Beoordelingen over Hotel Victoria 3-sterren

Rue Des Récollectines, 4, 6940 Durbuy, België

#17 van de 22 hotels in Durbuy

Goed behalve slaaptekort en kinderen die tot snachts werden wakker gehouden
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 tweepersoonsbedden

Ligging kamer met kinderen

Ingecheckt voor 2 volwassenen en 2 kinderen ( 1.5 jr en 5.5 jr ) . Kamer aan straatkant gekregen , vlak onder kamer een garagebox waar drank vh restaurant gestockeerd stond met als gevolg veel lawaai tot 1u snachts . Niet bepaald kindvriendelijk en weinig nachtrust .

Geweldige kamer, lekker ontbijtbuffet.

Het was zeer warm. Airco op de kamer was welkom geweest

Geweldige kamer, lekker ontbijtbuffet. Je kan zeer lekker eten in het restaurant van het hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Genoten van Durbuy mede dankzij Hotel Victoria

Sfeervol hotel met zeer vriendelijke en behulpzame staff. Het restaurant van het hotel is het beste in Durbuy met een prachtig en bovenal gezellig terras

Een fijne en warme accomodatie
    • Deluxe Kamer

De vouwgordijnen mogen iets langer zijn en zo ophangen dat de ramen open kunnen blijven staan voor de frisse avondlucht.

De materialen die verwerkt zijn en de vriendelijkheid van Louise.

Fantastisch verblijf in het hartje van Durbuy!

Geen privé parking. Ligt in een voetgangersstraat wat natuurlijk wel rust brengt.

Heel comfortable en mooie kamer waar je direct tot rust komt. In het hartje van durbuy met talloze mogelijkheden zonder gebruik van auto. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Matig,het restaurant wzd

De kamer ,géén kastje voot5 kledij,alléén een stang en.2 plankjesm

Een kamer zonder grote spiegel,alléén er kleine vergroot spiegeltje op hoogte en niet praktisch van hoogte. Het ontbijt was goed maar niet in vergelijking met de prijs =15.€ Durbuy lag er ook verlaten bij dwz overal waren verbouwingen aan de orde,ook in het hotel zelf

mooie, verzorgde en gezellige kamer.

de vloer maakt veel geluid (hout) dus wat op de tippen van onze tenen moeten lopen om niet te veel lawaai te maken.

mooie, verzorgde en gezellige kamer. Aangename ontvangst en vriendelijk personeel. Ook het ontbijt was goed en lekker. Het hotel ligt in het midden van durbuy, een goede ligging dus !

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Schandalig

De kamer was oud, niet proper, de muren kwamen los en heel de douche was in schimmel, de vloer en het bed maken super veel lawaai, dit hebben we gemeld aan de receptie. Bij het melden van de vuile kamer, kregen we meteen een andere kamer het personeel was volgens mij al op de hoogte dat de kamer niet in orde was, want zonder te controlen gaven ze ons derect een andere.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Aangename kamer, doch een paar problemen

Bij aankomst geen electriciteit in de kamer, donker. Was wel snel opgelost maar toch.. Slot van de deur blokkeerde regelmatig. S'nachts stil geronk van ventilator (ventilatie systeem). Dus slechte nachtrust. Hierdoor zal ik deze kamer zeker niet meer boeken. Ik kan niet spreken van de andere kamers. Douche cabin in slaapkamer geeft slordige indruk. De cabin is wel heel ruim.

Goed ontbijt, ruime kamer, alles netjes

Gezellig verblijf midden in het centrum van het knusse stadje

Sanitaire gedeelte was abominabel! Wc-bril was los en de deur van de douchecabine was nauwelijks open te krijgen. Douchekop was enorm groot ijzeren "geval" dat je noch kon draaien noch eraf halen! De hele badkamerconstructie zag er primitief uit en verkrachtte de authenticiteit van de kamer! Trap (authentiek maar helaas verwaarloosd) in dit oude gedeelte is slecht onderhouden en een hele "klim" voor mensen die niet meer helemaal goed ter been zijn, maar ook oncomfortabel!

Kamer bevond zich in het oorspronkelijke gedeelte, zag er verzorgd en knus uit en bood een supermooi uitzicht.

Mooie locatie voor een actief en culinair weekend

Oude kamer, netjes maar verlangt naar modernisering passend bij de rest van het hotel

Authentieke maar moderne uitstraling in hartje Durbuy! Karaktervol interieur modern icm oude elementen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

We waren er eerder al geweest maar hadden toen de nieuwe...

We waren er eerder al geweest maar hadden toen de nieuwe kamer gehad, daarmee viel het nu echt tegen, heel verouderd en met schamele trappen: aan vernieuwing toe

Je bent maar een toerist

De elekticiteit viel gans de tijd uit Er werd geen excuus aangeboden voor dit, lange, ongemak Stofzuigen terwijl je ontbijt Poetsen en poetsgerief midden in de weg waar je moet overstappen Duur ontbijt Geen isolatie Klokkende geluiden van water uit het bad, snachts waar je wakker van komt Je hoort alles vd buren Geen lift geen hulp met de koffers

Het was naar wens en meer

2 enkele bedden naast elkaar gezet i.p.v. 1 dubbelbed zorgde ervoor dat mijn partner en ik soms tussen de 2 bedden kwamen te zitten

Het was er rustig en het personeel was erg hartelijk

Goede service.

Goede service. Er bleek geen lift te zijn in het hotel. Op zich voor ons geen probleem alleen voor onze hond is het beter geen trappen te lopen. Er werd meteen een andere kamer geregeld in een ander hotel van hen wat om de hoek lag.

We hebben genoten van ons verblijf in Durbuy.

Badkamer was heel klein. Wij hebben liever een aparte toilet en een bad in de badkamer ipv een douche.

Het ontbijt was heerlijk en het diner ook. Super lekker gegeten in het restaurant. De kamers waren standaardkamers.

ruime kamer ,een goede matras ,ruime badkamer ,lekker...

geen haardroger in de badkamer ,en soms hoorde je het water in de buizen van het ligbad borrelen, meer verse borden ,als je bijv gebakken eitje eet ,en je wilt dan nog eens teruggaan om iets anders te eten ,je moet steed uit hetzelde bord eten

ruime kamer ,een goede matras ,ruime badkamer ,lekker ontbijt, en vriendelijk personeel

Kan veel beter.

Personeel was enkel Franstalig. Kamers waren heel erg klein, hadden geen frisse geur, waren niet voorzien van ventilatie en waren niet geïsoleerd met als gevolg dat elk geluid vanop de gang of nabijgelegen kamers duidelijk hoorbaar waren. Ook de hoofdkussen waren versleten en badkamer had amper warm water. Het ontbijt tussen 8u en 10u was heel miniem. Om 9u waren er geen eieren of beter meer, de charcuterie werd niet bijgevuld en ook de koffielepels waren op.

de ligging in de autovrije straatjes van Durbuy

Heel gehorige kamers. Krakende trappen. Om 9 u 's morgens waren ze al aan het schoonmaken. Veel te warm in de kamer. Ontbijt was geen 15 euro waard. Geen croissants, spek was op en werd niet bijgevuld, ... Hotel vonden wij veel te duur navenant wat je er voor terugkreeg.

de ligging in de autovrije straatjes van Durbuy

Wel logeren, niet de menu nemen!

-De kamers in het oude gedeelte gehorig. -Kamer 1 geen douche. -Het avondmenu "3 plates" a lot to do about nothing. Duur en niet voldoende!!! Net als de tapas aan de overkant "7 by Juliette" (van dezelfde baas) te duur "18 euro voor een halve aardappel een klein kippebilletje,een mini wrapje een mini soepje en 5 kersen. Dit verwacht je trouwens niet als je tapas besteld.

Locatie top! Slapen en ontbijt in mooi hotel!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Het was fantastisch!

De kamer was zeer warm, als we raam openzette dan waren er muggen. Misschien vliegenramen of iets van airco?

Het ontbijt was super , de kamer ook supermooi ingericht. Super vriendelijk personeel ! Echt de moeite !

De omgeving .

Kamer was enorm warm , geen ventilatie,vliegenramen etc .. Voor een luxekamer ontbrak een ijskast met wat drinken en een ligbad

De omgeving . De kamer was proper

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Heerlijke vakantie gehad alleen jammer van het ontbijt.

Je betaald 15 euro voor het ontbijt terwijl je tussen 4 verschillende beleg soorten kan kiezen. Dat vonden we jammer.

De kamer was super en altijd schoon als we weer in het hotel kwamen top!

Beperkte kamers,

Uitzicht op daken, koffiemachine lange wachtrij s'morgens, ontbijt nog eens apart betalen. Geen medische middelen voor verzorging, eerste EHBO, moeten apotheker zoeken voor verzorging

Alles dicht bij elkaar niet nodig om zich te verplaatsen

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Foto's website kwamen totaal niet overeen met de kamer. Badkamer en sanitair niet ok (toilet voor de douchedeur, douche met loszittende afloop, ....) Daardoor was het plots wel prijzig!

Restaurant en ontbijtbuffet was zeer goed. Goed bed

• Beoordeeld op: 19 april 2017

De brunch in hotel sangelier was uitstekend ,ook het...

Het weer maar daar kan hotel niets aan veranderen,wij zijn helaas 1 dag vroeger naar huis gegaan.

De brunch in hotel sangelier was uitstekend ,ook het restaurant victoria is zeker aan te bevelen , zeer lekkere grill.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Een kort verblijf in Durbuy

De kamer is groot met een grote badkamer en jacuzzi. Het onthaal aan de receptie was supervriendelijk. We kregen zonder probleem een verlate checkout

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

liefllijk plaatsje, fijne wellness in hotel Sanglier, eenvoudige kamer.

geen warm/weinig warm water. Nauwelijks/niet gedouched. Water was telkens op....Heel vervelend. Jammer dat er geen ontbijt was in het hotel, terwijl er toch faciliteiten zijn om te eten.

De ruimte van de hotelkamer en uitzicht. Heel goed bed :)

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

we hadden een kamer geboekt in hotel Victoria ( omdat we...

we hadden een kamer geboekt in hotel Victoria ( omdat we daar al gelogeerd hebben en de kamer zeer goed vonden ) bij aankomst boden ze ons een kamer aan in Le Sanglier des Ardennes omdat we s' avonds diner geboekt hadden in Brasserie Fred en s'morgens ontbijt in le Sanglier des Ardennes we gingen akkoord maar de kamer was klein en vloerbekleding (tapijt ) was versleten en met plekken dit verwacht je niet in zo'n hotel en vinden we een afknapper zeker gezien de prijs die ze voor de kamer vragen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

De junior suite was heel ruim en gezellig om te delen met...

Enkel jammer dat er geen lift aanwezig was, dus moesten we elke avond en ochtend de buggy naar de auto doen en onze dochter en bagage naar de 2de verdiep dragen.. heel vermoeiend en niet zo comfortabel.

De junior suite was heel ruim en gezellig om te delen met onze dochter van 7maand

• Beoordeeld op: 24 december 2016

een weekendje uit met de kerstmarkt erbij, kortom heerlijk

jammer dat het ontbijt in een ander hotel was maar het ontbijt zelf maakt alles goed

de sfeer in het hotel, oud gebouw maar toch mooi ingericht, heeft ook z'n charmes

• Beoordeeld op: 13 november 2016

matig verblijf voor max 2 dagen

Kamer niet conform boeking, achteraf in orde gekregen, 4,5€ voor kraantjeswater, ontbijten op verplaatsing en slechte koffie bij ontbijt

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ontbijt was super!

Graag hadden wij wat vroeger gegeten met de kinderen en kleinkinderen die op bezoek waren maar,dit,was niet mogelijk Bij vertrek hadden we wat problemen om te betalen daar er nog geen personeel was.

Ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fles wijn bestelt van 2013 volgens de kaart. Bleek dat het etiket was overplakt en was het een 2015. De maître zei dat dit niet zijn probleem was, maar van de fournisseur. Maar wij hebben niet gekregen wat gevraagd werd. Compensatie NUL DE BALLEN!!! Boerenbedrog eerste klas om toch maar die ene euro meer te verdienen op de kap van toerist !!!!!!!!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Locatie hotel super maar hotel zelf en het ontbijt waren eigenlijk zijn geld niet waard.

Bij het ontbijt stikte het van de vliegen. Niets was afgedekt en de vliegen zaten overal op het eten. Personeel sprak alleen maar frans.( of 1 enkel woordje engels ) Douche in kamer 15 liep constant over.

De locatie.

Super ruime kamer.

Super ruime kamer. Zalige douche.overhheerlijk ontbijt op terras . Top ligging

heerlijk om er even uit te zijn

geen airco

het ontbijt was elke dag het zelfde, dit is jammer.

goed maar lawaai overlast werken aan de parking

geluid buitenaf

Alles top

fantastisch !

geen airco zodat de ramen open stonden en er veel lawaai in de straten door komt in de kamer tot s'nachts !

ontbijt en kamers waren geweldig !!

geweldige kamer en prima hotel

alles

Een fijn verblijft. Accomodatie voldeed aan verwachtingen.

Verduistering in de kamer (nr 32) dakraam en gebrek aan airco.

Globaal ok, onthaal en ontbijt zeer goed.

Zeer mooie kamer

Zeer mooie kamer

Mooie nieuwe kamers

Geluidsoverlast (kamers)

Mooie nieuwe kamers

Super aangenaam!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het was jammer dat er geen plaats meer was in het restaurant voor de avondmaaltijd.

De grote en mooie gezinskamer!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Was maar 1 Nederlands sprekende televisiezender maar is op zich niet erg

Lokatie

Leuke plaats, erg lekker weer en een prima hotel.

Diner en ontbijt prima. Enkele mensen van ons gezelschap vonden de bedden te zacht.

De kamer kon iets properder zijn vooral het toilet.

De kamer kon iets properder zijn vooral het toilet. Het ontbijt was meer dan voldoende en het eten in het Restaurant was zeer lekker.

aangenaam

Sanitair

Het en ontbijt en de menukaart zijn voortreffelijk.

De ligging was ideaal.

locatie top, maar hotel matig.

badkamer ( oude douche, niet regelbaar en bijna geen water) , geen bar in hotel

locatie

Toch een aangenaam verblijf

Geen parkeerplaats bij het hotel, geen frigotje, en veel lawaai van de brasserie

In het nieuwe gedeelte, ruime kamers, veel licht en zeer netjes

Mooie en propere kamers, heel lekker ontbijt alsook heel...

Niets negatiefs

Mooie en propere kamers, heel lekker ontbijt alsook heel vriendelijk

Deugddoend!

parking (pech door de kerstmarkt)

Alles was geweldig! (behalve het weer ;-)

super komen volgende kerst terug

ontbyt heerlyk veel variatie

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Super restaurant,heerlijk p

De badkamer,geen mogelijkheid om te douchen alleen bad

De vriendelijkheid en ligging

• Beoordeeld op: 5 december 2017

tof gezellig én zeer aangenaam!

Piepkleine badkamer

Heel lekker ontbijt én avondeten!

Ons verblijf was heel goed

De badkamer is ver aan vernieuwing toe.

Het restaurant was zeker in orde.

Goed bed

Kleine badkamer, sober ontbijt.

Goed bed

Toplocatie en heerlijk ontbijt.

Door een korte stroompanne in de nacht was er 's ochtends geen warm water en geen chauffage.

Toplocatie en heerlijk ontbijt.

Leuk

Echt ardennen

aangenaam

Een douche op de kamers zou handig zijn,ligbad wa laag.

het ontbijt was lekker!!

Doen we zeker over in hetzelfde hotel

geen opmerkingen

het ontbijt en het lekkere eten in het restaurant

Geluidsisolatie

Geluidsisolatie

De locatie en de vriendelijke mevrouw aan de receptie.

De badkamer was nodig aan een schilderbeurt toe. Geen haardrogers.

De locatie en de vriendelijke mevrouw aan de receptie.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Prachtig voor herhaling vatbaar

De wifi

Nog gelogeerd in durby maar dit was toch beter

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Zeer goed

Goed gelegen

Geweldig!

Prachtige kamer, heel goede ontvangst

spijtig dat er op een superieure kamer geen frigo en geen safe aanwezig waren

Prachtige kamer, heel goede ontvangst

Zie supra

Geen airco geen koelkast dit toch wdnwdlijk on de zomdr voor die prijs

Zeer verzorgd!Blij weerzien na 10 jaren.

Opletten boven om je hoofd niet te stoten aan de zijkanten van het dak.

Zeer uitgebreid ontbijt aan schappelijke prijs. Proficiat!

Volgende keer boeken we een ander hotel. Sanglier des ardennes

Badkamer en bereikbaarheid van de kamer. Slechte trappen

Ontbijt was super en ook het diner was goedp

Ontbijt is OK

Kamer was enorm klein en zeker aan vernieuwing toe.

Ontbijt is OK

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

uitstekend

alles

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Eigen parking

Het kader, vriendelijkheid, behulpzaam, netheid, arrondisement, het restaurant prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De hele badkamer werd nat tijdens het douchen. Een deur zou handig zijn.

grote, ruime kamer