Beoordelingen over Hotel 'T Hert 2-sterren

#9 van de 18 hotels in Genk

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

AANGENAAM VERBLIJF VOORAL DOOR DE UITERST VRIENDELIJKE UITBAATSTER

ER VIEL ONS NIKS TEGEN- HET IS EEN TOP ARRANGEMENT EN ZEKER ZIJN PRIJS WAARD;

VERS ONTBIJT MET VERS FRUITSAP - VERSE CROISSANTS EN KOFFIEKOEKEN --ALLES WAS AANWEZIG EN VERZORGD- VRIENDELIJKE ONTVANGST DOOR DE RUSTIGE UITBAATSTER , ZOWEL VOOR ONS ALS VOOR ONS HONDJE - GAAN VAST EN ZEKER TERUGKEREN - IS ZEKER EEN AANRADER IN GENK - GEEN NEGATIEVE OPMERKINGEN

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

uitgebreid ontbijt met nieuws op tv scherm.

Kamer 10 kijkt op een muur en ernaast is de stock. Beetje lawaai in die stockkamer vanaf 7u30, maar anders goed geslapen.

uitgebreid ontbijt met nieuws op tv scherm. Zoals ik het graag heb.

Ideaal hotel vvor kortverblijf.

niets.

Vriendelijk personeel, oud gebouw maar alles was voorhanden en proper. Mooi en heerlijk ontbijt. Prijs/kwaliteit voldeed aan onze verwachtingen.

Zeer netjes en centraal gelegen

De fietsenstalling was wat rommelig, maar onze fietsen stonden in ieder geval veilig onderdak.

De vriendelijke gastvrouw, die een welkomstdrankje aanbood, een heerlijk ontbijt serveerde en voor een zeer prettige sfeer zorgde.

het onthaal was super ,een welkomsdrankje aangeboden...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het onthaal was super ,een welkomsdrankje aangeboden gekregen super lieve mevrouw en personeel,heel lekker geeten , een veilige plaats om onze fietsen te stallen,ons goed ingelicht voor gratis te parkeren. kortom heel fijn verlof gehad.

Heel erg genoten, van de vriendlijkheid en het voortreffelijk eten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig of niets, misschien hier en daar wat extra afwerking aan de kamer.

Personeel en eigenares zeer vriendelijke mensen, doen alles voor hun klanten en met big smile en veel plezier! Hun keuken is gebaseerd op vlaamse klassiekers maar meer dan voortreffelijk klaar gemaakt, echt een aanrader! Ontbijt is zeer uitgebreid en heel lekker!

Wij hadden drie heel fijne dagen in de streek rondom Genk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kozen dit hotel op basis van de vorige commentaren en zijn het helemaal eens met: fijn onthaal, heel vriendelijk, heel goed ontbijt. Kamer oogt verouderd maar heel netjes dus dat vonden wij niet erg. We konden gebruik maken van de berging voor onze fietsen. Parking overdekt was vlakbij. Heel fijn hotel op een prima locatie!

Fijn familiehotel in Genk, allen daarheen
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen opmerkingen, alles dik in orde.

Vriendelijk personeel en de eigenares doet alle moeite om het iedereen naar zijn zin te maken, alles netjes, hond vriendelijk en uitstekend ontbijt waar sommige 4 sterren hotels nog iets van kunnen leren. Verhouding prijs-kwaliteit is prima

ligging : direct in centrum, ontbijt was goed voldoende...

kamer klein en badkamer niet echt net (zwart t.h.v.bad) , liever geen douchegel en dergelijke dan busjes die half vol zijn, vriendelijke eigenaar maar karig met uitleg t geven

ligging : direct in centrum, ontbijt was goed voldoende keuze broodjes niet vers

Gewoonweg SUPER !!

er kon niets beter!!!

het ontbijt echt super, alles aanwezig, wat ook echt is bevallen is het onthaal van de dame Noke, heel lief, lief onthaa,l haar behulpzaamheid , de uitleg die je krijgt als je iets vraagt, ..gewoonweg een super lieve dame en haar kookkunsten 's avonds daar gaan we zeker voor terug!!!!!!

We werden ontvangen met een drankje door een vrolijke,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We werden ontvangen met een drankje door een vrolijke, vriendelijke gastvrouw, die ook meteen uitleg gaf over de omgeving. beide kamers waren schoon en netjes, dat men de kamers achterhaald vind, valt ook wel mee, is wat je gewend bent. Het ontbijt uitgebreid en ruim voldoende, menig hotel kan hier een voorbeeld aan nemen. Niets is deze mensen teveel en ik kan me totaal niet vinden in de negatieve kritiek die sommige geven, maar ja, die zullen wel niets gewend zijn.

gemakkelijk, centraal, servicegericht en vriendelijk.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het overal betaald parkeren is in Genk, maar daar kan de hoteleigenaar natuurlijk niet veel aan doen. De ligging is daarentegen wel heel centraal. Alles op loopafstand.

We mochten de hele dag (gratis) gebruik maken van fietsen. Dat is een top service.

centraal gelegen, rustig hotel met heerlijk ontbijt, met nodige opfrissingswerken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer zelf moet dringend opgeknapt worden, herstelwerkjes nodig. Badkamer beter met deur afsluiten. Ook benedenverdieping (eetgedeeltes) zou veel aantrekkelijker zijn na wat opfrissen.

Centraal gelegen hotel en toch heel stil 's nachts, heerlijk ontbijt, goed bed.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Prima verblijf met hond
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aan de kant van de kamer nabij de badkamer rook je een rioollucht. Niet heel sterk, maar ook niet aangenaam. De kamer was voor mij niet 'superior' qua inrichting en wat verouderde muren bij de douchecel.

Gastvriendelijke ontvangst! Keurig verzorgd ontbijt met ruime keuze uit brood/yoghurt/fruit etc, fijne rustige locatie nabij het winkelcentrum. Hond welkom, geen problemen, uitlaatplaats vlakbij :-) Simpele inrichting, raam dat open kan, tv, waterkoker met keuze uit thee of koffie en ventilator.

beter dan verwacht
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijtservice was zeer goed - welkomsdrink was een aangename verrassing - hospitality +++ - we hadden ook geluk met de parking in de straat van het hotel (gratis tussen 18h - 09h)

Gezellig, dicht bij terrassen in centrum
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De steile trappen naar de 2e verdieping vooral voor mijn vrouw met reuma maar had ik zelf op moeten letten bij reservering!

Prettige zeer vriendelijke ontvangst. Huiselijke sfeer waardoor we ons direct thuis voelden. Goed matras en sanitair, het koelkastje merkten we pas op bij vertrek.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super vriendelijk en diervriendelijk personeel. Goed gelegen om te winkelen en niet ver van het park voor de hondjes.en het ontbijt was grandioos ge kunt niets opnoemen dat er niet was.

Vriendelijke uitbaters - goed gelegen wat ouder hotel.

Vriendelijke uitbaters - goed gelegen wat ouder hotel. Over het ontbijt: ik eet 's morgens enkel een snelle boterham en een paar koppen koffie

kan erdoor voor 1 overnachting maar zou niet voor meerdere dagen/week zijn
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hotel is gedateerd en echt wel aan vernieuwing toe onze douche enkel koud water 's morgens, toilet en douche is met een rolschuifdeur die niet meer toe kon, geen nachtlampjes en slechts 1 stopcontact aan bedden

uitgebreid ontbijt, heel vriendelijk personeel, ideaal gelegen in centrum

een aangenaam verlengd weekend in een hotel met een warme sfeer.

de beperkte parkeerfaciliteiten.

De gastvrouw is een vriendelijke dame met liefde voor haar vak en met een 'hert' voor haar gasten. Mijn vrouw en ik hebben er ons goed 'thuis' gevoeld.

Prima verblijf voor een overnachting

Het hotel rook een beetje muffig, kamer was schoon, maar de afwerking was niet overal even netjes

Midden in het centrum en de prijs viel goed mee. Goed ontbijt.

Verassend prettig hotel met zeer goede service, bedden en ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was oké of zeer goed.

Zo behoort gastvrijheid te zijn. Vriendelijke mensen, uitstekende bedden en een super ontbijt met wederom een zeer goede service. De service is van 5 sterren niveau en als je dan een wat gedateerde inrichting oké vindt, is het hele verblijf van dat niveau.

De douche in de eenspersoonskamer sloot moeilijk

De kamers zijn heel proper. Het ontbijt is heerlijk, veel keuze. Iedereen is supervriendelijk. Groot pluspunt ook honden zijn hier welkom!!!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Super de luxe ontbijt.

De stank in het hotel, later bleek dat de afzuiger in de keuken stuk was.... kook dan even niet of zet de ramen los...

Super de luxe ontbijt. vriendelijke mensen.

Aanrader door de fijne ontvangst, de goede kamer en het lekkere ontbijt!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Parking is openbaar in het centrum, maar dit werd ook duidelijk doorgegeven; ze hebben geen privé-parking.

De ontvangst door de gastvrouwen is heel hartelijk. Op onze vraag om een taxi te reserveren, hebben we dadelijk de nodige inlichtingen gekregen. Het ontbijt was overheerlijk en meer dan genoeg! De kamer was gerieflijk en het bed goed. Er was de mogelijkheid om een tas koffie of thee te maken en te drinken op de kamer. Waar ik ook van hield, waren de douchegel en shampoo zoals ik het thuis ook gebruik, in een grotere verpakking (ook ecologischer). Ook de ligging in het centrum van Genk is zeer goed.

Gezellig kleinschalig stadshotel met prima ontbijt

Warmte in de kamers was wat lastig te reguleren.

Zeer goed ontbijt met vers gebakken ei. Locatie is zeer geschikt voor een bezoek aan Gent, midden in het centrum tussen de winkels en de uitgaansgelegenheden. Kamers zijn simpel maar van alle gemakken voorzien. Parkeerplekken voor de deur, wel betaald.

een ideaal hotel voor een kort verblijf.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prijs/kwaliteit is het een prima hotel. Locatie is prima. Parking in de buurt. Ontbijt heel lekker. Vriendelijk personeel en vriendelijke gastvrouw. Eenvoudige, nette kamers. Geen lawaai.

Een ideaal einde van onze kerstvakantie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst van de vriendelijke uitbaatster liet onze vakantie meteen op een heel aangename manier van start gaan. Ook de ligging zorgde ervoor dat we de avond zelf nog konden genieten van een leuke wandeling door de gezellige kerstmarkt vlakbij. ‘S morgens werden onze buikjes voor vertrek nog stevig gevuld door een overheerlijk ontbijt. Verwacht je niet aan een overaanbod bij het ontbijt, maar wel aan alles wat je nodig hebt van een uitstekende kwaliteit. De leuke babbels waar de uitbaatster graag tijd voor maakt, is zeker een pluspunt! Ideale locatie voor een weekendje ontspannen of shoppen in Genk!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heerlijk om zo in het centrum van Genk te mogen vertoeven!

N.V.T.

Zowel de kamers, als het ontbijt en diner, als de ligging en het personeel, als de prijs/kwaliteit verhouding waren uitstekend! Heerlijk hotelletje! Erg aardige en behulpzame dames-eigenaressen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het voelde aan als een aangename verrassing. Wij waren tevreden klanten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles kan beter, maar de verwachtingen werden overtroffen. Een hanger voor handdoeken op de badkamer zou handig zijn.

Het is er gezellig, alles heel netjes, heel verzorgd ontbijt, in't geheel genomen een categorie beter dan de twee sterren laten vermoeden.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Locatie goed. Facaliteiten matig

-parkeren stond op de website.2euro.voor 24uur op locatie aangekomen, was het voor de deur 1.50euro per uur. En wel elke uur erin gooien want langer kon niet. Zelf maar naar een qpark garage gegaan zodat we niet elke uur moesten betalen. -Geen warm water beschikbaar zodra andere gasten warm water afnemen.Warm douchen zat er voor ons niet in.

Locatie was prima

Aangenaam verblijf, vriendelijke ontvangst, uitgebreid ontbijt !
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat gedateerd hotelletje (bijv. er is geen lift) maar wel heel netjes !

Zeer uitgebreid ontbijt ! Vriendelijk onthaal, midden in het centrum van Genk !

• Beoordeeld op: 7 november 2017

goede, schone bedden en een heerlijk ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oubollig hotel, smalle douche/toilet, gordijnen hingen er los bij, vitrage hing over de grond en was smoezelig, rolluiken kapot, hoekjes vol stof, een te zachte stoel waar je bijna vanaf valt als je erop gaat zitten.

goede, schone bedden en een heerlijk ontbijt. Ligging in het centrum

aangenaam verblijf. men voelt zich snel thuis in het hotel.

----

onze kamer was best gezellig, zeer rustig. het ontbijt was verzorgd, heel lekker, er is keuze genoeg. wij genoten van de koffie/theefaciliteiten op de kamer.

Heerlijk uitslapen

Ons viel het niet tegen omdat we het wisten en onze aankomsttijd erop aangepast hadden maar ik kan mij voorstellen dat als je doordeweeks komt lastig kan parkeren.

Late ontbijt en uitcheck mogelijkheden. Geweldig na een late avond Het vriendelijke personeel. De sfeer is als een B&B

Om naar terug te keren.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk ontvangen. Een huiselijke sfeer voor jong en oud. Zeer diervriendelijk. Hebben enorm genoten van de warmte van de eigenaars en personeel.

Genoten!

Niets. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Uitstekend ontbijt, dat zie je niet vaak in deze prijsklasse. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse en haar superlieve hond Nestor die ook de kamersleutel brengt:) Dan smelt je toch? Ook het feit dat je gratis gebruik kunt maken van een fiets als je er bent is een uitstekende service!

Vriendelijk onthaal.

Vriendelijk onthaal. Ontbijt was heerlijk. Kamer was in orde. Nergens iets op aan te merken. Indien we nog eens in de buurt van Genk zijn, keren we zeker terug.

Uitstekend, voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers en badkamers zijn verouderd maar dat was van geen enkele invloed op onze beoordeling, s nachts slaap je en we hadden een reisdoel.

Uiterst vriendelijk personeel, konden parkeren voor de deur, zaten vlakbij locatie waar we wilden zijn, s avonds heerlijk op het plein gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding. We hadden een zeer rustige kamer, heerlijk geslapen. Meer dan uitstekend ontbijt, uitgebreide keuze, van yoghurt, tot fruit, hartig, alle soorten brood, croissants, werd ook aangeboden om spiegeleitje te bakken :) !

Aangenaam en deugddoend verblijf met zeer vriendelijke gastvrouw.

Op de kamers waren er toch enkele dingen stuk waren, ook de douche die niet goed werkte of bleef lekken, defecte kranen , syphons die verstopt waren enz. Een excuus was wel dat haar partner, ziek was en opgenomen was in de kliniek.Met alle begrip ervoor dus...

Het ontbijt was heerlijk , zeer uitgebreid en gevarieerd. De kamertemperatuur was OK. Er was een aangename en gemoedelijke omgang met de gasten,waarvoor onze dank.

Een kort verblijf zeer meegevallen is.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het persoonlijk contact met de uitbater was zeer hartelijk en aangenaam, dit in tegenstelling tot grotere hotels waar het contact bijna automatisch onpersoonlijk is.

Het ontbijt was heerlijk veel voor een klein hotel.

voor ons niets

Het ontbijt was heerlijk veel voor een klein hotel. De kamers waren oud maar prima schoon. Lekker gegeten op het terras was prima weer

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Fijne en warme sfeer. Heel huiselijk en vriendelijke gastvrouw, je voelt je thuis..
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen idee...hou rekening als je op 2de verdiep verblijft je wel wat trappen moet doen, geen lift beschikbaar

Familiaal karakter, heel goed ontbijt met alles erop en eraan..zeer vriendelijke gastvrouw, op een stap v h centrum en toch rustig gelegen...kamer aan renovatie toe maar daar is men aan bezig. Maar op zich heb je alle comfort ..enkel wat demodee... Zeer goede WiFi dus...

kamer was netjes

parkeren was niet mogelijk. 's nachts op zoek naar een mogelijkheid in de buurt. niet fijn na een feestje. vrienden hadden een straat verder geparkeerd maar dat bleek ivm een vlooienmarkt niet te mogen. auto weggesleept. verder begon vanaf half 7 op zondagochtend de straat al flink te leven ivm opbouwen vlooienmarkt. vanaf een uurtje of 8 zat er een accordeonist met versterker ?! onder ons raam te spelen. of het je smaak nu is of niet, op zondagochtend veel te hard en veeeel te vroeg. In de straat blijkt elke zondag een vlooienmarkt te worden gehouden. Als ik dat had geweten had ik zeker niet op zaterdag geboekt.

kamer was netjes

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was een zeer warme dag en zelfs met de ventilator aan het plafond was het niet te doen om in de kamer te slapen. We hebben de deur dan maar open gezet maar dat gaf niet veel verlichting/verluchting.

Heerlijk ontbijt

Gezellig fijn verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zie hierboven. Het parkeren.

Het was er schoon en lekker eten. Goede vriendelijke bediening. Alleen het parkeren in de straat is duur en anders op een parkeerterrein voor € 3,-- per dag.

kalm en degelijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

d'r was eigenlijk niks om je te ergeren,moet je altijd in hun plaats stellen

de grote keus s'ochtends bij ontbijt en de gemoedelijkheid van het personeel

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alhoewel op booking.com stond dat er mogelijkheid was tot privé-parkeren bleek dit niet het geval te zijn. De uitbaatster zei hieromtrent dat de fout bij booking.com lag en dat zij dat al meermaals doorgegeven heeft. Voor alle duidelijkheid : er kan niet privé geparkeerd worden. Op aanraden van de uitbaatster konden wij gelukkig wel economisch parkeren aan 3 euro/dag.

Ontbijt was uitgebreid en heerlijk en het personeel was heel vriendelijk. Ook het restaurant (beperkte kaart) is een aanrader - heel lekker. Mogelijkheid tot stallen van de fietsen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heel goed, super vriendelijk, zeker aan te raden, prijs/kwaliteit
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oude gebouw,maar men doet er alles aan om dit vlug te vergeten....

Schitterend uitgebreid ontbijt, heel vriendelijk onthaal, eigenaresse, gratis welkomsdrink naar keuze

Mooie winkelstad en fietsregio.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de lavabo in de kamer stond omdat de badkamer heel klein was. De schuifdeur aan de badkamer die niet goed afsloot.

Het onthaal was heel goed, heel vriendelijke eigenares, kregen een drankje aan geboden en omdat onze kamers nog niet klaar waren, ( waren daar veel te vroeg) mochten we ze opzij zetten en zou ze ervoor zorgen dat ze op de kamers terecht kwamen. Het ontbijt was ook heel goed. Van alles wat.

Hartje centrum goed voor 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

2 sterren hotel, kamer matig ook al was deze gerenoveerd. Douche heel onpraktisch, hadden een superieur kamer met balkon, echter er was geen balkon maar via deur toegang tot plat dak waar je nauwelijks kon staan en het dak lag vol met water. Zouden een welkomstdrankje krijgen omdat wij de Genius status hebben maar niet gekregen, heb er ook niet om gevraagd.

Prima ontbijt. Vriendelijke gastvrouw

Goede locatie

Muffe geur waarschijnlijk door alle tapijten en het koken zonder gebruik van de dampkap,er is ook een grote (brave) hond in hotel. Gedateerd interieur. Behulpzame dame aan onthaal.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Had 2 nachten geboekt, maar ben na 1 nacht gegaan wegens de matige kwaliteit van kamer en wifi

De kamer is piepklein, de douche lekte, de wastafel was verstopt, er waren stevige problemen met Wifi en daardoor ook met de TV.

Aardig personeel en een schone kamer

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ontspannend (behalve een gedeelte van de nacht)
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toevallig was er op het plein in de buurt een evenement tot n 1uur 's nachts met veeeeeel te luide muziek in de tenten.

Vriendelijke mensen, lekker ontbijt, sobere maar propere kamer (alles wat nodig was was aanwezig), groter formaat tv

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

super
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens waren niet zo goed maar dit is niks slechts was heel tof.

Als ik eerlijk moet zijn is, dat de personeel echt tof en heel lief is. Dank je voor alles T.muhammed

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Niet goed!

Helaas was de kamer niet gepoetst, de vloer plakte overal en alles voelde onhygiënisch aan; het warm water van de douche veranderde constant van temperatuur en bovendien lagen er nog haren in de bak van de vorige gebruiker. De buren waren rumoerig waardoor ik niet veel nachtrust heb gehad. Het ontbijt viel ook tegen en kreeg zelfs geen feedback van de uitbater na het uitchecken. Deze goedkopere kamer in vergelijking met de andere hotels in de buurt is zijn geld nauwelijks waard!

De bediening in het restaurant en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Gezellig familiaal hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat we een cadobon hadden voor avondeten ergens anders, want in 't Hert geurde het heel lekker naar gevulde kwartels. Volgende keer! :-)

het ontbijt was heel heel lekker, alles wat je nodig hebt!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Lekker ontbijt met vriendelijk personeel maar niet zo'n goede kamer. Matig tot goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was oud en het plafond was gemaakt en een deel herschilderd in een andere kleur. Het bed was doorgezakt en de douche rook. De mat om op te staan in de badkamer daar waren plekken op. De kamer was niet de prijs waard.

Het ontbijt was overvloedig en lekker. Ook vers fruit wat je niet vaak ziet. Ontbijt was echt dik in orde! Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

2 dagen (1nacht) naar limburg op familie bezoek

de renovatie van een aantal kamers was gepland, dus ook dit komt zeker goed

simpele ietwat verouderde kamer , maar wel proper en uiteindelijk alles wat men nodig heeft voor een kort verblijf . zeer vriendelijke mensen en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima verblijf, goed verzorgd.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi code die we kregen werkte niet goed.

De kamer was prima, netjes verzorgd. Het ontbijt was uitstekend, met ruime keuze. Het personeel was zeer aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Teleurstellend.

Hete trappenhuis en kamer stonk naar oud frituurvet. Al onze kleren incl.jassen konden daarna in de was. Vuil kamer, smeervlekken op nachtkastje, koperoxide op deurtjes in badkamer en vuil douche/bad.

Personeel en eigenaar erg vriendelijk. Ontbijt prima.

Hartje centrum in een warme huiselijke sfeer
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft geen eigen parkeer gelegenheid. Parkeren in het algemeen in Genk is lastig. Op advies van de eigenaresse ons maar aangepast aan de lokale gewoonte (niet te veel van de verbods borden aantrekken).

Zeer ruim ontbijt inclusief diverse soorten eieren, pannenkoekjes, yoghurts, Franse kazen etc. Zeer gastvrije eigenaren in de sfeer van een huiskamer. Ook s' avonds fantastisch gegeten waarbij alles vers wordt bereid. Hotel wat gedateerd maar wel schoon en van alle comfort voorzien inclusief gratis wifi. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Genk is niet echt een leuke stad. Hasselt is wel een leuke oude stad en ligt daar niet ver vandaan.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles had beter gekund. Het hele hotel stonk naar vieze baklucht. Vooral ook op de kamer. Alle gangen en het trappenhuis stonk verschrikkelijk. De badkamer was heel klein. Er was geen deur naar de badkamer maar een harmonica schuifschotje. Dat was ook kapot. Geen zeepbakje in de douche. Geen toiletrol houder. De gordijnen van het enige raam in de kamer was uit de gordijnrail geschoven. De railrunners lagen op de vloer. De stoel in de kamer had een vieze donkere vlek op de zitting. Het matras was te dun. 's Morgens wakker geworden met een vreselijk rugpijn. We moesten pijnstillers halen bij een apotheek.Overal lagen hondenharen. Het ontbijt was bij de kamerprijs inbegrepen maar we hebben uit voorzorg niets gegeten of gedronken maar wij moesten het ontbijt wel betalen. Het uitzicht van de kamer was abominabel slecht. Een binnenplaats van schuren en vieze daken. Onze klachten bij de eigenaren werd toegegeven maar zij hebben daar niets aan gedaan. Het enige dat zij zeiden was dat zij wisten dat het stonk en dat zij eventueel het dakraam konden openzetten tegen de stank. Uiteraard hielp dit niet. Het hele hotel is gewoon vies en smerig. Dit hotel zouden wij niemand aanraden.

De ligging is midden in het centrum

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

De hoge trap en de opstap in de douche

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

top ontbijt

spijtig dat er geen lift was

top ontbijt

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Aardige medewerkers

Oud en smoezelig. Loszittende tegels, loslatende kitranden, geen fijne geur in de badkamer. Entree van het hotel is rommelig.

Aardige medewerkers

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Aangenaam verblijf met een allercharmantste uitbaatster

Een groter bed

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Een heerlijk weekend gehad.

We werden gastvrij ontvangen. Er was een leuke sfeer. De gastvrouw heeft een heerlijke diner verzorgd

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

't hert' genk

verouderde infrastructuur, geen parking, lauw (geen warm) water in de douche, veel omgevingslawaai.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Goed verblijf gehad
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was geweldig, kamer proper

Goede ontvangst en plezierig verblijf gehad

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid.

Heel gast vriendelijk .
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gast vriendelijk . Heel lekker gegeten en ontbijt buffet meer dan genoeg , elke dag de nieuwe handdoeken .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

afvoer badkamer wastafel en wc slecht vieze afvoer lucht

afvoer badkamer wastafel en wc slecht vieze afvoer lucht

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zeer heet in de kamer

Zeer goede locatie , midden int centrum met een zeer goed ontbijt. Zeker zijn prijs waard .
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer erg klein en verouderd , tegels gebarsten .

Het ontbijt was erg compleet en lekker, beter als in vele duurdere hotels .