Beoordelingen over Hotel Verviers Van der Valk 4-sterren

Rue De La Station N°4, 4800 Verviers, België

#6 van de 9 hotels in Verviers

- Gezellig en sfeervol hotel.

- Kamers langs de straatkant hebben maar kleine raampjes en voelt wat kleiner aan. - Ook meer lawaai langs de straatkant.

-Zeer mooi ingericht hotel. - Kamers waren mooi ingericht. - Ondanks de hitte toch niet te warm in de kamer. - Toilet en badkamer gescheiden. - Bad en douche in badkamer. - Zeer leuk en groot terras met een uitstekende sfeer. - Muziek vanuit de bar (buiten) was bijna niet te horen in de kamers. - Vriendelijke ontvangst (mogelijk in NL) - Ruime parking. - Ontbijt zoals altijd bij Van De Valk, zeer uitgebreid.

Fijn hotel om te verblijven

Mooi hotel met prima kamers. Je kunt er lekker eten, hotel heeft een mooi en gezellig terras. Kamers zijn ruim. Ontbijtbuffet is goed, veel variatie. Mooie omgeving, dichtbij circuit Spa Francorchamps en Karting Spa Francorchamps

Veel te warm op de kamers, airco was inefficiënt.

Veel te warm op de kamers, airco was inefficiënt. Geen plaats voor hotelgasten op terras, daar lokale bevolking het terras van het hotel benut als uitgangsgelegenheid.

Super Hotel
    • Junior Suite met Spabad

De slaapkamer is een soort van zwevende instructie in de woonkamer. Houdt rekening met traplopen daardoor. wij verbleven in de zomer, kamer was wat warm en helaas bereikt de airco de slaapkamer niet Personeel in restaurants en bar is af en toe wat chaotisch. spreken amper nederlands

Prachtig hotel in een oud station. Wij verbleven in een suite. zag er werkelijk fantastisch uit. Jaccuzi met aparte douche, woonkamer met van alles erop en eraan en boven een slaapkamer met kingsize bed. Ontbijt en avondeten van zeer goede kwaliteit. Helaas geen gebruik kunnen maken van zwembad. Omgeving is van alles te zien

Goed gelegen tussenstop voor een nacht, prima locatie voor zaken. Voor vakantie weinig 'charme'.

Onze kamer lag dicht bij de lift en was niet geluidsdicht, waardoor we veel nacht- en ochtendlawaai hadden. Ook de muziek die speelde bij het zwembad was erg duidelijk hoorbaar. Het maakte dat we niet de gewenste rust hadden in de kamer. De nogal versleten strandstoelen zorgden dat het gebied rond het zwembad een afgeleefde indruk kreeg. Er staat aangekondigd dat er een sauna is in het hotel, maar die heeft een onlogische plaats in het welnesscentrum, waarvoor je moet bijbetalen. Niet erg uitnodigend omdat je door het centrum moet stappen. Wordt ook niet gedocumenteerd in de informatie op de kamer.

Ruime kamer, mooi gebouw en knap hotel. De bar van het hotel bleek een trendy plaats, waar meer mensen dan enkel de hotelgasten kwamen drinken. Het zwembad was proper maar nog behoorlijk fris. Het ontbijt kost €16 per persoon, maar is uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prachtig... prima...

Niets eigenlijk..

Super de luxe kamers..met bad en inloopdouche.. toilet apart... koffie en thee.. ijskast... prachtige ligging..en super uitgebreid ontbijt...een aanrader...

De buitengevel is mooi.

De omgeving, niets te zien en ook in een hele slechte wijk waar je niet voor je lol over straat gaat. Kleine kamer. Eten duur en niet goed. Het zwembad ligt 'op' het parkeerterrein.

De buitengevel is mooi.

ligging - kamer - terras (mooi weer - echte troef) keuken

blijkbaar volgens de site hotel de vrijdag tss 17-18 u promotie cocktails maar deze was niet van toepassing tijdens ons verblijf

ligging - kamer - terras (mooi weer - echte troef) keuken

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Vriendelijk personeel, schone kamer maar wij rijden voortaan hard voorbij.

Het bed is dramatisch, de stad Verviers is vergane glorie. Met 16,- is het ontbijt aan de stevige prijs. Het restaurant is simpelweg te duur, zelfs in de voordeligere bistro kost een hamburger evengoed 20,-. De chef in deze bistro vindt zijn telefoon overigens belangrijker dan de gasten, de eenzame ober deed zijn best. Helaas, op geen enkele wijze doet dit denken aan de succesformule van Van der Valk in NL. Onze buren betaalden 20,- per nacht voor een hond, ze voelden zich letterlijk bestolen. En dat is denk ik ook een belachelijk hoog bedrag. Kennelijk willen ze alleen zakelijk publiek. Prijs-kwaliteit verhouding is volledig zoek.

De kamerprijs is redelijk, maar dan begint het.

Een hotel om u te verwennen.....

Geen opmerking.....

Tip top in orde......genoten van de 5 gangenmenu.....uitstekend meer of voldoende....genoten van het bubbelbad.Alles was ook aanwezig van badprodukten tot slippers toe.....zeer ruime kamer.....

Prima hotel voor obs ondat we in de buurt moeten zijn.

Veel personeel maar alsnog lang wachten id bar om iets te bestellen. Was bij ons vorig verblijf ook het geval

Deze keer kleinere kamer. Restaurant/bar zijn goed maar zeker niet goedkoop. Ontbijt gewoon tè duur

Plezierig
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Bediening bij grote ontbijt drukte wordt geen servies aangevoerd, terwijl dat er wel is. Boos gezicht wanneer de klant volhoudt...

Prima hotel vriendelijke ontvangst. Lekker eten redelijk geprijsd

was een heel fijn en leuk verblijf

geen opmerkingen

Ontbijt was in orde. De kamers ook. We lagen aan de kant van de straat en daar was wel wat storend lawaai. We hebben gegeten in het hotel en dat was ook prima.

op terugreis uit Spanje speciaal vd Valk uitgekozen.

Prijs voor hondje, belachelijk 20€!! Staat niet in verhouding tot de kosten. Lijkt zo langzamerhand op de budget vliegmaatschappijen De Nederlandse sfeer is wel erg ver weggezakt. Niets meer in onze taal en slechts 2 Ned. zenders op TV

luxe kamer en sanitair

• Junior Suite met Spabad

Kwaliteit matras is niet goed, ik voelde de veren wat absoluut oncomfortabel was.verouderde decoratie in de kamer. Te weinig personeel in het restaurant ‘s avonds waardoor heel lange wachttijden.

Makkelijk bereikbaar.

De kamer was lekker ruim.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

De kamers waren heel erg warm. Ik hoorde andere hotelgasten er ook over klagen. Ondanks dat de raam op een kiertje stond in de nacht was het te benauwd. En voor een 4 sterren hotel zijn de kamers wel toe aan wat vernieuwing. Pas oude spullen en oude interieur.

De kamer was lekker ruim.

verder prima hotel
    • Junior Suite met Spabad

Het franstalig personeel in het restaurant (VD VALK mag je tocht nederlands noemen)was kennelijk niet inhoudelijk op de hoogte van de kaart en wisten niet wat een UITSMIJTER was ?? die gewoon op de kaart stond. De wachttijd van de producten waren VEEL te lang ten opzichte van de geringe drukte. Leken meer stageires zonder inzicht. onvoldoende!

Onbijt was uitstekend

matig

heb het menu van 30€ genomen ,gekozen wat we wilden en helaas volledig iets anders gekregen van hoofdschotel(kipbrochet ,niet al te vers qua geur,de currysaus vanuit een pakje poeder met frieten en slaatje) ik had 1/2 kip gebakken met currysaus en rijst gevraagd als men moet weten hoe je een echte currysaus moet maken: 1 banaan 1appel 1ajuin currypoeder verstegen cocomelk banaan,appel,ajuin versnijden en aanbakken curry erbij doen cocomelk bijvoegen afsmaken met gember,beetje suiker,room en pezo aub

Rustige en ontspannende omgeving

De achteraf service van de receptie. Mijn vrouw had haar bril laten liggen en heeft daar via de mail contact over gehad. Ze zouden hem de dag na 2e paasdag (03-04-2018) opsturen, maar tot op heden hebben we niets mogen ontvangen.

Restaurant met vriendelijk personeel en hele goede services.

Een aangename verrassing, waar we ons nu echt thuis hebben gevoeld!

Misschien persoonlijke voorkeur: maar wij vonden de matrassen van de bedden wel heel erg (te)zacht.

We komen hier een aantal keren per jaar (om te gaan rijden op circuit Spa-Francorchamps) en dit keer hebben we een grote verbetering geconstateerd wat betreft de bediening in het restaurant; werkelijk voorbeeldig nu. Een erg aangename verrassing t.o.v. de afgelopen jaren. Ook is het interieur van het restaurant aangepakt.

Leuk om opnieuw terug te komen

Bij het op de parking rijden lag het wat rommelig bij (zijkant -straatkant van het hotel) eenmaal op de parking heb je de mooie entree.

Mooi hotel met fijne accommodaties, gezellige bar waar je s avonds nog lekker kon blijven hangen . Professionele bediening niets was te veel gevraagd. Vlakbij op wandelafstand van het hotel is "The Spirit of 66" met vele live optredens, een echte aanrader!!!

Wel ok

Geen flesjes water aanwezig in een hotel waar het water teveel chloor bevat uit te kraan en de kamers waren erg gedateerd. Bij aankomst kregen we een kamer met twee 1-persoons bedden terwijl we een kamer met een 2-persoons bed hadden gereserveerd. ( de dame achter de receptie heeft dit keurig opgelost )

Het bed was heerlijk

Kortbij afrit autosnelweg.

Kortbij afrit autosnelweg. Ruime parking. Zeer nette, comfortabele en rustige standaardkamer. Toilet fysisch gescheiden van badkamer. Uitgebreid en gevarieerd ontbijtbuffet. Automatische-verse-sinaasappel-persmachine mooie meerwaarde.

heerlijk ligbad en sauna, verder niet te hoge verwachtingen, zeker niet wat betreft gastvrijheid

Leuk gebouw, oud warenhuis, Verviers vergane glorie, en uitzicht op de Gamma en parkeerplaatsen. Niet inbegrepen de kosten van het ontbijt, 16 euro en als room service, 20 euro, en een glaasje jus d'orange, niet vers, 4,50 euro extra. 5 minuten voor uitchecktijd werden we door de manager op schoolmeesterwijze hieraan herinnerd (klop op de deur, nog 5 minuten he... !) NB roomservice kaartje was niet opgehaald, dus pas na bellen receptie werd ontbijt alsnog gebracht.

sanitair en sauna waren heerlijk, sauna was zelf in te stellen op juiste temperatuur

een top hotel

Alles was tip top in orde Leuk hotel om in te vertoeven , mooie ruime kamers met apart toilet , Heel lekker gegeten zowel het ontbijt als s' avonds in het restaurant , perfecte bediening , Laadpunten voor electrische wagens TOP

Een verblijf in een tophotel.

Ik kan geen enkel negatief punt ophalen aan dit hotel, gewoon top!

Heerlijke kamer, heerlijk restaurant, heerlijk ontbijt, echt een topper op alle vlak.

Was met twee katten op stap en hebben zich prima vermaakt , een aanrader voor een ieder ,
    • Maisonnette/Duplex Kamer

De kosten per nacht per kat !

Super Restaurant en ontbijt , zeer vriendelijk personeel , prachtig gebouw prima bedden goede prijs kwaliteit verhouding echt een aanrader ruime parkeergelegenheid en gratis !!! mooie kamers !

Goed hotel voor één overnachting aan prima prijs

Het geluid in de bar, het restaurant .... het was zeer druk en de akoestiek is er niet geweldig. Geen rustig hotel om even te genieten van een drankje. Wij zijn in het restaurant gaan eten en dat viel wat tegen. Ze kwamen met ons hoofdgerecht terwijl er nog een overvloed aan hapjes op onze tafel stond. Ze hebben het dan mee teruggenomen en volgens ons, onder de lamp gezet want een half uur later waren onze hoofdgerechten volledig uitgedroogd en niet meer lekker. Geen aanrader!

De kamer was in orde, goede bedden, mooie kamer met een leuke badkamer. WC is apart wat wij een pluspunt vinden. Er is koffie aanwezig op de kamer. Kortom, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Gezellige bar en restaurant

We kregen een ruime kamer voor minder validen, toilet en badkamer zien er klinisch uit. Zeker niet knus of romantisch. Wc was veel te hoog voor mij.

Gezellige bar en restaurant

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

zeer aangenaam
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Wij waren er tijdens de kerstperiode, er was een winter pop up bar op de parking. Op zich heel gezellig, maar lawaaierig als we wouden gaan slapen. Onze kamer was aan de kant van de parking. Onze kindjes hebben er geen probleem van gemaakt, ik raakte wat moeilijker in slaap, maar dit is dan ook iets dat er enkel tijdens de winter periode staat.

Ruime kamers, lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Wij hebben ons goed vermaakt

er wordt geadventeerd met we spreken uw eigen taal maar dat viel tegen En men was niet echt op de hoogte met wat er in de omgeving te doen was daar hadden ze geen informatie van of konden ons dat niet duidelijk maken

De kamers waren netjes de badkamer was modern en schoon

Heel comfortabel, een aanrader.

Heel lekker ontbijt, ruime kamers. Men heeft ons spontaan een kamer upgrade gegeven op een rustige gang daar er een feest aan de gang was en ze niet wilden dat we last hadden van de muziek. Heel goede bedden, heel netjes. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

Het geluid van de verluchting is veel te luid om te slapen.

Het geluid van de verluchting is veel te luid om te slapen. Na klacht bij de repectie heb ik ommiddelijk een andere kamer gekregen. Top. Het geluid was ongeveer hetzelfde. Dus verluchtingsrooster open gemaakt en handdoek in de buis gestopt, s'morgen opnieuw verwijderd. Heerlijk geslapen.

Na een onrustige eerste nacht was het prima.

Geen toiletborstel bij het toilet. Het dorp is erg vervallen. Als er sneeuw ligt zal het prachtig zijn, maar anders is er niks te doen. Zwembad was gesloten. Prijs voor het ontbijt is niet in verhouding. Ziet er prima uit, maar niet voor 16 euro. In het restaurant weten ze ook wel de prijzen te vragen.

Er was een feesttent bij het hotel geplaatst. Erg veel herrie. Klacht bij receptie en we kregen een nieuwe kamer en het ontbijt was gratis ter compensatie van de overlast. Ned 1 en ned 3 is op de tv. Kamers waren schoon. Bedden liggen redelijk.

Aanrader

ze sneller de lege borden of tassen mogen komen ophalen. Zoals ook bij het avond eten het apatief glas stond nog op tafel na het betalen van de rekening. Het kwam misschien door de drukte dat ze het niet konden bij benen restaurant zat volledig vol.

Ontbijt was prima en het avond eten in restaurant was ook top.

Zeer diervriendelijk, comfortabel en schoon! Een prettig verblijf

Het hotel is zo ontzettend diervriendelijk (we reisden met een Goldendoodle, en dat is geen kleine hond), zelfs tijdens het diner mocht de hond mee! De kamers zijn ruim, hygiënisch en netjes ingericht en het personeel is zeer behulpzaam. Het diner in het restaurant is betaalbaar en van goede kwaliteit, we hebben heerlijk gegeten. Een sfeervol hotel, zowel aan de binnen- als de buitenkant. In de directe omgeving van het hotel zijn winkel en een leuke chocolaboutique.

Fantastisch verblijf!!!!
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Zoals ik van een Van Der Valk verwacht: Uitstekend verblijf, vriendelijke ontvangst, mooie, nette kamer, minibar met blikjes drinken en een fles water, uitzicht vanuit eerste verdieping fantastisch!!! Een échte aanrader.....

ik wil nog terugkomen !

de champagne "Terrasse dus sud-prestige" was heerlijk bij het ontbijt ! de ligging van het hotel, dicht bij het station. de statigheid van het gebouw (voormalig stationsgebouw).

Bijna geen parking, ontbijd besteld, maar totaal niet...
    • Junior Suite met Spabad

Bijna geen parking, ontbijd besteld, maar totaal niet gekregen wat we besteld hebben en daar maar liefst 32,- voor betaald!!!! Personeel kan geen woord Nederlands.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

het ontbijt was goed tot zeer goed, uitgebreid en lekker

De prijzen in de bar zijn niet goedkoop.

het ontbijt was goed tot zeer goed, uitgebreid en lekker . De badkamer was subliem bad en inloopdouche. Personeel was profesioneel en vriendelijk.

Hotel is goed / Verviers is een verpauperde stad.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Ik begrijp dat het voor het hotel nodig is maar een plastic onderlaken is niet prettig. Het ademt niet en daarom is het broeierig.

Lekker eten in het restaurant.

Kamer en ontbijt waren super
    • Maisonnette/Duplex Kamer

De 40 euro tax die ik moest betalen bij de incheck vondt ik niet kunnen vooral kost ik dat nergens terug vinden bij booking service heb daar mijn vragen bij ????

Kamer en ontbijt waren super

aangenaam
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Het is echter zeeeer druk van‘' niet hotelgasten'' daar het zeker niet gemakelijk maakt voor de mensen die daar hun job goed willen doen.....

Het supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi hotel, leuke locatie, personeel hmmmm

Bedienend personeel in restaurant amper bereidt zich in een andere taal dan Waals verstaanbaar te maken. En dat in een stad met een werkloosheidspercentage van 25%... Nederlands wordt niet gesproken. Engels als alternatief slechts door enkele goed beheerst.

Locatie, inrichting, faciliteiten

Aanrader!

Tophotel aan de rand van Verviers. Inclusief parking. Wifi, ontbijt, kamer, service, ... Niets op aan te merken En door het laat boeken had ik ook een prima prijs, dus zeker een aanrader.

Fantastisch genoten

Tijdens douchen viel er spatwater op de grond omdat de douchecabine niet volledig afgesloten kon worden door een deur

Heerlijk geslapen rustige omgeving

Uitstekend verblijf maar ik denk dat ik een volgend keer niet kom ontbijten.

Nee, beter kan het niet qua aanbod maar de hoeveelheid en de diversiteit is een tikje overdreven.

Ja, het ontbijt was heerlijk. Maar..... : er staat zo enorm veel om te eten, tot champagne toe! Ik moet eerlijk zeggen: teveel kan óóók! Een normaal mens kan onmogelijk voor 13 euro 's morgens opeten. Dat hoeft ook niet. Ik vind dat te veel. Qua aanbod en qua prijs.

Omgeving geweldig!

De matrassen en de behandeling van de klacht hierover. De smerige tapijten in de gangen en trappenhuis. Het vuil en stof lag er alle dagen tijdens ons verblijf.

Het ontbijt en de badkamer.

Prima kamers, welke wij nodig hadden voor meerdere dagen als...

Prima kamers, welke wij nodig hadden voor meerdere dagen als uitvalsbasis voor een van onze vele projecten. Zaken die er waren werden snel en naar tevredenheid opgelost

Waardeloos
    • Junior Suite met Spabad

TV werkte niet op de kamer en dat was al zo bij aankomst rond 16u omdat alle stekkers er al uit lagen. Wij hadden speciaal een luxe kamer geboekt en wilden dat de TV werkte. Werd niet opgelost dus zijn we om 20u vertrokken en hebben niet overnacht. Waardeloos, dit zijn we niet gewend van van der Valk.

Mooi gebouw maar is gelegen in en trieste industriele omgeving.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

voor herhaling vatbaar!

wij waren reeds ingechecked en op de kamer geweest. Hapje gaan eten in bar. Bij onze terugkomst stond ons kamerdeur wijd open en stonden 6 mensen van het hotel op onze kamer te 'vergaderen'. We kregen geen uitleg wat ze daar aan het doen waren. Dat vond ik wat vreemd. Maar dit heeft ons verblijf zeker niet negatief beïnvloed.

Supergoede ligging met een eigen grote parking. Ideaal om van daaruit verschillende uitstapjes te maken naar bezienswaardigheden in de nabijgelegen steden of dorpjes.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

ontspannende vakantie om van te genieten

graag ook vuilbakje in toilet (nu stond er eentje in badkamer, maar in toilet is ook nodig

ruime kamers, heel lekker en uitgebreid ontbijt ook diner 's avonds heel lekker

Tot 3 keer van kamer gewisseld.
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Tot 3 keer van kamer gewisseld. Wegens mankement in de wastafel, 2 e kamer zelfde euvel, pas bij de 3 kamer Oke. En het restaurant was slecht met name het personeel, en het bestelde eten was niet oke, vieze wijnglazen. Kortom slecht, ook na klagen.! Bracht men ons de volle prijs hiervoor in rekening!!

Zeer goed

Tussen de gerechten was de wachttijd te lang. Om een voorbeeld te geven : Wij hadden aperitief, voorgerecht, hoofdschotel en koffie en hebben 3:30 in het restaurant verbleven. De bediening was heel vriendelijk.

Goede slaapgelegenheid. Alleen zijn de kamers aan de straatzijde onderhevig aan het autoverkeer dat tot laat in de avond duurt. In de kamers is alle mogelijke accommodatie aanwezig. Zeer proper en vriendelijk personeel.

het is een aanrader

het enige dat er was dat er soms niemand was die nederlans praat er waren er wel bij die hun best deden

Wie het in hotel verviers van der valk niet goed vind versta ik niet goed alles is zoals het moet kamers eten het personeel vriendelijk en behulpzaam er is een pracht van terras en het eten kiest ge zelf van klein tot uitgebreid

kamers zijn echt luxe voor de geadverteerde 59 Euro per nacht

Alle extra's erg duur, bijv. het ontbijt (niet inbegrepen) a 16e pp. Zeer onder de maat is bijvoorbeeld de wijn, grote glazen maar er zit praktisch niets in, dus pas op voor deze instinker. Naast een luxe kamer bied het het hotel weinig meerwaarde.

kamers zijn echt luxe voor de geadverteerde 59 Euro per nacht

De kamer en de algemene uitstraling waren goed.

De hamburger van het a la carte menu was 2 keer niet goed. Vriendin is zwanger en aangegeven dat de hamburger gaar moest zijn. 1 keer terug gestuurd, de 2e hamburger was ook niet gaar. Vriendin heeft maar de helft gegeten want ze had behoefte aan eten.

De kamer en de algemene uitstraling waren goed.

Mooi en schoon hotel in minder mooie omgeving

Verviers viel ons enorm tegen, vieze stad, geen terassjes en nagenoeg niets te doen. Geen leuke restaurants tegengekomen. Gelukkig had het hotel een goed restaurant en maakte dat het wel weer goed. volgende dag toch maar naar Maastricht gereden omdat dat nooit tegenvalt.

Mooi en schoon hotel met mooi zwembad aan de voorkant van het hotel en een mooi strand terras. Bent natuurlijk we afhankelijk van het weer maar het is sfeervol.

Goed geslapen, maar niet om terug te keren vanwege restaurant/terras bediening en keuze.

De kaarten in het restaurant/ terras. Teveel drank, te weinig hoofdgerechten keuze. Bovendien met name drank veel te weinig in het glas (2 vingers hoog) en dan ook veel te duur voor een huiswijn € 7,50.

De kamer.

schitterend

schitterend ontbijt verzorgd en uitgebreid , en de ultra propre kamer de vriendelijke ontvangst aan de balie , dan voor mij toch stille kamer, met een goed bed , en een lekkere douche; het schitterend terras om te eten

Mijn man wilde 's ochtends zwemmen maar ze kregen het...

Mijn man wilde 's ochtends zwemmen maar ze kregen het zwembad niet open. De locatie van het hotel was niet zo best. Wij gingen de hond uitlaten langs de rivier en daar zaten allemaal zwervers. Geen veilig gevoel. Verviers is een hele grauwe stad. Wij hadden ook nog slecht weer dus dat maakte het nog ergers.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

een heel leuk verzorgde kamer met alles erop en eraan heerlijk een ligbad

restaurant druk veel lawaai

jammer dat je het ontbijt apart moest bijbetalen grote kamer met luxe badkamer gezellig aangenaam frigo,waterkoker voor thee chocho

prima voor overnachting op doorreis
    • Maisonnette/Duplex Kamer

Er was een evenement georganiseerd buiten op de parkeerplaats (niet in het hotel aangekondigd, of bij aankomst gemeld, parkeerplaats niet afgezet). Toevallig stond onze auto op de plek van het evenement, hierover werden wij op zondagochtend om 08.00 uur per telefoon op de hoogte gesteld en of de auto weggezet kon worden. Er is een charmantere manier om de gast hiervan op de hoogte te stellen en niet zondagochtend om 08.00 uur!

De kamer was prima qua inrichting en grootte. Ontbijt niet inbegrepen,16 euro pp, te duur voor het gebodene.

was gepland voor 1 dag maar zijn door de accomodatie toch 2 dagen gebleven

Ontbijt is duur als je een kleine eter bent € 16,-- , wij kwamen er bij het uitchecken achter dat er een kleiner en goedkoper ontbijt wordt geserveerd in de hal

Heerlijk, comfortabel hotel. Een echte aanrader.

De service in het restaurant was matig. Wij hebben een half uur moeten zwaaien voor iemand eindelijk onze bestelling op kwam nemen en ook de rekening kwam niet. De ervaring met het restaurant deed gelukkig voor ons niets af aan de impressie van het hotel zelf.

Comfortabele accomodatie met een heerlijk bad en goede in- en uitchecktijd (uitchecken pas om 12uur!). Wij kwamen wat eerder aan (1.5uur) en mochten toen de kamer al op.

Short stay but super,super,super!

Weinig, mogelijk kleine vuilbakjes op ontbijttafel, wc borstel in wc ruimte

Ontbijt zeer goed, mooie keuze, verse materialen Zwembad en sauna, prima.1 Opmerking, beugels aan ingang zwembad. Kamers goed, proper, alles is aanwezig.

Hotel mét bar

Hotel Verviers is een leuk hotel. Prijs-kwaliteit meer dan voldoende. De bar en het terras is ook the place to be in Verviers. Veel locals komen er in de bar. Het is ook een leuke plek. Op donderdag pikten we een live optreden mee en was het gezellig druk op het terras. Op zaterdag was er ook een live optreden en dan ontplofte de bar zowaar omdat je niet op het terras kon wegens het frisse weer. We konden er nog net bij in het restaurant. Niet iets teveel drukte.

Wij hadden de maisonnette kamer. Meer dan groot genoeg. Goede bedden, een ijskastje! en een klein terras erbij. Fitness goed uitgerust, met sauna en stoombad en klein buitenzwembad.

Echt genieten in dit pareltje in de Belgische Ardennen.

Dat het gebakken eitje niet vanzelfsprekend was.

Het geheel. Het gebouw. De faciliteiten. De kamer. Het personeel. Het ontbijt. De lunch. Het diner. Het terras. Alles klopte gewoon. We gaan binnenkort weer terug. Eerst nog effe sparen.

Alles was top, niets op aan te merken, een echte aanrader!

Wanneer men een drankje besteld in de bar of tea room, kan de bediening iets vlugger. Moesten soms lang wachten voor ze kwamen met de drank. Maar dat is een kleinigheid !! Je bent tenslotte op vakantie.

Alles was top, niets op aan te merken, een echte aanrader!! vriendelijk personeel.

Zeer mooi luxe hotel.

Er werd in de advertentie gezegd dat er Nederlands werd gesproken in het hotel, maar dat was niet zo. Er was zelfs geen Nederlandse menukaart. Alleen de hotelmanager sprak Nederlands, maar het personeel niet. Ook vond ik de prijs kwaliteit verhouding van het eten aan de magere kant.

De kamer was uitstekend. Ook was zoals gezegd de locatie perfect voor mij, omdat ik op doorreis was. De in- en uit-check was goed.

Voldoende

Kleine dingen in kamer: te kort snoer waterkoker, wcruimte niet helemaal schoon, badkamerspiegel te ver weg om te scheren of lenzen in te zetten, tv sensor achter gordijn

Het bed

Beschimmeld brood

Beschimmeld brood bij het ontbijt, werd weggegooid en de rest bleef liggen op het ontbijtbuffet. Geen woord van excuses nadat we ze er op geattendeerd hadden. Airco functioneerde niet.

Mooi hotel

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Naar de reclame voor dit hotel,viel het knap tegen.

Op de website staat er word Nederlands gesproken,niemand sprak Nederlands. Geen invalide parkeerplaats voor het hotel,dat kom je zelden tegen.

Ontbijt redelijk,veelste duur 16 euro. Veel bij vd Valk geslapen,dit was de duurste en minste kamer.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

De locatie, moeilijk te vinden ook ivm werkzaanheden entree,...

De locatie, moeilijk te vinden ook ivm werkzaanheden entree, geen bord van het hotel te zien😖. Moesten bij een bedrijf de richting vragen. Half uur gezocht.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

personeel in de horeca bediening en van de 10 diners waren er drie gewoon echt niet goed. dat werd wel goed opgepakt door leiding maar was echt slecht

kamers top