Beoordelingen over Theater Hotel 2-sterren

Rue Van Gaver 23, 1000 Brussel, België

#178 van de 215 hotels in Brussel

6,4

Prijs/kwaltiteit perfect in orde, aan te raden voor zowel vrienden als kopels.

Geen parking.

Heb dit hotel snel geboekt, zonder de recenties na te kijken. Toen ik dit naderhand wel deed. Had ik ontzettend mijn twijfels over dit hotel en een klein spijtgevoel dit hotel zo snel geboekt had zonder de recenties te bekijken. Bij aankomst was al snel duidelijk dat de recenties zeer overdreven waren. Dit hotel ligt inderdaad in een straat waar er enkele prostituees op hoeken van de straat staan. Het is inderdaad geen hotel voor mensen met kinderen. Maar buiten dat is het hotel in kwaltiteit/prijs verhouden PERFECT in orde. Zou dit aan kunnen raden voor een groep vrienden als zowel koppels. Als je niet onzeker bent in je relatie moet je niet ongerust zijn over de prostituees ;)

Praktische gelegen overal relatief kort bij.

Hadden we op voorhand geweten dat we per trap naar de derde verdieping moesten had ik hier nooit geboekt. Ik had een mailtje gestuurd naar het hotel paar dagen op voorhand met een vraag over bereikbaarheid. Het antwoord kwam pas de dag van inchecken zelf om 14u30 . Toen we 's nachts terug toe kwamen na een concert stonden er veel hoertjes in de straat.

De nabijheid van de metro . Vrij centraal gelegen, alles op loopafstand bereikbaar. De ontvangst aan de receptie was vriendelijk.

Prima kwaliteit voor prima prijs

De kamer werd niet meer schoongemaakt, nadat wij bij de eerste poging nog op de kamer waren. Geen kamer met aparte bedden, zoals aangevraagd, op zich geen probleem maar werd bij inchecken geen melding van gemaakt. Niet meer naar gevraagd dus weet niet of dit door late boeking kwam.

Prima locatie, op loopafstand van het centrum. Keurige badkamer, water liep niet heel goed weg maar gaf geen problemen.

heel goede en ruime kamer met alle nodige uitrusting.

gelijkvloerse kamer met dames van lichte zeden voor de deur

heel goede en ruime kamer met alle nodige uitrusting. eigen sleutel voor toegang tot bijgebouw waar de kamer ligt.

Hotel was oke

Hotel zelf had weinig faciliteiten. Voor ontbijt moesten we naar een ander hotel. Ondanks dat de bedden/badkamer schoon waren stond er wel een vieze hand op de muur.

Ondanks dat het ontbijt in een ander hotel was was het wel lekker. Hygiëne van de bedden/badkamer was prima.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Heel aangename kamer, zeker groot genoeg.

Tv werkte niet goed. Er tippelen ook behoorlijk wat hoertjes in de buurt, maar op zich een veilige en rustige buurt (geen doorgaand verkeer).

Heel aangename kamer, zeker groot genoeg. Aparte badkamer, met douche. Ramen kunnen open, geen airco. Goed bed. Alles proper. Bovenste verdieping en geen lift, dus goed voor de conditie...

Zeer ontgoochelend.

De kamer was niet acceptabel : het bleek de kelderverdieping te zijn van een oud huis dat in hotelkamers geconverteerd is. Alleen had de "kamer" nog alle kenmerken van een kelder : een toegangsdeur waartegen een groot mens zijn hoofd stoot, donker, vochtig en met ook de reuk van vochtige kelderlucht, continu een film van vocht op de tegelvloer (waarop uiteraard geen tapijt lag anders zou dat direct beschimmelen), zeer zwak en onbruikbaar wifi signaal, en een properheid op het randje. Dat alles voor een stevige prijs, waarvoor je elders een correcte en aangename kamer kunt krijgen. (Het hotel heeft intussen op mijn klachten gereageerd op een vriendelijke en correcte manier, ze gaan kijken wat verbeterd kan worden.

Het personeel aan de balie was heel vriendelijk.

Zeer vriendelijk onthaal en zeer veel informatie over het...

De buurt waarin het hotel gesitueerd was. Een kennis die me kwam opzoeken werd lastiggevallen door de dames van plezier. Het feit dat er geen lift was. De man aan de balie was niet goed geïnformeerd over de uren van het ontbijt.

Zeer vriendelijk onthaal en zeer veel informatie over het hotel. De kamer was zeer ruim en het bed was overheerlijk. Een verzorgd ontbijt in een nabijgelegen hoteL Het hotel kon het voor me regelen dat ik vroeger kon inchecken. De verhouding prijs/kwaliteit was voortrefflijk.

uitstekend gegaan, zou hier meteen weer terugkeren

In de kamer kon geen raam open tijdens de nacht dus het was een beetje warm. Maar buiten was het ook 28 graden dus daar kon niemand iets aan doen.

Midden in het centrum, niet duur en netjes, schoon, zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Fietsen mochten binnen, hulp bij parkeerprobleem, kortom helemaal tevreden.

Ondanks de slechte recensies echt een prima hotel!

Kamers iets meer aankleden qua gezelligheid.

Ondanks de slechte recensies echt een prima hotel! Ja, er lopen hoertjes buiten op straat, maar dat heeft ook weer wat en je krijgt echt heel veel waar voor je geld! Personeel is ook top!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Super vriendelijk personeel, afstand tot centrum is echt...

Je zit wel in een buurt waar prostituees rond hangen, daarnaast vond ik de hygiene in het hotel niet perfect. Onze douchekraan was kapot en kon maar een kant op. Op de gordijnen zaten vieze vlekken en de kast was half kapot.

Super vriendelijk personeel, afstand tot centrum is echt perfect. 10 minuutjes wandelen en je bent echt midden in het centrum. Metro op 2 min afstand.

mooie ruime kamer

Het trappenhuis was slecht verlicht en met zwarte vloerbedekking en zwarte muren wel erg donker. Toch konden we goed zien dat hier echt niet werd schoongemaakt. De douche was prima maar wel met schimmel op de douchegordijnen. De hoeren in de buurt waren er kennelijk dag en nacht.

mooie ruime kamer

Goed bed

Badkamer kan een opknapbeurt gebruiken. Na het douchen was heel de bakamer nat, douchegordijn was te kort. Beschermkap van de lamp boven de wastafel ontbrak.

Goed bed

de ligging
    • Suite

de douche was zeer moeilijk te regelen, bijna onmogelijk om de kinderen alleen te laten douchen. schimmel op het plafond in de badkamer. veel lawaai s'nachts.

de ligging

Zeer onpersoonlijk, lege kamer zonder enige faciliteiten, ...

Zeer onpersoonlijk, lege kamer zonder enige faciliteiten, verlichting is zelfs 4x uitgevallen. Moest haardroger 10 huizen verder zelf gaan halen. 3 verdiepingen omhoog op smalle trap met koffer is ook niet handig.

Was maar voor 1 nacht en voor werk maar niet voor herhaling vatbaar.
    • Suite

Voor drie personen (en het is ook beschikbaar voor vier) erg klein. Benauwd appartement en slaapbank in keuken zakt in. Gelukkig hoefde er nu maar 1 persoon in te liggen. Douche slecht doucheknop brak af.

Loopafstand tot centrum

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima, maar voor een vrouw alleen op zaken geen aanrader qua buurt.

De buurt erg shabby, veel red light area. Geen goede straat als je s avonds naar je hotel moet lopen als vrouw, als je van de Expo komt. T ontbijt was in een ander hotel, daarvoor moest je lopen, ook niet handig.

De kamer was prima, schoon en netjes.

Slecht hotel, boek ik nooit meer

Hele kale kamer, nauwelijke meubilair Op zesde verdieping, geen lift, dus veel gesleep met koffers Geen ontbijt, maar bij hotel om de hoek (verder ok) Dubieuze buurt met veel tippelaars Wifi doet het heeel slecht/niet

Waardeloos

De locatie omdat het hotel midden in een tippelzone zit wat ze ons niet hadden verteld en toen ik vroeg of het hier wel veilig was zeiden ze ja hoor niks aan de hand we waren nog geen half uur binnen toen er twee prostituees elkaar in de haren vlogen!

Wat mij het meest beviel is dat we uitgecheckt hadden en naar huis konden gaan!

Vreselijke locatie
    • Suite

Geen lift,10 trappen omhoog met koffers, geen veilige buurt,lees hoerenbuurt waar gure types rondhangen. Raar ontvangst, geen mogelijkheid om nog iets te kopen. Bijv water of frisdrank. Maakte mij druk om de veiligheid en vooral van bijv van brand. Mijn eigen stomme fout om niet goed uit te zoeken van reviews. Zelfs de taxichauffeur vroeg wil je er echt naartoe. (Die vond het niet veilg daar) was blij dat de wekker ging. Snap niet dat dit hotel op booking staat!

De ruimte Vd k amer

Was super aardig personeel en we hadden een fantastisch ruim...

Slaapbank was goed voor 1 nacht maar zal er een week op slapen

Was super aardig personeel en we hadden een fantastisch ruim apartementje (5 persoons kamer)

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

De kamer was egt leuk &zeer proper alles was gewoon...

De omgeving dees hotel past helemaal niet in die omgeving &zeker in avond is het daar zeer onaangenaam.

De kamer was egt leuk &zeer proper alles was gewoon netjes!het was nie te klein en ook niet te groot.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Redelijk hotel, maar niet teveel van verwachten!

Het hotel ligt gelegen in een 'roze' buurt. Dit was bij ons onbekend. Toen wij erachter kwamen dat de dames hun lichaam verkopen in de straat waar ons hotel staat gaf dit ons een heel onveilig gevoel. Ook is het 's nachts erg onrustig in de straat. Aangekomen in de hotelkamer rook het naar schimmel, heel erg naar en geen haardroger zoals wel vermeld op de site! Ook 1,5 dag geen warm water gehad dat niet verholpen kon worden! Helaas was er ook geen andere oplossing, dus hebben wij tweemaal gebruik moeten maken van een ijskoude douche. Het personeel kan s'avonds niet bij het linnengoed, dus wanneer je extra handdoeken/beddengoed o.i.d. nodig hebt is dit niet mogelijk. Verder wel een prima kamer en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

De service is perfect.

De service is perfect. Na het ontbreken van de nachtlampjes stonden deze er binnen 10 minuten. Wij zijn nu meer dan 10 maal in dit hotel geweest en telkens is alles prima in orde

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

• Suite

Hotel ligt in een tippelzone met prostituees. 'S avonds veel lawaai van hard optrekkende auto's, geschreeuw, etc. Foto's op de site zien er beter uit dan de werkelijkheid

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

eenvoudig in orde

Het ontbijt vindt plaats in dezelfde ruimte als de receptie, 's morgens is het er dan drukker.

de kamers waren in orde, eenvoudig, het was stil op de kamer.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Locatie is prima tov metro, tram en centrum.
    • Suite

Helaas geen lift en geen koffie/thee op de kamer. Douchestang was stuk helaas. Ontbijt best redelijk maar zonder vers fruit of yoghurt.

Locatie is prima tov metro, tram en centrum. Wij hadden een mooie ruime suite voor 4 pers.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

• Suite

De hal en trap. De andere hotelgasten maken veel herrie bijnhet weggaan en alles klinkt door. Daardoor toch slechter geslapen en veel te vroeg wakker geworden.

Goede bedden. Ruime familiekamer. Met keukentje.

Tegenvaller

Toen we aankwamen bij het hotel bleek het midden in een prostituee-zone gelegen te zijn. Beddengoed was erg onhygiënisch met onder andere gele vlekken in het matras.

Grote kamer. Ligging was goed, ongeveer 15 minuten loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Niet helemaal wat ik dacht..

Personeel was onvriendelijk bij het inchecken. Kamer was in het gebouw naast het hotel en leek totaal niet op de foto's. Beetje een schimmige locatie, ongeschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Ruime kamer. Eigen keuken aanwezig.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

aangenaam en verzorgd.

We wisten vooraf niet dat de buurt toch wel wat speciaal was. Straatmadeliefjes waren duidelijk aanwezig in de buurt.

de kamer was eigenlijk een appartement; een aangename verrassing. Ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Lawaaierige omgeving, maar goede kamer.

Veel lawaai van buiten, heel veel lawaai. Ook onze buren maakten een vreemd soort lawaai. Jammer.

Vriendelijk personeel aan de balie. Kamer was erg ruim. Beetje afgeleerd, maar wel in orde.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Op een paar kleine minpuntjes na een aanrader!
    • Studio

Receptionist(e) spreekt geen Nederlands. Kamer (deuren vertonen vlekken, kunnen grondiger gepoetst). TV werkte niet.

Prijs / kwaliteit Ok .Lekker geslapen, kamer was goed verwarmd + mogelijkheid om te verluchten, warm water in de douche, douchegel aanwezig, zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Armzalig hotel. Vieze dekens kussens. Stinkt in de kamer. Te warm. Wel snel in de stad.

Bijna alles. De buurt ligt in een escortbuurt. De kamer was luidruchtig warm had een aparte geur. De blauwe dekens zaten onder witte vlekken.

Dat het goedkoop was.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De badkamer was echt mega fijn!

Er is slecht geicoleerd. We hoorde alles wat de boven buren aan het doen waren. Was erg vervelend als wij vroeg wilde slapen of juist uit wilde slapen.

De badkamer was echt mega fijn! Strak, modern en fijn ingericht.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was goed
    • Suite

De hygiëne liet te wensen over en de buurt was niet geweldig.Toen we naar onze auto liepen was er ingebroken in onze auto en wat een gezellige dag Brussel had moeten worden werd een bezoek aan Carglass en daarna direct naar huis. De lol was er helemaal van af.

Het personeel was vriendelijk en het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geen parkeerplaatsen, maar dat was ook aangegeven. Geen lift, terwijl ik op de 4e verdieping een kamer had.

De locatie, de kamer en het ontbijt waren goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Vriendelijke mensen
    • Suite

Dat het midden in een tippelzone staat!!! Mag er best bij vermeld worden, 24 uur per dag werden er mannen opgepikt onder ons balkon!

Vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Ruime kamer voor 4 personen
    • Suite

Parkeergelegenheid, maar een paar parkeerplaatsen naast het hotel. Parkeergarage zo'n 10 minuten lopen

Ruime kamer voor 4 personen Ontbijt was prima Locatie dichtbij centrum Wifi op de kamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heel fijn dicht bij het Kaaitheater waar wij speciaal voor kwamen.

Het personeel was bij aankomst niet heel erg aardig en behulpzaam. Ook wist hij niet precies hoe het parkeren geregeld was. Dat je dus na 3 uren moet bijbetalen.

Ontbijt was goed er was van alles en genoeg. Fijn op zondag een uurtje later dus van 8-11 Kamer en bed was prima Fijn dat we pas om 12 uur uit het hotel hoefden.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima hotel voor de prijsklasse.

's Avonds voelt de buurt niet veilig, veel mensen die rondhangen. Geen aanrader om als vrouw alleen 's avonds de deur uit te gaan.

Prima hotel voor de prijsklasse. Ruime kamer en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Als je het niet erg vindt tussen de prostituees, krijg je redelijke kwaliteit voor je geld.

locatie is slecht - het hart van de tippelzone en recht tegenover de 'afwerkplekken'. Veel lawaai 's nachts - gehorige kamers.

Prijs/kwaliteit is redelijk

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Wifi

Slechte douchekop Wakke kamer Kamer was gekuist met een naar chloor stinkend product Er kwam water binnen langs de ramen Kapotte lift Heel basic ontbijt

Wifi

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Absolute aanrader voor n betaalbaar netjes hotel dichtbij het centrum
    • Suite

We wilde na 10 uur ontbijten, al het eten stond er nog. We mochten niet aanschuiven en ze begon al het eten weg te gooien....

Wij hadden met 4 personen een familiekamer. Echt nette kamer met n mooie keuken voor heel weinig geld en super dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Geschrokken van de recensies die ik pas las op de dag van...

Geschrokken van de recensies die ik pas las op de dag van aankomst. Eenmaal binnen te zijn bleek daar niets van waar. Kamers waren brandschoon WiFi was top.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Het ontbijt is goed voor zijn prijs.
    • Suite

Geen gordijn in de kamer waar de derde persoon moest slapen. Wij zaten in het gebouw naast de receptie en dit voelde studentikoos aan, alsof we plots terug op kot zaten met een krakkemikkige trap.

Het ontbijt is goed voor zijn prijs. Comfort en alles in zijn geheel bekeken voor die prijs voor 1 nacht was het ok. De kamer was proper, matrassen waren goed.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Ontbijtpakket zeer goed en zag er verzorgd uit (i.

Geen parkeermogelijkheden voor hotelgasten!

Ontbijtpakket zeer goed en zag er verzorgd uit (i.v.m. de vroege aanvang van de werkzaamheden te Brussel was het ontbijt klaargemaakt). Receptiemedewerkers zeer attent!

Personeel, locatie dicht bij station en centrum, prijs.
    • Suite

Hoge prijs in drankautomaat.

Personeel, locatie dicht bij station en centrum, prijs.

Geweldige ligging midden in het centrum.
    • Suite

Geweldige ligging midden in het centrum. Vriendelijk personeel. Leuke eenvoudige kamer. Super schoon!

Slaaploos

Op kamer 251 lig je met je hoofd naast de voordeur die zeer luid dichtslaat telkens iemand ze opent.

Het bed

De ruimte van de kamer, het was een klein appartement

De douchekop was oud en alles liep niet lekker door

De ruimte van de kamer, het was een klein appartement

Matig hotel

De locatie...midden in een tippelzone naast een seksclub en toch behoorlijk ver van de Grote Markt.

Gelukkig een goed bed

Ik kon niet slapen door al het lawaai

te veel lawaai en geen isolatie

Het is midden in het stad en dichtbij publieke transport

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed buiten de douche

Douche bel te Klein en de douchekop was defect , lekt langst alle kanten

Kamer was tip top in orde

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Hygiene

Ontvangst

Hygiene

Slecht hotel!

Functioneel je kunt er slapen en kost natuurlijk ook niet alles.
    • Suite

Trap op trap af. Lastig met koffer.

Ruimte genoeg

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Vriendelijk personeel.

Bleek midden in een hoerenbuurt te liggen. Schimmel in de badkamer.

Vriendelijk personeel.

Oké 👍

Lang moeten wachten om in te checken daar niemand aanwezig aan balie

Kamer super uitgerust

het was goed

de buurt waar het hotel ligt. prostitutie in de buurt vond ik vervelend

alles was goed

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

De grote van de kamer.

De kleine schimmelplek in de badkamer. De vuile trap naar boven.

De grote van de kamer.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Het is een goed hotel .

We hebben een upgrade gekregen naar een appartement, dat was erg goed.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

De vloer is zeer vuil

De vloer is zeer vuil

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Vriendelijk personeel en goed gelegen hotel.

Vriendelijk personeel en goed gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goede matras met eigen kookgelegenheid.

Beddengoed te klein.

Goede matras met eigen kookgelegenheid.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

kamers waren netjes, prima. perfecte locatie dicht bij centrum

Trok op niets. Ben niet gebleven en eis mujn geld terug

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

prijs kwaliteit verhouding was goed
    • Suite

wat achterstallig onderhoud, de publieke dames in de straat maar geen last van gehad.

10 minuten lopen van het centrum.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prettig verblijf met eigen kitchenette. Ideaal voor zakelijk verblijf.

Gebouw staat in de steigers.

Heerlijke ruime kamers met kitchenette Ideaal om zakelijk te verblijven

Prijs-kwaliteit zeer oké
    • Suite

de muren laten veel lawaai door

Prijs-kwaliteit zeer oké

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Aangenaam, aanrader

Een bijzondere buurt met veel prostitutie, geen last van gehad, maar toch wel een aparte ervaring.

Ontbijt, kamers, dichtbij de metro

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

de straat

de straat

Het ontbijt was heerlijk!

Het ontbijt was heerlijk!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Fijn

Personeel is heel vriendelijk

Was vol geboekt en doorverwezen naar suite om de hoek.

Was vol geboekt en doorverwezen naar suite om de hoek. Niet erg proper...

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Theater Hotel