Beoordelingen over Hotel Le Val D'arimont 3-sterren

Chemin Du Val 30 A, 4960 Malmedy, België

#4 van de 8 hotels in Malmedy

feitelijk uitstekende accommodatie

Prijs-kwaliteit uitstekend. Wel ietske meer verwacht van het ontbijt, meer variatie. Waren op dit moment veel Engelsen aanwezig, de welke niet altijd de charmantste gasten zijn.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fijne vakantie

Het is een mooie accommodatie voor gezinnen met kleinere kinderen. Voor koppels zonder kinderen was er niet zoveel te beleven.

Het was een mooie omgeving. Kamer was proper, mooie badkamer en. Een goed bed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prachtige serene plek

Onze hotelkamer was iets te klein, omdat we een extra campingbed moesten neerzetten. Maar wij hadden gewoon iets eerder een huisje moeten boeken, want het was er echt prachtig.

De omgeving, het was schoon en het personeel ontzettend aardig.

Fantastich complex, mooie ligging, mooie faciliteiten maar...

De hotel kamers bijvoorbeeld, zijn erg basic - niet meer dan een bed, De kwaliteit van het diner is niet up to standard, het ontbijt ook niet echt. Dat kan allemaal wel iets beter.

Fantastich complex, mooie ligging, mooie faciliteiten maar wel met wat achterstallig onderhoud.

Perfecte ardennenlocatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Misschien iets te weinig ligbedjes rond het zwembad en vrij vroege check out. Een uurtje later zou aangenaam zijn in de vakantie.

Super mooi gelegen. Heel rustig en voor elk wat wils. Het eten, personeel, faciliteiten allen perfect. Ik kom zeker terug !

Viel mee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Frigo op kamer koelde niet. Het eten à la carte was minder: alleen frieten, kroketten of brood te verkrijgen. Bovendien kregen we maar heel weinig daarvan (mijn partner 5 kleine pommes duchessses en ik een klein kommetje frieten) en wanneer we bij bestelden rekenden ze ons deze aan (€ 2,25). Nochtans hadden we het (3-gangen) menu van de maand besteld (€ 25,00/persoon). Spijtig dat er geen airco aanwezig was en geen afdoende scheiding tussen de balkons.

Het ontbijt, het uitzicht en de vriendelijkheid van het personeel.

De zwemgelegenheid.

We begrijpen best dat het plaatsen van een lift onmogelijk is ,de trap was vooral moeilijk bij aankomst en vertrek (valies naar boven of beneden) Voor hotelgasten zou het beter zijn als het ontbijt in de prijs begrepen is.

De zwemgelegenheid.

Uitstekende vakantie

Alles was top! Als ik dan een puntje moet bedenken dan viel het me op dat er rondom het zwembad niet direct een prullenbak aanwezig was. En een supermarktje bij het hotel was handig geweest.

Ontzettend schone kamers! En een prachtige omgeving en veel te doen.

Uitstekende locatie om met een gezin een lang weekend te verblijven, het zwembad in erg schoon!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Om de receptie van het hotel te vinden moet U de gele bordjes met de hotel naam erop volgen! Het adres "Chemin Du Val nr. 30A" brengt U naar een (1) van de huisjes maar niet naar de receptie, dus de gele bordjes volgen met hotel naam en later ook de receptie erop volgen, dan bereikt U de locatie zonder problemen! TIP!

Prima hotel waar de gast centraal staat en men er alles aan doet om het je zoveel als mogelijk naar je zit te maken! De kamers zijn schoon en netjes, niet geheel modern maar zijn keurig ingericht! Het ontbijt ontbreekt je aan niets en alles was vers incl. het fruit.

We hebben geen ontbijt genomen wel hebben we een avond daar...

De kamer was niet echt geweldig.

We hebben geen ontbijt genomen wel hebben we een avond daar gegeten en dat was goed.Veder niet veel op het park geweest was uitval basis voor andere actiefiteiten

Geweldige rustgevende lokatie met zwembad, tennisbaan,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het matras had beter gekund. Restaurant en bar zijn op maandag dicht...

Geweldige rustgevende lokatie met zwembad, tennisbaan, midgetgolf. Goede uitvalslokatie om Malmedy en omgeving te verkennen.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Om aan te bevelen.

jammer, dat op maandag alles dicht was. We hadden expres eenmaandag aan het weekeinde geplakt, maar personeel was v riendelijk en we konden wel een drankje krijgen.

Heel goed ontbijt. Mooie badkamer. De ruime grasvelden.

Kamers waren redelijk klein, maar badkamer was perfect.

Kamers waren redelijk klein, maar badkamer was perfect. 2 mooie zwembaden, maar spijtig op maandagen niet toegankelijk :( Omgeving was heel mooi in de bossen, dus redelijk afgelegen. Prijs / kwaliteit was goed.

Hygiene.

Restaurant was dicht helaas, maar er werd een nabij gelegen restaurant geadviseerd en gereserveerd voor ons. Bar ging wel open voor ons. Zwembad buiten in verbouwing en binnen pas vanaf 10 uur open

Hygiene. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prachtig ontbijt en heel vriendelijk onthaald!

1 voordeur voor 2 verschillende kamers + enkel glas in de kamer waardoor het iets te koud was bij aankomst (wel snel kunnen verwarmen daarna)

Prachtig ontbijt en heel vriendelijk onthaald!

Ontspannen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Klein minpuntje Open badkamer. Wc kon niet op slot.

Locatie ligging in dal ( landelijke ligging ) en dicht bij Malmedy. Mogelijkheid om direct vanaf hotel hard te lopen/ trail

ligging heel mooi, vlakbij een mooie Ravel piste.

Cafetaria gesloten gedurende 3 dagen (wegens verbouwingswerken). Is begrijpelijk, maar partner was 1 dag ziek; en dan heb je geen zin om met de auto weg te rijden. Veel restaurants in de omgeving deze periode gesloten.

Na een stevige langlaufsessie op bevroren sneeuw, waren de hammam, bubbelbad en zwembad een geschenk uit de hemel! (om daarna in de sneeuw te rollen:))

Een tweede maal een super verblijf!

* Zwembadwater mocht gezien de buitentemperatuur iets warmer * te vroege uitchecktijd (10.00uur)

* prachtige locatie * ons 2de bezoek, opnieuw tevreden * aangenaam verblijf

Mooie omgeving

Kamer erg klein en het werd s nachts enorm vochtig op de kamer. We waren de enige gasten, het hotel ligt afgelegen en s nachts was er geen personeel aanwezig. Dit gaf mij een onveilig gevoel

Mooie omgeving Moderne schone badkamer

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Dik in orde !!

Mijn oude benen die na twee wandelingen per dag vroegen om rust !

No Nonsens beleid, voelde me thuis en dat in een wondermooie omgeving. Alle faciliteiten waren aanwezig voor een geslaagde vakantie. Men spreekt Nederlands en dat is een pluspunt voor mensen zonder talenknobbel zoals mezelf.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Badkamer heeft geen deur!! 0,0 privacy wanneer je lekker na een lange rit wilt douchen. En het is er best gehorig. Toilet van de buren hoor je lopen.

We kwamen laat in de avond aan en vertrokken vroeg in de ochtend. De grote en schone kamer is zeer prettig. Ook lag de sleutel met een brief klaar bij de ingang, omdat we zo laat arriveerden.

Het hotel met vakantiehuisjes is prachtig gelegen in een...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Prijs is wat hoog (118 euro) gezien het feit dat het ontbijt niet inclusief is.

Het hotel met vakantiehuisjes is prachtig gelegen in een vallei, en daardoor dus wat verder van de stad Malmedy. Uitstekende voorzieningen zoals (buiten/binnen) zwembad, huur fietsen, sportzaal en wandel/fiets mogelijkheden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtige ligging in bos, wel ver weg van de bewoonde wereld...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We wisten van tevoren dat de trap naar de kamer moeilijk te beklimmen was en dat was dan ook echt zo. De kamers zijn inderdaad niet geschikt als iemand in een rolstoel zit en absoluut niet kan lopen. Het hotel had dit echter al bij boeking doorgegeven.

Prachtige ligging in bos, wel ver weg van de bewoonde wereld, maar alleszins de moeite waard. Het uitzicht vanuit de kamer op het zwembad, de midgetgolf etc is geweldig.

Een 2 daags verblijf dat de volgende maal waarschijnlijk Langer zal duren :-)

Geen opmerkingen. Alles prima ! Enkele tip meegehoven dat een houdertje voor de douchegel een welkom iets zou zijn in de wel Heel leuke badkamer; wat dan ook direct genoteerd werd. Top !

Z A L I G E Locatie, en prachtig Resort - hotel. Een gevarieerd overaanbod voor elk wat wils, hartelijke ontvangst, smakelijk ontbijt met koffie zoals het hoort, wandel- en fietsroutes om je vingers af te likken. Zalig om zo Malmedy binnen te sluipen via... bos en wei ! Rust, ontspanning en alles toch dichtbij. Het restaurant serveert ook leuke dingen, met een aangename persoonlijke bediening.

Super, wij keren zeker terug.

Koffiefaciliteiten op de kamer had het compleet gemaakt.

Heel vriendelijk onthaal en uiterst vriendelijk personeel. Fantastisch terras en alhoewel steeds redelijk veel volk toch rustig en gezellig tafelen in restaurant. Uitstekende ligging om Ardennen te verkennen, zowel met de wagen fiets als te voet.

prijs/kwaliteit kan net door de faciliteiten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Als bij het diner alleen de taverne open is, is het onrustig vanwege gasten (kinderen) die gebruik maken van het zwembad. Er hangt af en toe een zwembadlucht. De menukaart is redelijk eenvoudig. De kamers zijn alleen via buiten toegankelijk en liggen boven het zwembad. Je moet dus altijd de trap op. Niet erg geschikt voor ouderen of mensen die slecht ter been zijn.

Mooie rustige ligging in groene omgeving. Het personeel was hartelijk en doet haar best om het verblijf aangenaam te maken. De kamer met tuinzicht is netjes en comfortabel. Wel een beetje gehorig. Mooi aangelegde tuin rond het buitenzwembad. Veel faciliteiten.

Ontspannen in een groene natuurlijke omgeving.

Het ontbijt was goed van kwaliteit , maar beperkt

Een prachtige omgeving, vriendelijk personeel en een goede keuken. De bedden waren kort en zakten door.

Rustig, mooi hotel met vriendelijke mensen

Bij de BBQ van het restaurant werd er speciaal voor mijn vriendin een vegetarisch alternatief voorzien. Veel mogelijkheden tot wandelen en uitstapjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ontbijt top

in het binnenzwembad waren soms andere activiteiten waardoor er minder ruimte/rust. Er was geen rooster/ niet inzichtelijk voor gasten.

Ontbijt top zwembad binnen heel fijn locatie/omgeving mooi

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Verborgen pareltje in de Ardennen

Ondanks alle andere sportieve faciliteiten misten wij een fitness ruimte

De vriendelijkheid van het personeel, vrijwel allemaal meertalig. De prachtige ligging in een beschutte vallei, aan het einde van een doodlopende weg. Ruime keus uit kwalitatief goede gerechten tegen gematigde prijzen

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een correct verblijf zonder grote uitschieters naar boven of naar beneden toe.

Dat er maar eerst vanaf 8.30u kon ontbeten worden. Dat kortte de wandeldag wel in. de uplighters onder de ramen noodzaakten om de gordijnen volledig te sluiten 's nachts

Het ontbijt, de kamers en het zwembad waren ok,.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Uitstekend verblijf op toplocatie

- Prijs lag aan de hoge kant voor buitenseizoen. Indien de prijs iets lager lag, hadden we een extra dag geboekt. (Kwaliteit is echter geweldig) - Uitchecken voor 10.00 uur vinden wij iets te vroeg.

- Zeer vriendelijk personeel door alle personeelsleden - Ook voor jonge koppels - Geweldige locatie - Veel faciliteiten - Mooie kamer - Ruime (propere) badkamer - Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed- prijs / kwaliteit - mooie kamer / vriendelijke ontvangst
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het in orde brengen van de kamer/ bedden niet goed opgemaakt en lavabo praktisch niet gekuust

Goed ontbijt... Eten lekker spijtig niet in restaurant maar in bistro

fantastische locatie met heel wat sportieve mogelijkheden

Het hotel en vakantiecentrum zijn pittoresk gelegen, verscholen in de bossen en grenzend aan een RaVel. Het onthaal was uitstekend, de kamers zeer net, het restaurant zeer gezellig. Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Kleine kamer, geen leuning bij het bubbelbad en de knop voor het bubbelbad zat een heel eindje verder. Geen leuning op de trap naar boven. Douche liep over en er werd geen moeite gedaan om het gezellig te maken in het hotel omdat er weinig gasten waren.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goede kamers prijs / kwaliteit

De geur aan de receptie en in het restaurant van de chloor in het zwembad was tamelijk overheersend.

Een sobere kleine kamer,maar heel proper en met een mooie badkamer. Ideaal voor als je de ganse dag op pad bent.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

restaurant : zeer lekker en veel keuze.

In 1 van de drie dubbel kamers hing een muffe onaangename geur. Zelfs bij uitvoerig verluchten bleef de geur hangen.Wij hebben de vensters constant opengezet. sportfaciliteiten: spijtig dat deze het laagseizoen niet regelmatig onderhouden worden. Bvb Squashruimte niet proper, niet verlucht en niet verwarmd.

restaurant : zeer lekker en veel keuze. de wildsuggesties zijn een aanrader. locatie: zeer rustig en aangenaam. mooie wandelingen en prachtige natuur ontspanning: zwembad en jacuzzi is een plus. uitgebreide sportfaciliteiten.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prachtige omgeving, mooie kamers, goed ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Badjassen voorzien gezien je voor zwembad langs buiten moet. Gesloten fietsberging onmiddellijk ook s avonds mogelijk(moesten dag nadien aan bazin vragen en was geen probleem)

Prachtige omgeving, mooie kamers, goed ontbijt!

zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

meer geïsoleerde kamers zou leuk zijn

omgeving, vriendelijk personeel en ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het avondmaal

De venster van de kamer is dringend aan vernieuwing toe

Het avondmaal

Super ik kom terug

Zeer gladde douche

Ongelooflijk verse pistolets en baguettes. Vriendelijke bediening Prachtig restaurant

Leuke vakantiestek

Veel te doen

Prima voor een paar nachtjes!

kleine kamer, buitenom naar de kamer te moeten

De vriendelijkheid van het personeel, schone badkamer!

De locatie was erg mooi.

Het was heel luidruchtig elke ochtend.

De locatie was erg mooi.

Mooie locatie en ideaal om te fietsen/wandelen of gewoon...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Mooie locatie en ideaal om te fietsen/wandelen of gewoon te rusten. Zwembad binnen en buiten, fietsverhuur etc.

ontbijt, ligging, faciliteiten

ontbijt, ligging, faciliteiten

Een echte aanrader

Super vriendelijk personeel.

Netheid goede inrichting modern

Geen enkel minpunt

Netheid goede inrichting modern

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het was er rustig.Heerlijk ontbijt.Kamers waren proper.Voor wie graag wandeld en fietst ,is het een aanrader. Het personeel was heel vriendelijk

Top locatie,vriendelijk personeel,hier kom te tot rust!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was top! bedden konden beter maar was wel heel netjes en schoon allemaal.

Heerlijk!

De koffie bij ontbijt

Locatie is prachtig!

Actieve vakantie.

De deur van de kamer kon niet goed dicht, zonder deze op slot te doen.

De omgeving was prachtig.

Keurige nette receptie en heerlijk geslapen

Het weer maar daar kan het hotel niks aan doen

Mooie schone kamer en prachtige omgeving

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding!

Kamers en groot deel hotel net gerenoveerd. Vriendelijke ontvangst en flexibele opstelling.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Heerlijk rustig en modern hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Laatste stukje weg daar naar toe is slecht

Zeer mooie en rustige ligging, prima kamers

Ligging , aan een fietspad

Zwembad

Ligging , aan een fietspad

Het was een mooie omgeving. Goed hotel

Te weinig ligstoelen bij het zwembad.

Het ontbijt was goed. De omgeving was mooi.

Heel goed en ontspannend

Een missend rekje om natte handdoeken, badpakken, ... te laten drogen

Uiterst rustige ligging in het groen met mooie kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heel goed

Vriendelijk onthaal

Voor herhaling vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wij gaan daar vooral om te fietsen en dit is daar ideaal zowel voor gewone fiets, koersfiets als mtb.

Opgeladen naar het nieuwe jaar toe.

Het zwembad.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Rust in een rustige omgeving

Prijs is vrij duur.

Gerechten waren lekker

• Beoordeeld op: 29 november 2017

buiten verwachting ferm geslaagd

Buiten was het regenachtig maar dat doet hier niet terzake.

lekker ontbijt, vriendelijke personeel

Goede, schone kamer met nieuw sanitair.

Beetje suffige ontbijtzaal

Goede, schone kamer met nieuw sanitair. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Heerlijk om te wandelen vanaf het hotel in de natuur.

Heel lang gewacht op 1 avond voor avondeten. Maar gecompenseerd door gratis drank als toegift.

Heerlijk om te wandelen vanaf het hotel in de natuur.

Fijne omgeving goede mix voor gezinnen die van wandelen houden en daarnaast plezier zoals zwembad et
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Rustige omgeving goede wandelpaden, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Pos Uitstraling sommige oersoneelsleden

HuurFietsen beter onderhouden

Pos Uitstraling sommige oersoneelsleden

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Perfect

Opnieuw voor de tweede maal perfect voor de prijs die ik betaalde

Aanrader.

Geen handdoek haken en rek aanwezig. Afzuiging badkamer onvoldoende. Bed voor ons te hard.

Super locatie. Vriendelijk personeel. Fijn zwembad.

Mooie omgeving, rustig hotel, prima kamer en faciliteiten..

Niets..

Ontbijt was heel goed. Kamer was prima, kleiner dan verwacht maar alles erop en eraan..

Bereikbaarheid

Vriendelijk personeel, de rust, buitenzwembad, de ligging.

Vriendelijk personeel, de rust, buitenzwembad, de ligging.

Restaurant

Niet geschikt voor peuters.

Restaurant

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Voor herhaling vatbaar!

Gevarieerd ontbijt, lekker restaurant, ruim aanbod (gratis) ontspanningsmogelijkheden zelfs bij minder weer.