Beoordelingen over Village de Vacances de Vencimont

5,5

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Afrader om te boeken.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De bedden (spiralen, lattenbodems) waren doorgezakt, waarvoor men had "gecompenseerd" door er een plank op te leggen en een fauteuil was erg gevaarlijk, omdat de rugleuning voor de helft doorgebroken was.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Erg genoten
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het park is geweldig, het huisje erg basis, maar voor ons top. Alleen de bedden man man, daar krijgt een fakieer nog rugpijn van

De schitterende omgeving de rust en ruimte

Sobere vakantie met vrienden.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Chalets zijn wat gedateerd. Chalets verdienen een opknapbeurt en wat herstellingen aan meubilair en uitrusting. Kan properder opgeleverd worden.

De rustige omgeving in een bosrijk gebied. De ruimte rond de chalets. Veel wandel en fietsroutes in de onmiddelijke omgeving. Balkker en beenhouwer op wandelafstand. Elke chalets heeft zijn eigen BBQ.

Een heerlijke vakantie! Midden in de natuur.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Hele charmante huisjes en zeer vriendelijk personeel. We waren wat huiverig geworden door alle negativiteit die er te lezen is.. dus we hadden een emmertje schoonmaakspullen mee. Wat een overdreven berichten allemaal. De vrouw bij de balie had ons gewaarschuwd dat we in de oudere huisjes zaten en er achterstallig onderhoud was. Het viel ons reuze mee! Verouderd? Ja. Vies? Nee! Matrassen waren wel wat hard. Volgende keer nemen we een dekmatrasje mee. Want wat was het een heerlijke plek om te zijn :) Voor dit bedrag zit je op een hele mooie plek in een prima huisje.

De rust en omgeving.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het park is niet echt onderhouden. De badruimte in de huisjes zijn nodig aan onderhoud toe. Er is geen douchegordijn alles wordt nat. De douchekop ophanging ontbreekt . Huisje voor 6 de bedbank is uit de prehistorie. De matrassen zijn aan vernieuwing toe. Jammer . Het sportpark is niet onderhouden. 1 basket ligt op de grond kapot. Tennisvelden slecht.

De rust en omgeving. Kunnen wandelen

Heel mooi domein, prachtig, rustig.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Bij aankomst in het huisje bleek heel veel defect of ontbreken. Na het lezen van de brochure die men krijgt bij het aanmelde, blijkt dat je slechts 2 uur de tijd hebt om deze dingen te melden.

Heel mooi domein, prachtig, rustig.

Het ergste vakantiehuis ooit, we wisten niet dat dit in België nog bestond.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het huis was heel erg verouderd en vuil. Volgens ons niet in die staat dat het nog kan verhuurd worden. Er hing een hele doordringende muffe geur. Al onze kleren en lakens zijn ervan doordrongen (geur die er zelfs na het wassen niet uitgaat). De keuken was te vuil om in te koken, de borden en glazen stonken muf, zelfs na het afwassen. De bedden waren vuil. Stopcontacten bijna te vies om er nog maar een gsmlader in te steken. 3 van de 6 stoelen waren kapot. De dekens waren oude stoffige wollen dekens, geen dekbedden. Kortom, verschrikkelijk!

Er was niets aan het huis waar iets positief over te vertellen was

Ons huisje stond op de perfecte plek, geen ‘overburen’ en...
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het huisje en zijn interieur waren oud. Brandschoon was het niet en de badkamer erg onpraktisch omdat je moest douchen in een badkuip met de douchekop in je hand. Maar als je er de hele dag op uit gaat en alleen s’ avonds in het huisje bent én het is prachtig weer, dan is het een prima huisje! Wat wel jammer en onhandig is, is dat er geen winkeltje of eet gelegenheid op het park zit. Alleen in het dorpje beneden een bakker en een slager, ook geen supermarktje of iets dergelijks.

Ons huisje stond op de perfecte plek, geen ‘overburen’ en een prachtige omgeving!

Het huisje is ruim opgezet en van alle gemakken voorzien.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het vakantiepark is duidelijk oud en aan restoratie toe. Het huisje was erg vies bij aankomst en hebben eerst een grote schoonmaak gehouden. Beddengoed hebben we niet durven gebruiken. Veel dingen stuk, zoals randjes van salontafels die loslieten en barsten in plastic (buiten)stoelen. De grote speeltuin is splinter gevoelig en niet goed onderhouden. Zoals ik al zei: Het park is/oogt oud.

Het huisje is ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. De plek en de omgeving zijn prachtig mooi. Vanuit deze plek kun je de Belgische Ardennen, Luxemburg en Frankrijk prima ontdekken.

Smerige bedoeling
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De hygiëne was zeer zeer slecht. Toen ik de organisatie erop aansprak deden ze net of hun neus bloed. Ben hierop naar de Action gegaan en heb reinigingsmiddelen, beddengoed en kookgerei gekocht. De eerste dag met 3 man de hele chalet ontdaan van spinnenwebben, schimmels onder de wasbakken en in de koelkast, ongelooflijk veel hondenharen op de bedden en zetels. Omdat van de dekens en overige beddengoed zo'n stank kwam hebben we dezen in de badkuip gedaan en heet gewassen en buiten laten drogen en daarna niet gebruikt. Gewoon smerig voor woorden. Op de laatste dag hebben we weer alles grondig gereinigd en proper achtergelaten. De kosten van de eindreiniging heb ik ook teruggevraagd, ben benieuwd of ze daar gehoor aan gaan geven. En verder werden bij aankomst meerdere kosten in rekening gebracht die van te voren niet duidelijk waren en die je alleen per bank kon terugkrijgen. Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

De natuur en omgeving want daarom heb ik op deze locatie geboekt.

Ons verblijf viel mee omdat we mooi weer hadden en we gewend zijn om te kamperen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De chalet staat op het grondplan aangeduid als 'gerenoveerd'. We vroegen ons af wanneer. In de badkamer ontbraken plinten, de kookplaat is erg versleten, de ramen bestaan uit enkel glas, het meubilair en de keukenaccessoires zijn niet voorzien op het aantal personen en waren niet rein. Ze is te nipt om er zes personen te laten verblijven.

De locatie is mooi en rustig gelegen.

Prachtig voor als je van eenvoud houdt en jezelf goed van vermaken.

Niet van toepassing.

Het gevoel dat er nog veel ongemoeid gelaten is, de natuur, de mensen, de dorpjes en.... het park zelf. Waar bestemmingsplannen nog onbekend zijn. De afgelegen bossen en landerijen die vrij toegankelijk zijn, daar waar je nog verdwalen en de stilte ervaren kan.

De ligging is prachtig, maar de kwaliteit en netheid van het huisje was erg matig.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het huisje was niet/nauwelijks schoongemaakt en dat was duidelijk zichtbaar (vol prullenbakje, eierschillen, etc).

De ligging en de omgeving is prachtig!

De omgeving, de barbecue en de speeltuin.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het licht van 1 van de slaapkamers was kapot, het buitenlicht was kapot, de buitentafel was kapot, de buitenstoelen waren kapot. Het was veel kleiner en in een veel slechtere staat dan te zien was op de site. Ook waren de stenen van ons terras kapot waardoor iemand van ons de eerste dag al van het terras is gevallen!!!!!!!!!!

De omgeving, de barbecue en de speeltuin.

Winterweek
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Water werd niet warm genoeg voor een bad, ingang stond pal in de natte wind, terras was vuil zodat je het binnen niet proper kon houden.

Gezellig keukentje-woonkamer... Een bosrijke wandelomgeving, maar de cafés in het dorp, de beloning voor een fikse wandeling, waren gesloten.

leuke ligging midden in het bos
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

kamer niet proper, muffe geur, muffe kasten, dure verwarming op elektriciteit, slechte matrassen, overal loshangende onderdelen van kasten, meubilair, sanitair

leuke ligging midden in het bos

aangenaam met gezin, maar niet om in chalet te blijven
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Voordeur moeilijk te sluiten, kussens zetel, bed vuil, badkamer vuil en schimmelig, deze chalets zijn dringend aan renovatie toe

de omgeving, natuur ,rust, speelplein

Fijn maar wel erg aanpassen aan matige kwaliteit
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De accomodati lijdt onder achterstallig onderhoud, er is matig schoongemaakt, de badkamer is rommelig en het bad erg klein, verlichting was slecht

Mooie groene en rustige omgeving, moois speelpark voor kinderen

Prima voor wat je betaald
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Zelfstandig

Badkamer. Douchekop was moeilijk in te stellen. Dan weer te warm en te koud. Douchegordijn zou handig zijn. Matras vernieuwen is geen overbodige luxe . Alles is oud maar het was goed schoon

Omgeving was geweldig

Park is rustig gelegen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Huisjes erg klein en verouderd. Beperkte mate van comfort. Piepend stappelbed in de tweede slaapkamer. Vochtplekken op verschillende plaatsen.

Park is rustig gelegen. Vriendelijke ontvangst.

Heel slecht door de accomodatie
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De woning zelf! Heel vuil, mijn dochter heeft luizen door 1 van de dekens.. het fornuis werkte niet goed, alsook de koffiemachine.. alles was er heel vuil en viel bijna van elkaar. In de kasten stonk het enorm! De dame van de receptie was allesbehalve beleefd. We hadden enorm veel last van wespen en konden helemaal niet buiten zitten, toen we dit meldden aan de verantwoordelijke heeft ze nog niet eens komen kijken.. Wij gaan daar nooit meer terug!

De streek beviel ons goed!

tegenvaller, gelukkig maar voor een weekend.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Huisje is verouderd. Het ruikt niet fris. Er was schimmel in de badkamer. ( hebben mensen gesproken die er ook aanwezig waren, die zeiden ons dat er in 19 jaar tijd niets veranderd was). Het was zijn prijs zeker niet waard. Hier komen we zeker niet meer terug.

Het onthaal was heel vriendelijk. Het uitzicht was wel mooi. Mooie streek.

tof voor 2 nachten maar niet voor een ganse week
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

de chalets zijn veroudert, de voordeur, schilderwerk, badkamer zijn zeker aan vernieuwing toe. overal is nog enkel glas aanwezig.

De ligging van het chalet is goed, een grasperk rondom het chalet met aan de voorkant een straat, er was ook een gemetselde barbecue aanwezig. rustig, op het domein is enkel een speelplein.

Dingend renouvatie nodig van huisjes.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Zelfstandig

Binnenkant chalet ....het meubilair (oa zetel) van het huisje was smerig. Badkamer vies. Luxe hoeft niet voor ons maar wel basishygiëne. Vaatwas moesten we in emmer doen (gootsteen stuk)

Zeer mooi park, buitenkant mooie chalets. Godelieve, de onthaaldame zeer vriendelijk.

aftands, ouderwets en dringend aan renovatie toe
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

bungalow was verouderd, kapotte stenen die niet hersteld waren zodat kinderen zich konden bezeren aan de scherpe randen, kookfornuis was zo gedateerd dat je er amper op kon koken. indien je dit toch deed ging het brandalarm af wegens geen dampkap. bedden waren hard en klein, verder hing in het bungalowtje een geur van vocht, oud en te weinig verlucht. alles wat binnen is geweest moest gewassen worden, daar de geur hier overal in gekropen was.

uitzicht was mooi. uitzicht over de velden vol met bloemen.

Omgeving de rust .
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Water niet zo warm om te douchen en voor de kinderen had er wel een zwembad mogen zijn huisjes kan iets beter onderhouden worden

Omgeving de rust .weg uit de vakantie gekte . Zat te doen in de omgeving.grootte tuin ruimte zat

De ligging,prachtige omgeving en de rust in de natuur
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het onderhoud en de hygiene in het huisje: verouderd,achterstallig onderhoud en zeer matig schoon! En de informatie over de procedure bij vertrek: op vertrektijden is er geen personeel bij de receptie ,heel vervelend om weg te gaan door een sleutel in een brievenbus te gooien.

De ligging,prachtige omgeving en de rust in de natuur

Mooie omgeving, versleten chalet
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Volledig verouderde chalet. Gaten in deuren, muren en vloer. Bbq rooster kapot en te klein. Stukken van de keuken en dampkap afgebroken.totaal doorgezeten zetel waarin je niet kon zitten.moet heel dringend gerenoveerd worden. Zat ook vol met vliegen. Het was goedkoop maar eigenlijk nog veel te duur voor de gammele chalet. Vriendelijke mensen.

De omgeving, mooi zicht. Niet het gevoel van in een bungalow park te zijn.

Vriendelijk personeel doch prijs - kwaliteit voldeed niet.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Gedateerde bungalow. Niet gezellig. Tuintafels en bbq staan op grind, tussen auto's. Er waren nog dekens ipv dekbed, we hadden hoeslakens... Misschien is het ok dat te vermelden. Prijs was niet meteen duidelijk. Op site stond €210 en dan met de extra kosten kwamen we al gauw aan €300 wat ik echt erg veel vond voor deze bungalow... Geen lokaal winkeltje aanwezig. Omgeving is wel mooi.

Personeel was erg vriendelijk

Prima verblijf in verhouding met de prijs
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Huisje midden in het bos, de rust, vriendelijke mensen(receptie)en in het dorp(bakker en restaurants), de bbq, goede uitvalsbasis voor activiteiten in omgeving

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

matig
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Zelfstandig

accommodatie vochtig en slecht geventileerd, muffe lucht in het hele huisje, niet slechts in de badkamer. Slecht onderhouden. Met weinig onderhoudswerk had het vacantiehuis een veel betere indruk kunnen maken.

mooie omgeving, rustige locatie

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Omgeving.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Geen warm water in badkamer + bij melding probleem afgedaan als gevolg van hoge bezetting park. Klopt niet want ging over individuele elektrische boiler in badkamer. Verouderde accommodatie.

Omgeving.

Gezellig familiemoment
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Bungalows en zeker de badkamers en kitchenettes zijn echt wel in heel slechte staat! De lavabo liep niet door. Voegen in de badkamer waren vol schimmels. Toilet stond wankel...

Het park was normaal niet open. We waren dus alleen met het gezin in 2 bungalows. Wat een luxe. De rust. De kleinkinderen die naar hartelust konden ravotten in het park en op de speeltuin. De honden die konden rondcrossen. En dit allemaal in rust en stilte... ideaal ! Attractieve speeltuin.

Tja... De bungalows zien er prima uit, maar zijn wat ouder en dat merk je. Prima locatie!
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het park zit op een mooie locatie en er is voldoende vermaak in de buurt. Je kunt de auto prima kwijt naast de bungalow, dus ook daar niets mis mee.

Mooi natuur maar niet erg comfortabel.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Bereikbaarheid mobiel. De huizen zijn echt aan een renovatie toe. Er is heel wat kapot.

Zeer rustig gelegen.

Verouderde chalets. Muf.

Zeer rustig gelegen. Prachtige natuur. Vriendelijke ontvangst.

• Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het was vies en versleten een park die bijna ophoudt te bestaan

De omgeving

Goede chalet om confortabel met 4 personen in te verblijven.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Er was geen douchegordijn om te kunnen douchen in het bad.

Goede chalet om confortabel met 4 personen in te verblijven.

Zeer slecht

Het huis

De natuur

6,0
    Prima midden in de natuur. Volgende keer liever zonder overburen.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Overburen! (Die met grind bezig waren).

Midden in de natuur

rustig en gezellig

alles was in orde

lokatie

matig

sanitair

omgeving

de opknapping van de huisjes
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

de opknapping van de huisjes er waren kapotte tuintafel en stoelen licht die kapot was.

Mooi voor wandelweekend.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Gedateerd en slecht onderhouden.

Locatie is voor wandelaars en geocaching geweldig.

slecht

hygiëne en geen comfort

natuur

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goed gelegen in een mooie omgeving

Goed gelegen in een mooie omgeving

prijs kwaliteit is ok . nog even afwachten of ik mijn borg op tijd terug krijg .
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

het is echt basic , en er was schimmel tegen het plafond .

de omgeving en een sympathieke bungalow

Het uitzicht vanuit de accommodatie.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Zelfstandig

De hygiëne in het huisje.

Het uitzicht vanuit de accommodatie.

Leuk voor met kindjes met de speeltuin maar niet deze ligging is niet voor de rust
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Zelfstandig

Veel lawaai buiten langs alle kanten, om 23u nog mensen op een gitaar aan het spelen en luid meezingen, ed

We hebben goed geslapen

Waar voor je geld

Properheid

Rust

Basic vakantie.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

De huisjes waren minimaal ingericht.

Het park was goed ingericht voor kinderen.

Super vakantie
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Super spieltuin en ruestig, dat is een fantastise plaats voor familie

Het speelplein

De geur van de chalet

Het speelplein

Rust

Verouderde huisjes

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ok

Oudbollige bungalow

Rust, prijs zeer goed om enkele dagen te overnachten

Ruim opgezet in bosrijk park.
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Het huisje was smoezelig, vies. Het rook binnen te sterk naar open haard, muf.

Ruim opgezet in bosrijk park. Veel groen om je heen.

Mensen zijn vriendelijk, lueke dorpjes, mooie natuur groen

Mensen zijn vriendelijk, lueke dorpjes, mooie natuur groen

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Toplocatie voor wie van rust en ruimte houdt
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Prachtige ligging, bungalows niet dicht op elkaar, wat een rust

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Rustige omgeving
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Chalet rook muf, het was ijskoud binnen bij aankomst en de keuken was zeer dringend aan vernieuwing toe.

Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Midden in de natuur, rustig en prima uitvalbasis voor...
    • Bungalow met 2 Slaapkamers - Half Vrijstaand

Hygiëne interieur, afwerking, een dampkap was welkom geweest en weinig keukengerei

Midden in de natuur, rustig en prima uitvalbasis voor uitstappen

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Ideale locatie voor een goede nachtrust, en voor de kinderen...

De accommodatie is zeer ruim maar duidelijk aan wat opsmuk toe.

Ideale locatie voor een goede nachtrust, en voor de kinderen de mogelijkheid tot het ravotten in het bosrijke domein.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

Geweldige ligging in de natuur, huisjes met veel privacy.

Slechte bedden, veel mankementen aan huisje (o.a. raam dat niet meer dicht kan, klemmende deuren, kapotte lampen) schimmel in de badkamer, slang van de douche te kort, geen douchegordijn, slechte warm water voorziening, slecht schoongemaakt, meubels vies en kapot, muffe lucht (vocht), geen afzuigkap in de keuken waardoor het hele huisje naar eten ruikt. Verhuurder reageert niet op klachten.

Geweldige ligging in de natuur, huisjes met veel privacy.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

- De rust in het vakantiedomein en de goeie ligging.

We hebben geen tegenvaller gehad. De bungalows zijn misschien wel wat verouderd en aan een onderhoud (schilderwerk buiten - bepaald meubilair) toe , maar er is al een inspanning gedaan om te renoveren ( vb keuken / eetplaats en badkamer). De bungalows zijn wel geen 5-sterren verblijven, maar dat mag je ook niet verwachten voor zo'n democratische prijs.

- De rust in het vakantiedomein en de goeie ligging. - Het weer was ook een echte meevaller. - De klantvriendelijkheid van Godelieve aan de receptie.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2015

Het is gewoon lekker rijden op de motor en dan terug naar...

Je moet betalen voor de schoonmaak in het huisje, nou dat gebeurd dus niet . Het was er gewoon vies dikke laag stof achter de slaapbank en door het hele huisje ! Gewoon jammer dat ze het geld in de zak steken en niet even iemand laat schoon maken ! Maar zo Hoeft het ook weer niet !

Het is gewoon lekker rijden op de motor en dan terug naar het huisje . Prima gewoon mooie bergen leuke wegjes enz !

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

de locatie was mooi en het is een rustig park

de bedden zijn zo slecht dat we eerder naar huis zijn gegaan. de matrassen zijn van het goedkoopste soort flinterdun en oud

de locatie was mooi en het is een rustig park

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

de locatie is mooi

Bij aankomst was de temperatuur dezelfde als buiten, heeft een dag geduurd om op te warmen. Bij de bestelling op booking.com staat nergens dat de lakens extra te betalen zijn?

de locatie is mooi

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Het huisje ligt in een mooie (bosrijke) omgeving.

De huisjes zijn proper, maar gaan al enige tijd mee. Hier en daar zijn er een paar zaken versleten. Isolatie is er niet aanwezig. De (uitsluitend) elektrische vuurtjes moeten op volle toeren draaien om het er warm te krijgen. Na enige tijd lukt dit wel. Gevolg is wel een (relatief) hoge elektriciteitsfactuur.

Het huisje ligt in een mooie (bosrijke) omgeving. Het huisje heeft alles wat nodig is op een beperkte oppervlakte. Op mooie dagen is het heerlijk vertoeven buiten.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

De omgeving.

De bungalow

De omgeving.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Alles.

Alles. Was oud en vies, onveilig voor kinderen en wespennesten onder het dak.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Heel vriendelijke vrouw aan de receptie!

Schimmel in de badkamer; geen warm water, slechte chauffage in de badkamer.

Heel vriendelijke vrouw aan de receptie!!

• Beoordeeld op: 28 april 2016

De omgeving!

Ouderwetse badkamer! Weinig keukengerief! Niet zo veel comfort!

De omgeving! De rust en het groen! Vriendelijke mevrouw aan het onthaal!

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

BBQ/haard aan het huis.

BBQ/haard aan het huis.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Mooie locatie midden in het bos.

Onderhoud van vakantiehuisjes en park laat te wensen over.

Mooie locatie midden in het bos. Veel ruimte tussen de huisjes. Heel rustig.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

De stilte s'nachts

Ik heb Ourthe et Somme aangeschreven met mijn vele klachten

De stilte s'nachts

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Zeer rustig park, midden in de bossen

Restaurant bezoek moet met de auto.

Zeer rustig park, midden in de bossen

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.