Beoordelingen over Hotel The Lodge Diest 3-sterren

Refugiestraat 23, 3290 Diest, België

#5 van de 7 hotels in Diest

de locatie was in het centrum
    • Suite

Ik had de suite geboekt en had een badhanddoek met gaten in - hele harde matras - zetelte in kamer had vuile kussens met enkele gaten in

de locatie was in het centrum

De locatie en het monument zijn op zich de moeite waard, indien er aanpassingen worden aangebracht.
    • Suite

Eigenlijk is dit geen hotel maar een B&B. Parkeren is alleen mogelijk op de aangegeven parkeerplekken tegen betaling, die eigenlijk bij de totaalprijs dient te worden opgeteld. Bij binnenkomt om 14.00 uur troffen wij niemand aan en lagen er op de balie sleutels met een uitleg, hoe wij naar onze kamer konden gaan. Dit vonden wij zeer vreemd! De verlichting in de badkamer is zeer spaarzaam en er is geen douche, maar alleen een bad. Aangezien er een houten vloer ligt durfden wij geen gebruik hiervan te maken.

Het ontbijt was redelijk goed en de receptioniste was, voor zover ze aanwezig was aardig en behulpzaam.

• Tweepersoonskamer Kasteel

Heerlijk ontbijt, alles erop en eraan, alsook vriendelijke en behulpzame bediening. Echte aanrader. Schitterende locatie en ideaal om te fietsen en wandelen. Veel te beleven in de regio.

Fijn
    • Tweepersoonskamer Kasteel

De koffie mocht iets sterker. Jammer dat er geen glasgordijnen waren waardoor wij steeds onze overgordijnen moesten dicht houden want anders konden de buren zo in onze kamer of badkamer inkijken Wat echt jammer is vr zo'n klassegebouw is dat er scheuren waren in de overgordijnen (kon je ook zien van buiten).

Het ontbijt was goed. De kamer was ok. De badkamer was fijn ingericht . De matras vond ik goed, maar was te hard voor m'n man die rugproblemen heeft.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prijs /kwaliteit een aanrader!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Misschien is het aan te raden de kamer verluchten bij aankomst

Het ontbijt was gevarieerd en lekker,ook vers fruit en fruitsalade. Het is een prachtige locatie, zeer rustig gelegen en op 5 minutjes afstand van de stadskern. Het gebouw is authentiek en de ontbijtruimte is smaakvol ingericht, zelfs verse bloemen zijn aanwezig, Het was er ook aangenaam warm , alhoewel het maar enkele graden boven nul was buiten.

Goed voor één nacht
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Toen we de kasteelkamer boekten, dacht ik om echt een kasteelervaring op te doen. De kamer was echter eerder modern ingericht. Hygiëne enzo was top, maar als er de nadruk gelegd wordt op kasteelkamer, zou ik denken dat de sfeer van een kasteel hier echt naar boven komt. En dit was spijtig genoeg niet het geval. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende, maar persoonlijk heb ik liever een croissant of chocoladekoek ipv cremekoeken, brownies, donuts als ontbijt... iets te zoet. Maar ik wil het ontbijt zeker niet afkeuren, want er was veel keuze, dit is gewoon een persoonlijke opmerking.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooie, ruime kamer en hartje binnenstad.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

De vindbaarheid van het hotel, het ontbreekt aan aanwijzingen of bewegwijzering, kortom moeilijk te vinden. Geen douche alleen een bad met mogelijkheid tot douchen in bad

We kregen de suitekamer omdat er een probleem was met de gereserveerde kamer. Uitstekende service!!

Goed voor 1 nacht op doorreis. Diest is wel mooi en centrum dichtbij.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Ontbijt, vlees en kaas uitgedroogd om 9u al. Eieren en worsten zagen er niet lekker uit. Gekookte eieren koud. Fruit ook niet vers.

De kamers niet meer van deze tijd. Niet zo proper als bv. in Nederland. Rook muf, niet zo goed gekuist.

slecht
    • Tweepersoonskamer Kasteel

TV speelde niet , niemand aan de receptie, bed stond los op zijn poten , snachts moesten wij om 2.30 uur nog mensen binnenlaten omdat ze de code niet gekregen hadden

het ontbijt was lekker ,

Super goed hotel
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Je hoort wel heel goed het lawaai van andere kamers maar daar kan je natuurlijk moeilijk vanuit ook!

Zalig ontbijt met alles erop en eraan! Super vriendelijke mevrouw bij het ontbijt!

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Kamer heel simpel, wel netjes. NIET de beloofde kasteelkamer ! Receptioniste supervriendelijk !!!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

WIJ HADDEN KAMER NR 2, die normaal gezien niet meer werd verhuurd, maar nu vervangende kamer was voor onze beloofde kasteelkamer. Was een tegenvaller

LOCATIE

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Fietsplezier in de natuur
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Wij vonden de koffie te slap, een soort percolator koffie, dat vinden wij niet meer van deze tijd

Charmant pand met even charmante retro kamer, apart zithpekje, lekker warm na onze fietstocht, zeer rustig, TOP

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

ontbijt prima maar voor ons toch liever gewone boterham ipv ...
    • Tweepersoonskamer Kasteel

omdat we 19 jaar gehuwd waren op 13 feb hadden we graag kamer 19 gekregen; we werden echter in een donkere kleine kamer initieel te slapen gelegd

ontbijt prima maar voor ons toch liever gewone boterham ipv harde broodjes

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Fantastisch, alleen bedden te hard

Het bed was verschrikkelijk hard. Als vrouw van 70kg kreeg ik last van m'n schouder toen ik op mijn zij lag. Was 160cm breed. Kussen zacht maar hoog waardoor je erin "verdronk". Dekbed te dik (en dus te warm). Zeer slechte nacht gehad. Zo jammer aangezien al het andere perfect was!

Wij zaten in het oude deel en op ons verzoek werd er een kamer gereserveerd met een aparte ruimte voor de baby. De slaapkamer was niet heel groot maar prima voor 1 nacht. De ruimte voor de baby was perfect. Bedje was al opgemaakt en radiatoren stonden al lekker te branden. Badkamer ook in stijl met marmeren wastafel en mooi bad. Ontbijt zeer smakelijk met extra's als donut's en minimuffins. Ook werd er nog een eitje gebakken.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Een afrader
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Ouderwets, koele en donkere kamer met een verwarming die ontoereikend is. Geen personeel aanwezig aan de infobalie, niemand gezien bij het inchecken. Sleutel lag klaar met het kamernummer boven op de infobalie. Iedereen kon het hotel binnen en buiten zonder enige controle. Service was nihil. On line zeggen ze "parking in de omgeving". Klopt je kan parkeren in de straatjes rond het hotel maar kost 1.20€/uur en je kan slechts maximum 2 uur parkeren. Slechte bedden: zeker te vermijden wanneer je rugklachten hebt. De prijs: heb 105€ betaald. 55€ vind ik voor dit hotel een maximum.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ontbijt was behoorlijk.
    • Suite

Bij aankomst niemand aanwezig .We moesten zelf op zoek naar onze kamer. Nergens geen aanduiding met kamernummers.

Ontbijt was behoorlijk. Kamer in oud gebouw ,idem ingericht .Wel een comfortabel bed.

het verblijf is tegengevallen

Hadden een kamer in het nieuwe gedeelte gevraagd,maar kregen een kamer in het oude deel.nochtans bleek na navraag nog kamers vrij in het nieuwe deel. Het ontbijt was maar pover in vergelijking van vroeger,wij zijn daar 2 jaar terug ook geweest en toen was het veel beter!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Toffe locatie maar 'nieuwe gedeelte' moet gemoderniseerd worden.

'Nieuwe gedeelte' van het hotel is echt basis. Minimum aan comfort (slechte bedden) maar wel hygiënisch. Kamers aan vernieuwing toe (stop van de lavabo ontbrak, frigo van minibar stond af...)

Toffe locatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

twijfelen om terug te komen

na de 4 de x in het hotel geweest te zijn vinden wij dat het de minste kamer was van alle moet dringend even opgefrist worden verwarming in de badkamer zit vol roest bad gordijn is vuil en niet aangenaam veel licht is er zeker niet als je je moet opmaken kan je beter buiten gaan staan is meer klaarte maar geen spiegel dus ook niet te doen , en het ontbijt heeft véél beter geweest in het verleden .

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Ontbijt was goed en de lokatie is sfeervol en ligt in hartje...

De ontvangst, we hadden al 3 maanden tevoren geboekt, maar men wist er niet van! Geen excuses, maar na wat gedoe kamers op zolder, zonder uitzicht.

Ontbijt was goed en de lokatie is sfeervol en ligt in hartje Diest. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

heel lekker ontbijt.

gaan eten in brasserie, dit viel tegen. Het is recht tegenover het hotel, maar de ingang niet. Dit is spijtig.

heel lekker ontbijt. Super goed gelegen.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Weekendje weg met vrienden

Niettegenstaande wij het label "niet storen " aan onze deur hadden gehangen tijdens het ontbijt, was er toch personeel op onze kamer geweest. We hebben dit ook gesignaleerd. Geen douche maar een ligbad in onze kamer.

Het onthaal was zeer hartelijk met onmiddellijk info over de stad Diest. Het ontbijt was fantastisch, ruime keuze en veel vers fruit. Ook de bediening was uiterst goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

kon beter!

Kamer op gelijkvloers/nieuw gebouw: Véél te warm! (warme buizen onder vloer) lawaaierig 's morgens deuren dreunen (rubber strip op plaatsen?)

heerlijk ontbijt-vlotte check in-vriendelijk behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Een prima verblijf in een boeiend stadje.

Per persoon houd je van bepaald soort matrassen, maar dat het schuin afloopt, wat slapen minder ontspannend maakt, is jammer.

Ondanks het slapen in de moderne afdeling, heel leuk om bij zo'n oud gebouw naar binnen te gaan en er te ontbijten. Ondanks dat het zondag was werd kamer perfect verzorgd! Wij hadden geen problemen met een lege balie in het weekend. ( het schijnt vooral in de werkweek vol te zitten).

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Veel te duur voor wat het is

De kamer was donker, verouderd, ongezellig en min of meer zonder uitzicht. Je verwacht bij zoiets de prijs van een heel eenvoudige jeugdherberg. Ofschoon de kamer airco had, was hij snikheet (en bleef dat ook met de airco aan).

Mooie plek; behoorlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Vriendelijk hor

Parking zeer moeilijk Kamer ok Badkamer : enkel bad geen douche , moeilijk voor een ouder paar Te weinig plaats voir toiletartikelen

Centrum stad Vriendelijk personeel Goed ontbijt Bed ok Zeer rustig

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ok voor één nacht

hygiëne. Muffe geur ,waarschijnlijk door het versleten tapijt in kamer , oorstokjes in vuilnisemmer,Watertoevoer onvoldoende in toilet zodat we lang moesten wachten om een tweede maal door te spoelen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

tijd voor vernieuwing

Kamers zijn gedateerd (smoezelig, grauw en donker). Badkamer gebroken tegels, schimmel bij bad, niet echt schoon. Bij het inchecken was het ontvangst correct maar bij het uitchecken werd enkel snel gekeken of we al hadden betaald zonder te groeten. Dit is al de 4e of 5e keer dat we hier hebben gelogeerd en het is jammer te zien dat het zo achteruit gaat.

Ontbijt prima. Ontbijtzaal, lobby en tuin zijn mooi.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Onaardige personeel, ver van schone kamer/wc en veels te duur.

Dat de personeel ons niet op de hoogte hadden gehouden (we hadden vlak voor vertrek nog aan de lijn) dat bij aankomst de straat afgezet zou zijn.

Vieze kamers en wc

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt oke.

Airco functioneerde niet. Zeer warm op de kamer. Kamer en zeker badkamer zeer gedateerd (rook ook niet fris). Wifi erg slecht, valt heel vaak uit en dus lastig als je wilt werken.

Ontbijt oke. Locatie prima

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het hotel oogt goed maar valt tegen

Bij inboeking zondag namiddag is er niemand aanwezig. Men kon ons niet zeggen waar we de fiets konden stallen Kleine kamer met luidruchtige airco

Een goede centrale ligging

grote kamer, rustige ligging, lekker ontbijt

grote kamer, rustige ligging, lekker ontbijt

Mooi centraal

Mooi centraal

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prachtig gebouw, fraaie ontbijtzaal

Prachtig gebouw, fraaie ontbijtzaal

hebben er wel van genoten
    • Tweepersoonskamer Kasteel

ontbijt kon beter meer brood variatie

Zeer Geslaagd!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Een ZEER goed ontbijt voor deze prijs! Emeen dikke proficiat! Prijs/kwaliteit = perfect!

Goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Goed ontbijt. Klein hotel et 4 kamers in centrum Diest.

Goede locatie dicht bij centrum, rustig gelegen.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Goede locatie dicht bij centrum, rustig gelegen.

ontbijt heel lekker.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

ontbijt heel lekker.koffie mocht wat sterker

• Tweepersoonskamer Kasteel

Leuke kamer. Ontbijt was geweldig. Personeel was zeer vriendelijk.

Pittoreske omgeving.

Pittoreske omgeving.

De rust was heerlijk en het sneeuwzicht kregen we er gratis...
    • Suite

De rust was heerlijk en het sneeuwzicht kregen we er gratis bij.o

Perfect ontbijt, prima bed, vriendelijk personeel

Perfect ontbijt, prima bed, vriendelijk personeel

fijn , aangenaam, super mooie stad, we komen zeker terug

twee aparte bedden

het ontbijt was super verzorgt

Aangenaam

Incheck was onduidelijk.

Mooi interieur. Authentieke elementen. Gezellige ontbijtruimte! Mooie vloeren!

Breakfast!

Veel keuze bij het ontbijt.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Slechte WiFi. Geen verversing van de handdoeken.

Veel keuze bij het ontbijt. Ligging in het centrum.

Goed Hotelletje voor een stop voor een of een paar nachten.

uitgebreid ontbijtbuffet. Prima kwaliteit

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Zakelijk bezoek, stel geen hoge eisen maar verwacht wel professionaliteit!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Hotel aanduiding. is er niet! Badkamer, douche kraan was erg verouderd!

Het ontbijt was goed! Midden in het centrum alles op loopafstand

1 nacht daar verbleven, omgeving was erg rustig, geen verkeer etc. Kamers simpel maar alles aanwezig
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Het hotel voldeed aan de verwachtingen .

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 19 november 2017

lekker bed en uitgebreid ontbijt

lekker bed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 18 november 2017

we hebben er van genoten
    • Tweepersoonskamer Kasteel

het ontbijt was prima in orde alles naar wens

Goed voor een zorgeloze overnachting in een rustige omgeving en toch dicht bij het centrum
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Weinig ruimte voor plaatsen toiletzak(ken) en -bagage in de badkamer

De ontvangst en het ontbijt waren in orde

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

het was me zeer aangenaam om jullie te overnachten
    • Tweepersoonskamer Kasteel

alles beviel me zeer goed

Lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Lekker ontbijt. Eerst werkte de electriciteit niet. Maar was vlug opgelost. Zeer mooie kamers.

tv werkte niet op kamer

tv werkte niet op kamer

mooi ontbijt

mooi ontbijt

Honden zijn welkom ☺

Honden zijn welkom ☺

Fantastisch kortverblijf!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Geen voltijdse permanentie van personeel aan de balie

Uniek historisch kader in het centrum van de stad. Zeer verzorgde en nette kamers!

Prima verblijf!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

De accomodatie had een goede ligging.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Rustige gunstige ligging

Fijn hotel in prachtig gebouw
    • Tweepersoonskamer Kasteel

Heerlijke kamer, zeer vriendelijk personeel en een heel goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Was goed

Te kleine tv . Afgezakte overgordijnen was niet ordelijk

Ontbijt was heel goed

Heel fijn weekend gehad in alle opzichten!!

Uitzicht op de tuin.

Goede locatie om stad te verkennen.

Een valiezenrekje ontbrak

Ontbijt was super lekker

het ontbijt!
    • Tweepersoonskamer Kasteel

oud gedeelte afgesloten. werden afgeleid naar kleine kamers ...

het ontbijt!

Mooie locatie vlakbij centrum Diest, stil gelegen.

badkamer

Ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Mooi verblijf in het centrum van Diest, op wandelafstand van verschillende bezienswaardigheden!

geen eigen parkeermogelijkheden

de ligging, een prachtig "oud" gebouw

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Niks opwindend maar ook niks echt storend.

Verouderde badkamer.

Mooi uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

aangename locatie op wandel-afstand van historische stad Diest

Centraal gelegen versus centrum Diest

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

• Tweepersoonskamer Kasteel

Het ontbijt was uitgebreid en lekker!!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Verblijf was te kort om te oordelen.

De aankomst niemand te bespeuren 20 min gewacht buiten !!

Ontbijt ok Kamers zeer proper en konfortabel

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Locatie moeilijk te vinden

Locatie moeilijk te vinden

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Mooie kamers.

Mooie kamers. Super gezellige sfeer. Vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Kamer koud ongezellig geen uit zicht

Het gebouw was heel mooi