Beoordelingen over Van der Valk Hotel Brussels Airport 4-sterren

Culliganlaan 4b, 1831 Diegem, België

#2 van de 13 hotels in Diegem

Praktisch bij vertrek vanaf Zaventem!
    • Executive Tweepersoonskamer

Jammer dat het ontbijt een stuk minder was dan voorgaande keren. Geen pannenkoeken, sortering brood was minder dan gebruikelijk, fruit enkel in salade en geen stukken fruit, geen cava bij ontbijt. Kan met de drukte te maken hebben, maar hoort wel gelijk te zijn als bij eerdere verblijven wanneer de prijs gehandhaafd blijft.

Fijne kamers, goede bedden, zeer goede badkamer en douche. Goede parkeergelegenheid en snelle check-in.

Dichtbij bij vliegveld
    • Superbox Kamer

Aanvankelijk deed de airco het niet op mijn kamer. Bij de receptie was er wel bekend dat er een aantal kamers hier problemen mee hadden. Ik kreeg een andere kamer, was prima. Geen koffie/ thee op kamer. In de gezamenlijke ruimte stond een koffie-/ thee apparaat, echter die stond in storing. Op mijn melding bij de receptie werd er nogal laconiek gereageerd en geen alternatief aangeboden.

Locatie dichtbij vliegveld.

perfect ook om te overnachten voor je vlucht, shuttleservice airport prima geregeld
    • Club Tweepersoonskamer

nvt

Vanaf de in check tot uit check prima in orde, vriendelijk personeel, zeer nette kamer ( club kamer). Geef bij de receptie aan dat je de informatie van het hotel hebt gelezen ( boekje ligt op de kamer) en je krijgt een kleine attentie chocolade.

OK. kort genoeg?
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

GELUIDSOVERLAST OPSTIJGENDE VLIEGTUIGEN IN BIJGEBOUW, IN HOOFDGEBOUW voorheen NIET ZO ONDERVONDEN. MAAR VEEL ERGER : proper en zéér gehoorzaam hondje kost 25€ per nacht en mag nergens in ontbijtruimte, maar "bevuilend" en schreeuwerig kind tegen de drie jaar waarschijnlijk gratis, mag gratis de hele ontbijtzaal terroriseren. Wat klopt er niet? waarom geen ruimte voorzien waar brave hondjes wel mee kunnen en en geluidsdichte ontbijtruimte voor gezinnen die hun kinderen niet in de hand willen houden. personeel tijdens ontbijt leek zeer tegen hun zin aanwezig te zijn, want veel meer gebeurde er niet.

ONTBIJT UITGEBREID KAMER IN ORDE

Ik had vroeger dit hotel geboekt maar denk niet dit nog te doen in de toekomst
    • Superbox Kamer

- er lag toiletpapier in het toilet -vuilnisbakje van badkamer was niet geledigd, er lag papier in -tv werkte niet -ik had gevraagd om mij te wekken om 5u45, is niet gebeurd -terras buiten was niet netjes - Is het personeel eigenlijk wel op de hoogte van het reilen en zeilen ? Ik vroeg om een plaats in de shuttle. O, er is nog juist één plaats wist men mij te vertellen. De volgende morgen bleek ik de enige te zijn + een andere passagier van een ander hotel. Al zo'n zaken zorgen alleen maar wantrouwen tgo het hotel - al de prullaria in de badkamer waren aan de slordige kant, één doosje was zelfs leeg

de isolatie van de kamer - zeer goed bed

Kamers en schutle dienst naar de luchthaven.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het personeel in het restaurant was niet zo vriendelijk, keuze in restaurant was prijs kwaliteit ook niet zo bijzonder daarbij nog eens heel kleine porties.

Kamers en schutle dienst naar de luchthaven.

Erg druk doordat er toeristen van gecancallede vlucht werden...
    • Superbox Kamer

Erg druk doordat er toeristen van gecancallede vlucht werden opgevangen. Personeel had het erg druk, s avonds en vooral ook bij het ontbijt. Geen koffie/thee / wtarkoker op kamer.

De kamer zag er mooi uit en ik heb lekker geslapen.
    • Superbox Kamer

De kamer was niet goed schoongemaakt. Er zaten nog kringen van natte glazen op het nachtkastje en er zat een vlek in het laken. Ook waren de doosjes van de badmuts e.d. leeg. Niet goed nagelopen door de schoonmaak dus; een beetje half werk.

De kamer zag er mooi uit en ik heb lekker geslapen.

Mooi hotel met grappige details, maar nog wel wat verbeterpunten.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Zeer weinig keuze bij het ontbijt, geen gebakken eieren, geen ham etc. Niet vd Valk waardig, ontbijt bij vd Valk hoort echt een feestje te zijn (mss eens in de leer gaan bij Assen bijvoorbeeld) Toilet in kamer achter glas. Je medereizigers zien je in volle glorie zitten. Gordijn was half van de rails gerukt, wellicht door de rock star die er voor ons zat.

Originele en verrassende details zoals flipperkast en arcade machines in de hal.

Heerlijk hotel, snel aan de luchthaven!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Niks...aangenaam verblijf. Heerlijk ontbijt maar toch wel wat aan de prijzige kant...

Ondanks onze late aankomst in het hotel, warme ontvangst en snelle hulp! Goed gelegen mbt luchthaven, autosnelweg. Kamer perfect, niks op aan te merken!

Zeer aangenaam.
    • Park, Sleep and Fly

Het enige dat mij wat minder bevalt is dat de inkom en benedenverdieping met bar etc. Te donker is. Is wel een persoonlijke impressie.

Ontbijt, shuttle en parking voor de wagen super ok.

Zeer rustgevend gevoel en praktische ligging voor morgendvlucht.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Liever raam dat open kan in plaats van ventilatie in kamer. Maakt beetje geruis 's nachts.

Zeer ruime en comfortabele badkamer. Ruime kamer en proper beddengoed. Shuttlebus om 05.00 's morgens. Frisdrank en water in koelkast.

Inrichting van de kamer was echt mijn smaak.
    • Superbox Kamer

Er waren heel weinig parkeerplaatsen

Inrichting van de kamer was echt mijn smaak. Ik hou van een strakke inrichting zonder veel tapijt en andere stoffige toestanden.

Ruime kamer
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Er was maar 1 minpuntje is dat we vonden dat de badkamer niet proper gepoetst was. Plekken op de grond, lang haar in bad. Aan het venster van de kamer kon je zien dat er wat schimmel was aan die katjoe... Vonden we niet zo aangenaam

Ruime kamer Vriendelijk personeel Ideale ligging

Goed hotel! Goede prijs!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Was erg warm tijdens ons verblijf. En de airco deed er heel lang over om de kamer op een aangename temperatuur te krijgen, waardoor er weinig geslapen is.

Goed ontbijt, leuk terras, makkelijke parking

Lekker een weekendje Brussel van gemaakt en het hotel maakte het helemaal af!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het ontbijt zou goedkoper kunnen

De hoeveelheid faciliteiten en het aardige personeel. De shuttledienst naar de luchthaven is geweldig en dat alles voor een gering prijsje.

Prima hotel - Restaurant kan beter
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het restaurant is eerder aan de dure kant en bij de bediening gebeuren er foutjes. Verkeerd gerecht geleverd, Steak verkeerd gebakken. Wordt snel en zonder morren weer recht gezet, maar toch...

Schitterende ligging t.o.v. de luchthaven. Ruime kamers. Goed comfort. Alles erg netjes. Vriendelijk personeel.

Ideaal hotel voor reizigers met een vroege vlucht op de luchthaven
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Mooie ruime en nette kamer. Ondanks het feit dat de luchthaven niet ver af is hebben wij geen last gehad van geluidshinder. Gratis shuttle-dienst naar de luchthaven is zeker en vast een pluspunt. Goed restaurant met een beperkte kaart.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Nabijheid luchthaven en gratis shuttle.
    • Superbox Kamer

Lawaai van het gespeel op de flipperkasten en in de kamer ernaast. Geen koffie (was op). Opnieuw de vraag van het personeel of er de wens was om een duurdere kamer te boeken terwijl dit al twee keer gevraagd was per mail.

Nabijheid luchthaven en gratis shuttle.

Prima kamer.
    • Park, Sleep and Fly

Slechte bediening bij het restaurant.. prijzen erg hoog voor drankjes.. tafels niet echts schoon.. kortom prima hotel om te overnachten voor of na je vlucht daarna snel iets anders opzoeken...

Prima kamer.. goed ontvangst

Bezint eer gij hier een Booking begint.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

- Parkeerfaciliteiten; geen ruimte in parkeergarage, toch gaat poort open om daar te parkeren (door vol geparkeerde auto’s alleen uitgang mogelijk in de achteruit). Binnen straal van 500mtr hotel was geen mogelijkheid tot parkeren (alles vol geparkeerd) - uiterst onvriendelijke en Agressieve feedback de volgende ochtend van mogelijk horeca manager (rode baart, vlinderdas) over verkeerd geparkeerde auto aan buitenkant parkeergarage en nabij ingang horeca aanvoer. - Kamer op 1e verdieping (117/ 3 mei tm 4 mei) zeer lawaaiig door enerzijds continue schuivende stoelen onderliggend restaurant (tot savonds laat en vanaf 06:00uur ochtend), anderzijds door passerende mensen op balkon (wat doorlopend is voor alle aangelegen hotelkamers).

Kamerfaciliteiten (bed, badkamer, WiFi, TV, ruimtelijk, hygiëne) en receptie (uiterst vriendelijk, professioneel en bekwaam)

Ik vond het heel geweldig, dat het personeel puur Nederlands...
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Toen ik bij het ontbijt was, is een medewerker van jullie op me toegekomen, om mij naar mijn kammernummer te vragen, maar hij heeft me gewoon ineens in het Engels aangesproken, dit vind ik onbeschoft, tenminst eerst in het Nederlands (want we zijn in Vlaanderen, niet de VS) en ernaar Frans en dan misschien Engels (taal en cultuur zijn belangrijker dan geld). Afgezien van dit geval, was ik zeer tevrede met mijn overnachting bij jullie.

Ik vond het heel geweldig, dat het personeel puur Nederlands hebben gesproken, zonder engelse woorden. Nederlands is zo een mooie taal, en tot op heden zijn er te veel overbodige engelse woorden.

goede bedden, rustig 's nachts, goed gelegen, gratis...
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

prijs - kwaliteit niet in verhouding, te duur voor een middelmatig kamer.

goede bedden, rustig 's nachts, goed gelegen, gratis shuttle naar airport

Modern, goed gelegen hotel. Parkingmogelijkheid auto tijdens verblijf
    • Park, Sleep and Fly

de verplaatsing tussen het hoofdgebouw en het tweede gebouw : via de garage ? het aanrekenen van de laatste (15de) parkingdag liggen kamer vlak voor snelweg

Kamer utstekend Parkingmogelijkheid (14d) top Ontbijt ok

Goed voor kort verblijf
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Medewerkster bij receptie was bij het inchekken niet heel vriendelijk. We hebben heel laat ingecheckt en toen werd aangegeven dat er nog maar 2 kamers over waren en dat er in beide kamers een baby bed was. Daarop heb ik aangegeven dat ik geen baby bed op mijn kamer wilde. Daar was zij blijkbaar niet blij mee, want even later kwam ze deze verwijderen en niet met een blije kop.verder was de doucheknop voor de temperatuur stuk.

Ontbijt was goed. Personeel was over het algemeen vriendelijk.

Prima hotel voor een nachtje
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Prima kamers, goed restaurant met vriendelijk personeel, ligt net buiten brussel maar voor ons was het prima. In het weekend heel rustig, alleen mensen voor het vliegveld.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Kamer was schoon, luxe faciliteiten, bed was comfortabel.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Aankomst tijd 21:30 - kamer nog niet klaar. Reden: een geannuleerde vlucht dus mijn kamer die klaar was is weggeven. Mijn nieuwe kamer moest nog worden schoongemaakt. Zo werkt het natuurlijk niet. Na aandringen kreeg ik alsnog een kamer toegewezen. Daarnaast was de afvoer van de wasbak verstopt.

Kamer was schoon, luxe faciliteiten, bed was comfortabel. Verder geen gebruik gemaakt van de hotel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Perfect. een Superbox is een fijne en knusse kamer. Ik heb hier heel goed geslapen.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Door het hotel heen zijn de aanwijzingen naar deze SuperBox kamers erg onduidelijk. Dit zou iets beter kunnen. De garage is erg druk bezet en krap, gelukkig heb ik een kleine auto.

Bij aankomst maakte het personeel zich zorgen of ik mij wel bewust was van de booking van een SuperBox kamer, aangezien dit wel iets anders is dan een "normale" kamer. Super lief, maar zodoende werd ik toch erg nieuwsgierig naar deze kamers. Dus niet nodig om dit om te boeken. Ik moest wel even zoeken hoe ik daar nu moest komen, maar ik vond het uiteindelijk super. En ik kan het concept en de humor rond deze kamers erg waarderen. Niet een kleine maar een knusse kamer ;-) schoon en precies genoeg als je toch alleen bent. Een eenpersoonsbed is nog steeds aardig breed. Heerlijk geslapen en de douche was heerlijk warm met een goede waterdruk. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Het hotel was niet sfeervol.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het hotel was niet sfeervol. We kwamen als gasten voor Brussel te bezoeken. De bar is totaal niet sfeervol, gezelligheid inrichting viel ons zwaar tegen, de meubels waren erg donker (bruin). De sushi restaurant was gesloten. De waterreservoir van de Nespresso was kapot (geen koffie op dekamer) Vlekker op de gordijnen. geen raam in de hotelkamer (je kon niet luchten). Het onbijtzaal was niet goed ingedeeld, zeer rommeling. Tijdens het ontbijt was een hele groep rugbyclub aanwezig, bijzonder luidruchting en zeer onhygienisch korte broek met badslippers liepen ze rond bij het ontbijtbuffet, dat lijkt me niet echt fris. Ik heb dit ook doorgegeven aan de verantwoordelijke van het hotel. Helaas krijg ik te horen, we zullen het doorgeven.. Als klant voel ik me niet echt gewaardeerd dat ik in het vervolg terug zal komen.

Zoek een ander hotel. Niet van der Valk waardig
    • Park, Sleep and Fly

Bij aankomst was de kamertempratuur 14 graden. Na de gehele nacht de verwarming te hebben aangehad (op advies van baliepersoneel) was de temperatuur de volgende ochtend opgelopen naar 18 graden. De hygiëne was matig. Niet echt lekker schoongemaakt. Minibar (incl) was met 3 flesjes gevuld. Het avondeten in het restaurant was zeer aan de prijs. prijs kwaliteit is niet best.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

PRIJS/KWALITEIT=TOP
    • Park, Sleep and Fly

ontbijt personeel soms niet vriendelijk en heel langggggzaam voor af te ruimen!!!

onthaal receptie altijd TOP zeer vriendelijk en behulpzaam!!! We verblijven hier meerdere malen per jaar!

De ontvangst is altijd erg vriendelijk.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

De badkamer was niet brandschoon, insect liep in de wasbak en in bad. De bureaustoel is echt heel erg en het bed is mwa (voor de prijs welke je betaald).

De ontvangst is altijd erg vriendelijk. Het ontbijt is top verzorgd en er is een zeer volledig uitgeruste bar.

Deze keer helaas een teleurstelling
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

In alle eerlijkheid was dit bezoek teleurstellend. Mijn kamer was duidelijk verouderd en de douche zag er niet schoon uit. Totaal niet wat ik gewend ben van Van Der Valk Brussels Airport. Ook waren ze niet bekend met mijn gegevens, terwijl ik hier al vele malen eerder ben geweest.

Het ontbijt. Goed bed. Indoor parking

Te duur!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Stoffen vloerbekleding is vies en onhygiënisch. Het ontbijt is veel te duur. Prijs/kwaliteit hotel veel te duur

Het uitzicht was mooi, ruime schone kamers.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

• Superbox Kamer

De laatste shuttle van de luchthaven naar het hotel vertrekt om 22u45 en wacht niet wanneer je vlucht vertraging heeft, zelfs geen 15min (Ik had gebeld en heb toch een dure taxi moeten betalen). Tenslotte heeft de superbox geen minibar en is de gangster muziek in het hotel best een afknapper.

De superbox is heel mooi, er is een playstation en virtuele bril aanwezig, het bed is zeer comfortabel en de badkamer is echt top. Tenslotte was het ontbijt best duur maar je merkt al snel dat het dat geld helemaal waard is!

goede kamers, netjes verzorgd, een hotel dat nog begrijpt...

geen tegen vallers

goede kamers, netjes verzorgd, een hotel dat nog begrijpt wat hospitality inhoudt; gratis drankje in de minibar op de kamer; ruimte om vrachtwagens te parkeren, goede ligging voor onze werkzaamheden in Brussel en Brussels Expo.

Brussel Airport
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Van een Van der Valk hotel had ik meer verwacht. Ik ben hygiëne gewend maar er zaten onverklaarbare vlekken her en der (op een stoel). De doucheranden zaten ook vol met schimmel. Was niet gezond. Voor 1 nacht hebben we het maar gelaten. Bij uitchecken is er ons niet gevraagd hoe ons verblijf was. Zelf ook niet begonnen over onze ervaring, maar had meer van een Van der Valk verwacht.

Prima kamer. Wij waren op doorreis dus niet veel tijd in het hotel doorgebracht. Grote plus voor de televisiezenders. Veel Nederlandse televisie. Locatie was prettig, was 10 minuten rijden naar het vliegveld.

Goed bed, goede service maar stoffig en lawaaierig.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Ventilator in de kamer maakt veel lawaai. Hygiene kamer viel wat tegen. Expliciteet gevraagd of er op stof gelet kon worden. Onder het bed hopen stof te vinden helaas.

Goede matras en kussens. Fijne kamer. Aardig en vriendelijk personeel. Zoals we het bij Van der Valk hadden verwacht.

aangenaam verblijf.
    • Park, Sleep and Fly

we weten wat te verwachten, maar vinden prijs van het ontbijt toch wat aan de hoge kant.

we moesten buiten de tijden van de shuttle naar de luchthaven. er werd gratis een taxi geregeld, zowel heen als terug. super service.

Aangenaam verblijf jammer van de spiegel.
    • Superbox Kamer

Algemeen was de kamer vrij donker. De spiegel aan de badkamer was daardoor eigenlijk onbruikbaar.

De kamer was luxueus ingericht. Het bed was aangenaam.

Praktisch veblijf, doch verbeterpunten!

Meer aandacht voor bepaalde zaken door personeel, waaronder een niet gesloten deur van onze kamer die 1,5 uur open had gestaan.... Vriendelijkheid kost niets en maakt niet alleen de dag van de gast maar ook van personeel aangenamer. Ontbijt was minder dan afgelopen jaren.

Goede bedden, fijn licht in de badkamer, zachte handdoeken en badjassen. Er werden op vraag extra kledinghangers verstrekt.

Humoristisch, ontspannen en gastvrij
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Lichte geluidsoverlast bij een feest op de bovenste verdieping. Tip wellicht om de ruimte beter te isoleren.

De uiterst vriendelijke medewerkers. Verder hebben we diverse persoonlijke aandachtspunten in het hotel ontdekt met een humoristische noot. Dit zorgt voor een persoonlijk tintje met een glimlach.

Shuttle service
    • Park, Sleep and Fly

Hadden park sleep and fly arrangement en volgens de receptioniste zat de busshuttle vol dus moesten we of veel later de shutle nemen (te laat voor onze vlucht) of zelf een taxi bekostigen! Toen ik later een andere receptionist nogmaals hierover aansprak heeft jij eonder enkel probleem een extra shuttle ingelegd op het juiste uur!

Ruime mooie kamer met grote badkamer

Heel mooi hotel als verblijf vooraf aan een vakantie!
    • Park, Sleep and Fly

Er waren koffie faciliteiten maar geen koffietassen. Minibar matig gevuld, als je meer wou moest je naar een automaat op de gang, met heel dure prijzen.

Service, vriendelijkheid en heel uitgebreid en lekker ontbijt. Heel mooie kamer met alle nodige comfort. Stipte service van shuttle naar de luchthaven en vriendelijke chauffeur.

Genieten..
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Gewoon standaard een fles water bij je diner. .

De kamer was super.. heerlijk bed lekkere badkamer en genoeg handdoeken .. tv is ook altijd lekker... het zou trouwens nog mooier zijn .. Als je een film zou kunnen huren.. Heerlijk het gevoel van luxe. 😉😉

aan te bevevelen

geen enkele opmerking

Bijzonder vriendelijk + schitterende oriëntaalse keuken parking arrangement voor een week overnachten + parking goedkoper dan parkeerplaats voor een week in de luchthaven bijzonder gedienstig aan de receptie

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Zonder stress naar het vliegtuig
    • Park, Sleep and Fly

Geen echte tegenvallers. Maar niet echt goedkoop; de inbegrepen parking en shuttle, + op reis vertrekken zonder stress maken echter veel goed.

Wij hadden een park-sleep-fly arrangement. Vriendelijke ontvangst. Goede ondergrondse parking. Ruime, nette en rustige kamers, dus 's anderendaags uitgerust en zonder stress naar het vliegtuig. Gratis luchthaven-shuttle stipt op tijd (wel op voorhand reserveren wegens beperkt aantal plaatsen). Indien geen shuttle beschikbaar terug van luchthaven naar het hotel (bvb zondagnamiddag), vergeet dan niet om aan de taxichauffeur een betaalbewijs te vragen.

Goede locatie, met Tesla laders.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Personeel is niet erg attent en lijkt niet geïnspireerd. Onbijt haalde niet het gebruikelijke van der Valk niveau. Tijdstip in weekend tot 10.00 uur is ook niet prettig.

Goede locatie, met Tesla laders. Keuken prima en verzorgde kamers als altijd.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Lekker Thuiskomen in een standingzaak!
    • Park, Sleep and Fly

Bij terugkomst van verlof ,zeer veel moeite gekost om terug in het Hotel te geraken,alhoewel een taxi inbegrepen was.

Kamers zoals altijd dik in orde Ontbijt zeer goed

Het kortstondige verblijf had alles wat je nodig hebt. Geen tekortkoming gevonden.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Vriendelijk onthaal. Pasklare antwoorden/hulp aan de receptie. Geen omgevingsgeluid in de kamer vanwege de nabij gelegen luchthaven. Op 5 minuten wandelafstand van treinstation => dus snel naar Brussel.

Ontbijt en locatie
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het was 24 graden op de kamer. Airco werkte niet en er kon ook geen raam open. We hebben betaald voor ondergrondse parking maar het was niet meer mogelijkom daar te parkeren. De dag erna netjes wel het geld teruggevraagd en gekregen.

Ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Zeer goede bedden
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Hygiene in de badkamer had beter gekund. Toilet kon wel eens een reiniger gebruiken en het vuilbakje werkte niet.

Zeer goede bedden Verse koffie op de kamer Enkele gratis drankjes in de minibar Ruime kamers Ruime badkamer

2overnachtingen in kader van familiebezoek
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

De temperatuur van de kamer was te warm. Airco deed niet zoveel. Maar we hadden het even moeten vragen.

Prima ontbijt. Voldoende keuze, ook voor een koolhydraat beperkte voeding Goede bedden. Heerlijke douche

Leuk hotel, maar spijtig dat ze niet informeren over feestje!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Weet zeker dat er geen feest aan de gang is op het 7de verdieping, want daarvoor is de isolatie niet goed.

we hebben het hotel gekozen omdat je prachtig zicht hebt op trein, auto en vliegtuigen. Ramen heel goed geisoleerd

dichtbij airport
    • Club Tweepersoonskamer

bed was hard en kussen waren te hoog en ook hard. er was geen andere kussen in de kamer. voor de prijs die ik heb betaald had ik het beter betaald.

dichtbij airport

Top hotel om te overnachten als je de dag erna een vlucht...
    • Park, Sleep and Fly

Top hotel om te overnachten als je de dag erna een vlucht moet halen. Alles goed geregeld met vervoer naar en van het vliegveld. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Verblijf is goed geweest, voor herhaling vatbaar.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Diner is prijs kwaliteit niet helemaal waard.

Ontbijt was goed, alleen vragen voor bijvullen broodjes en beleg. Werd direct gedaan! Bedden zijn uitstekend!!!

Ligging tov stad Brussel en vliegveld Zaventem.

Prijs van het ontbijt

Ligging tov stad Brussel en vliegveld Zaventem. Goed openbaar vervoer naar Brussel. Perfect dat er een parkeerarrangement wordt aangeboden.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima locatie, beetje ingewikkeld bereikbaar
    • Park, Sleep and Fly

We hadden twee aparte bedden gevraagd, kregen een fantastische upgrade, helaas met een tweepersoonsbed. Ging niet door en kregen standaard kamer!?!?!

Grote van de kamer, bijzonder vriendelijke en meedenkende balie medewerkerster bij het inchecken! Echte een compliment waard, ook op het feedbackformulier van het hotel gezet.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Goede en slechte ervaring
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Hygiëne in badkamer; bij aankomst zat er nog een restant papier van de wc-rol, niet de moeite genomen dit t vervangen. Daarnaast was de douchecabine echt smerig, de vele haren van mijn voorganger hingen vies aan de doucheslang. Beetje teleurgesteld over betaald parkeren onder hotel.

Ligging prima vanaf mijn werkplek

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Perfect luchthavenhotel
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Nogal prijzig om te eten en bepetkte keuze

Schittend hotel vooreen pre night voor een vroege vlucht, Leuke bar, Formule park en sleep is een aanradere

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Niet nog een keer
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Personeel zijn allemaal junior of hebben weinig interesse in hun vak. Prijs kwaliteit valt enorm tegen

Netjes aangekleed en geluid van het vliegveld bijna niet te horen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Deze Valk behoeft een opknapbeurt
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Douche vuil , vloerbedekking smoezelig,dun onderlaken direct op het matras, Deze Valk behoeft duidelijk een opknapbeurt !

Dicht bij luchthaven ,shuttle service

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Fijn hotel, prijs/kwaliteit in orde!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Nespressomachine : graag een werkende machine met originele capsules aub. Ik had een douche ipv bad en na een ganse dag staan op batibouw had ik echt wel zin in een bad....

Ontbijt was zeer goed, personeel zeer vriendelijk, locatie ok. Heel fijne zachte bedden.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Is ok
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Had kingsize bed gevraagd op booking.com maar 2 enkele bedden Gratis koffie op kamer maar geen kopjes voor nespresso toestel. Koffie uit plastic bekers badkamer lukt niet echt Ontbijt in vergelijking met ontbijt VDV Brugge is toch wat magertjes voor bijna zelfde prijs

Uitzicht uit kamer Onthaal

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

we kregen een kamer waar al mensen in zaten erg sloridig!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

we kregen een kamer waar al mensen in zaten erg sloridig!! Vervolgens een upgrate gekregen omdat ze helemaal vol zaten terwijl we van te voren hadden geboekt. Meteen afgerekend bij aankomt en bij het uitchekken werd alsnog de vraag gesteld als we konden afrekenen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Niet goed en niet meer voor herhaling om via boocking.com te reserveren

Dat we in een bij gebouw zaten van dit hotel waar werken en renovatie bezig was vuil en verlaten was de locatie

Ontbijt was goed personeel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 november 2016

prima service
    • Park, Sleep and Fly

Het was allemaal prima geregeld behalve als onder etenstijd het halve restaurant "verbouwd" wordt om het in gereedheid te brengen voor de dag er na.(stapels stoelen op steekkarretjes, tafelbladen etc.). kan incident geweest zijn maar geen toppunt van gastronomie.

De service t.a.v. hun shuttle dienst naar het vliegveld Brussel. Zowel het brengen en halen; perfect. Een aanrader! Aardig en behulpzaam personeel, Chapeau.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Het was verrassend goed.
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Het was verrassend goed. Vooral de vriendelijke service die helemaal gericht is op de reiziger. De shuttle was helemaal top, gratis parkeren bij het hotel! Gratis kinderbed erbij. We waren met een gezin van vijf en het was een heerlijke start van onze vakantie.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

goede bedden, voldoende parkeergelegenheid, goede...

ontbijt was minder dan vorige keren, elke dag verschillend qua aanbod. Personeel in restaurant niet gastvrij en klantvriendelijk

goede bedden, voldoende parkeergelegenheid, goede uitvalbasis om beurzen in Brussels Expo bij te wonen

Prima!!
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Voldoende, bed prima, kamer schoon

Prima verblijf, perfect in lijn met de Van der Valk-standaard
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

Kaart in restaurant wat uitgebreider

Vriendelijk receptiepersoneel, prima kamer

Lange wachtrij bij in- en uitchecken

Lange wachtrij bij in- en uitchecken

het ontbijt was super !
    • Superior King of Tweepersoonskamer met 2 eenpersoonsbedden

de airco was niet aangenaam

het ontbijt was super !

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Practisch voor een vroege vlucht.
    • Park, Sleep and Fly

Kamer en properheid.de tapijten zijn aan vervanging toe.

De geluiddichtheid van de kamer.de ligging en parkeerfaciliteiten