Beoordelingen over Canalview Hotel Ter Reien 2-sterren

Langestraat 1, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#88 van de 102 hotels in Brugge

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

ontbijt was sober maar oke.

kamers oud en klein,leek wel een studentenkamer douchecabine ,wasbak en w.c. zeer klein en oncomfortabel.

ontbijt was sober maar oke. goede ligging midden in de stad

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Kan het niemand aanraden. Zeg dit niet snel. Onze kamer is geschikt voor evt. 1 persoon maa
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

Ontvangst was slecht, de kamer was erg klein. je stapt van uit je bed in de ruimte waar toilet en douche zit, er was een stoel, kon amper langs je bed lopen.

De locatie was goed

Matige hygiëne, foto’s zijn niet representatief. Locatie top.

De kamer in de kelder was ronduit smerig en heelerg laag. Mijn vriend kon nauwelijks rechtop staan. Vieze vlekken op de bank en vloerbedekking.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Vriendelijk personeel, parkeren op niet al te grote afstand.

Er staan geen stoelen op de kamer, alleen één krukje. Niet comfortabel wanneer je vanuit de stad terug komt op je kamer om even ontspannen te gaan zitten

Vriendelijk personeel, parkeren op niet al te grote afstand.

We vierden ons 40 jarig bruiloft.
    • Bruidssuite

De grote van de kamer, 1 stoel in een tweepersoons kamer, geen uitstraling van een bruidssuitep, geen flesje water of een bonbon.

De ligging van de kamer aan de gracht.

Véél te duur voor wat het was - opgelapte kamer en badkamer
    • Bruidssuite

Geboekte kamer was de suite: * op foto een mooie rustiek bed met stalen bedframe en gordijntjes. In het echt een opgelapt bed, met hout verstevigd en enkel een stalen bedframe zonder de romantische gordijntjes * stofwebben aan plafonds * koude kille kamer * de aanpalende badkamer was bijzonder slecht afgewerkt. De "schuifdeur" past niet, de douche en het badkamermeubel zijn erin geploft, bovendien zijn de elektriciteitsaansluitingen zichtbaar. Zeer slechte en minimalistische afwerking.

Geboekte kamer was de suite: mooi uitzicht, fijn dat het raam aan de waterkant open kon (al was dit niet volledig door het bed).

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Brugge is top, hotel viel wat tegen

Hele, hele kleine badkamer. Douchen amper mogelijk! Inbouwbadkamer van een stacaravan? Na 18.00 geen medewerker(s) meer aanwezig.

De ligging van het hotel is super!

Prima hotel !
    • Bruidssuite

Eigenlijk niets dat ons tegenviel. Wel geen parking aan het hotel maar dat stoorde ons niet. Op 350 meter heb je een gesloten en bewazkte parking voor maar 14€ per dag.

Goede locatie, leuke kamer, zeer net, ontbijt was prima en de toegankelijkheid en bereikbaarheid zijn goed! Onze kamer was net aan het water gelegen en hiermee bedoelen we op 1 meter. Prachtig nachtzicht en zwanen die aan je raam komen zwemmen maar dat zal ook wel te wijten zijn aan vorige gasten die de dieren voederen, wat zeker niet mag!

Heel vriendelijk personeel, locatie , hygiene was perfect
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

Jammer dat er geen koelkast op de kamer is en dat je de auto niet bij het hotel kon plaatsen waardoor je toch parkeergeld moet betalen

Heel vriendelijk personeel, locatie , hygiene was perfect

Fijne locatie, midden in de stad

Het hotel omschrijft zichzelf als 'budget', maar de kamer was erg prijzig voor wat we er voor kregen. Het ontbijt is prima maar erg summier, daar had ik wat meer van verwacht

Fijne locatie, midden in de stad

In het algemeen was het goed te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De badkamer was nogal klein en de deuren van de badkamer waren nogal een tegenvaller

Hoe de late check in was georganiseerd, super! En het zicht op het kanaal was erg mooi :) en het ontbijt was ook harstikke lekker

Voor een 2 sterren prima. Mooie locatie in het centrum. Heel schoon, leuke binnen plaats.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Wij hadden een kamer met een heel klein (mini) raampje. We hebben met de deur open de hele nacht moeten slapen omdat ik claustrofobisch ben. Er was geen ruil van kamer mogelijk. Misschien had ik dit eerder moeten aangeven. Ik ga er vanuit dat elke kamer een raam heeft in een hotel.

Het ontbijt was voldoende.

mooie locatie, maar kamer was echt te klein!
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

de kamer was piepklein en de badkamer/ toilet met klapdeuren stond in de kamer. Geen enkele vorm van privacy. Daarnaast kon je je niet omkeren in de douche (zo klein is het er).

de locatie waar het hotel is gevestigd

De ligging van het hotel is top en de comfortkamer had een...

De douchecabine is erg klein en de thermostaatknop zat vast (kamer 207). Ontbijt zeer eenvoudig, werd maar gedeeltelijk aangevuld. Met open gordijnen directe inkijk in de kamer en de wc/ douche vanuit de panden aan de overzijde.

De ligging van het hotel is top en de comfortkamer had een heel fijn bed. Wij hebben deze kamer voor een voordelige lastminute prijs kunnen boeken, waardoor de prijs-kwaliteit in ons geval prima in verhouding was.

Dicht bij centrum maar verder helemaal ruk

Badkamer en ontbijt

Bed en kamer waren prima, personeel ook vriendelijk. Badkamer was vreselijk. Soort cabine van 1 x 1 meter waar je je niet eens kan omdraaien. Vies en aftans. Ontbijt was eenvoudig maar goed te eten. 114 euro betaald voor 2 personen 1 nacht, op deur van hotel zelf adverteren ze met 69 euro voor 2 personen 1 nacht..... beetje jammer........

Heel goede ligging en ontbijt was compleet voor een low...

Badkamer was piepklein , gevoel van treintoilet. Hadden wel een gewone kamer (kamer 110)

Heel goede ligging en ontbijt was compleet voor een low budget hotel

Brugge was leuk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De badkamer was echt heel erg klein. Het douchen was haast niet te doen, slap straaltje water en je moet schuin op het toilet zitten.

Het uitzicht over het kanaal

Ik heb dit hotel geboekt als verassing voor mijn ouders,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De badkamer was enigszins klein, wat douchen en toiletteren net wat ongemakkelijk gaat.

Ik heb dit hotel geboekt als verassing voor mijn ouders, voor hun 30 jarige huwelijk. Hun reis van Amsterdam naar Brugge was heel kort met de auto, en er zijn ruim voldoende parkeerfaciliteiten in de stad. Hierbij kan ook gebruik gemaakt worden van pendelbussen naar de parkeerplekken. Aangekomen bij het hotel zijn ze goed ontvangen door het personeel! De kamer was prima, en het ontbijt zorgt voor een goed begin van de dag. De locatie van het hotel is uitstekend, een paar minuten lopen van het centrum. Kortom, een aanrader - zeker met de prijs van het hotel in het achterhoofd!

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ik zou niet meer terug gaan voor dit hotel 3 nachten niet zo best geslapen.

Erg veel Lawaai, Kleine hoofdkussens, bed was ook niet alles, ontbijt was karig. Brugge is op zich al erg duur. Doordeweeks zijn de kamers nog geen 65 euro maar dit is niet via booking.com terug te vinden. Dus uiteindelijk best veel geld betaald voor dit middelmatige hotel.

Kamers waren schoon, zeer gunstige ligging

Genoten van Brugge
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

Het douchegordijn in de badkamer (maar hadden wel maar standaard kamer). De kamer was klein maar was enkel om te douchen en te slapen (waren er om een huwelijksfeest bij te wonen).

Vriendelijk personeel en geweldige locatie aan de reien. De kamer rechtover de onze had een raam en als je dat openzette zat je letterlijk op waterniveau. Leuk! Ontbijt was lekker met pannenkoeken, verse eiersla en zoveel meer.

Prijs/kwaliteit prima !

Prijs/kwaliteit prima ! Sober, maar ruim voldoende ontbijt. ZEER vriendelijk en behulpzaam personeel en een topligging ! Ideaal voor dagje korte citytrip. Parkeergelegenheid eveneens vlak bij voor een zeer schappelijke prijs.

Prijs/kwaliteit ok. Uitzicht op de reien pr
    • Standaard tweepersoonskamer met uitzicht op de gracht

Badkamer van onze vrienden (kamer 14) was veeeel te klein Lamp van leeslampje op onze kamer ontbrak Dispenser met douchegel was leeg

Ontbijt was lekker Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Top kamer, Top locatie (midden in centrum en aan het water), lekker ontbijt
    • Driepersoonskamer met Uitzicht

de ontvangst, we kregen de nodige uitleg maar verder toch een beetje aan ons lot overgelaten voor de zoektocht naar onze kamer (onze kamer was in het achterste gedeelte van het hotel op de 2e verdieping). niet veel personeel gezien maar ons verblijf was dan ook maar van korte duur zodat dit toch niet een punt is wat ons stoorde.

goed ontbijt, fantastische ligging, propere kamer, alles was aanwezig in de kamer

Het hotel is goed gelegen !

Een Heel Piep klein badkamertje, je kon er met moeite je omdraaien ! Meermaals gebeld ,geen antwoord : geen personeel aan de balie. Om 18 uur niemand meer gezien --> onthaal ! Basic ontbijt !! Bongobon is veel goedkoper !

Het hotel is goed gelegen !

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

kan dit niet beschrijven omdat de hotelgasten ziek waren

Had met mogelijkheid voor het annuleren geboekt, omdat beide hotelgasten nogal gammel waren, maar toen ik de dag na het boeken wou annuleren vanwege ziekte van de hotelgasten (met besmettingsgevaar voor anderen), kon dat niet eens meer. Ik had volgens het hotel al moeten annuleren bij het reserveren op diezelfde dag!?

kan dit niet beschrijven omdat de hotelgasten ziek waren

5,5
    Brugge was fantastisch, behalve het hotel.

Badkamercabine van plastiek is een te kleine ruimte, je zat op het toilet met je voeten in de douche en de klapdeuren in plaats van een normale deur 😡👎. Koud heel koud in het hotel.

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Over het geheel hebben we zeker genoten.

Had 3 1- persoons bedden besteld maar dat was 1 1-persoon bed en 1 2-persoonsbed. De verwarming op de kamer kon niet uit daardoor erg warm op de kamer. Koffie bij ontbijt was niet lekker.

Mooie locatie dichtbij centrum. Ontbijt goed verzorgd.

Prima locatie maar verder erg mager hotel. Niet vriendelijk, slecht bereikbaar personeel.

Bij aankomst geen ontvangst. Sowieso slechte gastvrijheid het gehele weekend. Ook bij uitchecken moest de sleutel in de dropbox gegooid worden. We hadden een babybedje gereserveerd, deze was echt mega klein waardoor onze kleine man (9 maanden) met zijn hoofd tegen de rand van het bedje aanlag.

Prima locatie en ontbijt was eenvoudig doch goed!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Viel toch wat tegen, gelukkig was het voor 1 nacht

Badkamer was heel klein, weinig tot geen plek om je propere kleren weg te leggen (enkel op toilet, wat ik niet hygiënisch vind) Badkamer had camper gevoel, plastic wandjes dat alle geluid doorlaat dus geen enkel gevoel van privacy als je met vrienden komt overnachten. Geen aandacht voor extra service zoals zeepjes in de badkamer, wat toch wel handig is, zeker voor 1 nacht. Ontbijt was heel triestig, er lag zo goed als niets en weinig tot geen moeite gedaan om aantrekkelijk te presenteren. Geen parking Alles was zeer slecht afgewerkt

Vriendelijk onthaal Locatie is goed Goede bedden Overnachten is goed voor 1 nacht

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Teweinig voor het geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Badkamer heel slecht Muren van karton want je hoort alles van de andere kamers. Teweinig kussens. Met een kussentje van 50cm op 40 cm heeft enkel een kind genoeg.

Het bed was het beste. Het uitzicht was goed. De ligging ook goed

De kamers waren niet volledig geluiddicht en de douche was erg klein. Ook was er geen koelkast aanwezig.

De locatie was goed! Personeel was vriendelijk en het bed was heerlijk!

Voor herhaling vatbaar.En zeker aan te bevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Weing comfort op de kamer.en de kamer mag ook wel gerenoveerd worden.

De locatie, dicht bij het centrum. Het ontbijt was ook redelijk goed. En de bedden waren ook heel goed.

Heerlijk!

De tv was stuk en kon niet worden is niet gemaakt ondanks dat we dat wel hebben aangegeven.

Ontbijt prima; niet heel uitgebreid maar juist datgene wat je wenst ipv alle overbodige luxe en lekkers wat je normaal ook niet eet. Locatie is prima!

Net even te duur maar wel mooie locatie

Zoals alles in Brugge is het net even te duur voor wat je krijgt. Geen zeep, slechte afstandsbediening, geen extra’s.

Prima locatie met schone en nette kamers.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Brugge is een leuke stad om te bezoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Er is geen koelkast op de kamer. Bad is zeer hoog om in te stappen, zeker als je klein bent. Kamer was zeer warm, badkamer was eerder koud.

De kamer was ruim en proper. Badkamer is ook zeer groot.

Mooie kamer, goede ligging, ontbijt kan veel beter.

Ontbijt zeer basic. Croissants waren wel lekker, maar geen spek en ei, slechte koffie, waterige fruitsap, wel pannenkoeken, maar deze waren duidelijk voorverpakt uit een winkel. Badkamer was heel koud, zelfs met verwarming op hoogste stand.

Kamer was in orde, klein, maar voor een weekend voldoende. Badkamer was mooi. Heel goede ligging.

alles, badkamer (douchecel uit een camper!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

alles, badkamer (douchecel uit een camper!) luidruchtige verwarming, ontbijt op de eerste dag niet open, koude eetplaats bij opening vies en vuil personeel (was de klusjesman die het ontbijt maakte omdat er geen personeel was opgedaagd .

Redelijk hotel op een goede locatie in een prachtige stad als Brugge.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht

Simpel ontbijt met zeer beperkte keuze voor een hotel. Het voldeed wel, maar je hoopt altijd op een uitgebreid ontbijt. De zolderkamer die wij hadden was niet overal even schoon. Tegel badkamer los, behang op sommige plekken los, wat vuil hier en daar. De renovatie had wel wat professioneler gekund. slecht kit en verf werk. De receptioniste was alleen na een oproep aanwezig. Voor 14:30 is er niemand ter plaatste. Prijs aan de hoge kant voor 1 nacht.

De locatie is prima. In het centrum, maar op een toch iets rustiger deel. Goed te bereiken. Voor de deur makkelijk laden en lossen. Parkeren dien je gewoon in de parkeer garage te doen 8,70 per 24 uur bij alle parkeergarages is spotgoedkoop. Grote ruime 4 persoons kamer.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

is goed voor 1 nacht maar toch veel minpunten

kamer was koud, verwarming werkte niet optimaal. geen extra dekens aanwezig badkamer was belachelijk klein/douche liepover...

ontbijt was standaard maar lekker.

sanitair te klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

sanitair te klein. Geen mogelijkheid om buiten de kamer te zitten en evt wat te drinken. Kamer was net groot genoeg voor een 2persoonsbed. Slecht matras

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Perfecte locatie met een mooi uitzicht en prima basic kamer voor een of twee nachtjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

De badkamer was heel erg klein, de douchekraan wordt mega heet en heb me daar aan verbrand en het douchegordijn plakt helemaal tegen je aan. De badkamer deuren zijn klapdeuren die boven en onder open zijn, dit is dus een kamer voor stelletjes die lang samen zijn want je ziet en hoort en ruikt alles! Kamers zijn gehorig hoorde de buren al niezen en praten. Je kan de kamer temperatuur niet zelf regelen dus s'avonds was het aan de koude kant maar kon daar niks aan veranderen. Ontbijt was heeeel basic maar prima verder. Je kan een broodje nemen met een gekookt ei, wat vleeswaren of cornflakes.

De kamer was klein maar prima, het uitzicht was mooi en je bent binnen 10 minuten op de markt. De receptioniste was heel aardig en vrolijk dus was een goede binnenkomer. Je hebt alle basic middelen die je nodig hebt voor een nachtje. Het is een lowbudget hotel dus je kan niet mega veel verwachten natuurlijk maar dit is waar ik tegen aan ben gelopen.

ligging hotel, meedenken bij receptie over omboeken...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

kamer met uitzicht op gracht was heel erg klein, met super kleine douche cabine met daarin toilet, afscheiding van kamer dmv klapdeurtjes. kamers worden per januari 2018 opgeknapt.

ligging hotel, meedenken bij receptie over omboeken hotelkamer(zie tegenvallende ervaringen) parkeergarage op loopafstand

Goede locatie, prima ontbijt. Personeel niet heel vriendelijk tijdens het ontbijt....

De stank op de kamer van het riool was echt niet fijn. En de melding op zoover over bedwanzen was niet tof. We hebben er geen last van gehad gelukkig!

Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voor rede vatbaar.
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht

Badkamer ten opzichte van kamer vind ik jammer. Kamer heel mooi vernieuwd. Maar badkamer hebben ze dan niet aangepakt. Wat volgens mij wel nodig is.

Kamer was heel ruim en mooi vernieuwd. Jammer dat de badkamer slecht was afgewerkt. Maar alles was proper. Ontbijt was zeer goed. Alles was voorhanden en er was meer dan genoeg voor iedereen.

• Standaard tweepersoonskamer met uitzicht op de gracht

Geluid vanuit de andere kamers, enigzins gehorig. Kleine douche/toilet cabine in de kamer die wij hadden.

Goede bedden, prima ontbijt. Mooie accommodatie, prima ligging in de stad, openbare parkeergarage in de buurt.

Brugge is niet goedkoop en dus de hotels en het eten ook niet, voor bezoek aan het centrum hotel ok

Kleine badkamer, kracht van de douche kan beter en de roosters van de ventilatie mogen wel eens meegenomen worden bij de schoonmaak

Voor een drukke binnenstad als Brugge, hotel redelijk goed te bereiken, parkeren wat lastiger, maar openbare parkeergarage is op loopafstand al is dat per auto ook even "lussen" . Goed ontbijt en prima bed

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ka
    • Standaard tweepersoonskamer met uitzicht op de gracht

Kamer onder stonk verschrikkelijk naar wc lucht. Nier geaccepteerd. Andere kamer wasbak, douche en wc was een cabine zoals op in een camper, zeer krap. Dit hoort absoluut niet in een hotel !

Dicht bij centrum. Mooi uitzicht op canalview.

Prima low budget hotel voor een weekendje met een goede ligging in het centrum.
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

Kussens en bedden waren niet geweldig. Kamer was krap en erg gehorig.

Ontbijt en ligging zijn prima! Over de douche en met name de afvoer had ik mijn twijfels, maar dit werkte prima.

We hebben een paar heerlijke dagen gehad in deze prachtige stad, dat het hotel wat tegenviel heeft o

Met name de douche en toilet,

Ontbijt was eenvoudig maar redelijk, ,douche en toilet te eenvoudig, en geen privacy. Kamers zeer gehorig, wel schoon en de bedden redelijk

Met name de douche en toilet,

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Het bed
    • Standaard tweepersoonskamer met uitzicht op de gracht

De zitbank vol met vlekken. Sobere douche ruimte met boorgaten en voegen uit de stenen. Klein en bedompt.Souterrain was inderdaad niveau kelder. Sober ontbijt.

Het bed

• Beoordeeld op: 22 september 2017

heerlijke dagen waren het in dit hotel,

hoofdkussens waren erg plat en klein, op mijn verzoek een extra kussen gekregen, maar die was ook klein en plat. dit was het enige wat me wat tegenviel.

het ontbijt was erg goed, kamers simpel maar voldoende, alles aanwezig. sfeer was sympathiek, personeel ook.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het was een uitstekend hotel.

Jammer dat we geen uitzicht over de rivier hadden.

Het ontbijt wat goed en je had keuze. Daarnaast was de locatie echt geweldig dicht bij alles. Het hotel zag er netjes en verzorgd uit net als de hotelkamers.

Mooie omgeving, vriendelijk personeel , aan te bevelen voor een paar dagen Brugge !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Parkeer plaats niet bij het hotel( is ook niet mogelijk) op 2 minuten lopen, mooie parkeergarage .

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt was prima verzorgd, wordt voor de uitslapers nog regelmatig aangevuld. Hotel wordt door jonge mensen gerund, zijn duidelijk bezig met vernieuwen van meubels en inrichting.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Schone kamer met prachtig uitzicht en goede service
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Onze kamer mag dan wel een uitzicht op het water gehad hebben, maar de badkamer was wel erg klein. Er was haast geen plek om je benen te zetten bij een toiletbezoek en het douchegordijn plakte constant tegen je aan wanneer je een douche probeerde te nemen.

De kamer was schoon en had een prachtig uitzicht. Het raam was een goede 20cm boven het water, waardoor we een goed zicht hadden op de zwanen die 's avonds de doortocht maken. Het ontbijtbuffet was erg lekker met ook enkele gezondere opties. Het personeel is ook erg behulpzaam.

leuke accomodatie op een mooie plek in Brugge.
    • Driepersoonskamer met Uitzicht

ik had vooraf aangegeven rond 12u aanwezig te zijn en of we dan in de kamer konden. Helaas konden we pas na 3 uur op de kamer en was het niet doorgekomen. Dat was jammer, je wilt je toch even kunnen opfrissen.

Leuke knusse zolder( hotelkamer) met ruime inloopdouche

goed voor 1 nacht
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

bed op kamer kraakte enorm bij minste beweging badkamer : slecht ingericht, wc staat vlak tegen douche met douchegordijn, nat wc en natte voeten bij gebruik van wc na douche zeer ouderwets

locatie was heel goed

Mooi uitzicht op het water
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Dat de eigenaar van het pand . Op de deur klopte ivm een of ander brand alarm . Waaronder ik heb gezegd een moment ik doe de deur open . En hij gewoon zonder verder te wachten gewoon de deur opende, en tevens mee naar binnen liep . Zwaar asociaal kan gewoon niet . Hij had ook nettjes kunnen wachten en tevens zegt hij dat hij al heel lang het brand alarm hoorde ... mocht er brand zijn geweest waren wij al verkoold.

Mooi uitzicht op het water

Teleurstellend

De onpersoonlijke ontvangst. Geen receptioniste voor 14.30 en na 20.00 uur. Facilitaire dienst waardeloos. Onkundig, niet geïnteresseerd. Dekbed recht getrokken, onderlaken niet aangeraakt. Toiletpapier niet aangevuld! Ontbijt, eerste dag chaos. Niet te doen voor één personeelslid. Tweede tijdsdeel van de ontbijt mogelijkheid was alle servies op en de etenswaren eveneens niet bijgevuld. Tweede dag vroeger gegaan en was het goed! De kamer was klein, oud, geen stoel, sfeerloos. De kamer kon wel een likje verf gebruiken.

De lokatie.

vriendelijkheid heel ver te zoeken!

vriendelijkheid heel ver te zoeken!! kamer een echte ramp, badkamer kan je het niet noemen een cabine dat ze in al te kleine kamer geplant hebben. de grote van douche met daar in een wc (hoe moet je daar opzitten ) en een lavabo jammer voor mijn geld

Betere foto's online van alle kamers.
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

De kamer was veel te klein en online waren er geen foto's van beschikbaar, anders had ik een andere kamer gekozen. De badkamer leek wel aangebouwd. Weinig comfort.

De ligging van de accommodatie.

Brugge is een heel mooie maar zeer drukke stad. Horecaprijzen erg hoog. Hotel OK voor kort verblijf

Zeer kleine niet comfortabele badkamer en toilet.Brugge is een mooie maar ontzettend drukke stad

Kamer in het centrum. alles op loopafstand. Goede parkeergarage dichtbij voor een redelijke prijs. € 14 per 24 uur.

Centraal gelegen maar lawaaierig hotel met weinig klantvriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Onze kamer (nummer 17) kwam onmiddellijk uit op de binnenkoer. 's avonds en 's nachts hoor je al het lawaai van iedereen die passeert om naar zijn kamer te gaan en kan je alle gesprekken meeluisteren van iedereen die nog wat op het terras wil blijven zitten. 'smorgen hoor je ook het lawaai van het klaarzetten van het ontbijt. Bij het geven van een opmerking hierover aan de receptie krijg je lauwweg het antwoord 'en zo heeft iedere kamer wel iets'. Het aanbieden van een plattegrond van Brugge was fijn geweest.

De ligging van het hotel was ideaal. Net ver genoeg uit centrum Brugge om niet middenin de drukte te zitten en dicht genoeg om vlot Brugge te gaan verkennen. Het hotel aanbod van het hotel was voldoende voor een citytrip in Brugge.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Eenvoudig maar goed hotel.
    • Standaard tweepersoonskamer met uitzicht op de gracht

de douche ruimte en de schoonmaak ervan. Alle op en af trapjes waren moeilijk daar ik met oudere vriendin in het hotel logeerde en zij met een rollator toch opstakels ondervond op de begane grond.

De ligging van het hotel aan rand van centrum. en onze kamer die aan het water lag met uitzicht op het kanaal.

• Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Meer keuze in het ontbijt. Badkamer aanpassen zal moeilijker worden.

Onbijt viel tegen en de kamer was erg klein met een douche/wc cabine. Erg klein en niet comfortabel.slaapkamer slecht afgewerkt, geen prettige vloerbedekkung voor blote voeten. Kussens erg klein en zacht.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prettig verblijf maar iets aan de dure kant.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

De receptie is na 21 uur dicht waarna je geen koffie of thee meer kunt krijgen (er is geen automaat en er is geen faciliteit op je kamer). Wat weinig privacy omdat er alleen verduisterende gordijnen hangen. De prijs was minder budget dan wordt gepromoot: 100 euro per nacht.

Het personeel is ontzettend vriendelijk en de locatie is fantastisch. Het hotel is gezellig en sfeervol.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Bij aankomst bleek dat er geen parkeren bij zat en moesten...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

Bij aankomst bleek dat er geen parkeren bij zat en moesten toen naar een dure parkeergarage. Onze kamer die we kregen leek op een hok zonder ramen...daar was ik behoorlijk kwaad over en heb het ook niet geaccepteerd, met 50,00 euro bij betalen konden we toen 2 nachten in een andere kamer slapen...de 3e dag konden we om 14.30 weer naar een andere kamer, we zijn toen maar om 16.30 naar huis gereden omdat ik geen zin had alles weer uit te pakken...dus al met al een hele dure vakantie voor 2 en een halve dag Brugge!!!!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Ik kan niet zeggen dat het slecht was maar ik ga er niet terug heen .

Het was warm weer en ons raam stond open ,beneden was de binnenplaats en werd er gerookt, en de sigarettenrook kwam binnen op onze kamer , ik heb het vermeld maar er werd weinig gevolg aan gegeven. De douche was ook vrij klein , mijn vriendin is een beetje aan de mollige kant en had echt problemen om een douche te nemen.

De ligging was prima . De aansluiting met de bus van uit het staion was regelmatig en kort bij het hotel.Het ontijd was ok , voldoende keuze ,maar op het moment dat wij aan tafel gingen....geen eieren ,geen croissants, geen broodjes, de verantwoordelijke stond buiten te roken en heb haar hier op aan gesproken om aub bij te vullen.Deze persoon was onverzorgd en had fitneskledij aan. Zo doe je geen bediening . De volgende dag was alles prima , het meisje had zwart lang haar en zeer verzorgd gekleed .Alles was aanwezig zoals het hoort.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

het hotel was prima, zoals altijd
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

voor het eerst sinds 5 bezoeken aan dit hotel en sinds een 20-tal reservaties bij Booking hebben we nu een Booking-service-kost van €5,00 moeten betalen....

het hotel was prima, zoals altijd

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Locatie goed maar voor €218,- voor twee nachten mag je meer verwachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Kamer klein en erg "basic". Geen koelkastje en geen koffie-en theemogelijkheden op de kamer. Doucheruimte erg klein en eigenlijk niet meer van deze tijd. Geen losse zeepjes of shampootje aanwezig, alleen een zeepautomaat. Ontbijt goed maar niet bijzonder

Locatie uitstekend en prima bed.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Matig hotel, voldoende voor een nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Tweepersoonsbed en Uitzicht op de Gracht

Onze douche deed het niet goed, òf heel heet water, òf heel koud water. Bovendien was er veel schimmel op de badkamer. Hotel is erg gehorig, je kon de buren verstaan als ze aan het praten waren.

Comfortabele kamers met fijne bedden. Mooi uitzicht over de gracht.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima hotel met minpuntjes
    • Bruidssuite

De kamer was veel kleiner dan verwacht. Het werd beschreven als een bruids suite maar daar was niets van te zien. Badkamerdeur was slecht, enorme toch kwam er de badkamer in. Douchecabine was waardeloos, cabine was een grote opening en doordat de deur van de badkamer niet dicht kon, was het douchen erg koud....

De ligging van het hotel was uitstekend

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Prima hotel voor een gunstige prijs op een mooie locatie
    • Kleine standaard tweepersoonskamer

Kamer 16 heeft veel last van de contactgeluiden van de keuken. Vervelend 's morgens zo vroeg !! Kleine kamers.

Goed ontbijt, prima bed, goede badkamer

Leuk vlak bij het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer was klein en donker (weinig daglicht). De bedden te hard en kussens te zacht (dun).

Ontbijt was prima. De ligging van de kamer aan een binnenplaats was ook leuk. Het was goed schoon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Bruidssuite

Kamer niet schoongemaakt. Gevraagd om schone handdoeken, dat kon dan nog wel, maar schoonmaakpersoneel was al naar huis, dus helaas ..... het was erg druk geweest die dag kreeg ik als antwoord. Kamer was sowieso (bij aankomst) al erg smerig (dit was de bruidssuite).

Ligging was prima en ontbijt was goed.