Beoordelingen over Hotel 't Voermanshuys 2-sterren

Oude Burg 14, Historisch centrum, 8000 Brugge, België

#56 van de 101 hotels in Brugge

9,7

Prettige, ruime kamers en een super locatie.

Prettige, ruime kamers en een super locatie. De gastheer deed er alles aan om het ons naar onze zin te maken. Er stond zelfs een felicitatie klaar, vanwege ons eerste huwelijksverjaardag!

gastvrij personeel mooie locatie

het hotel was niet rolstoelvriendelijk voor mensen die echt niet uit de rolstoel kunnen is het niet geschikt lift is erg klein

Het ontbijt was goed maar sober, maar goed verzorgd. De kamer was beetje gedateerd, ruim,en met een mooi uitzicht.

Hotel is zeer goed gelegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was basic, maar in orde. Alsook de kamer was basic, maar in orde. al was het bed wat krap voor 2 volwassenen en een kleuter van 3. We hadden een promo-kamer, dus wisten we op voorhand dat we niet te veel moesten verwachten. You get what you pay for. Maar zeker een aanrader, qua ligging ed fantastisch.

Charmant hotel op toplocatie

de bedden zijn niet top en kussens erg slap. Ook was douche in bad zo laag dat een van ons er niet onder kon staan. ontbijt is bescheiden maar voldoende. Ook wat onhandig: je moest je sleutel (met zo'n zware bol eraan) meenemen omdat receptie na 20 uur dicht is: best wel gewicht in je tas. Geen airco, wel fan. Wij zaten aan voorkant; was op zondagavond wel wat gehorig (rijtuigen door de straat) met de ramen open.

Allerhartelijkste ontvangst. Kamer was nog niet klaar maar eigenaar gaf sleutel mee en plattegrond en zette onze zelf onze koffers in de kamer. Op toplocatie. Alles op paar 100 meter lopen. Zeer grote kamer, ouderwets maar helemaal in stijl gebouw ingericht met koffie/thee faciliteiten en buro en zitje. Bescheiden maar voldoende ontbijt. Als je iets aangaf (lampje stuk) dan werd het direct geregeld.

wat goed. uitstekend. prima
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen klok aan de muur. Geen grote spiegel en geen koelkastje.

het was proper. Netjes ontvangen. ontbijt was goed. En stukje lopen om op de Markt te komen. Alleen miste ik een klok aan de muur. Maar al met al een prima accomodatie. Voldoet goed aan de eis van afstand, locatie, ligging, route bezienswaardigheden. goed , vriendelijk personeel. schone kamer. Prima verbleven in dit hotel.

• Budget Tweepersoonskamer

Alles simpel niets overdreven, ontbijt was er steeds voldoende, koffie thee enz zoveel je wou. Kamers zijn goed alles in aanwezig ligbad douche TV, waterketel met instantkoffie en thee is op de kamer beschikbaar. Is goed gelegen dicht bij de markt, van hieruit kan je heel Brugge door te voet.

Prettig verblijf middenin het centrum

De kamers mogen een likje verf hebben

Gedateerd hotel middenin het centrum van Brugge!! Zeer vriendelijk personeel, goed maar eenvoudig ontbijt. Kamer was schoon, maar oogde een beetje oud. Wij betaalden een hoge prijs vanwege het hemelvaartsweekend.

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer

Vloerbedekking was hard toe aan een schoonmaakbeurt. Lampenkapjes nachtkastjes waren kapot. Verdeelstekker in het stopkontakt veroorzaakte sluiting. Badkamer gedateerd. Kamer aan straatzijde was luidruchtig.

Vriendelijke eigenaar. Ontbijt was prima. Slechts 5 minuten loopafstand van parkeergarage Pandreitje naar het hotel. Uitstekende ligging ten opzichte van het centrum. Beddegoed was kraakhelder en ook de badkamer was schoon.

Prima eenvoudig hotel voor een verblijf in Brugge.

Badkamer zou aandacht mogen krijgen. Maar verder prima alles aanwezig.

Midden in het centrum. Vriendelijk ontvangst en het onbijt ruim voldoende om een goede start van de dag te krijgen en alles werd op tijd aangevuld. Een goed hotel voor een bezoek aan Brugge, alles op loopafstand. Ik zou er zeker weer naar terug gaan, nette prijs en alles in verhouding.

De kwaliteit van de bedden heeft ons verblijf negatief beinvloed. De locatie positief.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden waren slecht. We hadden beide last van de rug. Inrichting zeer gedateerd en onderhoud is achterstallig. Douchen moet in bad, maar de douchekop kan niet worden opgehangen. Slang lek, wastafel zat een gat en scheuren in. Verwarming kon niet uit, het was er erg warm(in de badkamer met name). Ongeveer alles was aan vervanging toe.

Locatie was goed. Dichtbij parkeergarage, midden in centrum zonder geluidsoverlast. Schoon.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

De hoteleigenaar was vriendelijk, de kamer was comfortabel...
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer had geen douche, wat onhandig kan zijn.

De hoteleigenaar was vriendelijk, de kamer was comfortabel en het ontbijt was prima. De locatie van het hotel was ideaal, evenals de prijs-kwaliteit verhouding.

Prima voor 1 nacht!

De kamer was een beetje muffig en er zaten vlekken in het tapijt dat dus wel vervangen mag worden. Het is allemaal een beetje oud. Het ontbijt is vooral wit brood. Voor een degelijk ontbijt zit je prima, maar gezond is anders.

De locatie is fantastisch. Met een koprol ben je op de Markt! Personeel is vriendelijk en staat je goed te woord. Het bed was prima en de hoofdkussens overheerlijk. Het was lekker rustig en de WiFi was prima in de kamer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Voor deze prijs mag je niet klagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oudbollige kamer en een bad zonder douch steun. maar daar is de prijs ook naar. verder heb je toch niets te zoeken op je kamer als je in Brugge bent :)

Super fijn personeel, erg huiselijk. Communicatie vooraf met extra informatie was erg fijn. En wat een top locatie! Super centraal.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de douche kon je niet rechtop staan en de douchekop kon niet worden opgehangen.

Locatie is echt super! Ontbijt prima maar niet heel bijzonder. Bedden erg goed!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Fijne en goede verzorging en ligging in centrum.

Het parkeren voor de auto. Bijna niet mogelijk voor uit en inladen van de koffers. Auto door ons geparkeerd in parkeergarage, maar dat is ver van hotel af, zeker als je op leeftijd bent.

De ruime kamer.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fijne tijd en onderdak gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren van de auto. Zeker 5 min. lopen. Dat is met slecht weer een groot probleem. Het dichtstbijzijnde parkeergarage was in de Gevangenisstraat. Daar hebben wij, op aanraden van de receptie, onze auto 2 nachten geparkeerd.

Het ontbijt was goed maar eenvoudig. De kamers waren goed en ruim.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Schoon hotel met lekker ontbijt en zeer gunstige ligging
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was geen stang om de douchekop op te hangen waardoor je deze vast moest blijven houden. De kamertemperatuur bleef ondanks uitzetten van de verwarming hoog waardoor we met ramen open sliepen , maar dit gaf veel geluidsoverlast van de straat

Locatie zeer goed, om de hoek van de markt. Schone kamer met de mogelijkheid koffie en thee te zetten. Vriendelijk personeel. Kregen een kortingskaartje voor musea. Lekker ontbijt met oa gekookt eitje, broodjes, jus d'Orange.

Volgende keer iets anders

Schimmel op badkamer Geen haak om sproeier op te hangen 2 persoonsbed was te zacht, als de ander zich verdraaide werd je wakker

De seranoham bij het ontbijt

Om een lange zin kort te maken genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn altijd verbeter punten maar niets was storend om hier wat over te schrijven.

Het zag er goed uit. Onze koffers werden naar ons kamer gebracht terwijl wij de auto wegzette.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Aangenaam verblijf in hartje Brugge.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijke ontvangst. Hotelkamer comfortabel en ruim, met mogelijkheid om koffie en thee te maken. Prima ontbijt. Het hotel ligt op prachtige locatie midden in Brugge. Auto geparkeerd in parkeergarage Centrum Station (3 euro 50 per etmaal) en met parkeerkaartje gratis met bus naar het centrum. Wandelen van Centraal Station naar hotel duurt ongeveer 20 minuten.

Brugge is geweldig, spijtig van het slechtere hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer viel tegen. Oud behangpapier, vlekken op het tapijt, muffe geur, enkel glas dus je hoorde alles van buiten, slecht bed en oude badkamer. Ik zou dit hotel niet meer nemen. Het heeft nood aan een renovatie.

Het hotel was achter het Belfort. Ideaal in het centrum. Het ontbijt was goed en genoeg. Werd direct aangevuld.

op douche na een prettig verblijf

wc apart zou fijn zijn wc-bril los lamp werkt niet boven spiegel douchen was minder; geen stang om douche op te hangen geen harde straal

het ontbijt was prima; vers brood en voldoende ligging perfect waterkoker op kamer

Ontbijt ruim voldoende ,kamer netjes, badkamer wat verouderd...
    • Budget Tweepersoonskamer

Enkel mijn opmerking over badaccomodatie.

Ontbijt ruim voldoende ,kamer netjes, badkamer wat verouderd,gordijn voor douche is aan vrnieuwing toe, verder ,nog gepland bezoek Brugge komen wwe zeker terug.vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt met koffiekoeken en salami zonder look. Misschien spek met ei aanbieden. Insectenstekker was een beetje zwart dus niet vertrouwbaar om te gebruiken

Zalig hoteltje met heel vriendelijke baas. Prijs/kwaliteit was top in zijn klasse en goed gelegen, dicht bij alles Thee en koffie op de kamer is heel aangenaam Heel goede kwaliteit tv

Centraal gelegen met heerlijk ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Veel last van muggen de eerste nacht. (Tip: sluit ventilatierooster op badkamer).

Locatie is super. Heel centraal! Ontbijt zeer goed verzorgd. Hele gastvriendelijke gastheer.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Positieve ligging t.o.v. centrum, maar zeer verouderde inrichting!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer slechte bedden en 'kranten' als kussens. De verveloosheid op de kamer en badkamer. Duidelijk aan renovatie toe

Het ontbijt was goed,niet uitgebreid. Eigenaar deed wel ontzettend zijn best.

Weekendje Brugge
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen douche was, douchen in het bad is niet handig.

De ligging van het hotel is perfect, midden in het oude centrum. Ruime badkamer. Prima bedden. Zeer vriendelijke eigenaar. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Brugge , die scone

Er was geen douchegordijn/scherm aanwezig in de badkamer. De kamers zijn net, maar stopcontacten zijn beperkt. De slaapkussens bieden geen comfort. Beperkt ontbijt.

Prima locatie ! Op korte afstand van de markt , belfort. Gezien de uitzonderlijk warme temperaturen stelde de eigenaar spontaan voor om een ventilator op de kamer te plaatsen.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Super vriendelijk personeel, schone kamer.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was geen prullenbak op de kamer (wel in de douche een kleine)

Super vriendelijk personeel, schone kamer. Schoon bad, zag er allemaal netjes uit. Hotel ligt in hartje centrum van Brugge.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De locatie is fantastisch!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft een verouderde inrichting, maar het is overal netjes en schoon. De kamers zijn gehorig, dus de rust is totaal afhankelijk van andere gasten!

De locatie is fantastisch! Eigenaar Nico is heel vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt biedt voldoende variatie, maar bijvoorbeeld een gebakken ei was welkom geweest.

prima prijs-kwaliteit verhouding. Toplocatie! Zeer fijne eigenaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer en badkamer kunnen eventueel een likje verf hier en daar gebruiken

Wij hebben alleen de eigenaar ontmoet en deze was SUPER vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Ligging op 100m van de Markt en toch amper passage.

Inrichting vernieuwd maar toch nog de oude muffe geur, niet alles even praktisch ingericht. Ontbijtbuffet is basis (geen koeken, geen warme gerechten,...), maar voor ons eigenlijk voldoende. Opgelet met parkeren: alle publieke parkings waren vol en er was dan nog niet eens een evenement die dag!

Ligging op 100m van de Markt en toch amper passage. Vriendelijke ontvangst, veel info op voorhand gekregen. Prijs/kwaliteit okee.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ligging in Brugge was perfect, aardige en gastvrije eigenaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit bedden: te zachte matrassen. Badkamer: boven het bad was een handdouche zonder wandbevestiging

Ligging in Brugge was perfect, aardige en gastvrije eigenaar

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed uitgerust, maar ik heb me wel eens frisser gevoeld.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche was een grote afknapper. Ik kon niet rechtop staan (in het bad) en er was geen bevestiging aan de muur voor de doucheslang. Daarnaast leek het alsof de hoeveelheid water geknepen werd; er kwam een bijzonder zacht waterstraaltje uit het douchekopje.

De bedden lagen uitstekend. Dat hebben we in menig ander hotel veel slechter getroffen.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

overall prima, alleen de douche is mega onhandig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbedekking en gordijnen zouden geen overbodige luxe zijn. Maar wat vooral vervelend is dat je niet kan douchen. Je moet persee in een ligbad. In beide hotelkamers die wij geboekt hadden kon je de douchekop niet ophangen en zodra je groter bent dan 1.60 kun je niet recht op staan.

Ontbijt was prima, kamer ruim en prima bed

Mits een aantal tegenvallende elementen was het toch een aangenaam verblijf.

- Geen mini-bar - Verwarming kapot - Geen douchegordijn/glazen wand > moeilijk om te douchen. - Geen parkeermogelijkheid bij het hotel

Grote ruime kamers. Locatie is goed, dicht bij het centrum. Eenvoudig, maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Centraal gelegen en goede prijs-kwaliteit verhouding!

paar kleine puntjes: er was geen douchegordijn en geen haak om de douchekop op te hangen

De locatie is zeer centraal en toch rustig, de eigenaar heel vriendelijk en klantgericht, het ontbijt eenvoudig maar compleet

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Nie zo goe hadden wel meer verwacht als ge kamers met douche en wc besteld moeten ze dat ook geven

Waren met twee koppels en er waren geen kamers meer met douche en wc alleen gezamelijk ik vind dat niet kunnen na half jaar op voorhand boeken hotel was ook niet gezellig

Het ontbijt was goed naar de rest maar pover

Zeer grote kamer en zeer vriendelijke man die ons hielp.

De matrassen van de bedden zijn niet zo comfortabel meer en zijn aan vervanging toe.

Zeer grote kamer en zeer vriendelijke man die ons hielp.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Douche werkte niet

Douche werkte niet

De ligging was rop

Was gewoon goed

De ligging was rop

Goeie locatie!

- latere incheck na 20h niet mogelijk

- goed en lekker ontbijt

Ruime kamer op een prachtige locatie in het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ruime kamer op een prachtige locatie in het centrum.

Stedentripje Brugge, hotel mooi dichtbij het levendige centrum, een echte aanrader.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen verbeterpunten, ga zo door.

Alles was schoon en netjes, goed bed, ontbijt was prima, boven verwachting!

Prima hotel op een uitstekend plek!

Niets, het was prima.

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding, vriendelijk personeel

Super, geen grote luxe maar alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer

Lekker ontbijt, propere kamer. Aangename gastheer, topverblijf pal aan de Markt van Brugge.

Het is nogal gedateerd en de kamers erg benauwd

Heerlijk hotel

De locatie is geweldig! Kamers zijn schoon en ruim.

Ruime kamer, goede afstand naar de stad, vriendelijke...

De kamer was ouderwets.

Ruime kamer, goede afstand naar de stad, vriendelijke uitbater, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In centrum, basis kamer, heel basis ontbijt

Voldeed niet aan verwachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en de badkamer zijn beide toe aan renovatie

Het ontbijt was goed

Overnachting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer ouderwets en beetje onderkomen, ook vuil (haren en ander vuil op de grond).

Locatie en ontbijt!

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Perfect prijs kwaliteit

Badkamer

Ligging.vriendelijk en ontbijt

Gezellig en goede ligging bij het stad

Niks alles naar wens

DE gastheer was zeer vriendelijk en we mochten de baggage daar ok kunnen te shopper geweldig van die man!!!!

Kraan van het bad kon alleen heel heet of heel koud.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ideaal gelegen
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer beetje ouderwets. Is aan vernieuwing toe.

Kortbij het centrum, koffie en thee op de kamer

Het Bed en er was alleen een bad en geen douche.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Lokatie.

Lokatie. Ontbijt was goed en personeel heel attent.

Voor herhaling vatbaar !!

Keurig verzorgd eenvoudig hotel op prima lokatie.

Top locatie en vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer stonk heel erg naar de riolering

Top locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Locatie en prima ontbijt

Douchen in het bad( douche hangt niet is een losse slang

Locatie en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Wij hebben ontzettend genoten

Parkeergelegenheid

Ontbijt was heel goed. Badkamers mogen een beetje moderner maar waren wel netjes

Locatie van hotel is geweldig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden waren niet best. Kamer zou wel wat opgefrist mogen worden.

ontbijt was heel goed verzorgd.

N.a.v. de marathon, leuke vijfdaagse in Brugge, met voor de tijd van het jaar fantastich weer!

Badkamer: geen douche maar een bad, wat we minder gemakkelijk vinden.

De ligging en de netheid.

Een goed verblijf met uitzondering van de badkamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer!!! Alleen ligbad met losse sproeislang! Was niet te doen alles werd nat!

Ontbijt en kamer

Fijne en goeie service!

Fijne en goeie service!

Ik raad het bij iedereen aan!

De douchekop kon niet opgehangen worden dus dat was behelpen in bad.

Ontbijt was voldoende en goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Geweldige locatie voor 1 of meerdere dagen Brugge

Parkeren moet op afstand

Geweldige locatie

Toen ik binnenkwam op mijn verjaardag stond er een prachtig boeket in mijn kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Aparte douche of steun om douchekop op te hangen en een gordijn om de boel droog te houden

super locatie voor ontdekkers
    • Budget Tweepersoonskamer

badkamer is een beetje verouderd maar price / quality een topper

locatie is super

goed hotel voor deze prijs

De locatie is uitstekend. Het hotel is eenvoudig maar netjes en schoon met vriendelijk personeel.