Beoordelingen over Hotel Val De La Cascade 3-sterren

Rue Petit Coo N°1, 4970 Stavelot, België

#5 van de 8 hotels in Stavelot

Matig!
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

In het beddengoed zaten vlekken.Het kussen is erg slecht. Het ontbijt was 15,- maar alles moet je zelf doen. Eieren zelf bakken/koken, sap zelf persen, aardbeien ontdoen van hun kroontje en de koffie uit een simpele automaat. Schandalig voor dat geld. Voor 2 pers. totaal 125,- betalen voor 1 nacht is echt over de top.

bosrijke omgeving

De ligging is prachtig.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Het bad is erg klein evenals de douche. Het bed was een twijfelaar met harde matrassen. En voor de prijs erg jammer dat het ontbijt €15,- pp is. Dan kom je voor een nacht voor twee personen uit op €130,- en dan staat het niet in verhouding.

De ligging is prachtig. Ook mochten de gasten elders parkeren waar het niet betaald is. Ruime kamer met een mooie balkon en schone badkamer.

Wie houdt van de faciliteiten ter plaatse (COO Adventure,...

Afgelegen en verouderde accomodaties

Wie houdt van de faciliteiten ter plaatse (COO Adventure, plaatselijke restaurants) heeft hier een goede accomodatie

Hotel was goed enkel ontbijt viel tegen !

Het ontbijt vonden we niet goed!Veel te duur voor het ontbijt dat je kreeg.Er was weinig variatie.En ik had zelfs een pistole genomen die niet meer eetbaar was veel te hard,was precies een dag oud!Het ochtend personeel was niet vriendelijk,ik sprak de dame aan IVM de pistole en ze was zeer onvriendelijk.

De kamer op zich was goed.Enkel waren er geen vliegenramen waardoor je s'nachts wel last had van muggen . Locatie is goed gelegen .Je hoort zelfs de rivier tot in je kamer wat wel aangenaam was.Nog 1nadeel met het warme weer op de kamer was geen airco voorzien,waardoor het er wel zeer warm was.

Prima verzorgd in een rustige natuurrijke omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Het ontbijt was prima verzorgd en van goede kwaliteit, de kamer was schoon en netjes. Hij was niet nieuw, maar het bed en de wasgelegenheid en het linnen waren van prima kwaliteit. Vrienden hadden een nieuwe en heel luxe kamer geboekt. Aardig te weten dat men keuze heeft

Ondanks de minpunten toch een aangenaam verblijf dankzij de omgeving en de vriendelijke sfeer.

Een raam dat stuk was en bijna uit elkaar viel, een televisie (in de kinderkamer)die niet werkte, een nachtlampje waarvan het lampje gebroken was en ook qua hygiëne kon toch wel beter. Het was nogal oppervlakkig gekuist.Het rooster van de ventilator in de badkamer hing vol oud stof.Dan vond ik dat de kamer toch iets minder dan 160 euro had mogen kosten voor 1 nacht. Ook zeer gehorige kamers, weinig geïsoleerd waarschijnlijk

Qua personeel zijn ze vriendelijk, vooral de eigenaars zelf, zeer joviale mensen. Het eten was ook lekker. Het ontbijt valt wel mee, alles is voldoende voorradig, wel een nadeel dat je zelf een eitje moet koken of bakken indien je daar zin in hebt en dat het dan allemaal soms maar half werkt; voor 15 euro/ontbijt/pers zou dat wel in orde mogen zijn.

Super locatie in combinatie met Plopsa Coo

Het bed , de douchecel en van op onze kamer had je geen zicht op de prachtige omgeving.

Locatie, vriendelijke mensen en heel lekker eten . Hammetje is een aanrader .

Aangenaam vertoeven
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Als ik al een negatief puntje vind, is het misschien de badkamer. Alles is aanwezig, maar ze is een beetje verouderd.

We kwamen laat aan na de rally van Spa bijgewoond te hebben. Je kan inchecken tot 23 uur en dat kwam ons heel goed van pas. Vriendelijk onthaal en de kamer voldeed volledig aan onze eisen. Een goed bed en alles aanwezig wat je nodig hebt; tv, koffiezet, wekkerradio,.... 's Morgens hebben we enkel koffie genomen en na een wandeling hebben we 's middags lekker gegeten in het restaurant en daarna nog wat blijven hangen op het terras. Heel aangenaam en vriendelijk personeel ook!

Heel fijn en knus hotel in een prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

We bleven slechts 1 nacht logeren. Ik was blij verrast. Schone kamer met zeer ruime badkamer. Het terras bij de kamer was zeer ruim. Dat was fijn voor onze hond. Helaas was het te koud om buiten te zitten. Omgeving is heel mooi. Locatie is gezellig met wat restaurants op loopafstand. Personeel was heel aardig. Het hotel voelde heel knus en huiselijk aan. Voor herhaling vatbaar.

Personeel was heel vriendelijk en eten heel lekker!

Het bed was een put in wat helemaal niet aangenaam was om te slapen en douche was stuk aan de kop en deuren gingen niet dicht.

Personeel was heel vriendelijk en eten heel lekker!

fantastisch, voor herhaling vatbaar !!!!

het hotel heeft ons een zeer fijne mini-vakantie opgeleverd. Zoveel comfort en een volledig nieuwe kamer. Ik denk dat we de eerste waren die de kamer gebruikte!!!! Zeker een aanrader voor gezinnen. En zo dicht bij de watervallen, je kan zelfs te voet naar plopsa coo

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Het bevestigt wederom onze gedachten over hotels in Wallonië. Muf, slecht onderhouden en onvriendeli
    • Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

Wij hadden een luxe kamer geboekt, was ook wel wat duurder, maar dat was niet te merken aan de kamer. Het luxe bad was losgekomen Vd muur, en grote scheuren langs de wanden. Niet meer gekit dus ook schimmelwerking. De massagedouche werkte niet goed, veel te weinig druk. Kamer was klein en erg gehorig. Ontvangst was niet vriendelijk en de man zag ons meer als een last, zo snel en kortaf handelde hij ons af.

Het bed was redelijk goed.

Niet voor herhaling vatbaar!
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

De kamer (gelegen in een bijgebouw) was enkel te bereiken via een externe trap in regen en wind. De ontbijtservice was teleurstellend, de selfservice ging zo ver dat je zelf je eitje moest bakken of koken, als ik op hotel ga is het minste dat ik verwacht dat men mijn eitje voor mij klaarmaakt. Men kon op zijn minst voorgebakken eitjes (warmgehouden) ter beschikking stellen !! De koffie die bij het ontbijt ter beschikking was is een automaat die poederkoffie produceert, walgelijk voor een koffieliefhebber als ik.

De omgeving

Goed verblijf voor een dagje Plopsa Coo, dichtbij !

Onze kamer is het twee persoonsbed zeker aan een nieuwe matras toe, zakt erg in !

Het ontbijt was in orde ! Heel vriendelijke, behulpzame dame tijdens het ontbijt.

Weekend overnachting

Steile trap naar boven daar we op het bovenste verdiep zaten Geen Vlaamse kinderprogramma op tv.

Comfortabele bedden, ruime badkamer Ruime Familiekamer

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooie omgeving en lokatie maar voor de rest is het allemaal gewoon net niet.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Bediening omdat het moet maar geeft een niet welkomgevoel. Kamers veels klein en verouderd net als het bed en bad veels te klein en alles heeft zijn beste tijd gehad. Verders het eten in het restaurant op mooi groot terras wel normaal geprijsd maar het viel verders tegen met in en met alles. Grote emmer Groene Soep zonder groentes. Taaie entrecote. Geen frietsaus of dergelijk geen sladressing dus dessert maar overgeslagen. Had zo erg simpel veeel beter kunnen zijn !! Omgeving erg mooi maar erg vreemd omdat er dan verders niks is dan oud kaal belachelijk duur plosa land en vervallen begraafplaats Kortom al met al valt daar echt wel iets van te maken allemaal maar het is dus allemaal het net Niet !!! Zonde voor zon Mooie omgeving ondanks de prachtige rit heen met de motor. Want het was voor ons een eindpunt van de belgische toertocht.

De omgeving is er prachtig. Schitterende natuur om te cruisen met de motor

ons verblijf was voor een korte vakantie en omparachute springen in spa
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

de bedden viel wat tegen matrassen waren zeer hard waardoor ik en mijn vriendin rug klachten kreeg zou wat ons betreft nieuwe matrassen in mogen

de omgeving

mooie kamer maar dat is ook al

bij aankomst werd ons verteld dat we niet konden ontbijten. s'morgens bij het uitchecken was het ontbijt toch bijgerekend op de afrekening. na overleg mochten we toch eten. het ontbijt was echter een dikke tegenvaller. weinig keuze, enorm veel vliegen in het restaurant en de tafels die vrijkwamen werden niet afgeruimd zodat we moesten eten tussen de vuile borden. het personeel was onvriendelijk

kamer was ok. familiekamer was is twee delen met in de midden de badkamer, wat een enorm voordeel is voor ouders met twee jonge kinderen.

Foto's op de site zijn nep!!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Woekerprijzen tijdens de Grand-Prix waarvoor men een gedateerde jaren '70 kamer krijgt met te korte bedden en ronduit vieze badkamer met veel vieze beschimmelde kitranden en verroest krap bad waarin gedoucht moest worden. De foto's op de site van het hotel laten prachtige badkamers zien maar zijn fake en geven een verkeerd beeld van de echte (bad)kamers. Zie hiertoe mijn foto's van de aangetroffen sanitaire voorzieningen. Personeel was aardig maar obers zagen er zeer onverzorgd uit en verspreidde een verschrikkelijke zweetstank. Keuken overigens zeer matig.

Hotel ligt niet ver van het circuit Spa-Francorchamps

Hotel kamer geboekt voor de GP F1 voor 1 nacht.

Hotelkamer, zeer slechte doorgezakte matrassen, geen ontbijt voor 8.00 u en wel prijzen fors verhogen.

Hotel kamer geboekt voor de GP F1 voor 1 nacht. Prijzen waren mee dan verdubbeld. Bed was bedroevend (ik ben op de grond gaan slapen), kamer klein, jongens in een stapel bed en geen ontbijt voor 8.00u, terwijl je weet dat er gasten vroeg naar het circuit willen en je wel de prijs verhoogd. Dus zonder ontbijt vertrokken en sleutel nergens kunnen achter laten. Dramatisch!!

Schoon maar niet zoals verwacht
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

We kregen een kamer die nog vies en niet opgemaakt was na de vorige gasten. Vervolgens een kamer die niet aan onze wensen voldeed ( kamer geboekt met balkon in het bijgebouw) vervolgens maar weggestopt bovenin het bijgebouw in een heel klein kamertje waar de veren je rug in schoten zodra je omdraaide in bed. Badkamer was dramatisch vergeleken met de foto's ( vraag me af waar ze deze vandaan hebben)

Afstand circuit spa de Francorchamps

De kamer was fantastisch.

1. Het totale verblijf mbt personrel was niet erg warm. Moesten lang wachten voordat er iemand ons hielp terwijl het erg rustig was. Ook bij het ontbijt was er niemand die ons ontving waardoor we zelf moesten kijken hoe het werkte. Het is m.i. fijn als je prettig wordt ontvangen en niet aan je lot wordt overgelaten. Dit gevoel hadden wij wel na het verblijf 2. Eenmaal op de kamer was de tv niet goed aangesloten en dit hebben we gemeld. Er is totaal niets mee gedaan. Uiteindelijk wel analoog tv kunnen kijken. 3. de douche last van druk problemen. De straal was erg zacht en heel sporadisch kwam er was druk en vervolgens viel deze weg. Daardoor werd het water steeds warm en koud Door bovemstaande komt de beoordeling niet op een mooie 8,5-9.0. Dit zou absoluut wel kunnen als bovenstaande wordt aangepakt!

De kamer was fantastisch. Mooi, ruim voor max 2 volw. en 3 (kleine) kinderen. Wij verbleven er met 2 kinderen. De kamer heeft een aparte kamer met 3 eenpersoonsbedden voor kinderen. Daarnaast een badkamer met douche en bubbelbad. Het toilet is een aparte ruimte De slaapkamer voor volwassenen zit om een hoek met een opening naar het halletje waar de kinderkamer, badkamet en toilet zich bevinden. Superlocatie in een zeer mooie omgeving! Op loopafstand van plopsaland Coo.

Zeer mooie ruime kamer met prachtige badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

In de kamer liep een schoorsteenmantel (deze was goed weggewerkt) maar hier kwam heel veel warmte vanaf waardoor de kamer erg warm werd..ideaal voor de winter maar voor nu is het echt niet fijn.

Zeer mooie ruime kamer met prachtige badkamer. Vanaf het balkon hadden we prachtig uitzicht over de bergen

Niet fris in badkamer en kalkresten in bad
    • Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

De badkamer was niet goed schoon, haren overal op de grond en aan de muren en kitrand helemaal los bij bad en kalk resten in bubbelbad. Zodra je het bad aanzette! Overleg zag je wat drijven in bad van kalkresten.

De omgeving!

Kamer oogt en is mooi als je aankomt, de rest ... nooit meer ...

Triestig ontbijt, niet verzorgd, ruimte om te eten niet fris en verzorgd van uitzicht tov kamers, je kon amper eten zat vol maar dan ook vol met vliegen, je kon niet even je bord laten staan of het zat vol vliegen. Koffie en chocomelk was niet te drinken en bij het uitboeken word het ontbijt erbij geteld ook al staat op de site geen extra kosten meer alles inbegrepen.

De kamer en badkamer zijn perfect in orde en proper en eigentijds maar kon geen raam open zetten want al de zwarte rook en damp van de keuken komt binnen als de wind fout staat. Als het zo warm is toen wij er waren en geen airco op de zolderkamer moet je wel de ramen wat open zetten om wat frisse lucht maar dat kan dus niet of gans je kamer stinkt naar vieze lucht. De keuken rookafvoer buizen zijn te laag.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Uitstekend verblijf in een klein paradijs !
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Soms iets vroeger lawaai buiten (8u30) maar zeker niet altijd !!

Uitstekend! Het is gelegen in het kleine pardijs, weg van alles ! Gewoon rust en genieten! Alles wat je nodig hebt om tot rust te komen heb je er ! Het is de plaats voor een avontuurlijke, gezellige en rustgevende vakantie is de prachtige Belgische ardennen !

• Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

De kamer. De badkamer met beloofde bad wat er niet was. Een mini balkon waar je niet met 2 man op paste. De koelkast die uit elkaar viel.. de mini bar met blikjes drinken die over datum waren.. de poetsvrouw die alleen de vuilnis ophaalde en meer van de tijd onder achter een muur stond te roken

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Zeer vriendelijke ontvangst! We kregen zelfs rondleiding in de propere keuken van de eigenaar.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Slechte bedden die te smal en te kort waren.

Ontbijtbuffet was lekker en uitgebreid. Wel zelf uw appelsienen persen en zelf uw eitjes bakken. Alles lag klaar.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Slecht
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

We kregen al een boete bij het parkeren voor het hotel, de lift werkte niet dus we moesten zelf met ons bagage sleuren naar ons kamerverdiep. Bij het afrekenen werd er dubbel btw aangerekend 'zogezegd toeristentaks'. Dit stond nergens in het hotel vermeld, vooralleer men iets bestelde in het restaurant. Enkel pas op de afrekening bij de check out.

Zeker voor herhaling vatbaar. Aangenaam hotel en personeel!
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Het ontbijt viel tegen ondanks de vele goede recensies die we gelezen hadden. Zeker omdat de rest van de keuken zo goed is, hadden we verse broodjes verwacht. Wij verbleven zondag op maandag. En kregen voor een 2e keer afgebakken afbakbroodjes. Ondanks dit kleine minpunt zouden we zeker terugkeren. Het personeel doet moeite om Nederlands te spreken en het is er aangenaam vertoeven!

Zeer aangenaam vertoeven op het terras langs het water! De keuken beviel ons goed.

Leuke ligging, maar erg druk.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Niet goed geslapen wegens een voor ons véél te dik hoofdkussen, harde matras en lawaaierige bovenburen .. Wc niet proper, ander sanitair wel. Bij onze aperitief hapjes besteld: 7,5 euro voor 5 mini garnaalbolletjes (zonder enige garnaal binnenin), erg prijzig maar wel goed van smaak. Hoofdmenu was matig.

Leuke ligging, maar erg druk. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Vriendelijk personeel.

Duurde lang voor personeel ons ontving aan balie ( 15min)
    • Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

Duurde lang voor personeel ons ontving aan balie ( 15min) Ruime kamer ( met spabad) maar geen airco op de kamer! Kamer lag ook net boven keuken. 1 Muur was heel warm als je hand erop legde( van oven?) hierdoor was het ondraagelijk ook bij buitentemp van 30graden. Duur voor 1 nacht ( 160€ zonder ontbijt) Kamer was netjes en proper.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

een aangenaam verblijf in een prachtige natuur, een aanrader voor een korte vakantie
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

het bed mocht zeker wat groter zijn

een heel uitgebreid en voortreffelijk ontbijt en de heel centrale ligging, uitstekend voor wandelaars EN, bij slecht weer op amper 5 min. van het station (trein naar Luik of Luxemburg)

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

We zijn zeer tevreden en gaan hier zeker nog een keer terug
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

De bedden hadden iets zachter gemogen.

De vlotte en vriendelijke bediening De sfeer in de accommodatie Het diner was voortreffelijk en het ontbijt niet te overtreffen

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De kamer was mooi, schoon en netjes.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Bedden zijn wat aan de kleine, harde kant.

De kamer was mooi, schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Goede locatie. Het ontbijt was prima en ook restaurant is ook erg goed! Heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

• Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Ontbijt en personeel was super vriendelijk en ze praten ook Nederlands. Bed was wel wat klein voor mij en mijn vriendin en de kamer was niet vuil maar ook niet heel proper. Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Kamer was prima.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Wifi was er niet hoewel dat wel aangegeven was. De verwarming was niet zo goed. Het was een hele koude nacht en dag en de verwarming deed er lang over om de kamer een beetje op temperatuur te krijgen. Het tweepersoonsbed was smal.

Kamer was prima. Badkamer ook prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Een aanrader !

Ontbijt was super, met vers sinaasappelsap, mogelijkheid om eitjes naar eigen wens te maken, vers fruit, huisgemaakte rijstpap,... vriendelijk personeel, dat zijn best doet Nederlands te praten Lekker restaurant in het hotel Gezellige chalet met haard om iets te drinken

Familiehotel waar de klant centraal staat!

De gangen en traphal geven een wat verouderde indruk.

Zeer vriendelijk onthaald, tevens zomaar een upgrade gekregen! We kregen een van de pas gerenoveerde ruime familiekamers, die een mooie badkamer met bubbelbad heeft. We konden vlakbij het hotel parkeren, terwijl de andere parking iets verderop lag, en dit ook de ganse dag na het uitchecken! Mooi en verzorgd ontbijt, de brasserie heeft trouwens een verzorgde keuken aan een betaalbare prijs. Dit is een familiehotel waar de klant centraal staat!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Tja, moeilijk

Niet zo vriendelijk personeel, (zij maakten fout na fout, er werden chagrijnig op ons) sterk bedompte lucht in het hele hotel, en voor die prijs geen eens ontbijt inbegrepen. Bizar. Dat zijn we dus bij een fijn patisserie verderop in Stavelot gaan doen.

Tja, moeilijk

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

De kamer viel tegen en ontbijt was apart te betalen.

Kamer zeer klein en basic voor de prijs

Kamer zeer klein en basic voor de prijs

Prachtige locatie

Wat een prachtige omgeving

Leuk verblijf bij deze vriendelijke uitbaters en personeel

Lekker ontbijt, ook lekker gegeten 's avonds. Prima bediening. Mooie omgeving,

• Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

Had een zwembad bij moeten zitten das was het perfect.

Ligging ,kamer en eten is super .

Veel geluidsoverlast s nachts

Veel geluidsoverlast s nachts

Goed naar verwachting
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Het eten en iets meer speeltoestellen voor kinderen

Het verblijf

Prachtige ligging
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

We slopen 2 nachten, onze kamer niet schoongemaakt tijdens ons verblijf, ook geen nieuwe handdoeken

Prachtige ligging

Ruime rustig gelegen kamer

Ruime rustig gelegen kamer

Mooie uitvalbasis voor een aktief weekendje weg
    • Tweepersoonskamer met Spabad - Bijgebouw

Het matras vh bed en de luidruchtigheid.

Ligging vh pand en het balkon met parasol

De locatie 0
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Het ontbijt vonden we iets te duur

De locatie 0

Heerlijk ontspannen aan de Amblève met een natje en een droogje...

Ontbijt kon beter

Kamer super (met bubbelbad) ... Heel lekker eten op terras

nvt

nvt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Best wel tevreden, goede prijs

Kamer was niet netjes

Vriendelijk personeel Vlotte bediening

ontbijt prima, bediening vriendelijk

kamers teleurstellend

ontbijt prima, bediening vriendelijk

Goed ontbijt, maar arbeidsintensief.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Het mag wat vernieuwd worden.

Goed ontbijt, maar arbeidsintensief. Zelf eitjes bakken of koken

Zalig....

Minder regen.... ;)

Het grote balkon was echt een meerwaarde voor onze Golden Retriever...

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Leuke tijd gehad in coo, maar jammer van de vuile en afgeleefde kamer.

De kamer. Vuil, afgeleefd, schimmel, doorlegen matrassen, loshangende douchedeur, vuil bedlinnen, ...

Het ontbijt was lekker

Goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Badkamer sterk veroudert. Veel roest/viezigheid. En het bad was te klein. Duur ontbijt.

Goede bedden. En behulpzaam pesoneel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

kamers waren netjes en vrij praktisch
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Ontbijt vrij basic echt geen topper

kamers waren netjes en vrij praktisch

Lekker diner en ontbijt.

Matras van het bed was aan vervanging toe, niet goed geslapen.

Lekker diner en ontbijt.

Zo snel mogelijk ergens douchen!
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Het was oubollig, muf en vreselijk vies overal, restaurant vol vliegen, badkamer vol schimmels.

eten is heerlijk
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

niet alle kamers zijn even mooi. dat is jammer.

eten is heerlijk

_

?

Kamers en badkamer top! Locatie top!

Prachtig balkon met uitzicht op de Amblève.
    • Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Prachtig balkon met uitzicht op de Amblève.

de prijzen in het hoetel om te eten

de prijzen in het hoetel om te eten

Heerlijk overnacht in natuurrijk Stavelot. Een aanrader!

Enigszins gehorig.

Ideale ligging in natuurrijke omgeving.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Gemoedelijk hotelletje, vlakbij Plopsacoo

Niet zo proper in restaurant, flauw ontbijt. Geen juiste prijs-kwaliteitsverhouding.

Mooie nieuwe familiekamer met prachtige badkamer met bubbelbad.

• Tweepersoonskamer met Balkon - Bijgebouw

Wifi werkt niet overal goed.

Okë

Top locatie! Ideaal voor één nacht!

properheid van de kamers

de locatie en het eten in de zaak