Beoordelingen over Theater Hotel Leuven Centrum 3-sterren

Bondgenotenlaan 20, 3000 Leuven, België

#9 van de 27 hotels in Leuven

Prima hotel met perfecte ligging voor een weekendje in heerlijk Leuven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden of 1 Tweepersoonsbed en een Douche

De verwijzing naar de parkeergarage op Ladeuze plein, is slecht aangegeven en bijna niet te vinden. Ik zou zeker aanraden dit te verbeteren. En het is jammer dat er geen bar is in het hotel om 's avonds nog een drankje te doen.

Het ontbijt was prima, het personeel vriendelijk en de ligging heel goed.

Goed overnachtings adres voor city trip. Aanrader. Uitstekende prijskwaliteit verhouding.

Straat schoonmaken in de hele vroege ochtend met veel lawaai.

Prima locatie in het centrum. Parkeergarage vlakbij. Vriendelijk ontvangst met uitleg over Leuven.

Top hotel op een top locatie met vriendelijk personeel.

De lift vonden we aan de kleine kant,maar het trappenhuis was goed te gebruiken. De badkamer was ook aan de krappe kant , maar dat had wel als voordeel dat je jezelf aan de wastafel kon vasthouden bij het in en uitstappen van het ligbad.

Mooie kamers met eigen badkamer en weinig geluid van de straat te horen . Een goed verzorgd ontbijtbuffet wat steeds werd bijgevuld. En met korting gebruik kunnen maken van de parkeergarage achter het hotel.

Aan te raden

Ontbijt ; was wel voldoende maar niet echt uitgebreid. Het nodige was aanwezig maar je moest het allemaal wat zoeken.

Kamer was mooi en proper. Hotel goed gelegen. Vriendelijk onthaal.

De ruime kamer en badkamer voldeden volledig aan mijn...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het ontbijt vond ik eerder beperkt voor de kamerprijs die ik betaalde. De ruimte vond ik ook niet echt gezellig, heel ruim maar een kille ‘bedoening’ (wel modern). Ook was er geen personeel te bespeuren die zaken kwam aanvullen wanneer deze op waren. Ik nam mijn ontbijt om 9u. terwijl je tot 10u. kon ontbijten. Voor de rest was alles prima in orde.

De ruime kamer en badkamer voldeden volledig aan mijn verwachtingen. Ook het feit dat er een minibar aanwezig was vond ik een pluspunt. De ligging is centraal en uitstekend gelegen. Een zeer goed uitvalsbasis om Leuven te herkennen. Hoewel mijn kamer aan de Bondgenotenlaan gelegen was, heb ik totaal geen last gehad van enig geluidshinder.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel, zou zo nogmaals boeken.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Enige kleine minpuntje was de schuine kant op de badkamer/ wc omdat we op de bovenverdieping sliepen.

Een zeer vriendelijke en behulpzame man bij de receptie, een uithangbord voor Leuven!

De kamer was bloedheet. Buiten was het maar 17 graden, we hebben de hele middag het raam open gezet en toch zegt de medewerker dat het door de temperatuur buiten komt en dat ze er niets aan kunnen doen. Hij nam niet eens de moeite even met mij mee te lopen. S nachts kon het raam niet open blijven omdat er een grote airco op het platte dak onder ons raam stond die lawaai maakte. We hebben geen oog dichtgedaan. Erg jammer.

Goed voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Hotel lijkt wat oudbollig. Ontbijtruimte wel heel ruim en modern. Kamer met duplex. Wel mooi ingericht.

super locatie. Wel veel nachtlawaai door feestvierders die huiswaarts keren.

Voor een zakelijk verblijf prima maar voor prive een aanrader.

Op de 3e verdieping is er weinig water druk over voor de douche. Met name in de ochtend als iedereen gaat douchen.

Ontbijt prima in orde. Grote ontbijt ruimte met wel een krakende vloer ;)

super voor kort verblijf

Ontbijt heel goed, prijs kwaliteit, personeel heel heel vriendelijk en behulpzaam met uitleg over Leuven.hotel midden in stadscentrum, geen lawaai, ideaal voor een tweedaags bezoek aan de stad

Genieten!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

De familiekamer was gezellig. Het ontbijt was in de prijs inbegrepen en dat is altijd meegenomen :). Het is een heel mooie eetruimte! Het hotel ligt heel centraal, ideaal voor het 'er even tussenuit'-concept!

Prima familie hotel in centrum
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Badkamer is door schuin dak wat lastig ijn gebruik.

Goede locatie, vriendelijke & behulpzame staf en parkeergarage om de hoek (van hotel 24 gratis parkeerkaart gekregen) Familie kamer had comfortabele bedden. Ontbijt was prima en vers.

prijs kwaliteit was niet in evenwicht

De kluis was kapot . Veel te weinig stopcontacten in de kamer De ventilator moesten we daardoor in de badkamer aansluiten , waardoor het licht daar wel de hele nacht bleef branden. Heel vervelend

vriendelijk personeel , heerlijk ontbijt

Helemaal prima op 1 punt na..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

De kamers aan de voorkant tijdens het weekend 's nachts niet opgewassen tegen het lawaai van het uitgaanspubliek van de Grote Markt. Gaat helaas de hele nacht door.

Prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Genoeglijk verblijf op loopafstand van veel bezienswaardigheden in het centrum van de stad

Overdag stond de zon op de kamer, waardoor de kamer aan de warme kant was.

Zeer behulpzaam personeel; prima ontbijt; geen grote uitschieters, maar gewoon een prima kamer met goede voorzieningen voor een acceptabele prijs.

leuke stad. Maar prijs kwalitiet viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

De kleine badkamer, je kon je tanden moetsen als je op het toilet zat. De eieren hadden koud bij het ontbijt en de yoghurt was overtijd.

De stad leuven en de vriendelijkheid bij aankomst in het hotel

De eerste nacht lagen we aan de straatkant, met aardig wat geluidsoverlast.

Dat het hotel midden in het centrum van Leuven lag en alles goed te belopen was.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Onrustige nacht

Lawaai buiten. Zeker op vrijdagochtend. Kluisje defect. Kamer vochtig. Slechte kussens. Niet werkend stopcontact.

Ontbijt was goed. Koelkastje in kamer

Restaurant en bar waren gesloten tijdens ons verblijf. We waren er met Pasen, in de stad was ook heel veel gesloten waardoor er weinig te doen was.

Uitstekend ontbijt, fijne kamers en prima ligging.

Mooi locatie, heerlijk ontbijt, maar - geen goede nachtrust gekregen vanwege slechte oude kussens

Wij hebben tweepersoonsbed gereserveerd, maar kregen 2 een persoonsbedden... ruimte van de kamer is klein. De kussens moeten weggegooid zijn in de prullenbak.

Ontbijt was heerlijk en locatie is perfect

Het ontbijt was prima, personeel uiterst vriendelijk en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

De badkamer is erg klein en krap, het toilet konden we 1 keer doorspoelen en daarna moest je uren wachten, het reservoir liep uiterst langzaam vol. Dit aangegeven bij personeel, hier is wel naar gekeken en constateerde dat het systeem kapot was. Nu zou de hele boel eruit geloopt moeten worden, maar dat ging natuurlijk niet met de pasen, dus beetje behelpen.......

Het ontbijt was prima, personeel uiterst vriendelijk en correct

Zeer goed gelegen hotel met lekkere bedden en uitgebreid ontbijt.

Erg kleine badkamer waarbij je bijna in de wasbak zit als je op het toilet zit. Gehorige kamers. Schoonmaak kan beter. Het douchescherm in de badkamer leek niet schoongemaakt en zat nog vol (kalk)spetters.

Zeer centraal gelegen. Goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

beantwoordde volledig aan de omschrijving.

Het ontbijt was dik in orde. Alles beantwoorde aan onze verwachtingen: ik had een stille kamer gevraagd, was OK! Vriendelijk onthaal. Het vlot parkeren in openbare parking met reductie, dichtbij, is zeker een plus.

Geweldig hotel in een super mooie en gezellige stad.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Het douchen in het bad is niet ideaal.

Prima ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Locatie is geweldig, midden in het centrum. De vier persoonskamer is zeer geschikt voor bijvoorbeeld een vriendenweekend.

Theater hotel is een prima plek om de stad Leuven te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Kamer was wat klein, maar wel netjes

Zeer vriendelijk personeel. Kleine maar schone kamer, zeer goed ontbijt, perfect gelegen in de het centrum van de stad.

Fantastisch!!!

helemaal niets

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam ontvangst. Nog nooit zo meegemaakt. Kamer was super en ook het ontbijt was top. Wij hebben geen nadeel kunnen ontdekken. Echt een aanrader.

Fraai hotel op Toplocatie
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Zitgedeelte en badkamer wel wat krap voor gebruik met zijn 4-en; bijkomende parkeerkosten garage; kamer was bij incheck om 1530u nog niet helemaal klaar

Zeer verzorgd ontbijt in prachtige ruimte, locatie is top: in het centrumgebied, geen geluidsoverlast. De vide met 4 prima bedden vonden we erg comfortabel. Vriendelijke staff.

Fijn verblijf op goede locatie

De enige kleine opmerking is dat de akoestiek in de ontbijtzaal niet ideaal was, waardoor het nogal snel lawaaierig werd. (Maar dit is muggenziften ;) )

Het hotel is zeer centraal gelegen en op wandelafstand van de meeste bezienswaardigheden. De kamer was schoon en in orde, met een hoog plafond en groot raam. Het ontbijt was goed verzorgd met veel keuze.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heel veel lawaai van op straat te horen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Heel veel lawaai van op straat te horen. Er werd bij het ontbijt niks aangevuld, verschillende zaken zoals eitjes, warme melk,... waren op en ook de tafels werden niet afgeruimd. Toen we dit bij het uitchecken zeiden, kregen we de melding dat we toch iemand konden zoeken om dit bij te vullen??

Was goed met een lekker ontbijt .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Nachtlawaai van dronken studenten de ganse nacht tot 6 u . Was aan de straatzijde. De achterkant was goed volgens onze vrienden.

Ontbijt was goed . Kamer met bad vond ik leuk

Een aangenaam verblijf zonder veel extra

Verwarming in de badkamer. Mocht warmer. Was vrij fris, maar er hing ook niets of er was niks voorzien dat je eventueel kon opzetten om tijdelijk bij te verwarmen.

Uitgebreid en vrij goed ontbijt. Aangename en ruime slaapkamer. Goed en rustig geslapen. Vlotte check-in

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima voor een nachtje, mooi centraal, super vriendelijk personeel.

Kamers gehorig, geluidsoverlast van de straat.

Ontbijt goed en veel opties. Ligging zeer centraal, maar met geluidsoverlast 's avonds en 's nachts aan de straatkant.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

perfecte ligging voor toeristisch georienteerd verblijf, niet voor businessgerelateerd verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

de WIFI kwaliteit op de kamer was bijna nul de electriciteit viel opeens weg zeer dure parkingfaciliteiten (22 euro per dag) geen (aangepaste) muziek in ontbijtruimte receptie niet toegankelijk voor rolstoelgebruiker !!!!!!

mooie ontbijtruimte, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, centrale ligging.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Ik sliep op de eerste verdieping. Ik had 's morgens wel een beetje last van lawaaihinder (klaarzetten van het ontbijt).

Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt, centrale ligging.

Een zalig weekendje weg met alle nodige faciliteiten aanwezig. Gewoon genieten!

In feite viel ons niets echt tegen.

Het hotel lag midden in het centrum. Ideaal om te shoppen! Het personeel was zeer vriendelijk, de kamer was netjes en het ontbijt was goed (keuze genoeg).

Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet in een rondrit prachtige...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Uitzicht door het grote raam van de eenpersoonskamer viel wat tegen: kijkt uit op de compleet volgebouwde binnenkant van de stratenblok.

Heerlijk, uitgebreid ontbijtbuffet in een rondrit prachtige ruimte, een perfect bed, mooi ingerichte kamer, schoon, ideale locatie tussen station en het hart van Leuven

Loop door Leuven vanuit dit hotel.

Info per mail van het hotel was nuttig. Vooral de tip eerst te parkeren in de parkeergarage Ladeuze en dan lopend naar het hotel. Dat ligt namelijk in voetgangersgebied. Lokatie ligt tegenover de schouwburg vlakbij Museum M. Veel cafés en restaurants op loopafstand.

Perfect gelegen voor het verkennen van Leuven

We sliepen aan de straatkant, dat was wat rumoerig. Maar voor de rest geen klachten over het hotel

Heerlijk ontbijt in een mooie authentieke ontbijtzaal met uitzicht op de schouwburg

Ideaal hotel voor shopping in Leuven !

Eigenlijk voldeed alles aan onze verwachtingen !

Het ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd en lekker ! Ook de ligging van het hotel is geweldig, zeker in functie van het shoppen en de Kerstmarkt ! Ook zijn er voldoende parkeermogelijkheden in de buurt !

Alles heel goed mee gevallen.

Niks,alles ok.

Verleden jaar had ik een review geschreven over slechte staat van het raam en dat er vooral veel tocht binnen kwam,maar dit jaar terug op die kamer en tot onze grote verwondering wat was er gebeurd, jawel nieuw raam geplaatst, bij deze dank U wel

• Beoordeeld op: 17 december 2017

goed voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Het ontbijt was uitstekend. de kamer was goed maar voor de prijs/kwaliteit verhouding is de prijs aan de hoge kant. Dit zal wel met de lokatie te maken hebben

4,0
    vuil, smerig, degoutant en vooral gevaarlijk voor de gezondheid.

In de kamer was een brede waaier aan schimmels te zien op de muren en het plafond. AUB blijf hier ver van weg als je in goede gezondheid het hotel wil verlaten. Ik ben na middernacht op zoek gegaan naar een ander hotel.

De kamer was afschuwelijk!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

De ligging midden in het centrum van Leuven.

Parkeren is ingewikkeld omdat gebruik moet worden gemaakt van een openbare parkeerplaats die op dat moment vanwege werkzaamheden lastig te bereiken was. Hebben noodgedwongen voor een duurder alternatief moeten kiezen.

De ligging midden in het centrum van Leuven.

Prima hotel.

Badkamer had wel wat vieze randjes bij het glas van de douche. Hygiëne kan wat beter. Kamers zien er nieuw uit, de gangen lijken nog wel verouderd, kunnen een opknapbeurt gebruiken.

Kamers waren goed verzorgd. Mooi pand. Geluid van de straat valt erg mee.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

matig

De kamer heeft flink waterschade opgelopen door een eerdere brand. Daarom muf/schimmelig. Eigenlijk zou deze kamer niet verhuurd moeten worden.

Personeel dacht goed mee. Vriendelijk. Goed bereikbaar. Goede locatie.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Het uitzicht vanuit de hotelkamer, we keken tegen een schoorsteenpijp en op andere daken.

Het ontbijt was voortreffelijk Het personeel was erg behuplzaam

• Beoordeeld op: 10 november 2017

prima stadshotel met een prima ontvangst met info over de stad en bezienswaardigheden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

De verwarming was uitgevallen. Na een dag was het weer in orde. Schijnt jaarlijks te gebeuren bij het opstarten van de verwarming. Dus even een koude douche, maar dat schijnt gezond te zijn.

Het ontbijt was prima in een rustige mooie ruimte

Eenheerlijk weekendje weg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Het uitzicht op de achterkant van de hotel, op allerlei andere huizen/winkels/gebouwen. Maar daardoor slaap je wel rustig ipv aan de drukke straatkant

Een hotel dichtbij het centrum van Leuven met een ruime parkeergarage op loopafstand. Kamer was netjes maar badkamer verdiend enige aandacht. Ontbijt uitgebreid met heerlijke verse broodjes!

De locatie is schitterend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

De afvoer in de badkamer was verstopt. Slordige afwerking kamer. (Kleefband rondom raamwerk na schilderwerken). Vernisplekken op vloer. Muffe geur in de kamer.

De locatie is schitterend. Fantastisch ontbijt, lekker en erg veel keuze. Stilte in het hotel. Vriendelijk personeel.

Héél goed en we komen volgend jaar terug met de zussen.
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Eigenlijk was alles héél goed

We waren met 6 zussen en hadden 2 familiekamers. We konden samen op één kamer samen zitten om te praten,... Het was er ruim. We konden thee of koffie zetten. Het ontbijt was echt overheerlijk, en de plaats waar het ontbijt was, was echt héél mooi.

Kort, heerlijk, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Niets, zelfs het weer was zomers en dat in oktober.

Mooie schone kamer met badkamer, prima ontbijtbuffet, ligging dicht bij het centrum maar ook bij het station. Genoeg informatie gekregen bij de receptie over Leuven en wat er te doen is. We kregen een plattegrond mee.

Ruime kamer met goed bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Als je met de ramen dicht kan slapen zal je niet zoveel last hebben van het lawaai maar als je met open raam hebt komt er van slapen niet veel terecht.

Ruime kamer met goed bed.

Ontbijt was prima, kamer was wat je van een 3 sterren hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Ontzettend gehorig 's-nachts, hadden een kamer aan de voorzijde van het hotel zeker niet ideaal als je van een goede nachtrust wil genieten.

Ontbijt was prima, kamer was wat je van een 3 sterren hotel mag verwachten, zeer aangenaam ontvangst bij de receptie, perfecte locatie centraal gelegen.

Perfecte hotel om Leuven te ontdekken. Alles is dichtbij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Kamer was sober, had iets meer 'flair' kunnen hebben. Overigens waren de bedden wel goed.

Perfecte locatie in het centrum, alles op loopafstand; zeer vriendelijk personeel, perfecte service. Prima ontbijt.

Goede centrale ligging.

In de badkamer hing een ontzettende rioollucht. Afzuiger gaat pas aan tijdens het douchen. Waren aan het verbouwen ,dit gaf wel wat overlast.

Goede centrale ligging. Prima ontbijt. Restaurant Nieuwe tijd in de Parijsstraat 32 is een aanrader.

Heel aangenaam en interresant verblijf

op tafel in de ontbijtruimte een potje voorzien voor de afval, dit is maar een heel klein minpuntje maar is wel handig.

De gastvrijheid bij het aankomen in het hotel, wij kregen onmiddellijk een plannetje van Leuven met de nodige uitleg. De ontbijtruimte en het ontbijt zelf zijn heerlijk.

Prima en ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Erg warm in de kamer, een goede airco ontbrak.

Een ruime, rustige kamer dicht in het centrum. Een uitstekende uitleg ( heel vriendelijk en nauwkeurig) hoe we de parkeergarage konden bereiken en wat het bezoeken in Leuven de moeite waard was.

Slecht nooit meer

Het receptie personeel is ronduit schandalig. Na een hele hoop rare communicatie. Gingen ze ook nog mijn complete creditcard nummer plus ccv code? Toen ik hierover bezwaar maakte werden we afgescheept met het antwoord dat was verplicht? Ik heb dit nog nooit meegemaakt in geen een hotel over de hele wereld waar ik geweest ben. Ik heb mijn bank over dit gedrag reeds geïnformeerd tevens denk ik over een aanklacht na.

Kamer was basic

Prijs/kwaliteit was dit een topper!

De kamer op zich was niet echt groot maar in vergelijking met de prijs juist. Een minpuntje: kapotte zaken horen niet op een ontbijtbuffet, laat het deksel van de kaasschaal vervangen.

De mooie ontbijtruimte is echt een meevaller. De oude parketvloer doet denken aan een oude danszaal. Het ontbijt was meer dan voldoende. Er was een groot assortiment aan bruin brood.

Gezellige citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Het hotel biedt geen eigen parking aan, enkel korting op de ondergrondse parking onder het Ladeuzeplein. Dit was wel redelijk duur gedurende 3 dagen.

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en een propere en comfortabele kamer. Het hotel ligt verder in het midden van het centrum zonder veel last van lawaai of drukte.

Zeer centraal gelegen, mooi gestoffeerde en ruime kamer.

Er hing in kamer en badkamer een hardnekkige niet te definiëren geur. We moesten uit twee kwaden kiezen: niet kunnen slapen van die geur of de raam open en niet kunnen slapen van het stadsrumoer. Ik heb melding gedaan aan de receptie. Men deed of dit voor het eerst was. Op de site van booking zag ik dat dit door verschillende gasten al was gemeld. Jammer want het is een mooi hotel.

Zeer centraal gelegen, mooi gestoffeerde en ruime kamer. Fijne ontbijtruimte met uitgebreid ontbijt. Echter...

Locatie is prima, dichtbij alles.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Enerzijds het lawaai van de straat en anderzijds het lawaai van andere hotelgasten.

Locatie is prima, dichtbij alles. De kamer/badkamer volledig in orde, spijtig van het straatlawaai, maar dat is natuurlijk te wijten aan de ligging. Ontbijtzaal zeer gezellig en zeer goed en uitgebreid ontbijt.

Goed hotel
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

We hadden wel last van muggen. Iedereen onder de muggenbulten. Dit was de enige minpunt.

Heel goed hotel. Prima locatie nabij het centrum. Alle bezienswaardigheden en eetgelegenheden op loop afstand.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

ZAlig en we komen nog terug .

Meer dan voldoende keuze bij het ontbijt , alleen spijtig van de fruitkorf die niet zo fris fruit bevatte . Het oog wil ook wat . Maar chapeau voor het aanbod en de service Super .

Super qua ligging , bezienswaardigheden . Het personeel heel vriendelijk . Vooral de dame bij het ontbijt heel attent , vakbekwaam en mooi verhalen over de geschiedenis van het hotel en de stad Leuven . Prachtige uitleg en tips over de bezienswaardigheden . Supergoed geslapen . Heel rustig . Mits de nog te doene restauraties TOPHOTELLETJE !

Aanrader, erg fijn hotel!

Het was warm op de kamer. Maar er was wel een fijne ventilator.

De kamer was heel mooi! We hadden een bad, maar hadden geen kamer met bad geboekt. Het ontbijt was uitgebreid. Personeel ontzettend vriendelijk.

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel en nette kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Het was warm weer tijdens het verblijf, het was zweten in de kamer op de derde etage.

Uitstekende locatie, vriendelijk personeel en nette kamer. Ontbijt was zeer lekker en uitgebreid, en werd geserveerd in een gezellige ruimte.

Perfect hotel voor een citytrip!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Wij hadden een kamer aan de grote straat. Niet echt problematisch maar het is een studentenstad en dat was te horen toen er studenten midden in de nacht naar huis liepen. Verder overigens goed geslapen

Kamer zeer ruim en schoon! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Je krijgt een plattegrond van de stad mee en ze laten je zien waar alle restaurantjes / winkel geboeden zijn.

Sfeervol hotel vlakbij de uitgaansbuurt in het centrum van Leuven

De kamer heeft geen airco, dus het wordt er warm in de zomer. Bovendien is er 's nachts straatlawaai (nadeel van de uitgaansbuurt).

Prima locatie in het centrum van Leuven, op wandelafstand van de uitgaansbuurt. De kamers zijn mooi ingericht, met een reuzenfoto van een theater scene aan de wand - het hotel ligt immers pal tegenover de stadsschouwburg. Ook de ontbijtruimte heeft een aantal schitterende, reusachtige foto's van voorstellingen aan de muren.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Perfecte locatie voor een weekendje.

Toen ik 's nachts mijn GSM wilde opladen werkte de verlichting niet meer.

Heerlijk Cava-ontbijt, Gunstige centrale ligging. Ideaal om Leuven te verkennen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Even rustig genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Bad

Daar kunnen jullie niet veel aan doen lawaai van op het straat had raam open gezet voor frisse lucht en had hierdoor meer last van

De charme van het hotel leuke sfeer

Gezellig hotel, fijn verblijf!
    • Maisonnette/Duplex Appartement (4 Volwassenen)

Vriendelijk personeel. Gastvrije ontvangst met direct informatie met goede tips over de stad. Fijne kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Het hotel is goed gelegen, direct in het centrum en op loopafstand van het treinstation.

prijs/kwaliteit niet verantwoord

geen warm water kamer en bedlinnen roken vernuft ontbijt...vleeswaren absoluut niet vers...reuk bar reeds dicht om 8 uur...?

gunstig gelegen ....vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Fijne omgeving

Ondanks de kamers heel verzorgd waren was de badkamer iets aan de krappe kant. (maar wel schoon). Onze kamer was op de bovenste verdieping. Voor ons geen bezwaar maar als je wat ouder bent zijn het veel trappen. Gelukkig is er wel een lift. Dat is het enige wat is kan verzinnen

Ontbijt was zeer uitgebreid in een gezellige sfeer. Receptie was zeer vriendelijke en aangenaam in hun uitleg. Fijne mensen. Kamer was netjes en schoon. Lagen aan straatkant maar geen hinder van buitenleven. Leuven is een geweldige stad waar je lekker van de terrasjes en omgeving kunt genieten

Comfortabel en vriendelijk

Wat een fijn en confortabel hotel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede sfeer. Prima ontbijt. Locatie ook prefect. Dichtbij de de Grote Markt, midden in het gezellige centrum.

Keurig hotel met zeer goede ontvangst en prima ontbijt.

De syfons van de wasbak / het bad sluiten de rioollucht niet goed af. In de badkamer hing regelmatig een vervelende geur.

Lokatie in het centrum van Leuven