Beoordelingen over Warwick Brussels - Grand Place 5-sterren

Rue Duquesnoy 5, 1000 Brussel, België

#59 van de 215 hotels in Brussel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een paar heerlijke dagen op een toplocatie.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is normaal vrij duur, ik had gelukkig een aanbieding, want anders was het echt veel te duur geweest voor wat je krijgt. Het eten in het restaurant was heerlijk en het personeel in het restaurant was de eerste keer echt heel goed, maar de 2e keer, met andere mensen, was het niet fijn, zelfs onaardig. Zij konden mijn humeur gelukkig niet bederven, maar het moet wel gemeld worden, zodat ze erop gaan letten.

Kamer was fijn, maar echt niet de oorspronkelijke prijs waard. Voor mij was het nu fijn en aangenaam, door de aanbieding. Locatie was echt super, zo dicht bij alles, echt geweldig, dat maakte dat het een paar aangename dagen waren. Het ontbijt was overvloedig, en heerlijk en het personeel daar was heel erg aardig. Het eten in het restaurant was heerlijk. Fijn ook dat er een parking is onder het hotel met een ingang direct naar het hotel.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Luxe overnachting in hartje Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vergissing bij het boeken (2pp kamer voor 1 p met ontbijt) werd door het hotel per e-mail rechtgezet, mits we 1 ontbijt extra betaalden. De locatie was perfect (op enkele passen van het Centraal Station en op loopafstand van de Muntschouwburg. Bijzonder vriendelijk personeel. We kregen upgrading. Ruime kamer aan de straatkant, toch rustig. Heerlijk ontbijt. Jammer dat we hier enkel voor overnachting verbleven.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

echt rampzalig om nooit meer terug te gaan

alles kon beter. personeel onvriendelijk. trage room service; geen mogelijkheid om deftig ontbijt voor 7 uur 's morgens. ook niet met room service. op de gang stond een emmer om lekkend water op te vangen, lampen in kamer waren kapot

Goed geslapen
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Parkeer kosten 25,- voor 1 nachtje, douchen in de badkuip, koffiefaciliteit op de kamer enkel voorzien van decafe, geen toiletrolhouder, minibar was prijzig €6,- voor een blikje fris

Goed bed, goed ontbijt, goed parkeren

De locatie kan niet beter zijn voor centrum Brussel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel werkt met stagiairs die heel wat fouten maken en prutsen bij de afrekening van de kamer Versleten lakens met scheuren, lijkt me niet kunnen voor een 5* hotel

De locatie kan niet beter zijn voor centrum Brussel Goede bedden Nette kamers

Lokatie van het hotel is prima, vlak bij Grote Markt.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Hygiene. Veel schimmel in de badkamers. Hotel is aan renovatie toe. Heeft zijn beste tijd gehad. Straalt uit daty het een Klasse hotel is, maar dat zal dan wel fiks aantal jaren geleden zijn. Ontbijt ook exorbitant duur.

Lokatie van het hotel is prima, vlak bij Grote Markt. Is professioneel hotel, personeel is professioneel maar wat onpersoonlijk.

Super personeel en ontbijt in het algemeen om alles goed te...
    • Classic Kamer met Queensize Bed

voor mijn vrienden en voor mij is het personeel van het restaurant erg gestrest en vooral degene el que parecia gefe de meseros estaba grosero

Super personeel en ontbijt in het algemeen om alles goed te ontbijten

Fijne plek om snel in het centrum èn bij het station te komen.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

In onze kamer bleek de deur naar de badkamer erg te piepen en ging moeilijk dicht.

Ruime variatie in ontbijtmogelijkheden; rust in het hotel; stijlvol. Voor ouderen: de bodem van het bad was stroef, dus geen gevaar voor uitglijden.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

meerprijs voor eieren van 8,00 euro bij uitchecken en stond niet omschreven en aan het buffet. mini-bar: heel duur voor cola enz airco te koud en moeilijk te wijzigen

Mooi hotel, ideale ligging bij station en grote markt Souvenir te koop in mini-bar

de locatie was perfect (direct bij centraal station)
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was nogal wat lawaierig, vooral kon ik de geluiden van andere reizigers of via de badkamer of via de deuren horen, plus het mobiliar was vrij oud (en zichtbaar oud)

de locatie was perfect (direct bij centraal station)

Oase van rust en klasse middenin het hartje van Brussel
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Het zou fijn geweest zijn om wat gratis water op de kamer te hebben. Dat zou toch moeten kunnen voor een hotel in deze prijsklasse. En de receptionist sprak geen Nederlands, terwijl dat toch één van de landstalen in België is.

De locatie is gewoonweg uitstekend, recht in het hartje van Brussel, heel dichtbij station Brussel-Centraal, Grote Markt, Bozar etc en toch een oase van rust. Het hotel en personeel stralen klasse uit. Het ontbijt wordt opgediend in een zeer aangename ruimte. Het bed was heel comfortabel. De temperatuur in de kamer kon perfect afgesteld worden, zonder dat de airco teveel lawaai maakte of storend was.

Fijn weekend op mooie locatie.
    • Premium Deluxe Tweepersoonskamer

De bar valt echt tegen. Gewoon zitten wachten op de bediening zo’n tien minuten, maar men was druk met iets anders. Onduidelijk met wat. Dat was eerste avond. Tweede avond had men tijd voor bedienen, maar het ging niet van harte. Daarbij slecht glaswerk.....corrosie...? Slecht onderhouden sanitair was/bad gedeelte kamer. Verlichting in kamer was absoluut ontoereikend. Kamer is gewoon te donker voor enkel schemerlampen en 1 schemerlamp bij een 2-persoonsbed is een aanfluiting......jammer.

Het ontbij was helemaal goed, de kamer was goed. Met name het sanitair van wastafel, douche en bad is duidelijk slecht onderhouden.

Keurige kamer, mooie locatie vlak naast het station en grote...
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Weinig keuze in maaltijden in de brasserie, weinig keuze in de bar qua bier (in Brussel) en wijn.

Keurige kamer, mooie locatie vlak naast het station en grote markt. Keurig personeel, goede uitleg. Ondanks te vroege aankomst, toch een kamer beschikbaar.

Aanrader!
    • Premium Kamer met Queensize Bed

De kamer was nogal gehorig vooral van de bovenburen en vanaf de gang. De prijzen in de (prachtige) bar waren erg pittig! En er was te weinig bediening aanwezig, barman was er vaak niet waardoor bezoekers maar weer vertrokken!

Er is een heel mooie bar in het hotel, jammer dat er zo weinig bezoekers zijn dan!

top zoals een 5 sterren moet zijn
    • Classic Kamer met Queensize Bed

de ontbijt prijs van € 60 euro voor twee ontbijt wat inclusief zou zijn en de prijs van € 140.00. graag zou ik antwoord willen van Booking .com hoe ik mijn € 60.00 terug krijg

heerlijk ontbijt maar zou niet berekend worden volgens booking .com

Locatie en sfeer
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van tevoren gevraagd om een late checkout. Eenmaal aangekomen bleek dit 50€ extra te kosten. Dan is totaal bijba 200€ voor 1 nacht best fors.

Locatie en sfeer

Hoewel de kamer compleet was, ongeveer alles was aanwezig, voelde het toch niet echt als 5 sterren
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Het duurde echt heel lang voor het warme water op temperatuur was. Dat betekent heel veel verspilling van water. Zonde. We moesten om een aantal dingen vragen: het raam sloot niet, moest door de monteur in de sponning getild worden. Dat had tevoren geregeld kunnen zijn. We moesten een keer om glazen vragen, de gebruikte glazen waren niet vervangen en een champagneglas is niet geschikt voor bier. We vroegen ons wel af wat nu 5 sterren bepaalt. De kamers zijn klein, evenals de badkamer, maar wel compleet. De kussens zijn niet stevig genoeg om lekker tegenaannte leunen.

Vriendelijk personeel. Kamers zijn klein maar compleet met safe, groot genoeg voor laptop etc. Grote TV, helaas zonder ned. zenders Broekenpers Set om koffie/thee te kunnen zetten. Minibar, WiFi werkt goed, Rustig hotel met weinig lawaai (buiten of van de

Een behoorlijke misleiding en teleurstelling voor een 5* hotel en van Booking.com.

Het hotel in totaliteit. Het is een vervallen hotel. Vieze vloerbedekking op de gangen, abnormaal gehorig (deuren die dicht klappen, muren die van papier lijken zo gehorig, kranen die je hoort lopen etc.etc.), kleine kamers (wij hadden 3 zogenaamde premium kamers), vieze vloerbedekking, harde bedden en erg zachte kussens en alles is oud en kamer ruikt! Degene die de 5 sterren toekent is er op zeker al enige tijd niet meer geweest! Bij de boeking hadden we kamers MET ontbijt, blijkt dus van niet maar dat is een misleiding van booking.com wat al vaker is gebeurt!:-(

De vriendelijkheid van het personeel

Ontbijt was over heerlijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een electriciteitspanne van 2,5 uur. Het was echt eng en dan op de vijfde verdieping, de lift werkte ook niet gedurende deze tijd. Ik vond kaas resten in de badkamer en de vloer in de badkamer voor de wc was niet heel proper.

Ontbijt was over heerlijk

Goede ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Savonds was er een electriciteitspanne waardoor heel het hotel zonder electriciteit zat, het ganse hotel was pikdonker, lift werkte niet , geen tv op de kamer..dit voor toch zeker een anderhalf uur. Er werd ook helemaal geen uitleg gegeven aan de gasten. Wel jammer voor een 5-sterren hotel.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goed geslapen, maar kamers zijn niet echt praktisch
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer is onhandig en douchen gaat niet makkelijk. Twee kranen voor warm en koud is wellicht brits maar niet gebruikersvriendelijk en water gaat makkelijk buiten bad. Ook spiegels raken beslagen. De liften zijn oud en de kaart werkt ook niet goed in de lift. De airconditioning kon niet op koelen worden gezet, en het wifi was pas na een paar keer testen actief. Lichtknopje bij bed deed niet alle lichten uit en aan.

ontbijt was prima

Zie je Warwick hotel, zit je bijna altijd goed!
    • Premium Deluxe Tweepersoonskamer

Van het hotel echt niets, wel helaas van Brussel. Massa’s toeristen en dito eten.

Warm onthaal bij binnenkomst. Ziet er verzorgd uit en personeel zo voorkomend als Engelsen kunnen zijn. Kamer was al klaar om 11 uur! Om de hoek naar de Grote Markt. Ontbijt bleek in heel mooie verdieping te zijn met comfortabele stoelen. Zee verzorgd en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Geweldige locatie om Brussel te bezoeken.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn gedateerd en moeten nodig vernieuwd worden. Het hotel is erg gehorig.

Geweldige locatie om Brussel te bezoeken. Personeel is erg vriendelijke en behulpzaam.

aangenaam
    • Classic Kamer met Queensize Bed

alles was top, zeker voor de betaalde prijs. Mooie kamers, lekker ontbijt, maar vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. We komen zeker terug

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

comfortabele kamers en gastvrij personeel
    • Premium Kamer met Queensize Bed

ontbijtzaal was wat rommelig in de ochtend terwijl het toch niet zo druk was douchen in een bad en zonder gordijn was een waterballet

uitstekende lokatie ten opzichte van het centrum en het treinstation heerlijke bedden goed ontbijt vriendelijk en gastvrij personeel

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Heel goede plek voor (zakelijke) reis!
    • Premium Deluxe Tweepersoonskamer

Kamer is wat donker - dit houdt herhaling overigens niet tegen

Perfecte lokatie in hartje Brussel Parking naast hotel Ontbijt (wel prijzig) Schoon Free good wifi

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Hartje Brussel, betaal je voor
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Relatief duur. Ontbijt is ok, maar niet erg bijzonder voor de te betalen prijs verwacht ik meer.

Nette kamer en ruim opgezet. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Teleurstellende omgang van personeel.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Gehorige kamers! Het personeel was erg onvriendelijk en waren enkel gastvrij tegen gasten die zichtbaar welgesteld waren. Ze waren kortaf in antwoorden, snauwen bij onbegrip en toonden ongeduld. Ik voelde mij niet op mijn gemak. Wanneer je naar de "garage" wilde gaan moest je dan ook door het hele hotel lopen ipv de kortere weg te kunnen nemen. Indien je een lichamelijke handicap (rolstoel) hebt is dit niet te doen. Verder krijg je geen uitleg over de kamer (wifi, uitchecktijd, extra voorzieningen, etc); alles werd afgeraffeld. Hierdoor alom geen prettige ervaring; zeker niet voor een 4 sterren hotel!

niet

Een heel fijn hotel voor een citytrip Brussel !!
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De kamers zijn wat gehorig . Je hoort de mensen in de andere kamer praten.

De ontvangst was hel vriendelijk. De kamer was wat mooi en schoon. Het ontbijt was heel uitgebreid en heerlijk. De ligging van het hotel is heel centraal alles op loop afstand.

Hotel is perfect gelegen voor een citytrip
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Tafelkleed bij ontbijt was vol vlekken van de vorige gasten, was eigenlijk vuil en vies. Zou niet mogen voor een 4 sterren hotel.

Kregen upgrade naar juniorsuite.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We kwamen voor een voorstelling in de Bozar en genoten ook perfect van ons hotel .
    • Classic Kamer met Queensize Bed

In kamer 302 was de bedieningsknop van bad naar stortbad defect waarmee mijn echtgenote bij het nemen van een stortbad wel moeilijkheden had.Er moet gezegd dat ze wel geen technische knobbel heeft.

Ontbijt was uitstekend en gevarieerd met een uitzonderlijk behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Om verdrietig van te worden.
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Tegen over het hotel zaten zwervers. Kamer die we toe gewezen kregen . Was erg gehorig we werden wakker gehouden door de tv van de buurman. Ook s nachts buiten lawaai van vrachtwagens en praten van werknemers met lossen van witgoed voor het hotel . Tot overmaat van ramp werden s ochtends met enorm lawaai gewekt door verbouwingswerkzaamheden van het hotel . We mochten de kamer hebben tot 12:00 uur maar door de bouwwerkzaamheden hebben we de kamer verlaten om 9:30 zonder douchen en ontbijten. Bij de lobby aangegeven dat als we dit hadden geweten we een andere kamer hadden willen hebben. Het enige response was dat dit gezegd had moeten zijn wat niet zo was !! En dat we ter compensatie dan het parkeren niet hoefde te betalen en excuse mailtje ( die ik trouwens nog niet gehad heb) al met al een vreselijke ervaring en absoluut voor ons geen 5 sterren waard. Een 5 sterren hotel geeft geen kamer waar er boven met drilboren vloer tegels worden uitgehakt .

Jammer het had zo veel beter gekund
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De geluidsoverlast van schreeuwers, die op de late avond via het luchtkanaal in de badkamer voor overlast zorgden en verder de te hoge temperatuur in kamer 320. Niet goed inregelbaar. Verder heb ik echt moeten zoeken bij uitchecken hoe in de parkeergarage te komen. Een norse opmerking van de receptie in de gang naar rechts bracht bij niet verder. Neem de lift zou beter zijn geweest. Ik meende mij een trap te herinneren. Ten slotte zou enige guidance met liftgebruik klantvriendelijker zijn. Ik had in aanvang de sleuf niet in gaten om de card in te doen. Ik was niet de enige! Zo veel punten verdienen verbetering!

GE-WEL-DIG
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Nadat je de auto geparkeerd hebt in de garage, moet je met al je baggage de trappen op om bij de receptie te komen en in te checken.

Bij aankomst bleek de kamer die we hadden geboekt al bezet te zijn, hierdoor kregen we een upgrade naar een grotere en luxere kamer, met een schitterende badkamer, die zowel een badkuip als douche had. Verder kregen we twee bonnetjes om een drankje in de bar te consumeren. De locatie is uitermate geweldig, op nog geen minuut lopen van de Grote Markt verwijderd. Gedurende de decembermaand konden we ook nog eens volop genieten van de kerstmarkt en al het lekkers.

Heel goed , prachtige lokatie , kamer was niet echt top!!
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Er was geen wc borstel op de badkamer ,badkamer was niet echt top. Ik ben al 3 maal gast geweest bij Warwick en het was qua kamer de minste kamer. Voorheen reisde ik via Travelbird nu Booking.com

Het ontbijt was subliem maar wel heel duur .

Kort maar fijn
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Een ongevraagd babybed op de kamer, er kwam nog personeel op de kamer om te vragen of we dit bedje nodig hadden en toen wij zeiden dat het niet nodig was lieten ze het bed alsnog staan. In de minibar stond maar 1 glas. Zeer prijzig ontbijtbuffet, gelukkig is Starbucks om de hoek!

Het hotel ligt vlak bij de Grote Markt en de eigen (prijzige) parkeergarage.

Teleurstellend. Blijkt wel weer dat niet alle 5 sterren hotels daadwerkelijk hun sterren waarmaken..
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Kleine kamers. Achterstallig onderhoud. Ontbrak elementaire zaken voor een 5 sterren hotel zoals slippers, badjas, schoenlepel/poets etc. Housekeeping komt om 08.15 uur kamer binnen voor schoonmaak. Het parkeren is simpelweg een ramp. De weg vinden in de parkeergarage naar de receptie en/of met de auto uitrijden en/of bij langer verblijf constant de dagkaart afrekenen (receptie) is ronduit irritant en past niet bij een 5 sterren. Al met al stond de 5 sterren prijs absoluut niet in verhouding met de geboden kwaliteit. Zeer teleurstellend.

De locatie en het ontbijt waren prima.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

fantastisch

parkeerkosten van 25 Euro, kan ook aangeboden worden door Hotel

het hotel ligt zeer gunstig, zeer mooi en comfortsabel, parkeerkosten zijn wel hoog 25 Euro

• Classic Kamer met Queensize Bed

ontbijt is belachelijk duur! indien je het ontbijt niet op voorhand reserveert rekenen ze 8 euro kosten aan als je gaat ontbijten! (vertellen ze pas als je de afrekening gaat betalen aan de receptie!)

knap interieur, goede bedden

teleurstellend
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Het enige die sjiek was aan dit hotel was de prijs. Kamer was zeer verouderd, het was niet echt proper, er lagen nog kleren van de vorige gasten in de kast, in de bar was het koud, bed was beneden alle peil, ontbijt was niet top ( spek veel te vettig en roerei was gewoon een papje, ....

personeel.

Mooie ruime kamer.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Te veel lawaai via de deur / gangen ! Toilet en andere afvoeren geeft veel lawaai door via andere kamers . Zeer spijtig Verouderd bad ! Met een oud douchezeil

Mooie ruime kamer. Proper

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Lekker middenin Brussel!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Licht in de badkamer ging telkens uit en aan. 1 paar lampen bleef wel constant branden.

Super centraal gelegen. Ruime kamer. Oogt sjiek. Beetje Amerikaans sjiek.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prettig en rustgevend verblijf gehad.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Het was een beetje duur.

Het ontbijt was heel uitgebreid, vriendelijk personeel, schone kamers, centrale ligging en de parkeerfaciliteit waren zeer aangenaam.

Luxueus, comfortabel.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Verbeterpuntje; hier en daar moet de kamer wat verschilderd worden (bv achterkant van de badkamerdeur). Maar dit doet niets af aan het verblijf.

Zeer mooi, luxueus hotel. Vriendelijk personeel.

Het is een aanrader zeker voor deze lokatie
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Men kan er nog moeilijk terecht in de eigen landstaal al zeker geen Nederlands.In het restaurant was het niet te warm en in oktober is het geen luxe om de deur dicht te doen

Het was verschrikkelijk. Leek meer een hostel dan hotel!
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Comfort kamer bij Booking afgebeeld met mooi uitzicht en wij kregen zicht op klein vieze binnenplaats. Bij Booking stond comfortkamer 25 m2 en deze was cca 16 m2. Geen pantofels, geen badjassen, drie handdoeken voor twee personen, enorme slijtage aan meubel, deuren. Geen termostatische kranen en geen bidet! Slechte geluids isolatie en wij hebben echt last van lawaai gehad. Accommodatie verdient zeker niet meer dan drie sterren. Niet alleen dat ik een nacht in die kamer inclusief een nacht parkeren 174 euro heb betaald, maar alles is verpast door die slechte hotel. Ik zal nog overwegen om restitutie bij Booking vragen!

Locatie was goed en absoluut niet meer!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Correcte kamer en uitgebreid ontbijt in gezellig kader.
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Vluggere bediening/communicatie aan het onthaal lijkt mij aangewezen. De bediening tijdens het ontbijt kon beter.

Correcte kamer en uitgebreid ontbijt in gezellig kader.

Kamer was lekker rustig, ik heb niemand gehoord.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Bed was net iets te klein voor 2 personen. Bij het inchecken waren we 30 minuten aan het wachten terwijl er andere medewerkers waren die klanten niet hielpen. Het is zeker geen 5 sterrenhotel maar een 4 sterrenhotel. Hotel doet zich voor als 5 sterren maar je krijgt geen water bij het verblijf... Karige kamers. Bij het uitchecken duurde het gelukkig iets korter met 10 minuten maar toch nog best lang voor een 5 sterrenhotel.

Kamer was lekker rustig, ik heb niemand gehoord. Airco was heel stil dus dat was ook goed. Kamers zijn een beetje verouderd maar niet ten behoeven van kwaliteit. Bed was voor twee personen ook net iets te klein.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Kamer was goed.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Het was OK maar we hadden voor een 5 sterren hotel betere faciliteiten verwacht.

Kamer was goed. Niet alle verlichting deed het, badkamer beetje gedateerd.

Super verblijf
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Voor rolstoel niet echt geschikt alle deuren en liften zijn erg smal en ontbijtzaal niet te bereiken met de rolstoel. Personeel doet er wel alles aan om het op te lossen

Het personeel is uitmuntend

Teleurstellend
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Geheel voldeed absoluut niet aan de verwachting bij een 5* accommodatie. Zeer gehorige kamer, zowel buren als de nachtclub aan de overkant. Gedateerde kamer, gebrekkige service, gemiddeld ontbijt / zelfservice maar de 30e pp zagen we hierin niet terug.

Dat wij na s' nachts ons aan de balie gemeld te hebben vanwege de flinke geluidsoverlast (nachtclub aan de overkant) snel een nieuwe kamer kregen.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Bij het inchecken sprak de persoon achter de balie terug...
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Bij het inchecken sprak de persoon achter de balie terug geen nederlands. Toen we daar een opmerking over maakten zei hij dat hij van Frankrijk kwam.... en dan??? Ik vind het heel raar dat Ik in mijn eigen land, mijn eigen hoofdstad niet eens mijn eigen taal kan spreken... hiervoor een dikke nul!

het was een beetje onverwacht dat we verzocht werden om...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was een beetje onverwacht dat we verzocht werden om parkeergeld te betalen voor de auto. Ik ben werf aan gewend dat dat bij een hotel normaal kosteloos is.

Centrale ligging, beetje achterstallig onderhoud
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Kleine kamer en onderhoud kamer. Schilderijen scheef, douchegordijn niet fris, schimmel in de badkamer tegen het plafond. Geen plastic zakken in de afvalbakken. Dus ook niet schoon. Kastdeuren die er scheef inhangen.

Goede accommodatie, centraal gelegen in Brussel
    • Premium Kamer met Queensize Bed

De prijs van het ontbijt was erg hoog.

Het hotel is centraal gelegen. De grootte van de kamer is prima en het bed sliep super. Ik zou hier zeker terug komen.

Tof, leuk,maar voor dit geld en dezelfde sterren ga ik volgende keer bij de concurrentie!
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Niet de juiste kamer zoals bij de reservatie,alleen engelstalig,kamers mochten properder zijn!,(beddenlaken was nog vuil,minibar was zeer vuil en onhygiënisch,fotokaders aan de muur waren stuk)

Ontbijt zeer lekker en gevarieerd,vriendelijk personeel

Tegenvallend
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Trage wifi, je 4G verbinding is sneller, er is wel premium wifi aanwezig, maar daar betaal je vervolgens flink voor (20 euro per dag). Slecht werkende lift (toegangssysteem), een garagedeur die elke keer gesloten bleef (niet werkend). Een raar stoplicht systeem wat niet werktte in de garage. Kortom veel te veel verbeterpunten voor zo'n hotel.

Op zich prima hotel.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De 5 sterren helaas niet waard, ééntje minder komt beter in de buurt. Kamers aan de kleine kant, ontbijt maakte de verwachtingen niet waar. Hier en daar achterstallig onderhoud.

Zeer gunstig gelegen, het meeste op loopafstand en anders metro nabij. Tip, koop een 24-uurs openbaar vervoers kaart voor slechts €7,50 p.p. Op zich prima hotel voor een city-trip. Complimenten voor efficiënte house-keeping.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Uitzicht vanop de kamer, de locatie van het hotel en de...
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Prijs-kwaliteit kan iets minder uitvallen voor koppels: de 2-persoonskamer die ik had geboekt voor 1 persoon was perfect voor mij maar zou redelijk krap geweest zijn met twee personen.

Uitzicht vanop de kamer, de locatie van het hotel en de hygiene waren geweldig!

Bij het inchecken kon de vriendelijke man geen Nederlands.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Bij het inchecken kon de vriendelijke man geen Nederlands. Deed ook geen moeite om dit te spreken. Beetje jammer dat ik in mijn eigen land mijn moedertaal niet kan spreken.. Ik moet dus naar het Frans of Engels overschakelen... Verder was alles prima.

Bij Booking.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Bij Booking.com 2 aparte bedden gevraagd, bij aankomst hotel kregen we 2 kamers met een queensize bed. Hier een uur op moeten wachten voordat het antwoord kwam dat ze andere kamers hadden geregeld. Jammer dat je het ook aanvraagt bij de bestelling, aanklikt, en dat het dan alleen als voorkeur op jullie bevestiging komt te staan. Jullie moeten dan ook niet de mogelijkheid geven om een kamer te krijgen met 2 aparte bedden.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Een locatie om opnieuw te boeken.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De douche-/badkranen waren verouderd. De bediening in de pianobar was heel vriendelijk mr verliep soms chaotisch door het nt voorhanden zijn van koffiemachine. De ober stond er ook alleen voor.

ik heb al in andere mooie verzorgde hotels verbleven aan een mindere prijs en mooier uitzicht
    • Classic Kamer met Queensize Bed

de badkamer was niet proper (vegen op de spiegel) in het bad nog haren op de site staat ook een dakterras maar spijtig vertelde men aan de balie dat het terras alleen kon bezocht worden door de gasten van de suites. Dus dat viel tegen

het ontbijt is ons nog het beste meegevallen

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prima verblijf als je het niet erg vindt het bed voor het slapengaan te verbouwen.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Was 23 graden op de kamer, airco werkte niet en op het bed een enorm dik dekbed. Eerst zelf weer het dekbed uit de overtrek moeten halen om niet de hele nacht te baden in het zweet.

Uitstekende lokatie, minuut van Brussel CS en Grote Markt.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Comfortabel, goede klimaatbeheersing in kamer.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Bij boeking ging aanvankelijk wat mis, maar werd zeer goed opgelost.

Comfortabel, goede klimaatbeheersing in kamer. Zeer vriendelijk ontvangst. Goed Nederlands, Engels aan receptie.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Super breakfast en prachtige locatie en goed hotel

Kamer had gebreken...losse en kapotte zeepbakjes en slechte vieze/kalk douch kop en bad douch kop........kan niet in een 5 star!

Super breakfast en prachtige locatie en goed hotel

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Zéker de 285 EUR (was dan nog aangekocht met 28% korting) NIET waard.

Geen vriendelijke onthaaldame, Frans met heel groot Engels accent, meermaals moeten vragen wat ze bedoelde. Héél donkere, benepen kamer, echt niet suite-waardig. Héél oud ingericht, niet zo verzorgd: gordijnen hangen uit roede, trieste verlichting, doorgezakte zetel in suite... Foto's online komen veel opener en lichter over. Het was er heel donker en onaangenaam op de kamer. We kregen onverwachts slecht nieuws van het thuisfront, en moesten dringend naar het ziekenhuis... Ons bezoek duurde maar 3 uurtjes, en toch werd ons het hele bedrag aangerekend, inclusief het ontbijt van 50 EUR voor 2 personen, terwijl ze hier wel een geste hadden kunnen doen: het ontbijt was immers 's avonds om 16 uur, nog niet bereid... Hebben gezegd dat ze hun rekening mochten maken, maar er was géén enkele empathie met ons. Er was zelfs een tweede onthaaldame die kortaf zei aan persoon die ons te woord stond om het volledige bedrag aan te rekenen. We zouden hier NOOIT meer terugkeren.

Dicht bij centrum.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De locatie is top.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De kamer was erg klein. Vlekken in het tapijt en op de muur. Hadden we niet verwacht na de foto's op internet en voor een 5 sterren accommodatie.

De locatie is top. Het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Teleurgesteld
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen WIFI!!!! Lukte maar niet!! Achteraf parkeren bij hotel betalen!!€25 p.nacht. Gekookt ei bij ontbijt betalen! Dit zijn dongen die heb ik nog nooit meegemaakt!!

Ambiance, ligging en kamer

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Toplocatie maar verouderd hotel.

Verouderde kamer (achterkant hotel), snikheet en de temperatuur niet te regelen. Raam kon niet open blijven 's nachts wegens te veel lawaai. Kleine badkamer en schimmelvorming in de hoeken. Zeker geen 5* hotel waard.

De ligging, mooi uitgebreid verzorgd ontbijt. Parkeerplaats onder het hotel.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

We hadden voor een gezin geboekt 2 volwassenen en 1 kind van...
    • Classic Kamer met Queensize Bed

We hadden voor een gezin geboekt 2 volwassenen en 1 kind van 11. Daar aangekomen hadden we 1 kamer met een groot bed. Voor een extra bedje voor de kleine moesten we 40 euro extra betalen. Bij uitchekken bleek dat we ontbijt apart hadden betaald terwijl we incl. Ontbijt hadden geboekt. Na een lang discussie gaven ze weer aan dat het een foutje van hun systemen was. Eerst had ik wel alles moeten aantonen met bevestiging mail van booking.com.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima hotel voor 1 nacht.
    • Premium Kamer met Queensize Bed

Bedlampje was stuk. En de afzuiging, als die er al was, in de badkamer deed het niet, dus alles was beslagen.

Fijne bedden.. Dat wij via booking.com hebben geboekt, want de prijslijst normaal is niet misselijk!!!!

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Uiteindelijk prettig verblijf met hindernissen
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pas derde kamer was rustig, naast eerste kamer gezin met luidruchtige kinderen, naast tweede kamer luidruchtige dienstlift! Moesten dus 2 keer switchen

Bedden

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Gezellig hebben we het gehad
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een menu genomen voor Oudjaar en dat was niet van goede kwaliteit voor het bedrag dat we betaalde. Het restaurant viel erg tegen, beetje oubollig.

De ligging perfect, parkeren bij het hotel. Alle restaurantjes in de buurt en wij vonden de ligging best rustig voor een hotel in de stad.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Toplocatie in het hartje van Brussel

Heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, sublieme locatie met parkeergelegenheid onder het hotel. We hebben enorm genoten van ons verblijf in Brussel.