Beoordelingen over Hotel Floris Hotel Ustel Midi 3-sterren

Square de l'Aviation 6-8, Anderlecht, 1070 Brussel, België

#166 van de 215 hotels in Brussel

Kamers simpel maar met goed sanitair

De buurt is wel een "probleem wijk" met veel drugs en criminaliteit.

Kamers simpel maar met goed sanitair Goed ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Maximaal €60 per nacht waard
    • Superior Eenpersoonskamer

Geen airco (maar ze hadden wel een ventilator op de kamer aangezet). Stinkende badkamer. Scrambled eggs bij het ontbijt leken wel van plastic, met een verschrikkelijke smaak. Een soort kant-en-klaar, uit de magnetron. De buurt is in de avond minder prettig. Veel auto-inbraken op de openbare parkeerplaats. (Vraag bij de receptie naar een "veilige parkeergaragein de buurt). Dit is ca. 600 meter en kosten €15,00 per nacht.

Vriendelijk personeel. Verhoudingsgewijs een redelijk net "budget"-hotel. Voldoende basic ontbijt. De kamers zijn redelijk netjes.

Te doen. Maar geen tweede keer voor ons.

Kamer 210 was vrij klein. Badkamer plafond met schimmel. Laminaat heeft losse onderdelen. Bed kraakt. Krappe lift. Buurt zit vol met zwerfers. Betaald parkeren.

Ontbijt was ok. Kamer en sanitair schoon. In en uitcheck ging vlot.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Dichtbij station
    • Superior Eenpersoonskamer

Hoewel ik maanden geleden, per e=mail, heb aangegeven dat wij heel vroeg vertrokken en dus niet konden ontbijten werd niets geregeld. De receptionist deed er heel luchtig over.... Zoek het maar uit. Zelfs geen kop koffie. Die kon ik uit de automaat kopen. Waardeloos dus.....

Zonde dat dit hotel de stap naar kwaliteitsverbetering niet kan maken.

Kamer was redelijk tot goed 405 alleen bij de lift die de hele nacht lawaai maakte en slapen niet plezierig maakte. Hebben bij aankomst andere kamer bekeken deze was schandalig slecht 410 geen optie dus. Konden volgende dag andere kamer krijgen 303 was qua uitstraling slechter maar groter en geen lawaai. Uiteindelijk redelijk opgelost. Helaas te duur voor het geleverde.

De ligging en de meedenkende receptioniste

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Noodzakelijk
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet erg stijlvol, het plafond was goor en er zaten breuken en extreme lekkage vlekken in. In vergelijking met de prijs die ik heb betaald viel dat wel erg tegen

Het ontbijt was prima, personeel was vriendelijk, bedden waren schoon

Geen 3 sterren waardig hotel en veel te duur .
    • Superior Driepersoonskamer

Het was heel warm op de kamer ondanks dat het buiten koud was.Er zat geen ventiatie in de badkamer en in de slaapkamer,snachts om 2.00 uur de raam open gezet om dat we bijna geen lucht meer kregen,Erg veel geluid van buiten. Voor ons geen 3 sterren waard.

ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Goede prijs kwalitietsverhouding
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamers wat gedateerd , maar netjes . Wifi was niet zo goed als de vorige keer . Te weinig stopcontacten . Een electrisch vuurtje om de kamer te verwarmen is echt niet meer van deze tijd

Goede prijs kwalitietsverhouding

Aan de overkant van onze hotel kamer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Aan de overkant van onze hotel kamer. Zat heel de avond een exhibitionist denken we. Een man zat heel de tijd zichzelf te betasten voor zijn raam. Ook 's morgens toen we vertrokken zat hij er nog steeds. Heel bizar en weinig geslapen die nacht.

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Niet tweetalig Frans- Nederlands. Wel Engels. Met onze vraag om een rustige kamer, niet aan de straatkant, te krijgen werd geen rekening gehouden of kwam geen respons.

Ontbijt OK. Ruime keuze. Goede kwaliteit. Koffie en roerei kunnen beter. Kamer lag aan het plein en is zeer lawaaierig door naastliggende weg. 's Nachts gelukkig minder lawaai. Kamer ruim en ok wat inrichting en netheid betreft. Hotel ligt 20 min stappen van centrum Brussel en haalbaar om 's avonds laat te doen. Vlakbij metro.

Hier goed geslapen en heerlijk gegeten

Personeel aan de balie spreekt geen Nederlands. Vreemd om in Brussel van een vreemde taal gebruik te moeten maken.

Gelegen in de buurt van het station Brussel-Zuid,, ruime kamer en badkamer, geen lawaai van buitenaf of van buren. Op loopafstand, vijf minuten, ligt een uitstekend en gunstig geprijsd Portugees restaurant: Cantinho da Cidade.

Geen aanrader
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De locatie, geen prettige buurt. Veel lawaai, sirenes, ongure types op straat. Badkamer niet netjes, maar 1 vd 3 spotjes deed het. Trappenhuis was verwaarloosd. Heel benauwd Personeel niet erg pro-actief, voelden ons niet erg welkom. Behalve de vrouw die ons uitcheckte, zij was wél erg vriendelijk. Ben zelf nooit zo van de slechte beoordelingen, maar deze keer was het helaas niet anders...

Het ontbijt, dit was prima!

Prima hotel, prijs-kwaliteit ok.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Op het pleintje veel hangjongeren, zwervers, hoertjes, enz. Parkeren is vaak goed mogelijk, maar gevaarlijk, alles uit auto halen. In het weekend veel verkeerslawaai, veel sirenes.

Prima hotel, prijs-kwaliteit ok. Leuk pleintje met restaurantjes.

ZEEr kort verblijf en wegwezen

Lang wachten om in te checken. IN het Engels aangesproken. Hoe is dat mogelijk in Brussel, geen Vlaams!!! Dan kamer gekregen die niet was gepoetst en er als een stort bijlag. GElukkig toch vlug rechtgezet. Muffe geur in kamer. Gangen niet netjes. Lakens op bed OK maar slechte matras. MAtig ontbijt. Gelukkig maar 1 nacht geboekt.

Niets. Alleen goede locatie voor ons , dicht bij TGV

Het hotel was verder prima

We voelden ons al niet veilig in deze buurt. We kwamen na een lange reis uit zuid-Frankrijk voor een overnachting in Brussel. Het was een drama om het hotel te vinden en om een parkeerplek te vinden. Het verkeer was verschrikkelijk, we werden bijna overgereden. Overal waren zwervers. De volgende ochtend is ons autoruit ingeslagen en zijn er spullen gestolen. Heel gedoe (aangifte + Carglass) voor we eindelijk naar huis konden.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima hotel om op doorreis te overnachten.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer had wel beter schoongemaakt kunnen worden.

Het hotel is op loopafstand van het station Brussel-Midi. Daarnaast had het hotel vriendelijk personeel, een goed ontbijt en een mooi patio. De kamer was aangenaam en er was gratis wifi toegang op de kamer.

Smerige hotel

Slaapkamer had een vieze geur airco deed t niet. Toilet had een vieze geur bad was vuil tegels waren geel. Slaapkamer had een vieze zweet geur. Bij het ontbijt was het ook smerig. Als je daar zat te eten werd je gewoon misselijk van die geur wat uit die tafels kwam.

Ontbijt was lekker

Hotel heeft zeker opknap beurt nodig. Liften veel te klein. Bangelijk! wij hadden kamer op 6de verdiep, ik heb steeds de trappen genomen. Is dat hotel wel veilig genoeg naar brand toe? Ontsnappings weg niet gezien. Ik had nog een 2de nacht geboekt, gelukkig had ik deze terug ingetrokken.

Ontbijt was lekker

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Niet om aan te raden
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer geboekt met airco, alleen deze werkte niet (buitentemparatuur 35+ ofwel binnen ook dus geen oog dicht kunnen doen). Aangekaart bij de receptie, konden niets betekenen en zeiden zelfs dit niet geboekt te hebben. Na het laten zien van de conformatie van een geboekte kamer met airconditioning als nog niets kunnen doen. Ook geen compensatie of iets dergelijks. Badkamer klein en benauwd, en een overlopend doucheputje (zwembad). Personeel kan nog wat leren van gastvrijheid, zeker aangzien ze dat in België hoog in het vaandel hebben en het niets kost. Bij check-out nooit gevraagd hoe het verblijf was.

Vlakbij het station, en dat de ramen open konden

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ik kom howr nooit meer terug
    • Superior Eenpersoonskamer

-Kamer klein, uitgeleefd en donker dooruitzicht op muur en beperkte ventilatie -Erg heet waardoor ik niet geslapen heb, airco kapot. -Televisie op kamer ook kapot. Eigenlijk kan t gewoon niet, een dergelijke slechte kamer voor t bedrag dat zij ervoor vragen. Voor die prijs zijn er ook horwls met normale kamers.

Op loopafstand van station zuid.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Slecht onderhouden hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Slechte buurt. Airco was kapot. Onderhoud van het hotel was erg slecht. Overal hingen draden en losse platen uit het plafond. Douchebak liep bijna niet door. Kamer was aan de weg waardoor het heel gehorig was.

De kamer kwam redelijk overeen met de foto. Het bed was schoon.

goede basis in Brussel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

douchekop en bad zijn al wel aan onderhoud toe.

Erg praktische plek op loopafstand van het Zuid Station. Niet erg luxe, maar wel netjes en een redelijk goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Erg leuk in Brussel!! Even wennen aan de buurt waar het hotel ligt. Zwarte bevolking (niets mis mee)

OK

Het was Anna van de receptie die ons prima van dienst is geweest!! Een pluim heeft zij verdiend!! Parkeren is moeilijk aangezien zij met de de wegen etc bezig zijn!! Toch dankzij ANNA gelukt!!

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Kamer was vies van alles op de muur en deuren, badkamer slecht er was een schuifdak kon je niet douchen (mijn man is 1,95 cm lang) zonder een douche gordijn, ontbijt matig, parkeren verschrikkelijk. Veel lawaai in de beurt. Wij hadden een feestje wij zijn na de ontbijt meteen weg gegaan . Geen min langer in deze vieze staat.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

was goed te doen
    • Executive Tweepersoonskamer

kamer zag goed uit maar je hoorde wel de tram in nacht rijden .gele plekjes in de badkamer viel een beetje tegen, niet zo fris in de hoekjes.

kantine was schoon en goed verzorgd ruime tijd voor het ontbijt , vrij parkeren was mogelijk in de buurt bij het hotel, in de buurt met heel veel buitenlanders.(gezellig( lekkere buitenlands restaurant bezocht.centrum loopafstand viel reuze mee. vriendelijke mensen ontmoet.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Hotel gelegen tussen staion Midi (Zuid) en het centrum

De kamer was op de site mooier dan in werkelijkheid. Buro mag wel vervangen worden door sitetable en twee makkelijke stoelen zijn ook gewenst. Het bed verdient wel een schilderkwast.

Goed ontbijt, centraal gelegen op korte afstand van het station Midi (Zuid) en het centrum. In Brussel kan je overal heerlijk bourgondisch eten. Ook heeft de stad mooie musea en gebouwen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Geen hotel waar je uitgerust wakker wordt

Geluidsoverlast van gebrekkige lift die grensde aan mijn kamer. Zeer luidruchtig en daar werd ik meermalen wakker van. Dat is al erg vervelend omdt je niet fit opstaat en dat was wenselijk met het oog op wat ik moest doen die dag. Dan meld ik dat bij de receptie en krijg een reactie, waarbij er nog net geen schouder werd opgehaald. Men was niet geinteresseerd en men gaat er ook vast niet wat aan doen.

Op 20 minuten lopen van grote markt. Openbaar en gratis parkeren tegenover hotel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer goede ligging bij Brussel-Zuid.

De zeer beperkte talenkennis van de receptioniste( zelfs Frans was problematisch). Ingewikkeld klimatisatiesysteem waardoor het vrij warm bleef op de kamer.

Zeer goede ligging bij Brussel-Zuid. Zeer ruime kamer en degelijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Ligging is ideaal en je kan er gratis parkeren beetje...

Lawaai van de lift , deze is aan vernieuwing toe

Ligging is ideaal en je kan er gratis parkeren beetje verderop . Kamers netjes , basic , maar goede prijs kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima voor een nachtje!
    • Superior Eenpersoonskamer

Kamer was koud! Er zou iemand langskomen, maar die is niet meer geweest. Bij een andere kamer wel een elektrische radiator zien staan, dus wellicht een algemeen probleem met de verwarming? Matras was niet al te nieuw meer.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Goed ontbijt. Kamer was netjes. Recent gerenoveerd?

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Overnachting op doorreis prima gelegenheid. Ui

Graag vermelden hoe je van station Brussel Zuid naar het hotel loopt. Is niet vervmaar door de veelheid aan uitgangen van het station moeilijk vooral in het donker.

Uitstekend ontbijt. Veel waarde voor de prijs..

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

goede prijs kwaliteit

accomodatie wel wat verouderd

Is rustig,goed ontbijt in de prijs inbegrepen goede uitvalsbasis voor een citytrip en voor een bezoek aan de markt op zondag

Basic maar goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Gratis parkeerplaats voor de deur (als er plaats is). Dus zoek ook even een parkeerplaats als back-up. Verder een kwartiertje lopen naar de highlights dus prima locatie. Ontbijt was prima, kamers basic maar ook prima.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

heb er toch van genoten

ik had een kamer net naast de lift, die hoorde je geregeld passeren, en ook op de binnen plaats gerichte kamer waar je een machien hoorde zoemen, maja its big city life i guess, het comfortabele bed heeft dat ruimschoots goedgemaakt, het vast slapen viel mij dan ook niet tegen erdoor,

kamer was ruim genoeg voor 1 persoon, terwijl het een tweepersoons kamer was, je zal er zeker niet met twee tegelijk in de kamer moeten rondlopen, dus voor 1 persoon is het wel een aanrader als je van een grotere ruimte houd dan vele 1 persoonskamers die de helft kleiner zijn, voor de prijs moet je het zeker niet laten, en als zelf receptionist, was ik wel goed ontvangen en geholpen, maar ik vind bij gesprek naar de gasten toe bij ontvangst dat je iets losser mag zijn, om de gasten een warm gevoel erbij te geven, en bij ontvangst kon ik ook niet in het nederlands geholpen worden, maja, engels was voor mij dan evengoed hoor, ben 4 talig als receptionist, is voor herhaling vatbaar,

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Kamer minder als verwacht,ontbijt was goed
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was redelijk smal voor een superieurkamer en ook buiten op het 6 verdiep geen uitzicht we zagen op een muur.De badkamer zeer klein had er meer van verwacht zoals de foto,s lieten zien ..

Het ontbijt en de vriedelijkheid

ontbijt heerlijk

ontbijt heerlijk

Een hotel in een buurt waar wij geen korte vakantie willen houden.
    • Superior Driepersoonskamer

De bedden, locatie, vriendelijkheid personeel, kamer op zich.

Internet

het was kort maar krachtig, net zo als deze zin.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de trap voelde een beetje oud aan, maar dat snap ik ook wel in de buurt.

Het personeel en het hotel zelf, het was een heel mooi knus hotel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede kamer en lekker douche

Goede kamer en lekker douche

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Schone kamers, het personeel kon voldoende Nedelands
    • Superior Eenpersoonskamer

achtergrond geluid op de kamer

Schone kamers, het personeel kon voldoende Nedelands

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prijs/kwaliteit absoluut ok.
    • Superior Eenpersoonskamer

Badkamer mocht beter gepoetst zijn

Ontbijt simpel maar verzorgd, goed bed. (Eenpersoons)

• Superior Driepersoonskamer

Ik vond het laminaat on de kamer aan vervanging toe. Stukken eruit enzo.jammer

Ontbijt was goed verzorgt

• Beoordeeld op: 15 december 2017

prima prijs kwaliteit

accommodatie is wat verouderd

prima prijs kwaliteit verhouding

voor herhaling vatbaar
    • Superior Eenpersoonskamer

geluidsisolatie in de kamer.

zeer goed onthaal; prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Kamer tegen lift aan. Gehele acht geluidsoverlast. Veren in bed voelbaar. Ontbijt niet aangevuld, lege bakken.

Vriendelijke receptie

De locatie en vriendelijk personeel

Kleine ontbijtzaal

De locatie en vriendelijk personeel

Nietvoor herhaling vatbaar

Alles anders

De airco

Centrale verwarming overdreven heet, kamer slecht, badkamer...

Centrale verwarming overdreven heet, kamer slecht, badkamer niet erg schoon, buurt van hotel niet erg fijn

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Fijn zakelijk hotel

Trappen gang niet achoon

Mooie ruime.kamers

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Kamer had een bad en was erg ruim

Er zatheel veel schimmel in de badkamer, en de vloer was plakkerig

Kamer had een bad en was erg ruim

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Oké prijs kwaliteit, dicht bij het centrum.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Heel erg gehorig. Smorgens leek het wel of er vanalles verbouwd werd.

Genoeg parkeergelegenheid vlakbij, vriendelijk personeel , oké ontbijt.

Voor een kort verblijf is het eenvoudig, maar voldoende.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de kamer op de 6de verdieping is heel basic. Eén stopcontact werkt niet.

de ligging bij het Zuidstation.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

alles in orde, vriendelijk, lekker ontbeten

prijs/ kwaliteit in orde. vriendelijk. er wordt rekening gehouden met voorkeur. lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Voor 1 nacht te doen.

Toilet spoelde slecht door. Dit had het schoonmaak personeel door moeten geven vóór er gasten arriveerden

Locatie ten opzichte van treinstation.

peut etre mieux
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

personneel goed biljart zijn er ballen tekort ontbijt kan beter geen goede muur isoltie

alles was in orde

het ontbijt was in orde ,

Hotel prijs / kwaliteit aan te prijzen

Geen opmerkingen

De kamer was proper en lag aan de binnenkant van het hotel dus rustig gelegen

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Gezellig!

Beetje een ghetto buurt, maar daar kan het hotel niks aan doen.

Het ontbijt was super en het personeel was echt vriendelijk!!!! Top!!!!!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Spartaans

Spartaans

Locatie vlakbij station

De TV had slecht beeld!

De TV had slecht beeld!

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Mooie ruime kamer, niks op aan te merken.

Mooie ruime kamer, niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Kamer in oud gebouw niet aantrekelijk

Kamer in oud gebouw niet aantrekelijk

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Tegenvaller

Oude kamer , verf van de muren, koud, had het anders verwacht

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Voor 1 nacht een goede optie. Ontbijt rommelig, brood op, geen kopjes en glazen.

Dichtbij station zuid

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Goed ontbijt.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

ontbijt was prima de rest was gewoon wat je verwacht van een...
    • Superior Eenpersoonskamer

ontbijt was prima de rest was gewoon wat je verwacht van een goedkoop hotel. weinig bijzonders wel schoon

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prijs verhouding is heel erg goed!

Prijs verhouding is heel erg goed! Je kunt in de buurt gratis parkeren of een parkeergarage. Dicht bij het centrum en leuke eetgelegenheid.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De personeel was heel vriendelijke en tocht zakelijke.
    • Superior Eenpersoonskamer

De personeel was heel vriendelijke en tocht zakelijke. Heerlijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

ok

Goeie verhouding prijs/ kwaliteit. In alles zeer behulpzaam en correc

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goedkoop hotel, oud en opgefrist.

Aan de receptie sprak men enkel Frans en Engels. Slecht bed. Veel te warme kamer.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Drukte aan het onbijt , veel teveel volk in verhouding tot...

Drukte aan het onbijt , veel teveel volk in verhouding tot het aantal tafels

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Ontbijt (veel te druk, te kleine locatie) Bar niet aanwezig