Beoordelingen over De Tuilerieën - Small Luxury Hotels of the World 4-sterren

#16 van de 101 hotels in Brugge

9,8

Hotel op toplocatie.
    • Executive Kamer

Badkamer, meer specifiek het bad vertoonde wat ouderdoms sporen. Kamer was in het algemeen niet nieuw uitziend meer maar wel proper en mooi.

Uitermate vriendelijke en opgewekte dame die het ontbijt verzorgde. Een leuke start van de dag als je zo begroet wordt. Toplocatie.

Super, of de tijd daadwerkelijk heeft stilgestaan!
    • Executive Kamer

De verduisteringsgordijnen werkten stroef. Geen strijkijzer op de kamer.

Ontbijt, niet genuttigd. Wij verbleven in dit hotel terwijl het weer extreem heet was, 36 gr C. Toch bleef de airco geweldig werken. Top! Fijn zwembad, en n rustige koele verwelkomende atmosfeer, na n hectische dag met autopech! We komen zeker terug.

Gemiste kans
    • Executive Kamer

Ik stuurde vooraf een bericht dat ik mijn verjaardag kwam vieren en of iets speciaals geregeld kon worden. Personeel gaf aan dat ze ervan wisten maar er was niets geregeld.

Perfecte locatie
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontwerp van de douche was een beetje knullig. Ook het bed, dat uit twee losse bedden bestond had gewoon een groot tweepersoon bed moeten zijn.

Ondanks de hitte werkte de airco op de bovenste verdieping verbluffend goed. De badkamer was voorzien van een groot los ligbad en een losse douche. De kamer was ruim en rustig, met een gezeldig uitzicht.

• Executive Kamer

We hadden geboekt via booking. Com En gevraagd of een kamer met zicht op het water mogelijk was,hebben dit gekregen Nooit werd ons gemaild of meegedeeld dat er een supplement van 50 € per persoon was niet erg eerlijk dus 200€ voor 2 kamers Vind het anders goed hotel met schitterende ligging

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk weekend er tussen uit!

We kregen bij aankomst een upgrade naar een super mooie kamer. Top service! Vriendelijk personeel bij receptie, wij kregen goede tip voor restaurant Couvert om savonds te eten. Fantastisch hotel!

Prima weekend gehad alleen de kosten vind ik vrij hoog voor wat je ervoor krijgt.

De lengte van het bed ,die was te kort. De kamer leek op de fotos groter. En door de inrichting leek alles vrij smutsig. Bad kamer zeer modern. Groot contrast met de kamer

De locatie was perfect. En het ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Fantastisch romantisch weekend!!
    • Royal Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

Voor alles werd een bijkomstige prijs gevraagd; soms wat overdeven qua prijs!

Ruime, nette en mooi ingerichte kamer met grote badkamer. Uitzicht op water en op wandelafstand van het historische centrum! Weinig geluidshinder van massa toeristen!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima hotel, perfect locatie in Brugge
    • Executive Kamer

De kwaliteit van het ontbijt was niet in verhouding met de prijs. Zo was bijvoorbeeld het fruit de avond daarvoor gesneden en dat merk je zeer duidelijk. Ontbijt voor de rest prima, maar voor die prijs krijg je elders meer kwaliteit.

Personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Ook de dame die het ontbijt verzorgt verdient een pluim. Locatie is schitterend. Kamers zijn wat je in zulk historisch pand mag verwachten.

Fantastisch!

geen verbeterpunten wat ons betreft

Het hotel was fantastisch! De kamer was knus, gezellig en van alle gemakken voorzien. Heerlijk ontbijt en een gezellige bar. Bij de receptie zijn we goed geadviseerd in de keuze van een leuk restaurant. Echt een aanrader.

Hier komen we nooit meer terug.
    • Executive Kamer

De foto van de kamer die op booking stond, was totaal niet wat we in werkelijkheid kregen! Geen luxe kamer met hoog plafond en kristallen kroonluchter maar een kleine kamer onder het dak met een vuil deken op het bed en geen water 's morgens om zich te wassen. Na de melding van het zonder water te hebben gezeten, kreeg je een kaartje waarmee je iets kon drinken in de bar... :-( Ook was er niet gecommuniceerd dat het gebruik van het zwembad extra 10€ per persoon was.

De locatie aan het water en vlakbij het centrum.

Personeel erg vriendelijk, locatie prachtig, kamer slecht.
    • Familiekamer Sofa

De afzuiginstallatie van de badkamer maakte vreselijk veel lawaai in de slaapkamer omdat er buizen achter langs liepen. Ook die van de naast gelegen kamer. De dame verantwoordelijk voor het ontbijt was uiterst onvriendelijk. Het tafelkleed zat vol vlekken. Het extra bed was zeer slecht. Geen oog dicht gedaan en met rugpijn opgestaan. Ik heb van te voren nog gecheckt of we een volwaardig extra bed kregen. Antwoord was ja, bleek een doorgelegen slaapbank te zijn.

De vriendelijkheid van de dames achter de balie. Dat was top!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Geweldig.
    • Executive Kamer

Mocht alleen ander matras in het historische bed. Was erg zacht. Maar verder alles tip top.

Luxe hotel met dito service. Perfecte locatie in centrum.

Geweldig!
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer had stopcontacten die niet werkten.

Het ontbijt was schitterend, heel uitgebreid en lekker. Het wellness complex was ook heel aangenaam en in het algemeen was het hotel zeer mooi ingericht. Personeel was enorm hoffelijk en vriendelijk.

Perfect maar sommige dingen HEEL duur
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

De parking en ontbijt mochten van mij iets goedkoper

Ontbijt perfect maar wel HEEL duur, net zoals de parking, perfect, maar wel HEEL duur Personeel heel vriendelijk, hygiene perfect, alles eigenlijk!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Ok hotel, niet groots
    • Executive Kamer

De kwaliteit van het bed was ver onder de maat voor deze prijsklasse. De badkamer heeft zijn beste tijd gehad.

Mooi oud gebouw, sfeervol. Goede bar. Groed ontbijt

waardeloze upgrade
    • Executive Kamer

we hadden een zogenaamde upgrade van superior naar familie Kamer. toen ik informeerde, Buiten het gebouw achteraf ipv de mooie kamers in het hoofdgebouw. (zonder mededeling) bed was boven (boven geen wc) smalle nauwe krakende trap naar boven naar de familie kamer.

ontbijt

Een prachtig, romantisch hotel gelegen in het centrum van Brugge.
    • Executive Kamer

De ontbijtzaal is vrij krap en heel warm. Spijtig genoeg kan er geen raam open.

We hadden een mooie kamer op de tweede verdieping met uitzicht op de reien. Kamer met houten vloer en comfortabel bed. Dankzij de superdeal inclusief ontbijt was het betaalbaar, anders is het vrij duur maar het ligt dan ook in het centrum van Brugge!

Betrekkelijk duur voor wat we kregen, ik betaalde in totaal meer dan 800 € voor 1 nacht met 5 pers.

We hadden twee kamers in het apart gebouw achter in de tuin van het hotel.... Dat vond ik wel jammer, geen uitzicht, en de de sfeer was daar niet hetzelfde als in het hoofdgebouw. De badkamers waren globaal wel netjes maar niet echt in orde vond ik, vuile voegen waar de kit versleten is, een deel van de kraan van het bad dat ontbrak, de verlichting in de badkamer was echt slecht. Ik had voor 5 geboekt en duidelijk de leeftijden van mijn kinderen doorgegeven 19 - 20 -21. Ze begrepen mijn boeking blijkbaar niet en hadden slaapplaats voor 6 geregeld. Daar is niks mis mee. Alleen jammer dat de bedbank waar mijn zoon van 20 de nacht op moest doorbrengen echt niet voor volwassenen gemaakt is. Hij heeft bijna niet kunnen slapen.... Wat een beetje een domper was.

De ligging en de sfeer van het hotel, het ontbijt was ook perfect, alleen jammer dat ik voor 3 personen moest bij betalen, en dat het maar voor 2 personen was inbegrepen.

Heel fijn hotel, betaal er echter niet meer dan € 150 per nacht voor, inclusief ontbijt.
    • Executive Kamer

Wij hebben nu € 150 per nacht betaald inclusief ontbijt. Via Booking.com varieerde de prijs inclusief ontbijt met de dag, tussen € 130 en € 290. Zo'n groot verschil lijkt mij niet normaal. Ik ben blij dat ik niet de hoogste prijs heb betaald, want dat was het absoluut niet waard geweest. Ik vond het nu met € 150 per kamer al aan de dure kant. De kamer was weliswaar netjes maar erg klein en kon hier en daar wel een verfje gebruiken. Het hele hotel had enigszins de uitstraling van vergane glorie. Oubollig behang, zeer klassieke vloerbedekking, et cetera. De ontbijt producten waren absoluut kwalitatief zeer goed. Wel vind ik dat als je € 25 per persoon voor het ontbijt vraagt dat het buffet wat groter had mogen zijn. Nu is het een niet al te groot hotel, dus begrijpelijk dat een zeer groot buffet vanuit kostenoogpunt dan niet haalbaar is. Mogelijk kan men dit terug laten komen in de prijs. Zoals gezegd, € 150 per nacht inclusief ontbijt vind ik nog net kunnen, maar als ik er € 290 vooruit betaald dan was het niet waard geweest. Voor dat bedrag mag je er heel wat meer van verwachten en het is de vraag of dit hotel dat kan bieden. Dit verklaart denk ik ook wel sommige recensies op deze site die vooral over de hoge prijs gaan. Het hotel en de voorzieningen zijn absoluut heel goed, maar het is de vraag of het realistisch is om voor een toch wel enigszins gedateerd hotel dat redelijk kleinschalig is en niet zoals bijvoorbeeld de grote ketens, de hoofdprijs te blijven vragen.

Het hotel ligt in het centrum van Brugge, hetgeen ideaal is voor een korte trip waarbij je niet te ver wilt reizen van hotel naar centrum. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamer is schoon en de badkamer is modern. De ontbijt producten zijn van zeer goede kwaliteit, luxe kazen, zalm en macarons. De producten worden tijdig bijgevuld. Parkeren kan op eigen terrein. Het kost wel € 30, maar op straat parkeren kost ook geld en moet je ook twee uur vernieuwen. Het is dus aan te raden om bij het hotel te parkeren. Iedere gast kreeg bij aankomst een voucher voor een glas gratis prosecco in de bar.

De kamer zoals geboekt via Booking.
    • Executive Kamer

De kamer zoals geboekt via Booking.com is geen aanrader , schuin plafond en hierdoor benedenmaats. Vervolgens in overleg met de receptionist de mogelijkheden bekeken en vervolgens overgeboekt naar de juniorsuite tegen betaling van een kleine meerprijs. De juniorsuite is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Duur !!!!!!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren was een drama !!! Niet genoeg plaatsen op parkeerplek bij hotel !! De eerste dag geen plek dus eind lopen met koffer en elke 2 uur parkeermeter vullen !!! Tweede dag wel plek maar kosten 30 euro !!! Slechte service !!!!!! Ontbijt kosten ons 50 euro ( ontzettend duur ) wij waren er met Pasen en dan verwacht je op het minst een gekookt eitje !!!! Toen wij daarom vroegen kregen we er wel een !! Ook miste ik er verse yoghurt !!! De tweede dag hebben wij dus geen gebruik gemaakt van ontbijt zijn ergens anders gaan ontbijten voor samen 22 euro ( dus voor minder dan de helft ) Kosten dus extra 160 euro voor parkeren en ontbijt !!! Hotel is al niet goedkoop en dit erbij kosten ons bijna 900 euro !!!!!!!! Voor twee nachten !!!!! Ons zien ze er niet meer !!!!!

De kamer was ontzettend mooi en schoon Personeel heel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Genieten puur!
    • Executive Kamer

Een stinkende container onder ons raam en daardoor konden we niet "luchten" maar dit heeft ons verblijf niet beïnvloed.

Een hotel waar echt voor je wordt gezorgd in een prachtige ambiance. Het ontbijt is geweldig en z'n prijs dubbel en dwars waard.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima, luxe verblijf
    • Executive Kamer

Wellness is niet groot, maar heeft wel alles wat je nodig hebt.

Charmant hotel op uitstekende locatie. Dicht bij winkels, restaurants en bezienswaardigheden. Uitermate klantvriendelijk personeel, 24 uurs receptie. Plezierige hotelbar met open haard. Heerlijk, zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Uitstekende service van de conciërge.
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

Bed was geen 2-persoonsbed zoals geboekt, maar 2 losse bedden die uit elkaar schoven. Er hing een muffe geur in de kamer.

Uitstekende service van de conciërge.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Atmosfeer, locatie en faciliteiten zijn van hoog niveau.
    • Familiekamer Sofa

De motor van de gate die toegang verschaft tot parkeerplaats (1) veroorzaakt erg veel herrie en trillingen telkens wanneer de gate open en docht gaat. De overlast galmt door in het aangrenzende gebouw waarin onze suite was gesitueerd. De dienstdoende receptionist deed er nogal laconiek over. Het hotel biedt geen eetgelegenheid. De menukaart van de roomservice is zeer beperkt en het geboden eten is niet van een kwaliteit die je zou verwachten bij deze locatie.

Atmosfeer, locatie en faciliteiten zijn van hoog niveau. Ontbijt is uitstekend.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

In de winter is Brugge prachtig doordat er minder toeristen zijn!
    • Executive Kamer

In de badkamer waren douche en bad geïntegreerd. Dit is mindergeschikt voor oude mensen.

De kamer en het ontbijt waren zeer goed. Het personeel is klantvriendelijk!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Uitstekend klein hotel.
    • Executive Kamer

Op etage 3 staat het bed wat dicht tegen het schuine dakbeschot aan. op die kleine nachtelijke botsing na, niets dan lof.

Prachtig en heerlijk ontbijt, dienstbaar personeel. Uitstekend parkeren midden in Brugge. Kleine maar gezellige bar.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een kamer die een 4-sterren L hotel NIET waardig is;
    • Executive Kamer

Een kamer die een 4-sterren L hotel NIET waardig is; en we hebben al in veel hotels gelogeerd!! Het betrof een kamer in een oude stal die werd omgebouwd tot hotelkamer.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijke kamer, geweldige locatie
    • Executive Kamer

Kwaliteit en oplossingsvermogen van het personeel. Ja maar ..... houding indien ze geconfronteerd worden met een klacht, i.p.v. er naar te luisteren.

Heerlijke kamer, geweldige locatie

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prijs ontbijt veel te duur.

Prijs ontbijt veel te duur. Ontbijt werd ook niet aangevuld meer vanaf 10u20

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Zeer conmfortabel en centraal. Het mooiste plekje om in Brugge te verblijven!
    • Executive Kamer

Zeer vriendelijke personeel en een mooie sfeer. Alles was naar wens en de locatie was echt centraal. De kamer was schoon en mooi.

Locatie en hulpvaardigheid medewerkers

De bedden waren niet zo goed.

Locatie en hulpvaardigheid medewerkers

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Net personeel proper en goed onbijt

Parking auto veel te duur

Zeer goed ontbijt kamers proper vriendelijk personeel parking auto veel te duur

Top locatie

Top locatie

Erg behulpzaam vriendelijk personeel,luxe kamer,mooie mocatie

Erg behulpzaam vriendelijk personeel,luxe kamer,mooie mocatie

De bedden.
    • Executive Kamer

De bedden. Deze schuiven wel heel erg makkelijk van elkaar.

Ontbijt is iedere euro waard!

Bedden iets te hard vonden zowel wij als de vrienden waarmee we daar verbleven.

Ontbijt is iedere euro waard!

Super ontbijt, verzorgde kamers en vriendelijk personeel.
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

Super ontbijt, verzorgde kamers en vriendelijk personeel..

Kamer was super!
    • Superior Familiekamer

Had meer verwacht van het wellnessgedeelte.

Kamer was super! Bediening was ook top!

Hygiëne

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

• Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

Ik vond het flesje Spa blauw uit de koelkast wel erg duur

Het ontbijt was prima en ook de kamer met een fijn groot hoog bed

Ontbijt, zwembad, personeel en locatie waren schitterend

Het was iets te warm op de zolderkamer

Ontbijt, zwembad, personeel en locatie waren schitterend

Heerlijk in luxe genieten in hartje brugge

De kamers en het ontbijt waren helemaal in orde

ontbijt

Er zijn twee dingen die eruit springen
    • Royal Executive Kamer

Eigenlijk niets

Er zijn twee dingen die eruit springen Het personeel geweldig en de kamers uitmuntend

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Topdagen in centrum Brugge

Prijs ontbijt

Mooi chique hotel fijne kamers ennfijnnzwembad

zeer goed

ruimte in de bar was wat klein

ontbijt was heerlijk

Schitterend !

Ontbijt was heel verzorgd en meer dan voldoende keuze!

Locatie en personeel

Locatie en personeel

leuk hotel op prima locatie, prijs/kwaliteitverhouding kan net. Ontbijt is top
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

had kamer wat ruimer gedacht

ontbijt is top

ons verblijf was super !!!
    • Executive Kamer met Uitzicht op de Gracht

de kamer en ontbijt was super !!!! en wat een vriendelijke mensen allemaal

Niet naar onze verwachtingen

Onvriendelijk personeel bij het ontbijt Geen schoonmaak van kamer gebeurt tijdens verblijf ( nochtans kaartje gehangen )en nagevraagd.

• Executive Kamer

Het zeer uitgebreide ontbijt en bijhorende service zijn ongelooflijk !!

Perfecte locatie
    • Familiekamer Sofa

Slaapbank van de familie suite was niet oke voor volwassenen.

Luxe, hygiëne, locatie

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Enorm genoten
    • Superior Familiekamer

De kerstmarkt viel enorm tegen. Had er veel meer van verwacht

Zowel ontbijt als kamer was perfekt

Mooi hotel, vriendelijke mensen
    • Executive Kamer

Prijs stond niet in verhouding tot de kamer. Ik zou het niet verder aanbevelen.

Mooi hotel, vriendelijke mensen

Prachtige kamers!
    • Executive Kamer

Prachtige kamers! Ontbijt zeer ruime keuze, heel verzorgd

Lokatie in Brugge

Lokatie in Brugge

Service locatie en kamer

Service locatie en kamer

De familiekamer was top!
    • Familiekamer Sofa

Het ontbijt is te duur! De kamer was niet echt schoon.

De familiekamer was top! En het zwembad

alles was dik in orde, zeer mooie kamer en het ontbijt...

geen opmerkingen

alles was dik in orde, zeer mooie kamer en het ontbijt heerlijk.

Luxueus weekendverblijf.

Erg duur.

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Romantische kamer op een prachtige kocatie

Romantische kamer op een prachtige kocatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het ontbijt is uitmuntend!

n.v.t.

Het ontbijt is uitmuntend! Het personeel zeer behulpzaam en beleefd. De kamers zijn netjes en verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

prima, maar ik zou er niet meer terug gaan
    • Executive Kamer

dat je voor alles extra moest betalen

het ontbijt

fantastisch
    • Familiekamer Sofa

ontbijt was het beste ever!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Bijzonder luxueuze accomodatie met prima personeel,...
    • Bruidssuite

Bijzonder luxueuze accomodatie met prima personeel, barservice en een fantastisch ontbijt. Veel rust in het hart van Brugge: een dikke aanrader.

Geweldige locatie, wat te duur.
    • Executive Kamer

Te duur voor wat er geboden werd.

Fantastische locatie. fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

De badkamer was niet zo groot.
    • Executive Kamer

De badkamer was niet zo groot. En de bedden niet comfotabel

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Perfect hotel voor wie van romantiek houdt.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Perfect hotel voor wie van romantiek houdt. Zeer vriendelijk personeel en super ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Aanrader in het hart van Brugge
    • Executive Kamer

Geweldig ontbijt, fantastische ontvangst en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

fantastisch
    • Executive Kamer

de ontbijtzaal was een beetje overbelast.....het ontbijt wel héél lekker

Het was gezellig en welkom
    • Executive Kamer

Kamer en ontbijt waren geweldig

Heerlijk ontbijt.
    • Royal Executive Kamer