Beoordelingen over Hotel Torenhof 3-sterren

Baarle-Frankrijkstraat 10, 9830 Sint-Martens-Latem, België

#1 van de 3 hotels in Sint-Martens-Latem

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Leuk hotel voor bezoek aan Gent en omgeving.

Geluidsisolatie kamers kan beter want toilet- en douchegebruik van buren goed hoorbaar. Kleine kastruimte (voldoende voor weekend verblijf).

Vriendelijkheid uitbaters en personeel. Ruime en propere kamer en badkamer. Uitgebreid ontbijt aan tafel geserveerd. Onze hond zeer welkom.

Gezellig rustig familiehotel

Heerlijk ontbijt geserveerd aan tafel met keuze van soort eitje. Vers fruitsap voorzien. Gezellig terras in alle rust. Grote kamer met groot bed en grote douche. Zeer vriendelijke eigenaars.

We hebben een fijn verblijf gehad in hotel Torenhof. Rustig gelegen. Vriendelijk personeel.

Douche in bad niet handig. In familiekamer, wordt aan gewerkt.

Mooie ruime kamer. Hotel prachtig gelegen in rustige omgeving. Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima aan tafel geserveerd. Een aanrader!

Leuk om nog eens terug te komen.

nvt. op hotel. Alleen fietspaden is niet geweldig.

Ontbijt was heerlijk. uitgebreid, volop keuze. Er werd ook gevraagd of alles naar wens was. Een lunchpakket, waar we erg laat mee waren om te bestellen, kon ook nog. Geweldig!!!

Ontbijt , service en lokatie

koud waterkraan geeft eerst behoorlijk warm water voor het koud word. 1 twee persoons matras wel goed maar als mijn vrouw draait veer ik omhoog.

Ontbijt , service en lokatie

Heerlijke locatie in een prachtige omgeving op korte reisafstand van de mooie stad Gent.

Eigenlijk niets, behalve dat het afvoerputje van de douche verstopt zat, waardoor de douchebak overstroomde.

Het hotel ligt in een prachtig dorp, het is een mooi gebouw dat keurig, degelijk, praktisch en functioneel is ingericht.

Een waterkoker met koffie en thee op de kamer zou ik zeer waarderen.

Prima ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Rustige omgeving. Dit wisten we wel, want dit was ons 3e bezoek. Wel bijna 30 jaar geleden.

Ontbijt was weer heerlijk.

Ontbijt was weer heerlijk. Erg prettig dat het aan tafel wordt geserveerd. En je kan 's avonds al opgeven hoe je eitje moet zijn bij het ontbijt. Bijzonder vriendelijk ontvangst. Dit was ons tweede bezoek en wederom voor herhaling vatbaar.

voortreffelijk

niets!

Is een hotel, gelegen op een schitterde locatie omringd door eeuwen oude bomen. Dit is een locatie waar je de stilte hoort en maar ook tussendoor vogels waaronder koekoek, specht, en de uil. Ontvangst, bediening en kamer uitstekend. Ook onze hond was meer dan welkom! Antonio en Maria

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Een prachtige en sfeervolle locatie die een prima basis is voor een bezoek aan Gent of Brugge

Prachtig sfeervol hotel, centraal gelegen voor zowel Gent als Brugge. De directe omgeving is een prachtig wandelgebied (Langes de Leie). Het pand heeft een interessante geschiedenis, zeker voor kunstliefhebbers

Prachtige ligging, prima hotel in alle opzichten, voor bezoek aan Gent, wandelen en fietsen

Locatie was verrassend mooi en rustig gelegen doch dichtbij stad en wegen. Mooie en schone kamers, prima badkamer. Schitterende ontbijtruimte met heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijke en romantische plek!

Wij zouden een waterkoker op de kamer hebben gewaardeerd.

Het ontbijt was uitstekend en de kamer (met twee aparte bedden) heerlijk ruim. Het rook in het begin wel iets muffig, maar dat is normaal met het grote aantal tapijten op gangen en in de kamer. Raam even open!

Ontvangst warm en echt.

Ontvangst warm en echt. Kamer groot, schoon en goed met een goede badkamer met heerlijk veel heet water. Het ontbijt is erg goed met een zeer grote keuze.

Uitstekend!!

Wij wilden op 10 Mei graag om 7.30 ontbijten. Dit bleek in eerste instantie niet mogelijk. Op zon-en feestdagen wordt het ontbijt pas om 8 uur geserveerd ( was ons niet bekend, was bij de boeking nergens aangegeven). Na enige discussie met de eigenaar werd het alsnog naar onze wens geregeld.

De heerlijk rustige en fraaie omgeving, het perfecte ontbijt...

De heerlijk rustige en fraaie omgeving, het perfecte ontbijt en de vriendelijke ontvangst van het gastvrije echtpaar dat dit historisch bijzondere hotel met passie runt.

Prijs / kwaliteit ok !

Verouderd interieur doch sanitaire voorziening vernieuwd en verzorgd !!

Supervriendelijk onthaal en bediening. Fijn verzorgd en gevarieerd ontbijt ....

Een ontspannende vakantie, eigenlijk veel te kort!

De kamer was vrij donker door de 2 iets kleinere ramen, maar daar valt volgens ons niet veel aan te doen.

super vriendelijk lekker avondmaal grote kamer geweldige inloopdouche super ontbijt mooie ligging

Zeker aan te raden

Geen enkele opmerking

Bij het inchecken heel vlot en vriendelijk onthaald. Alle info gekregen die nodig was voor ons verblijf. Ontbijt supergoed verzorgd en ruim voldoende. De kamer was goed onderhouden en heel proper. Uitzicht op de tuin was dik in orde.

Voor herhaling vatbaar.

Zijn breder tweepersoons bed gewend. Bed kraakte een bveetje

Rustige omgeving, mooie kamer. Uitstekend restaurant op 4 minuten lopen, wel prijzig. Voor doorreis naar Frankrijk zeer geschikt. Behulpzaam personeel.

Miste een houvast in het bad als je staand moest douchen. En een klein koelkastje op de kamer. die er niet was.

Er was geen restaurant bij, maar een uitstekend ontbijt.

Rust, prachtige omgeving en goede basis voor golf en Gent

Douche amenities zijn heel summier. Neem dat dus mee! Restaurant in het hotel heeft alleen een basis menu dat volstaat als je een week niet gegeten hebt. Restaurant oude schuur op 200 meter is daarentegen top! Oh ja ontbijten is prima maar tijdstip moet je avond van tevoren even doorgeven

De rust

uitstekend

Alles was uitstekend, ook dat we 's avonds nog van een kleine kaart uitstekend konden eten met de bijpassende wijn of biertje. Het uitzicht uit de kamer was ook bijzonder met die poëtische omgeving.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Topper

Rustgevende locatie. Wij hadden een kamer op het eerste verdiep met mooi uitzicht. Er is een lift dus ook geschikt voor iedereen die minder goed ter been is. Ontbijt super verzorgd. Hier kan echt niets beter.

Sfeervol kasteelachtig hotel in mooie omgeving

Op de site was vooraf niet duidelijk dat de receptie 's zondags om 13:00 sluit. We zijn hierover verwittigd en het was geen probleem. Verder zaten er een paar flinke kuilen in de oprijlaan. Kortom: niets aan de hand

Duidelijke uitleg door zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer, met volgens ons recent vernieuwde badkamer en 'kasteelachtige' sfeer. Ontbijt was uit de kunst en goede WiFi. Mooie uitvalsbasis voor Gent of bijvoorbeeld wandelingen in de omgeving (Kasteel Ooidonk!)

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fantastische service, ook na het ontbijt was een extra kop...

Fantastische service, ook na het ontbijt was een extra kop koffie (inclusief koffie voor een collega) van het huis bij wijze van service. De instructies voor late aankomst om binnen te komen was zeer duidelijk.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Buitengewoon boven verwachting!

Niets had beter gekund

Voor mijn echtgenoot werd een suikervrij geregeld. Voor mezelf werd gezorgd voor een ontbijt met zachte gerechten aangezien ik ten gevolge van een operatie niet kon kauwen.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Inorde, op klantvriendelijkheid bij aankomst na!

Personeel was niet tevreden met aankomst om 22u15 en liet dit ook duidelijk merken naar ons en naar ander cliënteel toe, op voorhand nochtans gebeld met de boodschap dat we later zouden arriveren omwille van verkeerssituaties. (enorme regenval en drukte op de baan)

De kamers waren ordelijk, hygiënisch en volledig naar wens...

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Geboekt via Booking.com en vlgs site kon ik tot 22 uur inchecken. Bij aankomst om 21 uur was hotel gesloten en niemand meer aanwezig. Gelukkig trof ik een gast van het hotel aan die de deur voor mij opende

Kamer, uitstraling hotel in historisch gebouw en uitgebreid ontbijt.

Eigenlijk niets .

Heerlijk ontbijt en top bediening . Zeer vriendelijk personeel , prachtige inloop douche en heerlijk bed . Kortom aangenaam verblijf en kom zeker terug .

Prima hotel in familiale sfeer met erg vriendelijk personeel.

Helaas geen bar of restaurant, wel de mogelijkheid om een kleine snack te bestellen. Maar die diende dan op de kamer gegeten te worden, of in een vergaderzaal. Indien je graag een lekkere diner voor ogen hebt, dien je de wagen in te stappen en richting centrum te gaan.

Het ontbijt was 'op maat gemaakt' en stond op het afgesproken uur klaar. Zeer kleinschalig, rustig en erg vriendelijk personeel.

Prima verblijf gehad.

Matras was iets aan de zachte kant.

Vriendelijk personeel en geen vraag was te veel. Waren laat terug van een beurs en waren zo vriendelijk onze broodjes op te warmen. Wat super was.

Heerlijk verblijf in een rustige omgeving.

Geen minpunten.

Ruime kamers in een mooie rustige omgeving. Prima bed en kussen. Nette badkamer met inloopdouche. Douche straal was krachtig, Ontbijt was heerlijk en uitgebreid aan tafel. Kwam je iets tekort werd er keurig op vraag bij geleverd. Zeer gastvrije ontvangst Ook de hond werd vriendelijk ontvangen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Prettig verblijf in villa met mooie architectuur

niets gemerkt van genius-voordelen, bedden konden beter, kamer niet zo charmant qua inrichting

prima ontbijt. kamer netjes. ontbijtruimte fraai aangekleed met mooie schilderijen

• Beoordeeld op: 28 september 2017

fijne locatie in een prachtige omgeving met vriendelijk personeel

De warme maaltijd die ik bestelde was echt niet lekker. Vegetarische lasagna uit de magnetron en zonder smaak

De omgeving is prachtig en het huis heel sfeervol

Prima hotel met vriendelijke mensen voor een goede prijs.

Het hotel is even lastig te vinden voor de eerste keer, want het ligt aan de rand van een woonwijk waar je doorheen moet.

Prima kamer, heerlijk rustig, persoonlijk geserveerd ontbijt, heerlijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

de omgeving, de rust, accommodatie, het personeel, altijd...

te kort verblijf

de omgeving, de rust, accommodatie, het personeel, altijd openstaan voor uw vraag, diervriendelijkheid, het ontbijt .... kortweg fantastisch

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Fantastich een echte aanrader.

Niets gaan er zeker terugkomen!

De kamers zijn prachtig rustiek en erg mooi aangekleed. De douche is prachtig. Ligging is ook super heerlijk stil. Je kan aangeven hoe laat je wenst te ontbijten. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd stipt op tijd. Heel uitgebreid en erg lekker en ontspannen want een buffet is leuk maar er is altijd onrust in een zaal.

Aangenaam, mooi gelegen, rustig, vriendelijk personeel

De lounge is wat klein, heeft geen goede zetels. Geen mogelijkheid om 's avonds te eten, op opgewarmde snacks na.

Goed ontbijt! Kamers mooi in hun eigen stijl.

Vakantiehuis en enkele kamers huren waren goed voor een familieweekend. Samen en toch privacy.

Ontbijt aan tafel, geen buffet. Op zich geen probleem. De broodjes waren op en nieuwe moesten nog eerst afgebakken worden. Na meer dan 20 minuten wachten hebben we de eetzaal verlaten. We kregen daar nog opmerkingen over bij het buitengaan en bij het afrekenen.

De rustige omgeving

Uitstekend en aanbevelingswaardig hotel.

Een flesje water op de kamer zou nog een plus zijn.

Het ontbijt was super. Niets te kort en een eitje, dat je de dag voordien besteld had, exclusief en perfect gebakken opgediend als je aan tafel kwam. Ook een nette badkamer met alles wat er nodig was. Rustige ligging. Kortom top!

Te herhalen ! Een aanrader !

De hoofdkussens op het bed houden niet de vorm van je ligcomfort. De enigzins beperkte mogelijkheid om nog even samen te zitten met je vrienden om de dag af te sluiten ; klein salonnetje is wel beschikbaar. Niet onbedingd nodig maar eventueel een ijskastje op de kamer ?

De vriendelijkheid en gedienstigheid van de uitbaters en het personeel, het uitgebreide ontbijt aan tafel geserveerd, de mooie ruime kamers , de omgeving , de mogelijkheid om fietsen ter plekke te huren, de rust , het mooie gebouw

Rustig hotel

Alles strak getimed. Gastvrouw was wat over haar toeren vanwege feest dag voordien. We waren te vroeg dus konden we de kamer niet op. Dat veroorzaakte wat stress wat helemaal niet nodig was. Gastheer was rustig en vriendelijk dus alles ok.

Parking. Hondjes toegelaten. Uitgebreid ontbijt.

een aanrader als je van rust en een mooie omgeving houdt.

een zeer rustige en mooie locatie, mooie accommodatie, fijne gastvrouwen, uitstekend ontbijt. Goede uitvalsbasis om met de fiets de omgeving te verkennen.

Prima uitvallocatie om te fietsen. Waar u vanaf het parkeerterrein zo de fietsroute op rijdt.

Mogelijk dunnere dekbedden.

Klein hotel door familie gerund. Heerlijk ontbijt geserveerd per tafel op de afgesproken tijd. Ondanks dat het geen buffet was ruim voldoende keus en goed ontbijt. Vriendelijke mensen.

Fraai gelegen historisch pand met grote tuin en parkeerruimte.

De bedden in onze kamer waren te zacht.

Hotelaccomodatie in prachtig historisch pand met ruime kamers. Er werd een overvloedig ontbijt geserveerd. Een heerlijke tuin met zitjes waar drankjes worden geserveerd.

Fijn hotel in prachtige omgeving

Beetje rumoerige kamer. Dekbedden in zomer erg warm.

Ontbijt prima. Vriendelijke personeel. Mooie omgeving en voldoende parkeergelegenheid. Niet al te ver van Gent.

Architectonisch mooi hotel met kunstzinnige geschiedenis.

Het weer, want we konden vanwege de regen niet gebruik maken van de mooie tuin.

Hotel met mooie ligging aan de bosrand met zicht op omliggende weiden. Op loopafstand van het dorp met veel leuke restaurants. De geschiedenis van het hotel als ontvangst- en werkruimte van de eind vorige eeuw overleden Vlaamse kunstenaar Servaes was door hele hotel voelbaar: veel schilder-en beeldhouwwerk van de kunstenaar en zijn vrienden.

Perfect hotel.

Perfect hotel. Stille, bosrijke omgeving. Mooie ruime kamer en badkamer. Geen restaurant, maar wel een kleine dinerkaart. Drankjes worden op het terras gebracht. Super ontbijt. Aardige mensen. Ik was er met een collega. Het adres zit nu in mijn zakelijke hotellijst, maar dit is zeker een plek om te onthouden als we weer eens privé naar Gent en Brugge willen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Ons verblijf was heel aangenaam.

Het bad in de badkamer was heel smal. Moeilijk om op te staan na het nemen van een bad. En de afzuiging in onze badkamer werkte niet.

Het ontbijt was heel goed en de kamer mooi verzorgd en ruim. Al het nodige was aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Charmant hotel in natuurrijke omgeving

Een minibar op de kamer was handig geweest. Ik had lawaaihinder (boren, ...) van aan de gang zijnde werken tot +/- 21u. Old-school zeepscheurzakjes om te (haar-)wassen, dit past volgens mij niet bij de prijscategorie.

Het ontbijt was OK: variëteit aan kaas en charcuterie, maar niets bijzonders. Veel potjes (geen verse confituur, yoghurt, ...). Fijn dat er een mobiele airco was voorzien. Mooie ruime en nette kamer, mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Gastvrij Vlaanderen

Het meest beviel ons de hartelijkheid van het echtpaar dat het hotel beheerde. Zij waren de vervangers van de eigenaren en zorgden er voor dat wij ons heel welkom en echt gast voelde. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd(dan voel je je helemaal echt verzorgd!) en was erg lekker.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Super ontvangen door de staf en prachtig hotel (voormalige woning van Vlaamse schilder). Ook de omgeving is zeer mooi. Ontbijt werd naar wens bereid.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Vrij donkere kamer, wij realiseren ons wel dat dit niet verbeterd kan worden i.v.m. de architectuur van de accomadatie

Perfect ontbijt, zeer vriendelijk en service gericht echtpaar en medewerkers. Prachtige onlangs gerenoveerde badkamer.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prachtig hotel, mooi en rustig gelegen, grote goed verzorgde...

Prachtig hotel, mooi en rustig gelegen, grote goed verzorgde kamer. Goede badkamer. Fijne bedden. Ondanks er geen restaurant bij zit kan je er toch een bordje pasta eten wanneer je moe aankomt. Fijn ontbijt, persoonlijke benadering

De omgeving van het hotel is mooi groen, rustig en dichtbij...

De bedden waren te zacht en het was 's nachts vrij warm op de kamer. In de badkamer konden wij geen afzuiging ontdekken waardoor het er lang vochtig bleef na het douchen.

De omgeving van het hotel is mooi groen, rustig en dichtbij Gent. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt wordt aan tafel geserveerd, erg prettig!

Genoten! Niets op aan te merken :)

We hebben echt genoten, alles was super. Er werken ontzettend aardige mensen die het je echt naar de zin willen maken, zonder je in de weg te lopen. Heel fijn!

Een schitterend authentiek groot(s) gebouw in een werkelijk zeer schitterende groene omgeving.

Zeer netjes. Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid, lekker ontbijt. Zeer verzorgd allemaal. En wat het eerst opvalt bij aankomst is de schitterende omgeving en het schitterende authentieke gebouw (omringd door prachtige hoge bomen met door groen omgeven terras. De kamer is ruim en zeer netjes.

Mooi plekkie voor wandelen, fietsen en bezoek aan Gent.

Ontbijt was ruim voorzien van alles wat een ontbijt goed maakt. Bijzonder gebouw. Hartelijke ontvangst. Leuke tuin met zitjes. Ook voor de fietsen was een overdekte parkeerplek. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Gent. En natuurlijk voor wandelingen en fietsroutes. Restaurants op fietsafstand.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Aangenaam verblijf in byzondere enthourage, goede hygiene, overal proper, prima ontbijten

Kwaliteit van de matrassen was minder, zeer zacht, leken de beste tijd gehad te hebben

Zeer vriendelijke gastvrouw en heer, en personeel. Zeer proper en een prima ontbijt met een eitje zoals je wenst

Ga binnen en ontdek de charme en verborgen luxe

Mini minpuntje: tuinmeubilair mocht schoongemaakt zijn. Door de beschutte ligging was het al zalig genieten van de lentezon.

Uiterst attente en vriendelijke ontvangst. Zeer rustig gelegen in verzorgde groene omgeving. Goede uitvalsbasis voor wandeling of fietstocht.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Onze verblijf was rustig, comfortabel en alles dat we wensen was geven.
    • Vakantiehuis

Nixs tegen. Prachtige hotel en accomodaties.

De vakantie huis was uitsteken met ruimte voor iedereen, mooi lux en heel comfortabel kamers, lekker ontbijt en alles dat je wilt hebben in een prachtige omgeving .

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Heel goed hotel. Prijs kwaliteit OK

De kamer was ruim en mooi ingericht. Mooie up-to date badkamer. Ontbijt alles op en aan. Alles stond op tafel klaar. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ook het ontbijt , was voortreffelijk

wij vonden het alleen niet zo prettig dat wij snachts de enige personen in het hotel waren , ook de eigenaren waren niet aanwezig , gaf een wat onveilig gevoel

Ook het ontbijt , was voortreffelijk

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Leuk verblijf vlakbij Gent

De dekens op het bed vond ik niet hygiënisch, geen hoes er omheen en niet echt nieuw of schoon ogend.... voor de rest prima bed en kussens.

Vriendelijke mensen, een familie hotel gevoel! Persoonlijke aandacht. Ruime kamers, prima badkamer, goed ontbijt. En lekker rustige locatie.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Super. We zijn ontspannen teruggekomen.

Deken op het bed. Ik heb de voorkeur voor een dekbed. Maar dat is een persoonlijke keus.

Ontbijt was uitgebreid. Echt uitstekend. Hartelijk ontvangst. 15 minuten vanaf Gent.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

lekker ontbijt , niet in buffetvorm

personeel heel afstandelijk, bij het inchecken direct de drank voor het ontbijt moeten bestellen zonder eerst uitleg , geen toeristische info

lekker ontbijt , niet in buffetvorm

Voor deze prijs een goed verblijf, maar geen topper.

De kamers: geen dekbed, wel ouderwetse dekens en lakens. De hygiene: stof en spinnenwebben aanwezig, tapyplain op de grond. Aanwezigheid van muggen door slecht afgewerkt vliegenraam.

Vriendelijkheid van het personeel, rustige ligging, toch dichtbij alles bij, goed ontbijt.

De rust en de netheid van het hotel.

Het onthaal, misschien een tip, wanneer klanten toekomen meestal in de namiddag. Bak eventueel een cake en geef dit bij een tasje koffie, er was wel een koekje en praline, omdat wij naar een gebakje vroegen, maar anders weinig voor bij de koffie. Niet echt een minpunt maar een verbeterpunt.

De rust en de netheid van het hotel. Het ontbijt was super in orde!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Verrassend, stijlvol, authentiek, sympathiek

Het hotel heeft verder niet erg veel voorzieningen.Onze kamers hadden geen bad.

Mooie locatie, aardige en hulpvaardige mensen, ook in het dorp, verborgen pareltje! Fietsen te huur!

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Rustig confortabel verblijf vlakbij de stad.

Prachtig gebouw en mooie rustige omgeving. Het ontvangst is heel persoonlijk, de eigenaars zorgen voor een perfect verblijf. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Mooi ingerichte kamer, heel proper.

De ligging en de hygiëne

Het ontbijt en 1 personeelslid

De ligging en de hygiëne

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Gezellig hotel in prachtige omgeving

Gezellig hotel in een prachtige omgeving. Heel vriendelijke ontvangst - prijs/kwaliteit perfect

heerlijk ontbijt .

heerlijk ontbijt . Veel rust en vriendellijk personeel .

Uitstekend.

Gewoon alles meer dan goed.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

In de badkamer iets te weinig plaats om kleren te leggen tijdens het douchen

Vriendelijk en behulpzaam personeel