Beoordelingen over Hotel The Lodge Heverlee 3-sterren

Kantineplein 3, 3001 Leuven, België

#11 van de 27 hotels in Leuven

grote kamer

de receptie was al gesloten toen wij aankwamen. daardoor lopen zoeken naar de kamer. In het restaurant waren ze niet bekend wat we moesten doen

grote kamer goed bed

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De kamer is mooi, en zeer groot, maar door de kale invulling...
    • Suite

Het eten in het restaurant is dramatisch slecht. En bovendien veel te duur.

De kamer is mooi, en zeer groot, maar door de kale invulling en grote hoogte, zeer kil en ongezellig. Vreemde ervaring. Enkel een bad, geen douche, jammer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Matig...
    • Suite

Bij aankomst en ontvangst in de receptie een onduidelijke, verwarde uitleg. Persoon aan het onthaal was niet echt zeker van wat hij te vertellen had, ('dacht dat de kamer daar ergens was'). Grote kamer, maar vrij donker (heel weinig verlichting in de badkamer). Zeer onpraktische badkuip, waardoor het gauw een natte bedoening werd in de hele badkamer. Nog iets gedronken in de bar 's avonds, maar verliep daar ook vrij chaotisch (personeel leek niet op elkaar afgestemd). Ook bij het ontbijt was nog niet het hele buffet in orde toen we aankwamen en was het personeel nog vanalles aan het regelen. Slechts 1 kop koffie bij het ontbijt... Kregen wel een 2e kop na vraag... Ontbijt in orde, maar niet super verzorgd...

• Beoordeeld op: 9 september 2018

We werden heel vriendelijk ontvangen door "Stijn".

We werden heel vriendelijk ontvangen door "Stijn". Mooie locatie, grote kamer, heerlijk ontbijt (ook al waren te vroeg aanwezig voor het ontbijt wegens atletiekwedstrijd, we mochten aanschuiven).

SUPER!
    • Suite

Ik had liever een aparte douche gehad!

De kamers zijn super authentiek, heel erg ruim ook. De sfeer in het hotel is héél positief, het personeel héél behulpzaam, en vriendelijk! Ontbijt is niet overdone, maar héél gezellig in de veranda! Ik heb daar vroeger veel verbleven, en het is alleen maar beter geworden!

Leuk verblijf in een prachtig hotel
    • Suite

Wat beter kan : de badkamer was voorzien van een oud bad op pootjes, prachtig om te zien maar niet zo handig om in te douchen ( er was ook geen douche scherm) dus de badkamer wordt een zwembad ... Er is geen verlichting boven de spiegel in de badkamer, lastig. De kussens -op het verder prima bed - waren slecht.

Het oude gerestaureerde gebouw is prachtig herbouwd en ingericht met gevoel voor stijl , daarbij een leuke bar en restaurant én een prima ontbijt. Personeel zeer vriendelijk. De kamer was een plaatje , oude gewelven , oude voederbak in de kamer en luxe ingericht.

• Suite

Bij de logde brasserie gegeten. Daar scampi in roomsaus besteld. Ik kreeg 9 garnalen in een waterig sausje met een bakje friet waar ik naar moest vragen verder geen groenten en of rauwkost erbij en dit voor €21.60 dit vind ik schandalig en had dit ook niet verwacht.

Mooie omgeving en locatie op loopafstand van het centrum van Leuven. Mooie kamer en ruime badkamer en vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed verzorgt.

Prima hotel, mooie locatie zeker voor heraling vatbaar.

Dat we in bad moesten douchen. De douche kon niet vastgezet worden en we moesten met de douche in de hand ons douchen. Dat ging wel, maar ik denk dat het voor echt oude mensen niet handig is.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden sliepen ook prima ook dankzij de airco.

Mooie kamers en een heerlijk ontbijt.

Mooie kamers en een heerlijk ontbijt. Mooi kader en ideaal gelegen (tegenover het Arenbergkasteel en -park én op wandelafstand van het centrum van Leuven).

Mooie originele locatie en heerlijk ontbijt.

Lage douche in 1 kamer, kan je niet rechtop staan. Andere kamer had alleen een bad waarin fatsoenlijk douchen überhaupt niet kon....

Mooie originele locatie en heerlijk ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Suite

Het ontbijt kon net iets uitgebreider zijn.

Zeer mooie kamer! Zeer vriendelijk personeel, zowel in de brasserie als aan de receptie. Het ontbijt was dan weer eerder basic, maar voldoende. Zeer mooie locatie en ook een ideale ligging voor wie naar Werchter wenst te gaan of naar Leuven!

de ligging bij de bushalten.

geen lift. Koffers via een draaitrap naar boven.

de ligging bij de bushalten. Snel vervoer naar het centrum en eventueel Brussel. De stijlen grootte van de kamer.

Matig tot goed

Automatische garagepport ondergrondse parkeerruimte deed het niet, niemand om te helpen. Geur keuken in het toilet, geen lift voor minder mobliele mensen, ligbad onder de schuine pannen, geen afschermglas bijgevolg plas water naast het ligbad

Vriendelijk onthaal

- Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

- Matige afwerking van de kamers die veel potentieel bieden. - Vuile muren van drank van vorige bezoekers - Zeep flacons van vorige bezoeker lag er nog. - Ontbijt in het weekend vanaf 08:00 maar. - Geen koelkast.

- Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. - Rustig gelegen. - Restaurant nabij. - Lekker ontbijt. - Park nabij.

Leuven een heerlijke stad. Leuk hotel.ligt mooi.lekker restaurant maar voor de prijs kunnen er wele

Zie hierboven

Mooie kamer.ruim . Slechte verlichting en geen leeslamp voor mijn partner. Douchen in bad is zozo en zeker als het omgedraaid is en je moeite moet doen om onder de straal te komen. Nee lag heerlijk naar je kan niet zittend je boek lezen omdat de muur scheef is en er geen andere hoofdsteun is. Vrijdag was het ontbijt zozo. Weinig van alles. Zaterdag top zoals we het verwacht hadden.

Alles buiten het hotel was leuk aan ons verblijf, hotel was een afknapper

Onthaal was zeer koel. In het restaurant zeer onvriendelijk personeel, en niet echt proper. Gras plein boven de onder grondse garage was precies een stort. Geen bar waar je s'avonds nog iets kon drinken.

Het was een mooie kamer, warme douche en goed bed.

prima hotel!
    • Suite

het douchen in het vrijstaande bad was niet handig

kamers waren sfeervol en zeer ruim personeel was heel vriendelijk, ontbijt was zeer goed leuk restaurant en sfeervolle binnenplaats

Mooie ruime en koele kamer .

Brasserie is nogal gehorig

Mooie ruime en koele kamer . Wel weinig vensters . Degelijk ontbijt maar omdat we snel weg moesten. Konden we er niet echt van genieten . Jammer! Handig : privéparking want op straat weinig plaats . Ligging wel prachtig tov het Kasteel Arenberg. Leuk ook een uurtje sauna inbegrepen,

Goede ligging, goed ontbijt, properheid kan beter.

properheid van de kamers laat te wensen over : spinnenwebben, stof op de planken. Te weinig licht in de kamer. De bar van het hotel sluit te vroeg.

Vriendelijk personeel, lekker en verzorgd ontbijt

Prima bevallen

Ik had een kamer op de begane grond( kamer 6), Ligt aan het binnenplein, was nogal wat lawaaiig. Volgende keer liever kamer 5 of 7( liggen iets naar achteren)

Ronduit alles was prima, succes verzekerd voor de volgende keer

geslaagd en hopelijk volgend jaar terug

Het bed, dit was te zacht van matras met mijn slechte rug ! Ook wil ik het hebben over het bad, reuze goed maar voor oudere mensen geen must om erin te gaan wegens te hoog. Ook zou ik een douchegordijn voorzien als je enkel een douche wil nemen en ook een een douchekop houder zodat je de houder kunt vastzetten, wij sliepen vooraan aan de straat en er was veel lawaai op de straat .

het ontbijt was verzorgd en lekker , de champagne was heerlijk !

Degelijk, maar net iets te veel betaald.
    • Suite

Kamer was beetje duister, en aan de straatkant lawaaierig. We hebben ook liever een douche dan een bad. Alles bij elkaar betaalden we net iets te veel.

Grote ruime kamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personel.

Fijne en rustige verblijfplaats.

Lawaai van de parketvloer bij de buren (kamer naast ons) is duidelijk te horen. Douche was er niet, Auto parkeren kan enkel gratis langs de straat. Niet altijd plaats om dichtbij te parkeren.

mooi gebouw en grote kamers heerlijk fijn ontbijt in een rustige omgeving dicht bij de tuin

Prima verblijf. Zeker voor herhaling vatbaar.

Slechte parkeergelegenheid. Er is een kleine parkeergarage, welke €10,00 per nacht kost. Ons werd geadviseerd aan de straat te parkeren, waarvoor niet betaald hoeft te worden. Met een beetje pech moet je hiervoor wel een behoorlijk stuk lopen.

Erg vriendelijke ontvangst en snelle incheck. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het gebouw. Prima kamer met goede bedden, maar 's nachts storend geluid van verkeer en trein. Ruime badkamer met bad. Het ontbijt was prima in orde. Het restaurant beschikt over een kleine kaart. Centrum van Leuven is prima met de bus te bereiken

Prima voor 1 nacht
    • Suite

Je wordt door het personeel erg zakelijk/kort behandeld.ze vroegen niet eens hoe ons verblijf was geweest. Ook het bad was niet makkelijk in gebruik.

Het eten zelf is lekker.

De kamer ( #2) was wat aan de donkere kant. Er zat een kleine hardstenen zwarte trap met drie treden die niet goed verlicht waren, waardoor je bij toiletbezoek 's nachts op moest letten.

Ruime kamer, goed matras, goed ontbijt met lekkere koffie.

Het verblijf was gewoon goed!

Jammer dat het uitzicht van de kamer die zich op de eerste verdieping bevond naar de binnenplaats was.

Goed ontbijt en mooie kamer met ligbad, echt een aanrader voor een lang weekend Leuven!

We hadden er meer van verwacht.

Rioollucht in het trappenhuis, eerste dag bedden niet opgemaakt, restaurant vrijdagavond overvol, alleen handdouche, gevaarlijke opstap tussen kamer en badkamer, geen lift aanwezig.

Goede bedden, rustige locatie met bus voor de deur. Ontbijt inclusief.

Leuke locatie oude omgebouwde boerderij.

Geen verse sinaasappel sap... zo’n afknapper. Dat kan echt niet meer.

Leuke locatie oude omgebouwde boerderij. Wel net te ver om ff te lopen naar centrum.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

• Suite

Parkeren is niet gratis bij het hotel. Aan de overkant wel prima parkeren, maar was wel druk toen wij aankwamen

Hele fijne kamer en het hotel is mooi in stijl met de originele stallen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De ligging t.
    • Suite

De ligging t.o.v. Leuven centrum, 20 tot 25 minuten wandelen. Prima te doen. Onze kamer was erg netjes en groot genoeg voor 2 personen. Erg mooi omgebouwd tot modern hotel. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt, er is voor ieder wat wils.

We gaan deze accomodatie zeker nog eens boeken.

Het is een flink stuk lopen naar het centrum van Leuven,maar voor een redelijke wandelaar wel prima te doen.

Mooi hotel met een prima ontbijt. Lekker rustig op kamer 15. Super vriendelijk personeel.

Heerlijk, zo wil je dat een hotel is!
    • Suite

Wat we jammer vonden is dat je staand in bad moest douchen, terwijl er ruim voldoende ruimte zou zijn voor een aparte douche.

Prachtig oud koetshuis met schitterende, ruime kamer. Heerlijk ontbijt in een fraaie serre met een uitgebreid assortiment aan heerlijkheden, tot en met champagne aan toe. Behulpzaam personeel, een heerlijk verblijf!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aangenaam verblijf voor korte periode!

De kamer was een beetje basic er was enkel water beschikbaar en geen kaart van restaurant.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer was proper maar wel basic, jammer dat er geen kaart van het restaurant op de kamer aanwezig is. Het eten in het restaurant was zeer lekker en ook het ontbijt was top!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Tegenvaller

Inchecken (niemand te zien, sleutel lag klaar en of je ff je creditcard gegevens wil opschrijven...), gehorig tot en met, om 7.15u veel gerommel en om 8u iemand met de hogedrukspuit aan de gang... rustige ochtend ho maar... (en daar had ik dit hotel juist op geselecteerd!) Heb wellicht gewoon pech gehad... maar bij uitchecken werd ook niets gevraagd... gewoon ‘uitchecken, afrekenen en tot ziens’... beetje jammer.

Ontbijt zelf

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

alles tip-top in orde;

jammer, geen mini-bar; wel een plat & bruisend water ter beschikking, maar geen ijskastje.

alles tip-top in orde; ruime kamer; lekker ontbijt (grote variatie).

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

uitstappen uit het bad geeft kans op uitglijden. Geen handsteunen langs de douchewand.

Goed ontbijt, goede kamers. Liever een afzonderlijke douche. Uitstappen uit het bad moeilijk voor ouderen. kans op uitglijden. Gordijnrails werkte niet perfect.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Het hotel is zeker een aanrader !

Geen douche aanwezig maar wel een ligbad dat niet zo handig was. Bovendien was de verlichting niet optimaal - dat is misschien wel romantisch maar niet erg comfortabel

Het onthaal was erg leuk - het ontbijt was rijkelijk - de kamer was ruim en verzorgd - het personeel was erg vriendelijk.

Matig maar wel te doen.

Ontbijt was matig ik moet niet om koffie moeten vragen boter was uit koelkast dus totaal niet te smeren en ook geen light boter broodjes waren te hard afgebakken. Ik heb niks tegen honden maar wil ook geen groten Ierse Wolfshond bij mij aan tafel hebben met eten.

Dat julllie alles in huis hebben.Lekker glas bier.

Mooi gebouw.

Mooi gebouw. Gezellige kamer. Verzorgd ontbijt. Eenvoudige, maar deugddoende sauna, die de jobstudente van dienst speciaal voor ons in werking gesteld heeft.

Wijnbeurs OHLeuven

krakende vloer in de kamer 21, studenten iets beter opleiden ,namiddag 16 uur kaas en garnalen kroketten besteld, waren van geen goede kwaltijd dus niet lekker

super locatie en omgeving. beleeft personeel , goede ontvangst uitstekende sfeer,lekker avondmaal en degelijke wijnen

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Tevreden

Bad vervangen door een instapdouche, op het ontbijt gewone verse yoghourt met meerdere keuze uit vers fruit.

Een zeer ruime kamer maar een iets mindere badkamer (geen echte douche vooral door het te lage douche gordijn en de beperkte staanruimte (schuine wand) in het bad om te douchen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Was leuk
    • Suite

Kamer was hygiënisch wel ok maar het was wel verouderd. Meubels oogde ook heel rommelig en paste niet bij elkaar. Terwijl we toch de suite hadden geboekt maar ik vond het niet suite waardig.

Het ontbijt en personeel was zeker in orde.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Kwaliteit beantwoordt aan de verwachtingen

TV met enkel één en canvas ... is niet meer van deze tijd.

Ruime nette kamer - goed ontbijt - leuk dat de bar zondagavond nog open was en dat we nog iets konden drinken bij aankomst :)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Mooie locatie met lekker eten en mooi kamer

Bij ontbijt had een koffie-of theekannetje aan tafel handiger geweest ipv telkens erom te vragen aan het personeel

Het eten in het restaurant was zalig goed met een gode en vlotte bediening Ontbijt was super met een uitgebreide keuze

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima locatie - we komen terug

Het restaurant biedt een meer dan goede keuken tegen redelijke prijs. Maar de bediening kan echt veel en veel vriendelijker - had niet echt het gevoel dat men blij was met ons bezoek. Wel lekker gegeten in een comfortabel en leuk restaurant.

prachtig gerestaureerd historisch pand. Mooie locatie tegenover kasteel, prima gelegen tov stad Leuven.

Leuk hotel aan de rand van Leuven vlak tegenover kasteel van Arenberg.
    • Suite

Rustieke zeer ruime kamers met badtobbe in een half afgesloten hoek. Wij hadden een zeer rustige kamer uitgevend op de binnenplaats. Uitgebreid en lekker ontbijt. Men hield rekening met onze wensen.

Mooie ruime kamer.

Het ontbijt was iets onder de verwachting. Het fruit en de yoghurt waren snel op en niet bijgevuld. Wel lekkere koffie en zeer vriendelijke bediening.

Mooie ruime kamer.

Heerlijk relaxed verblijf gehad in een mooie accomodatie.

De sauna.

Mooie kamer. Helaas geen aparte douche (douchen in bad). Prima ontbijt, genoeg keuze. Ook 's avonds in het hotel heerlijk gegeten. Sauna is heel basic. Verder heel vriendelijk personeel. Fijne plek als uitvalsbasis voor de stad Leuven en de omgeving.

Heerlijk genieten in de lodge waar alles goed verzorgd is.

De locatie is wat ver verwijderd van het centrum van Leuven. Maar de kwaliteit van het verblijf maakt toch dat ik voor dit verblijf zou kiezen.

Het ontbijt was bijzondergoed verzorgd.

Geen eierdopjes, 1 soort brood voor partner, tweede koffie...

Bij aankomst in het onthaal een 10 tal minuten wachten om daarna zelf op zoek te gaan naar de persoon van het onthaal. Geen lift of hulp om valiezen naar de kamer te brengen. 1 zeteltje (te laag) + 1 stoel op de kamer, de TV hangt te laag.

Geen eierdopjes, 1 soort brood voor partner, tweede koffie zelf moeten gaan vragen. Het glutenvrij brood was heel lekker.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

prima kamer en eg goed ontbijt

bij aankomst rook de kamer muf, waarschijnlijk komt doordat het een eg oud gebouw is. Na even raam en deur tegen over elkaar opengezet was het ook zo weer weg

prima ontbijt genoten, veel keus

mooie kamer, maar koud: slecht verwarmd. Lekker ontbijt.

- de kamer was ijskoud, geen verwarming en de losse elektronische kachels konden de warmte niet verwarmen. Als je een hotelkamer boekt verwacht je dat dit op orde is. - geen mogelijkheid om koffie en thee te zetten - kleine handdoeken

- goed ontbijt - mooie ruime kamer, lekker bed

Goede bedden

Op sommige plekken was het stoffig. Jammer, want dat is snel te verhelpen.

Goede bedden Mooi pand Mooie ligging Goed ontbijt Houten vloer in de badkamer

Veels te duur en te gehorig.

De TV van de gasten naast ons hing aan de muur achter ons bed, weinig slaap gehad...ze stonden erg vroeg op en deden de TV aan.. Het ontbijt is pover, het restaurants te duur. De pasta kwam duidelijk uit de magnetron ( te heet van binnen, smaak verlies) met het overgebleven brood van het ontbijt ( kei hard en oud) in een mandje...zo jammer.

De ligging is prima met een leuke wandeling ben je zo in grootbegijn.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een prima plek om te vertoeven en zowel Leuven, als Brussel(20 min) te bezoeken.

Heerlijke ruime kamer waar je niets van anderen hoort. Prima bad, douche en apart toilet. Gratis flesjes water en ondanks dat we aan de straatkant zaten, had je totaal geen last van het verkeer. Problemen met de verwarming werden snel en adequaat opgelost.

Ruime kamer.

Koud in de kamer. Daarom niet behaaglijk.

Ruime kamer. Jammer genoeg nogal koud. Hebben de verwarming aangezet. Maar het bleef koud. Wel gemeld bij receptie. Ontbijt prima. Hele goede bedden. Zeer vriendelijk personeel. Daarom toch een 10!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een leuk verblijf.

De badkamer met een bad en een schuine muur, waardoor het douchen erin wel moeilijk wordt, is niet zo evident.

De kamer was zeer mooi en comfortabel, de bedden zijn van goede kwaliteit, het ontbijt is lekker, het personeel is heel vriendelijk.

Ontbijt was in buffetvorm en er was meer als genoeg aan...

Kleine koelkast op de kamer met kleine flesjes drank (alcohol tegen betaling) en wat zoutjes of nootjes zou handig geweest zijn om nog te kunnen nuttigen bij aankomst nadat receptie en restaurant toe zijn.

Ontbijt was in buffetvorm en er was meer als genoeg aan keuze. Geen topkwaliteit zoals bijvoorbeeld vers geperst fruitsap en ambachtelijke charcuterie e.d., maar het wel degelijk en voldoende. Bedden waren zeer goed (boxspring), dekbedden daarentegen iets minder. (te kort en te dun). Zeer goede locatie aan het kasteel van Arenberg. Mooi park om wandelen. Prachtig gebouw en hun restaurant is een aanrader. Prijs/kwaliteit zit je fantastisch goed. Locatie is ook goed. Op wandelafstand tot Leuven centrum, maar je kan ook openbaar vervoer nemen als je het te ver vindt. Openbaar vervoer stopt voor het hotel.

Goede ervaring ook vanwege de ligging en de verlaagde prijs in het weekend.

Basic inrichting, een zeteltje met een tafel zou een pluspunt zijn. Geen minibar en geen info-map aanwezig. Verlichting niet optimaal, wc-knop defect.

Mooie ruime rustieke kamer in een historisch kader. Goed ontbijt.

Prachtige locatie

Weinig aandacht voor het Ontbijt . Wat er moest zijn stond er maar het was sfeerloos en zonder kwaliteit ingericht.

Een grote smaakvol ingerichte kamer in een prachtige rustige locatie net iets buiten Leuven.

Prima uitvalsbasis voor zowel natuur/wandelen als bezoek aan Leuven

De ruimte om een aperitief te drinken voor het diner is miniem. Licht in de ruimtes in de avonduren was iets de summier.

Prima bedden, leuke kamer, heel aardige ambiance

leuk verblijf in een mooi historisch kader

afstoffen in de ontbijtzaal kan secuurder (rond de grote vazen en erop) maar dat heeft er ons niet van weerhouden van het uitstekend ontbijt te genieten !

omgeving

We hadden veel beter verwacht.

De kamer was niet wat we verwacht hadden nadat we de foto’s vooraf bij het reserveren gezien hadden. Er was geen verluchting in de w. c.Er was een heel klein raam in de kamer.

Authentieke Vlaamse sfeer nabij hightech universitaire campus.

Kamers in gerestaureerd hoevecomplex, authentieke baksteen muren. Zeer rustig. Tegenover kasteel van Arenberg in Heverlee. Prima ontbijt in serregebouw. Ook restaurant.

Kamer rook naar sigarettenrook, badkamer was ondermaats...
    • Suite

Kamer rook naar sigarettenrook, badkamer was ondermaats (WC-rol stond op de spoelbak, geen hanger voorzien) en rook naar "het putje". Prijs-kwaliteit (130€) viel tegen.

de aanduiding "hotel" aan de accommodatie kan...

de aanduiding "hotel" aan de accommodatie kan beter (ging nu schuil achter bladeren, en was bovendien klein gedrukt) na 18.00h aankomen vind je gemakkelijk een openbare parkeerplaats, anders moeilijk

ruime en schone kamer

bij een kamer aan de binnenplaats: -'s avonds wat lawaai vanuit de restaurant-keuken -vrij benauwde kamer, je kunt daar niet goed een raam openzetten

ruime en schone kamer

Goed voor 1 nachtje

Geen eigen parking - kamer ruikt muf - zetel volledig versleten - geen praktische verlichting bvb in badkamer

Lekker ontbijt - leuk restaurant en bar - ruime kamer - bijhorend restaurant lekker maar prijzig

Aangenaam hotel voor kort verblijf.
    • Suite

Weinig bergruimte rond de lavabo in de badkamer.

Vriendelijk onthaal, behulpzame staf. Suite met comfortabele zithoek. Verzorgd ontbijt. Zeer vlot bereikbaar.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima accomodatie.

De treden naar de WC kunnen lastig zijn, zker als niet alle verlichting in de kamer aan is.

Prima accomodatie. Moderne kamer in een oud gebouw. Leuk detail dat de oude drinktrog door de WC loopt. Heerlijk afgeschermd van straatlawaai, met het achterraam dicht ook geen last van het spoor. Prettig dat er een WC los van de badkamer was.

Mooie, koude kamer in een mooie omgeving op een half uurtje lopen van het centrum van Leuven.
    • Suite

Het ontbijt was aan de magere kant. Tegen 9 uur waren er al een aantal zaken uitgevochten. Er werd niet genoeg aangevuld. Het was koud op de kamer. Er had al iemand van de praline gegeten die bij aankomst klaar lag en de beoordeling van de vorige klanten lag nog voor het grijpen. Daarin werd het restaurant niet als positief ervaren, waardoor wij er ook niet heen gegaan zijn.

Het was een zeer ruime kamer, mooi ingericht.

Prima verblijf in rustige omgeving hoewel de trein op ca 50m voorbij raast.....

Op onze vraag of een genius-lid van booking.com mogelijk nog andere faciliteiten zou hebben,(bijv welkomstdrankje) werd afwijzend gereageerd !

Naast de comfortabele verblijfsdagen hebben we tevens genoten van de omgeving in combinatie met de momentendagen. Onze wensen werden goed vervuld zoals rustige kamer beneden. Ook het eten was prima verzorgd en prima kwaliteit.

Mooie plek in bosrijke omgeving

Kleine dingen: Houten dakbalken in zo'n kamer zijn lastig schoon te houden, maar als ze er in ieder geval eens per week met een ragebol over heen zouden gaan, zou dat schelen.

Mooi oud gebouw in bosrijke omgeving. Het gebouw is binnen gerenoveerd en daarbij hebben ze de dakbalken zichtbaar gehouden. Erg mooi! De bistro die bij het hotel hoort serveert erg lekker eten en ook het ontbijt was geweldig.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

• Suite

Geen koffie/thee voorziening op de kamer. En de vloer kraakte erg. Je kon de buren horen lopen. Weinig daglicht hierdoor erg donker in de kamer

Ruime kamer.