Beoordelingen over Hotel Vredehof 2-sterren

Dorpstraat 1, 8340 Damme, België

#19 van de 21 hotels in Damme

Een goed gastvrij en warm onthaal hotel

Ik dacht dat we in Damme logeerde, maar het was sijsele

Een gewoon proper hotel. Met niet te veel toeters en bellen. Een hotel met warme gastvrije mensen.

Aan te raden verblijf (goede prijs/kwaliteit verhouding !)

's Nachts wakker gehouden door luidruchtig slapende bovenbuurman (isolatie ? / pech met de bovenbuur :-( )

Zeer propere comfortabele kamer, uitgebreid ontbijt. Mooi authentiek gebouw.

Lekker ontbijt met vers fruit.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer en badkamer heeft opfrisbeurt nodig. In de badkamer niets om handdoeken op te hangen en geen enkele kapstok.

Lekker ontbijt met vers fruit. Mooi herenhuis en vriendelijke uitbaters

• Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parking waren s'nachts terug gekomen van feest in Damme en parking was vol,zijn naar buiten gereden wel voldoende parking aan de overkant van de straat was nu geen probleem het was een zaterdagavond

Het ontbijt was compleet ,super

Waren daar voor een huwelijk van vriend in de buurt. Super vriendelijke bediening
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de trappen omhoog, maar gezien ouder gebouw niet te vermijden.

Mooie tuin, spijtig genoeg konden we daarin niet ontbijten. Onze kamer lag op 2de verdiep, smalle trap maakte het niet echt gemakkelijk maar we zijn er geraakt. Kleine maar nette badkamer, in andere kamer had lavabo met Spiegel lekker ontbijt

Prachtige inrichting van het gebouw.

Prachtige inrichting van het gebouw. Kamers waren standaard ingericht, maar netjes en schoon. Wij zaten aan de achterkant van het hotel en hadden daardoor geen last van het verkeer aan de voorkant. Aanrader voor een weekendje Brugge.

Deze overnachting was geen 2 sterren waard maar een dikke 3 sterren.

Kamer was netjes alsook de badkamer. Het morgend ontbijt was vers en verzorgd en voldoende. Mooie uitzicht op de tuin vanuit de orangerie waar het onbijt werd gegeven. Vriendelijk onthaal en personeel. Voldoende parkeergelegenheid voor het hotel.

Een fijn verblijf met leuke gastheer en gastvrouw en een super ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer genoeg hadden we een kleine kamer en kleine badkamer waar je je bijna niet kon keren. Het was boven op zolder en naar mijn idee het kleinste kamertje. We sliepen aan de voorkant en het verkeer bleef maar doorgaan tot 's avonds laat en begon weer 's morgens vroeg.

Het ontbijt was heerlijk en er was van alles. De gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk. Alles was ook schoon.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

waren zeer content
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het toilet beneden als je er iets langer op zit gaat het licht uit

kamers waren keurig in orde ontbijt was geweldig ruime keuze aan beleg brood kazen fruit drinken

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ontbijt top.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een zitbad met handsproeier is voor mij geen waardig alternatief voor een douche. Wifi was onbereikbaar op de hogere verdiepingen. Bedden stonden niet vast op de grond.

Ontbijt top. Hygiëne top.

Goed voor de gevraagde prijs.

Ingang naar wc en douche wat ongelukkig.

Het ontbijt was uitstekend, alles aanwezig niks op aan te merken. De kamers oubollig, toch netjes. Charmant verblijf

leuk hotelleke goed voor één nacht of op doorreis
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hygiëne, de spinneraggen in de ontbijtzaal, alsook een hele grote spin die langs de muur op de tafel rondliep, is wel de tijd van spinnen, maar je zag dat de webben al oud waren, en dit juist in de ontbijtzaal

ontbijt was heerlijk , alles was aanwezig, kamer klein maar fijn, alles aanwezig

Prima hotel voor een kort verblijf/citytrip naar Brugge
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar was heel gezellig met een vriendelijke barman maar jammer genoeg werd er gerookt! Het was al lang geleden dat ik moest gaan slapen met stinkend haar.

We hebben geen ontbijt gehad omdat we al om 7u moesten vertrekken naar Brugge om de marathon te lopen. De kamer, onder het dak, was aan de kleine kant maar voldeed voor 1 nachtje. Het bed (dus de matras) was zeer goed. Er was een grote parking voor de auto en opzij was een kleine fietsstalling. Brugge was goed bereikbaar met de fiets via een veilig fietspad. Het hotel lag ook vlakbij de bushalte.

Het was super en we gaan nog terug

De broodjes en de koeken waren bake off

De accomodatie zelf. Klein kasteel met mooi interieur. De ontbijtzaal is schitterend. Een oude druivenserre. Heel origineel. Heel warm onthaal en we werden persoonlijk uitgewuivd bij het vertrek. Babbeltje gedaan met de eigenaars. Kortom heel persoonlijk en gezellig!!!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel goed ontbijt ,alles perfect

Een te kleine kamer !!

Heel goed ontbijt ,alles perfect Wel spijtig dat we deze keer zo een kleine kamer hadden , hadden ons aan een grotere verwacht zoals vorige keer !!!!!

Onvriendelijk, klein bed, vies sanitair
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks afgestemd te hebben over vroege check-in (11:00) bleek bij aankomst op de zolderkamer (1 klein dakraampje) de kamer nog niet schoongemaakt. Dit was mevrouw vergeten te zeggen, "...we moesten maar niet zeuren want dat kwam wel goed, we konden toch op de kamer?" Ze was überhaupt vergeten ook maar een simpel woord van welkom te uiten. Ze zal haar dag niet gehad hebben (zaterdag en zondag). De vraag of er kluisjes waren werd beantwoord met "...we hebben maar 2 sterren, en rekenen maar €95..." erg onvriendelijk. Al met al is het allerbelangrijkste dat je goed kunt slapen en prettig kunt douchen en dit viel gewoon tegen. Heb wel eens beter ervaren voor hetzelfde geld.

Locatie en charme van het pand zijn geweldig. Bed was van prima kwaliteit, goede matrassen. Wel erg klein voor ons twee (140*190) Ontbijt was goed verzorgd

Authentiek!

Afstand tot Damme.

Een huis dat leeft, een met een ziel! Gastvrouw - en heer met een (mooie) ziel! Authenticiteit en echtheid. Een attente ontvangst, mooi ontbijt. We hebben 'echt-genoten'!

Mooie ontbijtruimte met klassiek ontbijt, dat werd...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerd, nood aan opfrissing, startend met kleine dingen zoals degelijke handdoeken. Moeilijke trappen (veiligheid bij brand?), wij hadden kamer op zolder zonder uitzicht (wel dakramen maar te hoog om iets te zien).

Mooie ontbijtruimte met klassiek ontbijt, dat werd aangevuld Parkeren op het domein (als iedereen ten minste degelijk parkeert) Goede ligging tov. Brugge, Damme, Beernem

Klassiek gebouw en dito inrichting, gunstig gelegen t.o.v. Brugge en Damme.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie ligt vlak langs een redelijk drukke weg die doorheen het dorp loopt, dus als 's nachts het raam open moet vanwege de temperatuur, kan het ietwat lawaaierig zijn. Bij het ontbijtbuffet in de serre kan er soms wat gedrang zijn in de smalle ruimte. De koperen koffiekannetjes zijn erg fraai, maar het handvat wordt wel gloeiend heet waardoor het inschenken van de koffie nog niet zo simpel is... Op maandagavond bleek het restaurant helaas gesloten. Op zich alle begrip hiervoor, maar in de omgeving zijn heel veel restaurants op maandag dicht zodat we helemaal naar Oostkamp moesten rijden (en terug) om een restaurant te vinden waar we wel iets konden eten.

Een uitstekend ontbijt en zeer gevarieerd. Vooral de verse, overheerlijke aardbeien zijn ons bij gebleven, maar ook het ovenverse en smakelijke (bruine) brood. Goed bed. Vriendelijk personeel. Ligging aan de rand van Sijsele, dichtbij Brugge en Damme.

Aangenaam, vriendelijk maar weinig faciliteiten. Prijskwaliteit goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaaierige gang, waarschijnlijk oud herenhuis dat niet zo goed geïsoleerd is. Van zodra iemand wakker was in kamer ernaast of op de gang liep was dit duidelijk hoorbaar.

De gastvrouw en gastheer

Voor ons niet voor herhaing vatbaar.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ouderwets, veel tapijten, versleten handdoeken, piepkleine badkamer (met goede douche) Uitgeleefd gebouw. Ontbijt; slechte koffie, buffet van matige kwaliteit.

Vriendelijke mensen. Ontbijtplaats in mooie oude veranda aan tuin.

leuk hotelletje
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is nogal klein en het onthaal mocht misschien iets persoonlijker.

De kamer zag er wat ouderwets uit, maar het bed was super!! Verder heel proper, alles in orde. Ook het ontbijt was uitgebreid voor een 2* hotel!

- Prima ontbijt
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- de kamer op het 2de verdiep was klein en zeer warm. De kamer had veel weg van een zolderkamer.

- Prima ontbijt - Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw - Aangenaam kader om te ontbijten

Een grote tegenvaller
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer slecht onthaal. Niet vriendelijk. We moesten zelf onze kamer zoeken. Een zeer kleine kamer en badkamer. Het rook er muf. Ontbijt was slecht. Aangebrande croissants. Ik zou dit aan niemand aanbevellen.

ontbijt ( = prima - rijkelijk)
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine lavabo in toilet ( of natte papieren handdoekjes ?)

ontbijt ( = prima - rijkelijk) onthaal ( = gastvrij - vriendelijk) parking ( = ruim) fietsenstalling (fietsen onder afdak en uit de regen kunnen stallen !!)

overnachting met partner
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vasttapijt op de kamer, dat vind ik sowieso niet hygiënisch en het was aan vervanging toe.

zeer charmant hotel met een uitgesproken stijl, vriendelijke uitbaters en fijn ontbijt. Kwaliteitsvolle lakens en voldoende extra kussens. Zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Vriendelijke ontvangst.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toilet die bleef lopen snachts met als gevolg veel lawaai. Hygiene scoorde weinig aangezien ik oude bloedvlek op deur van badkamer vond. Persoonlijk vind ik het vrij duur voor de accommodatie.

Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooi oud pand, goed bed, fijne ontbijtruimte in serre met...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan de krappe kant met schuin dak vlak naast een kant van het bed. Niet zo comfortabel voor degene die aan die kant van het bed lag. Badkamer met alleen handdouche in een bad. Niet zo fijn

Mooi oud pand, goed bed, fijne ontbijtruimte in serre met uitzicht op de tuin. Ontbijt uitstekend verzorgd met lekkere broodje, heerlijk beleg en vers fruit.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Verblijf in oud herenhuis
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voordeel: prachtig verblijven in een oud herenhuis. Nadeel: verblijven in oud herenhuis. vensters stonden ofwel volledig open ofwel volledig toe, weinig stopcontacten, geen airco, kleine badkamer, ...

Mooie locatie, wel wat uit het centrum en het restaurant is aanwezig maar was steeds toe tijdens mijn verblijf (misschien te veel uit het seizoen). Prachtig ontbijt! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Ze wenden aan dat er pakeergelegenheid is maar eenvoudig...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze wenden aan dat er pakeergelegenheid is maar eenvoudig stonden er personeel van de zaak er en van de buurt de rijschool wij waren daar met onze exclusieve wagen van om en bij de 200 000 euro maar ons op de rijbaan stationeren dit is geen service die ze garanderen. Wij waren genodigden voor Damme GT Classic.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goed hotel.

Goeie bedden. Rustige kamers. Uitstekend prima ontbijt. Prachtig gebouw met een geschiedenis. Perfecte locatie voor een koetsrit met bijhorende wijndegustatie in Oedelem. Prachtige omgeving en mooie bospaden te zien tijdens de rit.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

voldoende

Afstand tot Cadzand en Knokke. Aanduiding van ligging niet voldoende. Het was Damme-Sijsele. Daar moet meer de nadruk op worden gelegd. Hebben eerst naar de plaats gezocht in Damme.

Er was niet veel meer beschikbaar

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Eenvoudig hotel, perfect gelegen om Damme en Brugge te verkennen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed onderhouden doch oud gebouw. Tapijt in kamer heel erg gevlekt. Spiegel in badkamer vuil.

Prachtig gebouw van buitenaf. Vers op maat gemaakt eitje 's ochtends.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Sfeervol hotel met supervriendelijke gastheer en vrouw

WiFi was er niet (maar hebben wij niet gemist op vakantie :-)!)

Gastheer en vrouw, perfect ontbijtje, sfeervolle kamer en prima locatie (dichtbij centrum Damme, bij Brugge enz). Als we weer die kant op gaan komen we zeker terug!!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het was ok maar we zullen niet direct terugkomen.

Wij konden de buren duidelijk horen plassen en doorspoelen, niet zo aangenaam.

Ontbijt was perfect in orde! De kamer was klein maar proper en in orde.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Een bijzondere villa als je wat anders dan een gewoon hotel wilt

Bij binnenkomst vind ik het wel een hotel waarbij er even meegelopen kan worden naar de kamer, wellicht een tasje overnemen. Het is kleinschalig en niet heel druk, maar dat wordt niet gedaan. Op zich had ik de locatie dichter bij centrum Damme verwacht. In Sijfelen is niet echt iets te doen en centrum Damme met de leuke terrasjes is iets van 4 km weg. Maar het bijzondere van de villa (inrichting, buitenkant, ontbijtserre maakt een hoop goed hoor!)

De villa zelf is bijzonder. Terug in vroegere tijden. Het ontbijt vonden wij meer dan prima, uitgebreid, vers fruit, leuke serre. De kamers zijn apart, zeker als je een zolderachtige kamer hebt. Ik vond ze ook voldoende ruim. Ik vond de fruitschaal voor de gasten in de lobby een leuk en attent gebaar. Volgens mij gaat het om een 2 sterren hotel en dat vergeet je eigenlijk als je binnenkomt, omdat het een mooi pand is. Fijn dat er voor de deur geparkeerd kan worden op eigen terrein. Zeker voor mensen die fietsen mee willen nemen, kun je deze hier makkelijk op en af zetten.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het onbijt was héérlijk en de keuze uitgebreid.

Het onbijt was héérlijk en de keuze uitgebreid. De kamer was ruim met 4 vensters! Rustig tijdens de nacht. Een beetje terug in de tijd of vintage maar dat vond ik wel tof! Als je een kasteel boekt verwacht je dat ook. :-) De gastvrouw vertelde het verhaal van het kasteel, hun verhaal en hoopt dat er binnenkort ook overnemers zijn.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Net buiten de Brugse drukte

Op een zwoele zomernacht wil je graag het raam openzetten. Maar als je een kamer aan de voorkant hebt, krijg je het verkeer van de provinciale weg gratis mee. En dat is best veel. Toiletgroepje, wel functioneel, aan de smalle kant en kan een make over gebruiken.

Prachtige, tikje gedateerde kamers, maar dat is juist ook charmant, in mooi herenhuis net buiten Brugge. Zeer aardig stel dat het runt, uitermate gastvrij. Prima ontbijtbuffet, gelukkig niet overdreven veel, maar vooral echt lekker en goed.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Authentiek kasteeltje met charmant interieur, hartelijke & supervriendelijke eigenares
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen airco in de kamers (aparte) bedden te zacht en nogal klein niet in het echte hart van toeristisch Damme (7km dus Damme wel vlot bereikbaar)

ontbijt uitgebreid en zeer verzorgd zeer vriendelijke en hartelijke ontvangst door de eigenares mooi authentiek kasteeltje uit de jaren 1800 met authentieke charme

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Verrassing.

Het is een romantisch kasteeltje met hele aardige uitbaters. Het ontbijt was geweldig, de bedden waren goed, alles was schoon. Een zeer aangenaam oponthoud gehad. Goede prijs kwaliteit.

Leuke en fijne locatie voor een stedentrip Brugge!

Prima locatie, heerlijk ontbijt, fijn verblijf!

KORT BIJ BRUGGE ZONDER DE OVERLAST VAN MASSATOERISME

RUSTIGE OMGEVING MET EEN RUIME KAMER EN VERZORGD ONTBIJT GRATIS PARKEERPLAATS IS EEN PLUSPUNT

Uitstekend ontbijt en vriendelijke uitbaters

Uitstekend ontbijt en vriendelijke uitbaters

Alles was goed

Lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker en uitgebreid ontbijt. (mooie orangerie waar het ontbijt geserveerd werd) Ruime parkeergelegenheid.. Ruime kamer. Vriendelijke uitbaters

Gemoedelijk

Damme niet veel te doen

Gemoedelijk

Wat meer charcuterie- of andere variatie bij ontbijt...

Wat meer charcuterie- of andere variatie bij ontbijt gewenst Krakende vloeren waardoor ik om 7u al wakker werd...

Prima voor n nacht als je in de buurt moet zijn
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Overal tapijt. Ontbijt had je veel keuze echter pistolekes/broodjes/croissants waren oud

Heerlijk bed

genieten op een familiale warme manier
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het contact met de gastheer en gastvrouw was zeer familiaal, niet het zakelijke alleen ! Doe zo verder !! fijne familiale sfeer;

rustige en landelijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

perfect ontbijt in een rustige omgeving

Het was niet mogelijk om een lunchpakket mee te nemen ipv...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet mogelijk om een lunchpakket mee te nemen ipv ontbijt.

Heel vriendelijk eigenaars.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn wel iets minder

Heel vriendelijk eigenaars. Warm onthaal. Heel gezellig en super goed ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima overnachting met lekker ontbijt in een sfeervol familiehotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De sfeer van het hotel en de ontzettend lieve en gastvrije eigenaren. Niets was ze teveel. We hebben genoten!

Prima hotel voor 1 of 2 overnachtingen!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Haren in het bad bij aankomst.

Ontbijt was echt prima en geweldige bedden.

een goede prijs kwaliteit

nette ruime kamer en een heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Uitstraling

Uitstraling

Aangenaam verblijf, kort bij Damme, Sluis en de Oostkust.

Niets aan te merken.

Vriendelijk contact met de eigenaars. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

prima en functioneel voor gelegenheid,
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prima gevarieerd ontbijt met ruim aanbod. kamers schoon maar hier en daar wat onderhoud noodzakelijk

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

gezellig goed hotel

mooi gebouw, vriendelijke eigenaars en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2017

prima , lekker relaxed

schimmel in de douche

rustig , steilvol ingericht , personeel zeer vriendelijk

Matig.

Douche vuil en verouderd!!! Geen muggezift vensters. Donsdeken vuil! Kamer klein.

Vriendelijk uitbaters. Ontbijt.

Prima ontbijt uitgebreide keuze .

Spijtig dat het restaurant niet meer open is .

Prima ontbijt uitgebreide keuze .Goede matras ! Toffe bar .

• Beoordeeld op: 15 september 2017

we voelden er ons thuis!

n.v.t.

sfeer,ontbijt, contact, flexibiliteit.

lekker ontbeten goed geslapen laatste ontbijt als verassing banaanen pannekoeken
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles was prima bedden waren goed ontbijt prima gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijke mensen

heerlijke vakantie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was super alles was perfect

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Mooi en sfeervol hotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi en sfeervol hotel. Gemoedelijk personeel.

Knus hotel met vriendelijke bediening

Badkamer was gedateerd.

Ontbijt was geweldig. Veel vers fruit en vers brood!!

ontbijt met verrukkelijk brood, zelfgemaakte scrambeld eggs...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt met verrukkelijk brood, zelfgemaakte scrambeld eggs en verse aardbeien. prima bedden en een fijne ambiance.

Ontbijt was overheerlijk.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was overheerlijk. Op al de rest was niets op te merken Een aanrader

ontbijt goed
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

badmatje in douche was nogal glad

ontbijt goed

Had dit korte verblijf in deze intessante lokatie met veel antiek niet graag willen missen

Geen

Uitstekend ontbijt. Mooie antieke inrichting. Hartelijk personeel. Attent.

We hebben Damme met de fiets gaan verkennen en prijs kwaliteit is dit hotel zeker ok want in Damme z
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed. Onze kamer was basic maar proper en goed bed

Wifi

Wifi

Het ontbijt was prima.

Nachtlampje boven het bed.

Het ontbijt was prima.

leuk verblijf, lekker ontbijt, mooie omgeving
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine bedden, interieur mag wat opgefrist worden

ontbijt was geweldig