Beoordelingen over The Pipers

#24 van de 32 hotels in Middelkerke

Gebaseerd op 328 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Heerlijke pub!

Dat het team onze 2e dag had besloten om vrij te nemen (zonder te vermelden) na een druk seizoen. Dus 1 dag geen Ierse pub en daar eten.

The cosiness of the Irish Pub and food.

Erbarmelijk onderkomen in een kast

De kamers waren absoluut onder de maat. Letterlijk; de een was klein, de ander was een kast zonder raam naar buiten. Waar een raam zou kunnen zitten, zat het badhok (kan echt geen badkamer heten) met uitsluitend een bovenlicht. Hygiëne was onder de maat (stofophoping in de vele onbereikbare hoekjes) net als de onderhoudstoestand van de kamer (ramen blijven uit gewoonte in de sponning hangen). Ook de aanwezigheid van een stopcontact direct tegen de rand van de wastafel wekt verwondering (geen bouwtoezicht?) Je moest ook niet te snel met je hoofd naast bovenaan als je je boven de wastafel had afgespoeld, dan raakte je gegarandeerd het plankje waar je je spulletjes op kon zetten. De foto’s op de site van Booking komen absoluut niet met de door ons ervaren werkelijkheid over een. De kamers waren de 120 euro die we ervoor moesten betalen (per kamer) absoluut niet waard. Ik voel me echt afgezet.

Sfeervolle pub. Dichtbij strand

Uitgekeken maar teleurgesteld.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De prijs kwaliteit viel wel een klein beetje tegen. Ik vond het vrij duur voor wat het was. De badkamer kwam recht uit op de gang wat eigenlijk een beetje raar was.

Het was wat het was. Een pub grote gezinskamer. Dicht bij het strand. Ontbijt was niet echt Iers maar wel genoeg en leuk voor 1 keer.

Sympathiek hotel met perfecte ligging aan tramhalte en vlakbij grote gratis parking

Het was erg warm in de ontbijtzaal (maar we waren daar tijdens de hittegolf van augustus 2018)

Lekker ontbijt, je kon ook Engels ontbijt nemen zonder meerprijs. Een aanrader !

niet voor herhaling vatbaar en niet aan te bevelen

Kamer was veel te klein en zonder uitzichtvenster heel benauwd om in te verblijven. Het was ook niet de kamer welke ons werd voorgesteld

goede ligging van het hotel

De mensen van de bed en breakfest het uitgebreide ontbijt en...
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Eigenlijk viel alles goed mee alleen s'avonds als we gingen slapen je hoorde heel goed de mensen in het restaurant

De mensen van de bed en breakfest het uitgebreide ontbijt en de omgeving kort aan de zee en winkels

Hele mooie kamer en super lekker uitgebreid ontbijt.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Alleen spijtig dat we er niet aan gedacht hadden om onze maaltijd voor s avonds daar te reserveren. Reservatie is blijkbaar nodig. Maar is voor een volgend de keer hè

Hele mooie kamer en super lekker uitgebreid ontbijt.

niet voor herhaling vatbaar

kamer veel te klein kamer was nog vuil bij inchecken, nog lakens vd vorige gasten op het bed nieuwe eigenaars hebben kwaliteit hotel geen goed gedaan, integendeel

ligging tov het strand lekker gegeten in het restaurant redelijk ontbijt

goed maar opletten voor inchecken en resto

30 minuten moeten wachten voor ze ons konden inchecken. Chef staat blijkbaar ook in de keuken. Dus liever tegen 16 uur dan 18 uur inchecken. Avondmaal surf en turf te duur en vlees niet goed plus maar drie scampis.

zeer goed bed en rustig. Pub sluit rond 2430. goede keuken

Ruime kamer en badkamer.
    • Luxe Vierpersoonskamer

Wij kwamen aan op een dag dat het café gesloten was.Self check in was moeilijk gezien onze kamernummer niet op het plannetje getekend stond.Bovendien klopte de nummering aan de muur ook niet meer.Telefonisch contact gehad en opgelost. Al de tirlantijntjes en versieringen hoeven voor ons niet. Maakt het druk en stoffig. Nergens WiFi code gevonden. Een raam bovenaan kon niet afgedekt worden.Zon schijnt in je ogen tijdens zonsopkomst. Vroeg wakker. Gratis parking is niet aan de locatie maar gemeentelijke gratis parking. Moeilijk om plaats te vinden want deel was afgesloten.

Zeer grote kamer met badkamer. Mensen doen hun best voor het ontbijt. Gastvrouw bakt de eieren, spek, worst, tomaat, bonen zoals je wenst. Mooi gebaar ondanks drukte. Oog voor de kinderen.

Ideaal voor kort verblijf.
    • Luxe Vierpersoonskamer

De ontbijtruimte is aan de kleine kant. Bij goed weer, het overdekt terras ook gebruiken zou het aangenamer maken.

Ruime, basic kamer met ruime badkamer. Goed basic ontbijt. Verschillende soorten brood, pistolets en ontbijtkoeken. Er werd gevraagd of er een spiegelei moest zijn met spek, worst en bonen.

Sfeervol en goed gelegen hotel , geschikt voor kort verblijf of weekendje weg.

Het was erg warm in de ontbijtzaal (die gelegen is in de pub zelf) maar het was dan ook zeer warm buiten.

Bij het ontbijt werd ook een Engels ontbijt aangeboden zonder meerprijs. Het hotel heeft ook een restaurant met erg lekkere maaltijden , echt een aanrader (reserveren is wenselijk).

De kamer is groot en badkamer ook.
    • Luxe Vierpersoonskamer

Geen ontvangst bij aankomst. Moet zelf uitzoeken hoe het werkt In de badkamer, grote douche maar bak van douche niet diep genoeg waardoor het water overloopt

De kamer is groot en badkamer ook. Was mooi gerenoveerd

goed voor 1 nachtje

Ontbijt was eerder beperkt en was in de irish pub, doch voldoende voor 1 nacht. Kamers vrij sober, OK voor 1 nacht maar niet voor langer.

Locatie is top : niet ver van tramhalte en ook niet ver van dijk en zee.

Mooie kamer met goede bedden.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

Dat de leuke barman er niet (meer) was. In de avond erg lang wachten tot er gevraagd werd wat je wil drinken.

Mooie kamer met goede bedden. En zoals we gewend zijn, heerlijke spareribs.

Teleurstellend

De botheid, klantonvriendelijkheid en kortaf zijnvan de eigenaar. Na 45 minuten wachten konden we eindelijk inchecken!

De ruime kamer, vriendelijk personeel ontbijt en het ontbijt

Vriendelijk en behulpzaam personeel, maar bovenal keilekker...

De kamer was OK, maar het bijhorend badkamertje was eigenlijk te klein, goed voor een nacht, maar niet geschikt voor meer dan twee nachten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, maar bovenal keilekker ontbijt.

Super!

Douche lekte en deurtje was stuk. Maar heerlijk warm dus niet zo erg.

We kregen een grote kamer dus altijd leuk. Bedden supergoed. Ontbijt heel lekker. Wij komen terug

Te kleine kamer, sanitair gedeelte was stuk en veel te klein. We konden ons in de douche niet draaien. Het water van de douche spoot tot aan het bed....

De ligging was goed, het eten/ontbijt was goed.

Het eten in het restaurant en de ligging, dichtbij de zee.

Veel geluidsoverlast, wij hebben de zaterdagnacht niet moeten slapen. Door het lawaai in de pub en de muziek heeft de hele nacht door gespeeld. En om vijf uur in de ochtend was er in de kamer boven ons heel veel lawaai. Terwijl die niet eens verhuurd was. Volgens ons waren ze er al aan het poetsen.

Het eten in het restaurant en de ligging, dichtbij de zee.

Ontbijt heeft alles goedgemaakt, vriendelijke bediening met...

Ontbijt heeft alles goedgemaakt, vriendelijke bediening met lekker eitje en toebehoren. De kamer was proper, maar heb 4 maal tegen de ingangsdeur gelopen. Die was maar

Tof weekend, jammer van de bedden
    • Luxe Vierpersoonskamer

We hadden kamer 11 dit is een kamer met uitklapbare bedden. Heel slechte bedden. Met als resultaat heeeel slecht geslapen. We gaan zekers nog terug maar niet meer die kamer

Het was niet onze eerste keer dat we hier waren. Dus we kennen het hotel en altijd tevreden. Prijs kwaliteit is top

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Toch voor herhaling vatbaar

Ligging v/d kamer; naast of boven de keuken.

Kleine kamer naast de keuken, maar ruime badkamer. Fantastisch Iers ontbijt. Eten à la carte is een aanrader. Hun assortissement Whisky is het uitproberen waard.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Onvriendelijke garcon

Heel onvriendelijke garcon. We werden buitengejaagd voor de 2de service terwijl ons dit niet gezegd bij reservering of bij het bestellen van onze maaltijd. Het overige personeel was zeer vriendelijk. Wij hebben op een week tijd meer dan 600euro gespendeerd hier en vond dit onredelijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

prijs en verhouding voor niet gasten van ontbijt beetje duur !

ontbijt was lekker ( eenvoudig maar alles was aanwezig). Middageten was geweldig en heel lekker. Personeel heel vriendelijk en beleefd.

Het restaurant was super lekker, reserveren noodzakelijk.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamer was niet super proper en verouderd, groot licht werkte niet, gordijn hing los, en was te kort... kleine kamer. De badkamer heeft dringend een opfris beurt nodig, doucheraam mist een handvat,....

Het restaurant was super lekker, reserveren noodzakelijk. Het ontbijt was zeer lekker

Heerlijk ontbijt .
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Heerlijk ontbijt ..drie tieners waren tevreden ... Kamers proper .. Enkel geluid van de pub kan min puntje zijn maar kids hun vat was af dus weinig last van gehad ..

Triestige kamer,

De kamer (6), zeer klein, klein bed, schimmels in en rond de douche, spetters en ander vuil op de muren. Geen raam om naar buiten te kijken. TV oud toestel, kleinscherm ondertiteling niet te lezen van uit het bed.

We waren al jaren fan van de Pipers en gingen er regelmatig eten, de B&B is echter erg tegengevallen

Door een overboeking kwamen we in een verouderde studio terecht die in de verste verte niet op de geboekte hotelkamer leek. Verouderd bed en verouderd sanitair plus verder van het strand gelegen. Er werd geen enkele compensatie gegeven... ook inchecken verliep moeizaam: o.w.v. de drukte in de horecazaak waren we een uurtje verloren door het inchecken.

Het ontbijt was super!

Lekkere resteaurant, Ribben zijn zeer lekker en voor goede...

Lekkere resteaurant, Ribben zijn zeer lekker en voor goede eters😊ontbijt met spiegeleitje is mij ook bevallen na zware avond. Probeer zeker den "Piperpot"😉

We komen terug.

Door de drukte, t was een topweekend, hebben we wel wat moeten wachten voor het avondmaal maar het was het wachten waard.

Het ontbijt was uitstekend !!! Vriendelijk personeel. Zeer verdraagzaam tegenover kinderen. Alles van de menukaart ook superlekker.

Niet voor herhaling vatbaar.

De kamer en badkamer waren niet proper.

Het ontbijt was top zolang er weinig mensen tegelijk waren. Bij veel volk tegelijk werd er niet genoeg bijgevuld.

Het ontbijt was ok!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Vreselijke vochtgeur in de badkamer die door de hele kamer rook. Gordijnen waren kapot. We sliepen met 4 personen op een kamer voor 2 personen. Familiekamer wil niet zeggen 2 bedjes bijzettten!

Het ontbijt was ok!

Voor herhaling vatbaar voor deze prijs!
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De gang van het hotel voelde een beetje versleten aan.

Prijs-kwaliteit, flexibiliteit: wij hadden vergeten te reserveren in het restaurant en ondanks de grote drukte zijn we toch nog snel bediend geworden!

vuil en vies hotel

schandalige kamer, bruine strepen + vlekken in de douche, schimmel in de kamer, vol met stof, niet gepoetst! Kledij klammig 's morgens, en dat voor 190€ voor 2 nachten

Het ontbijt was naar wens, en voldeed aan de verwachtingen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ik had een familiekamer voor 4 personen geboekt, 2 volwassenen, 1 dochter 17 en 1 zoon 8 jaar. Ik kreeg een 2-persoonskamer met 2 opklapbare bedden. Ter plaatse wou men mij 20€ extra aanrekenen voor de kamer, terwijl Booking.com mij had bevestigd per mail dat er geen extra kosten waren.

Het ontbijt was naar wens, en voldeed aan de verwachtingen.

Vies vuil "hotel ???"

onverschillig personeel voor inchecken. Vuile kamer ( nr.4) Stof , hondenharen , niet werkende douche, nachtlawaai , geen gordijnen , licht om 5 uur 's morgens. Ontbijt = trek uw plan , 1 pistolet , 1 croissant , lauwe koffie , minimum aan beleg , wanordelijke sneetjes brood, 2 grote (vuile) honden naast onze tafel in ontbijt"plaatsje". Trap onmogelijk indien niet superfit naar 2de verdiep. Na één nacht zijn we er gaan lopen en ander hotel opgezocht , wel 3 nachten betaald.

geen idee

De kamer was netjes!

We betaalden 110euro voor een heel kleine kamer met een nog veel kleinere badkamer, is te duur voor wat het was, zelfs aan de kust... Maar gezien het niet de bedoeling was daar veel tijd te spenderen vonden dat nog niet zo erg. Wat we écht zonde vonden was de manier waarop het personeel de gasten benaderden. Okee, het is druk en men heeft er al een half zomerseizoen opzitten en maar sorry, in een B&B en pub is vriendelijk-zijn part of the job. Druk of niet... Ook andere gasten misten hartelijkheid en zijn net als ons niet van plan om nog eens terug te keren. De pub; Je zit op een overdekt terras, de ober gooit de vuiligheid op de grond, echt restaurant-gevoel heb je niet :-(. Voor het ontbijt zit je wel binnen maar op elkaar gepakt en het blijft bij een poging tot want een écht Iers ontbijt is toch nog wat anders. ZONDE want deze zaak heeft echt potentieel en zal op andere momenten wellicht beter scoren bij gasten maar ons heeft het alvast niet bekoord...

De kamer was netjes! Het eten 's in de pub is heel lekker.

Vriendelijk personeel.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamers zijn misschien wel een beetje aan vernieuwing toe...

Vriendelijk personeel. Toffe sfeer, goede locatie, lekker eten en grote gratis parking kortbij.

Goed voor één nacht indien niet te hoge verwachtingen.

Algemeen comfort, verouderde kamer (heel basic) , douche die niet te regelen was (knop geblokkeerd), douchedeur die uit de rail was en dus niet kon gesloten worden (zelf hersteld). Te zachte of versleten matras. Niet echt proper, de glazen in de badkamer waren heel vuil, vloer vol stof. Heb de andere kamers niet gezien, dus mogelijk hebben wij de laatste minst comfortabele kamer gekregen.

Het ontbijt is uiteindelijk goed meegevallen. Eerst een hele drukte en geen plaats voor een aantal koppels, dus moeten wachten tot er plaats vrijkwam. Weinig coördinatie, moest zelf alles vragen. Beperkt ontbijtbuffet maar zeker een pluspunt was dat er de mogelijkheid was om een spiegelei, spek, bonen, worst ... te verkrijgen. Gratis verhuur fietsen al was het zelf wat behelpen door banden op te pompen van de beperkt aangeboden fietsen (meeste waren defect). Na effe zoeken toch twee bruikbare fietsen gevonden.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het ontbijt was zeer lekker en voldoende voedsel voorzien...
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Tot onze spijt was de douche-badkamer niet zuiver.

Het ontbijt was zeer lekker en voldoende voedsel voorzien ook wil jullie mededelen dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam waren ook naar de kinderen toe.

• Familiekamer (4 Volwassenen)

Eigenlijk was het gesloten, enkel het hotelgedeelte was open maar we moesten zelf ( via een papier aan de muur) onze kamer zoeken! We hadden een familiekamer geboekt maar niet gekregen en er was niemand om te helpen! Tijdens ons ontbijt hebben we onze opmerkingen kenbaar gemaakt maar de baas was niet te bereiken! Wij gaan daar zeker nooit meer terug!

super vriendelijk personeel

de douche was niet proper haar van vorige personen in en rond de douche ook niet zo goed gestofzuigd er was iets onder het nachttafeltje gevallen en mijn vriend nam het op en zijn hand was vol stof en pluisjes

super vriendelijk personeel

Leuk en aangenaam verblijf.
    • Familiekamer (6 Volwassenen)

De trap naar boven is redelijk steil. Het was 's avonds zeer druk in het restaurant, wij hadden gedacht dat er nog een gedeelte voorzien was als pub maar het bleek dus dat heel de zaak voor het diner gebruikt werd. we hebben dan maar iets meegenomen om op de kamer te nuttigen. Sommigen van het personeel verstonden het Nederlands niet voldoende.

De kamers waren netjes en proper. Ontbijt was ruim voldoende. Het restaurant was ook zeer lekker. Een groot assortiment van kwaliteits whisky's.

Sorry,niet voor herhaling vatbaar.

Omdat we onze hond meehadden werden we op het bovenste verdiep in een hoekje gedropt😞😞

We waren echt teleurgesteld in de kamer....zal bij een keer blijven

Hier kan het echt beter

Dat we twee hoog zaten en ik de hond iedere keer de trap af moest dragen. Volgens ons bij kamer in orde maken enkel bed recht trekken,handdoeken vervangen en vuilnisbakken legen. Niet er doorheen vegen (veel zand ) tandpasta nog in de wasbak dus ook niet schoon gemaakt. Wifi in de kamer bar slecht. Bediening bij eten kon.bij mevr. Geen lachje vanaf. De vloer kraakt vreselijk zal wel aan het oude gebouw liggen.

Ontbijt en de ochtend bediening waren het beste aan het verblijf

veel parkeermogelijkheid kortbij.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

een kleine frigo op de kamer had welkom geweest met het warme weer. douchecabine zag er veelbelovend uit (massage, regendouche, etc) maar werkte slechts deels

veel parkeermogelijkheid kortbij. zeer lekker restaurant voor redelijke prijs

Ons avondeten en ons ontbijt was heel lekker

De ruimte van de badkamer, de voegen onderaan de douche volledig roest!!! En dan het stof op de vloer, ook de parket heeft dringend onderhoud nodig.ook de ramen zijn dringend aan vervanging toe 😣

Het ontbijt was lekker,zeker niets te kort de kamer was echt onder het stof,ook de venstertablet. Het beddengoed Dat was netjes.

Ruime kamers maar slechte isolatie
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het is heel slecht geïsoleerd waardoor veel lawaai van 't restaurant/pub tot in de kamers hoorbaar was. Er kon ook één raam niet afgesloten worden met gordijn of rolluik waardoor er 's morgens vrij vroeg veel licht binnen viel.

Lekker en verzorgd ontbijt, ruime kamer en ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ondanks de drukte, toch blijft de gezelligheid.

ontbijt: ik miste müsli, cornflakes. Bed wat aan de krappe kant. Restaurant zéér druk. Personeel niet altijd tijd voor vragen van overnachters. (kan ook niet anders als het zo druk is )

De vriendelijkheid en ondanks de drukte, de bereidwilligheid van het personeel. Het beleefd gerust gelaten worden. Niet te veel vragen stellen. Dicht bij de zee. Lekker eten. De professionaliteit van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

We werdrn heel hartelijk ontvangen hebben genoten van het...

Alhoewel er geen volledige bezetting was hebben ze ons een kamer gegeven helemaal bovenaan op de tweede verdieping. Voor ons was dat een heel groot probleem aangezien mijn man heel slecht te been is. Spijtig want anders zouden we hier zeker nog terug komen.

We werdrn heel hartelijk ontvangen hebben genoten van het ontbijt ! Dat was top !

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Niet meer voor herhaling vatbaar!!!

ALLES Het personeel viel mee !

geweldig was er niets!!! kamer zeer verouderd !BRANDVEILIGHEID??? douche veel te klein en versleten! w.c. blijft konstant lopen(zeer aangenaam s'nachts) Ontbijt voldeed aan het strikte minimum!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Eén maal, geen tweede keer.

's middags tafel besteld voor de avond (20.15u ), om 20u45 nog niet aan tafel we zijn maar verder gegaan. We betaalde per bestelling en toch bij vertrek en afrekening kamer een ticket van 2 niet betaalde consumpties? Ontbijt was niet om te zeggen "wouw". Na de vele hotels die we al bezocht hebben, was dit het minst. Zeer gevaarlijk trap

Het bed was goed. Zeer goede verwarming.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prachtige locatie met prachtig personeel en lekker eten maar feesten tot 6u in de ochtend, nope!

er werd in de pub tot 6u 's ochtends met luide muziek feest gevierd. Daar bovenop werd er recht onder onze kamer in de zaak nog gerookt 's nachts waardoor de rook tot in onze slaapkamer... Weinig slaap dur

Lekkere eten en leuke pub

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Ouderwetse kamers boven stemmige pub.

Badkamer. Douche werkte maar gedeeltelijk.Toilet doorspoelen lukte niet. Verouderde kamer. Voor die prijs vind je zeker betere kamers.

Leuke zaak op het gelijkvloers. Stemmige pub.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

knus,gezellig kamertje met lekker ontbijt en lieve ontvangst

enige minpuntje is het caféeke rechtover waar je wat lawaai van hoort s nachts,omdat we er rechtover sliepen en met de warmte het raam lieten openstaan;maar je slaapt er wel vlug doorheen .

gezellige knusse,nette zolderkamer ,ierland als thema ,erg rustig in de kamergang zelf en goed bed. lieve gastvrouw die je s morgens met een echt iers bourgondisch ontbijt verwent ,je kan rustige en uitgebreid ontbijten, voor herhaling vatbaar en op een stap van het strand.

was in orde voor wat het moest zijn

ik ben slecht te been , wist niet dat ik 2 hoog moest langs een niet zo geweldige trap

kamer was minder maar ontbijt was dik in orde

Rustige omgeving en mooie zaak

Rustige omgeving en mooie zaak

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het lawaai van de andere huurders

Het lawaai van de andere huurders

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede ligging, mooie vernieuwde badkamer, goed ontbijt.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Verouderde ramen en t was niet heel proper.

Goede ligging, mooie vernieuwde badkamer, goed ontbijt.

Sanitair slechte douche

zeer goed

De gezelligheid

Familie uitstap naar zee
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

We sliepen achter het cafe, naast de toiletten en over de keuken. Dus veel lawaai in de doorgang. Bedden waren steen hard.

Het ontbijt en de badkamer

De Ierse pub en het mooie aanbod
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Personeel (?) had beslist te blijven feesten tot 4u ‘s ochtends.

De Ierse pub en het mooie aanbod

Heerlijk genoten
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Verrassend mooie en ruime kamer

Het eten + gezelligheid

Het eten + gezelligheid

Ongelooflijk lekker eten, vriendelijk personeel
    • Luxe Vierpersoonskamer

Beetje geluid van de ondergelegen pub

Ongelooflijk lekker eten, vriendelijk personeel

Goed ontbijt,lekker avondeten

Kleine kamer

Goed ontbijt,lekker avondeten

Wij gaan niet meer terug

Heel warm op kamer en veel lawaai van de keuken onder ons en lavabo's in badkamer waren verstopt en niet echt proper

Het ontbijt was goed...

De douche en het bed
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het extra bed viel in elkaar. Dochter heeft op de grond geslapen. Zeeeer veeeel lawaai

De douche en het bed

Grote, ruime kamers.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ontbijt was beperkt in aanbod.

Grote, ruime kamers. Nette kamers en uitstekende badkamer.

de sfeer

de sfeer

Vrij proper

Kleine kamer nachtlawaai geen uitzicht

Vrij proper

De vriendelijkheid goed ontvangst propere kamer dier...

De vriendelijkheid goed ontvangst propere kamer dier vriendelijk en lekker eten