Beoordelingen over Univers Hotel & Restaurant 3-sterren

Rue des Guillemins 116, 4000 Luik, België

#8 van de 21 hotels in Luik

Komen er weer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

No complimentary en geen waterkoker aanwezig. Dus eventueel zelf meenemen. Maar goed als dat alles is.

Voldeed volledig aan onze verwachting, het enigszins megalomane treinstation (schitterend !! architect, 'Santiago Calatrava) is opzich al een bezoek waard en ligt pal tegenover het hotel. Echter wij hebben hier en van het stads OV geen gebruik gemaakt, maar er reden frequent bussen naar het centrum. Parkeren in het centrum is geen probleem en tegen een zeer redelijke uurprijs. Parkeergarage is 60m verwijderd van het hotel. Een kaartje voor een gereduceerd 24uurstarief is verkrijgbaar bij de receptie, maar buiten parkeren is na 18.00uur en op zondag gratis. Kamers waren ruim schoon en het ontbijt was prima. Personeel zeer vriendelijk. WIFI werkte prima! Kortom goede prijs/kwaliteit, dus een aanrader!

Prima doorreishotel

Airco maakte nogal lawaai en raam openzetten was ook geen optie door het rumoer buiten.

Prima hotel voor het doel waarvoor we het gebruikt hebben: doorreis naar Frankrijk

Omdat het moest..

Matras versleten, zeer oncomfortabel bed. Kamer gelegen op de eerste verdieping en aangezien het hotel in een zeer drukke straat ligt was het er nogal lawaaierig. Ook was er duidelijk een probleem met de satielietberbinding, T.v. kijken was dus niet echt aangenaam. Het ontbijt was wel ok, maar lag er onverzorgd bij. Ook de tafels werden niet snel genoeg afgeruimd en opnieuw ingedekt.

De prijs

Helemaal correct; gemakkelijk te voet bereikbaar vanuit de Guillemins; veel bussen aan het station;

Ontvangst zeer vriendelijk; Taverne-restaurant zeer goed; kamer heel goed; Ontbijt : ik zou niet weten wat we meer hadden willen; Bijhouden van de bagage : perfect;

nette kamers, goede bedden, propere badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we waren op vriendinnenweekend, en het ontbijt op zondag was maar tot 10u. Om half 10 werden sommige dingen niet meer aangevuld. Dat was een beetje jammer. Maar op zich was het aanbod van het ontbijt OK.

nette kamers, goede bedden, propere badkamer. Vlakbij station (handig voor bagage), helaas wat verder van de binnenstad. omgeving is zeer rustig 's avonds.

goed genoeg voor de snelle overnachting

Moest alsnog ontbijt betalen terwijl dit bij het reserveren bij de prijs inbegrepen was. Vanwege haast geen punt van gemaakt maar een evt. volgende keer ga ik daar moeilijk over doen. Bed haflbakken opgemaakt. Mannelijke receptiemedewerkers niet al te vriendelijk als je Nederlands bent. Vrouwelijke receptioniste zei heel eerlijk Engels te prefereren. Jammer dat er geen Nederlandstalige televisiezender was (geen probleem: niet meer dan een beetje jammer).

Ontbijt eenvoudig maar smakelijk. Airconditioning op de kamer uitstekend. Fijn dat het raam openkon. Jongedame achter de receptie bij aankomst uiterst vriendelijk en behulpzaam. Complimenten! Locatie uitstekend tegenover station. Parkeergelegenheid voor tien euro honderd meter verderop in afgesloten parkeergarage.

prima hotel met goede ligging

Wij waren er tijdens het pinksterweekend waarin de prijzen van de hotelkamers in Luik extra hoog waren. Daardoor vond ik de kamer te duur.

Prima hotel met goede ligging bij het station en een parkeergarage vlakbij. Ook dicht bij de bussen. Geen geluidsoverlast. Vriendelijk personeel.

Keurig hotel aan de rand van de stad.

Het ontbijt op de tweede dag viel een beetje tegen. Er was veel op en werd ook niet meer aangevuld. Voor het bedrag wat we betaald hebben hadden we toch wat meer verwacht.

De kamers waren ruim en netjes. Geen vloerbedekking in de kamers.

Kamer was prima ondanks de leeftijd.

De kamers waren een beetje gehorig (1 van 5 nachten last van gehad) en zijn aan vernieuwing toe.

Kamer was prima ondanks de leeftijd. Alles was schoon en in werkende staat. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. Locatie is wel iets ver van het centrum, maar goed aan te lopen in 15 minuten. Zeer dichtbij het prachtige nieuwe station wat een aanrader is.

Luik is een fantastische stad !!!

personeel aan de bar was heel onbeleefd en gaf letterlijk aan dat hij er geen zin in had.. nog nooit meegemaakt!! heb dit gemeld in het hotel bij vertrek. kamer was ifv de prijs het niet 5sterren waardig. In mijn douche, was de douche kop volledig versleten en het water spoot er van langs alle kanten uit.. :-( absoluut niet aangenaam.

zeergoede locatie om de stad wandelend te ontdekken.

Perfecte halte op een (fiets)tocht. Lijkt me ook leuk om Luik te bezoeken (vlakbij het station).

Ondanks de vooroordelen van de vrienden waarmee ik op fietstocht was (een hotel in de buurt van een station kan niet goed zijn), bleek dit een voltreffer. De vriendelijkheid van het personeel was uitzonderlijk. Er werd meteen een kamertje vrij gemaakt om onze fietsen te stallen. We besloten 'binnen' te blijven voor het avondeten en er meteen ook te ontbijten. Dat was niet alleen lekker en prijs/ kwaliteit zeer goed, ook hier was het weer vriendelijkheid troef. Het uitzicht op het station Guillemins was een mooie extra.

Het was, super, leuk, lekker, netjes, aangenaam en zeker terugkom waard.

Het enige spijtige is dat ze juist in de straat aan het werken waren. Maar dat is maar van korte duur hé.

Het personeel was heel vriendelijk. Het glutenvrij ontbijt stond genoteerd. Het ontbijt was goed. De mini bar op de kamer was leeg, raar dachten we. Beneden aan het onthaal staat echter een groot drank en snoepautomaat. De badkamer is voor 1 persoon ruim genoeg. Het was een heel goed bed. Ondanks dat het druk was op straat hoorde je in je kamer geen enkel geluid. De brasserie van het hotel schotelde ons super lekker avondmaal voor. Het hotel ligt op 2 minuten wandelen van het station, perfect gewoon.

Leuk hotel voor kort verblijf in Luik
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen veel te zacht voor mij

Goed hotel voor een overnachting met gezin, alles was netjes en zeer vriendelijk personneel. Gezellige brasserie die aansluit aan hotel. Veel restaurants in de buurt. We hadden totaal geen last van de treinen, nochtans is hotel juist tegenover van het station.

prima hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was tot slechts 9.00 in de ochtend en dat is in een schoolvakantieperiode best vroeg.

Prachtige kamer en badkamer. Prima ontbijt. Perfecte ligging bij het mooie station van Luik.

Het personeel was zeer vriendelijk.

De waterafsluitingen van de douche hadden dringend onderhoud nodig.

Het personeel was zeer vriendelijk. De locatie was zeer praktisch indien u dicht bij het treinstation of de bushaltes moet zijn. Het centrum is zeer gemakkelijk bereikbaar.

Het restaurant wat aan het hotel vast zit was heel prettig.

dat we met drie personen op een kamer waren, maar helaas maar 1 toegangskaartje kregen

Het restaurant wat aan het hotel vast zit was heel prettig. Heel goed en lekker gegeten en een goede keuze uit speciaal bier.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een noodzakelijke stop en overnachting

De restaurant: veel lawaai en lang wachten. Ok, het was druk. er was daar een tafel met wellicht 4 koppels en kleine kinderen van +/- 5 jaar in hun pyjama. De kinderen liepen daar wat rond, riepen luid. Men kwam ons 2 maal vragen of we iets wouden drinken (de tweede keer moesten we zeggen dat de bestelling al genomen was), doch kwamen ze 2 maal met onze bestelling... De gerante kwam hen de les spellen op geen 2 meter van onze tafel. Op het einde mochten we wel gratis een drank bestellen voor al het ongemak. Ze zijn wel allemaal vriendelijk! De porties waren groot en het was lekker. Mag gezegd worden.

Voor ons, gezien we dag nadien in de CHU de Liège moesten zijn, was de ligging zeker goed. Eigenlijk aan het station, m.a.w. ideaal voor iemand die met de trein zich moest verplaatsen. Daarenboven is er een afgesloten parking op +/- 100 meter of zo van het hotel. Veilig dus, maar wel niet goedkoop! Het eten was lekker en veel.

Fijn verblijf, dichtbij het station en het centrum is makkelijk te bereiken met de bus.

Misschien een waterkoker met thee/koffie, maar is niet noodzakelijk.

Kamer was super. Een grote opbergkast voor je kleren. Een grote kamer met zithoek. De wc was apart van de badkamer en de badkamer had twee wasbakken. Bij het station kon je de bus naar het centrum pakken (bus 1 en 4) en voor 2.50 pp had je al een dagkaart.

Entree ziet er goed uit.

Gedateerd en voelt onhygiënisch aan. Muffe lucht in kamer gemaskeerd door luchtverfrisser.

Entree ziet er goed uit. Ontbijt was prima. Locatie t.o.v station ook prima.

Was OK, behalve de lcuhtkwaliteit in de slaapkamer

De slaapkamer was veel te warm en er hing veel (fijn-)stof, waardoor ik last kreeg van mijn keel. Het was wel schoon, maar de luchtkwaliteit was erg slecht.

Alles redelijk op maat

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De kamers zijn comfortabel, het restaurant beneden is prima...

Warm water uit de wastafelkraan, dit zorgde er voor dat er geen water uit de kraan kon worden gedronken.

De kamers zijn comfortabel, het restaurant beneden is prima met aardige bediening en parkeren is vlakbij in een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Goed bed en goede douche.

Jammer dat door de week het ontbijtbuffet maar tot negen uur geopend is.

Goed bed en goede douche. Handig dat er een bar en restaurant is. Locatie dicht bij station. Goede busverbindingen naar centrum Luik. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

UITSTEKEND

Geen minpunt maar het ontbijt is in de weekdagen maar tot 9u, dit zou gerust wat langer mogen maar alles was perfet

kamer perfect ontbijt alles inorde Uitstekend verbijf zeker een aanrader dicht bij station en alle bussen in de buurt het eten in het restaurant is zeer goed prijs kwaliteit tip top

Het restaurant was heel goed!

Vond het zeer spijtig dat we meer moesten betalen voor een kamer omdat ik niet zo vaak boek via booking. Com! Was een verschil van 25 euro is toch wel veel.

Het restaurant was heel goed!

Aanrader voor wie met de trein naar Luik reist!

Het zeeppompje naast de lavabo was helaas leeg (gelukkig niet zo voor het pompje in de douche). Jammer ook dat er enkel warm water voorzien is aan de lavabo: genant, zeker voor tanden poetsen.

De kamer en de badkamer waren proper en net. En ook ruim genoeg voor een kort verblijf. Ligging is uitstekend voor wie met de trein reist. Het ontbijt was best ok (ruime keuze).

Aangenaam voor zakenlijk verblijf, op korte ov afstand van andere bestemmimnghen (metro)

Dec receptionist sprak twee talen, maar geen Nederlands / Vlaams. De televisie had 78 zenders, maar geen Nederlandse.

De locatie tegenover het must see prachtige treinstation

Goed voor 1 nacht maar niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn man had geen goede matras dus zeer slecht geslapen. Tv scherm haperde. Centrale verwarming in de kamer was defect. Schimmelplekken in de badkamer. Ontbijt was matig( ontbijtkoek te weinig gebakken). Gebakken eieren zijn geen echte eieren...er werd een duurdere kamer aangerekend dan oorspronkelijk geboekt bij booking.com. Na tonen van bevestigingsmail uiteindelijk de prijs aangepast maar toch nog duurder uitgekomen dan oorspronkelijk aangegeven. Ontbijt tot 9h persoonlijk te vroeg.

Persoonlijk had ik een goede matras, dus goed geslapen. Apart toilet.

Het is een mooi ingericht en vernieuwd hotel met supervriendelijk personeel.

de kamers zijn heel proper maar zijn niet zo goed geïsoleerd - lawaai van stappen op vloer op kamer boven ons!

Misschien iets te weinig kennis over het glutenvrij eten. Hebben dit perfect bijgestuurd in het restaurant.

Het hotel is goed gelegen, bij het mooie station en op...

De aanpak is heel zakelijk. Enerzijds weet je dat als je voor dit soort hotels kiest, anderzijds mocht het toch iets hartelijker. Het hotel heeft een regeling met een parking in de buurt, wat op zich prima is. Alleen werden we niet ingelicht over het feit dat de parking in het weekend en op feestdagen eigenlijk goedkoper is dan wat het hotel biedt (een forfait van 10€).

Het hotel is goed gelegen, bij het mooie station en op wandelafstand van het centrum. Het bed was goed. Het ontbijt was goed en voldoende.

Goed hotel maar beetje ver uit het centrum.

Er zijn tv- zenders uit koeweit, Irak, Turkije, Dubai e.d. en maar twee Vlaamse en geen Nederlandse en dit terwijl maastricht maar 20km weg is.

Het ontbijt was uitgebreid. Op eerste kerstdag wel iets uitgebreider dan op tweede kerstdag. De kamers waren schoon

Teleurstellend!

De informatie mbt het aandoen vd verlichting via de deurpas. Ik kwam voor het eerst in een hotel en had die info wel fijn gevonden. Verder kreeg ik een uitrijpas voor de parkeergarage, die pas geldig was vanaf 28 december. En ik was er de 21e! Service was minimaal!

Ontbijt was prima.

Plezier maak je zelf!!! Maar wij hebben ons enorm gestoord aan het ontbijt!!

Ontbijt absolute ramp!!! Kaas,hesp en salami in een frigobakje gesmeten eieren zeker niet vers wij hebben met onze eigen ogen gezien hoe het personeel een zak eipoeder mengde met water wat vervolgens de eitjes moesten voorstellen!! Walgelijk!! Broodjes uit de diepvriezer , niets is vers en dit moest dan het uitgebreid ontbijt voorstellen!!! Bah!! De kraan van de badkamer wasbak sproeide langs alle kanten water behalve waar het moest en de televisie was catastrofaal,constante storingen!!!

Kamers op zich goed en netjes. Goede locatie en vlotte verbinding zowel voor de trein als voor de bus!! Centrum makkelijk te voet te bereiken. Luik centrum fantastisch!!!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

ZEER GOED.

DE TELEVISIE KON JE NAUWELIJKS BEKIJKEN DOOR DE ZEER SLECHTE ONTVANGST VAN DE POST VRT , ECHT NIET TE DOEN DAT VONDEN WIJ WEL SPIJTIG, ANDERS GEEN OPMERKINGEN.

ONTBIJT WAS ZEKER IN ORDE ,LIGGING WAS OOK ZEER GOED ,GEEN GELUIDSOVERLAST ONDANKS DICHTE NABIJHEID STATION GEEN TE GROTE KAMER MAAR WEL PERFECT INGERICHT EN ZEER NETTE BADKAMER.

Prettig, rustig en aangeaam vertoeven.

Geen bar en brasserie was maar open tot 23u. Viel niet echt tegen maar wij zijn dat niet gewoon. TV op de kamer had geen afstandsbediening en we kregen hem niet uit. Dit was wel een minpuntje maar niet onmiddellijk om dit hotel af te keuren.

Ontbijt was niet overdreven maar goed. Kamers waren proper en netjes zoals het hoort te zijn. Ligging was goed; rustig ondanks het station. Hier hadden we totaal geen last van. kort bij openbaar vervoer om tot in het centrum van Luik te raken.

Nostalgisch hotel in de buurt van het mooie station van...

Gedemodeerde badkamer.

Nostalgisch hotel in de buurt van het mooie station van Liege, onze aankomstplaats. Op enkele passen van het station. Correcte ontvangst en ontbijt. Brasserie in hetzelfde gebouw, voor een snelle hap.

Ontbijt was zeer goed niets op aan te merken.

Ontbijt was zeer goed niets op aan te merken. Badkamer klein, toilet juist naast de douche kon je moeite draaien. Niet geschikt voor personen van meer dan 70 kilo. Voor de rest alles oké.

Wel oké.

Kamer en meubilair was pover. Badkamer behoeft ook aandacht. Helaas werkte de klimaat controle ook niet goed en een raam openen kon wel, maar was geen optie. Hotel ligt naast het station, een snelweg en een bouwput. Erg veel lawaai.

Goed matras. Diner en ontbijt was goed en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

uitstekende prijs-kwaliteit ans uitvalsbasis

het bedcomfort vie tegen wegens gescheiden en heel dunne matras

goede ligging, parkeergarage aan overzijde op 100 m,opgeknapte kamers,peer vriendelijk personeel,verwarmde open rookruimte naast brasserie, heel degelijke en lekkere brasserie met correcte snelle bediening en gode prijs-kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Rustig, modern, ruim, goed bereikbaar, alles in de omgeving!

Mooie, moderne, zeer ruime, kamer. Perfecte verlichting, geluiddicht. Zithoek, WIFI, voldoende stopcontacten. Vlakbij het station, mogelijk om in het restaurant te eten en te ontbijten. Zeer goede verwarming in de badkamer en een mooi groot ligbad.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Parking.

Parking. Heb in het hotel tien euro betaald voor de parking. Absolute garantie dat dit in orde was. Toen ik de parking verliet, moest ik 28,55 euro bijbetalen. Een mailtje hierover naar het hotel kreeg zelfs geen antwoord

korte, flitsende kennismaking met luik

de ontvangst vonden we wat nors, maar omdat we door familieomstandigheden noodgedwongen eerder terug moesten, werd gelukkig toch coulant met onze reservering omgegaan en hoefden we slechts het genoten verblijf te betalen.

mooie, comfortabele kamer; hotel is schuin tegenover het prachtige station guillemins! ideaal!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Alles was prima geregeld.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging vlak bij station was heel gemakkelijk en leuk voor kinderen die vanuit het raam van de kamer aan "treinspotting" kunnen doen. Ruime kamer, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.

wij hebben een superweekend gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het bed; slecht hoofdkussen en synthetisch dekbed waar je heel de nacht ligt onder te zweten.

het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. De kamer was heel goed; grote badkamer, ruime slaapkamer, heel rustig, geen lawaaihinder, ,wc apart.

Kamers onder de maat in tegenstelling tot foto's

Kamers zijn in tegenstelling tot de plaatjes niet gerenoveerd, kapotte tegels in badkamer, ouderwets plastic douchegordijntje en ouderwets 30 jaar oude bruine toiletpotten. Kamers klein, bedden smal.

Ontbijt was prima, iets sneller de spek en de eieren aanvullen is wenselijk. Het restaurant in het hotel is prima, mooie ambiance, in tegenstelling tot de niet gerenoveerde kamers. geen hinder van station, geen trein gehoord

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Prima hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchekop was klein en waterstraal erg zacht

Ontbijt was prima en uitgebreid. Kamers waren groot en voldeden precies aan de beschrijving. Omgevingsgeluid (station to hotel) was wel behoorlijk aanwezig maar dat kun je ook verwachten.

Aangenaam hotel zeer dicht bij het station

Enige nadeel aan het verblijf was dat er tegenover gebouwd werd. Hierdoor was er al vroeg wat geluidsoverlast (vanaf circa 7-8 uur). Dit was slechts de start van de bouw, dus ik vermoed dat deze overlast nog wel even voortduurt. Ook lijkt het mij een verbetering als je koffie of thee op de kamer zou kunnen drinken. Uit milieuoverwegingen wil ik het personeel verder aanraden om de mogelijkheid te geven handdoeken meer dan 1 dag te gebruiken. Nu werden schone handdoeken alsnog aan de deur gehangen als je aangaf dat het personeel niet schoon hoefde te maken.

De kamer, het bed en badkamer waren ruim en schoon. Onze kamer had direct uitzicht op het mooie station Guillemins, wat een pluspunt was. Het personeel was erg vriendelijk en het was fijn dat je beneden in de brasserie iets kon drinken. Wij hadden geen ontbijt genomen, maar hebben gebruikgemaakt van de aanwezige ontbijtmogelijkheden in de buurt (supermarkt, bakker, cafe).

6,0
    aardig personeel, slechte kamer.

Onze kamer was erg scheef en er zat een huil in het bed. Douche was ronduit slecht, kleine straal en geen mogelijkheid tot het regelen van de temperatuur. douchedeur sloot niet goed, daardoor een waterballet. Toiletborstel was vies.

ontbijt was redelijk. koffie was goed omeletten waren koud.verder was alles aanwezig voor een redelijk ontbijt. de bij het hotel gelegen brasserie was gezellig een goede toevoeging.

tegenvallend

Opknappen van badkamer. Geen goede service in brasserie. Na de hoofdmaaltijd ben ik gewoon "vergeten" wegens de drukte die avond.

In juni hier al geweest. Toen meer positief. Kamer matig. zou een zitje hebben: geen. Badkamer netjes maar gedateerd. Te warm dekbed. Brasserie voor avondeten: veel te druk. Kreeg na de hoofdmaaltijd geen aandacht meer van obers. moest zelf tot tweemaal toe om een kop thee vragen.

Een aanrader om de stad te bezoeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt,heel goede bedden op de kamer met tv,airco! ruime badkamer met bad/douche. We hebben ook in het restaurant van een lekkere maaltijd genoten. Hotel is goed centraal gelegen,met de bus naar het centrum op ca 10min. Aangenaam verblijf te Luik.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat tegen viel waren echt de eieren. Deze waren kei hard en smaakte erg muf.

De kamer was fantastische er schoon en lux. Veel ruimte ondanks we met 4 volwassenen op 1 kamer zaten.

Jammer. Het is een mooie locatie zo vlak bij het station. Maar een goede nachtrust is meer waard.

Het hotel was volgeboekt. De kamers zijn erg gehorig. Dit was de tweede maal dat wij hier gelogeerd hebben maar vanwege de herrie komen we hier niet meer terug.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

ik boek zeker opnieuw dit hotel

het enige minpunt vond ik dat er geen douchekapje was en dat mijn (vlaamse) tv zender niet te zien was. eigenlijk het vermelden niet waard.

kamer was zeer proper, er was een extra deken en hoofdkussen voorzien. Rustig. Eenpersoonsbed is ruim. TV scherm prima van grootte. Heb genoten van het ruime ontbijt. Gezellige ontbijtruimte. Vriendelijk personeel. Recht tegenover station en bushalte voor centrum.

De sluiting van het ontbijtbuffet om 09:00 u.

De sluiting van het ontbijtbuffet om 09:00 u. vinden wij wat vroeg, zeker als je op vakantie bent. Voor zakenreizigers is dit misschien prima maar wij hadden toch wel liever iets later ontbeten.

3e keer in dit hotel zoals altijd goed verzorgd, net hotel.

3e keer in dit hotel zoals altijd goed verzorgd, net hotel. Vlak tegenover het station Luik Guillemins kamer op de 1e verdieping op de hoek, deze is met het raam open wel rumoerig vanwege het drukke verkeer maar airco maakt een hoop goed.

voor een kortverblijf 1 of 2 nachten een top locatie

BETER VERLICHTING HET WAS WAT TE DONKER OM EEN BOEK TE LEZEN

Het ontbijt was zeer lekker en de service in de brasserie was ook goed. Ook een pluspunt was de taal aan het onthaal

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Luik.

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Luik. Verzorgd ontbijt. Nette kamers. Brasserie en bar aan het hotel. Gevarieerde menukaart. Lekkere snacks en maaltijden. Vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

signaalsterkte wifi-verbinding relatief zwak (kamer op 3e verdieping), beetje geluidshinder door treinverkeer dat vroeg in de ochtend al op gang komt

vriendelijk personeel, voldoende ruimte in de kamer, zeer nette badkamer met comfortabele douche, prima ontbijt, dicht bij bushalte

Ideaal hotel voor citytrip, korte vakantie of zakenreis.

Het restaurant heeft ons aangenaam verrast want het eten was er heerlijk. Proficiat aan de chef. Het restaurant was helemaal vernieuwd geweest en is een goede aanwinst. Het was er redelijk druk en toch verliep alles gemoedelijk. Het hotel is gerenoveerd maar toch merk je dat het een oud gebouw is wat de mogelijkheden beperkt voor een renovatie. Het is een iedeale uitvalsbasis voor een citytrip doordat je alles op wandelafstand hebt. Ondanks helemaal bij het drukke station Gillemins gelegen, heb je niet de overlast van een treinstation. Heerlijk geslapen in de geluidsdichte kamer. Bij het ontbijt zou wel enige uitleg mogen worden gegeven met waar alles te vinden is. Het vergt een beetje zoekwerk, maar alles is aanwezig. Niets tekort gekomen.

Week-endje weg

voor ons is het ontbijt zeer belangerijk en dit was een van de magerste die ik ooit gehad heb op hotel!!! Voor die prijs eet je beter buiten het hotel dus zeker geen aanrader

Redelijk rustig gelegen. Op loopafstand van het centrum

Keurig hotel, goede locatie

Wel wat veel lawaai van auto's en treinen met het raam open.

Prima verblijf voor twee nachtjes, we reisden per trein dus daarvoor was locatie ideaal naast het station. Vriendelijk personeel, nette kamer, prima ontbijt.

Fijne, ruime kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze bus paste niet in de parkeergarage en moesten we op straat parkeren. Vanaf half 9 iedere 1,5 uur de parkeermeter bij moeten vullen. De kamer was erg warm terwijl het buiten maar 22 graden was, airco moest steeds aan.

Fijne, ruime kamers. Geen last van de treinen die van en naar het station reden. Het eten in de Brasserie was erg lekker.

Lekker dicht bij het treinstation

Ook al was het personeel vriendelijk, echt slim vond ik ze zeker niet: ze wilden me de overnachtingen nog een keer laten betalen, terwijl alles al betaald was .... Het duurde te lang voordat ik een duidelijk antwoord heb gekregen waar ik mountainbikes zou kunnen huren Bij het ontbijt was de boter op en die werd niet meer aangevuld.

Lekker dicht bij het treinstation

Prima verblijf!

De maaltijden zien er heel lekker uit, jammer dat de brasserie gesloten was.

Uitermate vriendelijk personeel, goede ligging, rustige en propere kamer, lekker en verzorgd ontbijt.

Aangenaam verblijf met vriendelijk personeel. Parking had welkom geweest.

Afwezigheid van een parking is een minpunt. Zeker gezien je in elke straat naast het hotel moet betalen voor parking

Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel, dicht bij het centrum

Alles was naar wens

de mail van booking.com dat de kredietkaart geweigerd was terwijl we nog niet op de afspraak waren en we daar gewoon konden betalen met de kredietkaart konden betalen. deze mail kwam bij ons op de pc binnen rond 10 uur en de pc staat thuis. pas als we thuis waren hebben we deze mail gezien. we hebben dan contact genomen met het hotel en het blijkt dat jullie daar een gewoonte van maken om zoiets te versturen. dit is wel niet volgens de afspraak als we daar alles konden betalen. een grote blaam voor uw organisatie.

Alles was naar wens

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een uitstekende liocatie

Ik ben alleen maar tevreden.

Uitstekend gelegen op 50 mtr van het treinstation met heel veel busverbindingen om de hoek. Comfortabele, moderne en hygiënische kamer voor een uitstekende prijs. Goed eten in het restaurant en vriendelijke bediening, ook bij de receptie.

Het hotel voldeed voor een kort verblijf.

Het was een heel klein tweepersoonsbed en de vloer van de kamer liep flink af.

Het hotel voldeed voor een kort verblijf. De inrichting was wat gedateerd. De douche was prima maar wel wisselbaden.....

goed en goede service

de parkeer gelegenheid is slecht ik zou opteren om aan het Hotel parkeer ruimte te reserveren voor klanten Hotel of gratis parkeren in nabij gelegen parkeer ruimte station GUILLEMINS. ( ps Ik heb mij daar geparkeerd en het bedrag viel zeker nog mee 7.33€ voor 24 uren ) misschien overwegen om dit via Hotel gratis te doen.

de kamer beviel mij enorm en lekker ontbijt

Goed gelegen aan station, lekker gegeten in de brasserie, eindje wandelen naar centrum of bus nemen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zondagochtend véél volk voor ontbijt. Dit kan tot 10u. Om 9u10 waren er al geen gebakken eieren meer te krijgen en daar was blijkbaar niks aan te doen. Er moesten toen nog mensen komen eten.

mooie superior-kamers als je een volledig gerenoveerde krijgt

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

No nonsens hotel, praktisch ingericht met goede prijs-kwaliteit verhouding voor een driesterren H.

Badkamer: de hoekjes van de douchecabine beter schoonmaken. Maar moeilijk voor schoonmaaksters als er geen doucheslang is om schoon te spuiten. Douchekop zit aan muur vast. Niet handig voor schoonmaaksters

Naast station. Een brasserie voor het avondeten in het hotel. Te boeken samen met ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Redelijk goed hotel dichtbij openbaar vervoer, restaurants en winkels.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen koelkastje of minibar waarschijnlijk om je hun brasserie in te krijgen als klant denk ik. Er was ook geen waterkoker of koffiezet apparaat om dezelfde reden denk ik. Verder wat problemen, zoals de sleutelkaart werkte niet en moest gereactiveerd worden diverse malen ze zeiden dat dat kwam omdat de sleutel kaart te dicht bij mij telefoon zat in mijn handtas. De fohn was kapot en zoog mijn haar naar binnen wat afgeknipt moest worden daarna en ze deden daar heel laconiek over terwijl ik het heel erg vond. Wel is direct genoteerd de fohn te vervangen. Het hete water was lauw en koud water was ook lauw en de stoppen van de fonteintjes werkte niet goed zodat het water niet weg wilde lopen. Het wc raampje kon niet open dat zat op slot ook heel vervelend. Het glazen scherm van het bad zat vast zodat je moeite had in en uit te stappen omdat het niet dicht of open wilde klappen. De airco was niet instelbaar en de kamer temperatuur ook niet. Het was erg heet buiten en binnen op de kamer. Verder heel irritant non stop geluid van lopend water in leidingen ergens misschien een doorlopend toilet of zo wat erg storend was Wat kleine dingen dus die niet goed functioneerde en vervelend was.

Grote ruime kamer, ik had een familie kamer geboekt er was niets anders meer, balkonnetje zodat ik kon roken buiten, alle kamers zijn rookvrij, absurd was de tweede flat screen tv in de badkamer. Mooie grote badkamer. Schoon, goede bedden. Tegenover het station en de bussen waar vandaan ik met de trein verder moest en met de bussen de stad in kon. Ideale plek dus voor mij. Mijn fiets mocht binnen staan in het kantoor. Personeel erg behulpzaam.

Hotel is goed gelegen.

Kamer is verouderd. Ontbijt viel ook tegen. Bij aankomst 10 min gewacht voor er iemand aan de receptie kwam.

Hotel is goed gelegen. Goede en verzorgde badkamer.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prettig oponthoud in Luik.

Geen enkele.

Ontbijt goed; het diner prima. De ligging van het hotel is ideaal en vlakbij het station Des Guillemins. Overigens een prachtig station om te bekijken. Het is gemakkelijk te bereiken vanuit Maastricht. Ik heb deze route gewandeld vanaf Eijsden naar Luik en terug met de trein.

Vriendelijk personeel!

Verouderde kamer, 2 enkele bedden met slechte matrassen... blijkbaar is er vernieuwd deel en verouderd deel...

Beveiligde parking op 100 meter, welliswaar bij te betalen...

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Slechte hygiëne, sfeerloze kamer.

Erg smerige kamer! De urine droop nog van de toiletbril af van de vorige gast, het stonk. Erg sfeerloze deprimerende kamer. Geen aanrader dit hotel!

Goede locatie tegenover station