Beoordelingen over Hotel Ter Brughe 4-sterren

Oost Gistelhof 2, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#67 van de 101 hotels in Brugge

Veel betalen voor weinig comfort
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is zeer gehorig. Door de houten vloer en dunne muren ( volgens mij een gipswand) hoor je het minst of geringste geluid heel duidelijk. Het lijkt letterlijk alsof de buren naast je in bed liggen. In een bed wat niet comfortabel ligt. Mijn vriendin en ik hebben twee nachten heel slecht geslapen. Daarnaast viel de badkamer ook erg tegen, je kan hier namelijk niet douchen en je moet 15 minuten wachten voordat er eenmaal warm water uit de slang komt. Nu bleek in de beschrijving te staan dat er alleen een bad aanwezig is en hier heb ik waarschijnlijk overheen gelezen. Maar ik ga ervan uit dat wanneer ik €150 per nacht betaal dat ik op een normale manier kan douchen en niet in een badkuipje moet zitten omdat de douche slang 30 cm lang is. Al met een slecht en veel te duur hotel

Het hotel ziet er charmant uit en ligt vlak in het centrum maar heeft een aantal storende gebreken...

Weekend 7, 8, 9 en 10 sept 2018
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Natuurlijk in de aard van het gebouw, authentiek en dus oud. Heel veel charme, maar moeilijk te onderhouden. Wat stofdraden of spinnewebben te vinden. Natuurlijk geen ramp. Zie je aan haarden, balken en vergeten hoekjes. Geluidsisolatie is natuurlijk niet zo op punt zoals modern hotel door de plankenvloeren. Maar dit ben je zo gewoon en hoort bij de sfeer. Ontbijtzaal was wat krap doordat er iets te veel tafeltjes worden geplaatst. Slalommen om tot je tafel te geraken alsook soms tafel verschuiven zodat je uit kan.

Het authentieke gevoel en de inrichting. Prachtig antiek interieur.

een hotel om terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Nog nooit eerder overnacht in een pand uit 1553. Weliswaar gemoderniseerd maar toch. Hartelijke ontvangst, fijne kamer, uitstekende badkamer en het ontbijt was voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Heerlijk rustig en comfortabel hotel met mooie oude details gelegen in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Geen inloopdouche. Dus douchekop alleen bij het bad. Niet praktisch. Je kon alleen ontbijt bij inchecken boeken en moest dan gelijk voor alle nachten.

Ruime comfortabele kamer met goede voorzieningen. Uitzicht op de gracht en loop afstand vh hartje centrum. Parkeermogelijkheid voor het hotel. Overdag wel betaald parkeren.

Goed verblijf voor een weekendje Brugge!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een historisch gebouw en daarom iets oudbollig, wat te begrijpen valt. Ik zou alleen de bedden en de meubels iets moderner willen zien. Maar dat is een kwestie van smaak.

De service van het personeel en de ruime kamer

Voor herhaling vatbaar!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het enigste minpuntje wat ik kan verzinnen is dat de ontbijtruimte iets aan de kleine kant is. De tafels staan erg dicht op elkaar.

Relaxte sfeer. Mooie ligging aan de gracht. Mooie kamer. Lekker bed. Behulpzaam personeel. Wij hebben slechts 1 overnachting geboekt maar het is een aanrader voor iedereen die Brugge wil bezoeken!!!!!

Een mooi rustig hotel zelfs als het volgeboekt is.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Straat of het Terras

Jus de Orange en appelsap uit een verkeerd afgestelde machine is echt niet te drinken! (Water met een smaakje) Koffie vanuit een Senseo apparaat is niet professioneel. Als je s'avonds in het hotel verblijft is de mogelijkheid om een bittergarnituur te bestellen helaas niet mogelijk.

Een mooi rustig hotel zelfs als het volgeboekt is. Lekker ontbijt, ruime kamer in een prachtig oud pand. Vriendelijk en rustig personeel. Genoeg mogelijkheden om even te zitten binnen/buiten. Dranken vanuit de bar zijn betaalbaar (in de stad betaal je het dubbele) Heel lief dat je er een schaaltje nootjes bij geserveerd krijgt (gratis)

Mooi verblijf, met een heel goed ontbijt en schone kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het was erg warm. Er was geen airco op de kamer. Dat was het enige minpuntje.

Het ontbijt was uitstekend. De bedden waren goed. Perfecte locatie. Dichtbij het centrum.

Perfecte ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Luxe kamer met zicht op het water, vensters waren heel vuil, raam Open zetten was geen optie allemaal spinnenwebben. Op de kamer veel spinnenwebben

Perfecte ligging

Perfecte locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

We konden onze fietsen in de hal zetten, dat was prima, maar de volgende ochtend had de directie er een bordje op gezet "onmiddellijk verwijderen " (of zie iets, was niet zo gastvrij

Prachtige kamer met mooi plafond, groot en mooi uitzicht

Genoten van een kort verblijf in dit hotel. We komen zeker nog eens terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Omdat dit hotel een beschermd monument is heeft het hotel heeft geen lift en geen airco, dit is eerder een beperking dan een echt probleem. Het zou wel leuk zijn dat iemand de bagage naar de kamer brengt.

Dit is een authentiek hotel dat ondanks de beperkingen zeer smaakvol en romantisch is ingericht. Je voelt je er op jou gemak en het is er gezellig. Ook het ontbijt was prima, fruitsap kon beter maar er was lekkere koffie.

Wij hebben het naar onze zin gehad

De douche dus

Kamer was prima. Vond het wel jammer dat er geen vaste douche was en dat pas vermeld werd als je al geboekt had. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt

heel fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

de badkamer viel een beetje tegen. Douche in het bad.

wij sliepen op de bovenste verdieping. De kamer was daardoor erg warm, en eerlijk gezegd ook een beetje klein. Maar het hotel is toch echt fijn.

Goede kamer op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Bij aankomst bleek niet bekend dat we een lits-jumeaux wilden i.p.v. een tweepersoonsbed. Na veel gedoe werd e.e.a. naar tevredenheid opgelost. Badkamer was extreem warm.

Mooie grote kamer.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima maar had het beter verwacht
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had duidelijk om een tweepersoonsbed gevraagd en kregen nu twee losse bedden tegen elkaar aan waardoor je niet fijn samen kan slapen. Daarnaast hadden we in bad geen houder voor in de douche! Je moet met 1 hand de douchekop vasthouden.

Het ontbijt was erg lekker. Ontvangst en uitleg over Brugge was super.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ontbijt prima , kamers waren goed en netjes!

Tijdens het douchen mist de douchekop steun. Maar dat hadden de kamers van mijn vrienden ook. Dus daar is vast een reden voor.

Ontbijt prima , kamers waren goed en netjes!

Heerlijk ontspannend
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Persoonlijk had ik liever een douche gehad in de badkamer, in de kamer die wij hadden was er alleen een ligbad.

De ligging, dicht bij het bruisende hart van de stad

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ligging, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Comfort: geen ventilatie, Douche in bad. Tesla destination charger werkte niet. Wel keurig gemeld door personeel maar 220 V laden met Nederlandse stekker werkte ook niet. Uiteindelijk zelf ontdekt dat er een laadstation in de stad was zodat we toch nog weg konden.

Ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een sober, beetje verouderd, maar authentiek hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was erg beperkt en werd maar traag aangevuld. Het onthaal was niet erg vriendelijk, weinig professioneel.

Een sober, beetje verouderd, maar authentiek hotel.

Voor herhaling vatbaar!

Niks op aan te merken.

Heerlijk, en voldoende keuze bij het ontbijt in een mooie locatie. De bar, is ook een plust punt. Een gezellig plaatsje voor nog even na te genieten. En overal lekker warm in het hotel.

Heel goed gelegen hotel, in een zeer oude gebouw, rustig en dicht bij het centrum van de stad.

Wij zouden graag een waterkoker voor thé of coffie hebben... mar dit is misschien niet mogelijk vanwegen vuurgevaar?

Heel vriendelijk en persoonliijk ontvangst, alles goed in orde, kamers comfortabel, in een heel oude hotel, met speciale sfeer. Wij waren tevreden.

Goed verbleven en lekker dichtbij het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De tv had veel storing en er was geen douche in de badkamer, alleen een bad en een douchekop.

De kamers hadden een leuk karakter en de locatie was perfect. Toen er problemen waren werden deze snel en netjes opgelost.

Wij hebben genoten van ons heerlijke weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Jammer dat je de doucheslang niet kan ophangen en geen douchegordijn, je staat in bad en daardoor wordt alles nat( toiletpot) en de vloer. In de beoordelingen lees je dat het niet mag omdat het een monumentaal pand is maar er is wel een steun bevestigd in het bad!!

De ligging, mooi in het centrum. Een prachtig hotel en prima kamer met uitzicht op de gracht. Ontbijt was ook heerlijk en veel keus. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

redelijk

Wat mij slecht is bevallen en wat niet is aangegeven en wat voor mij de reden vormt om niet meer naar dit hotel te gaan, is dat er geen douche is. Je kunt de douchekop ook niet op zodanige wijze boven het bad ophangen dat je eronder kunt douchen. In de beschrijving wordt van badkamer gesproken en in deze tijd neem je dan aan dat er in de badkamer een douche is. Ik vond dit een erg groot gemis en een gebrek aan comfort. De kamer was verder prachtig en de bedden prima Het ontbijt vond ik aan de povere kant qua keuzes, voor een hotel in deze prijsklasse

De kamer was op zich mooi met de panelen wanden en de bedden prima. De avond/nacht dienst was erg behulpzaam.

Sfeervol hotel aan de rand van de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

De douche in onze kamer was 'Frans': je moet zittend in bad douchen, dat is niet zo handig

Het ontbijt wordt in een sfeervolle ruimte geserveerd, het hotel heeft veel karakter

Mooi authentiek pand, goed ontbijt maar te gehorig.

Geen staande douche. Je moet in het bad zitten, geen douchegordijn dus wordt natte boel. Erg gehorig vooral de badkamer. Je hoort een ander naar het toilet gaan.

Fijne bedden en lichtwerende gordijnen. Goed ontbijt.

kamers zijn erg gehorig.

Het ontbijt was goed en de keuze lichtelijk beperkt. De ontbijt ruimte was erg vol met tafels en stoelen (erg krap). Kamers netjes, schoon.

Prima ontbijt en super mooi oud pand.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel super gehorig, maar dat is begrijpelijk voor een pand van meer dan 500 jaar oud. Parkeren kan enkel tijdelijk (max 4 uur) voor de deur en dan moet je op zoek naar en parkeergarage.

Prima ontbijt en super mooi oud pand. Mooie locatie aan de rand van het centrum, je staat zo op de markt. Personeel helpt je vriendelijk met het vinden van de goedkoopste parkeerplek.

Goed hotel, maar gezien de (kleine) gebreken eigenlijk te duur voor wat je krijgt.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is zeer sober en verouderd. Douchen in een bad zonder dat de douche kan worden opgehangen en zonder een douchegordijn is niet van deze tijd. Ook het ontbijt was te eenvoudig. Het ontbreken van fruit en verse jus d'orange was voor ons echt een gemis.

Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Hotel is in een rustige buurt op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Zeer gezellig hotel op perfekte lokatie. Gezellige ruime kamers .

Geen bijvulling van badschuim en zeepjes bij 2 nachten verblijf, kleinigheidje maar toch storend. Geen mogelijkheid voor zetten van koffie-en of thee op de kamer.

Perfekte locatie. Gezellige ontbijtruimte met voldoende keus. Leuke kleine bar om een drankje te nuttigen voor het slapen gaan. TIP. Huur een garage (als mogelijk) omdat parkeerplaatsen voor tijdsduur van 4-uur schaars/duur en ingewikkeld zijn bij het hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk verblijf, voor herhaling vatbaar.

Niets eigenlijk.

Heerlijk ontbijt. Behulpzaam personeel. Magische kamers (hadden zelf de deluxe kamer genomen met kleine “uitsulping” van de kamer boven het water, klein zithoekje), lekker middeleeuws.

Duik in de Brugse geschiedenis.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi geklasseerd pand in oud gedeelte Brugge. Ruime kamer. Uitstekend ontbijt. Idylisch en rustig gelegen en toch eigenlijk nabij het historisch centrum.

Minder dan verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Personeel zegt geen goedemorgen etc. Ontbijt was prima maar niet uitstekend zoals op de site stond. Bed was niet comfortabel, last gekregen van de rug erdoor. Kamer zag er niet zo uit als op internet doet vermoeden.

De ligging was goed

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Een super hotel met vriendelijk personeel, de parkeerplaats is goed geregeld en zeker de moeite waard om erbij te pakken als dit nodig is!! ligging van het hotel is uitstekend op loop afstand van de stad. Sochtends is er een goed uitgebreid ontbijt!

Relaxed en ontspannen door niemand minder dan mijn partner.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het personeel vond ik niet altijd even vriendelijk. Vooral bij het ontbijt stond er een chargrijnige dame. Ook bij het vragen naar waar ik het beste kon parkeren werd ik niet heel vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. Daarnaast waren de kamers heel gehorig en kreeg ik het idee dat we in een budgetkamer waten gestopt i.p.v. de standaardkamer. Ik vond de kamer te duur voor wat we kregen. Badkamer is ook gedateerd en kon wel wat schoner.

De sfeer en de locatie van het hotel.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, kamer sfeervol...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Kleinigheden: het matras was ietwat aan de zachte kant en er waren te weinig stopcontacten (maar wat wil je in zo'n historisch pand).

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, kamer sfeervol en goed uitgerust, ontbijt prima en een zeer goede uitvalsbasis om Brugge te verkennen.

Heerlijk! Echt genoten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Mijn man kon moeilijk douchen in bad. De slang was te kort, alles nat (geen douchegorijn of scherm)

Erg mooie locatie, lekkere bedden en een uitgebreid ontbijt...het personeel was was erg vriendelijk en gaf ons uitleg en een kaart met de hoogtepunten van Brugge! Wij komen nog een keer terug... :)

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Badkamer was niet schoon Kamer lag naast de ontbijtzaal, vanaf ongeveer 0600 uur heel veel lawaai vanuit de keuken waardoor we niet meer konden slapen, erg jammer

Ontbijt en bed was goed

ontbijt viel iets tegen voor een xxxx ster Hotel weinig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt viel iets tegen voor een xxxx ster Hotel weinig. Maar de slaapkamer en de badkamer heel mooi, en goeie beden. Heel mooi met dat hout en de ligging van het hotel. Wel even lopen van de Grote markt. Maar wij hebben genoten van alles. Jan& Jeanet

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heerlijk ontbijt, goede koffie, heerlijke broodjes etc.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gehorigheid op de kamer was vreselijk, we konden ook letterlijk alles horen!

Heerlijk ontbijt, goede koffie, heerlijke broodjes etc. en goede bedden, prima badkamer. Echt mooi gelegen aan het water. Knus hotel, zeer charmant qua exterieur en interieur, echt een plaatje!

Tegen gevallen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Verwarming stuk... 2dagen zonder verwarming Tv was struk! Personeel heel onvriendelijk, enkel Willy was super vriendelijk gen gedienstig!!

Ontbijt was goed/ matig!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Was heerlijk maar ik zou toch volgende keer een wat komfortabeler hotel willen hebben
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Slecht licht in de kamer. Lezen onmogelijk. Geen komfortabele trappen om bagage naar boven te slepen en die service is er niet, ondanks dat er geen lift is.

Kamers, ontbijt, bed, locatie, alles was zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Lekker verblijf, maar geen 4 sterren waard.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Er was geen douche. Er was een bad met een kraan en een douchekop, maar geen schotje of niks. Met één douche is dus de hele badkamer nat. Totaal onlogisch en doet echt af aan de kamer. Ook het ontbijt viel ons een beetje tegen. Niet omdat 't slecht was, maar vooral omdat onze verwachtingen erg hoog gespannen waren omdat iederen de loftrompet hierover schalde. Het was gewoon een normaal ontbijt zoals je dat mag verwachten, maar zeker niets meer of bijzonder. Mischien zijn wij inmiddels verwent met heel wat hotelervaring, maar hoewel het hotel écht goed is, is het in onze mening géén 4 sterren waard. Ook goed om te vermelden is: Het is een oud gebouw, dus geluiden van buiten en binnen dragen ver. Dat hoort er nou eenmaal bij.

Een mooi hotelletje in hartje Brugge. Het hotel is net zo oud als de rest van de stad en vooral de oude stadskaart in de hal is erg leuk, omdat het hotel er (al) op te vinden is. De bedden zijn lekker en de kamers opvallend groot en erg netjes. Moderne kamers met toch het oude karakter er goed in behouden. Erg knap gedaan.

Sfeervolle plek, goede locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het was niet mogelijk om de douchekop op te hangen waardoor het niet prettig douchen was (in het bad). Qua hygiëne hadden de kamers beter schoongemaakt kunnen worden, met name de wc.

De kamers waren in orde en sfeervol. De locatie was erg mooi met een kamer aan het water en het centrum op loopafstand (5 minuten). Daarnaast was het ontbijt lekker.

Prachtige hotel/kamer met perfecte ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Parkeerplek moeilijk te vinden maar wordt vooraf goed gecommuniceerd. Wij hadden geparkeerd aan station (2EUR voor 24u) en dan tot aan het hotel gewandeld (+/- 30minuten). Tijdens het ontbijt was het druk waardoor er wel wat moest worden aangeschoven. Alles (koffie, eitjes...) werd snel aangevuld. Ontbijtruimte is ook niet echt groot, de tafels staan nogal dicht op elkaar waardoor je krap zit.

Prachtige hotel/kamer met perfecte ligging. Lekker ontbijt, vriendelijke personeel.

Mooie stad, matig verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima. Kamer redelijk klein en eenvoudig. Met de raam open slapen (geen airco) is geen optie, veel straat / stads geluiden. Midden in de nacht werd er door een vrachtwagen beton gelost!

Het hotel ligt op en prachtige locatie en ziet er netjes en sfeervol bij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt. Het ontbijt was tot half 11 's morgens. Om half 10 waren er geen broodjes meer etc. Werden niet meer bijgevuld want ze waren op. Gekookte eitjes waren koud. Voor een 4 sterren hotel vond ik het ontbijt erg tegen vallen. Vooral omdat het hotel niet zo megagroot is. Bij de meeste hotels is het ontbijt teveel van het goede maar hier was het net andersom.

Locatie. Sfeer van het huis.

We hebben heerlijke dagen gehad.

Niks aan te merken

Wij hadden een hele mooie - geheel in stijl van hotel - grote kamer met een hele ruime badkamer. De bedden waren goed en het was er lekker rustig. Het ontbijt was goed.

Zeer comfortabel de trappen niet meegerekend

Eetkemer

Alles behalve de trappen ( voor tachtigers!) was heel goed. Misschien wat meer ramen open in de ontbijtruimte. Het was daar héél warm en benauwd.

Ontbijt was echt waardeloos!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Ontbijt was echt waardeloos! Zeker geen 4 sterren waard. Je verwacht toch meer dan thuis. Bij aankomst was er geen parkeerplaats meer vrij, dus 2km verder mogen gaan parkeren

het was echt fijn in het hotel en in Brugge te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

de parkeergelegenheid aan de straat rondom het hotel was erg beperkt en ook erg duur. Dat geldt trouwens ook voor de parkeergelegenheid in Brugge in het algemeen. De parkeergarages waren overvol en duur.

Het contact met het personeel en de binnentuin

mooi authentiek hotel op 5 min lopen van het centrum

alleen nederland 1 en 2 op tv (bij slecht weer wel handig om te weten), ontbijt was op zich prima niks bijzonders (denk aan broodjes en brood met wat simpel beleg en scrambled eggs maar dat was steeds op). Door het oude pand is het gehoriger. ligt dus aan je boven buren hoeveel last je ervan hebt.

mooi authentiek hotel met veel karakteristieke details. Vriendelijk personeel. Optie tegen betaling van 25 euro per dag om je auto in een garagebox om de hoek te kunnen parkeren. Dit scheelt lopen met je bagage en de garages in de stad zijn mi niet veel goedkoper. let op door het oude gebouw is er geen lift en douche aanwezig dus bent je slecht ter been dan vraag om een kamer op de bagane grond of 1e verdieping want wij moesten 4 trappen op voor de 2e verdieping

Al met al wel genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Garagebox had ik gereserveerd en door het Hotel bevestigd per email maar bij aankomst was er geen beschikbaar en moest uitwijken naar een parkeergarage. In de ontbijtzaal stonden per vier personen tafels klaar. Praktischer is het dit te doen voor 2 personen want als je er eenmaal zit sluit niemand aan jou tafel aan, dus zeer oneconomisch.

Mooie ligging en leuke kamers.

Voor weekend goed te doen maar prijs kwaliteit is niet oké
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Kleine kamer. Kleine badkamer. Was strak tegen de muur aan. Douchen moet zittend in bad. Prijzen voor slechte wijn veel te hoog.

Ontbijt was goed. Bedden Ok

Mooi karakteristiek en rustig hotel in het centrum van Brugge

Er is geen aparte douche en je kunt niet staand douchen in het bad, dat is wel jammer. Dit wordt echter wel heel duidelijk aangegeven op de website.

Ideale locatie dicht bij het centrum maar net ver genoeg daar buiten om geen last te hebben van de mensen massa. Mooi afgewerkte kamers met veel karakter.

Prijs-kwaliteitverhouding niet Ok! 1
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Gastvrijheid, begeleiding, ontbijt, weinig persoonlijkheid. Gemaakte vriendelijkheid. Stads Kaart diende we zelf te vragen en het kon niet snel genoeg gaan, cirkel rond het hotel, cirkel rond het centrum ?? Kan niet zoiets!

De kamer was proper!

Ik heb meer van verwacht
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers kunnen opknapbeurt gebruiken, het ruikt muf en het is heel gehorig. Kamers zijn heel klein en er zijn weinig faciliteiten (geen koffie en thee op kamer, minibar was leeg, douchekoppen kan niet opgehangen worden en er is geen douchgordijn en geen thermostaatkraan). Raam mag niet open, dus heel benauwd in de kamer, geen frisse lucht. Ontbijt is goed, maar jammer dat er geen vers fruit is.

Locatie is geweldig, gebouw is mooi authentiek.

viel mee,maar niet waaw
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

We waren steeds op tijd voor het ontbijt,maar wilde op laatst nog een koffie koek halen,die waren al op en werd niets meer bijgevuld. verouderde kamer,niets luxe.

Mooie locatie,charme,vriendelijk

Tevreden

We hadden kamer 5. De badkamer daarvan was bloedheet hoewel de radiator uit stond. Wellicht direct boven stookhok? Badkamer ook erg krap. Je kon niet op het toilet zitten zonder dat de WC rol tegen je schouder duwde. Badkuip met losse douchekop niet van deze tijd. Aan de muur schroeven en een douchegordijn plaatsen lijkt me een eenvoudige oplossing. Ontbijtruimte (te) krap. Tussen tafeltjes door manoeuvreren lastig, en bij het buffet loop je elkaar continu in de weg.

Prima ontbijt, kamer netjes en alles schoon. Over het geheel genomen tevreden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Kwaliteit afhankelijk van de kamer ...

We hadden een kamer met het raam aan het terras ... het was erg warm in de kamer maar als we het raam open zette keek iedereen op het terras zo ons bed in. Niet prettig! We hadden alleen warm water, voordat het water kouder werd duurde zo 10 minuten. Je kon niet staande douchen. De slang kon je niet ophangen en was ook te kort om vast te houden.

Lekker dicht bij het centrum

Prima verblijf, prijs-kwaliteit is zeker in verhouding, alles op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Wel een bad maar geen douche, had het liever andersom gezien.

Ontbijt was goed verzorgd en volop keuze uit brood, beleg enz. Stijl hotel pas bij Brugge.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Super!
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeker in orde! De kamers waren ruim en gezellig. De locatie ligt net buiten het 'centrum' maar alles is perfect te voet bereikbaar.

Dikke meevaller.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer had iets groter gemogen. Laat dit evenwel geen negetieve commentaar zijn.

Het hele kader. Hotel past in brugs gedacht . Op die plaats verwacht men geen superdeluxe hotel. Ontbijt was heerlijk. Niks tekort. Ligt echt buiten de drukte. Door het mooie weer konden we genieten van alle terrasjes om het even waar.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

• Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat iets minder was is dat er geen lift in het gebouw is en dan drie etages naar boven soms dan lang kunnen lijken.

Hotel ligt op een perfecte locatie ten opzichte van het centrum en zijn bezienswaardigheden

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Historisch romantisch gebouw aan het water in rustige omgeving op loopafstand van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

-Het gebouw is best gehorig. Maar geen straat- of verkeersoverlast. -Geen airconditioning. We konden het raam openzetten. Geen last van muggen of dergelijk, ondanks het aan het water ligt. -Parkeren is max. 2u. We hadden eerst onze bagage bij het hotel afgezet en onze auto in het central parking geparkeerd dat op loopafstand is van het hotel.

De locatie en huisdieren toegestaan. -Een mooi, romantisch, historisch hotel in een rustige, verkeersvrije locatie.De hond konden we makkelijk uitlaten. -Het ontbijt was goed verzorgd. Lekkere koffie. -Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima verblijf op
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Kleine details: vlekken in gordijnen. Kamers zijn erg gehorig. De tv en gesprekken van de aangrenzende kamer waren goed te volgen (terwijl men op normaal niveau met elkaar sprak).

Prachtig pand & locatie. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De ligging was prima, en het ontbijt was goed ,mooi uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Geen lift, scheve trappen ,scheve vloer in de kamer, douche in bad had geen hoge ophang mogelijkheid. Erg warm, geen airconditioning.

De ligging was prima, en het ontbijt was goed ,mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Monumentaal hotelpand
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op zolder was niet ideaal. Geen privacy om te douchen. Als hotel (geen restaurant) waren de voorzieningen toch wat beperkt. Interieur kamer was wel gedateerd.

Locatie is gunstig gelegen. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Als je van de inrichting en het monumentale pand kan genieten heb je hier een prima hotel aan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Het hotel is ingericht aan de hand van het klassieke uiterlijk. Het is wat oubollig en gedateerd, maar alles werkt is schoon en is netjes. Er is geen bar en restaurant. Wel een ontbijtzaal.

De ligging is perfect. Midden in het centrum van Brugge. Het hotel ligt niet aan een drukke straat, dus heb je geen last van het verkeer. Ontbijt was prima verzorgt.

Stijl van het gebouw = authentiek en romantisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

ontbijtzaal mooi maar erg krap basisontbijt + aanschuiven aan koffieapparaat Door houten trap en vloer wat lawaai in kamer Geen douche in badkamer

Stijl van het gebouw = authentiek en romantisch Mooie kamer: houten balken in plafond, kamer aan het water Vriendelijk personeel Mooie locatie

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Bedden waren comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Geen douche maar bad. Voor ouderen is douchen in een badkuip zonder douchewand of -gordijn niet prettig

Bedden waren comfortabel. Ontbijt was prima verzorgd. Personeel vriendelijk. Afstand naar centrum goed ± 10 min. wandelen

3 fantastische dagen in Brugge ondanks de wat matige huisvesting.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in een ligbad met geen afscherming. Ook geen haakje om je handdouche op te hangen. Geen koelkastje op de kamer en geen uitzicht vanuit de 2 kleine ramen in de kamer. Kamer was daardoor ook erg donker zodat kunstlicht overdag nodig was.

Een bijzonder hotel met een fantastische ligging in de binnenstad met de sfeer van de middeleeuwen. Typisch voor de bouw van de binnenstad van Brugge. Veel karakter en het personeel was vriendelijk. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Matig hotel en een absolute afrader voor mensen met een huisstofmijtallergie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel (receptie), de vrouw die 's morgens het onthaal deed alleszins, de vrouw die de nachtmiddag/avondshift deed was wel zeer vriendelijk. Overal vloertapijt, een serieuze afrader voor mensen met een huisstofmijtallergie. Veel te zachte bedden. Ontbijt was eerder matig. Voor dit bedrag zijn er hotels met een betere prijs/kwaliteitverhouding te vinden.

Charmante uitstraling (aan de buitenkant alleszins) en een rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goed hotel qua prijs/kwaliteit.Goede bedden en leuke sanitaire producten.Bagageruimte niet goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Gracht

Opletten wanneer je bagage en kleding achterlaat in de bagageruimte.Jas van River Woods was plotseling weg???

Ontbijt was goed,alleen werd het weinige warme eten dat er was(roerei,worst,spek) niet snel genoeg aangevuld.Meerdere gasten hebben zelfs geen warm eten gehad!!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Matig hotel, hadden er meer van verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hingen gigantisch grote spinnenraggen aan het plafond. Heel erg gehorige kamer, we konden onze buren (buurman) horen snurken.. Kamer was erg warm geen ventilatie of iets. Het raam kon open maar was gigantisch groot en kon alleen helemaal open niet op een kier. Geen hangende douchekop waardoor alleen in bad mogelijk was. (Geen douchescherm/gordijn)

Ontbijt was prima ! Personeel vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Ter Brughe