhaling vatbaar!

Bij aankomst was de ontvangst extreem beperkt. Er was geen warm water in de badkamer. Het licht in de inkom van de kamer is tot 6.30u 's morgens aan gebleven, kon niet worden uitgeschakeld. Kort erna wou het licht in de badkamer niet meer aan blijven. 's Nachts is er niemand bereikbaar om problemen te verhelpen.

Een vriendelijk meisje bij het ontbijt (Luna),die heel hulpvaardig was en oprecht informeerde of de problemen verholpen waren.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Matig, maar ok voor enkel je hoofdje te slapen te leggen

Kamer met uitzicht wordt meer aangerekend maar als het hele plein opgebroken is kan je niet echt praten van een mooier uitzicht integendeel! Kamers zeer gehorig, eerste verdieping vervelende frietgeur chaotische receptie, onvriendelijk ‘tijdelijk’ receptiepersoneel, warm water was snel op, geen info verschaft op voorhand over werken op het plein, geen nachtwaker of bereik in case of emergency,

Ontbijt was standaard maar werd goed aangevuld en ok

Ik zou er terug naar toe gaan en ook aanbevelen , perfecte ligging

Eigenlijk niets ,er was een kamer waarvan de verwarming niet optimaal was , maar aangezien wij daar niets over gezegd hadden ,konden zij het probleem ook niet oplossen .

De kamers waren netjes en alles was er aanwezig .Ontbijt was goed , werdt heel goed bij gevuld . Wij hadden 5 kamers geboekt met de familie en iedereen was tevreden .

De ligging was super

De ligging was super Vriendelijk personeel Prima ontbijt Alleen eerste dag koud water in de douche. Ze zeiden dat het hotel overvol zat en maar twee boilers hadden. Dat vond ik niet kunnen

Een aanrader !

De presentatie van de maaltijden in het restaurant van het hotel had verzorgder gekund. De maaltijden waren wel erg lekker.

De geweldige ligging en de prima mogelijkheden errond

grauw hotel incl kamers, badkamer met provisorische...

grauw hotel incl kamers, badkamer met provisorische reparatie, slecht ontbijt. Harde matrassen. Mooie locatie in centrum, maar op iets meer loopafstand veel betere hotels verkrijgbaar

Geen airco op de kamer.

Geen airco op de kamer.... ongelooflijk warm 27 graden .... met de ramen open moeten slapen met het gevolg veel straat lawaai van jeugd die pas vroeg naar huis gaan 🙃

Hotel t zand geen aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Kamers aan renovatie toe en klein, tegels badkamer waren los en muren groezelig bijv. Een vd kamers lag tussen de keuken en de ontbijtkamer. Ontbijkamer te klein, ontbijt mager, en er was geen nachtportier, dus bij lawaai andere gasten kon je nergens naartoe

Ligging is ideaal

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ideale ligging in het centrum van de stad.

De kamer die wij hadden lag aan de achterkant van het hotel, vlak aan een klein steegje. 's Nachts was er toch redelijk veel lawaai door nachtelijke feestvierders ;)

Ideale ligging in het centrum van de stad. Dicht bij winkels, station, eetgelegenheden, ... De kamers waren proper en groot genoeg voor 1 nacht.

dat jullie tijdens mijn reservatie vragen of ik een voor...

dat jullie tijdens mijn reservatie vragen of ik een voor zaken reis (en dus een factuur nodig heb) maar dat men dit niet doorkrijgt in het hotel, waardoor ik nu geen factuur heb!

Mooie, prettige plek in een prachtige stad.

De airco werke niet. Het was erg warm (25 graden) op de kamer 'snachts. Na navraag dr volgende morgen bleek dit te liggen aan dat wij het raam open hadden staan. Niet aan gedacht 'savonds... Had ergens mogen staan, zodat we het geweten hadden.

Ontbijt was klein, maar goed. Personeel was vriendelijk. Ligging was ideaal!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Brugge leuk hotel viel erg tegen

Verschillende gebreken aan de kamer Waaronder de electriciteit in de eerste nacht moeilijk aan te krijgen 2de nacht totaal geen licht na bellen want er is onbemande receptie alleen in de hal licht wat niet meer uitging daardoor ook zeer slecht geslapen Ook opgesloten gezeten in de badkamer gelukkig was mijn man daar doorgegeven aan de receptie

Prima voor een 3 sterren hotel

Een lek in de badkamer waarschijnlijk van het dak, daardoor lag er een grote vuile plas in het midden van de badkamer. Heel jammer dat ik hier niet verwittigd over was. Anders had ik het hotel een betere score gegeven op hygiëne.

Al bij al waren we tevreden.

Het ontbijt was heel basic. De ontbijtruimte was ook nogal klein waardoor je dicht op elkaar zat.

Het was er rustig om te slapen en toch waren we heel dicht bij de winkels en bezienswaardigheden.

een goed verblijf

Het ontbijt was aan de magere kant, één soort confituur een pot met de lepel in. Broodjes niet direct aangevuld zelf moeten bij vragen. Soms niemand van het personeel aanwezig.

Een heel goede kamer met mooi uitzicht en dicht bij het concertgebouw waarvoor ik kwam

Super lokatie, grote parkeergarage voor de deur, alles in de...

Super lokatie, grote parkeergarage voor de deur, alles in de stad vanuit hier te voet te bereiken. Bedden liggen prima, badkamer netjes schoon. Basic ontbijtbuffet maar goed. Prima prijskwaliteit verhouding.

Slecht en ik durf eigenlijk aan niemand zeggen dat ik daar verbleven heb. Totaal geen referentie!

Zure leffe gedronken in de bar. Traphal verschrikkelijk vuil. Badkamer met douche gevraagd en had een bad en douchescherm. Uit de sproeier kwam maar een zeer kleine waterstraal. Tegeltjes van de badwand waren gelost. Bij het ontbijt was geen fruit meer en ook geen pistolets. We vroegen er en ze hebben deze ook gebracht na een kwartier, toen we gedaan hadden met eten. We hebben hiervoor wel een compensatie gkregen bij de betaling van de kamer. Maar de dienst bleef slecht. Nooit ga ik nog naar dit hotel. Dit is een hotel in vrije val waar niet meer in geïnvesteerd wordt en steeds vuiler en slechter zal worden. Ik begrijp eigenlijk niet goed dat booking daar een beoordeling met een duim op geeft. Dit zet het ganse beoordelingssysteem op de helling. Het was slecht.

Niets echt niets

Schande voor zo'n mooie omgeving als Brugge

Ontvangst onvriendelijk, kwartier moeten wachten en uiteindelijk zelf naar het restaurant gelopen om iemand te roepen. Daar stonden 3 obers die naar elkaar stonden te kijken wie iets zou doen. Kamer zeer stofferig en niet netjes, ganse hotel is trouwens zo. 'S avonds stond airco uit, besparingen? Als je geen zin hebt stop er dan mee.

Zeer weinig

De ligging en de prijs kwaliteit verhouding.

Aan de over kant was een bouw put, en al om 6 uur begonnen ze daar te werken. Maar daar kan het hotel niks aan doen. Wij waren n I Phone stekker vergeten. Zat nog in stopcontact . Dit moeten de schoonmakers gezien hebben. Maar na 5 x bellen kwamen ze er daar achter dat deze IPhone oplader weg was.... Dit vond ik erg slordig.

De ligging en de prijs kwaliteit verhouding.

de kamer was basic de tv voor mij wat klein wel zeer goede...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

de kamer was basic de tv voor mij wat klein wel zeer goede matras en lichtinval overdag en verduisterend gordijn voor goede nachtrust badkamer zeer ruim . ontbijt niet zo uitgebreid en tafels dicht tegen elkaar jongen kwam wel regelmatig kijken voor aantevullen

Wij zijn erg teleurgesteld, de rust waarna we opzoek waren was er niet.

Het is ons enorm tegen gevallen dat wij niet op de hoogte waren van de bouwval voor het hotel, hierdoor werden wij 's ochtend om 07.00 wakker gemaakt. (Wij waren juist opzoek naar even rust, omdat wij dit thuis al hebben). Daarnaast waren de bedden en kussens erg slecht, dit konden we merken aan nek en rugklachten.

Het ontbijt was prima, vers brood.

Kamers waren proper

Het ontbijt was minder. Niet zoveel keus en als wij kwamen was alles zo goed als op. Bij het uitchecken was het personeel niet vriendelijk.

Kamers waren proper

Goede locatie,rustig en toch overal dichtbij

Het ontbijt was dag 2 sober.Koffie koud Spek was op en werd niet aangevuld Confituur was er niet die dag

Eenvoudig maar goed hotel, midden in het centrum

Het plein voor het hotel is momenteel een bouwput. Kan het hotel niets aan doen, maar is wel jammer. Gaat nog maanden duren

Goed ontbijt; eenvoudige maar schone kamer met ligbad; goede bedden

Iedereen was zeer vriendelijk.

Alles was duidelijk opgeruimd doch niet gepoetst. Je kon de buren horen praten dus er was geen goede isolatie. Het ontbijt was zeker voldoende maar als je tegen einduur gaat zijn alle broodjes hard.

Iedereen was zeer vriendelijk. De badkamer was zeer goed uitgerust en de kamer was ruim.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Jammer van het hotel. Verder een prima midweek Brugge gehad.

Ontbijt was zeer matig. Ook het personeel was niet vriendelijk en toen we gingen uitchecken werd ons verteld dat er nog niet was betaald. Dit was wel het geval via iDeal, en na een hevige discussie mochten we toch gaan. SLECHTE ZAAK!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goede prijs kwaliteits verhouding

Ik vond de temperatuur op de kamer erg warm en moeilijk koel te houden. Verder prima accommodatie

Locatie vond ik het beste. Personeel was ook aardig en erg behulpzaam

Aardig voor één nacht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Ontbijt was aan de magere kant. Niet echt veel keus en de ontbijtruimte is niet ruim genoeg voor het aantal gasten. Voor het hotel was de straat opgebroken waardoor je geen mooi uitzicht had. Dit had best even vermeld mogen worden op de site.

Parkeren is de garage vóór het hotel is prima geregeld. De kosten van het parkeren valt reuze mee in vergelijk met andere steden.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Ideale ligging op loopafstand van centrum en alle...

Ideale ligging op loopafstand van centrum en alle bezienswaardigheden in Brugge. We waren met een groep onderweg en hadden 7 kamers die allen volkomen aan onze verwachtingen voldeden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt met voldoende keuze en alles lekker.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Onbemand, onverzorgd, onpersoonlijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Bij aankomst was de deur gesloten en ondanks aanbellen, waarop geen reactie, moest ik een telefoonnummer bellen dat op een kladje bij de deur hing. De dame aan de telefoon verwees naar een plantenbak waar de kaart-sleutel zou moeten liggen. De receptie was rommelig en onbemand, het was warm en niet gelucht. Ik heb geen personeel gezien. Bij het uitchecken was er niemand en moest ik weer een telefoonnummer bellen, ik mocht mijn kaartje op de balie leggen en weggaan. Onpersoonlijk dus.

Het ontbijt was uitgebreid en stond klaar, waarbij ik 's morgens om 7:30 de enige gast was. Voldoende keuze dus.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Goed hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede lokatie.

Eetruimte was niet zo ruim, een tafeltje half voor de inkom is niet zo handig, noch voor de klanten die rond het ontbijtbuffet moeten kunnen, noch voor het personeel dat het buffet moet aanvullen.

De vriendelijkheid van al het personeel, zeker de receptioniste ! Kamer was ruim genoeg, Airco.

Leuk kleinschalig hotel pal in het centrum

De badkamer was erg fraai, alleen de waterdruk op de 3e etage was erg laag waardoor er een klein straaltje uit de douche kwam.

Knus en kleinschalig hotel, goed bereikbaar, pal in het centrum en alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Prima, maar niet bijzonder.

De kamer was erg klein (de badkamer daarentegen niet!) en er heerste niet veel sfeer.

Het was een prima hotel, maar niet meer dan dat. De locatie is perfect: midden in het centrum en het personeel was vriendelijk. Desondanks was het niet heel bijzonder.

Nooit meer

Onbeschoft personeel. Werd bij aankomst de mond gesnoerd door een dame die wijn dronk en rookte achter de 'receptie'. Ontbijt niet mogelijk, niemand aanwezig om uit te checken, iets te vragen e.d. Op de balie stond een kom yoghurt met uitgedrukte sigarettenpeuken. Goor.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

De ligging niet ver van het centrum

De werken op het plein zijn zeker storend. Om 6 uur s'morgens begonnen de aannemers te werken. Veel lawaai en stof

De ligging niet ver van het centrum

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima voor 1 nacht

Ontbijt was simpel en de ruimte is vrij klein. Je betaals in ieder geval niet voor luxe. Simpele kamer.

De ligging in het centrum van Brugge, ondanks dat alles was opengebroken.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Niet doen ! Vermijd als de pest
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht

Alles..voor het hotel is een grote bouwput wat ons niet verteld was en ook niet op hun site staat. De meeste hotels op het plein zijn gesloten wegens overlast, maar t'zand blijft draaien.6.30 beginnen ze met graven en dit duurt tot medio 2018!! Meiden aan de receptie bakken er helemaal niks van en hebben geen antwoord gegeven op mijn vraag over de geluidsoverlast. Ingang van het hotel is amper bereikbaar. Hotel is ook erg vies.. verplette muggen en schoenen afdrukken op het plafond, overal haar van andere gasten- heb hierdoor eerste kamer geweigerd. Voor en leuke hotel en geen overlast moet je richting het grote markt.

Helemaal niks

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Op de kamer was er geen elektriciteit, maar het is gemeld en we hebben een reductie gehad op de prijs, dus het was verder geen probleem

Het ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ontbijt was zeer beperkt.

Ontbijt was zeer beperkt. Niet gekoeld/vers. Verwarming/airco werkte niet. Waardoor het 23 graden was in de kamer. Personeel niet beleeft. Kamer niet netjes, vlekken op muren en stoelen.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Top locatie prima tarief

Op dit moment wordt het plein verbouwd maar daar kan het hotel niets aan doen

Goede locatie . Parkeren onder het Zand vlakbij alles op loopafstand Ontbijt prima met vers fruit

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Prachtige badkamer! Slaapkamer en ontbijt: een grote teleurstelling.

Het ontbijt was niks, weinig variatie. Wij kwamen aan op vrijdag 27 februari 2017 en de zaterdag bij het ontbijt stonden er bakjes yoghurt met de einddatum 27-01-2017 erop. Deze stonden op zondag ook nog gewoon bij het ontbijt. Ik vind het niet kunnen dat er twee dagen achtereen bakjes yoghurt staan die gewoon over de datum zijn. Ook zag het ei er niet erg smakelijk meer uit. De kamer was klein en het was er of ontzettend benauwd of heel erg koud. Heel erg jammer! Hier had ik niet zoveel geld voor willen betalen. Ons ziet u er niet meer terug.

De badkamer was erg mooi, dit maakte gelukkig een hele hoop goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

op zondag heel lekken ontbijt met verse fruitsla, op maandag...

Verwarming werkte niet ! Na een opmerking daaromtrent werd een electrisch vuurtje geplaatst!

op zondag heel lekken ontbijt met verse fruitsla, op maandag ontbrak die wel!!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prima ontbijt, uitstekende keuken, uiterst vriendelijk en...

Prima ontbijt, uitstekende keuken, uiterst vriendelijk en behulpzaam perrsoneel. Schitterende locatie tegenover het concertgebouw. Parking tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer goede locatie maar niet voor mensen die van gezelligheid houden.

Het ontbijt trok werkelijk op niets en de kamers zijn nogal gehorig. Oorspronkelijk waren wij van plan om onze beide honden mee te nemen. Gelukkig hebben wij dit niet gedaan, want daarvoor was de kamer niet groot genoeg. Om 9 uur 's avonds was de bar (restaurant, bistro) van het hotel dicht en er was geen enkele mogelijkheid om nog iets te drinken.

De dame aan het onthaal was heel vriendelijk en gaf met plezier uitleg.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Heel vriendelijke mensen, propere kleine gezellige kamer.

Te koud in de kamer..maar hetwas buiten ook wel ergkoud 🙂. Ook geen beveiliging aan een vrij lage nster voor kleine kinderen. VVV mijn dochtertje van 4 kon zo de venster openmaken en er uit tuimelen. Misschien een extra schuifslotje boven aan de venster ..

Ontbijt. Er ontbrak wel een beetje achtergrondmuziek en iemand die je verwelkomt. Anders wel heerlijk en ruime keuze

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Gunstig gelegen hotel

De prijs/kwaliteitverhouding viel tegen. Het tegelwerk in de badkamer liet op sommige plekken los en er zaten plekken op het behang.

De locatie (dichtbij centrum en parkeergarage) en het ontvangst/vertrek was prima. Ontbijt was goed, maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Prima Hotel, prijs mag wel iets naar beneden

Het personeel had meer aandacht voor de restaurant gasten dan de hotel gasten.

De locatie was super. Je liep zo de lange winkelstraat in richting De Grote Markt.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Mooie kamer

Er hingen spinnenwebben, dode insecten op het plafond en in de badkamer lagen nog haren van vorige gebruikers. Het ontbijt stelde ook niet veel voor.

De mooie badkamer

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

goede locatie, lekker basic ontbijt

Domoticasysteem elektriciteit: in de vooravond 30 minuten moeten wachten vooraleer de verlichting werkte, 's ochtends 10 minuten. Tussen 16u30 en 9u was er niemand van het hotel zelf aanwezig en kon het probleem dus ook niet snel opgelost worden. Andere gasten op dezelfde verdieping hadden hetzelfde probleem...

goede locatie, lekker basic ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goede uitval basis voor onze activiteit in Brugge van afgelopen Zondag

de badkamer zou wel een opknap beurt kunnen gebruiken en het is wat gehorig. Ook zou een fulltime receptioniste wel prettig zijn.

De ligging van het hotel is fantastisch de kamer schoon en voldoende en het ontbijt was prima passend bij de accommodatie en de prijs