Beoordelingen over Hotel Ter Duinen 3-sterren

Duinenstraat 9/11, Heist, 8301 Knokke-Heist, België

#19 van de 27 hotels in Knokke-Heist

Vriendelijke mensen.

Toen ik arriveerde was kamer niet gekuist (haarbos haar naast bed) en waren er verschillende dingen stuk zoals kleedkast en tvmeubel en verlichting. Ruime kamer beloofd via groupon en heb na check echt wel kleinste kamertje gekregen. Dus vond ik het duur voor wat ik betaalde zeker als daar al korting op was. Inkomdeur kamer was naast lift dus veel kabaal aan mijn deur. Ook geen airco...dus moest raam snachts open en dat geeft straatlawaai zeker met jongerenclub aan overkant. In kamer enkel twee electriciteitpunten die gebruikt werden voor nachtverlichting tenzij derde punt in badkamer. Dus als je gsm oplaad of dergelijke had ik geen nachtverlichting. Zijn misschien kleine ongemakken maar het is een feit. Mijn denken geen 17m kamer zoals beloofd in actie.

Vriendelijke mensen. Ontbijt was super. De instapproblemen werden direct opgelost. Ik kreeg gratis parkingkaart ter beschikking. Leuke rainshower. Dus service was goed

dit hotel rechtstreeks boeken

via booking.com hebben we meer moeten betalen voor identiek hetzelfde dan als je rechtstreeks boekt bij het hotel : dat is geen pluspunt voor booking.com

alles was prima in orde

Grote kamer, schoon en vlakbij zee
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Voor 245 euro per nacht stijgen mijn verwachtingen. En verwacht ik ook dat de details op orde zijn. Dat was niet het geval. De kamer had geen grote spiegel zodat je ook kunt zien wat je aan hebt. Er was wel suiker en melk voorradig maar geen koffie. Er ontbrak een tegel in de badkamer waardoor er een gat in de muur zat. En bij het ontbijt moesten we steeds om alles vragen omdat het niet klaar stond: glazen voor het sap, kommetjes voor het fruit, koffie. Wat verse groente als een tomaat zou ook miet misstaan bij het ontbijt.

Grote kamer, schoon en vlakbij zee

Zeer gastvrij personeel in een verouderd hotel maar met prima restaurant.

Het hotel is dringend aan een opknapbeurt toe. Enkel de badkamer en het bed (matras) beantwoorden aan de hedendaagse normen.

Het uitstekende restaurant.

Vriendelijk personeel, een echt familiehotel met een...

Vriendelijk personeel, een echt familiehotel met een aangename sfeer. Lekker ontbijt. Basic kamer, eerder wat verouderd interieur, maar alles aanwezig wat je nodig hebt. Prijs/kwaliteit oké!

ideaal voor wat we zinnens waren

geen tegenvallers

ontbijt was volledig in orde voor ons was het een verrassing dat er ook een restaurant was welke de moeite waard is ! was voor ons ideale ligging om te bereiken waar we wilden zijn

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het is prima voor als je alleen een nachtje weggaat en verder geen romantische omgeving wilt hebben.

Ontvangst was karig, meer van verwacht. Kwam nu een jongen heel stilletjes naar ons toe en hielp ons amper. Ook niet met onze tassen. Auto konden we langs de weg parkeren en geld in de parkeermeter gooien. Dit stond absoluut niet vermeld op de website.

Ontbijt was goed. De eerste kamer was rampzalig die toegewezen werd. Om een andere kamer gevraagd, dit loste zij snel op. Tweede kamer was beter, wel erg klein.

Niet echt proper de kamer er lag nog haar en zand op de...
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Niet echt proper de kamer er lag nog haar en zand op de grond van de vorige bezoeker , als ook de half volle tube douchegel waren blijven staan + foto’s op site zijn enkel van een paar vernieuwde kamers andere kamer zijn oud . Voor 20€ meer had ik in la reserve kunnen slapen . Maar het eten in het restaurant was wel lekker en personeel was ook super vriendelijk (ook voor de dochter van 2,5j)

Ontbijt was in orde.

Badkamer was niet proper vind ik heel belangrijk. Kamer was niet groot maar voor nachtje speelt dit geen grote rol. S avond rook je de geur van de keuken wel sterk in onze kamer/ traphal...

Ontbijt was in orde.

- de grootte van de kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- geen mogelijkheid tot douchen, alleen een bad - plekken in het vasttapijt -kleine tv in vergelijking met de kamer - prijs

- de grootte van de kamer - de vriendelijkheid van het personeel - het gevarieerde en lekkere ontbijt - de culinaire ervaring in het restaurant

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Culinaire aanrader

Badkamer is mooi vernieuwd. Kamer zelf is eerder basic. Fles water op de kamer was welkom geweest.

Het eten in het restaurant was overheerlijk. Zeer uitgebreid ontbijt.

Prima hotel voor kort verblijf

Parkeren eigen auto was armoedig. In de straat, dus onbeschermd, en waar zelfs in het weekend in de winter moet worden betaald.

Nette kamer met prima bedden. Uitstekend ontbijt. vriendelijk personeel.

zeer goed

Helaas hadden wij een kamer met bad. Mijn echtgenote is niet in staat om in bad te gaan en eruit te komen We misten een douche. Maar misschien had ik dat zelf moeten melden en ligt het aan m ij.

Het ontbijt was heerlijk. Verschillende soorten brood en beleg. Dranken waren gevarieerd en de soorten pap waren prima

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Rustig verblijf aan zee
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Iets uitgebreider ontbijt mocht wel . Achterste gedeelte v ontbijtruimte was het koud niet voor lang te blijven zitten . Wel spijtig .

De kamer was ruim , voldoende ruimte . Tv op de kamer maar die kregen we niet aan de praat .

Het ontbijt was in orde, alles erop en eraan.

De deluxe kamer vonden wij niet echt top, de tweepersoonskamers hadden een veel mooiere badkamer maar 1 van die 2 kamers was dan echt wel weer heel klein.

Het ontbijt was in orde, alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Goeie ontvangst, vriendelijk personeel.

Geen koelkastje op de kamer.

Goeie ontvangst, vriendelijk personeel. Ruime propere kamer. Superlekker ontbijt. Goede prijs/kwaliteit. Voor herhaling vatbaar.

Een teleurstelling!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Vuile tapijten, kamers zeer klein, badkamer vernieuwd, maar vocht en schimmelplekken op de muren, ontbijt werd niet aangevuld (koffiekoeken, fruitsap, ...) , koude eieren, veel te duur voor hetgeen aangeboden wordt.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Een aanrader met 1 min puntje de koffie

De koffie werd in kznnetjed op de tafel gezet bij het ontbijt ik zou hun de raad geven voor een koffieperculater te plaatsen op het einde xas de koffie koud er kwamen mensen ontbijten dat we geen kand hadden om warme koffie te vragen

Netheid en hygiene

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Hebben genoten van gezellig en ontspannen weekend.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid in een gezellig kader. Heel rustige maar wel kleine kamer, badkamer toe aan renovatie maar was wel heel netjes. Prijs kwaliteit dik in orde.

rustig gelegen hotel

badkamer : bad ipv douche, gordijn of afscherming te voorzien zodat je kan douchen zonder de gehele badkamer onder water te zetten. koffie en theefaciliteiten op de kamer zou leuk zijn

zeer goed bed ontstekend ontbijt genoeg parkeermogelijkheden

Grote tegenvaller. Niet rolstoel vriendelijk. Slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Aangezien wij afhankelijk waren van een rolstoel heb ik dit hotel geselecteerd op rolstoel toegankelijk. Dt hotel is absoluut niet rolstoel toegankelijk. Ik heb er 2 x over gemaild en het zou geen probleem zijn. Helaas bij binnenkomst al is de stoep te hoog en kun je er niet met een rolstoel overheen. De lift is heel erg klein, kan net 1 rolstoel in. Een begeleider kan niet in het kleine liftje mee. Je kunt de lift niet uitkomen en de draai niet maken door de smalle gangen. Het hotel is sterk verouderd en de kamers ook. De receptie was niet ontvankelijk voor onze klachten. Kortom dit hotel is absoluut geen aanrader en de prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

Eigenlijk kan ik niets veel goeds aan dit hotel vinden. Viel zeer tegen

Het ontbijt was super en in een heel mooie ontbijtruimte!

Het ontbijt was super en in een heel mooie ontbijtruimte!! De badkamer die onlangs gerenoveerd was, is ons ook heel goed bevallen en de smart tv was voor ons ook een pluspunt, kortom wij hebben ervan genoten!!

Ontbijt was uitgebreid, verse producten.

Luidruchtige ventilatie/airco. Niet zelf te regelen. Meubilair in slaapkamer miniem. Nachttafeltje naast bed zou handig zijn. Toiletartikelen miniem.

Ontbijt was uitgebreid, verse producten. Uitstekend! Mooie verzorgde propere kamer. Vriendelijk onthaal.

Goed hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

Was een bad waar je ook in kon douchen, echter de douchekop moest je zelf vasthouden.

Ontbijt was goed! Bedden waren ook prima! En personeel was uiterst vriendelijk!

Het ontbijt was lekker uitgebreid.

De afvoer van de douche zat verstopt waardoor het water niet goed wegliep. De haardroger werkte niet. De afwerking kon beter.

Het ontbijt was lekker uitgebreid. Vriendelijk personeel.

Hadden zin om dezelfde avond nog weg te gaan. Heel deprimerende en kleine kamer.

De kamer!!!!! De foto's op de website zijn heel erg misleidend. Hele smalle gangen, kleine lift en hele kleine kamers. Heel erg verouderd hotel. Gelukkig serveren ze het ontbijt in een trendy restaurant dat blijkbaar ook bereikbaar is via het hotel. Heel erg spijtig dat de interieurstijl van dat restaurant niet doorgetrokken werd in het hotel!

Het ontbijt.

leuk verblijf dicht bij de zee , in een gezellig badstadje , voor herhaling vatbaar

kamer was basic en aan vernieuwing toe De kamer was klein en ook de badkamer ( met bad , geen douche ) is aan vernieuwing toe

super lekker ontbijt , vers fruitsap , lekker brood , pannenkoekjes , eitjes , vers fruit , ... Kortom alles was aanwezig voor een heerlijk ontbijt

Jammer dat je in Knokke-Heist overal betaald moet parkeren. Er is een mogelijkheid om op ongeveer 500m van hotel langs doorgaande weg naar Zeebrugge gratis te parkeren.

Ontbijt prima, elke morgen voldoende, vers fruit en verse jus. Ideaal,gelegen.

B&B sfeer in een hotelformule

Kamer was basic maar net. Vooral de vriendelijke zaakvoerster en personeel zijn een grote plus. Fantastisch ontbijt! Kortom: B&B sfeer in een hotelformule

dit was een leuk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de haardroger misschien binnen korte termijn badkamer renoveren met een inloopdouche

ik had een luxe kamer en dat was in orde het ontbijt was heel goed echt een familiehotel

Genoten van Knokke-Heist !

Het ontbijt is echt sober en zouden we niet langer dan 3 dagen nemen. Tip: koffiemachine om zelf je drank te kiezen, roerei niet presenteren in een klein vuurvast kommetje,spek?

Vriendelijkheid, de ligging, hygiëne zijn uitstekend.

Amazing!

Misschien enkel dat het 2 aparte bedden waren tegen elkaar geschoven ipv een tweepersoonsbed wat iets leuker is als je als koppel gaat. :)

Super ontbijt. Heel veel keuze. 'S morgens meteen een goedemorgen gekregen. Meteen komen vragen of we koffie of thee wilden. Hele lieve mensen. En hondjes meer dan welkom!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ontbijt was ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers met oude inrichting jaren tachtig met op de vloer ,vast tapijt ,ik was ziek de volgende dag ,door allergie huistofmijt ,echt erg ziek .de prijs was echt veel te hoog ,voor zo slechte kamer .over het hotel was er een bar met meisjes ,de klanten waren dronken en maakte lawaai ,dus vanaf 4u30 ,enkel kabaal :-( ik heb 140 eure betaald voor weinig slaap en heel ziek

Ontbijt was ok

een proper hotel vriendelijkheid naar de klanten is er zeker wel,

de kamer is wel klein, de badkamer had beter iets groter geweest maar wel is alles zeeer proper!!!

het ontbijt was zeer verzorgd en echt lekker veel variatie

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heel gezellig en super vriendelijk!!

Niets eigenlijk, we misten een klein koelkastje ..,

Alles was prima, 1 minpuntje, hadden toch graag een koelkastje in de kamer maar och, voor 1 dag en nacht, geen probleem !! En, ontbijt was super, maar ben niet handig om zelf brood te snijden 🙃

Gezellige ontbijtruimte, lekker ontbijt!

Kleine badkamer, die veel minder in orde was dan leek op de foto's van het hotel... Douchedeur ging niet volledig dicht, gootsteen vuil, vochtplekken op het behangpapier.

Gezellige ontbijtruimte, lekker ontbijt! Zéér lekkere koffie! Vriendelijk, behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Tevreden over het geheel en voor herhaling vatbaar.
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

Gekookte eitjes aanvullen bij het ontbijt als ze op zijn.

Het ontbijt was goed, maar persoonlijk heb ik toch liever dat het brood, niet het frans brood, al gesneden is. Als je zelf een nieuw brood moet aansnijden, doe je dat niet zo graag omdat je niet weet of er nog gegadigden zijn.

prijs/kwaliteit is niet in verhouding!te duur

Badkamer verouderd,geen douche alleen bad ,verouderde lavabo,minimaal comfort,lampen in ontbijtruimte hangen niet boven maar naast tafels wat soms echt moeilijkheden gaf.

Ontbijt ok,parkeerkaart ok,fietsen aan hotel ok

• Beoordeeld op: 9 april 2017

te duur voor wat het is. gaan niet terug...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Badkamer stekker niet veilig. Veel straatlawaai dus venster kon niet open s'nachts ...

Ontbijt was minimaal en 1e dag water thee niet warm. Verouderde kamer en duffe geur in de gangen...niet veel uitleg bij aankomst...

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

gemiddeld

-geen verluchtingsmogelijkheden op de kamer (tot 2X toe verkeerde sleutel gekregen om raam te kunnen openen,tevergeefs) -ontbijt was sober (2de dag zelfs geen eitje)

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

viel tegen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

de receptie is onbemand vanaf 16 U;dwz dat u met een code binnen moet en de sleutel op een bepaalde plaats aan de r eceptie moet afhalen; ik vind dat dit niet gaat voor een hotel van deze categorie en heb een gevoel van onveiligheid (er was nog 1 andere hotelgast)

kamers zijn netjes maar gedateerd voor de prijs!alle comfort wel en zeer proper!!! ligging in een zeer kleine smalle straat, geen enkel mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Best verhuur je de kamer enkel met compleet meubelair...Zeker als de temperatuur niet optimaal is
    • Suite met Queensize Bed en Slaapbank

De kamer was zo nieuw....Er waren geen meubeltjes....Enkel 2 stoelen (v.4 pers), en de kamer was koud....Ventilatie trok de warmte gewoon weg. Koud en op de vloer zitten was geen goede combinatie.

Personeel zeer vriendelijk en doen alles om het aangenaam te maken....Zeer goed ontbijt.....Kamer ging zeer mooi worden, jammer maar voor ons nog niet compleet...

• Beoordeeld op: 21 november 2016

mooie foto's op de website, maar helaas sterk verouderd...

mooie foto's op de website, maar helaas sterk verouderd hotel. chauffage werkte nauwelijks in kamer + badkamer. niet alle verlichting werkte. geen sproeikophouder dus primitief douchen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed gelegen eenvoudig hotel

Soberheid vh ontbijt. Bediening beweerde dat er geen chocolademelk kon geserveerd worden. Lift is levensgevaarlijk, zou niet meer mogen gebruikt worden voor de veiligheid van personeel en bezoekers.

Ligging vh hotel

• Beoordeeld op: 26 september 2016

ontbijt zeer basic ,1ste kamer die we kregen was niet...

nog haar in de douche bij aankomst en de verduistering op de kamer moet altijd naar beneden voor de inkijk buren

ontbijt zeer basic ,1ste kamer die we kregen was niet gepoest direct andere kamer gekregen op verdiep dat ze in november gaan renoveren wat wel nodig is

• Beoordeeld op: 18 september 2016

een dikke tegenvaller...

badkamer vuil afloop douche verstopt gordijn stuk bureaulamp maar geen stopcontact smerig vast tapijt op de kamer legger in kleerkast stuk nachtlampje met kapotte lamp vieze lift bediening bij het ontbijt tafeltje van een stoelzit groot uitzicht op een trieste binnenkoer badkamer zonder werkende verluchting claustrofobisch kamertje... Sorry maar dit is absoluut weg gegooid geld ;-(

free WiFi en er vertrekken...

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed verblijf voor een paar dagen

De lift is aan renovatie toe, zeer verouderd. Het vast tapijt in de kamers is niet zo hygienis aangezien er dieren toegelaten zijn. Ontbreken van een douche (in een luxe kamer)

Grote kamer en grote badkamer . Goed ontbijt in mooie ruimte en super lekker eten in het restaurant. Het vriendelijk en zeer gedienstig personeel

• Beoordeeld op: 15 september 2016

5,5
    de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel.

De badkamer was aan vernieuwing toe. Het was niet echt proper. In de ijskast zat een blikje cola met een rietje van de vorige gast. De bedkastjes waren ook niet proper. Enkele beglazing : heel veel lawaai 's nachts .

de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Het ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Het ontbijt en het personeel wat erg zijn best doet

De kamer, was veel te klein en oudbollig. Op de foto's zag het er veel beter uit. Verder de douche zonder bevestiging, je moest nu met 1 hand de sproeier vasthouden en dat is niet meer van deze tijd. Is met weinig geld op te lossen zoals zoveel dingen in de kamer. Voor dit bedrag mag het wel wat luxer zijn.

Het ontbijt en het personeel wat erg zijn best doet

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Het ontbijt is wat een ontbijt moet zijn: keuze tussen...

Het was uitzonderlijk warm weer tijdens ons verblijf, en een klein ijskastje om wat drank te koelen was fijn geweest. En een kluisje om documenten of kostbaarheden in te bewaren is misschien iets om over na te denken...maar eigenlijk was het allemaal best ok!

Het ontbijt is wat een ontbijt moet zijn: keuze tussen verschillende soorten brood, ontbijtgranen, dranken, eitje, beleg...geserveerd in buffetvorm in een zeer aangename ontbijtruimte!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

"KNEISTIVAL" ... een ramp voor mijn hotelreservatie.

Er was "vlakbij" het hotel een muziekfestival - "Kneistival" - gaande gedurende de hele periode van onze boeking waardoor er een hels lawaai was tot 2 uur 's nachts en behoorlijk wat rumoer nog daarna... // Het lijkt me niet meer dan correct dat je dit bij de reservatie meedeelt aan uw klant.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Geslaagd verblijf in uw hotel!

We hebben niets op te merken maar zullen nog wel eens terugkomen om het dan beter te 'bekijken' :), we bleven maar 1 nacht ....

De 'ontspannen', 'familiale?' sfeer al bij het binnenkomen. Het ontbijt + de 'zaal' heel goed, we voelden ons een beetje thuis :)

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Top service voor een normaal bedrag

Geen zeepjes, shampoo etc op de kamer ...

De service is ver bovengemiddeld . Vreselijk aardige en behulpzame mensen . Een echt familie bedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi vernieuwde kamer ;

Mooi vernieuwde kamer ; klein maar fijn Zeer goed ontbijt (vers fruitsap/ lekkere broodjes/vers fruit ...) in mooie aangename ontbijtruimte Zeer vriendelijke eigenaars

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Verouderd hotel met zeer basic kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Verouderde kamers, resors voel je door het bed. Smal tweepersoons bed. Tapijt is niet hygiënisch. Oude kasten. Geen douche, enkel oud bad. Kleine kamer

Heerlijk ontbijt in mooi kader

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ontbijt heel goed, ligging op 2 min van de boulevard en...

Kamer wat klein en bedden zacht. Mooie badkamer.

Ontbijt heel goed, ligging op 2 min van de boulevard en prima locatie als uitvalbasis. Tip neem een meerdagenkaart voor de kusttram voor 12 euro pp. Deze rijdt langs alle kustplaatsen.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Lekker weekendje gehad aan zee in het gezellige hotel ter Duinen

Kleine kamer

Het personeel was zeer vriendelijk! Lekker ontbijt in de ochtend en een goed bed. Wij waren wat vergeten mee te nemen in het hotel en het personeel was zo vriendelijk ons hierover te bellen en de spullen alsnog op te sturen naar Nederland. Super geweldige service! Bedankt nog hiervoor. Als wij naar Knokke komen, gaan wij zeker terug naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Verjaardagsuitje

Geen parking ondanks gevraagd en dit terwijl dit voor andere gasten wel werd geregeld ! Daardoor 3 * 20 euro boetes ! Want waar blijf je 3 dagen met je auto in Knokke Heist ??? Echt geen vriendelijk welkom.

Ligging ok

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het viel al bij al mee.

De badkamer zie uitleg hierboven. Te smal bed.

Ontbijt was prima in orde. Een kleine kamer met een te smal bed. In de badkamer geen douche wel sproeier maar je kon er niet onder staan je moest je handmatig afspoelen.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Gewoon!

Geen privé parking

Gewoon ontbijt. Vriendelijk personeel. Geen parking aan het hotel. Kamers en badkamer in standaard heel klein. Via booking.com .combinatie is de kamer 5 euro duurder.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

ok, voor een kort verblijf in Knokke Heist

Op onze vraag of we een spiegeleitje konden krijgen, kregen we als antwoord dat dat niet ging. We konden hard gekookte eieren of roerei nemen aan het buffet. 10 minuten later werden er aan de tafel naast ons spiegeleieren geserveerd ... ??

Kamers proper, ontbijt eenvoudig maar ok.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

niet te vreden

Slechte gegevens gekregen ivb met de parking van de auto.Boete gekregen van 20 €.Men beloofde ons hierover te bellen omdat die mevr.100%zei dat we in orde waren.Nog niets ervan gehoord.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Uitstekend restaurant en goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Men is het hotel aan het vernieuwen. De lades van de kasten in de kamer hebben wat last van sleet en zullen vermoedelijk binnenkort onderhanden worden genomen

Uitstekend restaurant en goede ligging.

Rustig hotel, een goed bed, goede ligging en vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

eigenlijk viel er ons niets tegen, echt aan te bevelen.

het restaurant is echt aan te bevelen, héééél lekker en vriendelijk personeel.

wij komen zeker terug
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ruime kamer en uitstekend ontbijt in rustige straat gelegen

Prijs kwaliteit niet helemaal waardig

Geen verse handdoeken, thee en koffie, ook de badkamer bleef na dag 1 onaangeroerd...

warm ontvangst

Geen douchegordijn

Goede bedden en super ontbijt vers fruit en vers fruitsap

Goede bedden en super ontbijt vers fruit en vers fruitsap

de bedden waren super

de bedden waren super

Lekker ontbijt en recht aan zee!

Lekker ontbijt en recht aan zee!

Heerlijk bed. Verrukkelijk ontbijt. Heel gastvrij. Wij komen zeker nog een keer terug. :-)

Zeer hulpvaardig personeel, een pluim voor hen.

Zeer hulpvaardig personeel, een pluim voor hen. De Smet Wim

5,6
    voor korte tijd ok

Restaurant gesloten, geen ijskastje op de kamer en haardroger geeft geen warmte genoeg

het ontbijt

Zeer goed hotel. Kort bij strand alsook kort bij tramhalte. Zeer goed restaurant

mooie kamer met zithoek en ruime badkamer

Heel goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt personeel heel hriendelijk