Beoordelingen over Parkhotel Villa des Effats Vielsalm 3-sterren

Rue De La Grotte 11, 6690 Vielsalm, België

#7 van de 15 hotels in Vielsalm

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Hoewel mij bij het inchecken werd verteld dat ze niet echt...
    • Studio

Hoewel mij bij het inchecken werd verteld dat ze niet echt rekening konden houden met mijn lactose-intolerantie, kreeg ik toch elke ochtend rijstmelk of amandelmelk aangeboden. Het personeel was zeer vriendelijk!

Voor herhaling vatbaar..

We hadden juist de kamer tegenover de straatverlichtingspaal, waardoor er veel licht in de kamer was. Maar dit zal ons zeker niet weerhouden om er terug naartoe te keren...

Gezellig knus hotelletje met supervriendelijk personeel. In de onmiddellijke buurt van mooie wandelweggetjes en het centrum. Vlotte bediening. Goed ontbijt, alles voor handen...

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk, flexibel en...

Uitgebreid ontbijtbuffet, heel vriendelijk, flexibel en Nederlandstalig personeel, prachtige tuin met kabbelend beekje, lekker diner, kindvriendelijk (wel eigen bedje meegebracht)

Goed geslapen en rustige groene omgeving

De kamer had geen shampoo of douchegel en deze was ik zelf ook vergeten...was er stiekem ook een beetje vanuit gegaan dat ze die misschien hadden staan.

We kwamen binnen lopen met een hond die daar eigenlijk niet mocht zijn, en kregen direct een studio aangeboden in het park beneden waar hij wel mee naartoe mocht. Prachtig tuin/park met vijver, beekje, bomen en gras. Schone kamer met nieuwe stevige bedden en frisse dekens. Stevige waterdruk uit de douche en alles verzorgt. Lekker ontbeten in de ochtend en de receptionist was buitengewoon vriendelijk. Ga er graag nog eens heen!

goed,gezellig,proper,goede parking voor motos

De verduistering van de kamer.En dat is dan ook alles.

fantastisch ontbijt.Goed restaurant(wel een gewone zeer goede keuken.Kamer:alles wat er moet zijn.Mooie tuin of beter mooi park.S nachts rustig.Geen geluidshinder van andere kamers.Kortom wat wil je meer;alles is er.

Kamer 5 is goed en rustig gelegen ;

Avondmaaltijd was gemiddeld, vooral de bijgeleverde groenten waren onvoldoende (kleine portie en weinig gevarieerd)

Kamer 5 is goed en rustig gelegen ; uitzicht op het achterliggend park is prachtig.

Was een zalig en ontspannen verblijf.
    • Suite met Whirlpool

Jacuzzi was een gewoon bubbelbad wat iets verouderd was. Deed nog wel wat het moest doen maar is wel aan vervanging/herstelling toe. Ontbijt was verzorgd en degelijk en een eitje volgens keuze, het enige wat miste is fruit.

De rust was zalig, hoewel mijn verwachtingen van een Suite iets hoger lagen, is het verblijf reuze meegevallen. Klein parkje achter hotel en riviertje dat er loopt is zeer rustgevend. Zeer vriendelijke uitbaters waarvan de man Nederlands praat. Vrouw doet echt haar best.

Goed hotel voor enkele nachten

Eigenaars spreken Nederlands en waren erg behulpzaam. Parkeergelegenheid is erg goed. Kamer die wij hadden was groot en de bedden comfortabel. Ze zijn onlangs ook gerenoveerd.

En prima stop geweest.

Niets viel er tegen. We waren met de motor en konden deze in een afgesloten garage zetten. Prima dus!

Er waren, denken we, op dit moment nog weinig gasten maar er was een prima ontbijt met vers gekookte eieren naar persoonlijke wens.

Grandioos
    • Suite met Whirlpool

De jacuzzi was helaas een eenpersoons bubbelbad

Huisdieren niet welkom volgens de site, wel via booking.com. Telefonisch overleg leverde prima compromis op.

Is zeer goed meegevallen

Kamers zijn aan renovatie toe, maar ik meende gehoord te hebben, dat ze zouden gerenoveerd worden.

Zeer vriendelijke en behulpzame baas. Zeer vriendelijk personeel. Alleen daarom gaan wij waarschijnlijk al eens terug gaan.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We zijn 's avonds blijven eten in het etablissement. Voor een grillrestaurant waren we erg teleurgesteld in de presentatie van de maaltijd. Daarnaast ontbrak er een goede afkruiding.

Communicatie ging vlot in het Nederlands. Zeer sympathieke uitbaters. Het ontbijt was verzorgd en uitgebreid.

Mountainbiken en belgische gastronomie.

De sanitaire voorzieningen in het hotel waren gedateerd.

Gastvrijheid was prima. Omgeving beeldschoon om te fietsen en/of te wandelen. Ontbijt was overheerlijk.

Voor een driesterren hotel zeker OK.
    • Studio

De verlichting verbeteren naar de kamers in de tuin. (nu pikdonker) Parkeerplaats zeer slijkerig en slecht aangeduid. (je bent er voorbij voor je het weet)

Het ontbijt was goed en voor dit niveau zeer divers. De kamer was groot genoeg. De menukaart was zeer divers en het eten lekker. De gastvrouw en gastheer waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeer acceptabel verblijf met behulpzaam personeel

Kamers zijn wat verouderd maar het is ook een historisch gebouw.

Eigenaar was buitengewoon behulpzaam (opzoeken van info over verbod op wandelen in jachtgebieden).

Geen bijzonder hotel, wel goed.

Geen moderne kamers. Wel comfortabele bedden, een prima douche en alles was netjes en schoon. Erg vriendelijk personeel. Ik heb het diner genuttigd in het hotel en het was prima. Ik was op de motor en de eigenaar had een plekje in de garage gereserveerd.

goed voor een paar dagen ,wel een beetje duur

ontbijt en avond eten waren dik in orde ook spraken ze Nederlands wat voor ons een plus punt is .ook zeer vriendelijk . ook al is het hotel aan de straat gelegen geen lawaai gehoord .ook de motor kon binnen overnachten groot pluspunt .

Schande dat Booking.com dit nog verhuurd.

Povere keuken zonder karakter. Kamerprijzen niet in verhouding met de kwaliteit. Hele hotel lijkt een langzame dood te sterven.

De hulpvaardigheid van de hotelier.

voldoende
    • Suite met Whirlpool

geluidsisolatie, beperkte keuze bij (enkel brood) ontbijt

kamer was ok, jaccuzzi goed, geen uitleg over de werking ervan te vinden, wifi code niet meegedeeld bij aankomst, en geen of nauwelijks ontvangst (zogezegd door werken in het dorp)

Fijn hotel. Prima op loopafstand van centrum en alle andere activiteiten die u wilt ondernemen.
    • Suite met Whirlpool

Beetje onderhoud aan het pant en tuin zouden nog beter zijn voor de uitstraling van het hotel.

Prima ontbijt. Je moet niet te veel verwachten van 3 sterren.

eenvoudig, maar goed

Gordijnen verduisteren niet voldoende.

Charmant hotelletje, vriendelijke eigenaars (nederlandstalig), vlotte bediening. Uitgebreid ontbijt vergeleken met de prijs. Eenvoudige menukaart, je bent in de week niet verplicht een dagmenu te nemen.

Ideaal hotel voor wandelaars die een dag of 2-3 in Vielsalm willen verblijven!

- Zeer slechte WiFi-verbinding (valt constant uit). - Zeer beperkt aanbod van tv-zenders: slechts 2 Nederlandstalige, geen Eurosport, Discovery of National Geographic.

- Ligging op wandelafstand van Spar, centrum en wandelroutes. - Nederlandstalige uitbater. - Restaurant zeer degelijk, met ruime keuze. - Kamer verzorgd, goede bedden (koelkastje ontbreekt wel). - Privé-parkeergelegenheid achter het hotel. - Klein parkje met vijver aan de rivier.

ontbijt was in orde en het restaurant s'avonds was super...

personeel in het restaurant nederlands spreken want bij de booking stond wij spreken uw taal de patron en zijn vrouw daartegen spraken wel goed nederlands

ontbijt was in orde en het restaurant s'avonds was super een aanrader

ontspannend verblijf, voor herhaling vatbaar

Ik kan geen min punten aanhalen.

hotel met karakter; antieke hoekjes en modern comfort en prachtige tuin (park). een uitgebreid en lekker ontbijt. vriendelijk en goede bediening.

Geweldig!

De bedden sliepen heerlijk (boxspring), kamers waren schoon en netjes. Leuk dat er een espresso apparaat op de kamer stond! Koffie/thee werd netjes bijgevuld na gebruik. Personeel zeer vriendelijk en beleefd. Ontbijt heel erg gevarieerd, lekker en gezond. Veel keus! Geen overlast gehad van andere gasten.

HET ONTBIJT WAS ZEKER IN ORDE EN DE KAMERS OOK.

niets wij kunnen niets slechts zeggen

HET ONTBIJT WAS ZEKER IN ORDE EN DE KAMERS OOK. VOOR ONS WAS ALLES OKE HET PERSONEEL EN DE EIGENAARS WAREN HEEL VRIENDELIJK EN EEN MOOIE OMGEVING ZEKER EEN AANRADER WIJ KOMEN NOG TERUG

Heel vriendelijk en hartelijk onthaal.

Heel vriendelijk en hartelijk onthaal. Ondanks het late aankomstuur werd toch geen moeite gespaard om ons nog iets lekkers klaar te maken. Een voortreffelijke en zeer verzorgde maaltijd!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Hadden geen meer wensen

Vriendelijke gastheer en gastvrouw.Wilden ook graag informatie geven Verblijf aan de oevers van de Salm. Eenvoudige kleine stad

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Leuk, schoon en gezellig hotel!!

Het was een authentiek, gezellig en schoon hotel. Met een goed verzorgd ontbijtbuffet en heerlijk avondeten en erg aardige eigenaars en personeel. Kortom zeer aan te bevelen!!

Heel tof hotel, nette en leuke studio.
    • Studio

Heel tof hotel, nette en leuke studio. Lekker ontbijt. Heel aangenaam dat je vlak aan de studio kan parkeren. Studio was heel net, en stil. Je hoort niets van de gasten naast of boven. Zeer plezant om eens te kunnen rondwandelen in de tuin. Heel goede prijs/kwaliteit. Heel vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Het restaurant was verzorgd maar de keuze was beperkt en leek meer op een fastfood restaurant. Gelukkig was er een degelijk dagmenu en nog steeds een zeer goede wildschotel te verkrijgen, beiden zeer prijslijk en aan te bevelen.

Bij aankomst was de indruk, zowel van buiten als binnenin maar simpel, ouderwets en aan de buitenzijde bijna vies. Eens op de kamer apprecieerden wij de netheid. De badkamer was eenvoudig, klein maar zeer net. De bedden waren prima en er was geen geluid van buiten waar te nemen. Het ontbijt was in orde met voldoende keuze. Het hotel was o.i. geschikt voor een kort verblijf en voor een goede overnachting.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Het was heerlijk
    • Studio

De stopcontacten zaten niet op handige plekken.

Ontbijt was uitstekend verzorgd, de studio lag in een parkachtige tuin dn de gastheer was uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Co alarmsysteem in living/ slaapruimte is te gevoelig...

Co alarmsysteem in living/ slaapruimte is te gevoelig want gaat af bij damp van de badkamer. Voorstel: het apparaat verder van de badkamer plaatsen.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Een aanrader

Zeer vriendelijk ontvangst. Authentiek hotel in Ardeense stijl. Zeer proper. Lekker ontbijt in mooi kader en mooi zicht op de tuin met vijver. Wij verbleven er maar één nacht, maar is het overwegen waard om meerdere nachten te verblijven. Goeie ligging. Prijs -kwaliteit uitstekend.

Leuk hotel voor weekendje weg.
    • Suite met Whirlpool

Bij aankomst was kamer erg koud, het duurde wel even eer kamer op temperatuur was.

Suite is in bijgebouw, ruime nette kamer. Voorzien van magnetron, ijskast, koffiezetapparaat en waterkoker.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Een zeer goed hotel waar het verblijf boven verwachting was!!!

De eigenaar en zijn vrouw scheppen er genoegen in de gasten het naar hun zin te maken! Na bij aankomst te hebben gedineerd hebben we besloten nergens anders meer te gaan eten! Na ruim 30 jaar bijna dagelijks uit eten te zijn geweest kan ik met een gerust hart stellen dat het eten uitstekend was!!!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Eerste en laatste keer...

De hotelverantwoordelijke was ok zolang alles standaard was. Iedere supplementaire vraag werd wiw uitgevoerd maar met een zucht. De douche was echt vies, de kamers afgeleefd en oud. De weg van de parking naar het hotel een survivaltocht...

De ligging was dicht bij de plaats waar ik heen moest.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Typische Ardens hotelletje. Prijs/kwaliteit een aanrader!

Ik vond het jammer dat het nogal koud was in het restaurant. We reisden met een klein baby'tje dus voor ons mocht de verwarming wat hoger staan. Verder is het hotel een beetje verouderd. Maar de vriendelijkheid van de eigenaars en het feit dat alles netjes in orde was, maakt dit ruimschoots goed.

Zeer vriendelijke mensen die veel moeite doen om het hun gasten zoveel mogelijk naar hun zin te maken. De eigenaar is na onze aankomst 's avonds nog in zijn keuken gedoken om voor ons iets klaar te maken. Heel gastvrij dus. Het uitzicht tijdens het ontbijt was super. Onze kamer was ruim en netjes in orde. Een typisch Ardens hotelletje ... wij komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Lekker eten in het restaurant.

Lekker eten in het restaurant. Menu van 20 euro was echt lekker (stoofvlees,...). Andere gerechten ook de moeite. Ontbijt ok. Basic ingerichte kamers, prijs kwaliteit ok.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Prijs kwaliteit zeker oké

Er ontbrak een waterkoker op de kamer voor thee tenzij het de bedoeling was om warm water te maken met behulp van de koffiemachine. Dit toestel maakte enorm lawaai.

Gezellige kamer ook al was het gedateerd. Hygiene in kamer was uitstekend. Zeer aangename en vriendelijke gastheer. Ontbijtkamer was een zeer mooie setting. De wandeling in de omgeving was zeker de moeite. We hebben ook ons diner gehad in het hotel: het eten was lekker maar ontbrak wat verfijning.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Vriendelijk personeel en super kamer
    • Suite met Whirlpool

Had gedacht dat het bubbelbad groter was. (Voor 2 personen)

Kamer was schoon, zeer ruim en sfeervol, gesitueerd in de oude paardenstallen. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Wij hadden een kamer met whirpool maar je moest als je wilde...
    • Suite met Whirlpool

Wij hadden een kamer met whirpool maar je moest als je wilde douchen de douche beethouden die kon je niet ophangen. Prijs kwaliteit valt tegen en ontbijt had wat uitgebreider gemogen.

Goed hotel plus ruimeparkeer plaats

Alles was goed ontbijt kamer personeel wifi weet ik niet heb ik geen gebruik van gemaakt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

zeer vriendelijk personeel - hebben nog tot laat de keuken...

Koffiemachine op kamer was defect ?

zeer vriendelijk personeel - hebben nog tot laat de keuken open gehouden.

de bedden waren top,

de baan vlakbij

de bedden waren top, supervriendelijke uitbater wandelkaart van hotel kunnen gebruiken

Was erg goed zeker een aanrader

Ontbijt was heel goed en de kamer ook

Gedateerd maar dat heeft zeker zijn charme.
    • Suite met Whirlpool

De tuin. De klantvriendelijkheid. Maar de eigenaren hebben het veel te druk.

uitstekend

locatie, eerder een doorreishotel

uitstekend

meer moet dit niet zijn

ontbijt mocht voor mij een stuk vroeger starten geen frigo op de kamer

ontbijt in orde, accommodatie ook in orde

Locatie en kleinschaligheid.

Kwaliteit en bediening avondmaal. Mindere kamer dan vorig jaar.

Locatie en kleinschaligheid. Nette kamers.

Alles was heerlijk en het weer was uitstekend.

Het ontbijt was uitstekend alles was aanwezig.

De uitstraling van het pand met parkje aan de achterzijde

Niets kunnen vinden, prima hotel.

De uitstraling van het pand met parkje aan de achterzijde

• Suite met Whirlpool

Alles overtrof de verwachtingen, de locatie, ontvangst en het ontbijt!

Het ontbijt was goed en lekker. Wij zijn heel tevreden, was heel schoon en heel vriendelijk.

Pure verwennerij met heerlijk eten
    • Suite met Whirlpool

De uitbater! Zeer vriendelijke persoon en staat echt klaar voor de gasten. Speciaal voor ons cocktailsaus gemaakt. Toppie!!

De service van de hoteleigenaar

De service van de hoteleigenaar

goede ligging, rustig gelegen, mooi uitzicht op de tuin,...

goede ligging, rustig gelegen, mooi uitzicht op de tuin, rustig. Lekker ontbijt. Goede prijs kwaliteit.

Aanrader voor als je verblijftin Vielsalm

Ontbijt was goed in heel leuke veranda, die uitzicht gaf op de mooie tuin achter het hotel

Mooie ontbijtlocatie en locatie algemeen.

Prima kamer, kan wel een opknapbeurt gebruiken

Mooie ontbijtlocatie en locatie algemeen. Ook goed ontbijt

het ontbijt was uitstekend en de kamer idem

de muziek in de eet/ontbijtzaal

het ontbijt was uitstekend en de kamer idem

Een gezellig hotelletje .

Ontbijt was goed niets op aan te merken

Mooie omgeving.

Snelheid. Overzicht

perfect!

ontbijt was heerlijk, 1x diner in het restaurant gegeten en dat was ook goed. Kamers waren schoon en ruim. Aparte stalling voor fietsen.

Fijne hotel

Bed comfortabel maar iets te smal Geen koelkast/minibar

Goede ontbijt Mooie omgeving Vriendelijke personeel

goede ontvangst / ruime keuze ontbijt / avond eten...

goede ontvangst / ruime keuze ontbijt / avond eten zeer goed

• Studio

Gastvrij en netjes en erg ruime studio

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Zeer uitgebreid ontbijt.
    • Suite met Whirlpool

Wat hinder gehad van het verkeer.

Zeer uitgebreid ontbijt. Goede bedden.

Heerlijk genoten!

Nvt.

Het ontbijt was compleet. De kamer was zeer recent gerenoveerd, perfect allemaal.

zeker voor heraling vatbaat
    • Suite met Whirlpool

zeer vriendelijke ontvangst en heel het verblijf echt heel vriendelijke en behulpzame eigenaars . Heerlijk ontbijt

voor herhaling vatbaar

Ruim ontbijt. Vriendelijk baas, en personeel. Restaurant meer dan behoorlijk. Eenvoudige lekker

Vriendelijk personeel , lekker ontbijt

kleine kamer

Vriendelijk personeel , lekker ontbijt

Het ontbijt was lekker. Gezellig en rustig en rustiek hotel met park en vijver, naast de Salm. Vriendelijke uitbater en personeel.

• Suite met Whirlpool

De service, flexibiliteit, gastvrijheid. Vlakbij centrum en CenterParcs. Ook 15 km van Baraque Fraiture voor sneeuwpret!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

redlijk voor een nacht !!

kamer en vooral badkamer

het onthaal was heel goed!