Beoordelingen over Hotel Ter Streep 3-sterren

#25 van de 38 hotels in Oostende

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Dagje Oostende met verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de kamer was het ontzettend warm ondanks open raam. Het matras was te zacht voor mijn rug en het hoofdkussen was erg oncomfortabel. De badkamer leek schoon maar zou een goede grondige reiniging kunnen gebruiken.

De ligging, vriendelijk personeel en het ontbijt dat inclusief was in de kamerprijs was helemaal prima.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Ontbijt was lekker.

zie hieronder

Ontbijt was lekker. Onze ervaring : hotel + rendez-vous hotel (onfrisse dames en heren die het hotel binnen en buiten liepen) zodoende met de nodige 'verschrikkelijke bedgeluiden) Geen aanrader dus - met kinderen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Kamer was proper, maar
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamerdeur klemde enorm. De badkamer was fel verouderd. En geluidsisolatie van de kamers was er helemaal niet . Dan hadden we ook nog de pech sat het een slecht bed was.

De ligging van het hotel was perfect. Het ontbijt was tip top in orde.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

• Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De Cosy kamers zijn een beetje klein voor twee personen, maar voor een eenpersoonskamer is dit zeker ruim voldoende.

Het ontbijt was goed en verzorgd. Meer als voldoende. Het personeel bij incheck, uitcheck, bar en ontbijtruimte waren allemaal heel vriendelijk en hulpvaardig. Dit hotel is zeker een aanrader. De Cosy kamer was netjes en proper, maar misschien een beetje te klein voor twee personen als het voor meerdere dagen zou zijn. Voor 1 overnachting kan het best voor twee personen.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

subliem
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niets eigenlijk maar mss de deur op de kamer iets zachter toe te trekken nu maakte me lawaai en konden er niets aan doen (smorgens vroeg buiten voor de viervoeter voor ons niet storend we waren wakker maar mss voor derden

de ligging bij het park en de dijk , de winkelstraat en vriendelijk behulpzaam personeel mss een stopcontact meer op de kamer , nu met deze moderne app wat een mens mee heeft is dit wel handig maar het is gegaan zo ook mits aanpassing ten slotte ga je naar zee niet op de kamer te zitten ontbijt alles vers en alles wat je nodig hebt , een eitje nodig je het het maar te vragen of ze komen het je vragen dus geen probleem of ergernis tijdens het verblijf en onze viervoeter was mee is voor herhaling vatbaar zeker en vast

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Ok zonder meer
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het plafond was aan het schilferen Douche zag er niet erg fris uit Bed was nogal smal

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam Ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Vriendelijke ontvangst door het personeel.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kamers op de website werden beter voorgesteld dan dat ze waren. Hoogstwaarschijnlijk hebben wij nog één van de oudere kamers gekregen ipv een vernieuwde kamer. Deur in de badkamer vertoonde beschadigingen. Hotel wordt mooier voorgesteld dan het in werkelijkheid is, al is alles wat nodig is wel aanwezig. Jammer gewoon dat we een mooiere/nieuwere kamer hadden verwacht. Je zou moeten krijgen wat ze je beloven op de website.

Vriendelijke ontvangst door het personeel. Basisontbijt was in orde!

Goede ligging
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Roken

Het raam ging niet helemaal open. Te duur voor wat het was ,de sauna was niet inbegrepen.

Het ontbijt was goed.de koffie was minder ,een soort nest-café

heel professionele baliemedewerkers,het ontbijt was ook...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

het is geen klacht,maar misschien een waterkoker op de kamer met wat oploskoffie? En een reservekussen voor het bed,maar nogmaals,het zijn suggesties,geen klachten

heel professionele baliemedewerkers,het ontbijt was ook lekker en de centrale ligging van het hotel is ook top.

Ontbijt helemaal in orde
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De service en de badkamer + geschikte gordijnen.

Ontbijt helemaal in orde Verouderde badkamer met kapot licht boven wastafel ( vanaf dag 1 gemeld en dan nog 2 keer gemeld zonder gevolg ? ) Licht in de kamer snachts door straatverlichting , overgordijn te kort ! + gouden kettingske uit valies verdwenen !

Zeker voor herhaling vatbaar .Ideaal bij centrum en winkelstraten en strand
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De te kleine kamer en badkamer .Deze was wel zeer proper

Het ontbijt en de vriendelijke ontvangst Het onderhoudspersoneel was zeer vriendelijk Gezellige bar .

een gezellig, zonnig weekendje aan zee met het gezin
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

interieur: deurnummer hing los, gordijnen hingen deels los. Onderlaken was stuk .Heel kleine badkamer en geen regelbaar water in douche (oftewel ijskoud, oftewel heel heet). Veel lawaai door moeilijk systeem kamerdeur.

Vriendelijk personeel, lekker en voldoende ontbijt, goede locatie om Oostende te ontdekken

• Beoordeeld op: 1 september 2018

• Tweepersoonskamer met Terras

Er was enorm veel lawaai, zowel in het hotel als buiten. De kamer was niet zoals op booking.com stond. Enorm spijtig, hier hadden wij op gerekend. Als dit geboekt wordt en niet in jullie hotel kan moeten jullie de mensen hiervan verwittigen!

Suuuuuper veblijf , voor herhaling vatbaar ;-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets alles was TIP TOP ;-)

Heel goed gelegen hotel , nabij station, centrum , strand en dijk . Super tof en behulpzaam personeel. Verzorgde kamers , gezellige bar en lekker standaart ontbijt

Zeker niet wat we hadden verwacht. Tegenvaller.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was sterk verouderd. Douchestang hangt aan elkaar met plakband. Tussen de chauffage lag een cm stof. De deur en deurpost waren onderaan precies opgegeten . Het bed is zeker aan vervanging toe. De boxspring piept en kraakt alleen al als je er gaat op zitten. Zeer slechte nacht gehad. Van slapen is niet veel in huis gekomen.Wij hadden een standaard kamer. Ik kan mij niet voorstellen wat een Cozy kamer dan moet geweest zijn..... Het uitzicht, tot daar aan toe, het is toch maar om te slapen. Het hotel heeft 3 sterren. Mss wel voor de duurdere kamers, maar zeker niet voor de standaard kamer. Wij hadden een rustiger eind van onze vakantie verwacht.

Ontbijt was basic maar genoeg.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Erg basic hotel dat nood heeft aan vernieuwing en prijs/kwaliteit absoluut niet voldoet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer !!! Deze was echt heel onhygiënisch, verouderd, vuil en oncomfortabel Lawaai aan de straatkant Geen airco Ontbijt was goed, maar zeker niet uitgebreid. Voorzieningen in kamer waren ondermaats ... slechts 1 stopcontact !!

Grote ruime kamer Uitstekend bed

voor herhaling vatbaar !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel , heel lekker ontbijt , mooie en gezellige bar , in de heel dichte omgeving van strand en heel ruime keuze aan winkels !

Fijne vakantie gehad!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Fijn dat ons hondje mee naar het ontbijt mocht. In de ontbijtzaal zelf was dit niet toegelaten, maar er werd een plaatsje voorzien in de bar, heel fijn! Verder aangename accomodatie op een zeer goede ligging in het midden van het centrum!

De vriendelijkheid van het personeel, het lekkere en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het douchen werd de hele badkamer nat... De dekens waren wat te warm voor de zomer.

De vriendelijkheid van het personeel, het lekkere en volledige ontbijt en de rust op de ruime kamers.

Een heel aangenaam en verzorgd verblijf!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was ok, maar kan wel een extra kalkbehandeling gebruiken. Waardoor ze toch netter zou lijken.

Ik had gevraagd voor glutenvrije alternatieven die waren aanwezig en lekker! Ik ging voor de eerste maal naar het casino met mijn dochter omdat ze dit jaar 21 was geworden. We kregen van het hotel een gratis drankje en een aantal speeljetons, wat een fijne attentie was!

Goede ligging vlakbij het strand en de tram.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Roken

We hadden een kamer geboekt waar gerookt mocht worden. Deze stonk wel heel erg naar de rook. Badkamer is aan renovatie toe.

Goede ligging vlakbij het strand en de tram. Op wandelafstand van het treinstation. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Goede bedden.

Aangenaam verblijf zeker voor herhaling vatbaar.

Airco was stuk.

Kamers netjes proper, badkamer een beetje verouderd. Uitgebreid ontbijt buffet dat continue werd bijgevuld. Vriendelijk personeel en steeds behulpzaam. Zeer hond vriendelijk. Sliepen aan de voorkant, hier is de zon s' middags weg.

Het is er vies en vuil
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Het is er vies en vuil Inkom vies Ik vertelde de eigenaar dat er een hond pipi gedaan had aan de inkom 1 dag later was het er nog gelukkig was ik er maar 1 nacht

De ligging was het enige positieve
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers zijn heel erg verouderd! Tv was kapot (hebben we zelf moeten maken)! Zelfs niet de moeite doen om te komen kijken ernaar. De kussens om op te slapen waren al zeker 10jaar oud!! Helemaal geen aanrader (voor ons NOOIT MEER)! Ontbijt liet ook de wensen over amper keuze , heb al veel meer gekregen voor minder geld!

De ligging was het enige positieve

Het was een mooie kamer, gemakkelijk te verfrissen.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De douche was vrij klein. Je kon moeilijk draaien en de douche zonder iets te raken. Het douchekraan was ook stuk, je kon het niet kouder zetten waardoor je moest douchen met heet water. Ook het kraantje aan de lavabo had enkel heet water.

Het was een mooie kamer, gemakkelijk te verfrissen. Het bed was zeer goed, alleen jammer dat het schuin naar beneden liep. We hebben een heel goed verblijf gehad. Zeer vriendelijk personeel, zeer lekker ontbijt!

Tegenvaller, prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer, we lagen op verdieping 7, waar je een gratis sauna had, het was mega benauwd en de kamer kwam niet overeen met de foto's die hier op de site staan. Heel jammer het was wel schoon maar erg oud. We hebben het zelfs zo warm gehad dat we de volgende dag een andere kamer zijn gaan vragen. (Ivm vakantie meteen twee nachten geboekt), gelukkig kon dit wel geregeld worden maar ook deze kamer zag er erg ouderwets uit en had geen airco. Toen we van kamer wilden wisselen zei degene achter de balie ook, o ja op verdieping 7 & 8 is het luchtsysteem niet goed, dit brak onze klomp! , Personeel is wel vriendelijk, maar dit is geen reclame voor je hotel.

Het strand en de ligging

Het ontbijt was goed.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamer was veel te warm (airco werkte niet). Soms kwam er heet water uit de kraan ipv. koud water.

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Uitstekende ligging.

Niet voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Roken

Te kleine veel te warme en verouderde kamer met stukken steen uit muur, geen oog voor detail, suupervuile gordijnen en een kast waar ik mijn kledij liever niet in wou leggen. Minitoilet en badkamer waar amper kon in gedraaid worden ,:Er was geen andere kamer meer beschikbaar maar heb wel de volle prijs mogen betalen en geen enkele compensatie gekregen, gelukkig was ik alleen want dit is zeker geen tweepersoonskamer !!!

De ligging was super!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij hadden geen balkon om eventueel handdoeken te drogen, geen airco, geen minibar en geen kluis. We vinden dat dit toch aanwezig moet zijn in een hotel. Het ontbijt was ook klein.

De ligging was super! Kort bij het strand. De douche was ook groot.

Het verblijf was leuk
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kamer met terras, terras was niet proper gemaakt hier lag nog glas op en de stoeltjes hebben we zelf afgewassen

Het ontbijt was zeker uitgebreid genoeg

8Ste verdiep niet gerenoveerd, enkel stomend heet water uit...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

8Ste verdiep niet gerenoveerd, enkel stomend heet water uit douche. Vraag uitdrukkelijk om ander verdiep! Oud en versleten. Wel heel vriendelijke service, ontbijt gekregen op aanvraag om 4u ‘s morgens.

Aanrader!

Alles prima, slechts 1 minpuntje: slechte koffie bij ontbijt

Zeer gezellig klein hotel, prima locatie. Verzorgd ontbijt. Zeer gedienstig en vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden gevraagd voor 1 kingsize bed en we kregen twee aparte 1-persoonsbedden. s’Ochtends bij het ontbijt liep er geen personeel rond om de tafels af te ruimen en terug te dekken voor de volgende mensen die kwamen eten. Ook was het ontbijt niet zo lekker, taaie broodje, de kaas was warm, ei niet goed gebakken, ...

Vriendelijk personeel. De eerste dag hebben we gevraagd om het ontbijt op de kamer te krijgen, ze zijn dit komen brengen om half 11 en hebben hier niets voor aangerekend.

Goed voor 1 nacht
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Kleine ruimte om te ontbijten Weinig variatie bij ontbijt Cosy kamer is klein en heel warm bij warme temperaturen Verouderd

Dichtbij centrum Dichtbij 2 ondergrondse parkings Wifi werkte goed

Het was een aangenaam verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij hadden een ruime kamer. De kamer was aan opfrissing toe.

Het ontbijtbuffet was eerder langs de beperkte kant maar wel lekker. Niet alles werd direct aangevuld maar het was ook druk dat moment.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Problemen met inchecken,had vooraf betaald en had de bevestinging van de betaling mee.Maar ze zij dat ik moest betalen met de kaart.Ik zei dat ik betaald had en was van de rekening afgegaan.

Ontbijt was heerlijk.

Was niet 140 euro waard
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was vies en oud. De voegen en kit was allemaal beschimmeld. Kamer was ook niet goed schoongemaakt. Lag gewoon op de stoel nog papieren van de vorige gasten. Leren stoelen waren ook oud en aan vervangenging toe leer was gescheurd en lelijk liet helemaal los. Kasten waren niet schoongemaakt je zag van iedereen de hand afdrukken erop staan.

Bed was goed locatie uitstekend strand parkeerplaats en centrum op loop afstand

leuk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

wij hadden een familiekamer geboekt voor 4 volwassenen en 2 kinderen. voor mijn gezelschap was de kamer maar krap. er werd voor mij een eenpersoonsbed bijgeplaatst maar de kinderen en mijn dochter moesten samen in een tweepersoonsbed.

het ontbijt was zeer goed en zeker voldoende. alles was netjes en het personeel vriendelijk

Een tegenvaller.
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De kamers waren veel te klein. De badkamer was ondermaats. De douche was te klein zodanig dat je moest blijven staan tijdens het douchen en de douchedeur zelfs niet te openen was.

Het ontbijt was in orde

Prima prijs-kwaliteit verhouding op een ideale locatie!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De ramen hebben geen vliegengaas, dus open ramen betekende ook insecten in de kamer.

Kamers waren een beetje verouderd, maar voor die prijs waren ze top! Heerlijk ontbijt. We waren bang voor geluidsoverlast, maar we hebben amper iets gehoord.

Het beste was de locatie van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht matrassen en kussens, tv werkte de eerste avond niet en ook de haardroger weigerde dienst. Ontbijt was ook niet wat het moest zijn.

Het beste was de locatie van het hotel.

Geen finishing touch
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel lawaai s'nachts, slechte koffie, een likje verf en de nieuwe douchekamer waren niet genoeg om hotelnachtwaardig te zijn voor die prijs.

Douche was goed, die was duidelijk vernieuwd.

Volgende keer kijk ik toch of er geen beter hotel in de buurt te vinden is in dezelfde prijsklasse
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De foto van de kamer op de website geeft niet de werkelijke situatie weer. Er was een lamp aan het bed defect en een stopcontact lag uit de muur. De brokken van de lamp lagen nog op de grond. Deze kamer heeft dringend een opknapbeurt nodig.

Ontbijt was OK. Genoeg variatie.

Super verblijf, voor herhaling vatbaar..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was was beetje oudbollig

Het ontbijt was super heerlijk, alles was aanwezig, vriendelijk personeel. Op de kamer waterkoker, thee en koffie en vooral...... een hemelbed,super. Bedankt aan Ivo van de receptie voor het vriendelijk onthaal en de babbeltjes. Konden 's nachts nog een slaapmutsje drinken in de gezellige bar.

het was een zeer goed hotel het personeel was zeer...
    • Tweepersoonskamer met Terras

Badkamer iets verouderd. Minibar zou welkom zijn

het was een zeer goed hotel het personeel was zeer vriendelijk. Kusttram was net over de straat. Alles was zeer goed te bereiken .Is voor herhaling vatbaar

Uitstekend ontbijt - Zeer vriendelijk personeel, zowel aan...
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Zeer kleine kamer en de matras is dringend aan vervanging toe.

Uitstekend ontbijt - Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de balie als in de bar en de eetzaal.

Basic but OK for one night during hospital investigations
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Ik miste menselijke warmte bij de ontvangst en bvb. ook bij het ontbijt: geen goedemorgen of welkom, zelfs koffie of thee moest je zelf gaan zoeken in een andere hoek van de ruimte. De kamer was wel proper (ik verwachtte niet zoveel want had de goedkoopste genomen), maar met afbladderende verf en vlekken op het plafond (vocht?). De waterkoker had een zodanig kort snoer dat die op de grond naast het stopcontact moest staan bij gebruik.

Ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lekker. Het was heerlijk stil 's nachts, tegen alle verwachting in. Ik heb zelfs met het raam open geslapen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Rustig en sympathiek hotel in centrum en vlak bij zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien een verlengsnoer voor de waterkoker? De standaardkamer is aan de krappe kant maar wel leuk ingericht.

Het is makkelijk bereikbaar en toch in het centrum. Vriendelijke ontvangst. Geweldig ontbijt! 's Nachts is het heerlijk stil. Prima bedden en heerlijke douche. Gezellige bar!

Goed, maar geen hoogvlieger !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na onderhoudsbeurt werd er geen koffie/WC-papier aangevuld. De gebruikte handdoek werd door de onderhoudsploeg te drogen gehangen over stoel in kamer. Sober ontbijt, weinig keuze, niet alle producten waren even vers. Huisdieren in de ontbijtruimte zijn erg storend !

Ruime kamer en badkamer. Goede bedden !

Een perfect gelegen hotel met ruime kamers en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het gehele hotel hotel heeft duidelijk een opfrisbeurt nodig

Ondergrondse parkeergarages in de onmiddellijke omgeving (wel duur), perfecte ligging, zeer ruime kamers, een gezellige bar

ontgoochelend
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

de kamer die niet beantwoordde aan hetgeen door Booking.com op scherm getoond wordt ; te kleine badkamer (80cm x 180cm) - te kleine kamer - vuil, niet onderhouden, vraagt aan alle kanten reparaties

ligging

Het verblijf was top , goed weer kon niet beter .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onderhoud van de vensters in de kamer ( niet gewassen ) Vernieuwen van waterkokers op de kamers .

Ontbijt met veel keuze, op korte afstand de zee , winkelstraten , gezellige restaurants , bistro's , drankgelegenheden .

Ons verblijf viel wel mee, nette kamer , niet te veel storende geluiden...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen aan kregen onze sleutel, gingen de kamer binnen en die was nog niet in orde gebracht. We kregen ook niet te horen waar het ontbijt genuttigd werd, ook geen geweldige toeristische informatie, alleen wat uitleg over de Oosteroever. We hadden een parkeerplaats geboekt,dit kostte 17 euro per dag, terwijl er iets verderop gratis parkeergelegenheid was.

Het ontbijt was ok, de kamer was ok,het personeel was ok, niks sprong er bovenuit of was echt geweldig.

• Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Updaten entree. Bar zag aparter uit dan entree.

Kleine maar zeer nette kamer. Ontbijtzaal is niet groot, maar wel netjes. Lekker ontbijt met verschillende soorten vleeswaren en andere lekkere dingen. Werd goed bijgevuld. Voor een korte periode een prima verblijf als je er toch alleen maar bent om te slapen.

Ideaal
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

Supervriendelijk personeel! Kleine kamer maar dat wist ik bij boeking, vond ik ook minder belangrijk. Schitterende locatie, alles op wandelafstand, zowel het strand als de winkelstraten. Heerlijk ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

De locatie was perfect
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

de badkamer was erg klein, paste allemaal precies maar met zijn 2e kon je er niet staan, de kamer en badkamer waren erg vies, er zat een vlek op het bed en er was een lamp kapot

De locatie was perfect

Verblijf was kort (1 overnachting) maar goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien een schilderijtje aan de muur om wat meer sfeer in de kamer te brengen.

De ontvangst aan de receptie was vriendelijk en we kregen de nodige uitleg. De kamer was ruim en netjes met een heel comfortabel Boxspring bed. Voor mij een absoluut pluspunt! Het ontbijt was lekker en verzorgd met verse fruitsla, voldoende qua variatie en werd continu aangevuld.

Kamers en ontbijt waren goed verzorgd en netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje verouderd hotel en wat mij het meeste stoort is dat je als een passant behandeld word . Rap even betalen en doei, nog niet eens de vraag als het goed was geweest ofzo. Douche kwam weinig water uit (kamer 33)

Kamers en ontbijt waren goed verzorgd en netjes

In dit hotel voel je je thuis !
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Roken

Héél vriendelijk personeel en goed ontbijt met voortreffelijke koffie ! Ruime comfortabele kamer met groot bed en fijne douche. Had een goed thuis gevoel in het hotel, doe zo verder !

Hadden een superior kamer geboekt en was mooi ingericht en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer lag aan de straatkant en hadden vooral s'avonds en s'nachts last van het nachtlawaai

Hadden een superior kamer geboekt en was mooi ingericht en ruim. Het ontbijt viel zeker in de smaak; was lekker en gevarieerd aanbod.

De ligging is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer viel wat tegen. Toiletbril was stuk(zat niet vast) en hebben we zelf gerepareerd zo goed als kon

De ligging is goed. De kamer zeer ruim. Zeer hulpvaardig personeel.

ondanks drukke buurt geen geluidsoverlast

hygiene

ondanks drukke buurt geen geluidsoverlast uitstekende centrale locatie zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel niet de hipste keet, maar prijs/kwaliteit is correct

Voor herhaling vatbaar bij een volgend bezoek aan Oostende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De lift is wat ouderwets; is volgens mij aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was heel lekker, uitgebreid, alles werd op tijd aangevuld als er iets op was. De kamers waren zeer ruim en de bedden waren goed; de matras had iets harder mogen zijn, maar voor twee nachten viel dit wel goed mee.

geod hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

kamer had wat groter gemogen - grotere hoorbaarheid van de aanpalende kamer

kleine kamer - kleine badkamer - wel netjes - heel vriendelijk personeel - heel lekker en uitgebreid ontbijt.

vakantie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

weinig misschien een gekookt of een spiegel eitje in plaats van elke dag roer ei

het personeel was vriendelijk de kamer en badkamer zijn groot ze mogen wel een beetje opgeknapt worden het was wel proper het ontbijt was goed je had er alles en het werd ook goed bijgevuld en je kon tot 10.30 uur gaan ontbijten en de ontbijtzaal was ruim genoeg het is ideaal gelegen kort bij het strand en bij de winkelstraat en toch uit de drukte het was er s"nachts rustig

Niet helemaal wat ik verwachtte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ruim maar redelijk basic. Badkamer was opgefrist met een inloopdouche, lavabo nog redelijk oud. Douche liep niet goed af, haardroger werkte niet.

Het ontbijt was lekker en voldoende.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Superlocatie (kort bij strand en dijk) en zeker voor herhaling vatbaar!
    • Kleine Comfort Tweepersoonskamer

De badkamer kon een opfrissing gebruiken, de tegeltjes waren oud en het geheel gaf een beetje verouderde indruk.

Alles was mooi in orde en we kregen een ruimere kamer dan geboekt. Ook het ontbijt was in orde. Geen overdaad maar alles was aanwezig en verzorgd.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Hotel met super ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer en badkamer waren héél basic. Een vasttapijt in de kamer en op de trap geven al snel een idee van niet zo proper - ook al was alles netjes. Lift kan wat verfraaiing gebruiken.

De ligging van het hotel is super! Meteen aan de zeedijk. Grote kamer.

prima voor één nachtje of weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima , geen al te uitgebreide keuze maar voldoende Kamer was oké voor 2 personen , alleen mocht er een extra kussen in de kast gelegd worden . Lift is oud maar goed

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

avondje uit in Oostende

enigszins gedateerd interieur.

Uitstekende lokatie in centrum Oostende met voldoende parkeer gelegenheid. Zeer vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Aangenaam verblijf. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ruime kamers en goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eitjes bij het ontbijt werden met mondjesmaat aangevuld. Kamers oogden wat gedemodeerd.

De flexibiliteit van het personeel. We konden om 11 u al op onze kamer. Van de parking (weliswaar betalend) konden we langer gebruik maken dan voorzien. Het was aangenaam zitten in de bar. Goede bedden en ruime kamer.

aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aangezien er ruimte in overvloed was in de kamer, was het wel interessant geweest om over een minibar (evt. gewoon ijskastje) te kunnen beschikken.

uitgebreid ontbijt en zéér ruime kamer, prima ligging.

Goed hotel centraal gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is wat gedateerd en aan vervanging toe. Er was geen plek meer in de garage van het hotel dus werd ons geadviseerd om aan de overkant te parkeren (indigo garage), we hebben daar voor 11 mn € 2,10 betaald. Toen maar besloten op straat te gaan staan wat veel goedkoper is... het is te adviseren om op tijd een plek in de garage te reserveren.

Zeer centraal gelegen. De bedden zijn heel goed, heerlijk geslapen. Het ontbijt is in de prijs inbegrepen en biedt genoeg keuze. Wij hebben zowel overdag als s'nachts vrijwel geen geluid gehoord, wij hadden een kamer aan de achterkant (dus niet aan de straatkant), prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het ontbijt was zeker voldoende en lekker.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Roken

De badkamer. Kranen om te douchen waren moeilijk te regelen. In de badkamer maar 1 haak voor badhandoeken. Als je met twee vriendinnen reist is het leuk als iedereen zij eigen haak heeft in de badkamer. Maar badkamer was proper wel verouderd.

Het ontbijt was zeker voldoende en lekker.

Terras
    • Tweepersoonskamer met Terras

Zeer lawaaierig door aangrenzende liftkoker. Heel warm door defecte airco. Zeer ouderwetse kamer en badkamer. Veel betaald voor wat we kregen.

Terras Vriendelijk personeel