Beoordelingen over Hotel The Century 3-sterren

Leopoldplein 1, 3500 Hasselt, België

#24 van de 31 hotels in Hasselt

Niet welkom als anderstalige

Het personeel was alles behalve klantvriendelijk. Wij hadden de indruk dat we niet welkom waren. Mijn man is Franstalig en had de indruk dat hij niet welkom was als anderstalige. Geen uitleg van wat we al dan niet kunnen bezichtigen. Zeer smalle trap, die niet praktisch is.

Mooie kamer en lekker ontbijt.

Voor effe een weekendje weg, alles in orde

Dit hotel ligt in het centrum van Hasselt, en toch 2 rustige nachten gehad. Vriendelijk kamerpersoneel en bediening bij het ontbijt. Ik keer graag nog eens terug

Een mooi verblijf in een stad met geweldig vriendelijke mensen !

Niets !

De kamers zijn basic, maar volledig in orde. Er is airco, tv, een basic propere badkamers, dus voldoende voor een geweldig verblijf. De personeelsleden zijn enorm vriendelijk. Het eten is super ! Ontbijt is basic, maar meer dan genoeg !

Goed, maar basic.

Een aantal kleine mankementen: nachtlampje kapot, heel heet water in de douche. De raampjes konden niet open, omdat de airco zich op het dak bevond en lawaai maakte..

Vriendelijk personeel, ontbijt in orde. Prijs ok.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

aangenaam verblijf

Privé parking lag niet bij het hotel. Geen lift en dat is wel een minpuntje . Misschien kunnen oudere of zieke mensen geholpen worden met hun bagage om dit probleem op te lossen.

zeer vriendelijk personeel !

super omgeving , zeer rustig , goed restaurant , direkt aan de winkelstraten !

het ontbijt viel echt tegen ! slechte koffie (heel waterachtig) de keuze ook .. elk 2 broodjes ... vroeger was er een buffet met van alles , nu niet meer ! voor een eitje moet je "heel veel" bijbetalen en dat is heel jammer voor veel mensen die graag een eitje eten bij het ontbijt ... Het onthaal is ook veranderd , enkel een klein kastje in de gang met een pc .. jammer , ik vind dat dit de waarde van het hotel een beetje naar beneden haalt ..

De locatie is perfect , alsook de kamers ,mooie en ruime badkamer , ook het restaurant is top , heel veel keuze en super lekker .. een echte aanrader !

goede kamer, haastig overkomen en slordigheden waardoor de prijs kwaliteit verhouding matig is.

Haastige ontvangst. Mij werd een pasje in mijn handen gedrukt en de man liep gewoonweg weg. niet verteld over het ontbijt of WIFI (sprak uiteindelijk voor zich). Ik vroeg of hij wist waar je fietsen kon huren. Dit wist hij niet en vond het een vreemde vraag. Ik was, zei hij namelijk de eerste die dit vroeg. Op de kamer lag verder geen blaadje met info (check in, uit, wifi, eventueel info over ontbijt) en gaf dit wel als suggestie aan. Ik voelde mij beetje bezwaard om vragen te stellen aangezien ze vrij druk waren met het restaurant. Heel gastvrij voelde het niet aan bij het ontbijt waren ze mijn koffie vergeten omdat ze druk met andere zaken waren. Kwam later achter dat er fruit lag om te pakken. Dit hadden ze mij niet verteld wel de gasten achter mij. Ik hoorde de barjongen zeggen dat het niet te doen is met hotel erbij. Het ontbijt is overigens basic. Hoewel de kamer super was zou ik hier niet gauw nogmaals komen.

De kamer is schoon, fijn om te verblijven en de airco doet het goed in zomerse tijden. De ligging is centraal.

Als ik weer een kamer zou boeken danalleen op de eersteverdieping.

Ik had een kamer op de derde verdieping en dat was zeer vermoeiend omdat ik met de trap moest

Alles was goed de kamer en ook het ontbijt en het personeel was zeer behulpzaam.

Personeel, kamer en hygiëne: prima in orde

Kamer was op de derde verdieping en er is geen lift enkel een smalle trap. Receptie is in de smalle gang, niet gezellig. Ontbijt heel karig: geen eitje, spek, yoghurt en fruit.

Personeel, kamer en hygiëne: prima in orde

prima hotel, blijft voor ons een aanrader dus we komen hier zeker terug.

eigenlijk hebben we niets om te klagen maar je moet rekening houden dat er geen lift aanwezig is. dus met grote koffers is het niet handig. bovenste verdieping is erg warm maar er is wel airco op de kamer.

prima hotel grenzend aan het stadshart. erg plezierige bediening. uitgebreide dinerkaart. lekker terras voor de deur. prima hotelkamer met moderne badkamer.

Ik ben over het algemeen zeer tevreden hier onder vragen ze om fotos toe te voegen maar dat kan ik

De wc op de kamer was iets te laag om op te gaan zitten, ik denk daarbij ook aan mensen met knie problemen die hun knie-en niet goed kunnen plooien

het ontbijt was top in orde de kamer was ook heel in orde.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ideale ligging voor een dagje Hasselt

Dat we op de vierde verdieping zaten en er geen lift beschikbaar is. Flesje water op de kamer (?)

De locatie en de gezellig terrasjes. Het eten was prima.

Prima, op de ontbrekende lift na.

Er is geen lift in het gebouw en onze kamer was op de 3e verdieping, 6 trappen op, dat viel tegen. Bij aankomst is wel onze bagage naar boven gebracht door het pesoneel.

Het hotel heeft eigen parkeergarages in de buurt voor de gasten, en dat in het centrum!!!

Kamers zijn heel modern, alles is netjes en proper.

Kamers zijn heel modern, alles is netjes en proper. Het niveau van goede 4 sterren hotel. Uitstekend locatie. Beneden is gezellig terrasje en kwaliteit restaurant. Een echte aanrader!

Hier kom ik heel graag terug met de hond.

doorgang voor de douche en de trap naar boven is misschien wat smal voor mensen die wat breder zijn.

Hondvriendelijk hotel en restaurant. Kamer 11 was klein maar perfect voor 1 overnachting. Kamer geheel vernieuwd en badkamer netjes.

Er werd rekening gehouden met de vraag voor glutenvrij...

De algemene ontbijtformule was eerder beperkt. Er werd ook geen info gegeven over yoghurt en cornflakes die bij zelf rondkijken toch wel ter beschikking waren.

Er werd rekening gehouden met de vraag voor glutenvrij ontbijt.

Ontspannend verblijf!

De receptie is nogal klein...hetgeen verder geen invloed heeft op je verblijf.

De ligging van hotel The Century is sowieso top! Het ligt pal in het centrum van Hasselt. De kamers zijn ruim, netjes en gezellig ingericht. Alle comfort is aanwezig. Het ontbijt was niet in buffetvorm, je wordt aan tafel bediend. Het was eerder basic maar heel vers en lekker en het werd meerdere keren bijgevuld. Wat ik zeker wil benadrukken, is de vriendelijkheid en de hartelijkheid van het personeel! Wij werden echt in de watten gelegd door hen en zij verdienen een dikke, vette pluim!

Ligging en het restaurant zijn zeker ok.

Het was extreem warm en zeer benauwd op de kamer, terwijl we buiten vriestemperaturen hadden. Ontbijt is basic.

Ligging en het restaurant zijn zeker ok.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

leuk en tof verblijf in hotel century

bij het ontbijt mochten er meer broodjes geweest zijn maar de vers geperste sinaasappelsap heeft alles goed gemaakt de kaas kon ook beter maar er was genoeg ander beleg om de broodjes te nuttigen de koffie was lekker maar een tweede kopje ging er ook nog in kunnen

heel vriendelijk onthaal goede bedden mooie badkamer die klein maar comfortabel is en het was er heel netjes het hotel is heel goed gelegen 10 minuten van het station en op de hoek van de winkelstraat zeker voor herhaling vatbaar

Aanrader voor een bezoek aan Hasselt.

Eigenlijk niets. Hooguit dat de kamer niet heel groot was en de (2) trappen zijn wat smal en ongelijk. Verder echt een perfect adres voor een weekendje Hasselt.

Zeer centraal gelegen (je loopt zo de winkelstraten in) hotel met een goed en gezellig restaurant. Lekker ontbijt en lunch. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Scherpe kamerprijs en geen toeslag voor de hond! Veilig parkeren aan de overkant in een eigen garagebox voor slechts 10 euro per dag. Echt een aanrader!

Prima.

Het ontbijt: geen ontbijtkoeken, geen gekookte eitje. Ik heb liever buffetvorm ipv bediening want dan moesten we steeds vragen naar koffie, pistolets, ....

Mooie verzorgde kamers.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima, waar voor je geld.

Het zou erg prettig zijn als er iets te drinken was op de kamer. Flesje water en/of een koffie- thee plateau, zodat je iets kunt klaarmaken op de kamer. De trappen zijn erg smal en veel; met koffers in je hand is het lastig manoeuvreren.

Zeer centraal gelegen en een one-stop-locatie; alles in huis en dat is fijn.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Kamers netjes en in orde.

Ontbijt viel wat tegen. In vergelijking met andere hotels kan dit zeker beter. Het was geen ontbijtbuffet ( hoeft niet per sé zo te zijn, maar het was wat “mager”). Voor 2 personen: 2 pistolets voor elk in een mandje met wat kaas/hesp/ en keuze tussen choco en confituurtjes. 1 kan koffie en 1 glas vers? fruitsap. Dit is gewoon basis, niet dat het slecht was, maar gezien de prijs is dit niet ik verhouding. De pistolets waren ook niet vers.

Kamers netjes en in orde. Ligging was ideaal.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goede ligging en zeker waar voor je geld!

Het ontbijt vonden we iets te simpel maar het was wel lekker. Voor die prijs kan het natuurlijk ook niet super uitgebreid! Misschien moeten ze 5 euro meer vragen en een lekker eitje + koffiekoek bij het ontbijt geven, dan komen wij zeker terug! Kamer was iets kleiner dan gedacht maar zeker oke.

De kamers zijn mooi gerenoveerd en het bed lag heerlijk.

We waren er al eerder, en gaan er zeker nog terug. Super restaurant!

Grote, steilvolle kamer, gelegen boven het restaurant. Lekker makkelijk als je daar culinair geniet,wat we deden op oudejaarsavond. Superambiance tijdens de NYEparty in C-bar, nextdoor 😉

Een aanrader in hasselt

Tijdens de week lawaai van de drukke straat.

supervriendelijk personeel, goed gelegen als men met de trein reist, ook het bijbehorende restaurant is een aanrader. Kamer comfortabel en zeer proper.

Een aanrader voor een kort verblijf

Ik heb geen opmerkingen

Ontbijt was zeer lekker- personeel heel vriendelijk - de keuken was gans de dag open en het eten was zeer verzorgd - een hotel waar je nog een eenpersoonskamer kunt nemen aan een schappelijke prijs - zeker een aanrader. ...

We zijn hier in het verleden al enkele keren iets komen eten...

Kamer kwam niet overeen met hetgeen we verwacht hadden volgens foto's op booking.com. Lawaaierig omdat het hotel aan een drukke baan gelegen is. Sober ontbijt. Enkel mogelijkheid tot betalend parkeren in de buurt.

We zijn hier in het verleden al enkele keren iets komen eten en dat viel steeds goed mee.

Sᴜᴘᴇʀ ᴀᴀɴɢᴇɴᴀᴀᴍ ᴠᴇʀʙʟɪᴊғ

ᴅᴇ ᴛʀᴀᴘᴘᴇɴ ɴᴀ ᴇᴇɴ ᴅᴀɢ sᴛᴀᴘᴘᴇɴ.!...ᴀɴᴅᴇʀs ɪs ᴇʀ ɴɪᴇᴛs ᴅɪᴇ ᴛᴇɢᴇɴᴠᴀʟᴛ😀

ᴏɴᴛʙɪᴊᴛ. ʜᴇᴇʀʟɪᴊᴋ ᴍᴀᴀʀ ᴅᴇ ᴠʀɪᴇɴᴅᴇʟɪᴊᴋʜᴇɪᴅ ᴠ ʜ ᴘᴇʀsᴏɴᴇᴇʟ ᴍᴀᴋᴇɴ ʜᴇᴛ ᴠᴇʀʙʟɪᴊғ ᴏɴᴠᴇʀɢᴇᴛᴇʟɪᴊᴋ!! ᴀʟʟᴇs ᴍᴇᴛ ᴇᴇɴ ʟᴀᴄʜ ᴏᴘ ʜᴜɴ ɢᴇᴢɪᴄʜᴛ ᴇɴ sᴜᴘᴇʀ ᴍᴇᴇɢᴀᴀɴᴅ ᴇɴ ʙᴇʟᴇᴇғᴅ ᴏᴘ ᴇᴇɴ ᴏɴᴛsᴘᴀɴɴᴇɴ ᴍᴀɴɪᴇʀ sᴜᴘᴇʀ ɢᴇᴡᴏᴏɴ! ᴢɪᴊ ᴠᴇʀᴅɪᴇɴᴇɴ ᴅᴇ ᴍᴏᴏɪsᴛᴇ ᴇɴ ɢʀᴏᴏᴛsᴛᴇ ᴘʟᴜɪᴍ 😀😀😀😀😀

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Zeer goed , in het restaurant hebben we gegeten zeer lekker vispannetje ,

Moeilijke trappen gelukkig waren we op het eerste verdieping nog hoog genoeg en zo een laag wc tje ? Ook aan de receptie wat lang moeten wachten ,maar alles is goed gemaakt door zeer vriendelijk personeel.

Het ontbijt was matig , maar gewoon oedelem, heb wel liever eitje erbij boterkoek enz maar voldoende koffie aan tafel leuk beter dan steeds 1 kopje te moeten halen

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Super!!!

Niets. Alles was heel goed.

Ons verblijf was zeer goed. Het personeel was super vriendelijk, niets was hen teveel. We hebben s'avonds in het restaurant gegeten en het was super lekker.

Tof hotel,heel vriendelijk personeel,maar slecht ontbijt !

Het ontbijt was heel triestig! Voor 95 euro was dit echt heel zwak(alleen pistolees,kaas, hesp, salamie en dan een bord met doosjes chocoladekorrels,konfituur,choco,dat is ALLES) maar niks van eieren, spek, fruit,youhurt enz. Dat was echt een zware tegenvaller.

Heel vriendelijk personeel, mooie kamers, ligging

Limburgse gastvrijheid TOP!!!

Lekker ontbijt , de dag voordien ook in het restaurant gegeten. Fantastisch personeel . ‘s Ochtends in de ontbijtruimte binnenkomen toverde een lach op het gezicht , goedgezinde mensen om je dag te starten + een winterzonnetje = blije klanten

heel goede ontvangst, zoals een VIP.

ontbijt! heel basic! kleine voorverpakte producten, hesp ,salami en kaas.... eitjes worden niet geserveerd ! maar het vriendelijke personeel maakt veel goed

kamers klein maar prima bed en heel proper personeel héél vriendelijk!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Kleine maar fijne kamer, was zeer netjes.

Ik ben vrij groot en door het schuine plafond van mijn kamer kon ik op bepaalde plaatsen niet rechtstaan. Douche was ofwel koud ofwel zeer warm.

Kleine maar fijne kamer, was zeer netjes. Personeel was vriendelijk, en ontbijt was basic maar lekker. Ik was hier voor zaken en heb dus ook gewerkt op mijn kamer. Wifi was gratis, vrij snel en stabiel.

zonder al die trappen,was het ,prima

de vele trappen

ontbijt prima,personeel uitstekend,lunch en diner prima,heel kleine kamer, we hadden gevraagd zo weinig mogelijk trappen daar ik hulpbehoevend ben en ze hadden er geen rekening meegehouden,we waren op het hoogste verdiep .t'zal niet voor herhaling vatbaar zijn

• Beoordeeld op: 12 december 2017

dicht bij de winkelstraat en het station.

Alleen was er geen lift, we lagen op het derde verdiep en moesten ieder keer 54 trappen nemen.

Het ontbijt was perfect. ik miste mijn eitje. Een beetje variatie kon niet kwaad. De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Geslaagde winterwonderland uitstap

Het ontbijt is met bediening aan tafel, veel keuze is er niet en ook niets warm. Een buffet zou veel beter zijn....

Zijn er ook blijven eten, was zeker in orde, je komt zeker niet met honger van tafel

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Gewoonweg zalig genieten!

Het is de combinatie van alles die het plaatje perfect maakt! Mooie en propere kamers, heel lekker eten, aangenaam en verwarmd terras....en niet te vergeten ontzettend vriendelijk personeel! Dit hebben we nog maar zelden gezien. Echt een dikke pluim voor de mensen die zich er dag en nacht inzetten om de bezoekers het beste van het beste te geven! Wij komen zeker nog terug!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Nette kamer.

Men had ons beloofd dat er een ontbijtpakket klaar stond daar we om 5.30 de trein moesten halen. Helaas was er niets voorzien. Een compensatie bleek naar aanleiding van mijn mail niet mogelijk, daar de prijs inclusief ontbijt is, genuttigd of niet genuttigd.

Nette kamer.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Gewoon weg perfect en voor herhaling vatbaar

Heel mooie kamers en we hebben ons avondmaal ook in centry ll gegeten en dat was uitstekend 5 gangen menu voor maar 35€ het was gewoon een top weekend

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Leuk

Kamer lag op de vierde verdieping , geen lift . Airco is wat lawaaierig .

Leuk hotelletje , mooie kamer , fijn uitzicht , goed ontbijt , vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 november 2017

functioneel want dicht bij station, maar voor de rest niet echt tevreden

Incheckken: alleen een computer en hoekje in een halletje, waar je dus met bagage en al in de verdrukking staat. niet echt een hotel-waardige entree. ligging: erg druk, lawaai van winkelstraat en van groot verkeersplein. in kamer deden 2 lampen het niet, hoe wordt er gecontroleerd na t schoonmaken? restaurant erg duur. geen goede prijs-kwaliteitverhouding vinden wij

de bereidwilligheid van de incheck-ober om te kijken nar een andere kamer

aangenaam en voor herhaling vatbaar

dat prijs kwaliteit om zo dicht in de stad te logeren zeker ok was het restaurant in het century bied voor ieder wat wils het was niet de eerste maal dat we daar verbleven en zeker niet de laatste

De ligging van het hotel

Gastvriendelijkheid van het personeel. Ze nemen nauwelijks de tijd voor je. De rust. Er was veel onrust in het hotel. Je kunt niet rustig ontbijten en de nachtrust was minimaal. Personeel dat 's morgens vroeg moet gaan werken praat en lacht luidkeels en laten deuren hard dicht vallen. Ze houden m.i. geen rekening met de gasten in het hotel.

De ligging van het hotel

Prima voor een kort verblijf in Hasselt.

Geen eitje bij het ontbijt, ook niet op zondag. Ik ben er nu drie keer geweest en de douche blijft een drama: nauwelijks warm water en de temperatuur wisselt voortdurend. De douche en het toilet zijn op diverse kamers zijn veel te krap voor een volwassene.

Prima gelegen, kort bij het centrum. Handig dat ze ook zelf een bar hebben. Kamers zijn netjes en schoon. De prijs is gunstig.

Ideaal gelegen om te combineren met circuit zolder.

Alle eenpersoonskamer zijn op de derde verdieping en er is geen lift aanwezig.

Mooie kamer met moderne badkamer. Hotel uitstekend gelegen in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Mooi en we gaan terug.

Enige min punt was voor mij een USB aansluiting in de kamer die niet aanwezig was. Maar dat is dan ook mugge ziften.

De kamer was groot en de vele mogelijkheden in het hotel qua eten en drinken zijn super.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Leuk weekendje in het hart van een gezellige stad.

Koffie en theefaciliteiten gemist op de kamer.

Eenvoudig maar lekker ontbijt met vers geperst fruitsap. Vooral genoten van het diner op het verwarmde terras. Super vriendelijk en gedienstig personeel.

De kamer voldeed aan wat wij ervan hadden verwacht, kamer aan achterkant zou rustiger zijn.

Aangezien de kamer aan de voorkant is gelegen, was er nogal wat geluid van de vertrekkende bussen. Er is geen lift en de trappengang en de treden smal en steil. Voor mensen moeilijk te been dus niet gemakkelijk om met valiezen naar boven te gaan.

De ligging van het hotel was uitstekend, centraal gelegen. Het restaurant heeft een zeer uitgebreid keuzemenu en het personeel is zeer vriendelijk.

Fijn hotel met heerlijk restaurant. Centrale locatie en fijne medewerkers

Pakkeerplaats was erg lastig vinden. Misschien dat dit van te voren al door kan worden gegeven waar exact naar toe dient te worden gereden wanneer je gebruik maakt van de garagebox.

Leuk personeel en erg behulpzaam!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

leuk voor een city trip. Op wandelafstand van station en op de rand van het centrum.

zeer drukke weg aan de voorkant. Met vensters toe slapen is de boodschap. En dan nog hoor je het verkeer.

vriendelijkheid en zeer mooie ruime moderne (bad)kamer, goede matrassen.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

goed verblijf voor 1 a 2 nachten

de informatie ivm het ontbijt en het ontbijt op zich

De kamer was netjes en ruim maar te weinig geisoleerd voor het straatlawaai.De douchekabine mocht wat breder. Het ontbijt was lekker maar beperkt en zonder eitjes.Er werd geen woordje uitleg gegeven >de youghurt en yakult die in een aparte glazen koeling stonden , hebben we achteraf ontdekt.

Perfekt

Er is geen lift, voor ons nog geen probleem. Maar voor oudere mensen daarentegen.......als je op de bovenste verdieping slaapt, mag je 53 treden nemen....

Locatie en vriendelijk personeel

Geen lift. En kamer was heel hoog in gebouw dus niet gemakkelijk om daar met koffer te geraken . Heet water in de douche. Onmogelijk om te douchen !

Locatie en vriendelijk personeel

Propere, mooie kamers

last van lawaai van de terras en van het personeel dat s'morgens vroeg begon

Propere, mooie kamers moderne badkamer de ligging is uitstekend vriendelijk personeel

Hotel zeer goed gelegen in het centrum van Hasselt.

Eenpersoonskamers liggen op de derde verdieping en er is geen lift aanwezig.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, ruime eenpersoonskamer, mooie badkamer.

Prima ligging op wandel afstand van het station en heel...

Prima ligging op wandel afstand van het station en heel centraal om alles te bezoeken. Vriendelijke ontvangst en iemand van het personeel was zo attent om onze valiezen naar de derde verdieping te brengen want er is geen lift. De kamer was in orde ... goede bedden.... mooi sanitair. Ook het ontbijt was verzorgd en zeker voldoende.

Zeer goed hotel, goede verhouding prijs/kwaliteit, vriendelijk personeel, prachtig ontbijt !

Kamer op de derde verdieping zonder lift - thermostatische kraan in douche werkte niet, water was gloeiend heet.

Zeer goede ligging tov centrum - zeer vriendelijk personeel - mooie en moderne kamer.

Te doen, maar niet geweldig qua comfort

Veel lawaai: er is een constante ruis/gezoem van een motor (ventilatie, boiler, geen idee... achter een deur) te horen op de derde verdieping. Ik zat in K15 en dat is er vlak naast. Zette de airco op om het geluid te verdoezelen. Ook van buitenaf veel lawaai van het drukke kruispunt, veel ambulances. Er is niet altijd warm water in de douche. Het bed was heel zacht en wiebelig. Stond op wieltjes en verschoof makkelijk. Het bed is redelijk laag aan de grond.

Propere en moderne kamer. Vriendelijk personeel. Beperkt ontbijt, maar wel in orde.

Hotel niet aan te raden.

* Ons avondeten op de dag van aankomst was koud. We hebben dit gezegd en er werd voor een oplossing gezocht die mij niet aanstond. Dus hebben wij daar nooit meer gegeten. Goedkoper en beter gegeten in de restaurants in de omgeving en daar was het eten tenminste heet. * het ontbijt was eentonig: alle dagen het zelfde (broodje met boter, 2 sneetjes kaas, 2 sneetjes salami, 2 sneetjes ham, en enkele potjes confituur) Dit was alle dagen zo gepresenteerd op een bord. * we hebben 1 keer deftig kunnen douchen gedurende ons verblijf en dat was de eerste dag van aankomst. Daarna onmogelijk want het water was echt gloeiend heet. Ook het water van de lavabo was niet te regelen (ook gloeiend heet) Ik heb dat daar gezegd en de technische dienst ging verwittigd worden. ( ??? het bleef maar bij heet water gedurende ons verblijf) * geen lift. mijn vrouw moest met haar knieprothese telkens naar de 3de verdiep * telefonisch had ik een garagebox gereserveerd. Dat ging gratis zijn. Bij afrekening werd er mij € 10 aangerekend per dag.

* De kamer was top en proper. Niet te groot maar toch zeer proper onderhouden * alle dagen werd de kamer gekuist, nieuwe handdoeken enz * het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig op alle gebied

algemeen goed met uitzondering van ontbijt en de prijs ! doch en pluim voor het personeel

het ontbijt ! voor die prijs per nacht !!! eveneens heb ik opgemerkt dat reserveren rechtstreeks met " limburg pas" voor de tweede nacht er 50 % reductie was én zonder booking .com de kamer veel goedkoper was !

ontbijt ondermaats ! badkamer : te lage watertemperatuur en lang wachten tot een beetje warm water . airco was OK .

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooi hotel in het centrum van Hasselt

Het Muziekterras deze zondag was erg gezellig. Alleen wel geluidsoverlast tot 2.00 uur. Tevens geen parkeerplek bij het hotel, alleen betaald parkeren aan de andere kant van de weg dus redelijk moeten sjouwen met de bagage.

Top locatie in het centrum van Hasselt. Erg mooi pand met moderne kamers. Gezellig terras en een mooi restaurant. Zeer vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

top!!!

Was een top van een weekend prachtig hotel wel veel trappen maar das de moeite waard als je dan ziet hoe prachtig je kamer was zalig ook kon je genieten van een airco het ontbijt was super lekker met alles erop en eraan ☺ wij waren heel tevreden

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Buitengewoon.

Ik zou het niet weten.

Wij vonden de kamer ruim en van alles voorzien. Ook de badkamer was prima in orde. Uitzicht op groot plein en het begin van de grote winkelstraat.

gastvrijheid

Ontbreken van een echte incheckbalie waar je nodeloos staat te wachten tot iemand je opmerkt Personeel is meer gericht op café en restaurant dan op hotelfunctie Inchecktijd en het effectief kunnen betrekken van de kamer verschillen met 1 uur

Ontbijd was goed

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed hotel met centrale ligging en goede keuken.

Wij verbleven op de 3de verdieping, dus veel trappen en geen lift. Weinig douchegel aanwezig op de kamer en te zachte matras en hoofdkussen naar mijn mening. Een muggengordijn zou welkom zijn.

Goed ontbijt met alles á volonté: pistolets, beleg, yoghurt, koffie en fruitsap. Ook goede ontbijturen: vanaf 7u tot 10:30. Goede geluidsisolatie ondanks de ligging langs een drukke baan. Mooi restaurant met groot (overdekt) terras en vriendelijke bediening. Lekkere maaltijden. Kamers proper en goed ingericht.

Prima en zeker een aanrader!

Het was erg gehorig, we hoorden 's avonds laat en 's morgens vroeg de activiteiten in de keuken.

De locatie was perfect en de sfeer was goed. Kamer was niet groot, maar wel mooi en schoon. Personeel was vriendelijk. Verse broodjes bij het ontbijt waren erg lekker.

Veel lawaai 's nachts

Geen aanrader. Heel veel lawaai in het hotel. Gekletter van borden en gepraat in de keuken was tot laat in de nacht te horen in onze kamer. Er was ook veel geloop door de gangen tijdens de nacht van personeel. Het hotel heeft een rare indeling.

De bar en het restaurant.

We hoorden veel lawaai want we sliepen naast de ruimte waar de vaatwasser stond. Ook het personeel was al heel luidruchtig om 6 uur 's ochtends.

De bar en het restaurant.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

aangenaam rustig relax hartverwarmend

alles is daar gewoon super, was ook niet onze 1ste booking in te century, dan wel op de naam van mijn man johan decorte. het eten s'avonds is geniaal...

Eerlijke review

Er is haast geen receptie of hulp, voelt niet welkom. (Dek)bed is polyester en knijterheet, niet comfortabel 4de etage zonder lift is geen pretje met n koffer.

Prima kamer Prima sanitair Alles was schoon en ruim voorradig Dicht bij de stad en op loopafstand naar cafés en restaurants..

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Century Hotel is gelegen vlak bij een kruispunt en dichtbij een ziekenhuis. Regelmatig - en ook snachts- loeiende sirenes van MUG en ambulances.

Geweldig vriendelijk personeel !

Hasselt is zeer gezellig om te shoppen en te genieten van de horeca-zaken, het bruist van het leven.

Het warm water door de kraan krijgen was een ramp. We hebben zeer lang moeten wachten om wat lauw (op de rand van koud) water door de douchekraan te krijgen. Men is wel behulpzaam geweest om het probleem op te lossen, maar ze konden er niets meer aan doen dan dat zeer lauwe water.

Het heerlijke eten die in de brasserie te krijgen is.

Prima locatie voor één nacht

De bedden waren zacht en heel laag. Hygiëne viel ook wat tegen, er lagen nog bierdoppen onder het bed. Wij werden 's ochtend om kwart voor zes door zeer luidruchtige, dronken hotelgangers gewekt die bij ons op de gang sliepen. Het duurde zeker drie kwartier voordat die mannen stil werden en blijkbaar gingen slapen, iets wat ons toen niet meer lukte.

De locatie was echt top! Precies op de hoek waar het centrum begint, mooier kan niet. Het restaurant was ook prima, oesters en kreeft gegeten en bediend door een heel vriendelijke ober. Ontbijt was eenvoudig, maar smakelijk. Geen eitje helaas.