Beoordelingen over Hotel Corsendonk Viane 3-sterren

Korte Vianenstraat 2, 2300 Turnhout, België

#10 van de 13 hotels in Turnhout

Basic

Douche stroomde over Water in wasbak liep niet weg, we moesten steeds hanadmatig inde volgelopen wasbak het afsluitingsdopje optillen, om overstroming wasbak te voorkomen. Zeepflacon in douche was leeg Geen hoeslaken, maar gewoon laken. Daarom lag een van ons beiden halverwege de nacht op matras zelf en niet op laken: dat vonden we niet zo hygienisch. Alleen poederkoffie. Lift had storingen. We kregen aanvankelijk de verkeerde keypass mee. We kregen een gratis upgrade, maar de kamer was desondanks zeer sober.

Personeel was vriendelijk. Er was een ruimte waar we onze fietsen veilig konden stallen.

gezellig stadje en hotel dat voor 3 sterren is zoals het moet
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

de minibar was niet gevuld en er was geen waterkoker voorzien. tassen en T en koffie was wel voorzien, maar dat gaat dus niet zonder..... bij melden aan de receptie ging het in orde komen, maar niet dus

de kamers zijn ruim en net en voorzien van alles wat moet

• Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt. Alles was op. iedereen zat te wachten om iets eetbaar! ,weinnig aangevuld en weinnig keuze. Geen croissantjes of luxe broodjes . Voor ons was het bed te zacht. Douche werkte niet goed.

Vriendelijke ontvangst
    • Deluxe Driepersoonskamer

Dekbed smerig en vuil. Vol stinkende gele plekken Er waren werken aan de gang in het hotel. Alle begrip ware het niet dat om 08u00 In de ochtend werden we opgeschrikt door zeer luide knallen ten gevolge van deze werken. Ontbijt is voorzien tot 10u30: om 9u echter was het buffet voor 50% leeg. Geen eieren, geen spek, geen koffiekoeken, geen croissants....

Vriendelijke ontvangst Goed ligging Ruime parking

Het was naar mijn zin.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt mocht wel meer uitgebreid en de spek was slap. Ik heb het liever krokant.

De kamer was heel fijn en het bed slaapt prettig! Parkeergelegenheid vond ik super! .

Het ontbijt was gewoon OK.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Niet alles was even netjes. Er waren kleine plekjes op de lakens. Ook hoor je goed wanneer andere personen toekomen of wanneer de personen boven je opstaan.

Het ontbijt was gewoon OK.

we hebben een fijn verblijf gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De verlichting op de kamer wat betreft bij het kluisje was te weinig.

We werden vriendelijk ontvangen. De kamer was royaal en schoon en alles is er aanwezig. Het ontbijt was goed. Op loopafstand van het centrum.

Alles voorhanden wat er nodig was.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ongeacht dat de flacons proper waren, vind ik het altijd net iets meer hebben om individuele zeepjes te krijgen ipv grote flacons met pompje.

Alles voorhanden wat er nodig was. Geen 'grande luxe' maar perfect in orde

topweekend maar hotel viel heel erg tegen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Veel lawaai door airco op de kamer! Personeel wou ons van kamer veranderen maar daar ook zelfde zoemende geluid. Ontbijt viel ook tegen, zelf geen vergeperst fruitsap. Beleg was verkleurd...

Goed voor een nacht.

Tafels anders schikken.

De broodjes bij het ontbijt waren hard, geen verse sandwiches, prepare zag er vies uit, niet gezellige aan lange tafels, we zaten als in een refter.

heerlijk en aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

het ontbijt. had de indruk dat sommige broodjes croissants en zalm al enkele dagen oud waren.

De perfekte en correkte bediening en hulpvaardigheid van deze mensen

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Kamer was goed. Hotel is lekker rustig. Mooi centraal gelegen maar alleen het ontbijt was .....
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het ontbijt dat mag echt nog veel beter. Kaas, worst, ham was gewoon droog. Randjes waren hard. Sneden brood waren hard. (Geen broodbox) melk stond niet gekoeld. Gewoon op tafel. Dit was €15,- !!! Zou er geen €1,- voor geven

De kamer is mooi

• Beoordeeld op: 3 december 2017

mooie badkamer, ruime kamer, moderne inrichting en...

De bar is strak maar niet heel gezellig. Bij het ontbijt mag wat beter worden afgeruimd. ontbijt OK maar niet super.

mooie badkamer, ruime kamer, moderne inrichting en vriendelijk personeel

Mooie verzorgde kamers.

De douche was totaal verstopt. Ik heb mij niet eens kunnen inzepen. De douchemuur was ook erg beschimmeld en had een scheur. Door de kleur vd muur viel dit initieel niet op. Het ontbijt was Ok, maar de tafel was niet meer gedekt om 9h30. Hoewel het ontbijt tot 10h30 liep. De ontbijtruimte vond ik niet gezellig.

Mooie verzorgde kamers. Heel netjes. De badkamer was mooi en stijlvol.

Voor de prijs wel iets beter verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wat tegenviel was de waterdruk, de douche (3e verdieping) had een zeer matig straaltje water, bijna op het erbarmelijke af. Daarnaast is de afwerking van de badkamer erg basic, de wasbak was niet vastgeschroefd en de kieren niet dichtgekit. Daarnaast kan het ontbijt wel wat beter, er werd slecht aangevuld (veel lege bakken) en de eieren waren geheel smaakloos. Koffie was wel prima.

Goede lokatie midden in het centrum. Gratis parkeren op eigen parkeerterrein van hotel was prima.

Heel aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Had graag een antislip matje gehad in douche want die was nogal glad Misschien enkele flesjes water in minibar

Alles was goed kamer, ontbijt Personeel heel vriendelijk en behulpzaam Parking was volzet en ze hebben ons direct naar ondergrondse parking door verwezen

Prima kamers. Weinig personeel aanwezig. Alleen receptioniste . Ligging wel gunstig tov het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ontbijt viel tegen. Weinig personeel om aan te vullen. Voor 15 euro had het wat beter kunnen zijn. Zeeppompjes in badkamer waren leeg , deze werden de andere dag aangevuld. We misten een terras , zodat je even buiten koffie kon drinken Airco op de kamer werkte niet. .

Mooie, vooral schone kamer Goede bedden.

prijs, kwaliteit en ligging was ok

ontbijt was prijs/kwaliteit iets minder de netheid van de badkamer kon beter

kamer was comfortabel, bed was goed, parking voor auto en fietsen was super !

Knap vernieuwd hotel

Geen badmat. Kamermeisje zat in het midden van de gang op de grond te sms-en.

Mooi vernieuwd, kleurrijk en veel licht. En upgrade gekregen naar deze mooie kamer. Mooie ontbijtruimte.

zeer goed
    • Deluxe Driepersoonskamer

de wifi is niet zo goed goed genoeg voor mailtjes en surfen op het internet met telefoon of laptop maar meer niet

dicht bij de stad winkels en kroegen op loop afstand en resteurands ideaal bij dit verblijf

te duur voor wat het is

Na een online reservatie via de site en een 15min later aangekomen bij het hotel werden we op wacht gezet. Ik toonde op mijn telefoon de reservatie doch wegens geen bericht op hun pc moesten we alsnog wachten. Na aandringen werd er gezocht naar een kamer. Deze was zeer basis. Voor een verblijf van 2 nachten en tweemaal ontbijt voor 2pers werd er over de 300 Euro gerekend. Dit was naar ons inziens ver over de prijs. Gelijkaardige hotels zijn duidelijk goedkoper en ontbijt is dan inbegrepen.

Het parkeren was ok

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Vlakbij centrum op wandelafstand 5 minuten

Waarschijnlijk vergeten werk, maar er waren maar handdoeken (zowel groot als klein) voor 1 persoon op een 2 persoonskamer.

Het ontbijt is uitgebreid en zelfs vers fruit aanwezig. De ontvangst aan de receptie en de service en behulpzaamheid en vriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

vraag bij boeking een recent opgeknapte kamer, dan is het ok!

Er zijn opgeknapte kamers in het hotel (daar sliep ik een aantal weken terug) maar ik had een echt oude kamer met afbladerend behang. Tapijt vuil en een verschrikkelijk plakkerige afstandsbediening voor de TV. Bweeiik...

dat je met open armen ontvangen word aan de receptie met...

een groot nadeel bij het ontbijt buffet dat als er iets leeg is dat ze het niet direct aan vullen je moet dan maar eten wat er nog is . dat vind ik niet kunnen persoonlijk

dat je met open armen ontvangen word aan de receptie met glaasje bubbels . en dat je kan gaan zitten en daar iets drinken das perfect.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Aangenaam verblijf voor een dagje uit in Turnhout
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Een van de 2 matrassen was te zacht.

Deluxekamer was een mooie strakke ruime kamer. Hotel in centrum van de stad op minder dan 5min lopen van de winkelstraat. Bioscoop ook op loopafstand. Voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Prachtige schone kamers,geen overlast,goede...

Ontbijt viel mij wat tegen,gewoon brood was er niet aanwezig,alleen broodjes en croissants . Rest van ontbijt was goed.

Prachtige schone kamers,geen overlast,goede parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De 2de dag was het ontbijt wat minder en op de website stond er geschreven dat er een minibar was maar die was er dus niet.. er is echter wel een kleine bar beneden waarschijnlijk daar door de verwarring

De vriendelijkheid van het personeel het verzorgde ontbijt

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

mooi ingerichte kamer.

de douche liep niet door..bij het opheffen van het roostertje kwam een grote hoeveelheid haar uit het putje...dus geen douche kunnen nemen...heel jammer...mooi ingedeelde badkamer

mooi ingerichte kamer...lekker ontbijt (al zijn de ontbijtkoeken en brood wat aan de harde kant...mooi buffet met voor ieder wat wils..

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Tof maar kort verblijf. Komen zeker nog eens terug naar dit hotel.

Blijkbaar stonden de verwarmschotels niet aan want de eieren en het spek waren koud.

Heerlijke bedden, enorm ontbijtbuffet, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Goed hotel voor zakenbezoek centrum Turnhout, niet zo geschikt voor privé uitje.

Het (weinige) personeel is vriendelijk, maar het hotel is verder erg onpersoonlijk. Goed voor een zakelijke trip, privé zou ik er niet zo snel heen gaan.

De kamer en badkamer waren basic maar prima, strak ingericht, schoon en comfortabel genoeg.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Gewoon goed

Jammer dat douche geen regendouche was, pas gerenoveerde kamer vertoont tekortkomingen zoals de wand in de douche die barsten heeft aan de onderkant

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Receptioniste werkte heel traag en begreep precies niet...

Receptioniste werkte heel traag en begreep precies niet alles.... Ze rekende ook teveel aan.... Geen ideaal iemand voor zo'n job.... De ontbijtzaal had heel slechte akoestiek.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

goed maar prijzig hotel

Erg gehorige kamers, redelijk prijzige kamers, en ook 15 euro voor ontbijt is niet echt goedkoop

Goed hotel, goede ligging, gratis parkeren, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Zijn dag later terug gaan logeren in hetzelfde hotel.

Zijn dag later terug gaan logeren in hetzelfde hotel. Eerste keer viel ons heel goed mee, alles piekfijn in orde. Propere kamer, heerlijk ontbijt. Tweede keer : vuile kamer ( haren en vuil in bad en badrand, voetafdruk op spiegel in kamer, nog water in waterkoker....), ook ontbijt viel tegen : geen fruitsap, geen bruin brood, heel lange tijd geen koffie)

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Een zeer matig hotel op een goede locatie!

Het toilet was niet doorgespoeld bij aankomst.... Er waren geen extra kussens aanwezig. De airco deed het niet, er stond een staande ventilator in plaats daarvan... In de badkamer waren geen zeepjes e.d, aanwezig. Verder was het er heel rustig, wat ongezellig aandoet voor zo'n groot hotel!

De locatie in het centrum van Turnhout was heel goed.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Dicht bij centrum en toch rustig.

De airco werkte niet

De kamer was in orde, met voldoende comfort. Het ontbijt was goed en compleet. Er is een prive parking aanwezig, en in ons geval waren ze bereidwillig om onze fiets een veilige stalling te geven.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

leuk hotel

hotel was veel te warm incl de kamer en de vensters gaan alleen open op kipstand prijs kamer op booking.com niet conform met prijs eigen website hotel bij voorafgaandelijk bellen naar het hotel is dit wel rechtgezet enhebben we de correcte kamer voor de correcte prijs gekregen

ontbijt was super kamers waren super personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

goede locatie maar niet de prijs waard

Het was een erg warm weekend toen wij overnachtten in het hotel. Bij aankomst kregen we pas te horen dat de airco het niet deed. Op de kamer en in de hal was het erg warm. Er stond een hele kleine ventilator op de kamer die niet toereikend was. Met open raam slapen was gehorig. Het was netter geweest om dit bij het boeken te vermelden, we hadden dan een andere keuze kunnen maken. Daarnaast vind ik de prijs te hoog voor de kwaliteit van de (kleine) kamer. Voor deze prijs zou ik dit hotel afraden.

Locatie en gratis parkeren.

Ideaal

Vriendelijk onthaald
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt werd niet bij aangevuld dus als gevolg weinig keus in brood

Goede jamer

Prima hotel, goeie locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Top ontbijt en heel vriendelijk pedsoneel

Redelijk
    • Deluxe Driepersoonskamer

Er zou airco op de kamer zijn...het was niet koel te krijgen.

De ontvangst was goed.

Goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Werken in een hotel aub niet starten om 7.15 uur. Zeker in een weekend!

Goede ligging.

Perfect

De tussendeur

Heerlijk bed om op te slapen

Mooi modern ingerichte kamer

Mooi modern ingerichte kamer

Geen terras

In centrum en toch rustig

Goed ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Goed ontbijt. Goede locatie.

Prima prijs kwaliteit
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

In de badkamer 1 handdoek die echt rafelig was . Beetje gehorig.

Ontbijt uitgebreid. Kamer netjes.

het ontbijt was goed,veel keuze

het ontbijt was goed,veel keuze

ontbijt was een beetje weinig maar mooie kamers

ontbikt kon beter

ontbijt was een beetje weinig maar mooie kamers

Zeer goede locatie en verzorgd ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Zeer stoffig in de kamer, en het bed was niet stabiel. Dit kan zeker beter

Zeer goede locatie en verzorgd ontbijt

Comfortabele kamers, erg vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Wel jammer dat er veel lawaai was bij het schoonmaken van de overige kamers om ons heen en onze buren

Comfortabele kamers, erg vriendelijk personeel.

Perfect
    • Deluxe Driepersoonskamer

Ontbijt perfect. Kamers mooie en praktisch ingericht

Parkeren bij het hotel in het centrum.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Parkeren bij het hotel in het centrum.

Prima gelegen hotel met vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Geluid 's nachts van een technische installatie

Vriendelijkheid personeel

Nette moderne kamer.

Er is geen uitgebreide bar in het hotel

Nette moderne kamer. Moiie verlichting en een stopcontact naast het bed

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

6,0
    Voldeed

Ik voelde de veren in de matras!

We vonden het hotel erg basic.

Matig!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Zeer karig ontbijt. Erg veel lawaai van de airco, verwarming kon 's nachts niet lager dan 19 graden

Parkeerplaats op het terrein van het hotel

Zie email verstuurd 4 maart

aan het ontbijt was er ook een glutenvrij assortiment

aan het ontbijt was er ook een glutenvrij assortiment

ligging en rust

ligging en rust

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Moderne toets
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Stof op kastjes boven koelkastje

Moderne toets

Alles was piekfijn in orde

Alles was piekfijn in orde

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid.

We blijven dit hotel aanraden voor kortverblijven.

Nihil

Kamer was weer zoals verwacht. Proper, goed uitgerust en voldoende ruim.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

is voor herhaling vatbaar. op wandelafstand van het stadscentrum en ook vlot bereikbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

de kamers waren heel net en verzorgd ontbijt was , gewoon,goed, voldoende

• Deluxe Driepersoonskamer

De ligging, vriendelijkheid van het personeel, mooie nette kamers, goed ontbijt, dicht bij de winkels.

Gezelligheid ontbijtruimte

Gezelligheid ontbijtruimte

leuk stadshotel , en gemakkelijk bereikbaar

nihil

afgesloten parking wandelafstand stadscentrum proper ruime inkom vriendelijk onthaal

Nette kamers en goed ontbijt

Nette kamers en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ruime kamer en badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Voor die prijs mag er een gevulde mini bar zijn in de kamer.

Ruime kamer en badkamer. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Ok, maar zal toch alternatieven zoeken volgende keer

Kanalen op TV geen VTM of Vier of 2b??? Alleen snacks met kaas (allergisch aan kaas)

Ontbijt is erg goed!

Minibar leeg Voor lichtkop uit bed stappen Tv zenders beperkt bv geen VTM Hard bed

• Beoordeeld op: 22 november 2017

We waren er voor een fietswandeling dus zijn niet lang op...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

We waren er voor een fietswandeling dus zijn niet lang op het hotel gebleven. Maar voor de tijd dat we er waren was alles prima in orde.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

heel vriendelijk personeel, ideaal gelegen, ontbijt was in...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

heel vriendelijk personeel, ideaal gelegen, ontbijt was in orde