Beoordelingen over Van Der Valk Hotel Oostkamp-Brugge 4-sterren

Kapellestraat 146, 8020 Oostkamp, België

#4 van de 6 hotels in Oostkamp

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Top-vd Valk hotel-restaurant! Kan niet beter!

Iets lawaaierig ivm snelweg

Alles perfect! Kamer, restaurant, bediening, service, gewoon top!! Bovendien en prachtige locatie en de inrichting is subliem! Restaurant is boven verwachting goed. Prijs/kwaliteit is dik in orde!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heel aangenaam, voor herhaling vatbaar!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtkaart (voor ontbijt te reserveren) zat in een boek en hadde we overgekeken waardoor we niet wisten dat als we ontbijt op de kamer wilde dat je dat de avond ervoormoest doorgeven,

Heel verzorgde kamers

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Heel vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel vriendelijk personeel, lekker eten in het restaurant van het hotel, grote parking, en heel attent en eerlijk. Ik was iets heel waardevol vergeten in mijn kamer, en ik werd daarover snel opgebeld en kon het nog gaan ophalen. Ook heel rustig, mijn kamer lag aan de kant van de drukke baan, maar heb geen hinder gemerkt. Heel ruime kamers, met grote badkamer en voorzien voor mensen met een beperking. Inhoud van de minibar is ook gratis.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

kort, maar zeer aangenaam. we hebben er van genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er is niets tegengevallen, integendeel wij waren blij verrast, jammer dat we er maar 1nacht verbleven, we komen zeker terug en prijzen het onze vrienden zeker aan.

het ontbijt was uitstekend, zeer veel keuze, goede kwaliteit, zeer verzorgd, rustig zeer vriendelijk personeel. zeer ruime kamers, leuk dat er voorzieningen zijn van drank en koffie en thee alsook koekjes zeer propere en aangename bedden, wel een zeer zachte matras, zou niet voor elke dag goed zijn voor je rug.

Jammer van het bed..
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

HET BED! Er zaten kuilen in het bed , daardoor hebben we slecht geslapen, terwijl je daarvoor toch naar een hotel toe gaat. We zijn ondersteboven in bed gaan liggen. Douchekop niet ontkalkt waardoor er geen fijne straal uit kwam maar harde kleine straaltjes. Bed niet strak opgemaakt , kamer niet helemaal fris schoon. De kamer zag er schitterend uit, maar als het bed niet goed is heeft dat weinig waarde. Prijs was dan te hoog in verhouding . Met 2 mensen voor 85.- gegeten . Kamer en ontbijt voor 201.- Melding gemaakt bij balie , opmerking is genoteerd , verder alleen een ‘sorry’ , verder niks.

Ligging, mooi ingericht, voldoende parkeergelegenheid , personeel aardig. Goede styling. Ontbijt uitgebreid . Eten ook goed. Koffiebar koekjes etc mooie badkamer

Top verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekop van het bad was aan vernieuwing toe en de enkele haren in het bed waren jammer. Maar verder was de kamer wel netjes en proper.

Uitzonderlijk fantastisch ontbijt. Meer brunch dan ontbijt. Ongezien assortiment van topkwaliteit en prijs kwaliteit zeker in orde. Op de kamer die heel groot is top bed, douche en bad in badkamer. Zalig groot heerlijk bed. Thee en koffiefaciliteiten alsook vrij water en cola te nemen. Vriendelijke mensen aan ontbijt en onthaal.

Schitterend
    • Bruidssuite

Blijkbaar was er een personeelsprobleem aan de bar doch dit dient de bar keeper niet aan te kaarten dat alle klanten het kunnen horen.

Gezellig, zeer verzorgd en lekkere cocktails. Kamers zijn zeer verzorgd en proper.

Klassevol hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klassevol hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk onthaald aan de receptie, uitgebreid ontbijt en zeer fijne bediening. Bar is top! Een aanrader voor wie brugge bezoekt of een zakelijke afspraak heeft in de buurt en ‘s morgens de afstand niet wil overbruggen.

Uitstekend hotel als uitvalsbasis voor bezoek aan Brugge en kustplaatsen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi op hotelkamer functioneerde niet. Moest telkens naar de lobby om te kunnen internetten op gsm.

Uitstekend ontbijt, erg lekker en vers. Gratis gebruik van de minibar.

het ontbijt en de kamers waren in orde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het eten was perfekt, maar de bediening kon stukken beter. onze aperitief was nog maar half leeg en het eten was er al. ze hebben maar gevraagd wat we zouden drinken bij het hoofdgerecht als we klaar waren met eten. dan was de witte wijn nog warm, maar we hebben nieuwe gekregen.

het ontbijt en de kamers waren in orde

Het ontbijt en 2 deuren eer je de kamer in was waar het bed...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er buiten als je eens wou wandelen. Het er enerm vuil was langs de baan. Je kwam nog maar buiten hôtel en verschillende vrachtwagens houden daar hun parkeer ruimte alles ligt daar maar van afval rondgegooid, en het is geen ideale plaats om te gaan wandelen, ze kijken je aan, van....... Helemaal niet op mijn gemak. Ben dan maar binnen gebleven. Ook slechte ligging juist naast autosnelweg

Het ontbijt en 2 deuren eer je de kamer in was waar het bed stond, ideaal voor de stilte, mooie kamer. Grote badkamer. En terras waar je buiten kon

Een heel aangenaam hotel met als ontbijt de uitschieter !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet echt een probleem maar iets later dan incheckuur was de kamer pas klaar , ongeveer een uurtje later dan vermeld !

Het ontbijt was echt super ! Was mijn verjaardag en een heel fijne attentie op de kamer met een mooie kaart en een doosje pralines , tijdens het ontbijt dan nog eens een mooi bord met fruit en soort aardbeienmousse en een klein vuurwerkje ! Fantastisch gebaar , bedankt !

Mooie kamers en zeer proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten was lekker maar iets te duur beoordeeld op prijs / kwaliteit

Mooie kamers en zeer proper Receptie personeel was niet voldoende behulpzaam bij vragen in verband met fietsroutes Ook te weinig info ivm fietskaarten

Heerlijk gegeten en overheerlijk ontbijt !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging vlak bij de autostrade is wel minder! Ganse nacht de voorbijrazende auto's......

Heerlijk ontbijt, vriendelijke bediening en mooie ruime kamers!

Geweldige service, daar kan menig hotel nog een puntje aanzuigen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afstand tot Brugge, geen loopafstand! Bus op kwartier lopen en dan nog eens 20 minuten. Auto geen optie omdat we wat willen drinken, dus taxi! Een shuttel naar de stad misschien?

Alles was helemaal perfect tot in de details, ondanks de bouwwerkzaamheden! Perfect ontbijt, zijn prijs meer dan waard!

genoeg commentaar gegeven, voor herhaling vatbaar kamer 314 van der Valk Oostkamp.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gasten die tijdens hun verblijf (ontbijt) gesmeerde broodjes en van alles in hun tas proppen, zeker om volgende dag twee ontbijten ad. 16 euro te besparen, belachelijk.

Door verbouwing niet up to date, maar e.e.a. goed opgelost. Kamer en verblijf zeer goed, is wel eens anders bij van der Valk ! Deze accommodatie springt er zeker uit.

Fijne kamer en heel schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Terras heerlijk, maar direct naast de drukke snelweg maakte een gesprek wat moeilijk.

We wisten niet dat vd. Valk Brugge volop in de verbouwingen zat. Entree daardoor minder spectaculair dan gebruikelijk. Prijzen zijn aan de hoge kant. Ontbijt uitstekend en overvloedig. Zalm en hollandse garnalen 's morgens . Is dat nodig?

Zitten midden in een verbouwing
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zitten midden in een verbouwing Zeer drukke snelweg op 100 meter afstand van het terras Misschien een idee glazen wand om terras te plaatsen Of geluidswalleke aan de rand vd snelweg en tuin

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zou volgende keer andere accommodatie zoeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden. Wij hebben er slecht in geslapen. Accomodatie ligt aan autosnelweg ook wat minder. Ontbijt super maar duur. Dat eet je echt niet op. Dinerkaart prijzig en niet veel keuze in gerechten.

Kamer was ruim.

Ontbijt was prima .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het verblijf was net in de periode van de verbouwingen. Er was evenwel weinig of geen geluidslast

Ontbijt was prima . Zeer gevarieerd en keuze te over.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed en net hotel met ruime jamers net buiten Brugge, warm aanbevolen!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onbijt voor €16,- is mij te duur. Zijn nu aan het verbouwen, half augustus a.s. klaar, troep en geluidsovelast vallen enorm mee.

Prima hotel net buiten Brugge met ruime nette kamers, grote bedden, gratis afgesloten parkeerplaats. Prima geschikt als uitvalspunt om Brugge en W Vlaanderen te verkennen. Gratis nespresso koffiezet machiene met cups, ook ekectrische warmwater ketel, prima!

Het hotel was aan het verbouwen, wat behoorlijk afbreuk aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel was aan het verbouwen, wat behoorlijk afbreuk aan de charme deed. Er was ons gezegd dat het ontbijt vanaf 6.30 mogelijk was, dus wij vroeg op. Eenmaal in de ontbijtzaal aangekomen,stonk het er naar bier en was ontbijt niet mogelijk, werd ons onvriedelijk medegedeeld. Er was de avond ervoor een feestje geweest, wat nog opgeruimd moest worden. Daar hadden we s’nachts al overlast van gehad. Slecht geslapen, voor niets vroeg op en zonder ontbijt( wat ze wel al gerekend hadden) weer op pad.

Ontbijt was heerlijk, personeel aan onthaal zeer...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heerlijk, personeel aan onthaal zeer klantvriendelijk en capabel, leuke kamers, minder leuk: tapijt. minpuntje: Waren met kleine baby en zeker tussen al die zakenlui kregen we niet zo'n welkom gevoel van personeel aan bar en klanten zelf.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Het personeel is uiterst vriendelijk, toen wij inboekte...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant is niet wat wij gewend zijn van een vd Valk restaurant. Wij vonden de gerechten te vet, sliptong lag in de boter, de groeten waren ook vezels te vet vd boter. Persoonlijk houden wij hier niet van.

Het personeel is uiterst vriendelijk, toen wij inboekte kregen wij een upgrade van standaard naar comfort zonder dat wij er om vroegen, schone ruime kamer met schone mooi grote badkamer. Het lijkt rumoerig omdat de snelweg er achter loopt maar daar hoor je helemaal niets van. Zeker aan te raden als je een dag Brugge doet.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was dermate doorgezakt dat het totaal niet comfortabel lag. De entree is erg armzalig in een bouwkeet. Geen ontbijt bij de prijs inbegrepen terwijl dit toch standaard is bij van der Valk, op een kamer met een vanaf prijs van 79 euro waarvoor je 149 euro per nacht betaald mag je dat toch wel verwachten.

De badkamer is prima in orde

De kamers waren erg ruim en netjes, en het ontbijt was erg...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kwamen aan bij de accommodatie en tot onze verrassing werd deze verbouwt/opgeknapt en hiervan was niks bekend of vermeld. Verder stond er dat we vanaf 2 uur konden inchecken op de kamer maar tegen 3 uur was de kamer nog niet klaar en wij wilden ons graag nog even opfrissen voordat we Brugge in gingen. Dit vond ik erg slecht geregeld en ook niet netjes opgelost.

De kamers waren erg ruim en netjes, en het ontbijt was erg uitgebreid en allemaal erg goed en lekker

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Zeer gezellig, romantisch weekendje!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel bij het avond eten was niet altijd even vriendelijk. Daarmee bedoel ik werken met een lach op je gezicht kan al veel doen! Ook beter communiceren met elkaar als personeel kan nog aan gewerkt worden.

De kamer was zeer proper, ik had gevraagd om roze blaadjes op het bed te leggen en dit was ook zeer mooi gedaan! Het ontbijt was ook goed, alles was aanwezig!

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het diner slechte bediening door een meisje. Ze keek je niet aan, bracht het verkeerde bij ons maar ook bij meerdere. Kwam autistisch over. Stagiaire? Het overige personeel was prima!

Een sfeervol hotel met goed ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijk relaxed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verbouwing was even jammer, de alternatieve ingang en de werkzaamheden buiten voor het pand maar dit moet ook een keer gebeuren. Verder geen last van gehad, maar verblijf en eten is super.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

OK voor 1 nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De service. ik had graag een kamer met bad gewild, echter het personeel deed daar geen enkele moeite voor.

Het was een lekker ontbijt, de kamer was goed schoon.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Uitstekend hotel voor een bezoek aan Oostkamp-Brugge
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan zo geen negatief punt opnoemen.

Ondanks dat momenteel het hotel wordt verbouwd was het verblijf zeer aangenaam. Kamers zijn ruim en schoon. Bedden liggen prima en wifi werkt prima. Waarschijnlijk na afronding van de verbouwing wordt alles nog beter. Alles bij elkaar gewoon een uitstekend hotel.

Top hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enkel wat lawaai in de gang tijdens de nacht. Is natuurlijk meer de fout van de andere gasten.

Alles is gewoon top. Ontbijt en restaurant was van hoogstaand niveau! Grote luxe kamer met dito badkamer. Heel gezellige bar.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

goed verblijf gehad.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We wilden gebruik maken van de welness, echter de deur was niet open te krijgen .Waardoor we terug gegaan zijn naar onze kamer. Helaas.

Het ontbijt wat super, en het avondeten was ook heel lekker. Helaas wat weinig keuze op de menukaart.

Top gelegen direct aan de snelweg, maar toch slechts 10...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Top gelegen direct aan de snelweg, maar toch slechts 10 minuten rijden van het centrum van Brugge vandaan. Mooi hotel, prima kamers en zeer uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet (€16)

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Mooie, grote kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer genoeg bijna geen vegan opties voor het ontbijt.. (soja yoghurt/melk,...)

Mooie, grote kamers. Gezellige bar en topligging. Ondanks de werken een ontzettend fijn verblijf gehad.

Het hotel gaf me, zomaar, een gratis upgrade waardoor ik in...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel gaf me, zomaar, een gratis upgrade waardoor ik in plaats van een standaard kamer plots de Yoko Ono Suite kreeg. Dat was een bijzonder aangename verrassing. Dus alle dank daarvoor. Ook voor de faciliteiten, ontbijt, etc...

het ontbijt buffet was uit de kunst.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zoals altijd het hoofdkussen ...maar dat is persoonlijk ik slaap niet graag op een dikke kussen

het ontbijt buffet was uit de kunst...voortreffelijk !!!!!!!!!!!!!!!!! en ook het bed was top!!!

Prima hotel, waar we graag terugkomen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een bijzonder ruime standaardkamer, met een grote badkamer. Het ontbijt was prima, met live cooking en vers fruitsap. Een beetje nauw en druk weliswaar.

Heerlijke ervaring in de suite
    • Suite

Eten van ontbijt roomservice was koud. Helaas wel klein beetje geluid van e40, andere kamers en de gang.

Yoko Ono suite is heerlijk om in te verblijven!

ontbijt was top, alles 'er op en er aan' en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De matras van het bed was vrij hard...

ontbijt was top, alles 'er op en er aan' en vriendelijke mensen die kwamen afruimen... Ze hadden zelfs tijd om 'een babbeltje' te slaan!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel slecht bed en met de feedback/ klacht ( gratis advies zou je zeggen) werd niets gedaan. Voor kennisgeving aangenomen en geen enkele actie jegens ons

Locatie en ruimte kamer

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

geachikt voor een overnachting na een overheerliljk dine bij Hertog Jan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst waren er meerdere conferenties die ook op dat ogenblik begonnen zodanig dat ik de wagen ergens achteraan in gras moest parkeren was toch behoorlijk fris op de kamer en in de badkamer

mooie ruime kamer netjes

fantastisch hotel met perfect ontbijt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

er viel ons niets tegen!

We hadden een familiekamer: een grote slaapkamer met dus een extra slaapkamer afsluitbaar met een tussendeur. Dat is perfect. De kinderkamer heeft 2 aparte bedden en een playstation waarvan je de remote en spelletjes/films kan krijgen aan de receptie. In de kamer is een mini bar (pover maar ze is er) en koffie/thee/chocomelk aanwezig. Alles is netjes opgeborgen maar toch functioneel. De bedden zijn boxspring en slapen zeer zacht. Er is een ruime badkamer met bad en douche, met alles erop en eraan van producten en benodigdheden. Het ontbijt is gewoonweg SUPER. Ik kan niet vertellen wat ik nog meer zou willen. Er zijn (hou u vast) allerlei soorten van brood, beleg, kaas, charcuterie, vis beleg, zoet beleg, yogurts, granen en noten, granola's, vers fruit, ontbijtkoeken, warme en koude dranken inclusief vers geperst fruitsap ( a la minute door u zelf door alleen maar op een knopje te duwen) en ook nog eens champagne. Ahja en ook nog verschillende soorten eitjes al dan niet a la minute gemaakt, spekjes,worstjes, tomaten, pannenkoeken, poffertjes, cakejes, ... Ik zou niet weten wat er nog meer kan zijn aan een ontbijt... ps; nog meer pluspunten: gratis en voldoende parking, gezellige bar, toffe en goede wellness en fitnessruimte, op 10 minuten van Brugge. Dit hotel is echt een aanrader van groot formaat!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

zeer fijn hotel in aangename omgeving met super ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er externe personen kunnen komen ontbijten, zij nemen veel te veel mee naar hun ontbijttafel en brengen het teveel genomen brood etc brengen het weer terug naar het buffet wat niet erg hygiënisch is ... jammer want het personeel kan dit niet allemaal controleren, zij lopen reeds de benen onder hun lijf om alles zo snel mogelijk te voorzien en op te ruimen.

mooi hotel, zeer lekker en uitgebreid ontbijt. ook lekker gegeten in het restaurant van het hotel. kamers zijn ruim en mooi ligt dicht bij autosnelweg.

het verblijf was toe heel gezellig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

IK had 4 kamers geboekt via booking.com allemaal voor de zelfde prijs. Bij het afrekening bleek dat 1 kamer een comfort kamer was en met 20 euro is verhoogd. IK was het er niet mee eens ik vond dat dit een probleem is tussen van de Valk en Booking.com. De dames achter de balie hadden duidelijk een standaard verhaaltje wat ze wel 4x herhaalde en gaven mij het gevoeld dat ik gek was. Ik moest duidelijk op mij strepen gaan staan om duidelijk te maken dat dit niet de bedoeling is en dat die 20 euro onterecht is. Wat minder leuke afsluiting.

De kamers waren uitstekende. Daarna was de bar en het ontbijt heel goed

Super! Zeker een hotel om terug naartoe te gaan!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien twee mensen die eitjes bakken? Zodat er nu een persoon dit doet en er een hele lange wachtrij stond had ik niet zoveel zin om aan te schuiven. Wij zijn ook twee keer naar de uitstekende spa gegaan. We vonden alleen dat het er iets gezelliger mocht zijn. Bijvoorbeeld gekleurde warme lampen.

Het ontbijt was heel erg goed. Alles is er gewoon! Het personeel is heel vriendelijk. Zeker in de bar en in het restaurant. Ze werken zeer hard. Fijn dat er een grote parking is en dat je nooit moet zoeken naar een plaats. In de badkamer is er een ligbad en een douche, echt een meerwaarde!

Uitstekend hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, ontbijt om U tegen te zeggen, rustige kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We konden niet inchecken vanaf 14u, maar kregen wel een compensatie in de vorm van een drinksvoucher in de bar. De vertraging van de inchecking viel ons het meeste tegen, maar was niet negatief. De rest van ons verblijf was uitstekend.

Vriendelijkheid van het personeel.

We komen graag terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijtbuffet <aren enkel bij de koffie-machine wat problemen: één toestel was buiten gebruik! En dus moest iedereen aanschuiven aan één werkend toestel. Je moest dus wat aanschuiven, maar dat was niet erg.

De kamers zijn uitstekend en ruim. Op de kamer kan je koffie of thee zetten. Ook de badkamer is zeer ruim met bad én inloop-douche. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, wel druk maar alles was voorradig en geregeld aangevuld. We houden enkel positieve indrukken over aan dit Van der Valk-hotel in Oostkamp.

Weekendje weg voor herhaling vatbaar bij van der Valk in Oostkamp

Geen klachten

De ligging van het hotel, prachtige ruime kamer met moderne badkamer. De kamer was zeer schoon en voorzien van koffie en thee.vriendelijk personeel.

We hebben genoten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dicht op de weg, kamer keek uit op parkeerplaats,

Was erg gezellig versierd voor de kerst en het was een heerlijk kerst buffet, we hebben heerlijke dagen gehad met uitstapjes naar Brugge!

We hebben hier al verschillende keren verbleven .
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben hier al verschillende keren verbleven ...steeds onberispelijke kwaliteit en een aangename relaxe sfeer ...dicht bij Brugge ..ruime parking ..

Goede locatie, matige voorzieningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden een babybed gereserveerd. Bij aankomst was deze er echter niet en er was ook geen bed meer beschikbaar. Wij moesten daardoor ons 2 jaar oude kind op een matrasje op de grond leggen. Geen succes. Verder was er geen warm water, alleen lauw water.

Bereikbaarheid is prima. Naast de snelweg.

Mensen in de bar ‘s avonds zijn super vriendelijk en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De manier waarop het ontbijt wordt beëindigd is soms ronduit op het randje van “boertig”. Dit is de 2de maal dat we dit meemaken. Het kan op een beleefdere en tactvollere manier. Zou toch moeten voor dergelijk hotel. Een heel jammer minpunt. De volgende keer maak ik er de dame in kwestie zelfs attent op,

Mensen in de bar ‘s avonds zijn super vriendelijk en flexibel.

Top locatie hotel en super comfortabel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen tandenborstel beschikbaar in de kamer.

Het parkeren is super handig en de kamer is netjes en groot. Gratis frisdranken, thee en koffie in de kamer.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Zeer aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De moeilijke bereikbaarheid met het openbaar vervoer.

De smaakvolle opvatting van de inrichting van de kamer. Moderne design. De sfeervolle decoratie voor de eindejaarsfeesten

Top hotel!

Niet van toepassing :)

Ontbijt was ongelooflijk uitgebreid, ruime en rustige kamers, grote badkamer, koffie en thee op de kamer, zelfs een strijkplank en strijkijzer, goede ligging vlakbij afrit autostrade op 20 min van centrum Brugge.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Rustige, comfortabele accommodatie op korte afstand van Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Behalve dat de dekbedden nogal slordig in de hoezen zaten geen op- of aanmerkingen.

Prima ontbijt met royale keuze. 2e dag wel erg druk, maar de voorraad werd goed op peil gehouden. Ondanks de ligging naast de snelweg toch rustige kamer.

zeer luxe en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grandioos ontbijt. Keuze te over. Groot ruim bed, zeer grote badkamer met een ideale douche. Ondanks grote drukte in het hotel zelf, de kamer oase van rust en stilte. Gezellige bar met lekkere snacks en drankjes.

normaal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hebben kledingstuk achtergelaten in kamer. Antwoord van receptie gekregen dat ze navraag deden bij "housekeeping" maar niets gevonden hadden. Met herinneringsmail verzocht onze mail over te maken aan directie waarop tot op heden geen reactie!!! Bij ontstentenis van "minstens" een antwoord zal dit hotel door ons niet meer geboekt noch bezocht worden.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamerzijde aan de snelweg enigste jammere punt. Tip; gelijk aangeven bij je reservering qua voorkeur.

Prima ruime kamer, groter dan algemeen in Brugge. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, op z’n vd Valks! Snelle ontsluiting kort vooraan Brugge. Hotel zeer nieuw/netjes/verzorgd en druk bezorgd.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

nen aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de koffie aan de bar was een beetje slapjes?

niet de eerste maal een verblijf daar op de lokatie, perfekt om een w end brugge door te brengen,goed bereikbaar , en prima service?.

Het verblijf was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afvoerput van onze douche was kennelijk iets verstopt, want het water liep onder de deur door op de vloer van de badkamer.( Dit euvel doorgegeven aan de receptie bij het uitchecken}. Nog een opmerking bij de entree van het hotel waren slechts trappen en ontbrak een hellingbaantje voor de koffer of bv. een rollator of rolstoel.

Het hotel heeft een geweldige uitstraling met een perfecte ontvangst in de receptie. Mooie en schone ruime kamers. Een meer dan normaal ontbijtbuffet. Fantastisch !! Goed hotel voor ons met 4 personen onderweg naar Zeebrugge.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Super leuk voor een verwen weekend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te zachte bedden maar ieder zijn smaak en dus volledig begrijpelijk. Jammer dat de enige 2 (grote) jacuzzi's vlak naast elkaar staan een beetje vreemd in het geval het wild vreemde zijn naast je.

Beste ontbijt ooit met voor ieder wat wils. Leuke sauna en bubbelbad. Mooi hotel, parking, kamers.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Yoko Ono suite geboekt.
    • Suite

Yoko Ono suite geboekt. Absoluut een aanrader zo ook het restaurant boven verwachting. Uitzonderlijk lekker gegeten zowel 's avonds als 's ochtends.

zoals gewoonlijk perfecte hotels, wij hebben meerdere hotels van van der Valk bezocht. De oude
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer verlichting was erg minimaal. Bij het douchen liep de hele vloer onder. Lastig en vervelend.

Ontbijt geweldig , mijn vriendin is erg slecht van gezicht, iemand van het personeel heeft haar overal bij geholpen en bracht zelfs de thee aan tafel. Bijzonder!!! Kamer mooi thee en koffie faciliteiten perfect.

Dat zal ik zeker blijven doen bij vd Valk overnachten indien nodig ,,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen flauw idee heb niets gemist of dat ik dacht dat zou ik anders willen. Geheel naar wens .!!

Totaal plaatje wat u aanbiedt is meer dan goed

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Klassevol verblijf met uitstekende keuken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De restaurantkaart had iets meer uitgebreid mogen zijn.

De klasse die het hotel uitstraalt binnen deze prijscategorie. Het zeer uitgebreide ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ideaal om Brugge te bezoeken!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het feit dat de verwarming van de omelet warmer niet aanstond.....

de kwaliteit van de kamer viel ons meteen als eerste op: schoon, comfortabel, groot genoeg, badkamer was netjes, alsmede verzorging. Ondanks dat het ook druk was in het hotel, was er voldoende ruimte en rust in het restaurant. Keuze ontbijtbuffet was ook voldoende. Of eigenlijk, overvloedig, maar qua keuzemogelijkheden precies goed...

Prima verblijf met een donkergrijs randje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben wee avonden in de bar gezeten. het personeel was meer met zichzelf en opruimen tegen dan met de klanten. Bestellen kon bij de ober maar dan duurde het kwartier en haalden we het zelf maar op. De tweede avond hebben we ook weer gevraagd om geholpen te worden, aan de bar. schandalige service

de ontvangst, de kamer, de rust, het eten.

Genoten!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt hebben we nu meedere malen uitgeprobeerd bij van der Valk maar het blijft ons tegenvallen maar dat is onze mening.

We zijn dol op van der Valk hotels dit omdat de bedden echt geweldig (ook als je fysieke problemen hebt, slaap je heel goed) zijn daarnaast zijn de kamers ruim opgezet en van alle comfort voorzien. Dit hotel ligt vlakbij de stad Brugge en is makkelijk bereikbaar. Kamers zijn schoon en netjes. En het personeel is zeer klantvriendelijk. Verder zijn we heel tevreden en blijven graag terugkomen in welke stad dan ook !

Comfortabel maar niet voor langer dan 2 nachtjes
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was matig, klein hok en niet zo'n lekkere koffie. Onze minibar stond nog vol met eten van de vorige gasten maar dat is hopelijk incidenteel.

Erg luxe, lekker bed, mooi balkon en mooie badkamer. Locatie op gepaste afstand van het centrum. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Perfect.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer mooie grote kamer en badkamer. Heel vriendelijk personeel. Super ontbijt en zeer lekker diner met zeer schappelijke prijzen voor eten en dranken. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Het verblijf was uitstekeb
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De keuze van diner viel tegen.Bij andere v.d.Valk restaurants heb je ook nog de keus voor de goedkopere kaart.Bij deze v.d.Valk was alleen de luxe re versie beschikbaar .

Het ontbijt was perfect!Het 2 pers.bed perfect op geslapen!

Heel goed

Keuze avondeten

het ontbijt was voortreffelijk met veel keus, wat ons wel tegen viel was de keuze van het avondeten zeer weinig keuze om te kiezen we waren vaker bij U, bij een vorig bezoek was er meer keuze wat ons beter beviel.

• Suite

De kamer, een mooie suite maar dringend aan een opfrissings beurt toe. De muren zijn vuil en de decoratie is beschadigd. Op het salontafels zaten vlekken van de vorige bezoeker. De hygiene kan beter. De gordijnen waren ook eens toe aan een opfrissingsbeurt. We hebben ook gemeld dat de koelkast stuk was, zowel aan de Bali als aan de schoonmaakster maar helaas zonder gevolg. Niet dat we een nieuwe koelkast verwachten maar op zen minst een beetje informatie.