Beoordelingen over Value Stay Blankenberge

Koningleopold 3 plein, 8370 Blankenberge, België

#8 van de 9 B&B's en herbergen in Blankenberge

Het was goed weer en daar is alles met gezegt
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer vuil zowel kamers gangen receptie eetzaal. Aftands en zeer verouderd meubileer gaande van geen licht op kamer tot verstopte douche en met planken op gevuld bed

Budget vriendelijk Lokatie

goedkoop en degelijk maar niets bijzonders.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat ik van boeking.com een mededeling kreeg dat er nog een saldo open stond van 20 € voor ontbijt die ik kontant betaald heb aan de hotel eigenaar.

niets bijzonder

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Slecht

Is een oud kot..120 euro zonder ontbijt voor zo een kot is pure oplichterij

Wett niet wat er daar bij iemand zou kunnen bevallen..ik weet niet hoe je dit durft verhuren..is nog geen 50 euro waard

• Beoordeeld op: 7 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren vuile plekken op de vloer, en die plakte ,en er was een bad in plaats van douce

Het ontbijt was redelijk, al wat er was ,was wel vers, maar de eerste dag miste ik yoyourt en fruit, de 2 de ochtend,was en wel yoyourt ,maar nog steeds geen fruit

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Als dépanage voor één nacht is dit best te doen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, voor deze prijs moet je niet veel verwachten. Eerlijke prijs/kwaliteit!

Zeer eenvoudige accommodatie waarvan de kamer toch ruim en netjes (versleten linnen!!!), lekker warm bad, gewoonweg aan vernieuwing toe. Prijs/kwaliteit is goed, je weet dat je voor nog geen 60€ je geen luxe moet verwachten. Wel een verrassend goed ontbijt!!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Goed hotel qua ligging, prijs/kwaliteit is OK

Nihil

Check in gebeurde feilloos, manager zeer vriendelijk, kamer was proper, locatie perfect, ontbijt ook meer als voldoende. Honden meer dan welkom. Prijs/kwaliteit is OK...je moet uiteraard geen luxe-kamer verwachten, daarvoor moet je elders boeken en uiteraard dan ook het dubbele neertellen

Toch een aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit voor deze kamer zou ideaal geweest zijn indien het raam die zich aan de straatzijde bevond op een deftige manier kon gesloten worden. Doordat niet het geval was een onrustige slaapnacht tot gevolg. Ik geef toch een heel goede beoordeling omdat ik hoop dat bij alle basic kamers dit niet het geval was

.Prijs kwaliteit, ontbijt en ligging

1maal nooit meer
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer was leeg, volgens uw beschrijving , haardroger 0 toiletartikelenO shampoo o zeep o Adapter o zelfs geen glazen voor tanden te poetsen Kamer veel te warm geen airco of verluchting 318

ontbijt heel simpel

Redellyk

Kamer naast my maakte al om kwart voor zes smorgens veel lawaai. Bed en tv enkel 1 post nederlands

Ontbyd was goed . Kamer verouderd 1 persoonsbed niet goed was vouwbed slechte matras . Douche was mieilyk te regelen .

Een toplocatie voor een paar nachten!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was als buffet heerlijk. De kamer was meer dan in orde , alleen de matrassen zijn een beetje doorgelegen waardoor ik elke ochtend op stond met rugpijn... Zeer vriendelijk onthaald door de dame!

viel mee
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt viel echt wel tegen we moesten 10 eu betalen en dat was het beslist niet waard. moest ik er ooit nog eens terecht komen zou ik ergens anders gaan ontbijten.

Matig verblijf.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was niet grondig gepoetst. Behangpapier waarop scheuren te zien zijn. Geen douchegel aanwezig. Geen digitale tv.

De ideale ligging. Goedkope prijs.

Absoluut NIET voor herhaling vatbaar! We hebben 225 Euro betaald wat nog geen 75 Euro waard is
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig. Erbarmelijke staat kamers. Alles was vies en smerig. Geen zeep. Werkelijk een schande! Booking.com zou er goed aan doen dit hotel van hun website te weren.

Alleen de ligging

De plaats zelf was leuk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Erg rumoerig, om 16:00 Wás de kamer niet klaar en om 17:45 ook nog niet, rond 18: 00 was de kamer klaar, waren geen handdoeken aanwezig, wasserette was niet geweest, tegen de muur boven het bed hangen 2 lampjes was smerig en lagen condooms in. Deze accommodatie hoeft U mij niet meer aan te bieden.

De plaats zelf was leuk.

Het hotel lag in het centrum niet ver van het station.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag een plint los en er zaten barsten in de muur. Beter eens herstellen.

Het hotel lag in het centrum niet ver van het station. De prijs viel bij ons ook goed in de smaak.

een perfecte slaapplaats op fantastische locatie!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mss om iets in de bar te kunnen drinken of een snack te eten??Maar er waren cafés genoeg in de buurt, en ik veronderstel dat de uitbaatster er alleen voor stond en dus met alle respect hoe ze dat deed dan! spijtig wel dat de trams zo piepten maar dat was ook haar fout niet lol.

Het ontbijt was keurig. Er kan altijd meer maar dat heb je op alle vlakken. Het goede initiatief was vond ik dat ge zelf kon kiezen wanneer en hoeveel of hoe dikwijls dat ge uw handdoeken kon verversen voor het milieu. Alsook de schoonmaak ervan. Je moest nooit je afvragen: zijn ze al geweest of kan ik zelf mijn lakens goed trekken wanneer ik wens...

Blijf er zo ver mogelijk weg!

Deze verblijfplaats kan je geen hotel noemen. Ik heb dit nog nooit meegemaakt in geen enkel land. Wij hadden kamer 210. Er hing verschrikkelijke geur binnen. De ruiten waren zo vuil van vogelstront dat wij er amper door zagen. Dit was een piepkleine 2persoons kamer met een evacuatietrap achteraan als uitzicht. Deze was bedekt met vogelstront, vandaar (gedeeltelijk) de geur. Geen airco met buitentemperatuur van 30°C. Wanneer je venster open deed, had je onmiddellijk grote motten (echt geen normaal formaat), muggen en spinnen binnen die kropen van de gore binnenkeur met hordes naar binnen. Op de muren, deuren, kast waren overal vettige plekken, de kastdeur ging niet open. In badkamer werkte maar 1 klein licht, WC was vuil en de houder van toiletpapier hing er half van de muur. Het licht in de badkamer werkte wellicht niet zodat u de schimmel en vuil niet kon zien maar wanneer je uw gsm-licht opzette dan werd het duidelijk dat je in deze douche best niet kruipt. Overal schimmel en gewoonweg supervuil. Er lagen ook gebruikte wattenstaafjes op de grond. De meubelair was oud. Wij waren terug in de kamer om 1 uur snachts en hebben toen nog van hotel veranderd. Gewoon de deur toe en lopen naar een ander hotel. Liever om twee uur 's nachts in een duur hotel dan een minuut in den deze. Eigenlijk zouden ze alles moeten terug betalen. De kamer en ook het ontbijt want wij hebben hiervoor ook nog apart voor betaald. De foto’s op de site geven niet weer wat de toestand daar werkelijk is.

Werkelijk niets. De locatie was enige pluspunt.

De prijs was 158 euro voor het verblijf maar er werd 160...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De prijs was 158 euro voor het verblijf maar er werd 160 euro in mindering gebracht op mijn creditcard. Ik zou graag dit verschil terugbetaald krijgen.

Valse reclame!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Booking rekent veel meer aan dan je rechtstreeks aan hotel zou betalen. Zogezegd 113 eur voor "luxe kamer" met 31% korting komt op 69 €. Maar eigenlijk is de kamer slechts 49 € waard. Misleidende reclame!!!

niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Volgens mij hebben ze daar allemaal dezelfde kamers en geen luxe kamers. Voor kinderen water bij ontbijt reserveren. Wij moesten een flesje kopen uit automaat. Tot 16 uur wachten om op de kamer te geraken en ook geen voorziening om uw bagage te plaatsen voor en na. Heel lawaaierige kamer (straatlawaai en tram die daar een bocht pakt met gepiep) Ook gelegen aan de zonnekant en zeer warme kamers. Ik had een upgrade gedaan naar een luxe kamer maar de bedden waren slecht en er was geen zeep in de badkamer. Onvriendelijke vrouw aan de receptie.

Het ontbijt was heel goed behalve misschien een zacht gekookt eitje in plaats van harde. Er was alleen maar fruit uit een doosje. Vers fruit zou welkom zijn. Dicht bij het treinstation en toch dicht bij de zee.

Leuk prima verzorgd hervatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Betaling bij booking.com kan niet met gewoon bankkaart spijtig ik moet altijd iemand zoeken met visa omdat ik dat zelf niet wil maar voor derest alles prima voorlopen en heel goed bedankt

Vriendelijkheid en hulpzaamheid heel prima

Locatie.

Kamers waren in orde, maar bevond zich juist onder het dak. Resultaat was dat het zeer warm was in de kamer. Met venster open geslapen, maar gedurende de nacht toch gesloten daar er veel verkeerslawaai aanwezig is.

Locatie.

Leuk prijs kawaliteit gehad

Als je met de trein komt kan je pas bagage naar de kamer doen na 16 uur dus moet je locker in station 5v euro nemen of je spullen bijhouden hele dag

Ligging zo een 100 meter van station de tram en winkelstraat en aan de zee 10 minuutjes stappen

VOOR EEN WEEKEND ZEE IDEAAL ALS JE GEWOON WIL SLAPEN EN ONTBIJTEN, ANDERS NIET GESCHIKT
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

PRIJS IN ACHT GENOMEN NIETS, JAMMER DAT JE IN HET HOTEL NIETS KAN DRINKEN OF ETEN

ONTBIJT ZOALS VERWACHT VOOR 10 EURO. GEEN EXTRA'S MAAR ZEKER GENOEG OM LEKKER TE ONTBIJTEN

Verzorgt ontbijt dat steeds werd aangevuld tot op het einde!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd gebouw en meubilair! WiFi werkte niet! Niet heel proper! l

Verzorgt ontbijt dat steeds werd aangevuld tot op het einde! Onthaaldame zeer vriendelijk en behulpzaam!

Ideaal gelegen verblijf nabij de zee.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptie is slechts gedurende beperkte tijd bemand: inchecken pas na 16u en uitchecken voor 10u. Warme kamer. Onpersoonlijke communicatie via mail.

Hotel goed gelegen nabij station, winkelstraat en strand. Goede prijs-kwaliteit: nette kamer en badkamer met bad, goede bedden. Ontbijt was basic, maar voldoende gevarieerd.

Budget hotel in het centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Had het gevoel een comfort kamer gekregen te hebben in plaats van de geboekte deluxe kamer (volgens bekeken foto's op het internet). Donkere badkamer.

Vriendelijk onthaal. Propere kamer. Goede ligging. Ontbijt OK.

Teleurstellend en duur
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

- kamer kaal. Zelfs geen vitrage. Totaal geen privacy. Deur sluit niet goed. - receptie zelfs op opgegeven tijden niet beschikbaar - 10.00 al moeten uitchecken. Later bleek geld te kosten.

Bereikbaarheid

is goed voor een weekend , zeker niet langer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de hygiëne,,stoffig , lift ging niet altijd , gastvrouw niet echt vriendelijk ,,het ontbijt ginds contant betaald ,,krijg nu een mail dat we deze nog dienen te betalen !! dat vind ik schande !!!

het feit dat we een bad hadden , en de bedden goed waren ,badkamer was ruim

Waren tevreden niets te klagen, voor die prijs dan.(smart deal)

douchekop was kapot.

Prima kwaliteit prijs verhouding, Hadden een kamer aan de straatkant lawaai, viel mee ,Vindt het altijd jammer dat je bij de meeste hotels in het bad moet douchen ,als je wat ouder bent is dat niet zo handig. Ontbijt was prima en werd steeds bijgevuld.

Prima hotel vlakbij winkelstraat en niet ver van de zee

Beetje jammer dat bij een familiekamer de tv op de kinderkamer staat. De gordijnen waren ook niet verduisterend en op de kinderkamer te smal, waardoor er heel veel ochtendlicht binnen kwam. Kamer kon ook wel een opsmukbeurtje gebruiken (losse plinten, gordijn stuk, ...)

Zeer vriendelijke mevrouw, prima ontbijt, kamer voldoende groot

Ontbijt was prima en de ligging fantastisch.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima en de ligging fantastisch. Alleen de boeking was veel te duur scheelde 100 euro met vorig jaar op de zelfde periode. We waren er al 6 jaar eerder. Dit was de laatste keer!

Alleen spijtig van weer

Kamer was zeer netjes Ligging is zeer goed, dicht bij het station en de tramhalte en op korte afstand van de bekende winkelstraat "Kerkstraat" verzorgd ontbijtbuffet

t was een fijne ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

t was fijn geweest als er een ijskastje op de kamer was ,daar was ruimte genoeg voor en de tv had wel 10 of 2 nederlandse zenders mogen hebben

de kamer en badkamer was goed wij hebben maar 5 minuten op de dag van vertrek gezien vandaar geen antwoord op vraag 1

Goed meegevallen 😊
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Algemene properheid. De deur is afwassen,hier hing vanalles tegen. De chauffage en de vensterbanken is afvegen. De grote kuis van de kamer dan kan je dit erna goed bijhouden. Dat het verouderd is stoorde me echt niet zolang het proper is zoals de deur omdat je er vaak aan komt. De rest was proper zoals bad, wc, lakens.

Grote kamer en badkamer. Leuk bad met douche. Vriendelijke Mevrouw aan de balie en behulpzaam.

Matig voor korte verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs per kamer te duur aandacht punt er zou voor die prijs ochtend ontbijt mogen bij zitten De kamer zijn te warm aandacht punt arco kan een oplossing zijn Meer info geven aan klant naar parkeren mogelijkheden

Ontvang vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

goed om enkel in het bed te kruipen

geen koffie machine - enkel frisdrank geen wek dienst kamer waar de plinten van de muur hangen tv enkel 1 post vrt ochtend ontbijt om 6 uur ging niet ook geen ontbijt pakketje

het bed en ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Vies en versleten. Wegblijven hier.

Vies, versleten. Omgevallen plinten. Haren in de douche. Veel te dunne straal uit de douche, wasbak liep erg langzaam leeg. Het glas in de badkamer ook vies, wilde een schone gaan halen maar niemand bij de receptie. In de lift lag afval, een volle vuilniszak. Lag er 's ochtends nog steeds. Hier zou een dakloze zijn neus voor ophalen.

goed hotel met goede ligging.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bedden wat te laag en te zacht;

uitzicht van op de kamer, we zagen alle toegangswegen. bij aankomst vriendelijk ontvangen. de beheerder woont ook in het hotel dus bij problemen steeds te bereiken. dichtbij winkelstraat en ook niet ver van het strand.

We zochten een slaapplek voor één nacht en hebben het gevonden.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien een water koker en wat oploskoffie op de kamer ?

De kamers waren basic maar netjes. Kwam ons inziens overeen met de prijs. Was dicht bij het station en we mochten onze koffer laten staan zo lang we wilden.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Al bij al voor herhaling vatbaar.

De onvoldoende geluiddichtheid van naastliggende kamer waar op dat moment mensen verbleven die heel de nacht met elkaar communiseerden en elk woord verstaanbaar van was . Ik vermoed verblijvend personeel . (geen zekerheid hierover). En een deur die toegang kon bieden naar de andere kamer (deur weliswaar op slot).

De vriendelijke behulpzaamheid receptie en verzorging ontbijt , mooie kleine reine maar gezellige kamer voorzien van al het nodige en zalig uitzicht. Verstelbare douchestang en diepe douche met verschuifbaar scherm.

Never again
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb beter gelogeerd in budget hotels, laag doorzakt bed, probleem ingang hotel, slechte prijs kwaliteit hotel en ontbijt.

WEINIG UIT BEREIDHEID PERSONEEL

voor ons prima voor een kort verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een koelkastje Er was weinig licht op de kamer

Dicht bij het treinstation en kusttram Ontbijt: niets op aan te merken - goed In de kamer was alles oké. Koffie bij de inkomhall - prima

Voor een nacht met oordopjes een bed met ontbijt kan het erdoor
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het lawaai snachts van tram en straatlawaai indruk dat er ergens een raam open stond wat zeker niet was

Ontbijt was goed wel bijbetalend de kamer vertoonde mankementen die niet van gisteren waren

viel best mee

zie hierboven

om 23.30 in hotel aangekomen, zelf moeten inchecken, code gekregen via email, 4à5 maal code ingetikt zonder resultaat en uiteindelijk nogmaals geprobeerd met code gevolgd * eindelijk binnen geraakt sleutel van de kamer lag aan de balie. kamer was O.K. door de late aankomst konden wij geen ontbijt meer bestellen. Later op informatie gelezen dat dit graag een dag voordien reserveren bij de receptie !!!! receptie maar slechts op bepaalde uren open (16u00 tot 20.00 ) en op dinsdag en woensdag dienen gasten zelf in te checken via automaat, volgens de instructies in de e-mail. viel best mee : de kamer

De ligging is perfekt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onthaal was OK maar zonder meer...zeer onpersoonlijk eigenlijk De accomodatie in de badkamer was zeer matig : de handvat aan het bad was los --> zeer gevaarlijk, de wc houder was kaduuk Zeer duur voor wat je krijgt...ik vond goedkoper in de zelfde buurt juist nadien...

De ligging is perfekt

het personeel zeer vriendelijk de bazin was supper...

niets alles was goed

het personeel zeer vriendelijk de bazin was supper vriendelijk en een supper ontbijt hier kom ik terug groetjes tino peeters als ik boek is het altijd dit hotel

alles was kort bij het hotel,de winkels en het stadion

niets ik ben niet zo vlug ontevreden als ik op vakantie ben als ik een goede slaapplaats heb ben ik al content.

de kamers waren proper en goed onderhouden onze kinderen hebben de leeftijd van 2x elf jaar en1 van dertien jaar en die waren ook tevreden ook het onthaal was goed.Over het eten kan ik niet niets vermelden want dat had ik er niet bij genomen.

Nooit meer logeren in dit hotel 😊
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eerste onthaal was niet zo vriendelijk, acheraf wel beter. Het was er niet proper ! Vuilnisbakje in badkamer was smerig langs de buitenkant.... leek op braaksel 🙁 Bij de eerste zit op het bed, lag ik op de grond, bleek dat er een poot ontbrak, die lag in de kleerkast. De mevrouw aan de balie zei gewoontjes, dan hebben ze dat nog steeds niet hersteld. Zal dat nog eens doorgeven.Kon ook niet hersteld worden, de vijs was afgebroken, en die zat in het bed vast. Konden voor 1 nacht een andere kamer krijgen, maar moesten daarna weer verhuizen 🙄, dus bed maar omgedraaid, zodat mijn voeten op 1 poot achteraan lagen. Ook muffe geur in gans het hotel en nauwkeurig wordt er niet gekuist. Ook veel straatlawaai, rond vier uur hoor je camions die veel lawaai maakten bij het uitladen.... ook de tram die al vroeg voorbijrijdt (kamer aan straatkant). Voor de prijs die we betaalden mocht er gerust ontbijt inbegrepen zijn...

Grootte kamer was ok.

Dit was goed voor één keer !!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor alles wat ge wou moest ge 10 euro elke keer bij betalen dan wordt het wel een duur grap hé!! De kamers werden niet gepoetst daar moesten we 10 euro voor bijbetalen Propere handdoeken hebben we niet gekregen moesten we 10 Euro voor bij betalen en hotel op zich was ook niet proper !!

Ontbijt hebben we niet genomen !

Ideaal voor 1 dagreis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

bad/douche. Wanneer je een douche wil nemen kan je moeilijk rechtstaan .Je rook dat ervoor wel iemand gerookt had in de kamer.

het ontbijt is een aanrader

Wat een enorme tegenvaller, nog een geluk dat we maar voor 1 nacht hadden!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ganse hotel is dringend aan vernieuwing toe, op veel plaatsen zijn de muren gescheurd, het meubilair is versleten, de eetruimte is alles behalve proper. De plinten vallen van de muren en blijven gewoon aan de kant liggen waar ze afgevallen zijn, Ik ben ervan overtuigd dat de vloeren weinig of geen water zien. Hier heb ik het poverste ontbijt gekregen wat ik ooit al heb meegemaakt, en dat voor 10€! Schaamtelijk. Prijs/kwaliteit: 4/10

De ligging, ideaal, op 5 min van het station en het centrum. De onthaaldame was vriendelijk

Openingsuren !
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De openingsuren konden beter. Door ziekte kon ik de donderdagavond niet vertrekken, de vrijdagmorgen toegekomen. Telefoneren na 17u lukte niet wegens enkel open tijdens de kantooruren. Om 11u20 kwam ik toe, het hotel was gesloten. Met pak en zak terug naar het station om een locker te huren, aan 5 euro.

De receptioniste was heel vriendelijk. Er was geen haardroger op de kamer. Toen ik ernaar vroeg kon ze me onmiddellijk een haardroger geven. Ik was zeer tevreden met die hulp, het heeft mijn dagen goedgemaakt.

Een goed ontbijt buffet en de locatie is goed.

Geen kasten op de kamer, dus kon de kleren niet wegleggen uit de koffers. Stapelbed was wankel. Kraan in de badkamer labo spoot alle kanten op.

Een goed ontbijt buffet en de locatie is goed.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

proper hotel met een warm onthaal goed gelegen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

ik miste de haardoger op de badkamer en ook posten op tv zoals vtm ...

familiekamer. zeer proper en voldoende ruimte. ontbijt:er was voldoende keuze. prijs-kwaliteit ok. vriendelijke manager. locatie ook top

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Toch wel fijn gehad niet veel in de kamer geweest .

Zie hier boven !!!

Het ontbijt was somber , we wilde thee maar de koker was smerig , de tafels waren vuil.de lift was ook niet opperbest de verwarming in de kamer en deuren enz waren erg vies , het bed was schoon en fijn geslapen ,

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

goed voor de prijs

gordijnen hingen los, meubels wat versleten ,eetzaal kan gezelliger en niet alle tafels waren proper lagen nog kruimels op

ontbijt alles aan wezig, propere kamer veel ruimte met kinderen, goede matrassen

Niet tevreden
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vuile handdoeken lagen nog op de grond bij check in, hebben dit gemeld maar toen we s avonds terug kwamen was dit nog steeds niet opgeruimd. Hebben geen nieuwe handdoeken meer gekregen..

Vriendelijk onthaal.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beschadig interieur en meubels. weinig stopcontacten. straatlawaai

Vriendelijk onthaal. mogelijkheid om laat in te checken. Goede TV ideale groote Badkamer OK, zachte bedden.

de ligging is perfect, maar dat is dan ook alles.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de onverzorgde receptioniste viel ons direct op. inkomhal was vuil. ruiten kon je bijna niet door kijken van restaurant gedeelte(ontbijt ruimte). maar vooral de kamer was een ramp. het bed stond niet stabiel. de achterste poot was krom en stond dus niet gelijk. op en in het bed lagen lange zwarte haren, echt heel vies. deur van de badkamer was besmeurd met "iets bruin" en er ging op de kamer een verschrikkelijke geur van goedkope wc verfrisser? vochtige kamer en overal vochtplekken en loshangend papier. de prijs was zeker niet goedkoop , zelfde prijs als andere hotels in de beurt. een hotel kan /mag oud zijn maar de hygiëne kan/moet altijd wel top zijn. we zijn nochtans niet veel eisend maar dit hebben we nog nooit meegemaakt en zeker niet via Booking.com. We hebben binnen het half uur een ander hotel gezocht. zelfde prijs betaald maar 100 keer properder, moderner en vriendelijker. toen we ons beklag overmaakte aan de receptioniste zei ze" ja weet ik toch niet via welke organisatie u de kamer heeft geboekt" alsof dat er iets te maken mee heeft. nee daar ziet u ons nooit meer. en we hopen toch nog dat we het bedrag van 40 euro voor het ontbijt kunnen recupereren. nog nooit heb ik een negatieve beoordeling moeten schrijven en nochtans hebben we al veel hotels bezocht.

de ligging is perfect, maar dat is dan ook alles.

Beneden alle peil.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ramen waren vuil. Gordijnen hangen voor de helft los. Waterglas was nog besmeurd met tandpasta. Deurveer hangt los, dus werkt niet (geen probleem) maar hangt wel nog aan de deur. Sigarettenplek op rand van het bad. Barsten in de muren. Kamer (meubels, badkamer, toilet...) was in jaren niet meer hersteld. Ontbijt was geen 10 euro waard. Onthaal onvriendelijk.

Ligging is prima.

Een keer geboekt en daarna nooit meer
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer was niet opgeruimd na een nacht slapen. Het restaurant en bar waren gewoon niet open, zelfs niet op vrijdag- en zaterdagavond of overdag. De receptie is vanaf 21u gewoon onbemand

Weinig eigenlijk

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Eigenlijk niets

Geen airco, kamer snikheet. Kamer 2 dagen geboekt, geen propere handdoeken na de eerste dag Geen parking Info allergieën ondermaats Geen gelegenheid om 's avonds iets te drinken. Hotel voelde leeg. Was niks belevenis ofzo.

Eigenlijk niets

Voor deze prijs een onvoldoende
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geluidsisolatie kamer. Lawaaierige gasten (geen toezicht) Hygiene op de kamer en in de traphal

Matras en hoofdkussen waren prima. Ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

In één woord :fantastisch!!!!!!!

Blijven zoals het was.

Kamers waren kraakproper en het balkonnetje was fantastisch ,kon het hondje es lekker buiten kijken .De ligging ideaal ,dichtbij station en de winkelstraten .Dichtbij de zee!!!! Personeel heeeel vriendelijk .Wat moet er dan nog meer zijn ?Gaan volgende maand terug boeken .Bravo !

Voor één nacht, ok - voor langer verblijf echter niet - zal het ook niet aanraden aan anderen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Algemene netheid : vensters, vloeren - algemeen slecht onderhouden : versleten tapijt op de trap en in de gangen ...

Centraal gelegen - vriendelijke receptioniste

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Basic hotel, goedkoop maar zeer vriendelijk personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De echt vieze ramen, je kon er amper doorkijken, en de vuile tussenverdiepingen van de traphal.

De vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van de baliebeambte en het complete ontbijt. Overal dichtbij (trein, tram ,bus, winkels)

Goed voor één keertje
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zeer basic kamer voor de eurootjes die we neertelden. Geen airco en frigo. Vrij oudbollige inrichting. Kastdeur van kleerkast ging niet open en er lag een vogelpoepje op de vensterbank (binnenkant).... op de badkamer enkel handdoeken. Gelukkig hebben we steeds miniproductjes bij in case off...

Ideale ligging vlakbij parking/station. Nabij gezellig plein en op wandelafstand van het strand.

Aangenaam verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was vrij goed, maar er was geen water en het fruit had zijn beste tijd gehad.

De ligging is tof, vlak bij het strand. De kamer was vrij ruim, het personeel erg vriendelijk. Er is een (betalende) parkeergarage achter de hoek.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Waren toch tevreden het ontbijt was goed de kamers proper
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eetzaal mocht wat gezelliger zijn

Het ontbijt was goed de eetzaal vond ik niet zo gezellig met een tapijtje op tafel en een bloemen was het al heel wat gezelliger

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed voor korte periode
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De vaat in de zaal voor het ontbijt. Er zou ook de vuilbak van de kamer eens mogen leeggemaakt worden om de twee dagen zonder de kamer tekuisen wat en meerprijs is.

Het ontbijtbuffet was correct maar niet speciaal.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

WeekendFun
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Barslechte WIFI was dit keer een HEL !!! Kamer niet echt proper ! Prijs/kwaliteit te duur !

De ligging ! De vriendelijkheid van de dame bij de receptie !

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

douche badkamer onhandig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche badkamer onhandig en ook te laag denk had beter douchecabine dan bad in de plaats geweest een gewone douchecel is goed genoeg en had beter in zo n plaats gepast wegens ruimte

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

rot slecht en zen geld niet waart
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

om eerlijk te zijn niets . je betaald 160 euro voor de kamer de luxe . het was der erg koud je zag de gordijnen zo bewegen van de wind . tv werkte niet , kregen een extra vuurtje dat ook werkte niet . ontbijd liet verre zijn verwachtingen over . we zijn in plaats van zondag zaterdag avond nog naar huis gereden zo vervelend was dit voor ons . we wilden mevr daar van op de hoogte brengen maar ze was niet berijkbaar . zegt voldoende over hoe ze met haar zaak bezig is . vind dat deze zaak zijn deuren mag sluiten . mag dit miss niet zeggen maar deze zaak staat volgens mij op de rand om faiet te gaan .mvg van aken de vijlder .

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Luguber donker en ijskoud ! Heb geheel de tijd gebibberd!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gebrekkig licht , geen licht aan plafond, aan de muur 2 spaarlampen 35W omhooggericht, kan dus niet lezen in bed. Besparing ? Maar in de gang sterk verlicht.! Verder zeer zeer koud , radiators op minimum. We zijn vandaar naar een ander hotel gegaan!

Grote kamer