Beoordelingen over Villa Roma

Tier de Rome 27, 6940 Durbuy, België

#5 van de 13 B&B's en herbergen in Durbuy

9,8

Aanrader in prachtige omgeving

Superlieve mensen die ons echt thuis lieten voelen, goede tips gaven, heerlijke ontbijtjes bereidden!!! Alle verwachtingen overtroffen en aan werkelijk alle details waren gedacht. Heerlijk tot rust gekomen.

Zorgeloos genieten op een uitstekend verzorgde plek.

Persoonlijke ontvangst, belangstelling en hulpvaardigheid. Lekker uitgebreid ontbijt met heerlijk zelfgebakken producten en producten uit de streek.

We hebben genoten van de schone kamer, mooie omgeving en het gastvrije en vriendelijke ontvangst.

Wij waren er toen het 38 graden was, dus een airco was prettig geweest. Er stond wel een goede ventilator klaar!

Linda en Robert zijn erg vriendelijk en gastvrij. De omgeving is fantastisch.

Villa Roma heeft de lat hoog gelegd voor de rest van onze vakanties! Het was genieten.

De ruime kamer en badkamer, de hygiëne, de prachtige tuin, de ligging tov stadje en andere activiteiten (rustig in ruime en relatief nieuwe woonwijk, maar toch dichtbij vertier), het lekkere ontbijt en de oprechte vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren. Hierdoor hebben we een heerlijke, ontspannen vakantie gehad! We denken er met veel plezier aan terug, nogmaals bedankt Linda en Robert!

Verblijf 20/07 - 22/07

Super mooie locatie. Je kunt in de buurt mooie wandeling maken. Robert en Linda waren super lief, wij hebben veel tips gekregen over leuke restaurantjes en route voor de wandeling. Verder was de kamer echt netjes. Kortom wij zijn heel erg tevreden.

Met oma naar Villa Roma

Eigenlijk niets.

De gastvrijheid. Even een praatje en een welkomstdrankje bij aankomst. Leuke mensen. En alles was erg netjes. Oma had het ook erg naar haar zin evenals de kids.

Zeer aangenaam, voor herhaling vatbaar

Niets viel echt tegen. Een kamer met terrasje zou echt de kers op de taart zijn geweest.

Heerlijk ontbijt. Prima kamer Vriendelijk ontvangst., Info over bezienswaardigheden en streek werd zeer op prijs gesteld.

Gewldige accomodatie met prima ontbijt en zeer vriendelijke mensen

Helemaal niets

De ligging is geweldig. Je bent zo bij de uitvalsweg maar ook snel in het stadje zelf. De accomodatie is heel netjes, schoon en een lekkere ruime badkamer (kamer 4) De gastvrouw en gast heer waren heel gezellige mensen die het leuk vinden als je aan het eind van de dag even komt vertellen wat je die dag hebt gedaan. En gezellig iets met hen drinkt. Het was onze keer in Villa Roma maar wij gaan zeker nog een keer terug. Top locatie met top beheerders.

Fantastisch verblijf in een prachtige omgeving.

Eigenlijk viel niks tegen. Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Mooie ruime kamer met eigen badkamer. Alles was keurig schoon en netjes. Ontbijt was uitgebreid en heel goed. Wij voelden ons erg welkom.

Prachtig verblijf een aanrader voor iedereen.

De gastvrouw en de gastheer waren super vriendelijk en boden alle hulp aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, het ontbijt was zeer uitgebreid, de kamers waren kraak proper in een schitterende omgeving.

Gewoon grandioos!

De ontvangst was uitstekend. Heel vriendelijke uitbaters. Het ontbijt was geweldig. Er was meer dan keuze genoeg. Vers gebakken brood, taart, cake, eitjes... De kamer, badkamer en sanitair waren kraaknet, bijna steriel. Dit zit tegen perfectie! Meer dan een bezoekje waard! Dikke proficiat aan Linda en Robert. Doe zo voort!!!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Vriendelijke mensen die graag voor je klaarstaan.

Afstand naar het dorp is niet ver maar de wandeling is best pittig en niet echt geschikt als het donker is.

Vriendelijke mensen die graag voor je klaarstaan.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Robert en Linda zijn heel aangename mensen.

Bij een volgende investering in de kamers, zou een douchedeur ipv gordijn een goeie optie zijn.

Robert en Linda zijn heel aangename mensen. Gastvrije ontvangst. Goeie tips. Heerlijk ontbijt.

Aangenaam verrast door de gastvrijheid! Het leek alsof we op bezoek waren bij vrienden.

De gastvrijheid van de uitbaters en hun behulpzaamheid. Ze nemen de tijd voor hun gasten om een babbeltje te slaan en/of tips te geven over de streek. Het ontbijt was eveneens dik in orde.

Linda en Robert zijn heel gastvrij, vriendelijk en...

Linda en Robert zijn heel gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben heel veel nuttige tips: waar kun je heen, wat kun je daar doen. Dingetje extra doen, of iets lenen? Geen probleem. Als je een uitvalsbasis zoekt voor de Ardennen is dit je ideale verblijf.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijkheid en behulpzaamheid van de...

Verduistering voor het raam, liet het nachtlicht van de buitenverlichting te fel door.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijkheid en behulpzaamheid van de uitbaters, aan B&B ruime parking. Stalling voor fietsen mogelijk.

ZALIG!

niets viel tegen! perfecte vakantie

Heerlijk ontbijt! SUPER vriendelijke mensen. Overal aan en bij. Heel proper en gezellig. Gewoonweg de ideale verblijfplaats.

Gezellig relaxte verblijfje in Durbuy!

Het ontbijt was zeer goed,met een vers gekookt eitje of een spiegeleitje naar keuze. Verder vers gebakken appelcake en andere varianten. De dag van aankomst werden we blij verrast met een drankje en een knabbel terwijl we een gezellig praatje maakten met de heer en mevrouw des huizes, robert&linda een leuk koppel uit nederland.

Het was een ongelooflijk aangenaam verblijf.

Niets aan te merken.

Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker. De mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Indien we nog eens naar Durbuy zouden gaan, dan opteren we zeker voor Villa Roma.

Leuk verblijf met enthousiaste uitbaters.

Heel hartelijke ontvangst. Prima ontbijt. De uitbaters geven goede tips en staan je bij met raad en daad. Gelegen op wandelafstand van Durbuy in alle rust.

Een aanrader!

Als ik dan toch 1 minpuntje moet opgeven: we zijn pikdonkere kamers gewoon, dus waren erg vroeg wakker door de lichte gordijnen. Dit is puur persoonlijke voorkeur.

Hartelijk onthaal, prachtige ligging, leuke kamers, heerlijk ontbijt.

hebben heerlijk genoten

Prima ontvangst.schitterende gastvrouw, gastheer en een héél mooie locatie. Het ontbijt was heerlijk.Mooie kamer met een super uitzicht vanop het balkon. We hebben écht genoten van ons verblijf. Komen zeker nog eens terug.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Kamer was aan de kleine kant. Met een niet al te groot raam waardoor het snel warm was. Maar voor 2 nachten was het goed te doen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

de ontvangst was als thuiskomen heel vriendelijk met een...

het weer maar ja dat heb je niet in de hand , ik zou anders niet weten wat mij niet beviel

de ontvangst was als thuiskomen heel vriendelijk met een drankje,het ontbijt was voortreffelijk met zelfgemaakte producten en lekkere appeltaart jammer ik kreeg het recept niet mee ook de ligging is prachtig.

Het ontbijt was erg goed, de kamer was schoon en comfortabel.

Het ontbijt was erg goed, de kamer was schoon en comfortabel. De eigenaren gaven leuke tips en stonden altijd voor je klaar. Een pluspunt was, dat gedurende ons verblijf de motor in de garage mocht staan.

Fantastisch!

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij villa Roma, vriendelijk ontvangst, veel tips over de omgeving, altijd tijd voor een praatje en een drankje, en het ontbijt was heerlijk! Kamer was van alle gemakken voorzien. Heerlijk verblijf!

erg leuk en relaxed

Het was warm in de slaapkamer

Zeer aardige gastvrouw en gastheer. Zeer goede uitvalsbasis voor buitenactiviteiten. Op loopafstand van gezellige plaatsje Durbuy

Leuk, maar niet voor herhaling

om 23u45 naar de kamer gaan douchen en o 00.05 telefoon krijgen dat je stil moet zijn vond ik echt niet fijn

Kamers sober zeker kamer 1 gaf opgesloten gevoel Ontbijt was in orde Omgeving mooi

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Wij hebben het naar onze zin gehad in Villa Roma. Attente eigenaren.

Ik vind een douche met plastic gordijn niet meer van deze tijd. Overal vind je een inloopdouche.

Het ontbijt was prima. Kamer met gedeeld balkon aan de kleine kant. Aardige eigenaren. Locatie net buiten het centrum met prachtig uitzicht en grote tuin met vele mogelijkheden. ( BBQ, jeu de boullesbaan).

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Linda en Robert jullie zijn een voorbeeld voor hoe je gasten het echt naar hun zin maakt, TOP!!

Het ontbijt was echt top, met heerlijke zelfgemaakte producten. Ook de ontvangst was erg goed en we voelde ons erg welkom. Ondanks ons tijdige aankomst werd er tijd voor ons gemaakt (uit respect zullen we ons in het vervolg netjes aan de aankomsttijd houden). De accommodatie is erg schoon en de bedden zijn erg goed. Ook is het mogelijk om een extra vraag te stellen waarop de gastvrouw en heer een duidelijk antwoord geven. Uitleg over activiteiten uit de buurt is duidelijk en volledig. Ook de avond in de tuin onder het genot van een drankje vervaarde de groep beter dan bij een goed restaurant of eetcafé. Daar hebben we bijvoorbeeld nog gezellig jeu de boules gespeeld. Villa Roma zullen we zeker nogmaals bezoeken met deze groep maar ook als goede optie houden als verblijf voor mijn gezin. Linda en Robert bedankt voor het heerlijke verblijf.

super leuke mensen die het uitbaten prachtige locatie met...

bij de horeca in de omgeving is de prijs kwaliteit verhouding nogal ver te zoeken

super leuke mensen die het uitbaten prachtige locatie met fantastische tuin en super goed ontbijt 10 uit 10

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Heel sympathieke uitbaters die alles met hart en ziel...

Heel sympathieke uitbaters die alles met hart en ziel uitoefenen ! Uitstekend verzorgd en de service is tot in detail perfect. Ook biedt het hotel een prachtig zicht. Kort beschreven, voor de prijs die ik betaalde kan het niet beter. Hoedje af ,doe zo verder !!!

Een top locatie met zeer gastvrije mensen top !!!!!!!

Niets is me tegengevallen, behalve dat ik verloren heb met tafelvoetbal van Robert maar dit behoort niet bij de beoordeling

Een zeer vriendelijk ontvangst, met duidelijke toelichting hoe e.e.a. in werking ging de aandacht en de service en de hartelijkheid

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Top uitbaters (vriendelijk, zorgzaam, behulpzaam, spontaan...

Top uitbaters (vriendelijk, zorgzaam, behulpzaam, spontaan en gastvrij), ontbijt prima (met streekproducten en zelfbereide producten), kamer perfect in orde, ligging zeer goed (dichtbij mooie wandelroutes, adventure park, centrum Durbuy en prachtig landschap) Kortom: uitstekend verblijf met een aangenaam vakantiegevoel!

een was uitstekend

het was goed zo als het is, er was in orde.

alles was er ,het ontbijt was heerlijk, de kamers waren proper en er was niets tekort, het was een heerlijk verblijf een aanrader.

Als hotelgangers zeer positief verrast door deze B&B, enorm goed!!

De ligging is super, gastheer en vrouw zijn enorm vriendelijk. Ontbijt doet niet onder voor dat in een goed hotel, heerlijk dus! Het is een goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten in de buurt, en wandelen in de omgeving is prachtig. Het dorpje Durbuy heeft diverse goede restaurants en is heel gezellig. Wij voelden ons zeer welkom en hebben echt genoten van ons verblijf.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

In één woord fantastisch.

Wellicht iets comfortabeler stoelen op de kamer en een mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee op de kamer.

Villa Roma ligt op een prachtige locatie even buiten Durbuy. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, geven tips over wandelingen en bezienswaardigheden in de buurt. Hun enthousiasme is aanstekelijk. Het ontbijt is prima en elke ochtend voorzien van Villa Roma huisgebak. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ontzettend vriendelijk onthaal door de eigenaars.

Ontzettend vriendelijk onthaal door de eigenaars. Veel tips en uitleg om onze reis aangenamer te maken. Lekker ontbijtbuffet met producten uit de streek.

Uitbaters zeer aangenaam in de omgang.

Uitbaters zeer aangenaam in de omgang. Zorgen voor momenten van contact en geven snel thuisgevoel. Geven graag info en informeren achteraf ook of alles naar wens was. Aangenaam evenwicht tussen afstand en nabijheid.

super ontvangen en verzorgd door de gastheer en gastvrouw

De wc op de badkamer is iets aan de hoge kant voor kleinere mensen.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd door de gastheer en gastvrouw. De kamer was zeer proper met een mooie badkamer en een prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Rustige en zeer goede ligging, dicht bij het centrum DURBUY.

Tv heeft een klein beeldscherm - Radio/wekker gewenst. Doucheproduct gewenst in badkamer.

Sobere mooie en proper kamer. Behulpzame en zeer vriendelijke uitbaters. Ontbijt is in orde - met veel variatie.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Aangename omgeving en een heerlijk ontbijt en een warm onthaal!

Als de kamers allemaal volgeboekt zijn, geeft de verwarming te weinig warmte!Indien er nadien kamers vrij zijn, functioneert de verwarming voldoende!

Zeer goed ontbijt,en de kamers proper en verzorgd!

Aangenaam verblijf!

Niets om op aan te merken.

Was de eerste keer dat wij naar een b&b gingen. Zijn goed ontvangen, zeer vriendelijke mensen, gezellige kamer en omgeving en het ontbijt was helemaal in orde. Kortom alles viel naar onze verwachtingen! Een aanrader om te doen en voor herhaling vatbaar!

Voor onze paar dagen was alles zeker in orde !!!

Wat ons een beetje teleurstelde was het ontbijt, het bruin en wit brood is op zijn Hollands , en een beetje variatie in beleg , alle dagen het zelfde , maar toch van goede kwaliteit!!!

Vriendelijk ontvangst door de mensen van de B&B , en de kamer met badkamer was zeker in orde . En goede parking bij het huis!!!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heerlijk verblijf, goede bedden, goed ontbijt, goede locatie en heel toffe uitbaters

Dit was de beste B&B ooit. Alles viel mee, maar vnl de spontane vriendelijkheid van de eigenaars, gratis wandelkaart en rugzak meegekregen, genoten van hun goed humeur en goede humor. Zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Prima overnachting net buiten Durbuy

Het bed bestond uit twee matrassen en twee dekens. Dit vonden wij als koppel heel jammer. Voor de rest wel een comfortabel bed.

Heerlijk ontbijt 's ochtends met veel aandacht voor leuke details zoals appeltaart met appels uit de tuin, een 'goede morgen' bordje voor elk gezin ...

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Genieten

Misschien extra handdoekje in badkamer voor de handen. Jammer dat er geen waterkoker is op kamer (maar stond ook niet beschreven,is wel een aangenaam extratje)

Hele lieve mensen.we kregen een welkomstdrankje. Ze kunnen veel talen. Gezellige eetkamer en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

mooie ligging met grote tuin.

2 dagen zelfde ontbijt, 2 stoelen op de kamer, niet comfortabel na een dagje wandelen. meer een 3* verblijf.

mooie ligging met grote tuin. Vriendelijke, behulpzame eigenaars

• Beoordeeld op: 27 september 2016

tof en leuk verblijf, voor herhaling vatbaar

geen opmerkingen. kleine tip: zeep/shampoo op de badkamer

vriendelijk onthaal, ontvangstdrankje, ontbijt prijs/kwaliteit perfect, leuk verblijf, op wandelafstand naar Durbuy, verblijf voor herhaling vatbaar

Heerlijk ontbijt.

Heerlijk ontbijt. Fijne ontvangst. Prachtig uitzicht.

Je hebt niet het gevoel dat je in een B&B terecht komt, ze geven je een heel huiselijk gevoel

Zeer goed

Heel vriendelijke eigenaars. Heel behulpzame mensen. Uitstekend ontbijt met verse ingrediënten. Met het stadje Durbuy op wandelafstand ideaal.

Super leuk weekeind gehad

Super service. Goede gastvrouw en heer. Niets was teveel... Super weekeind

Erg fijn en leuk

Een hele mooie lokatie. We werden uiterst vriendelijk ontvangen!

Fantastich

Heel goed ontvangen, ontbijt heel goed , Robert en Linda zijn heel vriendelijke en spontane mensen, wij gaan zeker terug :-)

FANTASTISCH

¨NIKS

WAKKER WORDEN EN DE GEUR VAN VERSE KOFFIE EN VERSGEBAKKEN BROOD OPSNUIVEN IS HEMELS EN DAN ONTVANGEN WORDEN DOOR TWEE LIEVE MENSEN IS TOP

Het ontbijt was echt overheerlijk!

Het ontbijt was echt overheerlijk!

Grandioos

Heerlijk ontbijt.Mooi uitzicht.Zeer vriendelijke uitbaters

Basic

Het vuile douchegordijn , schimmel op het rolgordijn in de badkamer , basis ontbijt

De locatie. Prachtig uitzicht

Leuk en goed bed and breakfast, op loopafstand van durbuy

Soms een beetje gehorig

Ontbijt goed, met versgebakken producten

Het was er zeer proper!

Het was er zeer proper! Het ontbijt was ook goed verzorgd.

Een goed hotel met een super onthaal, nette kamers, alles in orde

Een zeer vriendelijk, warm onthaal!

Heerlijk ontbijt.

De reactie van de B & B eigenaar, typisch voor een hollander.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super, wij gaan zeker terug.

Niets...

Het was heel netjes En een super koppel...

prachtige kamer en badkamer,perfect ontbijt

afstand naar dorp

prachtige kamer en badkamer,perfect ontbijt

Aangenaam verblijf!

Vriendelijk onthaal, mooie kamer en prima bed, heerlijk ontbijt.

Super verblijf

Niks, er viel niks op aan te merken

Gastvrijheid en meedenkende eigenaren, met een laten incheck en vroeg ontbijt

Gastvrijheid.

Gastvrijheid. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Toeristische info die verstrekt werd.

zeer aangenaam om te logeren , voor herhaling vatbaar

misschien meer variatie bij het ontbijt

uitstekende ligging familiale sfeer

goede B&B op prima locatie

tv scherm beeldkwaliteit, mocht iets warmer zijn

ontbijt, uitzicht, stilte, vriendelijkheid

Ons verblijf is enorm meegevallen.

Geen minpunten

Het ontbijt was heerlijk, de uitbaters heel vriendelijk, de kamer goed en het uitzicht prachtig.

Rustgevend

Niets aan te merken

Het was een uitgebreid ontbijtbuffet.

Super verblijf

Zeer vriendelijke ontvangst van de gastheer en gastvrouw, bij vragen kan je altijd bij de uitbaters terecht

Netjes en achoon

Ontspanningen rust verzekerd .

Heel vriendelijk , mooie en rustige locatie.