Beoordelingen over Van der Valk Hotel Antwerpen 4-sterren

Luitenant Lippenslaan 66, Borgerhout, 2140 Antwerpen, België

#23 van de 65 hotels in Antwerpen

Lekker geslapen, heerlijk gezwommen, met een iets lege maag naar bed!

De hoeveelheden bij het diner, ik ben geen reuze eter maar dit was echt weinig :)

Het ontbijt was super maar mag ook wel want schreeuwend duur. Diner was erg lekker maar porties karig.

een topper !

eigenlijk niks, was een topper qua verblijf.

parking beschikbaar ruim ontbijtbuffet , uitgebreide keuze nette en ruime kamer geen nachtlawaai in de gangen openbaar vervoer (tram 24) op 10 minuten wandelafstand brengt U rechtstreeks naar het centrum

Het ontbijt was super!

Kamers dringend aan opfrisbeurt toe en vasttapijt volledig bevlekt!!!! Bed comfortabel en beddengoed kraaknet .

Het ontbijt was super! Personeel aan receptie en in bar erg vriendelijk.

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kamer was groot en schoon, personeel vriendelijk. Eten is goed, ochtend en avondmaal. Prijs was goed, gratis parking en de ligging op 3km van het centrum.

super ontbijt, vriendelijke ontvangst, zeer proper,...

Helaas minder goede geluidsisolatie, ik kon elk woord verstaan uit de aanpalende kamers

super ontbijt, vriendelijke ontvangst, zeer proper, comfortabel bed

Leuk verblijf voor een lang weekend antwerpen.

Kamers zijn verouderd.

Leuk verblijf voor een lang weekend antwerpen. Super goed ontbijt! Dichtbij de tram, goede bedden, goed personeel. Wij kregen een gratis update naar junior suite, super!

Personeel en restaurant uitstekend , kamer wat minder

Sorry , zie boven

Kamer iewat gedateerd in tegenstelling tot receptie en restaurant. Mistte een goede steun om in en uit het hoge bad te stappen om te douchen. Kamer 330 veel vlekken op de vaste vloerbedekking

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zwembad heeft maar een erg klein dieper deel. Valt alsnog wel te zwemmen natuurlijk. Hotel en kamers voelden wat gedateerd aan, volgens mij ook een wat ouder hotel.

Sauna was erg prettig. Waren met de fiets, samen met gratis parkeren was dit een ideale combinatie

Ontbijt is altijd goed bij van der Valk, op 20 minuten...

Je kon het raam niet openzetten vanwege drukke weg naast hotel en de airco maakte zoveel herrie dat je die ook niet aan kon doen. Er was een constant zoemend geluid in de kamer, zelfs als alles uit was. Kamer was warm daardoor slecht geslapen

Ontbijt is altijd goed bij van der Valk, op 20 minuten fietsen van het centrum

Helaas lawaaierig.

Kamer 619, erg veel lawaai. Naast de lift, 7-de verdieping heeft parket dus je hoort bezoekers lopen. Deuren klappen hard dicht, al met al slecht geslapen.

Het ontbijt is uitstekend!

Goede locatie, prima hotel, zeer vriendelijk personeel.

De kamers zijn ietwat gedateerd, maar ok.

Geweldig ontbijt, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam personeel, gezellig en mooi restaurant. Gratis parking, stad goed en vlot bereikbaar met tram 24,halte Stenen Brug. De omgeving is zeer rustig (dit in tegenstelling tot bijv. hotels aan het Astridplein waar je best een kamer aan de achterzijde boekt om een goede nachtrust te hebben).

Fijn verblijf gehad

Niets. Voor de budgetkamer heb je een goed nachtje slapen voor een zachte prijs, met daarbij wel de luxe van de rest van het hotel.

Fijn restaurant om 's avonds bij aankomst wat te eten zonder het centrum in te hoeven, en bij wakker worden lekker zwemmen in het zwembadje. De locatie is mooi gelegen langs de snelweg en met de gehuurde fietsen van het hotel konden we zo het centrum in, super! Auto kon bij het hotel blijven staan, dus perfecte (doorreis)locatie voor een dagje Antwerpen!

Een prima hotel op een handige locatie

De badkamer was een beetje onhandig: douchen in bad, een luizig straaltje uit de douche en onlogische plek voor de knop om de wc door te trekken.

Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Hoewel het hotel er aan de buitenkant niet echt aantrekkelijk uitziet, is het binnen aangenaam en er heerst levendigheid. Ook in het restaurant was bet goed toeven. Het gratis parkeerterrein is erg handig als je met de auto bent en het centrum van de stad is met het ov goed en snel te bereiken. De kamers zijn basic, maar wat je nodig hebt is aanwezig. Er is airco, maar met de schuifpui een stukje open vinden wij een een aangenamere atmosfeer. Je moet dan natuurlijk niet allergisch zijn voor buitengeluiden, want je zit in een stad en de ringweg is vlakbij.

Heerlijk bed, slechte stoofpot

Het eten viel enorm tegen, temeer omdat eten bij Van der Valk altijd okay is. Ik had me verheugd op de stoofpot met friet. De stoofpot was ronduit slecht: vlees vet, super zout, brrrrr smaakte naar zoute soep. De entrecote was matig, ik vermoed dat de grill smaak kunstmatig is. Het karafje bruisend water was alles behalve bruisend.

Zeer vriendelijk personeel in een comfortabel mooi nieuw kader

Enkel blijven overnachten. Het personeel was supervriendelijk en de kamers waren heel proper en comfortabel. Geen ontbijt genomen omdat we prefereerden om langer te slapen na een dagje tomorrowland ;-)

De service van Mounir ( Barman restaurant medewerker) was...

Kosten voor het ontbijt ontzettend duur!!!

De service van Mounir ( Barman restaurant medewerker) was TOP!!!!! , wat een enthousiasme, vriendelijkheid , niet beroerd om aan je wensen te voldoen. Mounir je bent een TOPPER !

Luide airco Verouderde kamers

Perfect na een dagje Tomorrowland Gevraagd om eerder in te checken, dit was geen probleem en de kamer was klaar. Zeer vriendelijk onthaal Goede bedden

Prima voor concerten e

Zwembad, te warme ruimte om te zwemmen maar ja....veel glas en 33 Gr. Buiten.

Op goede loopafstand van OLT Rivierenhof en het restaurant vlakbij het theater. Het was 33 graden buiten. De airco op de kamer was heerlijk.

Kamer en ontbijt waren echt uitstekend.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

2 medewerkers welke s'nachts grappig probeerde te zijn terwijl wij erg moe waren vanaf een festival. (Grapjes als we zijn gesloten enz.)

Kamer en ontbijt waren echt uitstekend. Dat er een pendel was tussen Tomorrowland en het hotel was ook super.

prettig

Prettige aanrijroute, goed parkeren. Uitstekende bereikbaarheid naar OLT Rivierenhof, half uurtje wandelen of sneller met de fiets. Rustige en mooie route. Goede bedden, late uitcheck en ontbijt.

Echt een aanrader en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel! Voor herhaling vatbaar!

De koffie uit de automaat ' smorgens was iets minder van smaak, ook wat meer yogurt en vers fruit. Spijtig dat er geen drankjes in de minibar waren.

Het ontbijt was heerlijk! Het eten ' savonds super : de live-cooking formule was ideaal, bovendien was de gratis rosé wijn heel lekker en je kon drinken wat je wou!

Prima verb;lijf voor 1 of 2 nachten.

Prima overnachten net buiten centrum van Antwerpen goed ontbijt. De auto voor de deur parkeren is een pre, s'avonds eten buiten op het terras prettig. Kamer comfortabel iets gedateerd.

De gordijnen van de kamer waren niet zonwerend genoeg, waardoor het best warm werd in de kamer. De airco werkte matig.

De service aan de balie was top!! Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt was geweldig, boven mijn verwachting!!

Comfortabel, netjes en goed gelegen

Het enigste minpunt is dat de kamer gedateerd was.

Beneden bij de aankomst en het restaurant is alles gerenoveerd en in de nieuwe stijl van vd Valk. Alles heel erg netjes Kamer was schoon, comfortabel en een goed bed! Het ontbijt was zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Fietsen die ik mee had konden beneden veilig in de kelder neergezet worden.

Ontbijt was heerlijk, parkeren en bereikbaarheid prima,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik reisde alleen en de kamer was opgemaakt voor 5 personen, twee tweepersoonsbedden en een vijfde los bijzet bed.

Ontbijt was heerlijk, parkeren en bereikbaarheid prima, ontvangt ook om 23.50 uur, bij een late check in verzorgd en vriendelijk.

Uitstekend.

Geen idee.

Geweldige mooie kamer met ruime badkamer, bad en douche. Airco aanwezig, alsook koffie machine met koffie cups. Groot tv scherm met alle Europese zenders, zoals het overal in Europa zou moeten zijn. Zeer vriendelijk personeel, zowel aan de inkom balie als aan de bar. Het ontbijt is tot nog toe het beste wat ik ooit heb gezien en meegemaakt. Noem het en je hebt het. Van der Valk, de beste hotel keten die er momenteel is !!! Antwerpen? dat is zowiezo Van der Valk.

aangenaam en we komen zeker terug

niets negatiefs te melden

super vriendelijk onthaal , evenals het personeel in de bar . heerlijk uitgebreid ontbijt , gewoon super !!! zeker voor herhaling vatbaar , bedankt aan al het personeel voor de vriendelijke bediening

Mijn adres voor Antwerpen.

Goede ligging. Tram vlakbij. Tickets te koop aan de balie. Prachtig! Fietsen te huur! Het lekkerste ontbijt sinds zeer lang. Producten van topkwaliteit. Het warm gedeelte was... zeer warm. Eitjes vers gebakken enz. Eigenlijk een 5 sterren hotel waardig. Zondagochtend cava inbegrepen.

Het hotel voldeed goed voor een weekendverblijf.

De kamers zijn wat gedateerd, douchen in de badkuip is niet handig, de bedden waren aan de zachte kant, wij drinken geen koffie dus een waterkoker om thee te zetten had fijn geweest Het is duidelijk dat de begane grond (het eetgedeelte en de receptie) opgeknapt zijn.

Het ontbijt was prima, genoeg keus, we hebben heerlijk gedineerd en geluncht.

Prima locatie, dichtbij het centrum van Antwerpen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Zeer uitgebreid ontbijt. De kamers zijn wat verouderd, maar wel prima. Het restaurant en de lobby beneden zijn helemaal vernieuwd en stijlvol ingericht. Prima gegeten in het restaurant.

De buitenkant vind ik er niet uit zien als ik ben gewend van...

De buitenkant vind ik er niet uit zien als ik ben gewend van een van der valk hotel zoals in Nederland. De begane grond is vernieuwd! Prachtig! Kamer was ouderwets. En het was onwijs warm op de kamer..

Lekker ontspannen
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

2 stoeltjes in de kamer waren vies en versleten behang was stuk en kon wel een nieuwe laag verf gebruiken. De airco maakt wel veel lawaai,je hoort ook de airco van andere kamer.

Geweldig bed!! Heerlijke douche goed ontbijt

Comfortabel en tamelijk luxueus zonder overdrijving.

Niets. Betaalbaar en goed.

In feite het bekende v.d.Valk concept. Vriendelijk, comfortabel en redelijk luxueus. Zeer uitgebreid ontbijt, maar dat was wel een beetje prijzig voor de kleine eter. Wel een stukje lopen naar het Centrum. maar er is ook openbaar vervoer. Borgerhout zelf vonden wij zeker gezellig en het theater daar is absoluut een verrassing.

Het ontbijt was erg goed!

Ik mis zelf een stopcontact bij het bed om mijn telefoon op te laden

Het ontbijt was erg goed! Heel behulpzaam en vriendelijk personeel We hebben leuke dagen gehad

Prettig hotel, hygiëne op orde en een formidabel ontbijt.

Klimaatcontrole, het was te koud. De airco was uit. Er was geen mogelijkheid bij te verwarmen.

Fantastisch ontbijt, zeer uitgebreid. Super locatie vlak bij de ringweg van Antwerpen en bij het Erasmus ziekenhuis.

Het was een noodzakelijk, maar onaangenaam verblijf.

De kamer viel enorm tegen. Enorme vieze plekken in de vloerbedekking, vlekken tegen de muren aan, op de deur van de koelkast etc.. Plafond was hier en daar beschadigd, dat het stucwerk eraf was. Vieze vitrage voor de ramen. De aanwezige meubelen waren echt niet van deze deze tijd, niet alle lampen waren functioneel. Kortom, zeker niet wat je verwacht in een 'Superior'kamer. Bovendien hadden wij tijdig een tafel aan het raam gereserveerd voor het avondeten maar bij aankomst was deze tafel weg gegeven. De persoon in kwestie bood geen enkele excuses aan maar liet zijn collega's het probleem oplossen. De prijs-kwaliteitshouding stond echt in geen verhouding.

Het avondeten in het restaurant.

Goed gelegen hotel aan de rand van Antwerpen, ruime parking,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur van het water in het zwembad een beetje aan de koude kant. De hoofdgerechten van het buffet

Goed gelegen hotel aan de rand van Antwerpen, ruime parking, ruime kamers (maar binnenkort zullen die allemaal vernieuwd worden). De hall beneden is helemaal vernieuwd en echt wel mooi. Gezellige bar, gezellig terras, mooi restaurant, vriendelijk personeel

Alles was prima, goed geregeld!

Wij zijn maar 1 nacht geweest. Heel kort dus. Wij hebben eigenlijk geen kritiekpunten. Diner in hotel was heel goed. Ontbijt hebben wij er niet gehad. Locatie is top. Op loopafstand van alles. Goed bereikbaar vanaf snelweg.

zwembad en sauna

mooi hotel met goede faciliteiten en een luxe kamer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

- koelkast maakt veel geluid als die aanslaat -handdoeken waren hard - ligging zou dicht bij centrum zijn dat valt vies tegen met tram is wel een optie (dagpas€6 kun je in hotel kopen)

+kamer was mooi ruim! +goede wellness faciliteiten +mooie badkamer +geen lawaai van de snelweg +lekkere stoelen op de kamer

Leuk verblijf tijdens 10 miles

Foutje in de communicatie waardoor we geen fietsen konden huren. Er werd wel direct een oplossing aangeboden.

Grote (bad)kamer, koffie op de kamer, kleine Wellens en fitness, ijsmaker in de gang, airco, vriendelijk personeel, rijkelijk ontbijt,...

Oke

de prijs van de kamer (in het weekend) en drankjes zijn erg hoog.

Prima ontbijt. Verblijf en personeel oke. Locatie ligt dicht bij de snelweg en het bezoek aan het centrum met de tram is goed te doen.

Top hotel, kom zeker weer terug!

Het geluid van de airco in de kamer was erg lawaaiig en het was erg benauwd in de kamer. Met raam open was ook geen optie ivm geluid/lawaai van autosnelweg. Volgende keer kamer vragen aan andere kant.

Het aanbieden van ontbijt, buiten de regulieren tijden omdat we met een grootte groep waren. Parkeergarage voor onze motoren was geweldig!!

Perfect!

Dat de fietsen in de garage konden en dat we om twaalf uur konden inchecken. Onze kamer was gereed. Om half een stonden we in hartje Antwerpen met fiets natuurlijk!!

Een fijn verblijf voor één nacht.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De sauna was helaas te warm (95 graden). Een voetenbadje en ligbedden zouden het geheel meer opitmaliseren.

De kamer beviel ons erg goed, qua ruimte en voorzieningen. . Het ontbijt buffet was boven verwachting riant!

Aanrader!!!

Heel vriendelijk personeel! Zeer nette kamers! Zaterdagavondbuffet was uitstekend! Ontbijt was superlekker en uitgebreid! Kortom; een ideaal verblijf in een fantastisch hotel. Toch nog heel even het personeel een extra pluim geven!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

alles oke behalve bereidheid balie personeel

Na aantal keer op rekening nu ineens weer moeten betalen, omdat het personeel niet de moeite wilde nemen om te zoeken op bv. postcode. En dat terwijl ik bij aankomst al aangaf dat het de vorige keer ook een probleem gaf. de week er voor wel gelukt met veel gezeur

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Uitgebreid ontbijt, nette kamer, correctven behulpzaam...

De douchestraal stelde helemaal niets voor, zeer zwak.

Uitgebreid ontbijt, nette kamer, correctven behulpzaam personeel, gelegen dichtbij tramhalte. Gratis koffie en Spa op kamer.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Goed verblijf gehad. een aanrader.

Heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Kamers zijn prima, sommige nog wat verouderd maar wel schoon en aan alles is gedacht. Goed geslapen. Warm water is soms wel een issue in de ochtend spits. Maar ik kom hier zeker weten weer! De locatie is net wat verder weg van het centrum dan de meeste Hotels maar om weer terug de ring op te gaan naar Nederland is het een perfecte stop. Ook perfect om een zakelijke meeting te hebben.

Heel uitgebreid ontbijt.

In de bar was het lang wachten voor er iemand kwam en na de bestelling duurde het nog es lang. Hadden meer oog voor hun kassa dan klanten.

Heel uitgebreid ontbijt. Glaasje Cava. Wij vonden het overheerlijk

Gezellig hotel.

Gezellig hotel...warme sfeer..vriendelijk personeel...avondeten en ontbijt dik in orde....zwembad en sauna en stoombad was ook top....genoten van ons verblijf....

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Fijne dagen gehad

Kamers wat verouderd, maar wel schoon. Wat heel fijn is dat er koffie/thee en water op de kamer is. Wel dicht bij de grote weg. Met de tram naar het centrum en bij de receptie kun je tramkaartjes kopen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De kamer, het eten, goed ontbijt heel veel keus, personeel vriendelijk, faciliteiten, afstand naar centrum was goed te doen. Heel erg mooi hotel voor een goede prijs. Je krijgt waar voor je geld

Goede parkeergelegenheid en makkelijk bereikbaar.

De kamer met tapijt rook erg muffig. De gang rook ook erg muffig.

Goede parkeergelegenheid en makkelijk bereikbaar. Personeel was erg behulpzaam met het wijzigen van het verblijven in een muffig ruikende kamer naar een kamer met laminaat.

Het was een zeer aangename onderbreking van de dagelijkse beslommeringen!

Er is eigenlijk niets tegengevallen.

Het ontbijt was uitstekend! Kamers schoon en bedden van hele goeie kwaliteit! Ook aangenaam dat er Hollandse zenders op tv waren .

We hebben er maar 1 nacht gelogeerd en waren allemaal (4 personen ) zeer tevreden

Geen negatieve ervaringen

Vriendelijke ontvangst. Ruime en goed voorziene kamer. Diner in hotel gebruikt. Ook dit was prima verzorgd en door vriendelijk personeel uitgediend.

Een prima nacht gehad!

Als je voor het eerst aankomend is het niet helemaal duidelijk of je wel of niet gratis mag parkeren

De inrichting was steak en modern! Daarnaast was het ontbijt heerlijk.

Nice maar enkele puntjes die onder de loep moeten komen!

IDe kamers echter wat verouderd, maar daar wordt binnenkort iets aan gedaan heb ik begrepen, dus OK! ` De drankjes die als aperitief werden geserveerd zoals een Martini en een Whisky waren echt wel Héél klein van portie! PRIJS KWALITEIT ?????

Ontbijt Heerlijk en de faciliteiten rondom zoals bar en restaurant zeer goed en vriendelijk, hoewel de dranken zoals een Martini en een Whisky wel er klein waren!!!! Verder vriendelijke bediening en behulpzaam helpdesk! Restaurant met een fijne kaart en goed en fijn geserveerd! Lekker! Ik kom terug!

Het was super. We hebben genoten.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat we voor 12:00 geen roomservice konden bestellen. We hadden graag wat ontbeten op de kamer.

Het personeel was erg vriendelijk. En het is fijn dat er een 24 uurs receptie is zodat we snachts nog weg konden. Om naar een feest te gaan bijvoorbeeld.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geluidshinder door het verkeer

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zeer lekker en de bediening vlot. Ik heb genoten van de sauna, hammam en zwembad.

Leuk hotel met aardig personeel

We schrokken wel erg van de prijs van het ontbijt... voor 2 pers bijna 40,- !! Veel te duur!

Hotel zelf zag er mooi uit en kamer netjes en schoon lekker geslapen.

prima, we komen volgend jaar terug.

zoals gemeld de koelkast..gaat aan in de nacht maar er is geen on-off functie..

prima tot echt uitstekend ontbijt fijne bar en bijzonder correct personeel

Gezellig hotel met prima prijs kwaliteit verhouding!

De verwarming. Om de temperatuur goed te krijgen moesten we de blazers aanzetten die veel lawaai maakten. Ik heb ook liever een aparte douche.

We hadden een ruime gerieflijke kamer. Het ontbijt was echt super: een overweldigende keuze. De lunch werd eigenlijk overbodig. Meer dan zijn geld waard dus. Ook de bar was uitermate gezellig.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Het is afhankelijk van het doel van je reis of het hotel aan te bevelen is.

Het is wel schoon, maar ook een beetje sleets (deurknop van badkamer los, gat in tapijt en een zeer luidruchtige verwarming/air conditioning)

Lokatie(vlakbij ring), gratis parkeren

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

zeer goed hotel met een "unbeatable" kwaliteit/prijs verhouding

Kamers zijn een beetje aan de oude kant maar toch zeer ruim en comfortabel

Zeer uitgebreid en lekker buffet (zowel ontbijt als zaterdagavond ) aan mooie prijzen. Prijs/kwaliteit is top. Vriendelijk en professionele staff.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het restaurant tezamen met de faciliteiten maken je verblijf super relaxed !

Te warme kamer bij aankomst, kamerventilatie geluid is opvallend hard. Wellicht een futiliteit maar de persoonlijke verzorging spullen (in de badkamer)zijn berekend op 1 persoon.

Ontbijt prima , en de hamam /sauna is heerlijk, zwembad water was op een aangename temperatuur.

nette service achter de balie

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De kamer was wel ietwat gedateerd en rook naar sigaretten. Na wat luchten was de geur grotendeels verdwenen

nette service achter de balie

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ligging vlak aan de Grote ring van Antwerpen, ruime (gratis)...

Ventilatie/verwarming-systeem maakte enorm veel lawaai als het op stond. Bij uitchecken vermeld en het was een gekend probleem. Renovatiewerken zijn op komst was de uitleg.

Ligging vlak aan de Grote ring van Antwerpen, ruime (gratis) parking, internet, restaurant + bar

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Dichtbij de rondweg.

Het komt allemaal tzt, maar het stoort me toch steeds meer dat de kamerprijzen maar blijven stijgen, terwijl de kamers nog steeds dezelfde oude meuk zijn als in de Scandic tijd. Voor een gerestaureerde kamer een hogere prijs betalen, ok, maar voor een uitgewoonde kamer met vlekkerige vloerbedekking en loszittene armaturen?

Vriendelijke medewerkers, ruime parking, net restaurant.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Ontspannen en ideaal voor weekendje weg!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

badkamer! douche in bad is echt niet meer van deze tijd. Vloerbedekking in de gangen erg versleten en ziet er daardoor minder fris uit.

Vriendelijk, behulpzaam en efficiënt personeel; gezellige bar, lekker gegeten in het restaurant, fijn hotel!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

fantastische service
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

In bad douchen; hebben liever een gewone douche klimaatbeheersingssysteem maakt veel lawaai; hebben hem daarom 's-nachts uitgezet

ontbijt, service mederwerkers receptie en bediening tijdens diner

Redelijk goed verblijf

vloerbedekking in gangen oudbollig. Ontbijt was duurder dan op de web site staat van Booking.com. Schilt 2 x 2,50 is 5 euro meer betaald.

S morgens vroeg veel overlast gehad van draaiende motor van vrachtwagen die waarschijnlijk stond te laden?

alles naar wens

Om het parkeerterrein te bereiken moet men te voet een hellend vlak passeren. Omdat het begon te sneeuwen werd dit gevaarlijk glad. ik ben ook uitgegleden. Hier zou pro-actief op gereageerd moeten worden.

no nonsense benadering.

Toplocatie om op loopafstand de restauranten te vinden die we besteld hadden op oud jaar.

de vuile borden op eigen tafel werden vrij vlug van de tafel gehaald. hier had het iets langer mogen duren?

ontbijt was zeer uitgebreid , keuze genoeg. Ondanks de drukte viel het lawaai en de drukte rond de buffetten zeer goed mee.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het ontbijt was prijzig, maar uitstekend.

Temperatuurregeling op de kamer.

Het ontbijt was prijzig, maar uitstekend. De kamer was ruim, maar de temperatuur lastig te regelen met als gevolg dat het erg benauwd was.

Erg aangenaam!

Kussens zijn te zacht! Je hoort wel een beetje de autoweg.

Het ontbijt is echt geweldig! Enorm veel keus. De kamers zijn wat gedateerd, maar wel erg schoon en lekker rustig met een aangenaam lekker bed. Het openbaar vervoer naar de stad is einde van de straat...ideaal! Zit je zo in de stad, maar wel veel rustiger gelegen. Openbaar vervoer tickets zijn bij de receptie verkrijgbaar :-)