Beoordelingen over Astoria Hotel 3-sterren

Korte Herentalsestraat 5-13, Antwerpen Centrum, 2018 Antwerpen, België

#26 van de 65 hotels in Antwerpen

Heerlijk ontbijt maar enorm harde kussens en verkeerd ingelicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De kussens waren enorm hard. Midden in de nacht werden we wakker van de slechte kussens. En hebben express dit hotel uitgezocht vanwege de parkeergarage, bij aankomstbleek dit 19 euro per nacht te kosten wat wij nergens hebben kunnen vinden. Heel slecht ingelicht en een minpunt.

Heerlijk ontbijt, veel keuze

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De prijs van de privé-parking is even duur dan de parking verderop in de straat.

Een mooie kamer met de nodige voorzieningen, vriendelijk personeel en een goede ligging. De Meir ligt op minder dan tien minuten wandelen waardoor dit hotel een aanrader kan zijn voor een weekendje shoppen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goed geslapen goed ontbeten aardig personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Locatie klein achteraf straatje en hotel is wat gedateerd geen bar in het hotel aanwezig. Waren met 3 stellen en 3 zelfde kamers 1 stel was 20 euro goedkoper.

Ontbijt was goed. Goede ontvangst dicht bij de stad alles goed op loop afstand.

Dichtbij, maar toch helemaal uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het uitzicht viel een beetje tegen. Balkonstoeltjes ontbraken.

Wij kregen een gratis upgrade naar een kamer met balkon, balkondeur kon lekker open. Personeel was heel vriendelijk. Koffer mocht voor en na verblijf in het hotel staan. Ontbijt was prima, heel veel keus. Het hotel zit lekker dicht bij de stad. Mooi park om de hoek.

Genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

wij hadden geen minibar op de kamer, die miste wij toch niet zo zeer dan een minibar maar wij willen graag een koeling op de kamer en wij moesten beide een legitimatiebewijs laten zien, zijn we niet gewend, normaal zorg ik ervoor dat diegene die geboekt heeft een legitimatiebewijs bij heeft..

Ontbijt was heerlijk, alles was aanwezig, parkeren heel fijn in eigen garage, loopafstand naar centrum goed te doen, vriendelijk personeel, kamers mooie grote

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed hotel en prettige verblijf in een goede plek vlak bij het station.

nvt

Ontbijt was ruim en netjes geregeld. Toelichting op onze trip wegens een concert in het Sportpaleis en hoe daar te komen was perfect geregeld. De kamer was geweldig en ruimer dan verwacht. Ik zou het Astoria zeer zeker aanbevelen.

buurt met indiaase restaurants, dichtbij centraal station.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

niets, behalve dat er niet veel gedaan werd om de tv verbinding te herstellen, een groot deel van het hotel had zaterdagavond geen toegang.

buurt met indiaase restaurants, dichtbij centraal station.

* ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

* telefoon deed het niet * weinig tv zenders * harde bedden * badkamer mag wel opgeknapt worden Het hotel licht naast een woonstraat waar erg veel lawaai is. Gelukkig was de kamer goed geïsoleerd waardoor bij het sluiten van het raam, geen geluid waarneembaar was.

* ontbijt * locatie en ligging * service * personeel

Goede klantenservice, alles was duidelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Goede klantenservice, alles was duidelijk. Heb er goed geslapen erg schoon hotel. Als ik weer naar Antwerpen zou gaan. Zou ik zeker weer hier boeken.

- schoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

-badkamer is zeker aan vervanging toe - ontbijt was oké. Zeker voor de prijs die wij betaald hadden

- schoon - vriendelijk personeel - goede locatie

Erg matig, ik zou het geen 2e keer boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De buurt rondom komt nogal armoedig over, en het ontbijt is niet vers. Ik vind de prijs/kwaliteit tegenvallen

De kamers waren schoon, en het hotel ligt op loopafstand van het centrum

mooi schoon hotel alleen wel met wat aandachtspunten voor de eigenaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

wij vonden de vloerbedekking vuil (veel vlekken en brandgaten) en lag het bed niet optimaal lekker (vrij hard) ook jammer geen koelkast op de kamer.

Super dat we een upgrade kregen met groot balkon, alles mooi schoon fijn personeel en heerlijk ontbijt.

Goed slapen, slecht douchen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Vooraf betalen en nota pas achteraf, geen enkel vertrouwen in de klant. Verkeerd ingedeelde kleine badkamer, wel een bad maar met douchegordijn er in dus smal douchen, bediening van de douche op badhoogte, draaiende slang zodat water bij ophangen dochekop opzij spuit en douchevkoer en kang kletsnat worden, toilet met voeten voor de deur geplaatst, stootknop tussen toilet en wastafel dus struikelgevaar en te laag voor de deur... ontbijt was goed maar niet bijzonder, standaard hotel buffet. Verder van het uitgaanscentrum dan het op de kaart leek maar dat is eigen schuld. Eigen parkeergarage was vol, slechts 14 plaatsen, gelukkig iets verderop wel grote parkeergarage.

Groot bed en ruime kamer

Prima kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Geen koelkastje, hotel is wat gedateerd (maar niet té gedateerd), de kussens op het bed waren erg dik en hard, daar kregen we nekpijn van. Gelukkig hadden we ook eigen kussens mee.

Grote kamer, schoon, geen geluidsoverlast door andere hotelbezoekers of van buiten, dichtbij de winkels.

Comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt is erg hoog.

Ruime kamers met een badkamer met bad. De bedden waren erg comfortabel. Je kan gebruik maken van de fitnessruimte in een hotel om de hoek, maar dat stelt niet veel voor. Wij dachten dat het ontbijt bij onze boekeing in zat, maar dat was helaas niet zo. Om het ontbijt er nog bij te boeken was erg duur, dus dat hebben wij niet gedaan. Het park aan de overkant van de weg is leuk om doorheen te lopen en het centrum is ook relatief dichtbij!

Prima naar onze zin gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De badkamer kraan lekte ontzettend. Als men gedouched had was de hele badkamer nat. Erg vervelend

Alles rondom t hotel was goed geregeld. Bestemmingen waren makkelijk te bereiken en op loopafstand.

Gastvrij personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het viel niet tegen maar ik had het niet veracht, er was geen parkeerplaats bij het hotel, echter de oplossing van heel simpel, dank zij een goed advies van het personeel, verderop was een publieke parkeergarage.

Gastvrij personeel

alles voldeed aan onze verwachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

de communicatie via booking .com over wat wel of niet is inbegrepen in de prijs, waardoor de kostprijs enorm varieert.

alles voldeed aan onze verwachting

We hebbben een leuk weeekend gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De bedden zijn aan vervanging toe. En de kamers kunnen wel een opfris beurt gebruiken. Op de foto’s ziet het er luxer uit dan in werkelijkheid, maar voor de aanbiedingsprijs die wij hadden een goed hotel.

Het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk. Goed centraal gelegen.

De ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het was wat oubollig en de kamers waren niet op tijd klaar voor het inchecken.

De ligging. Binnen 10 minuten op het station en ook binnen 10 minuten midden in het centrum

Wij hebben het naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Ik heb niet iets gevonden wat mij tegenviel.

Het ontbijt is zeer goed verzorg. De slaapvertrekken zijn goed, alleen mogen de badkamers wel een keer vernieuwd worden.

Antwerpen is heel leuk maar zoek een ander hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De airco deed het niet. De badkamer wordt een groot waterballet met douchen in bad. Muffe geur in gangen. Zeer kleine ingang parkeergarage, het leverde zelfs een deuk op.

De locatie is prima

Heel tevreden, voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

Het enige dat wat tegenviel was het uitzicht. Smalle straat, een glimpje groen en huizen. Maar dat neem je er graag bij, Antwerpen is nu eenmaal een drukke stad en je komt hier niet voor de natuur!

Ontvangst, vriendelijkheid, kamer, ontbijt, hygiene was allemaal top! Het personeel aan de receptie werkte gewillig mee om mijn man te verrassen voor zijn verjaardag. Aanrader voor kort verblijf.

De locatie is dichtbij het centrum en de prijs/kwaliteit...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Prijzige parking, helemaal omdat van zaterdagavond tot maandagochtend gratis parkeren is. Het bad is klein en basic. De kamer oubollig.

De locatie is dichtbij het centrum en de prijs/kwaliteit is goed. Alles was schoon.

Prima, goede ligging hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Kamer inrichting is wat ouder, dat is prima maar de vloerbedekking had nogal wat vlekken.

Prima ontbijt! Kamer groot genoeg. Uitzicht minder (achterzijde). Last van lawaaiige buren en veel muggen maar daar kan de receptie iets aan doen. Personeel is behulpzaam.

Luxe kamer in een rustig hotel.

Alles was prima!

Het hotel ligt iets uit de loop van het Centraal Station maar dat vonden wij niet erg. Wij waren er op een zeer warme dag dus de airco was erg welkom en deed het goed. Het bed was super en kingsize. Ook hadden wij een bad in een nette badkamer. Het fijnste vonden wij dat geen buitengeluiden hadden wat wij eerder wel hadden in een hotel vlakbij het Centraal Station. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!

Tegenvaller
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

De kamer viel voor de prijs erg tegen. Er lagen vieze handdoeken. Geluidsoverlast van een generator. Speciaal een kamer met balkon gekozen ivm het mooie weer, geen stoel of wat dan ook te bekennen op het balkon.

Het verblijf was redelijk.
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

Het terras stelde weinig voor. En er waren geen stoelen op het terras. De up grade van 50 euro zag je er niet van af. De parkeergarage was een crime.

Het ontbijt was voortreffelijk. De badkamer was geheel vernieuwd en schoon.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Personeel, locatie, eigen parkeergarage, grote kamer met een fijn bed, mooie televisie, schone badkamer met bad en geen last van geluidsoverlast. 2x geweest in 1 maand tijd. Volgende keer weer!

Geen prettig gevoel in dot hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Inchecken duurder 35 minuten , hotel en kamers mogen voor deze prijzen wel wat luxer en ge-update worden. Douchen in een badkuip waar je niet in kunt liggen is toch echt niet meer van deze tijd. Vloerbedekking was vuil en vol vlekken.

Ontbijt was het beste aan dit hotel

Hele behulpzame receptie en vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Slecht matras die doorgelegen was gelukkig werd dit wel vervangen voor de nacht erop.

Hele behulpzame receptie en vriendelijk. Dichtbij centraal station, parkeergarage, winkelstraat Keyserlei

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het personeel was erg vriendelijk en we konden al bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het hotel is gelegen in een mindere buurt. De hotelkamer was erg gedateerd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken, evenals de badkamer.

Het personeel was erg vriendelijk en we konden al bij aankomst in de ochtend inchecken, terwijl dit volgens de informatie op de website pas na 15.00 uur kan. De kamer was ruim en de bedden waren goed.

Prima hotel, op praktische plek. We hebben het goed gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Ontbijt is wat massaal. Met wat schermen en wat aankleding in de zaal zou het wat intiemer worden. Het eten zelf was prima.

Prima hotel, prima locatie en handig parkeren in centrum van de stad.

Perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Oud en versleten meubilair maar prima bed en matras. Badkraan moeilijk te bedienen: douche bleef lopen.

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk en behulpzaam. Ruime, stille kamer.

luxekamer met terras... :(

veel..

We boekten 3 nachten met ontbijt in een" deluxekamer met terras"maar dat bleek een afknapper te zijn,luxe was er niet,eigenlijk is het een budgetkamer met terras de juiste bewoording.De kamer en het hele hotel is letterlijk uit de vorige eeuw en heeft hoognodig een update nodig. De badkamer is met een oud bad,douchegordijn in het bad,douchestang enz,hopeloos verouderd maar wel best netjes voor zijn leeftijd.De eerste dag werkte de airco prima,de tweede en de derde dag niet meer,men gaf me dan een"ventilator" mee naar de kamer,beter dan niets maar dat is geen airco!! Er is ook geen frigo op de kamer(zijn we nog in de jaren 30 of zo????) We spreken over een "luxekamer" nog altijd... Er is alleen een kaal terras,zonder stoel of tafeltje,triestig,je kijkt uit op een vuile en onverzorgde omgeving maar daar kan het hotel ook niets aandoen. Het ontbijt was standaard hotelontbijt,maar alles was aanwezig en regelmatig bijgevuld,ook de koffie is heel lekker,prima!!

Prijs kwaliteit zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De ondergrondse parking is vrij smal.Juist gepast voor een grote wagen in het naar beneden rijden in de bocht. Staat ook niet vermeld,wat ik een min punt vind.

Het ontbijt was goed en ruim voldoende en keuze.

Matig. Ook de lieve dames bij de receptie, verwezen ons 3x verkeerd,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Geen deurstop in de badkamer, vlakbij het toilet. 2x gestruikeld. Stoelen op de kamer . Kwamen zij van de kringloop? Net ,zoals de kapotte vitrage? Stoelen uit de eetzaal: totaal afgeleefd en beschadigd. Gewoon vies, om zoiets in de eetzaal te hebben.

Goed hotel en Antwerpen is een prachtige stad vol met vriendelijke mensen .

Alles was naar wens

Personeel uitermate vriendelijk.Uitstekend ontbijt.kamer schoon. bereikbaarheid ook goed.Parkeer garage prima. alles gewoon naar wens en PICCOBELLO. Tevens nog nooit zoveel militaire bescherming gehad tijdens een weekend weg. Gaf een veilig gevoel Vr.gr. Cornelis Rodenhuis Ried Ned.

Prima hotel, niets bijzonders maar alles op orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Prima hotel, niets bijzonders maar alles op orde. Goede plek, dicht in het centrum en bij de diamanthandel. Goede bedden, badkamer is wat gedateerd. Ontbijt middelmatig. Prima prijs-kwaliteitsverhouding voor de kamer.

Historische centrum op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Kamers waren niet schoon. Het ontbijt was erg matig, weinig keus.Voor dit geld meer luxe verwacht. Geen drie sterren waard.

Historische centrum op loopafstand. Koffers mochten in bewaring worden gegeven na uitchecken, zodat we de middag zonder bagage de stad in konden.

Bed was heerlijk comfortabel en ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Op 1 persoon na was het personeel heel vriendelijk. Bij inchecken voelden we ons totaal niet welkom. We voelden ons bija bezwaard dat we de mevrouw achter de balie moesten storen. Behalve deze koude eerste indruk was alles gewoon prima voor elkaar.

Bed was heerlijk comfortabel en ontbijt was goed.

Ok, wel gedateerde omgeving.... opknappen mag
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het begint wel een beetje tegen antiek aan te lopen. Matras met zeil eronder, tegenvaller als je neerploft. Houtwerk en alles niet meer van deze tijd....

Alles was ok, prima prijs kwaliteit, wel gedateerd

ik ben mijn bijbel, zonder kaft verloren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

ik ben mijn bijbel, zonder kaft verloren. mocht u deze vinden, graag retourneren aan kariboestraat 99 3523PC nederland. verder bijzinder genoten van het verblijf! alles was verder schoon, bedankt voor de gastvrijheid

Zalige vrijgezellen in een leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Ik had gehoopt dat er meer toiletries in de badkamer aanwezig waren geweest

Het ontbijt was goed. De kamer was ook proper en comfortabel. Het was goed dat er een 24h receptie was. Aangezien we een vrijgezellenfeest hadden en we tot de vroege uurtjes op stap zijn geweest

Aanrader voor verblijven in het centrum van Antwerpen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het kan lastig zijn om een parkeerplaats te vinden. De beveiligde garage is vrij beperkt, maar werkt goed met kleinere auto's.

Vanaf aankomst was alles goed en snel geregeld. Niets te klagen over de locatie, personeel of andere zaken.

Ondanks dat het weer tegenviel, hebben we van ons uitstapje genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het was jammer dat de laatste ochtend de broodjes half afgebakken waren en aan de binnenkant plakkerig van het deeg, maar voor de rest was het oké. Wat wel storend was, dat de kamers niet verwarmd konden worden. Bij navraag bij de receptie kregen we eerst te horen dat er geen verwarming was. Een paar dagen later heb ik het nog maar een keertje gevraagd omdat het echt onplezierig was. Gelukkig konden we toen een electrisch kacheltje meekrijgen, zodat het in de kamer wat comfortabeler werd.

De locatie was goed. Vanuit het hotel waren alle 'highlights' goed te belopen. De bedden waren ook prima.

Hotel is te doen wanneer je er alleen moet zijn om te slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Zowel de badkamer als de kamer zijn gedateerd en zijn wel aan een upgrade toe. De kamer oogt dan ook ietwat smoezelig, ik zat in kamer 113 niet echt een aanrader.

Het hotel is dichtbij het centrum.

Goede ligging om Antwerpen te ontdekken te voet!

Zie boven beschreven

Ontbijt gelukkig ook glutenvrij! Te weinig variatie in beleg ! Prullenbakje op tafel geen overbodige luxe! Klein koelkastje is ook prettig!

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Dit hotel heeft zijn beste tijd gehad en is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Had schoner gemogen. Zeker voor deze prijs geen aanrader.

Ontbijt was prima. Locatie oké; ca 10min lopen naar het begin van de winkelstraat en 25min naar de grote markt.

Prettig hotel, vriendelijke mensen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Prettig hotel, vriendelijke mensen. Wij deden een weekendje Antwerpen en checkten dus veel te vroeg in: geen enkel probleem. Ook onze koffer bewaren op de dag van vertrek was geen probleem en dat ging professioneel. We wilden per sé twee bedden en informeerden daarnaar: we kregen meteen een extra bevestigingsbriefje. Best een grote kamer voor de prijs en daar was niets op aan te merken. Lekker stil straatje, op loopafstand van het Centraal Station. Na enig aarzelen toch maar het ontbijt van 15 euro pp gedaan. Ik eet nooit voor 15 euro aan ontbijt (wie wel?), maar het is wel gemakkelijk. En dan is het prettig als het allemaal goed geregeld is en er veel keus is - en lekkere koffie. Kortom: aardige mensen en waar voor je geld.

De ligging was super dichtbij alle leuke plekken
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Hotel was veel te warm zowel in de lobby als de gangen. De kamers waren ook te warm en de airco werkte niet. Raam kon trouwens maar op een kiertje open.

De ligging was super dichtbij alle leuke plekken

Zeer fijn verblijf met gemiddelde luxe
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

Spijtig was wel dat het vuilbakje in de badkamer nog vol zat met vuilnis bij onze aankomst en misschien ook in acht nemen om eventueel een trapje te voorzien aan de venster om het terras te betreden want deze is wel zeer hoog.

Het ontbijt was zeer lekker en zeker voldoende.

Geen koelkast op de kamer-overdreven prijzen aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Geen koelkast op de kamer-overdreven prijzen aan de drankenfrigo - wc in de badkamer- tapijt redelijk groezelig - versleten handdoeken- versleten cafetariastoelen-geen vrt 1 of 2 radio- Engels als voertaal-

Prima verblijf voor n paar dagen in Antwerpen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De parkeerkosten vind ik erg hoog. De stoelen in de ontbijtzaal zijn aan vervanging toe, jammer dat de inrichting zo mooi is en dat er dan stoelen staan die heel erg versleten zijn.

Goede ligging, heerlijk bed en goed ontbijt.

Zeer aangenaam verblijf waar ze super vriendelijk zijn.

Alles was dik in orde.

Vriendelijke onthaal bediende en goede informatie. Zeer nette kamers, konden zelf vroeger op de kamer. Zeer lekker uitgebreid ontbijt. Konden de dag erna onze bagage daar laten om nog verder te genieten van onze uitstap.

Super verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

‘S nachts was het wel heel warm in de kamer en we konden de airco precies niet aanzetten.

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid! Ook het personeel was heel vriendelijk. Locatie goed.

Vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Slechts een minpunt. We wilden graag ontbijt om 6 uur vanwege de start van de Ronde van Vlaanderen, maar dat was niet mogelijk omdat het brood pas om zeven uur komt. Gelukkig konden we wel koffie krijgen en gebruik maken van de koelkast, zodat we ons eigen ontbijt hebben geregeld.

Vriendelijk personeel. Zeer schone en ruime kamers. Ideale ligging. Niet al te ver van het centrum, maar goed te bereiken vanaf de ring. Het hotel heeft een parkeergarage, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we met de fiets waren.

Goed hotel met een perfecte ligging.
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

Wij konden de auto niet bij het hotel parkeren, omdat ze geen parkeerplekken meer hadden in hun eigen garage. Echter konden we de auto bij een iets verderop gelegen parkeergarage parker wat opzich ook prima beviel.

De accomodatie was mooi schoon, had goede bedden en een uitgebreid ontbijtbuffet. De ligging was perfect, lekker dichtbij het centrum.

Prima hotel dat aan mijn verwachting voldeed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De stoelen in de ontbijtzaal zien er wel erg treurig uit met totaal versleten bekleding en zijn niet in lijn met de rest vd hotelbeleving. Daar mag wel eens wat aan gedaan worden.

Goed en uitgebreid ontbijt. Goed om weer op krachten te komen na een avondje Belgische bieren. De dame aan de receptie was ook bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Vriendelijk personeel, goede locatie, schoon, prima ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Lelijk interieur en badkamer was wel wat erg basic.

Vriendelijk personeel, goede locatie, schoon, prima ontbijt. Parkeren niet goedkoop maar wel goed geregeld.

het was tof we komen zeker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

ik had graag twee aparte bedden gekregen we zijn niet gewoon om zo te slapen maar we hebben er het beste van gemaakt

het ontbijt was heerlijk alles vers. vriendelijke bediening

Niet meer van deze tijd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit ver te zoeken. Zowel in accomodatie alsook kwaliteit van het ontbijt. Veel keuze maar kwalitatief niet het geld waard.

Ligging is centraal in de stad.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heerlijk relaxed genoten van ons verblijf , en een geweldig concert gezien.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Dat je 4 euro toeristenbelasting nog moet betalen , iets wat nergens gedocumenteerd staat. Personeel nogal afstandelijk.

Erg centraal gelegen , op loopafstand naar Stadsschouwburg , en op loopafstand van het Centraal station. Rustige omgeving

Voor een kort verblijf een prima hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

ietwat gedateerd interieur, stoelen in ontbijtzaal zijn aan vervanging toe, interieur kamer ook vrij gedateerd zou qua styling wel weer wat frisser kunnen

ruime kamer, groot bed netjes schoon

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Adequaat maar zeker niet uitzonderlijk goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Wij checkten op zaterdag vroeg in de avond in. De deur was al dicht en er zat één dame aan de balie. Er stonden diverse gasten, zodat de check-in veel tijd kostte.

Ontbijt en kamer goed voor deze prijs. Wij sliepen aan de achterzijde, waardoor wij weinig hinder van geluid hadden.

Er was niks speciaal of erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Er was niks speciaal of erg goed. Beetje gedateerd en muffig. Eigenlijk een 5,5 voor alles. Personeel behulpzaam maar niet buitengewoon. Al met al prima voor 1 nacht als je niet teveel eisen hebt.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Schone bedden, matras vrij stevig (maar is persoonlijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het was nogal warm op de kamer, omdat ze voor entree begane grond met het vriesweer hard stookten. Dat zit allemaal op 1 systeem. Maar raam op de kamer kan beveiligd open.

Schone bedden, matras vrij stevig (maar is persoonlijk natuurlijk). Badkuip kon een extra boen gebruiken maar over het algemeen vrij netjes. Goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Hadden gevraagd om een rustige kamer, werd aan voldaan. Prima ligging.

Er mag wel wat gerenoveerd worden.

Zie bovenstaande.

Er mag wel wat gerenoveerd worden. Stoelen in ontbijtzaal b.v. In onze kamer zaten vlekken in de vloerbedekking en waren de schuifdeuren van de kast kapot. Een compliment voor het zeer vriendelijke behulpzame personeel!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Redelijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Hotel heeft een absoluut een opknapbeurt nodig, kapotte schuifkast kon niet open en de deur lag er half uit. Wij zijn ook niet van de douchegordijnen, die tijdens het douchen tegen je aanplakken. Alles was gewoon aan vervanging toe. Helaas hebben ze heel weinig parkeerplaatsen, dus parkeren in de openbare in de buurt van het hotel. Buurt was niet onveilig, maar absoluut niet gezellig en er liep veel ME rond. Je zit in de Joodse diamantwijk.

Ontbijt was prima, vers fruit en verder wat je meestal kunt ontbijten in een hotel. Ruimte zag er prima uit. Hotel is op 5 min. lopen van het winkel gedeelte, kwamen wij ook voor. Station op 5 min. loop afstand.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

De bedden waren uitstekend.
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

De badkamer was iets minder. De kraan was een beetje stuk en ik vind een douchegordijn nooit zo erg fris, hoewel deze wel schoon was.

De bedden waren uitstekend. En het ontbijt was lekker! Zou hier zeker een keer naar terug gaan

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Super!!!!👍
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

In grote mate tevreden prijs ,kwaliteit in hotel in het midden van het centrum Heel aangenaam verblijf,netjes ,alle personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en prijs ,kwaliteits verhouding super!!!

Het ontbijt was verzorgd en netjes.verse fruitsalade wat ik heel belangrijk vind en soortenbroodjes.charcuterie aanbod zou wat uitgebreider mogen zijn maar anders meer dan voldoende.

Vriendelijk personeel, ruime kamer, goed ontbijt en goede...
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

We hadden de pech dat andere gasten om 6 uur 's ochtends luid schreeuwend door de gang liepen. Daar waren de muren niet tegen bestand...

Vriendelijk personeel, ruime kamer, goed ontbijt en goede locatie.

het ontbijt was heerlijk en terras
    • Deluxe Kamer met Eigen Terras

Maar ik had de luxekamer met terras geboekt. De gordijnen waren gescheurd, de meubels waren zwaar beschadigd; ik zag handafdrukken staan aan het hoofd van het bed. de kamer zag er afgeleefd uit

het ontbijt was heerlijk en terras

Te warm op de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Te warm op de kamer. Bij het openen van het raam was er te veel geluidsoverlast en roken we een rioleringslucht. Kosten voor 1 nacht redelijk aan de prijs.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijk personeel, zer schone kamers, lekkere bedden. En onze kamer was ook nog eens om 08.30 s'morgens al klaar terwijl de incheck officieel pas om 15.00 is. En een hele goede prijs.