1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen: Antwerpen (provincie)
  4. Hotelbeoordelingen Mechelen
  5. Beoordelingen van VixX Suites

Beoordelingen over VixX Suites 3-sterren

Muntstraat 11, 2800 Mechelen, België

#10 van de 36 hotels in Mechelen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 13 januari 2019

Alles aan dit hotel is super.
    • Suite

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is het pieptoontje van de lift dat je de hele dag ook op je kamer kan horen

Alles aan dit hotel is super. Mooi, schoon, ruim, van zo'n beetje alle gemakken voorzien en naar verhouding niet duur. Voor de derde keer geweest en wederom tevreden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

Heerlijke grote suite in het prachtige Mechelen
    • Suite

Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar voldeed wel.

Heerlijk grote suite met keuken eettafel bank en grote tv. Fijne slaapkamer met prima en groot bed. Ruime badkamer met heerlijk stortdouche. Je loopt zo de binnenstad in. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 1 januari 2019

Ruim appartement, geweldige ligging.
    • Penthouse Suite

Weinig tv zenders, weinig ruimte om te koken (en maar 1 matig pannetje) en dat er op het dakterras een plastic flesje lag met allemaal peuken erin. En we hadden aangegeven er om 13:30/14:00 te zijn en bij aankomst bleek onze kamer nog niet vrij te zijn. Hebben nog een ruime tijd moeten wachten.

Ruim appartement, geweldige ligging. Groot dakterras en fijn bed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 december 2018

Perfect weekendje in Mechelen
    • Penthouse Suite

- bij het inchecken bleek dat we weer moesten omrijden om bij de parkeergarage te komen. Door de drukte ivm kerstprogramma en weekend was het erg druk. Was even niet handig met een kindje en veel bagage maar niet heel vervelend. - foto's van het appartement waren erg mooi maar in het echt wel veel gebruiksporen te zien. Niet meer zo nieuw als het lijkt. - open badkamer in de slaapkamer. Het water van de inloopdouche loopt de kamer in. Naast de inloopdouche is een verwarmingselement met een kabel in een stopcontact. Het water gaat alle kanten op dus niet een hele veilige situatie. Mag wel naar gekeken worden voor toekomstige gasten. - Een open toilet met alleen glasdeur in de slaapkamer. Hou ik persoonlijk niet van. Gelukkig een aparte toilet in het appartement. - er was helaas geen kinderstoel meer beschikbaar terwijl wij hier vooraf naar hadden gevraagd. Deze bleken al in gebruik te zijn. Met onze dochter van 1 jaar hadden we hier wel erg behoefte aan. - klinkt stom maar geen ovenwanten in de keuken. Zit een handige combi oven in de keuken. - kleine lift. Met een kinderwagen, baggage en 2 personen is het erg proppen. - wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar ontbijtruimte zag er klein en krap uit - heel veel lampen en verschillende knoppen om aan/uit te zetten. Ik las er wat over in andere recensies en dacht eigenlijk dat iedereen wat overdreef maar het is inderdaad wel een puntje dat opvalt in het appartement. Niet heel vervelend

- mooi groot appartement. Supergroot bed, iets aan de zachte kant maar super comfortabel. - appartement wordt dagelijks schoongemaakt zoals in een hotel. - parkeerplaats voor €16 per dag. De openbare parkeergarages zaten allemaal vol ivm kerstprogramma dus erg handig dat ze eigen parkeerplekken hebben. - keuken is goed uitgerust. Prima om zelf een goed ontbijt te maken en een makkelijke maaltijd. Met een kindje ideaal. - Nespresso koffie met voldoende koffiekeuze dat elke dag ook wordt bijgevuld. - Alles schoon en netjes. - Ligging is perfect

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Ruime, luxueuze suite.
    • Suite

Ruime, luxueuze suite. Mooi interieur, sfeervolle verlichting, goede verwarming, een zalige badkamer en alles voorhanden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeren geen probleem, kan je mooi op voorhand regelen. Super gelegen, vlakbij het centrum en toch rustig. Op minimale wandelafstand van winkels, restaurants en bars. Mooie uitvalsbasis om de vele bezienswaardigheden in Mechelen te bezoeken.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Zeer ruim modern appartement midden in centrum van alle...

Eigenlijk niets.

Zeer ruim modern appartement midden in centrum van alle gemakken voorzien, zitgedeelte annex keuken en aparte slaapkamer. Zeer vriendelijke en behulpzame receptioniste.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Het was een heel ruime kamer, zelfs met het zetelbed open.
    • Familiesuite

Als ik dan toch een minpuntje moet geven is het dat er een handdoek voor de douche moet leggen, vergeet je dit dan is heel de badkamer nat....

Het was een heel ruime kamer, zelfs met het zetelbed open. Dat trouwens ook vrij groot is. Een aparte slaapkamer een een terrasje om te roken! Personeel was zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

TOPHOTEL op een prachtige locatie
    • Familiesuite

Zeer leuk modern hotel, in centrum doch geen geluidsoverlast. Alles kraakte,en up to date, met een bose docking station, sfeerlicht die verkleurt. Ook keuken is pico bello,met nespresso koffiemachine,microgolf...ontbijt is heerlijk ! Heel vriendelijke dame in de receptie. Een echte aanrader

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De keuken was goed genoeg voor 2 personen.
    • Suite

De tv van de woonkamer ging redelijk vaak aan wanneer we een post veranderde op de tv van de slaapkamer. Dit is waarschijnlijk doordat de afstandbediening werkt op beide tv's.

De keuken was goed genoeg voor 2 personen.

Hotel VIXX: een ab-so-lu-te topper
    • Familiesuite

Niets viel tegen. Hotel VIXX is een centraal gelegen, fijn hotel met ruime suites, professioneel en hartelijk personeel, een fijn ontbijt om de dag te beginnen.

De suites zijn echt heel ruim: een living met zetel die omgevormd kan worden tot bed, een apart toilet, een aparte badkamer, een aparte tweepersoonsslaapkamer. De medewerkers van Hotel VIXX zijn hartelijk en professioneel.

Klasse!
    • Suite

Ideaal dat je veilig&wel kan in -en uitchecken wanneer het voor jou best past. De kamer was zo modern en ruim en kraaknet als aangegeven op de website. Rustig, ook al is het hotel centraal gelegen.

ontgoochelend: vroegere beoordelingen en website creeerden (te) hoge verwachtingen
    • Suite

kamer was niet beschikbaar bij aankomst (niettegenstaande telefonisch gemeld werd mbt het aankomstuur 'hoe vroeger hoe liever') en werd in sneltempo (matig) opgeruimd / initieel foutieve toegangscode ontvangen zodat wij aan de deur stonden te wachten / schilderwerk vraagt om opfrissing / staanlamp in salon flikkert ijskoude receptiehal

ontbijt werd stipt bezorgd op de kamer

Zeer mooie kamer, goede locatie, zalig bed, en de in kleur...
    • Familiesuite

Weinig opmerkingen, receptioniste vertrok na check in

Zeer mooie kamer, goede locatie, zalig bed, en de in kleur en intensiteit verstelbare verlichting maakt het helemaal af.

Fantastisch hotel in een rustige omgeving, mooi centraal gelegen, alles op wandelafstand.

Bediening verlichting niet evident. Indirecte LED verlichting met kleurvariatie springt af en toe aan midden in de nacht, zonder aanleiding. Laten nakijken wat de reden kan zijn. Ontbijt correct, maar naar huidige normen eerder zakelijk 'standaard'. Voor een hotel met zo'n hoge puntenscore verwacht met net dat ietsje méér.

De suites zijn zonder meer geweldig. Veel licht en ruimte. Optimistisch gevoel.

een echte aanrader !

Iets te kleine ontbijtruimte er kan maar 1 iemand ontbijt nemen de rest moet wachten.

Super vriendelijk personeel ! zeer mooie kamers (suite) Lekker ontbijt Ideale ligging, overal dichtbij

Mooie suite, erg netjes en ruim.
    • Penthouse Suite

De ambient verlichtingsopties waren een beetje te veel. Gewoon een lamp aandoen is er nauwelijks bij.

Mooie suite, erg netjes en ruim. Locatie in het centrum van Mechelen is een groot pluspunt.

Wederom fantastisch!!!
    • Penthouse Suite

Als het al een minpunt te noemen is, is dat er geen gym is in dit appartementenhotel Er is af en toe wat herrie van een draaiende wasmachine in het aangrenzende appartementencomplex en de airco van de kamers is wat rumoerig.

Alles aan dit hotel is fantastisch. De inrichting, de faciliteiten, het ontbijt, alles. Plaats in de parking is (maar) 16 eu per dag, wat voor centrum van een stad heel schappelijk is.

Zeer vriendelijke bediening.
    • Familiesuite

Weinig plaats in de ontbijtruimte. Andere gasten moesten even wachten vooraleer ze konden ontbijten (slechts 12 zitplaatsen).

Zeer vriendelijke bediening. Grote kamer.

Aanrader, hadden er nog een nacht willen blijven!

Slechts 8 parkeerplaatsen, waardoor we onze wagen eerst op andere parking hebben moeten zetten, maar personeel was heel hulpvaardig!

Wat een fantastisch hotel! Een echte aanrader...

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

je onderdompelen in ware luxe
    • Penthouse Suite

wat een ongekende luxe en helemaal in stijl. Heerlijke koffie en fijn behulpzaam personeel. Was voor mij een verjaardagscadeau, dat ook echt voelde als iets heel speciaals. Je moet je alleen even er overheen zetten om het appartement te verlaten.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Verblijf van donderdag (1 persoon) + vrijdag tot zondag (2...
    • Suite

Verblijf van donderdag (1 persoon) + vrijdag tot zondag (2 personen) Prijs voor 1 persoon op een weeknacht 50 procent duurder dan weekendnacht met 2 personen. Algemeen prijs-kwaliteit toch net niet goed genoeg. Oppervlakkig schoongemaakt, ontbijt ok maar ook niet meer dan dat.

De hemel op aarde ...
    • Familiesuite

Alles was tot in de puntjes verzorgd . Een hemelse ervaring . Ik denk niet dat het nog beter kan !! Nespresso koffie automaat met grote keuze aan caps . Een supercomfortabel bed . Sfeerverlichting . De Max !

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Gezellig en comfortabel hotel
    • Penthouse Suite

zeer mooie kamer, modern en comfortabel, enkel jammer dat de ontbijtruimte zeer klein is beneden , bij hogere bezetting in hotel zijn er mensen moeten naar hun kamer gaan om daar ontbijten.

Groep van 6 vrouwen.

Het ontbijt was ondermaats. Er lag nooit genoeg brood, croissants, sandwiches... je moest eerst vragen voordat er bijgevuld werd en dan was er nog niet genoeg. Vers fruit was niet vers. We waren met een groep van 6, geen koffiekan op tafel, moest steeds zelf de koffie maken. Eitjes moesten nog gebakken, duurde ook erg lang. Weinig keuze, geen variatie....wij vonden het ontbijt geen €15 waard.

De grote comfortabele kamers en de goede ligging zijn zeker een meerwaarde !!

Goed hotel, waar de prijs en kwaliteit zeker in balans zijn.
    • Penthouse Suite

Als er een min puntje is, is het het parkeren je zou verwachten dat bij een hotel van deze prijsklasse dat het inclusief zou zijn . Verder zou ik per kamer een parkeer plaats reserveren. Er zijn precies voldoende parkeerplaatsen voor het aantal kamers.

Na reserveren. Na het reserveren kregen we de kans om iets eerder aanwezig te zijn, dit verzoek is ingediend via Booking. com. Binnen 12 uur was het antwoord er, dat in ons geval positief uitviel. We huren nog wel eens vaker een kamer vaak moet je dan langer wachten op een antwoord van het hotel. Vanaf de aankomst. Na ophalen van de code van de parkeer garage was het vinden van de ingang van de parkeergarage was geen probleem net als de juiste plek. Het inchecken verliep vlot en duidelijk. Bij aankomst werd de sauna, die mee besproken was, aangeschakeld en kregen we de nodige uitleg hoe en wat qua werking. Op de kamer aangekomen kregen we een helder uitleg over de verschillende werkingen en waar wat te vinden was. De kamer was goed schoon, netjes en ruim ingericht. De omgeving was, ondanks dat het hotel direct tegen het centrum gelegen is, rustig (afstand circa 100 mtr). Het ontbijt dat op de kamer werd bezorgt (gratis) was ruim voldoende voor twee personen en gevarieerd. Het uitchecken ging vlot, alles lag klaar.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Tot rust komen in het hartje van Mechelen. Ik ga zeker terug!
    • Familiesuite

De matras van het sofabed was van mindere kwaliteit.

Ontbijt op de kamer mogelijk. Mooi uitgeruste kamer met nespresso en klein keukentje. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prinses in hotel ViXx
    • Suite

Niks t was perfect 👌. Alleen was t prettig geweest als t parkeren gratis was geweest,want als je via Vixxhotel boekt is t parkeren al gratis. En de betaling via jullie kun je niet met een gewone bankpas betalen dat is jammer.

Alles was in een woord super geweldig.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

prima hotel, heerlijk bed, vriendelijke service, lekker ontbijtje
    • Suite

Prima hotel, zeer vriendelijke en attente service door personeel. zeker aan te bevelen voor een verblijf in Mechelen, wat sowieso een leuke stad lijkt te zijn.

Ons verblijf was geweldig. We wouden langer blijven.
    • Familiesuite

De gordijn aan terras was los en in badkamer een beetje plaksel van muur.

Het ontbijt was super, de kamer mooi versierd op vraag! Check in was prima geregeld!

Leuke ruime kamers met alle comfort en luxe die men zich kan...
    • Familiesuite

Matras is zetelbed is best dun, zeker voor volwassene niet ideaal om te slapen. Uitzicht vanuit kamer is niet meteen aantrekkelijk, maar dat is echt een detail.

Leuke ruime kamers met alle comfort en luxe die men zich kan inbeelden. Ontbijt in kamer is een aangenaam extraatje en was bovendien bijzonder uitgebreid.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Geweldig appartementenhotel midden in de stad!
    • Familiesuite

De broodjes waren erg hard, wel lekker. Misschien is dit Belgisch. Geen handdoekje op het toilet. Prima oa regendouche, maar geen handgreep. Je kon je nergens aan vasthouden. We misten een vrolijk schilderij aan de muur.

Geweldige kamers, design, nieuw. Goede airco. 2 m breed bed. Heerlijke badkamer. Vrije keuze zonder meerprijs ontbijt op kamer of in het eetzaaltje. Voor de hele dag onbeperkt koffie, thee enz.

Topverblijf, maar slaap niet in de zetel.
    • Familiesuite

Het tweede bed (zetel in de living, omvormbaar tot bed) was van zeer slechte kwaliteit. We waren met 4 vrouwen, twee hebben super goed geslapen, en twee hebben een haast slapeloze nacht gehad omdat we alle veren door het bed voelden. De parking staat niet aangegeven, het is dus een onmogelijke zoektocht. Bovendien vroegen ze ons 16 euro te betalen voor deze parking, terwijl dit niet aangegeven stond tijdens de boeking.

Het ontbijt werd geserveerd op de kamer en was heel uitgebreid. Het bed was enorm groot en extreem comfortabel. In de badkamer konden we rituals producten gebruiken.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

In potentie een leuk hotel.
    • Familiesuite

De staat van de badkamer (afgebladderde verf in de doucheruimte) + vreemde haren tegen de muur. De omgeving van het hotel naast een braakliggend terrein. Beperkte ontbijtruimte.

Het comfort van de accomodatie, exclusief de badkamer. Vriendelijkheid van het personeel. Zeer behulpzaam. Het ontbijt.

ruimte,ontbijt,gerieflijkheid.
    • Suite

douche...badkamer loopt helemaal onder water (ook geen aftrekker om eventueel op te kuisen) bed...enkele matrassen schuiven uit elkaar... weinig drank in zo een grote draaiende koelkast...

ruimte,ontbijt,gerieflijkheid...

Stijlvol, hedendaags luxe-verblijf midden in het centrum
    • Familiesuite

Het zetelbed (17-jarige meereizende dochter) was erg hard en weinig comfortabel in tegenstelling tot het zalige bed in de 2p-kamer. De ontbijtzaal is klein maar de uitgebreidheid van het vriendelijk opgediende ontbijt maakte alles goed!

De hele ervaring met het hotel was uitstekend, vanaf moment van binnenkomen tot vertrek. Stijlvol, hedendaags ingericht hotel met vlotte, vriendelijke bediening. Mooie, comfortabele suites met alle luxe. Rustig gelegen hoewel toch in het stadscentrum. Goeie prijs/kwaliteitsverhouding!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Vixx hotel was comfortabel, luxe en heerlijk en het personeel was alleraardigst.
    • Familiesuite

Parkeerplaats voor € 16,50 per nacht en de badkamer. Badkamer was erg mooi met een prima bad, heerlijke douche maar de afwatering is een probleempje, de vloer blijft erg nat. Niet echt een probleem want met een handdoek is dat opgelost maar ze weten er van en denken hard na over een oplossing.

De kamer was een verademing, met twee kinderen en twee volwassenen was het echt genieten van de prima kamer.

Centraal gelegen suites
    • Suite

Helaas hadden we 's nachts last van lawaai, waarschijnlijk veroorzaakt door een apparaat of machine in de buurt. De prijs van de kamers is erg hoog.

De suites zijn mooi en ruim, het personeel is erg vriendelijk en het hotel ligt heel centraal.

• Beoordeeld op: 11 februari 2019

Goed hotel. Rustige locatie. Fijne kamer.
    • Suite

De natte badkamer vloer. Was snel erg nat.

Het enorme bad.

ontbijt was heerlijk

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 19 januari 2019

• Familiesuite

De matras van het zetelbed

Heel mooie kamer met ruime badkamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2019

Super luxe kamer op een rustige plek maar toch midden in de...

Niets viel tegen

Super luxe kamer op een rustige plek maar toch midden in de stad.

• Beoordeeld op: 31 december 2018

Fantastische ervaring om in dit hotel te verblijven. We komen zeker terug!

NIETS

De parkeergarage naast hotel. ruime kamer, modern sanitair. rustig gelegen. op 2 minuten loopafstand Grote Markt.

• Beoordeeld op: 31 december 2018

Fijne ervaring , Als we Mechelen nog is bezoeken komen we zeker terug !
    • Suite

Bad had iets properder gekunnen

Mooie kamer , zeer vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 20 december 2018

super

superlocatie. garage dichtbij.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Inrichting & stilte

Inrichting & stilte

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

• Familiesuite

matig ontbijt voor de prijs

locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Prachtige ruime kamer, heerlijk bad en bed.
    • Suite

Prachtige ruime kamer, heerlijk bad en bed. Van alle gemakken voorzien op een top locatie

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Zeer goed hotel,ideaal voor gezinnen

Geen

Uitstekende ruime kamer voorzien alle luxe. Nieuw en schoon en uitstekende service van het personeel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Nice one!
    • Familiesuite

Dekens kussenslopen mogen elke dag ververst worden.

Gezelligheid en indeling was top! En speciale verzoek was heel goed uitgevoerd.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

uitstekende locatie voor een stedentrip;
    • Familiesuite

uitstekende locatie voor een stedentrip; kort bij het centrum van Mechelen

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

• Suite

Uitstekend ontbijt, ideale ligging tov bezienswaardigheden/centrum. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

ruime kamers.
    • Familiesuite

De douche... water over de hele kamer

ruime kamers. heel net en verzorgd Super vriendelijk personeel

De mooie, ruime en luxueuze kamers.
    • Familiesuite

De mooie, ruime en luxueuze kamers.

Geweldige kamer en badkamer

Zeer ontspannend en goed verzorgd
    • Familiesuite

Het ontbijt op de kamer was super heerlijk. Zeer ruime keuze. Kamer / Suite was zeer ruim Ruime badkamer, elke dag nieuwe handdoeken

Heel vriendelijke receptioniste.

Nvt.

Heel vriendelijke receptioniste. Je kon alles vragen niets was teveel. Een voorbeeld.

• Suite

zocht even rust op en toch wilde ik alles bij dehand hebben dat was de iedeale buurt

niets alles was ok

rust netheid goede uitleg plaats voor de wagen dicht bij elk gelegenheid toffe uitgangsbuurt

Mooie, nette en ruime kamer.
    • Familiesuite

Mooie, nette en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

De kamer was heerlijk, lekker ruim voor ons gezin!
    • Familiesuite

De kamer was heerlijk! Lekker ruim met ons gezin.

Kamer heel netjes.

Kamer heel netjes. Ontbijt ruime keuze. Locatie top

jammer, had alle potentieel, maar toch geen 'tot volgende keer'
    • Familiesuite

hygiëne :-( ontbijt kleine beschadigingen niet hersteld

stijl, de look, de grootte, de ligging

De locatie zo dicht bij de markt en bij plankendael
    • Familiesuite

Enkel de code van de parking word beter vooraf gezegd dat je niet 2 keer moet rondrijden.

De locatie zo dicht bij de markt en bij plankendael

kamer top, rest een flop.
    • Penthouse Suite

Een zeer matig ontbijt voor de prijs. Geen roomboter, geen verse jus, wel goede eiergerechten op verzoek (zonder bijbetaling).

Mooie en luxe kamer
    • Familiesuite

Regendouche is prettig maar het water loopt niet goed af waardoor het snel een waterballet wordt in de badkamer.

Mooie en luxe kamer

Heel mooie ,ruime kamer
    • Familiesuite

Garage is niet in het gebouw - niet aangenaam als je toekomt en moet sleuren met bagage

Heel mooie ,ruime kamer

Penthouse suite Ideale stek voor overnachting in hartje Mechelen

Bed en douche

Aangenaam en verzorgd hotel.

Zeer ruime kamers. Ontbijt was lekker.

• Familiesuite

Het comfort van het bed de ruime kamer, de aangename douche.

Het ontbijt, de kamer en het personeel, zeer vriendelijk!

Supervriendelijk personeel!
    • Suite

Supervriendelijk personeel! Perfect ontspanningsuitje met lekker ontbijd op de kamer, vlakbij de grote markt.

Niet twijfelen, gewoon doen...

Echt niets.

Het was gewoon fantastisch...

Aangenaam verblijf
    • Suite

Toplocatie! Ruime suites voorzien van alle comfort!

Heerlijk ontspannen in het hart van Mechelen
    • Penthouse Suite

Mooie kamer, van alle gemakken voorzien. Ontbijt in het appartement was zeer luxe.

Prima verblijf voor een paar dagen. Wel vrij duur.

Sober ingerichte kamers

De rustige ligging

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van VixX Suites